سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
 
جمعه 97 شهریور 30 , ساعت 2:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان مخالف حکومت دینی و اسلام انقلابی، وقتی دریافتند، که اسلام نبوی در جزیره‌العرب قدرتمند شده و توانایی براندازی آن را با جنگ مستقیم ندارند، به ظاهر اسلام و انقلاب نبوی را پذیرفته، ولی در باطن نفاق را برای اقدامات مخربانه خود بر علیه اسلام انقلابی برگزیدند و لذا پس از رحلت رسول مکرم اسلام، رفته رفته وارد ارکان حکومت اسلامی شده و از درون مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز انقلاب نبوی، به ریشه کنی آن پرداختند.6

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جریانی که با منافقین (مجاهدین خلق) بر سر یک سفره می‌نشست، به نام مجاهدین انقلاب و با حمایت همه جانبه مرحوم هاشمی رفسنجانی، منافقانه به درون مراکز حساس نظام اسلامی نفوذ و بعد از دفاع مقدس، با دستبرد به بیت‌المال، به ترویج اشرافیگری پرداختند و لذا این روزها با قبضه کردن نبض اقتصادی-سیاسی کشور، بعنوان ستون پنجم دشمن با جنگ وزارت خزانه داری آمریکا بصورت هماهنگ بر علیه انقلاب اسلامی، وارد جنگ اقتصادی و سیاسی-امنیتی شده‌اند.

به جرإت می توان گفت؛ بهترین زمان برای ریشه کن نمودن کفتارها و لاشخورهای منافق، فتنه سال 88 بود، که با غفلت دستگاه قضائی، مجال تجدید قوا در رحم اجاره‌ای دولت حسن روحانی پیدا کرده و موفق به تصرف بخشهایی از دولت و مجلس شدند!

آری؛ همین جریان نفاق در سال 88 و در روز عاشورا، دستور حمله به عزاداران حسینی را صادر و این روزها نوچه‌های همین منافقین، بر علیه عاشورا، کربلای حسینی، اختلال در وحدت ملت ایران و عراق  و انقلاب اسلامی به توطئه‌گری پرداخته‌اند! فلذا، آیا وقت درمان و ریشه کنی ویروس نفاق، از پیکر زیبای انقلاب اسلامی فرا نرسیده است؟!

والسلام

 


جمعه 97 شهریور 30 , ساعت 10:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ایجاد بلبشوی اقتصادی با کارگردانی دولت حسن روحانی و جریان زر و زور و تزویر 4 درصدی، زمینه برگزاری جلسات سران قوا با اخذ اختیارات ویژه از رهبری، جهت حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور را بوجود آورد، اما نتیجه‌ به نفع ملت نشد و در سایه همین جلسات بی خاصیت سران قوا، قیمت دلار افزایش و پوشک بچه نایاب گردید!ل

رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی فرمودند: «اداره‌ی صحیح کشور، متوقف به مبارزه‌ی همه‌جانبه با فساد است ... با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد.» و لذا سران قوا، بعد از گذشت سالیان متمادی از تخلفات برادرانشان، هنوز پاسخی شفاف به اذهان عمومی مردم و رسیدگی جدی به تخلفات برادران خود را نداده‌اند!

واقعا اگر سران قوا بدنبال حل مشکلات اقتصادی ملت و کشور بودند، کلید آن را رهبری، مبنی "بر برخورد با کسانی که دستور دادن ارز و سکه را دادند"، در اختیارشان گذاشت، ولی سران قوا هر کدام مسیر خود را رفتند! رئیس جمهور برای جلوگیری از دستگیری و اعتراف، ولی اله سیف(رئیس سابق بانک مرکزی) بر علیه خود! او را به مشاورت خود برگزید! قوه قضائیه تنها به دستگیری و برگزاری دادگاه علنی، آفتابه دزدهای وصل به بدنه دولت پرداخت! و تریبون قوه مقننه هم در اختیار برخی از نمایندگان ضدانقلاب قرار گرفت و سپس به تفریحات تابستانی دو هفته‌ای رفتند!

شواهد امر، گویای این است؛ که یکی از تصمیمات ویژه سران قوا، ادامه فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی، برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام تا آخر فصل پائیز است! و اگر غیر از این بوده و مشکل اقتصادی مردم را حل کرده اند، پس در یک برنامه زنده تلویزیونی به ملت گزارش دهند تا التهابات بازار کنترل و مردم را به آینده امیدوار نمایند.

