سفارش تبلیغ
صبا ویژن
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
 
دوشنبه 94 شهریور 2 , ساعت 3:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

در صحیفه امام، جلد 21، صفحه 87 می خوانیم که حضرت روح الله می فرماید: «آمریکا و استکبار در تمامی زمینه ‏ها افرادی را برای شکستتت انقلاب اسلامی در آستین دارند، در حوزه‏ ها و دانشگاه ها مقدس‏ نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده ‏ام. اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب و اسلام را نابود می‏ کنند. باید از شرّ اینها به خدا پناه بریم

حسن روحانی می‌گوید: «تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها به عهده دولت است نه شورای نگهبان!»

به فرض محال، اگر حرف حاج حسن روحانی را درست بدانیم، آیا امکان تائید صلاحیت فردی لیبرال و درس خوانده در انگلستان، در دولت احمدی نژاد فراهم می شد؟! اصولاً با توجه به تکبر و خود بزرگ بینی حجت الاسلام رفسنجانی، آیا امکان رها کردن دولت از سوی ایشان و رسیدن دولت به خاتمی میسر می شد؟! و اگر اجازه تائید صلاحیت ریاست جمهور آینده بر اساس نظریه غلط جناب روحانی، در اختیار دولت لیبرال و مشتاق آمریکای آقای روحانی باشد، آیا به غیر از دوستداران کدخدا(آمریکا) کسی دیگری قادر به عبور از سد دولت اعتدال می باشد؟! لذا به رئیس جمهور باید یاد آور شد؛ که استفاده از این ادبیات، شما را مضحکه دولت های بیگانه و عامه مردم می کند و خبر از خوی استکباری و ژاندارمی را در داخل و کدخدا پذیری شما را در بیرون به اثبات می رساند و خبر دیگر ممکن است این باشد که اینان، قصد شومی در سر دارند تا میوه نوبرانه پسا تحریم را با مدد کدخدا(آمریکا) که انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم است را به چنگ آورند و شاگرد نمونه پسا تحریم در نزد کدخدا گردند!!!اا

اگر توضیحات کوتاه فوق را در کنار مواضع مسئولان آمریکائی بگذاریم و سخنان آقای رفسنجانی و سخن جناب روحانی را که گفتند: «تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها به عهده دولت است نه شورای نگهبان!» همه اینها را کنار هم قرار دهیم، در می یابیم که هدف و نشانه آنها تغییر اساسی در گفتمان انقلاب اسلامی است و لذا باید با دقت و بصیرت تیرک خیمه معاویه را نشانه گرفت، زیرا گرد و غبار تدارک فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 در سخن جریان نفاق داخلی با هماهنگی دشمنان خارجی کاملاً قابل دیدن است و لحظه ای از کانون توطئه، که پیش درآمد آن بازگشائی سفارت انگلیس و راه اندازی حزب دوم مشارکت به اسم «اتحاد ملت ایران» نباید غفلت ورزید!

اگر با بصیرت انقلابی به سخنان مارک گرکت، ریچارت پرل و جان کری توجه کنید، به عمق فتنه پی خواهید برد.

آقای رئول مارک گرکت می گوید:« کلید اصلی برای ایجاد تغییر بنیادین در سیاستهای ایران، از بین بردن خصوصیات انقلابی رژیم ایران است.... باید نفوذ اسلام و روحانیون را در این کشور از بین برد و آرمانهای انقلابی را از درون تهی کرد. اگر نظام ولایت فقیه از هم بپاشد، آنگاه می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران تغییر ماهیت داده است.»تت

ریچارت پرل از گروه مشاوران پنتاگون در خصوص تغییر ساختار حکومتایران می گوید:« هدف آمریکا در خاورمیانه ، تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه از جمله تغییر ساختار حکومت ایران است.»

جان کری وزیر خارجه آمریکا می گوید: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، "اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ای بوجود خواهد آمد."

