سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 93 شهریور 3 , ساعت 3:37 صبح

بنام خدا و برای خدا

بار دیگر برگ زرینی از قدرتمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط نمودن هواپیمای رادار گریز رژیم صهیونیستی را در آسمان کشورمان شاهد بودیم و رژیم صهیونیستی که این روزها صدای غرش موشکهای فجر ایران را که از سوی گروه های مقاومت فلسطینی می شنود و بر سر آنان فرو می ریزد، تلاش دارد که اذهان عمومی جهان را از شکست در مقابل گروه های مقاومت و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه را منحرف نماید و این بار با گستاخی تمام هواپیمای پیشرفته و رادارگریز خود را از آسمان یکی از کشورهای عربی عبور داده و وارد حریم هوایی کشورمان می نماید، که قبل از رسیدن به اهداف خود از سوی موشکهای ضد هوایی سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفته و سرنگون می گردد و طعم سخت شکست را می چشد.

سپاه پاسداران؛ قبلا در یک عملیات پیچیده و منحصر به فرد، توانسته بودند، یکی از پیشرفته ترین هواپیمای بدون سرنشین آمریکا بنام RQ170     را سالم به زمین بنشانند و به عنوان غنائم به تصرف خود در آورند و کارشناسان جهان را به تحیر وادارند و این بار هم با هدف قرار گرفتن هواپیمای رژیم صهی.نیستی، حماسه دیگر توسط سپاه پاسداران، که حافظ راستین انقلاب اسلامی است، در آسمان کشورمان رقم خورد.

موشک

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بازدیدی که در تاریخ 21 اردیبهشت امسال از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه داشتند فرمودند:« باید بدانیم که می توانیم » ایشان افزودند: « مشکل ملت ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این بود که نمی دانست، می تواند، همانطور که امروز هم هنوز برخی نمی دانند که می توانیم!» و در ادامه فرمودند: « ما در زمینه های اقتصادی نیز می توانیم با تکیه بر توانایی ها و استعدادهای درونی خود بسیاری از گره ها را باز کنیم و در قبل هم این موضوع تجربه شده است.»حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه نیروی هوافضا باید تولیدات خود را به مرحله تولید انبوه برساند، خاطر نشان کردند: «این موضوع یک وظیفه است و همه مسئولان نظامی باید در این جهت تلاش کنند و مسئولان دولت نیز پشتیبانی از این موضوع را باید جزو وظایف اصلی خود بدانند.»

رییس جمهور در روز دوم شهریور ماه همزمان با نخستین روز هفته دولت، با بیان اینکه استراتژی دفاعی ایران «بازدارندگی» یا «دفاع مؤثر» است، گفت: « ما در برابر تهدید دست روی دست نمی‌گذاریم در برابر طراحی دشمن نسبت به استقلال و عظمت‌مان آرام نمی‌نشینیم و در عین حال، اخلاق و عدالت و اعتدال را حتی در دفاع نیز فراموش نمی‌کنیم....برای دفاع از خود هر چه لازم بدانیم از کسی اجازه نمی‌گیریم»

سخنان حکیمانه آقای روحانی رئیس جمهور محترم که گفتند: « ما در برابر تهدید دست روی دست نمی‌گذاریم در برابر طراحی دشمن نسبت به استقلال و عظمت‌مان آرام نمی‌نشینیم» گویای همین تجاوز هواپیمای رژیم جعلی صهیونیستی به کشورمان است، که باید همیشه آماده باشیم، زیرا دشمنان ما در آمادگی کامل به سر می برند و ذره ای از ما غافل نیستند. و در این میان پدر موشکی ایران شهید والا مقام تهرانی مقدم حق بزرگی به گردن ملت ایران و جریان مقاومت دارد زیرا این شهید بزرگ و ایثارگر با نماز و دعا و تلاش شبانه روزی خود، ما را در دنیا به عنوان یکی از قدرتمندترین کشور موشکی جهان تبدیل نموده است.موشک

  امام خمینی (ره) در خصوص آمادگی در برابردشمنان فرمودند:«امروز روز هدایت نسلهای آینده است. کمربندهاتان را محکم ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است. امروز روزی است که خدا اینگونه خواسته است و دیروز خدا آنگونه خواسته بود و فردا انشاءاللّه روز پیروزی جنود حق خواهد بود. ولی خواست خدا هر چه هست ما در مقابل آن خاضعیم و ما تابع امر خداییم، و به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیرخدا نمی رویم. البته برای ادای تکلیف همه ما موظفیم که کارها و مسائل مربوط به خودمان را به بهترین وجه و با درایت و دقت انجام دهیم.... بارها اعلام کرده‌ایم که ما در صدد گسترش نفوذ اسلام در سراسر جهان و کم کردن سلطه جهان‌خواران بوده‌ایم و هستیم.»