والسلام


شنبه 97 شهریور 24 , ساعت 1:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از اینکه قوه قضائیه نامه برخورد با دانه درشته‌ها و مدیران دولتی را از رهبری دریافت نمود، بجای دستگیری و محاکمه کسانی که از درون دولت اعتدال، دستور حراج ارز و سکه را داده بودند، در اقدامی سئوال برانگیز، به سراغ طلابی رفت، که مطالبات اقتصادی مردم و بی کفایتی حسن روحانی و دولتش را در فیضیه قم فریاد زده بودند!

آری وقتی ملتی مطالبات خود را فریاد نزنند، آنگاه دولت بی کفایت و لیبرال حسن روحانی، هر فریاد حق طلبانه‌ای را با جنجال آفرینی سرکوب می‌کند و غمگینامنه فریادی از مراجع تقلید هم شنیده نمی‌شود!

معاون حقوقی رئیس جمهور، که ظاهرا مثل حاج حسن حقوقدان شده! در این رابطه می‌گوید؛ «ما در متن ارسالی به قوه قضائیه آوردیم، از کلیه کسانی که در آن ماجرا دخالت داشتند شکایت می کنیم ... جرم مشهود و آن هم تهدید به قتل است که جنبه عمومی دارد

به مشاور حقوقی بیسواد رئیس جمهور باید گفت: در کدام دادگاه کشور ثابت شده که مرحوم مغروق هاشمی رفسنجانی در استخر فرح به قتل رسیده، که چنین ادعای کذبی را مطرح کرده‌اید؟! و کدام قاضی، در دادگاه ویژه روحانیت با این ادعای کذب، دستور دستگیری طلاب حق طلب حوزه را با زدن دستبند و چشم بند، صادر کرده است؟! آیا طرح شکایت واهی رئیس جمهور از طلاب، برای متهم کردن نظام اسلامی در نزد حقوق بشر بین المللی است؟!

یحتمل، در جلسه سران سه قوه، بجای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، دستور دستگیری طلاب انقلابی صادر شده است؟!

والسلام


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 4:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که نخست وزیر غربگرای عراق آقای العبادی برای ماندن در قدرت، مدتی در زمین آمریکا و رژیم سعودی بازی و فتنه بصره را جهت تضعیف موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای جریان مقاومت اسلامی(حشدالشعبی) با استفاده از عناصر منحرف جریان تشیع انگلیسی و مدیریت آمریکایی-اسرائیلیت رقم زد، اما خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و بعد از نارضایتی مرجعیت از اقدامات نابجای و نخست وزیری مجدد او، بصورت علنی اعلان کرد که قدرت را بصورت مسالمت آمیز تحویل می دهد و دیگر کاندیدای نخست وزیری عرق نمی‌شود و نظر مرجعیت شیعه را بر نظر خود ترجیح می دهد، ولذا نتیجه آن، شکست دیگر برای آمریکا توسط جریان مقاومت اسلامی رقم خورد.

کاش در نظام اسلامی ایران هم رئیس جمهور لیبرال فعلی و منحرف قبلی ایران به بلوغ شناخت مرجعیت و ولایت می‌رسیدند و هر روز بحرانی را بر علیه ملت و نظام اسلامی بوجود نمی‌آوردند!

رئیس جمهور فعلی ایران، مدافع چشم و گوش بسته باند نیاوران خود است و تزهای اقتصادی دو منحرف و تحصیل کرده آمریکا(نهاوندیان و نیلی) را حجت اقتصادی می‌داند! حتی اگر با خیانت آنها ارزش پول ملی به کمتر از نصف رسیده و تفکر کثیفشان، منجر به بحران اقتصادی امروز برای ملت و کشور شده باشد! و رئیس جمهور سابقمان، همه دین و نظام اسلامی را در دو منحرف و متقلب اعتقادی، اقتصادی و امنیتی (بقایی و مشایی) خلاصه می‌کند و همچنان سابقه درخشان دولت نهم را به پای جریان انحرافی می‌ریزد و یحتمل؛ احمدی نژاد هم منحرف است!

والسلام

 


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 9:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به این چند خبر توجه فرمائید:

1-امروز هر مسئولی که اخراج می‌شود یا استعفا می‌دهد به ‌سرعت از کشور خارج می‌شود، به همین دلیل طرح ممنوع‌الخروج کردن مسئولین را در حال تدوین هستیم.

2- برخی از مسئولین وام‌های کلان با سودهای خیلی کم گرفته‌اند و حتی در بازپرداخت آن نیز مشکلات وجود دارد و بعد از مسئولیت از کشور خارج می‌شود.

