سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 97 شهریور 14 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

محمد هاشمی برادر مرحوم مغروق در استخر فرح می گوید: «استخر فرح یک علامت و کد است ... این استخری که آقای‌ هاشمی در آنجا 7فوت شد، سال 77 ساخته شده است.»

غلامعلی رجایی از قول دکتر غلامرضا جوادی، اجرا کننده استخر مرحوم رفسنجانی می گوید: «اصلا استخری در مجموعه سعدآباد برای فرح ساخته نشده، آقای رفسنجانی از استخر ریاست جمهوری استفاده می‌کرده، که با حضور احمدی نژاد، دیگر امکان استفاده از آن استخر برایش مهیا نبوده و لذا در مجموعه کاخ سعدآباد، استخری برای مرحوم ساخته شد!»

خاطرات شخصی مرحوم هاشمی رفسنجانی در بعد از انقلاب اسلامی، خبر از حضور مداوم ایشان و خانواده‌اش در استخر، سد و دریا می دهد ولذا حالا خیلی مهم نیست که حضرت عزائیل در استخر فرح جانش را گرفته باشد یا استخر بی نام و نشان! اصلا مگر ننگ است که آن مرحوم، در استخر فرح مرده باشد؟!  چه نیازی است که براردش به دروغ بگوید؛ سال 77 و گماشته دیگر بگوید؛ در زمان احمدی نژاد، یعنی سال 84 استخر را ساخته‌اند!

وقتی خود آن مرحوم در خاطراتش نوشته که روزهای تاسوعا و عاشورا با هیلکوپتر بیت المال، آنهم برای فرار از زلزله احتمالی به کجا رفته! پس چرا خاندانش آن را ننگ دانسته و با دروغ قصد پاک کردن فوت در استخر فرح را دارند؟! او در خاطراتش چنین می نویسد:

یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی): «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهره کم‌کم رسیدند ... عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم ... یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت 8 امروز زلزله‌ای به قدرت 8/6 ریشتر در تهران روی خواهد داد ... آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلاً قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم

دوشنبه 31 تیر 1370 (عاشورای حسینی): «امروز عاشورا است. تا ساعت هشت و نیم صبح خوابیدم. روز را به «استراحت» و انجام کارهایی که با خودم به «لتیان» برده بودم، گذراندم. نزدیک غروب به خانه برگشتم

سوم تیر 1372: (سوم محرم): «زیر نور مهتاب مقداری شنا کردم، با حال و آرامش‌بخش بود؛ شام را دیر وقت خوردیم و کمی پیاده‌روی و خواب...»

یازدهم تیر 1372: (یازدهم محرم): «امروز به سد لتیان رفتیم. بچه‌ها و بستگان هم آمدند. عفت و یاسر نبودند. پیش از ظهر همراه عماد و علیرضا و جلال مدتی قایق پدالی در دریاچه سد راندیم. بعدازظهر نیم ساعتی شنا کردم و بقیه روز را استراحت و قدم زدن و مقداری مطالعه و استماع گزارش‌ها داشتم...»

والسلام

 


سه شنبه 97 شهریور 13 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با قانع نشدن 196 نماینده مجلس از پاسخهای هپروتی حسن روحانی در مجلس، مردم بی صبرانه منتظر ارسال پرونده تخلفات رئیس جمهور به قوه قضاییه بودند، ولی رئیس مجلس یا همان کدخدای دوم حسن روحانی، با استناد به آئین نامه داخلی مجلس و تفسیر هپروتی از آن اعلام کرد؛ "چون نمایندگان مجلس نگفته‌اند که رئیسا جمهور مرتکب تخلف و یا استنکاف از اجراء قانون شده، پس پرونده تخلفات به قوه قضائیه نمی‌رود!" هر چند که عملکرد قوه قضائیه در تراز انقلاب اسلامی نبوده و نتیجه ای به نفع ملت نخواهد داشت!

متعاقب شیطنت علی لاریجانی بر ضد ملت، جریان زر و زور و تزویر، میدان را برای افزایش فشار اقتصادی و روانی بر ملت فراهم دید و لذا افزایش مجدد قیمت دلار و سکه و کاهش ارزش پول ملی کشورمان در دستور کار هماهنگ آنها با شیطان بزرگ قرار گرفت.  

نتیجه ناکارآمد کردن مجلس توسط ریاست آن در سئوال از رئیس جمهور، به بازی گرفتن افکار عمومی است و لذا این روزها مردم ایران تحت شدیدترین تحریمهای دولت حسن روحانی و دولت ترامپ قرار گرفته و نمایندگان هم دریافته اند که دیگر مجلس در رأس امور نیست و قصد رفتن به تعطیلات تابستانی دارند! پس نکبت و نفرین بر وکیل الدوله‌هایی باد که عملکردشان پمپاژ ناامیدی در بین ملت است.