پیروزی شکومند دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت سرفراز ایران و همه مبارزان واقعی جهان تبریک گفته و طعم شیرین سرنگونی کرکس رژیم صهیونیستی گوارای وجود همه جهادگران و آزادیخوان باد.

والسلام


یکشنبه 93 شهریور 2 , ساعت 2:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

سیدمحمد خاتمی، اولین رئیس جمهوری بود که در آذرماه سال 76 و درست هفت ماه پس از روی کارآمدنش بحث نظارت بر اجرای قانون اساسی را مطرح کرد و سپس هیاتی را برای کمک به رییس‌جمهور در اجرای وظیفه «اجرای قانون اساسی» تشکیل داد و قرار بود عدم اجرای قانون را نیز به مقام اول اجرایی کشور بعد از مقام معظم رهبری گزارش دهند، اعضای اصلی این هیات شوشتری، افتخار جهرمی، سیدمحمد هاشمی، موسوی لاری، هاشم‌زاده هریسی، امینی و محمدعلی ابطحی بودند اما این هیات در همان روزها با مخالفت‌های منتقدانی روبرو شد و آنها تأکید داشتند، که رییس‌جمهور تنها وظیفه اجرای قانون اساسی را دارد نه نظارت بر آن. دومین اقدام سید محمد خاتمی در راستای اجرای قانون اساسی در سال 81 بود که به خاطر افراطی گری جریان اصلاحات ناتوان در حل مشکلات جامعه بود، به فکر ارائه‌ لایحه‌ افزایش اختیارات رییس‌جمهور افتاد، که در نهایت این لایحه‌ در میان مخالفت‌ها ناکام ماند و خاتمی در سال 84 دولت را به احمدی نژاد تحویل داد!

اما دولت احمدی‌نژاد، که در روزهای پایانی سال 90 وقتی جریان انحرافی همچون موریانه دولت عدالت محور را با مشکلات اقتصادی روبرو کرد، احمدی نژاد گفت: «زمانی برداشت بنده این بود که نیازی به وجود این هیات نیست اما امروز به این نتیجه رسیده‌ام که وجود چنین هیاتی بسیار مورد نیاز و لازم است. طبق قانون اساسی، رییس‌جمهور باید بر تمام دستگاه‌ها نظارت داشته باشد و اینکه عده‌یی عنوان می‌کنند که رییس‌جمهور فقط در قوه مجریه ناظر بر حسن اجرای قانون اساسی است، تفسیر غلطی است.»

وقتی علی‌اکبر جوانفکر به زندان رفت، احمدی نژاد قصد بازدید از زندان اوین را داشت، اما آیت اله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، اجازه چنین بازدیدی را به او نداد. و سپس احمدی نژاد، طی  نامه‌ای سرگشاده به آملی‌لاریجانی نوشت: «به استناد اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصل 113 و سوگند شرعی اصل 121، مصمم به اجرای کامل قانون اساسی و اصلاح اساسی و ریشه‌یی امور کشور هستم و مطمئناً با سرکشی از زندان‌ها و برخی دادگاه‌ها نحوه اجرای اصول قانون اساسی و رعایت حقوق اساسی ملت را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را به ملت بزرگ و مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد.» و تا پایان دولت امکان نظارت بر اجرای قانون اساسی برای احمدی نژاد محقق نگردید!

حالا آقای حسن روحانی که خود را "حقوقدان" می داند،-البته بخشی از حرفهای رئیس جمهور با حقوق اساسی کشور در تضاد است- پس از گذشت یک سال از عمر دولت تدبیر و امید، که ناتوان در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است، به فکر نظارت بر اجرای قانون اساسی همچون اقدامات آقایان خاتمی و احمدی نژاد افتاده و گفته است: «رسانه ملی حاضر به تشریح خدمات دولت نیست، دولت از لحاظ تبلیغاتی تنهاست؛ صداوسیما باید در چارچوب قانون اساسی فعالیت داشته باشد ولی برخلاف قانون اساسی عمل می‌کند.»