گلدبرگ در ادامه پرسید: «آیا به اعتقاد شما این توافق می‌تواند تعادل جدیدی در خاورمیانه بوجود آورد؟ اگر صحبت شما درباره آیت‌الله [خامنه‌ای] و واکنش وی به [احتمال رد توافق توسط ] کنگره آمریکا صحت داشته باشد‌، آنوقت کار ظریف و روحانی تمام می‌شود.»

کری در پاسخ به وی تأکید کرد: «بله، این درست است. آنها به دردسر می‌افتند؛ آنها با مشکلی جدی مواجه می‌شوند.»

امام خمینی(ره) در خصوص مستقل بودن و ذلیل شدن مسئولین می فرمایند: «مى‌‏خواهى مستقل باشى، باید جورش را بکشى! مى‏‌خواهى ذلیل باشى؟ برو پیوند کن با آمریکا.» 

پس کاسبان تحریم و پسا تحریم کسی نیست به غیر از دولت اعتدال و پدرخوانده اش، که این روزها در فراق فرزند(مهدی رفسنجانی) دزد و مفسد اقتصادیش بسر می برد و این جماعت زیاده طلب چه بی توفیق بودند که در دفاع مقدس در قبیله شان یک نفر شهید هم یافت نمی شود اما، کلکسیونی از غارت بیت المال در رفتار، کردار و زندگی تجمل گرائی آنان دیده می شود!!!

والسلام

 


یکشنبه 94 شهریور 1 , ساعت 12:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

جریانی که در انتخابات سال 92 با 50 و 7 دهم درصد سکان ریاست جمهوری کشورمان را قبضه نموده و این روزها با ادبیاتی ذلیلانه تلاش دارد که توهم و خیال لیبرالی خود را بجای آرمانهای انقلاب و امام بنشاند و خود را صاحب عقلانیت و مخالف  افراطی گری در حوزه نظر نشان می دهد ولیکن با این دو حربه بصورت منافقانه قصد به زمین زدن آرمانهای انقلاب و امام را دارند و با تدبیری موزیانه و زیرکانه، بدنبال بزک کردن و نفوذ شیطان بزرگ در کشور و سُست نمودن ستونهای اصلی انقلاب را دارند، تا از این طریق، اهدافی را که در فتنه سال 88به آن دست نیافته اند در توافقات هسته ای و پسا توافق به آن برسند و با خود فکر کرده اند که از این مسیر می توانند، انقلابی بودن و انقلابی گفتن و انقلابی حرکت کردن را از ملت و خواص جامعه به نفع جریان لیبرال و آمریکا بگیرند!!!ت

بلاخره دولت اعتدال با سازشی از نوع لیبرالی با استکبار جهانی یعنی آمریکا(کدخدا) کنار آمد و پس از حدود 2 سال مذاکره به توافق ژنو، بیانیه لوزان و برجام وین و قطعنامه 2231دست یافت و دولت لیبرال جناب روحانی برای رسیدن به اهداف کثیف حزبی و تصاحب ارکان نظام اسلامی، پس از هر مرحله از توافقات گفته شده، خود را پیروز میدان مذاکرات معرفی نموده است، هر چند که دروغهای آنان به زودی رنگ می باخت و زمینه رسوایشان مهیا می شد!، ولیکن دولت تدبیرکه نمی خواست، بازنده بودنش مشخص گردد، تلاش اغواگرانه ای را کلید زد و با پروپاگاندا سازی تبلیغاتی و مدد گرفتن از روزنامه ها و خبرگزاریهای زنجیره ای، از اقشار مختلف بخصوص از استاتید دانشگاهی می خواست، که اولاً از توافق ژنو با نوشتن مقالات دفاع نمایند و ثانیاً جوانان کشور را تهیج نمودند که جهت پیروزی واهی اعتدالیون-که خیانت های متعددی در آن نهفته است- به خیابانها بیایند و به جشن و پایکوبی بپردازند و در طرف دیگر، ضمن حمله به منتقدین توافق، آنان را ترسو، بزدل و بی سواد که از جای خاصی تغذیه می شوند معرفیمی کرد و لذا پس از صدور بیانیه سیاسی لوزان، دولت خود را پیروز میدان قلمداد کرد و عده ای هم برای این پیروزی به خیابانها آمدند و خیلی زود متوجه شدند که توسط کدخدایشان(آمریکا) بدجوری قافیه را باخته اند و کدخدا فکت شیتیرا منتشر نموده که حاوی عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی ایرانبوده و متأسفانه تیم مذاکره کننده دولت بی تدبیر آن را پذیرفته است.