والسلام

 


دوشنبه 97 شهریور 12 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای روحانی در انتخابات 92 قسم جلاله یاد کرد و گفت: «والله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است، راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»! مرحومه مادر حسن روحانی هم قبل از فوتشان گفته بود: «پسرم گفت گرانی و بیکاری را تمام می کنم

اگر یک ملحد و بی دینی قسم جلاله خورده بود، که برای حل مشکلاتف اقتصادی راه حل دارد و بعد از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری به سوگند کذبش پی می‌بردیم، سخت نبود، اما اگر فردی در لباس روحانیت و با نام خانوادگی روحانی! قسم جلاله یاد کند، و امروز لال‌مانی بگیرد و راه حلهایش را برای حل مشکلات اقتصادی کشور مطرح نکند، مردم حق دارند که او را شیاد بنامند.

کفاره گناه حسن روحانی بخاطر قسم جلاله، خیانت به ملت و فریفتن مادر چیست؟ حد این قسم جلاله و خیانت بزرگ را باید مراجع معظم تقلید و علما گرانقدر معین نمایند، که برخی از آنان، حسن روحانی حمایت و برجامش را تائید کرده‌اند، و لذا ملت انتظار دارند، به همان اندازه که رهبر معظم انقلاب، اذن مذاکره با آمریکا را اشتباه خود دانستند، مراجع معظم تقلید هم در کنار فشارهای سخت اقتصادی مردم, اشتباه خود در حمایت از برجام و حسن روحانی جبران نمایند و نوک حملات اعتراضی خود را تنها به سخنان درست و بجای آقای رحیم پور ازغدی شلیک ننمایند!

ناپلئون به زیبایی گفته است: «دنیا پر از تباهی است، نه به خاطر وجود آدمهای بد، بلکه به خاطر سکوت آدمهای خوب." وقتی برنامه های شعبده بازی رو نگاه می‌کنم، متوجه نکته خوبی می‌شوم: " مردم برای کسی دست میزنند، که گیجشون کند، نه آگاه‌شون

والسلام

 


یکشنبه 97 شهریور 11 , ساعت 11:41 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی در سال 58 رئیس جمهور وقت آمریکا کارتر، کشور و مرم ایران را تحریم نمود، حضرت روح الله در پاسخ تحریمهای آمریکا فرمودند؛ اگر آقای کارتر یک کار خوب در عمرشان انجام داده باشند، آن تحریم ایران است و لذا ملت ایران در دهه اول انقلاب با اقتدا به رهبری، در مقابل تحریمها زانو نزدند و گفتند روزه می گیریم و چه عالی درخشیدند، اما، در دهه چهارم انقلاب اسلامی، شیطان بزرگ حربه تحریمها را کاآمد تشخیص داده، زیرا سیگنالهای ارسالی از سوی دولت و مجلس لیبرال غربزده ایران، خطاب به دشمن، خبر از تأثیر گذار بودن تحریمها داده است!

 آقای پیتر کوئینگ،کارمند سابق بانک جهانی از رمز اثرگذاری تحریمها در ایران پرده برداشته و می گوید: «جریان‌های غربگرا در ایران معمولا کار همان ستون پنجم را می‌کنند و بر مناسبات اقتصادی با غرب اصرار دارند؛ تا وقتی حرف اینها درجامعه خریدار داشته باشد، ایران درمقابل تحریمها شکننده است!»

آری وقتی حضرت روح االله فرمود؛ "نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد" و ما با بی توجهی و غفلت، اجازه دادیم تا جریان غربزده در مراکز حساس تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ و در نقش ستون پنجم، آتش تهیه دشمن را به مراکز حیاتی کشور هدایت نماید، پس برای ناامید کردن دشمن، باید غربزدگان را از مراکز حساس کشور به زباله دان انداخت و لذا ما ثابت کرده ایم که می توانیم.

والسلام


چهارشنبه 97 شهریور 7 , ساعت 12:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب جلسه پرسش از رئیس جمهور را اقتدار نظام اسلامی معرفی نمودند، لذا آن بخش انتقادی حقیر به نام "خیمه شب بازی رئیس مجلس و رئیس جمهور" حذف و بخشی از سخنان رهبری معظم نگاشته شد، که فرمودند: «جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران بود و خداوند به آقای رئیس جمهور و قوه مقننه خیر بدهد که مشترکاً چنین نمایش اقتداری را نشان دادند.

