سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 شهریور 11 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

از نگرانیهای جدی امام خمینی، قرار گرفتن مسئولیتهای مهم کشور به دست لیبرالها بود که وقتی در اوائل سال 68 منتظری را از قائم مقامیغ رهبری عزل کرد، خطاب به این فرد ساده لوح و فریب خورده منافقین مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

جاج حسن روحانی در زمان ریاست جمهوریش چندین بار از اسلام رحمانی، اسلام معتدل و اسلام اعتدال سخن گفت، که با واکنش به موقع رهبر معظم انقلاب روبرو گردید و لذا امام خامنه ای در 20 تیر 94 به افشاء چهره به ظاهر قشنگ اسلام رحمانی که برگرفته از اسلام آمریکائی است پرداخته و فرمودند: «گاهی یک شعارهایی داده می‌شود، شعارهای به‌ظاهر اسلامی که باطناً اسلامی نیست، ازجمله چیزهایی که اخیراً رایج شده و انسان می‌شنود از نوشته‌ها و در گفته‌ها، «اسلام رحمانی» است، خب کلمه قشنگی است، هم اسلامش قشنگ است، هم رحمانی‌اش قشنگ است؛ اما یعنی چه؟!… همینطور پرتاب کردن یک کلمه بدون عمق‌یابی، کاری است غلط و احیاناً گمراه‌کننده،اسلام رحمانی یک کلیدواژه‌ای است برای معارف نشئت‌گرفته‌ی از لیبرالیسم

امام خمینی در 3 تیرماه 67 در اوج مظلومیت فرزندانش در جبهه های نبرد، در تذکری جدی به ملت ایران و بخصوص دست اندرکاران نظام اسلامی فرمودند: «اگر دیر بجنبیم اسلامع آمریکایی از جلسات سیاسیون ظاهرالصلاح وابسته به آمریکا و نیز از همین حوزه‌ها و دانشگاهها چنان زیبا برای جهان پابرهنگان تشنه عدالت ترسیم می‌گردد که همگی محکوم به فنا هستیم.»

رهبر معظم انقلاب در بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی در تبیین معیارهای اصلی انقلابی گری به پنج شاخص عمده اشاره کرده و فرمودند: "پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی"هدف گیری مستمر آرمانها و همت بلند برای رسیدن به آنها"، "پایبندی به استقلال همه جانبه کشور"، "حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از او" و "تقوای دینی و سیاسی"

امروز وقتی با بصیرت انقلابی به صحنه کشور نگاه می کنیم، خطر جدی لیبرالها را احساس می کنیم، که ماهرانه به ارزشهای انقلاب می تازد، آرمانهای انقلاب اسلامی را برنمی تابد، استقلال کشور را با خوشبینی به کدخدا(آمریکا) به حراج می گذارد، نسبت به طرح جهاد کبیر که عدم اطاعت از دشمنان است، جسارت می ورزدد و تقوی دینی و سیاسی را در دیپلماسی خارجی رعایت نکرده و ولنگاری فرهنگی و تضعیف بنیانهای انقلاب اسلامی را در مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی در دستور کاری خود قرار داده است!

پس؛ باید قدرشناس امام خامنه ای بود که با اقتدار انقلابی در مقابل اسلامهای وارداتی ایستاده و در راستای ترویج اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم مجاهده خستگی ناپذیر دارند و لذا عمارهای انقلاب خطر اسلام رحمانی را جدی بگیرند و خود را برای یک مبارزه بی امان با اسلام رحمانی(لیبرالیسم) آماده نگه  دارند، زیرا نوک حمله لیبرالها به بنیانهای اصلی انقلاب اسلامی یعنی آرمانها و ارزشها است.