انتشار فکت شیت آمریکا، آه ناله دولت اعتدال بی تدبیر را در نزد ملت درآورد و لذا سریعاً اقدام به تکذیب فکت شیت آمریکائیها نمودند و با استفاده از حربه شیطانی دروغ، قول انتشار فکت شیت ایرانیرا دادند که وقتی از سوی رهبرمعظم انقلاب، منتقدین و ملت، برای انتشار فکت شیت تحت فشار شدید قرار گرفتند، رئیس دولت در سفر استانی به شیراز اعلام کرد که ما قبلاً فکت شیتمان را منتشر کرده بودیم، اما عده ای حافظه اشان ضعیف است! و سپس داد و فریاد راه انداختند که اصلاً توافقی صورت نگرفته و پای هیچ کاغذی را امضاء نکرده ایم، اما عده ای از جوانان که ظاهرً اخبار را هم گوش نمی کنند به همراه دولتمردان اعتدال، با ذوق و شوق وصف ناپذیری به خوش عهدی آمریکا دل بستند و به جشن و سرور واهی پرداختند. نن

با پایان یافتن مذاکرات نفس گیر و پر هزینه و کم بهره برای کشور، زمانی که برجام وینانتشار یافت به همگان ثابت شد، که متن فکت شیت آمریکایی کاملاً در برجام و قطعنامه 2231 آمده است و دولت اعتدال لیبرال منش در این مدت به آحاد ملت دروغ می گفته است و متأسفانه صدا و سیما هم نقش بسیار بزرگی در این دروغ پراکنی مجذوبین و دلباختگان آمریکاداشته است!!!

در اینجا لازم می دانم قبل از پرداختن به بدعهدی های آمریکاآن هم کشوری با داشتن سابقه  کمتر از 300 سال، تبرکاً از کتاب الهی مان قرآن کریم، خوشه ای در خصوص شناخت استکبار که همان شیطان بزرگ است، برچینیم و آنگاه از نگاه رهبر معظم انقلاب به برخی از ویزگی های استکبار پرداخته و سپس بدعهدی های آمریکا را به اختصار شمارش کنیم.

(قَالَ الْمَلأُ الَّذِینَ اسْتَکْبَرُواْ مِن قَوْمِهِ لِلَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ لِمَنْ آمَنَ مِنْهُمْ أَتَعْلَمُونَ أَنَّ صَالِحآ مُرْسَلٌ مِن رَّبِّهِ قَالُواْ إِنَّا بِمَا أُرْسِلَ بِهِ مُؤْمِنُونَ قَالَ الَّذِینَ اسْتَکْبَرُواْ إِنَّا بِالَّذِیَ آمَنتُمْ بِهِ کَافِرُونَ) (اعراف: 75ـ76)؛ سران قوم او که استکبار می‌ورزیدند، به مستضعفانی که ایمان آورده بودند گفتند: آیا می‌دانید ]مطمئنید[ که صالح از طرف پروردگارش فرستاده شده است؟ گفتند: بی‌تردید ما به آنچه وی بدان رسالت یافته است مؤمنیم. کسانی که استکبار می‌ورزیدند گفتند: ما به آنچه شما بدان ایمان آورده‌اید کافریم.

(فَسَجَدَ الْمَلَائِکَةُ کُلُّهُمْ أَجْمَعُونَ إِلَّا إِبْلِیسَ اسْتَکْبَرَ وَکَانَ مِنْ الْکَافِرِینَ) ؛ پس همه فرشتگان یکسره سجده کردند، مگر ابلیس که استکبار ورزید و از کافران شد.