3-از بررسی بودجه سال گذشته مشخص شد، یا با رانت یکی از مسئولین عالی‌رتبه(اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور) که اهل کرمان بوده،7 بیشترین بودجه عمرانی تخصیص‌یافته به استان کرمان است.

خبرهای ناگوار فوق را خانم چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای کرده، که نشان دهنده، چنبره و نفوذ شبکه مدیران فاسد در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی است!  

حضرت روح الله مرحوم منتظری را بخاطر لیبرال بودن از قائم مقامی رهبری عزل نمود و سفارش کردند؛ "نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد"، امروز باید غمگینانه پذیرفت، که شبکه مدیران فاسد، غربگرا، لیبرال، نااهل و نامحرم به درون مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نفوذ کرده‌اند، که قطعا چاره کار، طرح ممنوع الخروجی مدیران نیست، زیرا کشمیری‌ها و کلاهی‌ها، (عاملان انفجار نحست وزیری و حزب جمهوری اسلامی) و وزیر ارشاد دولت اصلاحات، راه فراری از قبل، برای خود پیش بینی کرده‌اند!

علاج کار، سپردن مدیریت کشور، بدست نیروهای کاردان، خدوم و انقلابی است و لذا مسیر انهدام شبکه مدیران فاسد کشور، تصویب طرح عدم بکارگیری افراد لیبرال، فتنه‌گر و غربزده در مسئولیتهای مهم، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، که این کار، نشدنی است! زیرا برخی از نمایندگان مجلس، جزئی از شبکه مدیران فاسد کشور هستند!

والسلام

 


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 12:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز 22 شهریور 97 رئیس جمهور در اقدامی اهانت آمیز بر علیه ملت و کشور، مسبب اصلی سقوط پول ملی، بعد از نهاوندیان و نیلی یعنی، ولی‌اله سیف را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی منصوب کرد!

اکثریت نمایندگان مجلس با ارسال نامه به حسن روحانی از اوایل سال 97 خواستار عزل ولی اله سیف از ریاست بانک مرکزی بودند، اما رئیس جمهور که بیشتر نمایندگان مجلس را وکیل‌الدوله می داند! با صدور حکمی تعجب برانگیز، او را در خط قرمز خود قرار داده تا قوه قضائیه را برای عبور از آن خطوط، تحت فشار قرار دهد! زیرا سخنگوی قوه قضائیه اعلان کردند؛ که در خصوص حراج سکه و دلار از کف میدان به عراقچی و سپس به سیف رسیدیم! که این خبر لرزه براندام ریاست شورای پول اعتبار، یعنی رئیس جمهور انداخته است.

پس باید تدبیری اندیشید تا سیف در حاشیه امن قرار گیرد! زیرا اعترافات او در خصوص حراج سکه و ارز و همچنین ورود افراد جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته ای بدون موافقت رئیس جمهور نبوده است ولذا راهکار پیشنهادی دانه درشتها و گردن کلفتهای اعتدالی-اصلاحاتی، صدور حکم مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی برای سیف بوده است!

آیا قوه قضائیه بر اساس راهبرد رهبری عمل می‌نماید؟ معظم له فرمودند: «همه بیشتر به‌دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.»

والسلام

 


پنج شنبه 97 شهریور 22 , ساعت 5:32 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با رای شعبه اول دادگاه انقلاب، اسفندیار مشایی مجموعا به 6 و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد.

یک منبع آگاه در دادگاه کارکنان دولت:حکم حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان از سوی شعبه 1059 دادگاه ویژه کارکنان دولت به ریاست قاضی قنبرنیا صادر شد.

حال که قوه قضائیه برای صدور حکم یاران متخلف، متقلب و انحرافی احمدی نژاد بفوریت حکم صادر می‌نماید، چگونه است که برای مهدی جهانگیری(برادر معاون اول رئیس جمهور) و حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) بعد از گذشت ماهها از دستگیری و آزادی آنان، حکمی صادر نمی‌کند! و خبری از محاکمه  دانه درشتهای دولتی که دلارها و سکه ها را حراج کرده‌اند، به گوش نمی‌رسد؟!