مولانا عطاءالرحمان، پزشک جراح و اورتوپد و رئیس بیمارستان الخدمت کویته پاکستان به زیبای درد امروز پاکستان را تشخیص داده و می گوید: «ما قرآن داریم، حدیث رسول داریم، امت اسلامی داریم، کشورهای اسلامی داریم و امام خمینی نداریم

والسلام


سه شنبه 95 شهریور 9 , ساعت 11:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

برجام مورد تائید هیچ ایرانی آزاده و استقلال طلب نیست، زیرا رهبرشان فرمودند: «حدود 2 سال پیش گفتیم ملت به عنوان یکف تجربه به مذاکرات هسته‌ای نگاه خواهد کرد.» و لذا برجام نفع قابل توجهی برای کشور نداشته، زیرا در پسا برجام وعده های رئیس جمهور مبنی بر چرخیدن اقتصاد و زندگی مردم به همراه چرخیدن سانتریفیوژها محقق نشد و آنقدر آش برجام شور شد که مقصر اصلی برجام جناب روحانی، ناغافل اقرار کرد و گفت؛ "به برجام خوشبینم، ولی به آمریکا بدبین!"

به جناب روحانی یادآور می شوم که رهبر معظم انقلاب هیچگاه از محتوای برجام راضی نبوده و از احدی هم بخاطر آن تشکر ننموده و صرفاً قدردان تلاش مذاکره کنندگان بوده اند، لذا رهبر معظم در 3 شهریور 95 در جمع اعضاء هیئت دولت به برجام انتقاد کرده و فرمودند:«انتقاد من به موضوع برجام به بدعهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود نه عناصر خودمان؛ زیرا مذاکره‌کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه‌روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم

در رابطه با برجام حاج حسن روحانی مجدداً دچار احساس و توهم شد و در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی از خود و دولتش تشکر کرد و گفت: «اینکه دیپلمات‌های کشور توانستند قطعنامه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند برای تاریخه کشور کافی است ... باید به ایستادگی ملت و کار مخلصانه دیپلمات‌های کشورمان افتخار کنیم

عجیب است؛ وقتی ملت ایران در دورترین نقاط کشور بر بی اثر بودن برجام شهادت می دهند، پس چرا رئیس جمهور از بیان واقعیات برجام فرار می کند و همچنان آن را مایه عزت کشور می خواند؟! به رئیس جمهور باید یادآور شد که ملت، وظیفه خود می داند که از تلاشهای شبانه روزی تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر نماید، اما مردم و رهبرشان از نتیجه مذاکرات که به برجام منتهی شده، انتقاد داشته و قدردان کسی نیست! و قطعاً روزی یقه مسببان اصلی برجام را خواهند گرفت! فلذا بعد از ثابت شدن، جاسوسی یکی از اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای به نفع آمریکا و بازداشت فرد جاسوس، آیا وقت آن نرسیده که جناب روحانی به برجام بدبین شود و آن را آفتاب تابان و مایه عزت ایران نداند؟!

اگر جناب حاج حسن روحانی، برجام را از طرف خدا می داند!، بعد از نظر وزیر انرژی آمریکا آقای مونیز دیگر باید از برجام اعلام برائت کند و از ریاست جمهوری کنار برود، چون وزیر انرژی آمریکا بعد از امضاء برجام گفت: «این توافق، بخشی از پروژه امنیتی آمریکا برای خاورمیانه است»

والسلام


سه شنبه 95 شهریور 9 , ساعت 10:18 صبح

به نام خداو برای خدا

آقای حسن روحانی در هشتم شهریور نود وپنج در اختتامیه جشنواره شهید رجائی، ادعا نموده که در موضوع حقوقهای نجومی، دولت به ریشه هایا فساد پرداخته و گفت: «دولت در برخورد با فساد به ریشه‌ها می‌پردازد و در بحث حقوق‌های نامتعارف نیز به ریشه‌ها پرداخت. با بگیر و ببند و اینها فساد حل نمی‌شود. باید با ریشه‌های فساد برخورد کنیم. فکر نکنیم باید در قوه قضائیه صف درست کنیم و چوب و شلاق بیاوریم! اول از چوبه دار شروع می‌کنیم بعد پایین می‌آییم در حالی که باید قانون را درست کنیم».

ادعای آقای روحانی با آنچه مجیز گوی دولت آقای نوبخت گفته، کاملاً متفاوت است، زیرا حسن روحانی دریافت کنندگان حقوقهای نجومی را فاسد خوانده و نوبخت آنها را "امانتدار" و "ذخیره نظام"! لذا نتیجه این است که هر دو دروغ می گویند!