و اذ قلنا للملائکة اسجدوا لآدم فسجدوا الا ابلیس ابى واستکبر و کان من الکافرین (سوره‏ بقره،آیه‏34) هنگامى را که به فرشتگان گفتیم: «براى آدم سجده و خضوع کنید!» همگى سجده کردند، جز ابلیس که سر باز زد و تکبر ورزید (و به خاطر نافرمانى و تکبرش) از کافران شد!

مقام معظم رهبری در 13 آبان 71 در خصوص استکبارو اقدامات آن می فرمایند: «معنای استکبار جهانی این است که دولت ها و قدرت هایی در دنیا هستند که نسبت به ملت های دیگر، با برخورد استکباری مواجه می شوند؛ ثروت آن ها را می برند، در حکومت های آن ها دخالت می کنند، در سیاست های آن ها اعمال نظر می کنند و آن ها را به این سمت و آن سمت می کشانند. این استکبار بین المللی است. همان چیزی که در قرن هجدهم و نوزدهم، با استعمار شروع شد وبعد در قرن بیستم به استعمار نوین مبدل شد و امروز، یا در دوران اوج قدرت های استکباری، به شکل استکبار جهانی درآمد؛ که دنیا را بین دو قطب و دو قدرت تقسیم کرده بودند. هر کدام یک جور ملتی را می دوشیدند و در پنجه ی خود می فشردند

امروز چیزی که اضافه شده است -که استبداد بین المللیمناسب آن است- عبارت است از این که قدرت های مستکبر جهانی و در رأس آن ها قدرت ایالات متحده ی آمریکابرای ملت های دیگر، حق حرف زدن و اظهار نظر کردن هم قائل نیستند؛ هر کاری که برای سیاست خودشان مفید و لازم بدانند ولو به ضرر ملتی یا ملت هایی باشد انجام می دهند.»

برای اینکه در مصاف با استکبار مغلوب نگردیم لازم است یک دوره کامل دشمن شناسی را نزد اهل فن بگذرانیم، زیرا امروز استکبار با داشتن امکانات و ابزار لازم خود را برازنده کدخدائیجهان می بیند و می خواند و رئیس جمهور ما هم با کمال شرمندگی، کدخدا بودن آمریکا را چند روز قبل از پیروزی در انتخابات سال 92 پذرفته است! لذا به بعضی از صفات استکباردر برابر سایر کشورها می پردازم؛ 1- مغرور و قدرت طلب بودن 2- نشنیدن حرف حق 3- پیمان شکنی 4- دیگران را دروغ گو پنداشتن 5- مخالفت با حق 6- لجاجت 7- اغواگری و گمراه کردن مردم.

وقتی استکبار دارای چنین صفاتیاست، آیا می شود به او اطمینان کرد و بار دیگر زمینه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی او را در کشور فراهم نمود؟!

-باید از میلسپو و سیاست های اصلاح طلبانه اقتصادیش پرسید، که وقتی با هدف ایجاد نظم و نظارت بر امور مالی کشورمان به ایران گسیل شد، پس چرا ایران را بعد از گذشت چند سال به آمریکا مقروض نمود؟ و هیچ مشکلی از کشور ما را حل نکرد؟!

پس چرا عده ای دلبسته و خوشبین به آمریکا گردیده اند؟!