برای ملت ایران، این روزها صدور و اجراء احکام جریان انحرافی اهمیتی ندارد، بلکه از قوه قضائیه می پرسند؛ بعد از محاکمه علنی افرادی(آفتابه دزدها) که دلار 4200 تومانی گرفته‌اند، چرا بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، خبری از محاکمه آنانی که در شورای پول و اعتبار، دستور دادن دلارها و سکه‌ها را داده بودند، وجود ندارد؟! مردم بدنبال گشایش مشکلات اقتصادی‌اند، نه برجسته‌کردن احکام منحرفین اقتصادی-اعتقادی و امنیتی دولت احمدی نژاد! و نه دستگیری چند طلبه، که مطالبات به حق مردم را در فیضیه فریاد زده‌اند!

والسلام


پنج شنبه 97 شهریور 22 , ساعت 4:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «در چند ماه اخیر سه یا چهار بار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کرده تا ایران را به محدود کردن نفوذ خود در منطقه ترغیب کند

2-جان کری بعد از برجام گفت: «برای نوه‌هایتان بگوئید که چگونه در یک اتاق، ظریف را تسلیم کردم.»

3-جان کری قبل از تحویل وزارت خارجه به دولت ترامپ نوشت: «ما باید اعمال فشار را بر ایران حفظ کنیم تا بتوانیم برنامه موشکی ایران را عقب بنشانیما

 جان کری چه مسئولیتی دارد که با وزیر خارجه ایران مذاکره می‌نماید؟! این را باید نمایندگان مجلس و نهادی امنیتی پاسخ دهند!، زیرا مذاکره ظریف با وزیر خارجه سابق آمریکا، این پیام را برای ترامپ ارسال می کند، که لیبرالهای نفوذی در دولت اعتدال، همچنان به کدخدایی آمریکا اعتماد دارند! و گرنه هیچ فرد عاقلی با پول ملتش، کشور به کشور بدنبال مذاکره با فردی که در مسئولیت نیست و او را قبلا در یک اتاق تسلیم خود کرده! نمی رود، مگر اینکه احمق یا خائن باشد!

باید پرسید؛ آیا جواد ظریف، از افشاء محرمانه‌های آن اتاق با جان کری وحشت دارد؟! حال که مجلس در رأس امور نیست! دستگاهای امنیتی جلوی یاغی گری دیپلماسی برخلاف مصالح کشور را بگیرند؟! و گرنه دولت اعتدال، بهشت جاسوسان نام خواهد گرفت!

آری؛ در سالهای 91 و 92 سلطان قابوس پادشاه عمان، واسطه مذاکره ایران با آمریکا شد، اما امروز، جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا این مأموریت را بعهده گرفته! تا اهدافی را که در برجام و آن اتاق تسلیم!، بدست نیاورده، در این مذاکرات محرمانه، کسب و زمینه ریاست جمهوری خود را بعد از ترامپ، با امتیازهای محرمانه و خائنانه‌ی دولت غربگرا و لیبرال ایران، تضمین نماید! این یعنی دور اندیشی لیبرالهای خیانتکار! علی برکت الله.

والسلام

 


دوشنبه 97 شهریور 19 , ساعت 9:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا حسن روحانی، جواد ظریف و عراقچی، از خانم وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در 5+1 و آقای جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا، تضمین نگرفتند، تا گفتگوهای محرمانه و خائنانه تیم مذاکره کننده ایرانی را با آمریکائیها، در قالب سخنرانی، توئیت و چاپ خاطرت منتشر نکنند و آبروی لیبرالهای ایرانی را به باد ندهند؟!

تصمیم نویسنده وبلاگ وزنه سیاسی بر آن است که برشی از توئیتها و خاطرات خانم وندی شرمن و جان کری را در این وجیزه تقدیم همراهان عزیز نمایم. البته از حق نگذریم! آنچه تیم مذاکره کنننده آمریکا در طول مذاکرات هسته‌ای منتشر کردند و تبم مذاکره کنندگان ایران آن را تکذیب نمود، آخرالامر صداقت تیم آمریکایی و دروغگویی تیم مذاکره کننده ایرانی، اثبات شد!

جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا در فصل هجدهم کتاب خاطراتش به نکته تأسف باری از اعتماد و احمق بودن ظریف اشاره کرده و می نویسد: هر روز می‌گذشت اما ظریف هنوز قادر نبود خودش را به جایی برساند که بله بگوید...(من به ظریف گفتم) ما تصور نمی‌کنیم کار دیگری باشد که بتوانیم انجام بدهیم. توافق، اینجا است. لحظه حقیقت فرا رسیده؛ می‌خواهی آن را بپذیری یا ردش می‌کنی؟ بعد از چند لحظه، اذعان کرد که آماده پذیرفتن توافق است؛ فقط از میان چندین موردی که مطالبه کرده بود- یک چیز دیگر می‌خواست تا توافق را از دیدگاه خودش منصفانه کند.