وقتی رئیس سازمان بازرسی کل کشور از لابیگری حسین فریدون برادر رئیس جمهور در انتصاب رئیس بانک رفاه کارگرانع خبر می دهد و تاکنون خبری از برخورد حسن روحانی با برادر دلالشان به گوش نرسیده، پس باور کردنی نیست که دولت به درمان ریشه های فساد مدیران پرداخته باشد! آیا اساساً "جریان زر و زور و تزویر،" اعتقادی به برخورد با فاسدان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بردران و فرزندان خود دارند؟!

باید گفت؛ نظریه اصلاحی-لیبرالی حسن روحانی در برخورد با مدیران فاسد، در نقطه مقابل برخورد امیرالمومنین علی علیه السلام و اسلام ناب محمدی قرار دارد، زیرا امام علی به هیچ مدیر فاسدی رحم نمی کرد و او را با چوب و شلاق اصلاح می نمود، که جناب روحانی به آن اعتقادی ندارد. ا

نیروهای انقلابی، نسبت به فاصله افکار انحرافی رئیس جمهور با اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم با خبرند  و بخوبی می دانند، افکاری که کربلا را محل مذاکره با عمر سعد بداند و با اسلام انقلابی که امام حسین علیه السلام در کربلا آن را به نمایش درآورد و امام خمینی آن را در سال 57 عملیاتی نمود، مخالفت ورزد و نسخه صلح امام حسن را برای امروز کشورمان تجویز کند و اعلام نماید، که حاکمیت، مسئولیتی در بردن مردم به بهشت ندارد! این افکار انحرافی، برگرفته از لیبرالیسم غرب بوده و در نقطه مقابل قیام عاشورا و انقلاب اسلامی قرار دارد، فلذا وقتی ریشه فساد در کنار دست رئیس جمهور(حسین فریدون) باشد و جناب روحانی به ملت آدرس غلط بدهد، پس مبارزه ایشان با مدیران فاسد دروغی بیش نبوده و باور کردنی نیست.

والسلام


دوشنبه 95 شهریور 8 , ساعت 3:58 عصر

به نام خدا و برای خدا

هاشمی رفسنجانی مدتی قبل در خیانتی آشکار در صفحه توئیتر خود نوشت: «دنیای فردا دنیای گفتمان هاست، نه دنیای موشک ها» پسا از این سخن نابجا بود که موجی از انتقاد نسبت به حاج آقا رفسنجانی آغاز شد و لذا مقام معظم رهبری در 11 فروردین 95 پاسخ این یاوه سرائی را داده و فرمودند: «روزگار، روزگار همه‌ چیز است، وگرنه به‌ راحتی و به‌ صراحت حق ملت را خواهند خورد. اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسأله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است»

پس از موضع گیری شدید مردم و رهبری نسبت به سخنان کدخدا(آمریکا) پسند هاشمی رفسنجانی، ایشان مجبور شد، گناه اقدام زشت و ضد انقلابی را به گردن تنظیم کننده توئیتر خود انداخت!

فرد متکبر و خودخواهی همانند هاشمی رفسنجانی، اقرار به اشتباه را دون شأن خود می داند و لذا برای سیراب کردن نفس سرکش خود، با زبان بی زبانی خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش(مورخ 28 مرداد 95) مطرح و می گوید: «اگر می بینید که آلمان و ژاپن این روزها هنوز محکمترین اقتصاد دنیا را دارند اینها بعد از جنگ جهانی دوم و محروم و ممنوع شدن از اینکه نیرویع نظامی داشته باشند، خوب نیروهای نظامی بیشترین خرج های را در کشورهای در حال جنگ می بردند، پول هایشان آزاد شد و رفت دنبال کارهای علمی تا اقتصادی علمی و دانش بنیان برای خودشان درست کردند، این راه الان باز شده در ایران، شما معلمان شما مدیران شما دلسوزان کشور و مربیان باید وارد این فضا بشوید مطمئنم که دوره دوم دولت آقای روحانی می تواند ما را به آنجا برساند