رئیس‌جمهور ادامه داد:«برخلاف تأکید امام راحل خدمات دولت به مردم اعلام نمی‌شود، امام همیشه تأکید داشتند که دولت خودش خدمات خود را اعلام کند و رسانه‌ها نیز پوشش لازم را بدهند که این اتفاق نیفتاد، به موقع میگویم چرا اتفاق نیفتاده است؛ چرا کسی یادآور نمی‌شود که در کدام دولت در بخش اقتصادی و با آن همه مشکلاتی که ما دولت را تحویل گرفتیم در عرض یکسال به چنین وضعیتی دست یافتیم؛ چرا سازمان بین‌المللی پول و بانک جهانی و رسانه‌های خارجی اعلام می‌کنند که چنین کاری در طول تاریخ ملت‌ها بی‌سابقه بوده ولی صداوسیما کشورمان همچنین کاری انجام نمی‌دهد، اهدافی دارد که ما به موقع برای مردم تبیین می‌کنیم.» و در ادامه می گوید:«مردم رأی ندادند که رئیس جمهور فقط رئیس دستگاه اجرائی باشد

آقای روحانی! قاطبه مردمی که به شما رأی داده اند، امروز شما را در رفع مشکلات اقتصادی خود ناتوان می بینند، پس چگونه ادعا بر سایر قوا را درخواست می کنی!؟ نکند زندگی در کاخ باعث فراموشی شده، که ندانید نوع رژیم این کشور جمهوری اسلامی می باشد، نه سلطنتی!؟ و هماهنگ کننده قوای سه گانه، بر اساس قانون اساسی رهبر معظم انقلاب می باشد.

عجیب است که هر سه رئیس جمهور، در مقطعی که ناتوانی آنان در اداره صحیح کشور مشهود گردیده، به یک باره یاد نظارت بر اجرای قانون اساسی می افتند و امروز روحانی همچون خاتمی بدنبال افزایش اختیارات ریاست جمهوری می باشد، تا بتواند مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و حتی نهادهای زیر نظر رهبری را تحت کنترل خود درآورد و این همان نظریه افراطی دکتر مصدق بود که سعید حجاریان مجدد آن را مطرح کرد و گفت: «من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند»

روحانی

آیا دکتر محمد مصدق که با اصرار فراوان انحلال مجلس شورا و فرماندهی ارتش را در دست گرفت، توانست در برابر کوتای آمریکائی – انگلیسی 28 مرداد 32 مقاومت کند!؟ دولت مصدق، تنها با پنج نفر از عوامل آمریکا سقوط کرد و در 29 مرداد مصدق با مراجعه به شهربانی خود را تسلیم کودتاگران می نماید و اینگونه انقلاب ملی شدن نفت به پایان می رسد!

البته ما آقای روحانی حقوقدان را درک می کنیم و به ایشان حق می دهیم که ناراحت باشند و علت آن چند چیز است! 

1-در قراداد کرسنت که رشوه آن را آقازاده فتنه گر گرفته و پای آن قرارداد را آقای زنگنه وزیر نفت امضاء کرده، اخیرا در دادگاه بین المللی، ایران به پرداخت حدودا 6 میلیارد دلار معادل پول توافقنامه هسته ای در 9 ماه جریمه شده است!

2-علی رغم تبلیغات گسترده دولت در خصوص شکسته شدن کمر تحریمها، آقای رئیس جمهور تلویحا پذیرفتند که تحریمها بر جای خود باقی مانده است!

3-علی رغم کاهش تورم، جیب مردم بیشتر از سال گذشته با پرداخت هزینه های آب، برق، گاز و سایر مایحتاج ضرروی خالی گردیده است و مردم ناراحتی خود را به عناوین مختلف ابراز نموده اند!

4-بسته پیشنهادی جهت حل مشکل رکود اقتصادی همچنان بسته مانده و معلوم نیست که این مریض با این بسته لیبرالیستی مداوا گردد!