جان کری، از همکارانش می خواهد تا امتیازی را پیشنهاد دهند که اهمیت چندانی نداشته و هزینه‌ای را به آمریکا تحمیل نکند.ا

در کتاب خاطرات جان کری آمده است:«کریس بک‌مایر، کارشناس مسائل تحریمی ما با احتیاط شروع به صحبت کردن کرد و گفت: «یک چیزی هست...» خزانه‌داری آمریکا از قبل آماده شده بود نام 12 نفر از کسانی که در فهرست ایرانی‌های تحت تحریم قرار داشتند را از این فهرست خارج کند. این کارتی بود که ایالات متحده در جیب عقب ما گذاشته بود. حالا وقتش بود که آن را بازی کنیم. کریس توصیه کرد: «این‌ها آدم‌های چندان اثرگذاری نیستند.» اما من می‌دانستم که چیزی که اهمیت داشت ژست این مسئله و احترام گذاشتن به تصمیم‌های سختی بود که ایرانی‌ها گرفته بودند. عصایم را قاپیدم و به سمت در رفتم. به جواد(ظریف) گفتم ما می‌خواهیم برای اینکه کار را به خاتمه برسانیم، یک گام دیگر برداریم. فهرست اسامی‌ای که آماده بودیم آنها را از تحریم‌ها خارج کنیم را به او دادم و پرسیدم: «توافق تمام است؟» و ظریف احمق بله را می دهد

نیمه شب بود و فرصت یا انرژی زیادی برای جشن گرفتن باقی نمانده بود ... توافقی که می‌خواستیم را به دست آورده بودیم، حالا باید نگهش می‌داشتیم.

با گریه عفریته آمریکا (خانم وندی شرمن) عراقچی زانو زده و خطوط قرمز نظام اسلامی را زیر پا می گذارد! وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا طی یک رشته توییت به جزییات مذاکره هسته‌ای با ایران اشاره و می نویسد: «در جریان مذاکرات هسته‌ای وقتی عراقچی با یکی از بندهای توافق مخالفت کرد، من که خیلی ناامید شده بودم شروع به ‌گریه کردم و گفتم تمام توافق به خطر می‌افتد!

شرمن در ادامه نوشت: عراقچی و روانچی که مبهوت شده بودند، با نظرم موافقت کردند و آن بند را حذف کردند!

اری؛ بخاطر اعتماد به آمریکا چه خیانتهای خائنانه ای در برجام بر علیه کشورمان روی داده، که مردم ایران از آن بی خبرند!

والسلام

 


شنبه 97 شهریور 17 , ساعت 3:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا دولت اعتدال و شیطان بزرگ در حمایت از "پیام رسان تلگرام" اهداف مشترک دارند؟! متأسفانه پس از قطع تلگرام در اوایل سال جاری، با غفلت و همراهی قوه قضائیه، فعالیت دو پیام‌رسان نفوذی دولت حسن روحانی، به نام "هاتگرام و تلگرام طلایی" برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام صادر و جنگ رسانه‌ای دشمن بر علیه کشورمان ادامه یافت!

مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای شیطان بزرگ فرمودند: «در کنار جنگ اقتصادی، یک جنگ مهم رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود»

صدور حکم فیلتر کردن تلگرام در ایران، با فعالیت "هاتگرام و تلگرام طلایی" مسخره نمودن حکم صادره از سوی قوه قضائیه است، زیرا کار دولت اعتدال در راه اندازی و حمایت از این دو شبکه، شبیه آتش زدن حکم محکومیت بقایی در مقابل سفارت انگلیس، توسط رحیم مشائی است! و لذا تمدید مجدد فعالیت "هاتگرام و تلگرام طلایی" برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام تا آذرماه، کمک دیگری از سوی دستگاه قضایی به جنک رسانه‌ای شیطان بزرگ بر علیه نظام اسلامی محسوب می‌شود!

عجیب است، قوه قضائیه رحیم مشائی منحرف و خبیث را برای آتش زدن حکم محکومیت بقایی دستگیر، ولی عملا از مسخره کنندگان حکم فیلتر نمودن تلگرام، حمایت می‌کند؟! اهداف حسن روحانی و جریان فتنه، برای بهره گیری از حمایت تلگرام تا آذرماه، چیست؟!!!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