عجیب است! هر آنچه آمریکا و رژیم صهیونیستی در پسا برجام، خواستار اعمال محدودیت در صنایع موشکی و نیروهای نظامی ایران شده اند، از سوی هاشمی رفسنجانی در داخل کشور باز تولید می شود! البته نیروهای ارزشی و پاسداران عزیر انقلاب اسلامی، توطئه هاشمی رفسنجانی را در زمان ریاست جمهوریش مبنی بر ادغام سپاه پاسداران در ارتش را فراموش نمی کنند و به یاد دارند که دستان ناپاک با برخی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی چه کرد! و لذا نیروهای نظامی اجازه تعبیر خوابهای آشفته و پریشان پایان عمر حاج آقا خاطره را نخواهند داد و ایشان هم بهتر است به نوشتن خاطرات راست و دروغ بپردازند!، ولی در خصوص خاطره نوشتن از جنابش می خواهیم که امام را در خواب نبیند، زیرا ممکن است مجدداً خاطره ای جعل کند! که امام در خواب به ایشان گفته باشد، که شکل گیری انقلاب اسلامی کار اشتباهی بوده است!!!!!

والسلام


یکشنبه 95 شهریور 7 , ساعت 7:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

بارها هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به برخی از نتایج ملموس برجام و تأثیرات آن در زندگی مردم اشاره کرده اند، کهب وقتی از مردم خوب کشورم در خصوص درستی سخنان هاشمی و روحانی سئوال می کنم، مردم سخنان آن دو را نادرست و فریبکارانه می دانند! مثلاً این دو از پهلو گیری کشتی ها و کاهش چشمگیر هزینه ها در بنادر ایران سخن می گویند، اما وقتی از قیمت خرید برنج تایلندی و اروگوئه که مصرف عمده قشر مستضعف جامعه ایران است، از مردم می پرسیم، در پاسخ می گویند؛ که بعد از اجراء برجام قیمت این دو نوع برنج بیش از 50 درصد افزایش پیدا کرده و لذا اگر منظور جناب رفسنجانی و روحانی لمس کردن افزایش قیمت کالاها پس از اجراء برجام باشد، حرف آنان درست است، والا سخن آنان مزورانه و دروغی بیش نیست.

آقایان هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی ادعا می کنند که برجام یک فرصت است! پس لازم است آقایان این فرصتهای گرانبهاء را برشمارند تا مردم فرصتها را دریابند!، البتهه هاشمی و روحانی هیچگاه نگفته اند که برجام برای ایران یک فرصت است و لذا اگر منظورشان فرصت برای دول غربی و شیطان بزرگ است، حرف درستی زده اند والا رهبر معظم انقلاب برجام را تنها یک تجربه برای ملت ایران دانسته و فرمودند: « آمریکایی‌ها می‌خواهند همه چیز را بگیرند و هیچ چیز ندهند؛ مذاکره با چنین کشوری مانع جدی در پیشرفت کشور است. آیا پس از 6 ماه تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می‌شود؟ حدود 2 سال پیش گفتیم ملت به عنوان یک تجربه به مذاکرات هسته‌ای نگاه خواهد کرد

با این وجود به هاشمی و روحانی می گوئیم؛ شما فرصتهای فرا روی نظام اسلامی را بمدت سه سال در کویر شوره زار توهمات خود به بازی گرفتید و ملت را فریب دادید و برجام را مایه عزت خواندید! شما به مردم وعده برداشته شدن تحریمها را داده بودید!، که کدخدایتان(آمریکا) آن را برنداشت و در نزد ملت مفتضع شدید! امام خامنه ای در خصوص نتایج برجام فرمودند: «برجام برای برداشتن تحریم بود، برداشته نشده معلوم شد که آمریکایی‌ها در ظاهر وعده می‌دهند اما در عمل توطئه می‌کنند؛ این آمریکاست.»

والسلام


شنبه 95 شهریور 6 , ساعت 2:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

وقتی دری اصفهانی بعنوان جاسوس تیم مذاکره کننده هسته ای در ترکیه دستگیر و به ایران باز گردانده شد، بار دیگر یادآورk جاسوسی سید حسین موسویان عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در سال 82 را زنده کرد. در این رابطه میشود گفت: هر دو جاسوس عضو تیم مذاکره کننده ی هسته ای توسط جناب آقای روحانی انتخاب شده و نتیجه مذاکرات هسته ای در سال 82 و 94 با محوریت شخص حسن روحانی، تعطیلی توان هسته ای کشور بوده است!(تصویر روبرو، حسن روحانی در حال تقدیم مدال به دری اصفهانی برای خیانت به کشور!!!!!)