5-با معرفی سرپرست وزارت علوم معلوم گردید که آقای رئیس جمهور از اقدام قانونی نمایندگان به شدت ناراحت و عصبانی است.

6- ................................................................................ آیا آقای روحانی با اختیارات فراقانونی و با یک تیم اقتصادی لیبرال منش قادر به حل مشکلات کشور می باشد!؟

والسلام


شنبه 93 شهریور 1 , ساعت 1:28 صبح

بنام خدا و برای خدا

وقتی تاریخ 200 ساله کشورهای مسلمان را مورد واکاوی قرار می دهیم و اثر پذیری آنها، از جریانهای روشنفکری و دستگاههای جاسوسی غرب مورد مطالعه قرار می گیرد، به این نتیجه می رسیم که فرهنگ مهاجم غرب سالهاست که کشورهای اسلامی را در راستای منافع نامشروع خود مورد تاخت و تاز قرار داده و از این رهگذر شاهد عقب ماندگی و استعمار و استثمار کشورها اسلامی می باشیم. ولذا شکل گیری جریان سید صادق شیرازی شباهت بسیاری به جریانهای وهابیت و بهائیت در تقابل با اشلام ناب محمدی (ص) دارد، که در ذیل به صورت اختصار به شکل گیری این سه جریان خواهم پرداخت

1-وقتی کتاب خاطرات آقای "مستر همفر" از جاسوسان زبر دست کشور انگلستان را که در قرن هیجدهم در کشورهای عراق و عربستان مأموریت داشته ورق می زنیم به نکات جالب و عبرت آموزی برمی خوریم.

مستر همفر در خاطرات خود، در خصوص چگونگی شکل گیری فرقه وهابیت می نویسد: «پس از مدتی آشنایی و مراوده با محمدبن عبدالوهاب بدین نتیجه رسیدم که فرد شایسته برای اجرای مقاصد بریتانیا در منطقه است. روح بلندپروازی، غرور، جاه طلبی و دشمنی با علماء و مراجع اسلام و خودکامگی تا آن مرحله که حتی خلفای راشدین را هم مورد انتقاد قرار می داد. برداشت او از قرآن و حدیث تفاوت آشکاری با واقعیت داشت و این بزرگترین نقطه ضعف او بود، که می توانست مورد استفاده قرار گیرد.

شیخ محمد عبدالوهاب ابوحنیفه را تحقیر می کرد و او را بی اعتبار می پنداشت و ارزشی برایش قائل نبود. محمد می گفت: من از ابوحنیفه بیشتر می دانم و مدعی بود که نصف کتاب صحیح بخاری بیهوده و چرند است.

به هر حال من با محمد گرم گرفتم و تدریجا دوستی پابرجایی میان ما برقرار گردید. من پیوسته در گوش او فرو می خواندم که خداوند تو را از موهبت نبوغ و قریحه ای بهره مند ساخته که به مراتب از علی(ع) و عمر بیشتر است. به او می گفتم:«اگر تو در زمان پیامبر(ص) می بودی یقینا به جانشینی او انتخاب می شدی». من دائما با لحن آرزومندانه ای او را مخاطب قرار می دادم که:«امیدوارم تحولی که بزودی باید در دین اسلام پدید آید، بدست تو صورت گیرد زیرا تو تنها نجات دهنده اسلام از این انحطاط خواهی هستی! همه به تو امید بسته اند تا مگر اسلام را از سقوط رهائی بخشی» و این چنین مستر همفر توانست فرقه وهابیت را بدست محمد ابن عبدالوهاب شکل و راه اندازی نماید! 

2-وقتی پرونده و رفتار محمد علی شیرازی(علی محمد باب) مورد بررسی قرار می گیرد، متوجه می شویم که کشور روسیه تزاری و یک شرکت انگلیسی به نام ساسون در تشویق و به وجود آوردن فرقه بهائیت نقش اصلی را داشته است   

