سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
 
چهارشنبه 98 شهریور 20 , ساعت 9:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


ظریف وزیر خارجه ایران در پاسخ به درخواست یک خبرنگار آمریکایی که خواستار اظهارنظر درباره اخراج جان بولتون شد، گفت: «ما درباره امور داخلی ایالات متحده اظهارنظری نمی‌کنیم.»

عجب! یحتمل، موضع گیری ظریف، ممکن است، طرح مثلث دیدار تاریخی، مکرون ترامپ روحانی در نیویورک را افشاء و قبل از تولد، سقط شود!

وزیر خارجه آمریکا اجازه دارد در همه امور ایران دخالت کند، اما ظریف با ظرافت "صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ" می‌شود تا کدخدا(آمریکا) و سایر گروه "ب" ناراحت نشوند!

والسلام


سه شنبه 98 شهریور 19 , ساعت 4:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی که در روز عاشورا فرزند حسین بن علی علیه السلام به شهادت رسید، نقل شده که امام برای انتقال جسم حضرت علی اکبر، از جوانان بنی هاشم یاری طلبید، زیرا همه اصحاب قبل از بنی هاشم به شهادت رسیده بودند.

در چند سال گذشته حسین زمان یعنی امام خامنه‌ای بارها جوانان انقلابی1 را فراخوان داده و در بیانیه گام دوم انقلاب، بیشترین خطاب رهبری به جوانان است نه برخی مسئولین بی خاصیت که "صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ" شده‌اند!

مثلا علی لاریجانی مواضع رهبری در باره مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و توافق برجام را می‌داند، و می‌بیند که ناکثین، قاسطین و مارقین، برجام را تصمیم رهبری اعلان می‌نمایند، اما همانند فتنه 88 مرموذانه "صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ" به صحنه نگاه می‌کند!

امام حسین علیه السلام در سال 61 هجری فریاد زد "جوانان بنی هاشم بیایید"، امروز هم امام خامنه‌ای می‌فرمایند؛ "جوانان انقلابی بیائید."

آتش به اختیار، یعنی قبل از اینکه ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، فتنه 98 را رقم بزنند، جوانان انقلابی بیایند و با "استراتژی آتش به اختیار" چشم فتنه را کور کنند و به قول رحیم پور ازغدی "یک نیمچه انقلابی باید بشود و چند صد نفری محاکمه شوند ... انقلابی خواهیم کرد، برای پاکسازی انقلابمان"

والسلام

 


دوشنبه 98 شهریور 18 , ساعت 5:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پروانه سلحشوری نماینده مجلس در واکنش با خود سوزی دختر فوتبال دوست در صفحه توئیتر خود نوشت:«چرا دچار نوعی بی تفاوتی شدیم، مگر سوختن یک دکه دار در تونس باعث انقلاب نشد»؟!

باید از قوه قضائیه پرسید؛ آیا دعوت به شورش از وظایف نمایندگی مجلس است؟! اگر نیست، پس با آشوب طلبان آمریکایی_صهیونیستی قبل از وقوع فتنه، برخورد قانونی صورت پذیرد.

دولت اعتدال و نمایندگان وکیل‌الدوله‌اش در مجلس، طی 2 سال گذشته، همزمان با تحریمهای خارجی کدخدا(آمریکا) مردم ایران را تحریم داخلی هم کردند، تا همانند انقلاب مخملی کشور شیلی بر علیه آلنده، زمینه را برای فتنه و تغییر نظام اسلامی بر اساس استراتژی آمریکا و رژیم صهیونیستی مهیا نمایند ولذا کلیدواژهایی مثل توئیت پروانه سلخشوری در راستای آشوب و فتنه‌گری است!