نادرستی مذاکرات و تعهدات ذلت بار جناب روحانی در کسوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در سال 82 زمانی مشخص شد که رهبر معظم انقلاب در سال 84 دستور شکستن پلمپ های تأسیسات هسته ای را صادر فرمودند و لذا شاهد رشد گسترده ای در تأسیساتم هسته ای کشورمان بودیم که متأسفانه در سال 92 بازهم سر کله جناب روحانی در قامت رئیس جمهور پیدا شد و با هماهنگیهای که قبل از ریاست جمهوری با دول غربی و دشمنان کشور بعمل آورده بود، بلافاصله تعطیلی مراکز هسته ای را قبل از شروع مذاکرات هسته ای کلید زد! و کشورهای غربی با فرماندهی آمریکا، به اهدافی که در سال 82 نرسیده بودند، در برجام بدست آوردند، که شامل: خارج کردن و پرکردن قلب رأکتور اراک با بتن، خروج آب سنگین از کشور، خروج اورانیم غنی شده به روسیه، اکسید کردن اورانیم 20 درصد و برچیدن بیش از 80 درصد سانتریفیوژهای نصب شده در نطنز و فردو و ... بود.ع

حال که قریب 85 درصد توان هسته ای کشور از بین رفته و نتیجه برجام هم به گفته رئیس بانک مرکزی و سایر مسئولین مرتبط برای ایران هیچ بوده و دشمنان کشورمان هم نصیب ایران از برجام را تنها 10 درصد دانسته و دم خروس تیم مذاکره کننده هسته ای و قرارداد FATF با جاسوی دری اصفهانی نمایان شده، پس رئیس جمهور باید از لجبازی به شیوه احمدی نژاد دست بردارد و زبانش از اعلان شکست برجام و عدم انجام تعهدات از طرف کدخدا(آمریکا) خاموش نماند، زیرا رهبر معظم انقلاب در هفته دولت (3 شهریور 95) قدردان تیم مذاکره کننده‌ هسته ای شدند و فرمودند: «مذاکره کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه‌روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم.» ن

نظر درست رهبری این است، که تیم مذاکره کننده هسته ای تلاش خود را انجام داده و مستحق قدردانی است، اما مقصر اصلی در برجام کیست؟ به این نکته باید توجه کرد، که عدم موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای در برجام، به شخص حاج حسن روحانی برمی گردد، زیرا حسین فریدون تنها برای دیکته نمودن نظرات برادرش رئیس حمهور بر خلاف مصالح کشورمان در مذاکرات هسته ای حضور داشته و از این موضوع آمریکائیها مطلع بودند! و لذا گناه عدم لغو تحریمها و تضعیف امنیت ملی و خدشه در استقلال کشور بعهده شخص رئیس جمهور است! آیا زمان پذیرفتن مسئولیت و ناکامی در برجام توسط حاج حسن روحانی فرا نرسیده است؟ آیا وقت اقدام قضائی از سوی مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه بخاطر حضور یک فرد جاسوس در تیم مذاکره کننده فراهم نگردیده است؟!

والسلام


سه شنبه 95 شهریور 2 , ساعت 5:48 صبح

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی قبل از نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 مواضع تند و افراطی علیه شورای نگهبان قانونه اساسی اتخاذ کرد که با سخنان اخیرشان در روز پزشک، متفاوت است رئیس جمهور که از لغو کنسرت موسقی در مشهد مقدس ناراضی است، طی سخنانی بر خلاف قانون، خطاب به آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد می گوید: «در کشورمان فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون‌گذاری وجود دارد و هر کسی که تریبونی در اختیار می‌گیرد، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند. وزیر هم نمی‌تواند از این خواسته تبعیت کند، بلکه وزیر باید تنها تابع قانون باشد