-آیا ایران می تواند ماجرای حضور غمبار ژنرال شوراتسکفدر بحبوحه جنگ جهانی اول را فراموش نماید؟ در زمانی که نیروهای نظامی ایران از هم پاشیده بود و بصورت نامنظم با قوای روس و انگلیس درگیر بودند، ژنرال هربرت نورمن شوارتسکف آمریکاییبرای بازسازی نیروهای ژاندارمری ایران به کشورمان آمد، ولیکن با یک برنامه آمریکائی نیروهای ژاندارمری که باید به حفاظت از ملت می پرداختند با توطئه آمریکا رو در روی مردم خود قرار گرفتند و به سرکوب مخالفان دولت تبدیل شدند!نن

-وقتی آمریکا در 28 مرداد سال 32 محمد مصدق نخست وزیر وقت ایران را که به آمریکایی ها اعتمادکرده بود و به قول و قرار های ترومن، رئیس جمهور آمریکا دل بستهبود و خواستار میانجی گری آمریکا در منازعه ایران و انگلیس در خصوص ملی اعلام کردن نفت شده بود، اما مصدق بخاطر خوشبینی افراطی، با طرح کودتای آمریکائی ظرف چند ساعت سرنگون شد و برای سالها منابع نفت کشورمان را که مجاهدت فدائیان اسلام و روحانیت انقلابی به تازگی از روباه پیر انگلیس باز ستانده بودیم، توسط آمریکائی ها برای سالهای سال مجدداً به غارت رفت.

آیا می توانیم مجدداً به آمریکا دل ببندیم و خوشبین باشیم؟!

-چرا وقتی آمریکائی ها ما را تهدید می نمایند دولت مردان ما با تغییر دولت در سال 92 به یکباره آمریکا کدخدای آنان می شود و آنها هم به شیطان بزرگ خوشبین می شوند؟! و توافقی را بدتر از عهدنامه ترکمنچای امضاء می کنند؟ و بعد هم ضرب و تقسیم ریاضی یادشان می رود و شاید هم از قبل چیزی در این رابطه نمی دانستند و در حالی که می گفتند بدنبال بازی برد-برد می گردند، بصورت هیجانی شاهکاری همانند حقوقدان بودن خود، به یادگار گذاشتند و آقای روحانی گفتند؛ که سه گل زده ایم و البته دو گل هم خورده ایم! یاللعجب این که بازی برد-برد نشد! چرا کدخدا را عصبانی می کنید؟ تا گزینه هایش را همچنان زیر میز و روی میز و کنار میز و همه جای میز نگه دارد و شما هم دائم بترسید و بلرزید؟!

-وقتی که جمهوری اسلامی ایران از امضاء کنندگان پیمان منع تکثیر تسلیحات هسته ای می باشد و می تواند با بهره مندی از این پیمان، به توسعه ی انرژی هسته ای صلح آمیز خود بپردازد و هیچ کشوری هم حق ندارد سایر کشورهای امضاء کننده پیمان را از داشتن چرخه تولید سوخت هسته ای باز بدارد، اما امروز ناباورانه دولت مردان لیبرال کشورمان پذیرفته اند که با قلدری آمریکا، مجبوریم از بخش گسترده ای از توان هسته ای کشورمان چشم پوشی نمائیم و حتی ذلیلانه بدست خودمان کف رأکتور اراک را طوری با بتن پر نمائیم، که در صورت عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین المللی، هیچگاه قادر به احیاء مجدد رأکتور آب سنگین اراک نباشیم!

پس چرا دولت ما به آمریکا خوشبین است؟ شاید علتش این باشد که آمریکا را کدخدای خود می خواند و می داند و آنچه از قدیم ترها از کدخدا می دانیم و شنیده ایم، این است که باید از کدخدا ترسید؟! kk

-ملت ایران هیچگاه جنایات بی شمار آمریکا را با خوشبینی افراد اندکی که برای زندگی اشرافی، دل به آمریکابسته اند، فراموش نمی کند و بر اساس توصیه امام خمینی(ره) که فرمودند: «فرزندان انقلابی ام، ای کسانی که لحظه ای حاضر نیستید که از غرور مقدستان دست بردارید، شما بدانید که لحظه لحظه عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما می گذرد. می دانم که به شما سخت می گذرد، ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی گذرد؟ می دانم که شهادت شیرینتر از عسل در پیش شماست، مگر برای این خادمتان اینگونه نیست؟ ولی تحمل کنید که خدا با صابران است. بغض و کینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزی از آن شماست

امام خامنه ای در 15 آبان 70 در این رابطه می فرمایند: «امروز همه می دانند که فکر استکبار چیست. همه فکر آمریکا را که رأس استکباراست خوانده اند. فکر این ها، سلطه بر همه ی عالم است؛ به خصوص این منطقه ی حساسی که ما در آن زندگی می کنیم؛ یعنی منطقه ی خاورمیانه، خلیج فارس و این نقطه ی اساسی اقتصادی و نظامی.»