نمایندگان مجلس از رئیس جمهوری که با بیش از 23 میلیون رأی انتخاب شده است، سؤال می‌کنند و رئیس جمهور نیز با خونسردی و متانت به سؤالها پاسخ می‌دهد و این معنای مردم سالاری دینی است.

میان انتظارات نمایندگان و واقعیات موجود، شکافی وجود دارد که باید پر شود. مهم آن است که آنچه اتفاق افتاد، یک نمایش با شکوه از قدرت جمهوری اسلامی و اعتماد به نفس مسئولان بود.
»

حضرت آیت الله خامنه ای، اختلاف نظر میان مسئولان را طبیعی دانستند و فرمودند: «این اختلاف نظرها نباید رسانه ای شوند زیرا مردم را نگران و مضطرب می کند.»

 

والسلام


چهارشنبه 97 شهریور 7 , ساعت 9:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از آنکه بر مقوایی در فیضه قم، با بی درایتی نوشتند؛ "ای انکه مذاکره شعارت / استخر فرح در انتظارت" حملاتی از سوی "جریان زر و زور و تزویر" بر علیه طلاب انقلابی و سخنران آن گردهمایی آغاز و با ادعای کذب گفتند، که رئیس جمهور با این مقوا تهدید به قتل شده! و لذا هر کس از ظن خود، اقدامی را شروع کرد.

غلامعلی رجایی از گماشته های مرحوم هاشمی رفسنجانی برای ماست‌مالیزاسیون مردن آن مرحوم در استخر فرح، از قول دکتر غلامرضا جوادی، اجرا کننده طرح در صفحه تلگرامی خود نوشت: اصلا استخری در مجموعه سعدآباد برای فرح ساخته نشده، که آقای رفسنجانی در آن غرق شود، بلکه آقای رفسنجانی از استخر ریاست جمهوری استفاده می‌کرده، که با حضور احمدی نژاد، دیگر امکان استفاده از آن استخر برایش مهیا نبوده و لذا در مجموعه کاخ سعدآباد، استخری برای مرحوم ساخته شد!

حقیر فکر می کنم، هر کس بخواهد مردن مرحوم رفسنجانی، در استخر فرح را تکذیب یا ماست مالی نماید، قطعا به نفع آن مرحوم مغروق نخواهد بود، زیرا ساخت استخر خصوصی برای مرحوم رفسنجانی، در مجموعه کاخهای سعدآباد، آنهم در وضعیت بد اقتصادی کشور و مردم، یک جنایت در حق ملت و روحانیت ساده زیست است و لذا اگر برای این خیانت و جنایت، مردم شعار دهند؛ "رضا شاه، روحت شاد" حق دارند. پس پادوهای آن مرحوم بیش از این گنداب غرق شدن مرحوم هاشمی رفسنجانی در استخر فرح را باز نکنند، زیرا بوی تعفن این دغلکاری و فسادها، روح و جان، مردم مستضعف کشورم را می آزارد.

والسلام


سه شنبه 97 شهریور 6 , ساعت 4:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برای اولین بار در عمر انقلاب اسلامی رئیس جمهور دولت دوازدهم، حسن روحانی به مجلس فراخوانده شد تا به 5 سئوال اساسی مردم از زبان نمایندگانشان پاسخ گوید، 5 سئوالی که در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 حاج حسن، قول رفع آنها را به مردم داده بود، لذا امروز (6شهریور97) در صحن علنی مجلس تلاش کرد7 تا با هزینه کردن از رهبری و پاسخهای سیاسی نمایندگان مجلس را بفریبد!

باید گفت؛ بخش قابل وجهی از نمایندگان مجلس که به آنها وکیل الدوله می‌گفتند، امروز از ترس موکلان خود، جرأت فشار دادن دکمه مثبت، به معنی قانع شدن از پاسخهای رئیس جمهور را نداشتند، هر چند که آنها از رأی علنی فرار نمودند!، اما نتیجه آراء آنان، خبر از این می‌دهد، که دولت حسن روحانی به آخر خط رسیده است.

امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در خصوص 4 سئوال از 5 سئوال خود، به رئیس جمهور نمره منفی دادند، یعنی اینکه دولت در رابطه با کنترل قاچاق(138 رای مخالف)، نرج بیکاری،(190 رأی مخالف) رکود اقتصادی(150 رأی مخالف) و افزایش نرخ ارز(196 رأی مخالف)، پاسخ صادقانه به نمایندگان مردم نداد! و لذا بعد از اقدام مجلس، دولت باید اسناد عملکرد خود را در رابطه با 4 سئوالی که نمایندگان مجلس از پاسخهای حسن روحانی قانع نشده، برای صدور حکم قضایی مبنی بر برائت یا محکومیت، به قوه قضائیه‌ی ارسال نماید.