حهت اطلاع حاج حسن روحانی باید گفت؛ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ماده 8  مقرر داشته: «مردم از حق دعوت به خیر، نصیحت، ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردارند و در چارچوب شرع و قوانین می‌توانند نسبت به مقامات، مسئولان، مدیران و کارکنان تمامی اجزای حاکمیت و قوای سه‌گانه اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی نسبت به آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، امر به معروف و نهی از منکر کنندع

بر اساس ماده فوق و اصل هشتم قانون اساسی همه مردم با استفاده از تریبون و بدون تریبون می توانند، دولت را از انجام اموراتی که بر خلاف موازین شرعی است، امر به معروف و نهی از منکر نمایند و لذا وقتی جناب روحانی می گوید: «زمانی که موضوعی در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان می‌رسد  و به قانون تبدیل شده، همه موظف هستیم از آن تبعیت کنیمپس چرا از اجراء قانون امر به معروف و نهی از منکر که به تصویب مجلس رسیده و شورای نگهبان هم آن را تائید نموده، سرپیچی کردید؟! و لذا به جناب روحانی متذکر می شوم که بر اساس ماده 20 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، امام جمعه مرکز استان به عنوان رئیس ستاد آن می باشند و رئیس جمهور هم حق دخالت در آن را ندارد. ت

رئیس جمهور بخوبی می داند؛ اگر قرار باشد که بر اساس مُرّ قانون اساسی، تصمیمات فوری و غیر قانونی رئیس جمهور در اجراء زود هنگام برجام مورد رسیدگی قضائی قرار گییرد، قطعاً جناب روحانی بخاطر عدم تبعیت از نامه مقام معظم رهبری مبنی بر اخذ تضمین کتبی از رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا، باید از ریاست جمهوری عزل و برای رسیدگی به جرائم اجراء زود هنگام برجام در اختیار قوه قضائیه قرار گیرد تا موجب عبرت رئیس جمهورهای آینده قرار گرفته تا رئیس جمهوری جرأت نکند بر خلاف مبانی و اصول نظام اسلامی با دشمنان اصلی انقلاب بر سر یک میز بنشیند.

البته برای رئیس جمهوری که عمامه به سر دارد، لکن دغدغه دین ندارد و نگران اجراء نشدن کنسرت موسقی است، بسیار باید متأسف بود و گفت؛ که از جمله نگرانیهای امام راحلمان حضور لیبرالها در مناصب مهم نظام اسلامی بود.

والسلام


سه شنبه 95 شهریور 2 , ساعت 3:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

بیش از 350 هیئت اقتصادی-سیاسی اروپائی در پسا برجام راهی ایران شدند، اما علی رغم خوشبینی حاج حسن روحانی به غرب،ت هیچ قراردادی منعقد نگردید! و از محل فروش نفت جدید، هیچ پولی به کشور برنگشت!، لذا رئیس جمهورمان، که از عنایات کدخدا(آمریکا) ناامید گردیده، وزیر خارجه خود را به کشورهای آمریکای لاتین راهی کرد تا ضمن حضور در کشورهایی که حیات خلوت کدخدا محسوب میشوند، این پیام را به دوستان آمریکایی خود ارسال کند، که اگر در انجام تعهداتشان برابر برجام عمل نکنند، ممکن است که ایران سطح روابط با کشورهای آمریکای لاتین را که برای خوشایند کدخدا(آمریکا) در 3 سال گذشته به حد صفر رسانده بود، بار دیگر روابط اقتصادی-سیاسی را همانند رئیس جمهور سابق با کشورهای پیرامونی آمریکا گسترش دهد و این هشداری است، اگر آمریکا اقدام رئیس جمهور لیبرال ایران را یک بُلوف سیاسی قلمداد نکند!

پس از کودتای ترکیه و فشاری که رجب طیب اردوغان برای استرداد فتح الله گولن به آمریکائیها وارد کرد، این زمینه در مسئولین اجرائی کشورمان، که هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند، پدیدار شد که برای فشار به آمریکا، باید همانند کشور ترکیه عمل نمود و لذا آقای جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در اولین گام راهی کشورهای آفریقائی شد و پس از آن سفر به کشورهای آمریکائی لاتین را در9 حیات خلوت آمریکا آغاز نمودتا شاید کدخدا از خر شیطان پیاده و آمال و آرزوهای اعتدالیون را برآوده و در مقابل ایستادن چرخ سانتریفیوژها، چرخ اقتصاد کشورمان را به گردش درآورد!

