سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 دی 7 , ساعت 11:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در ماههای پایانی دولت روحانی، نه تنها خبری از گشایش معیشت مردم نیست، بلکه موتور افزایش قیمتها توسط سرمایه داران زالوصفت، با حمایت مخفیانه دولت روحانی، شدت گرفته!

آمار جدید وزارت صمت نشان می‌دهد؛ که قیمت برخی از انواع خوراک دام و طیور، صیفی‌جات، میوه، حبوبات، شوینده‌ها، برنج و آهن‌آلات در آبان ماه امسال، بین 2 تا 4.5 برابر افزایش یافته است.

اگر بخواهیم به چرایی فشار سرمایه داران زالو صفت بر علیه ملت ایران بپردازیم، باید از چگونگی واگذاری بنگاههای دولتی به بخش خصوصی در دولت هاشمی رفسنجانی پرده برداریم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، که مبنای خصوصی سازی در دولت هاشمی رفسنجانی، تشکیل یک طبقه نوکیسه اشرافی سرمایه دار بوده و هست! زیرا مبنای واگذاری اصل 44 قانون اساسی نبوده، بلکه دستورالعمل‌های بانک جهانی و خزانه‌داری آمریکا ملاک عمل قرار گرفت!

حال اگر ملت ایران بخواهد، بنگاههای غارت شده را از اشرافیت و سرمایه‌داران زالوصفت پس بگیرد و سفره خود را از شرارت همکاران داخلی ترامپ آزاد نماید، باید انقلابی دیگر بر علیه طبقه اشرافی آغاز نماید.

در رابطه با خصوصی سازی بیشتر باید نوشت

والسلام 


شنبه 99 دی 6 , ساعت 8:27 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، هدایتگر جریان تحریف و خود تحقیر، امروز گفت: «موردی پیدا نمی کنیم که ما بخواهیم در حوزه خارجی خرید یا صادراتی انجام دهیم و با خباثت و رذالت آمریکایی‌ها مواجه نشویم. هیچ کجا نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد. هر کجا پول ما را پیدا کردند دزدیدند. چه کسی به دزد اعتماد می کند؟

جناب روحانی!1

چه کسی در این 7 سال به دزد و کلاهبردار اعتماد کرد؟!

شما که به دزدی آمریکایی‌ها یقین داری، چرا 7 سال به امید دزدان، مردم را گرفتار کرده ای؟!

چرا با امضاء جان کری، هسته‌ای کشور را نابود کردی؟!

چرا بصورت افراطی همچنان اصرار به تصویب و اجرا کامل FATF داری؟!

باور کنیم که راست می گویی؟!

حرفهای امروز روحانی با مواضع او سازگار نیست و یحتمل دروغ است! زیرا هیچ عاقلی با یقین به دزدی آمریکا، از رهبر معظم انقلاب، تصویب و اجرا FATF ، پالرمو و CFT را نخواهد کرد.

فکر کنم پروژه فشار جریان تحریف، برای مذاکره مجدد با آمریکا، ناکام شده و لذا بر ضد آمریکا موضع گیری کرده است!

جناب روحانی! افلاطون می گوید: «به دنیا نیامدن بهتر از تعلیم نیافتن و احمق زیستن است، زیرا ریشه تمام بدبختی‌های بشریت از جهالت است.

والسلام


شنبه 99 دی 6 , ساعت 10:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک نشریه آمریکایی، وضعیت اعتدالیون در پسابرجام را اینگونه تحلیل کرده: 1«بعد از خروج آمریکا از برجام، میانه‌ روها در ایران چهره‌ای احمقانه پیدا کردند، بنابر این شانسشان را به این راحتی دوباره امتحان نخواهند کرد، چون با شکست دوم، چهره‌ای احمقانه‌تر پیدا خواهند کرد، حتی اگر دولتمردان در واشنگتن تغییر کرده باشند»

حالا چه کنیم که دولت مردان آمریکا در حال تغییرند، ولی رئیس جمهور ایران، همچنان آمریکا را کدخدای خود می‌داند و احمقانه، دوران پایان کدخدایی آمریکا را قبول ندارد ولذا چند روز قبل گفت: «گذاشتن پیش شرط برای بازگشت آمریکا به برجام؛ یعنی راه انداختن جنگ جهانی»!

به نظر دوستان؛ حسن روحانی چند بار مسیر ذلت مذاکره و توافق یک طرفه با شیطان بزرگ را تجربه کرده، آیا اصرار بر مذاکره مجدد، خبر از احمقی شدید یا ستون پنجمی او را نمی‌دهد؟

والسلام 


دوشنبه 99 دی 1 , ساعت 6:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: «بند مربوط به اجرای سند2030 در بودجه 1400 با رای اکثریت نمایندگان از بودجه حذف شد.»

وقتی رهبر معظم انقلاب به صراحت در خصوص1 اجرا مخفیانه و غیرقانونی سند ننگین 2030 از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله کردند و آن شورا اجراء سند 2030 را متوقف کرد، پس کدام خائن و بر اساس دستور کدام خائن، در بودجه 1400 این ردیف خائنانه را گنجانده است؟!

حسن روحانی 9 آذر 1359گفت: «معیار و مبنا سخنان رهبر انقلاب است. مردم مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها را بخوانند و مواضع مسئولان را با بیانات امام و رهبری مقایسه کنند تا ببینند چه کسانی در خط انقلاب هستند، در خط امام هستند، در خط این امت هستند و چه کسانی هستند که برخلاف نظر امام که نظر امت خواهد بود، قدم برداشتند.»

با این همه نفاق و خیانت، چرا شاه عمامه به سر دیکتاتور، همچنان خواهان رفراندم قانون اساسی است؟!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