 حضرت آیت الله خامنه ای در 26 مرداد 94 فرمودند: «امروز مصداق عینی مجاهدت در راه خدا شناخت نقشه های استکبار در منطقه اسلامی و بویژه منطقه راهبردی و حساس غرب آسیا و برنامه ریزی برای مبارزه با آنها است که این مبارزه باید شامل مقابله دفاعی و مقابله هجومیباشد ... امام خامنه ای تأکید فرمودند؛ اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را یکی از اصول و مبانی مستحکم نظام اسلامی خواند و تأکید کردند: ما براساس درس امام بزرگوار(ره) و خط مسلم جمهوری اسلامی، با استکبار سر آشتی نداریم

-امروز وضعیت خونبار عراق، لیبی، افغانستانپیش چشم ما است! مگر وعده نداده بودند که با حضور آمریکا این کشورها گلستان می شود و از شر تروریسم نجات پیدا می کنند؟ هنوز نیروهای نظامی آمریکا در کشور عراق و افغانستان حضور دارند و داعش که دست پرورده سازمانهای امنیتی آمریکا می باشد با ملت عراق و افغانستان چه می کند؟ آیا آمریکا در جلو خون ریزان داعش از ملتها و دولتهای عراق و افغانستان با حضور نیروهای نظامی خود دفاع و حمایت می کند؟! زهی خیال باطل!!! مگر سرهنگ قذافی کل تأسیسات و ماشین آلات هسته ای خود را بار کشتی ننمود؟ و مگر آنها را تحویل آمریکا نداد؟ پس چرا امروز سرنوشت لیبی به اینجا رسیده و قذافی هم به آسانی کشته شد؟! kk

آیا می شود باز هم به وعده های آمریکا دل بست؟!

-انگلیسی ها هنوز خاطره بحران کانال سوئزرا فراموش نکرده اند که آمریکا به نزدیکترین کشور دوست خود خیانت کرد و در جریان جنگ سال 1956 میلادی، فشار سیاسی و مالی شدیدی را به انگلیس وارد کردند، تا در نهایت آتش بس سازمان ملل را در جنگ با مصر بپذیرد و نیروهای انگلیسی پس از این آتش بس با سرافکندگی که آمریکا در آن نقش اصلی را بازی می کرد، مجبور شدند خاک کشور مصر را ترک کنند و خود بر مقدرات مصر همچنان تا به امروز حاکم باشد!

-آیا جهان تهاجم سال 1983 میلادی آمریکا را به کشور کوچکیمثل گرانادا که در آن زمان تحت سیطره بریتانیا بود، فراموش کرده است؟! حمله آمریکا به یک کشور ضعیفی مثل گرانادا نقض فاحش قوانین بین‌المللی و تجاوز به استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی یک کشور محسوب می شود و این حمله در زمانی بود، که تقریباً کشور گرانادا مستعمره انگلستان بود.

پس چرا دولت ما باید به آمریکا خوشبین باشد و ودیعه ای امام را در برابر شیطان بزرگ ذبح کند؟!

گفته اند؛ عابری از راننده ای پرسید: آزادی کجاست؟ ...  راننده گفت: رد کردی آزادی قبل از انقلاب بود!

گفتم: آره از غرب که به میدان آزادی نگاه کنی آزادی قبل از انقلابه، ولی از امام حسین که نگاه کنی می بینی که آزادی درست بعد از انقلابه! ... پس جناب روحانی درست بنگر! که کدام سو ایستاده ای؟!

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