وقتی کدخدا(آمریکا) در برجام بدفرجام متوجه این موضوع شده، که امکان خرید تأسیسات هسته ای ایران را به ثمن بخس دارد، آیا حاضر است به کسی که خود را به رایگان خلع سلاح کرده، امتیازی بدهد؟! وقتی ما در سرای آخرت، شیطان را مقصر خطاهای خود معرفی می کنیم، آیا شیطان داوطلبانه در نزد خدا شهادت می دهد و جرم گناهان ما را بواسطه اغواگریش می پذیرد؟!

پاسخ خوشبینی حاج حسن روحانی به آمریکا را باید در سخنان منطقی هوشنگ امیر احمدی دلال رابطه با آمریکا در تصویر مقابل دید، که بعنوان یک عبرت فراروی ماست! آیا جریان اعتدال غربزده، عبرت می گیرد؟ و یا همچنان بدنبال تحقق اهداف شیطان بزرگ در هویت زدائی از انقلاب اسلامی در پسا برجام است؟!!!!

والسلام


دوشنبه 95 شهریور 1 , ساعت 2:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی تفکرات متزلزل علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دو دهه گذشته مورد واکاوی قرار می گیرد، به نکات حیرت انگیزی میا رسیم، یک روز نامه هایی به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت می نویسد و او را سکولار می خواند، روز دیگر برای دیده شدن و ورود به خانه ملت، آویزان دیوار اصولگرایان و احمدی نژاد رئیس جمهور سابق می شود و دیروز هم به دیوار لیست امید دخیل بست و مجدداً بر صندلی مجلس تکیه زد و لذا حضور اینگونه تفکرات متزلزل و خوارجی در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز، برای نظام اسلامی خطر آفرین است، زیرا؛ امثال علی مطهری در لحظات حساس و سرنوشت ساز، همانند ابوموسی اشعری در تحمیل حکمیت به نفع معاویه و بر ضد علی علیه السلام رأی داده و بی شک این جماعت خوارج صفت در مقابل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم خواهند ایستاد! و موضعگیری علی مطهری در فتنه سال 88 و حمایت از رئوس فتنه و درخواست رفع حصر سران فتنه، درستی این نظر را تائید می نماید.

پس از اینکه نظام اسلامی، حضور داعش را بعنوان خطر جدی در داخل مرزها و برخی از شهرها و استانهای کشور احساس کرد، ضرورت برخورد قاطع با گروههای تروریستی، در دست بررسی قرار گرفت و با صلاحدید مسئولین عالی رتبه نظام اسلامی و شورای عالی امنیت ملی مقرر شد که هواپیماهای راهبردی روسیه از پایگاه شهید نوژه همدان و آسمان ایران برای یکسره کردن کار داعش و سایر گروههای تروریستی در سوریه به پرواز درآیند، که در این اثناء پاره های قرآن، توسط حامیان وهابی، غربی و سازمان ملل متحد بر سر نیزه رفت و فریاد علی مطهری و برخی از نمایندگان مجلس، در حمایت از اسلام آمریکائی به هوا برخاست و نسبت به استقلال کشور و نقض قانون اساسی دچار دغدغه شدند!ه

باید گفت؛ این جماعت که مزورانه دغدغه استقلال کشور را مطرح می کنند، هیچگاه فریادشان در زمان اجراء ننگین برجام که استقلال و امنیت کشور را نشانه رفته، بلند نشد! و عدم انجام تعهدات از سوی آمریکا در برجام، آنها را ناراحت نکرد و در فتنه سال 88 نه تنها در مخالفت با براندازن فتنه گر و سران فتنه سخنی نگفتند، بلکه به حمایت از آنان اقدام کردند! و لذا می شود نتیجه گرفت؛ که اگر جنگ صفین و یا عاشورائی برپا شود، امثال علی مطهری جائی در سپاه امام علی و امام حسین علیهم السلام نخواهند داشت!!!

دیالوگ ماندگار مختار بهترین شرح حال علی مطهری ها است که می گوید: «امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است . تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است . عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش، و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سربه سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.»

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