رهبر معظم انقلاب، بر اساس نامه رئیس قوه قضائیه،اذن برخورد قاطع و سریع را صادر نموده، ولذا مردم، صبورانه منتظر آراء قوه قضائیه در رابطه با کسانی که ارز و سکه کشور را به تارج داده، می‌مانند، هر چند که برخی اعتقاد دارند که پرونده تخلفات دولت اعتدال، در قفسه های بایگانی قوه قضائیه تا پایان دولت دوازدهم حسن روحانی، مثل قرارداد کرسنت، خاک خواهد خورد، پس توپ در زمین قوه قضائیه است.

والسلام


دوشنبه 97 شهریور 5 , ساعت 1:44 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

الیاس حضرتی که از طریق لیست امید، وارد مجلس شورای اسلامی شده، امروز (4شهریور 97) همزمان با خروج از لیست امید، طوفانی سهمگینی را بر علیه غربگرایان لیبرال در درون دولت و مجلس براه انداخت. نطق انقلابی حضرتی، شباهت بسیاری با نطقهای انقلابی شهید آیت و شهید دیالمه در مجلس دهه اول انقلاب اسلامی داشت، بطوریکه از نطق طوفانی الیاس حضرتی، غربزده های لیبرال به وحشت افتاده ولذا او معتقد است که بحران اقتصادی موجود، توسط مسئولینه ارشد دولت رقم خورده نه کرباسیان.

الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: «وضع اقتصادی به گونه ای هست که حقش این بود، روحانی استیضاح شود، جهانگیری استیضاح شود، نهاوندیان استیضاح شود، سیف استیضاح شود، نوبخت استیضاح شود، نیلی استیضاح شود، ولی کسی که در مقابل مجلس پاسخگوست کرباسیان است...»

گویا الیاس حضرتی امروز صحیفه حضرت روح الله را در دست داشته که امام عاشقان، همه مصائب کشور را از ناحیه غرب و غربگرایان دانسته و لذا او در نطق طوفانیش می‌گوید: «تفکر ضد پیشرفت و سطحی و فلاکت بار غربزدگی، بیش از 100 سال است که جز خسارت هیچ آورده دیگری برای کشور نداشته است، اکنون در سال 40 انقلاب اسلامی بجای استیضاح چند نفر، بهتر است این گفتمان تهوع آور و ویرانگرانه غربگرایی را استیضاح کرد و به زباله دان تاریخ سپرد

ای کاش الیاس حضرتی از نمایندگانی، که خود را در رأس امور می دانند! سئوال می کرد؛ کدام یک از نمایندگان مجلس آماده ایجاد یک انقلاب بزرگ، بر علیه غربگرایان لیبرال نفوذی در دولت و مجلس هستند؟! و ای کاش، نمایندگان مجلس بار مسئولیت عزل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - اقتصاد و دارایی را بعهده نگرفته و در هنگام سئوال از رئیس جمهور(6شهریور97)، بر عزل جهانگیری ، نهاوندیان، نوبخت و وزراء ناکارآمد، تأکید می‌ورزیدند.

والسلام


شنبه 97 شهریور 3 , ساعت 12:34 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در مورخ 11 آبان 1395 در خصوص حضور مدیران دو تابعیتی گفت: «وقتی اینجانب می‌دانم مدیر دوتابعیتی نداریم، وجهی ندارد که درخواستل معرفی آنها را کنم ... متاسفانه سناریوهای مختلفی برای تضعیف دولت توسط مخالفین تدارک دیده شده که بحث دو تابعیتی‌ها یکی از آنهاست.» اما آقای ابوترابی عضو کمیسیون تحقیق و تفحض از وضعیت مدیران دو تابعیتی، بر خلاف نظر نادرست وزیر اطلاعات، بدون اسم بردن از حسن روحانی، از تابعیت انگلیسی او در صحن علنی مجلس پرده برداشت و لذا رمز تکذیب وزیر اطلاعات مبنی بر عدم حضور مدیران دوتابعیتی‌، قرار گرفتن نام حسن روحانی در صدر لیست مدیران دو تابعیتی‌ بود! و لذا وزیر اطلاعات، صورت مسئله‌ی مدیران دوتابعیتی را پاک، تا مشکلی برای تائید صلاحیت حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 بوجود نیاید!