پرنس کینیاز دالگورکی وزیرمختار دولت روسیه تزاری در نخستین سالهای سلطنت ناصرالدین شاه قاجار بود. او ابتدا به عنوان مترجم سفارت روسیه در سال 1834 م به ایران آمد و با تظاهر به اسلام از حسن ظن و سادگی برخی از مسلمین سوءاستفاده و در میان آنان نفوذ می کرد. وی از همین رهگذر موفق به نفوذ در خانقاه احمد گیلانی شد و در همانجا به شناسایی افراد مستعد برای اهداف مورد نظر خود پرداخت. دالگورکی بعد از مدتی به عتبات می رود و در مجالس درس «سیدکاظم رشتی» با سیدعلی محمد شیرازی (باب) آشنا می شود. وی در کتاب خاطرات ایام سفارت خود در ایران، بخشی را به روابط خود با سیدعلی محمدباب اختصاص داده وطی آن تشریح کرده است که چگونه سیدعلی محمد باب در آفتاب سوزان بر روی بام می رفت و ساعتها به خواندن اوراد و ادعیه فرقه «شیخیه» می پرداخت. پرنس دالگورکی اعتراف می کند که سیدعلی محمدباب معتاد به چرس و بنگ بود و من هم باتشویق وی به مصرف هرچه بیشتر این مواد سعی در تخریب مشاعر او داشتم و در این راه هم توفیق یافتم. تا جایی که ادعای تصرف در ماه و ستارگان را داشت و بعدها هم مدعی مهدویت شد.

3-با توجه به چگونگی شکل گیری دو فرقه " وهابیت " و " بهائیت " و تحرکات آنان در مبارزه با اسلام ناب محمدی (ص)، متأسفانه امروز جریان افراطی –تکفیری سید صادق شیرازی بعنوان یک نماد اسلام آمریکایی در تقابل با نظام جمهوری اسلامی است که با حمایتهای انگلستان و آمریکا در راه اندازی چند شبکه ماهواره ای و جذب هیئتها و روحانیون در راستای منافع دشمنان اسلام قدم برمی دارد و هر جنایتی که داعش و جریانهای تکفیری علیه شیعیان انجام می دهند، زمینه آن را که اهانت به صحابه و بعضی از زنان پیامبر می باشد، در شبکه های مرتبط با گروه تکفیری شیعی جریان افراطی سید صادق شیرازی می شود، دید! و لذا امروز این سه جریان (تکفیری داعش -تکفیری سید صادق شیرازی –بهائیت) در خدمت اهداف مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و انگلیس بوده و از یک آبشخور تغذیه و هدایت می گردند.

سید صادق شیرازی با داشتن شبکه های مختلف ماهواره ای همچون "شبکه امام حسین، بقیع ، الزهرا ، مرجعیت، خدیجه، الانوار، ابالفضل العباس، سلام و المهدی و …" خوراک تمسخر و تفرقه را برای حمله به شیعیان آماده کرده است !

صادق

برای مثال جریان صادق شیرازی؛ در مقابل هفته وحدت بین شیعیان و اهل سنت که مبتکر آن امام خمینی بودند، هفته برائت و دشمنی شیعه و اهل سنت را مطرح و از شبکه های ماهواره خود که مراکز آن در لندن می باشد، به ایجاد دشمنی بیشتر بین اهل سنت و شیعه می پردازد و این خطی است که کشور استعماری انگلیس سالها مبلغ و مبتکر آن در جهان اسلام می باشد! و یا مخالفان قمه زنی در روز عاشورا را تکفیر و بصورت گسترده، انجام عمل قمه زنی را تبلیغ و ترویج می نمایند! و این در حالی است که اکثر مراجع اعلم تقلید شیعه، مسئله قمه زنی را نهی و آن را بر ضرر تشیع می دانند.

لذا امیدواریم جریان سید صادق شیرازی، دست از ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل تسنن بردارند و ببدانند و بفهمند، که هزینه سنگین عمل نابخردانه آنان را، شیعیان جهان اسلام، در سوریه، عراق، لبنان، یمن، پاکستان و افغانستان که در خون خود می غلطند و سر آنان بدست فرقه خونریز داعش از پیکرشان جدا می شود، می پردازند.

معمای عجیب اینجاست، که جریان داعش، حاضر نیست گلوله ای به سمت فرقه شیعی صادق شیرازی شلیک کند و در مقابل؛ فرقه شیرازی هم، پیروان خود را به جنگیدن با داعش ترغیب و تشویق نمی کند! آیا تاکنون دو دشمن تکفیری افراطی شیعی و سنی را اینچنین دیده اید!؟

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