حال اگر رئیس جمهور ایران، تابعیت کشور انگلیس را دریافت کرده باشد، تدبیر چیست؟ پاسخ این سئوال را به ماده 989 قانون مدنی و اصل 89 و 110 قانون اساسی واگذار می‌نمایم:

ماده 989 قانون مدنی تصریح دارد؛ که «هر تبعه ایرانی که بدون رعایت مقررات قانونی بعد از تاریخ 1280 شمسی تابعیت خارجی تحصیل کرده باشد تبعیت خارجی او، کأن لم یکن بوده و تبعه‌ ایران شناخته می‌شود ولی در عین حال کلیه‌ اموال غیرمنقوله‌ او با نظارت مدعی‌العموم محل به فروش رسیده و پس از وضع مخارج فروش، قیمت آن به او داده خواهد شد و به علاوه از اشتغال به وزارت و معاونت وزارت و عضویت مجالس مقننه و انجمن‌های ایالتی و ولایتی و بلدی و هر گونه مشاغل دولتی محروم خواهد بود

با توجه به صراحت ماده 989 قانون مدنی، نوبت به اجرا بند 2 اصل 89 توسط دو سوم نمایندگان مجلس مبنی بر عدم کفایت رئیس جمهور یا بند 10 اصل 110 قانون اساسی، مبنی بر تائید تخلف رئیس جمهور، از سوی دیوانعالی کشور است، که قطعا عزل رئیس جمهور از سوی رهبری را بدنبال خواهد داشت، هر چند که رعایت مصالح کشور، باید از سوی دیوانعالی کشور مدنظر قرار گیرد.

والسلام

 


جمعه 97 شهریور 2 , ساعت 1:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با نشستن ترامپ بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا، فرماندهی جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان، بصورت علنی به وزارت خزانه داری آمریکا سپرده شد. اما در جبهه جنگ اقتصادی ایران، مسئولین تحصیل کرده در آمریکا، با داشتن گیرین کارت آن کشور! نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و از اعضاء باند نیاوران حسن روحانی و احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، بعنوان ستون پنجم دشمن، پازل جنگ اقتصادی آمریکا را بر علیه مردم و کشور تکمیل کردند! آنگونه که ولی‌اله سیف رئیس سابق بانک مرکزی در اعترافات خود بعد از برکناری گفت؛ افزایش دلار تا 8 هزار تومان با دستور نهاوندیان بوده است! حالا کار قوه قضائیه برای پیدا کردن پرتغال فروش، آسان است.

مقام معظم رهبری با تیزبینی دقیق، لانه فساد و فشار بر مردم را کشف و فرمودند:«در همین قضیه‌ی ارز و سکه ... مشکل، مربوط به نحوه‌ی مدیاریت و سیاست‌گذاری اجرایی است. وقتی ارز و سکه را به‌صورت غلط توزیع می‌کنند، این توزیع دو طرف دارد: یکی که آن را می‌گیرد و یکی که آن را می‌دهد. ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی می‌گردیم که می‌گیرد، درحالی‌که تقصیر عمده متوجه کسی است که آن را داد؛ نمی‌گوییم خیانت، اما خطای بزرگی کرده است

در آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق، توپهای ضدهوایی مستقر در فرودگاهای کشور به دستور بنی صدر جمع آوری و هواپیماهای دشمن، به سهولت زیرساختهای کشورمان را منهدم کردند، ولذا امروز هم در جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا،ستون پنجم دشمن، درب خزانه کشور را باز و بیش از 60 تن طلا و 24 میلیارد دلار ارز خارجی را به حراج گذاشتند!

آیا دولت روحانی؛ همزمان با تهاجم سنگین جنگ اقتصادی آمریکا بر علیه کشورمان، بدنبال کودتای اقتصادی-سیاسی است؟! آقای حسین راغفر اقتصاددان کشورمان در این رابطه می گوید: « در تصمیماتی که رخ داده یک همسویی بسیار بالایی با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل قابل مشاهده است ...اصرار، بر راه‌اندازی بازار ثانویه ارز وجود دارد، این هم در راستای کودتای سیاسی و نه اقتصادی با هدف براندازی نظام سیاسی است

پس، رمز پیروزی در جنگ اقتصادی با آمریکا، شناسایی ستون پنجم دشمن در مسئولیتهای کلیدی اقتصادی است ولذا باید عوامل دشمن را در دادگاههای صحرایی ملی به دار مجازات کشید، تا پشت جبهه اقتصادی کشور امن گردد.

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