ملت ایران باید آگاه باشند، که بخشی از نمایندگان مجلس دهم، افراد فتنه‌گری هستند، که اقدامات آنان برعلیه نظام اسلامی، فراتر از تحصن نمایندگان مجلس ششم است! ولذا وقتی دولت با استفاده از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به مقابله با کارگرانی می‌پردازد، که تنها مطالبه دریافت حقوق خود را دارند، چرا با ضدانقلاب نفوذی در مجلس که به صراحت نظام اسلامی را تهدید به آشوب خیابانی می‌کند، برخورد قانونی نمی‌شود؟!

پس؛ علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، زیرا در فتنه 98 فائزه رفسنجانی‌ها، تکثیر شده و در فتنه‌گری، کار آزموده‌ترند!

والسلام

 


دوشنبه 98 شهریور 18 , ساعت 3:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از دلایل مهم قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام در زمان یزید، گسترش فساد در ارکان حکومت و مردم بود، یعنی حسین بن علی علیه السلام در دوران معاویه 10 سال امام بود، اما قیام نکرد، زیرا معاویه فساد علنی نمی‌کرد. ولیکن یزید، فساد را علنی انجام می‌داد ولذا وقتی مروان، بیعت امام حسین علیه السلام با یزید را مطرح کرد، امام فرمودند: «وَعَلَى الاِسْلامِ الْسَّلامُ اِذ قَدْ بُلِیَتِ الاُمَّةُ بِراعٍ مِثْلَ یَزیدَ،.» (یعنی باید فاتحه اسلام را خواند وقتی که مثل یزید حاکم مسلمانان باشد.)

بعد از اقدامات انقلابی رئیس قوه قضائیه و برخورد با دانه درشتهای گردن کلفت درون قدرت، یک خط فکری انحرافی با القاء یأس و ناامیدی در مبارزه با فساد، این شائبه را ایجاد کرده، که ای آقا! کار از کار گذشته، فساد سیستمی شده و مبارزه با فساد امکان ندارد! باید رهبری پاسخگو باشد، که چرا اینگونه شده است!

رهبر معظم انقلاب، گستره فساد در کشور را سیستمی نمی‌داند، ولذا برخورد قاطع و انقلابی ریاست قوه قضائیه، بر علیه اشرافیت و فساد، سرعت گرفته و انقلاب اسلامی، توانمندی ریشه‌کنی فساد را دارد. پس؛ القاء فساد سیستمی یک حرکت خزنده از سوی دشمنان خارجی، اصلاح طلبان، اعتدالیون و نئوحجتیه‌ایها است!

قوه قضائیه به تیرک اصلی خیمه فساد نزدیک شده و ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، به وحشت افتاده و لذا در یک تلاش رذیلانه و هماهنگ، کم کاری در مقابله با فساد و مشکلات اقتصادی را به رهبری منتسب کرده، تا بجای هدف قرار گرفتن تیرک خیمه فساد، مردم، تیرک خیمه انقلاب اسلامی را هدف قرار دهند!

باید، هوشیار بود و تزویر ناکثین، قاسطین و مارقین را با استراتژی آتش به اختیار نقش برآب کرد.

والسلام

 


یکشنبه 98 شهریور 17 , ساعت 9:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی در سال 94 برجام به تصویب ایران و کشورهای 5+1 رسید، ملت ایران معنی برجام را نمی‌دانستند! و چون از پشت پرده و متن برجام با خبر نبودند، جواد ظریف را امیرکبیر لقب داده و برایش تندیس ساخته و از طرفی دیگر، رئیس جمهور برای فریفتن ملت، به اعضاء تیم مذاکره کننده صدها سکه و مدال اعطا کرد!

طولی نکشید که ملت ایران متوجه برجام و فریب حسن روحانی، آمریکا و کشورهای اروپایی شدند! اما حسن روحانی دوباره بازی جدیدی را با ملت ایران آغاز و مکررا برجام را از سوی خدا و آفتاب تابان خواند و به مردم وعده سیب و گلابی برجام می‌داد! ولی دروغ بود!

بلاخره تشت رسوایی برجامیان، با خروج ترامپ از برجام، آشکار شد، اما مکارانِ دغلبازِ پررویِ حامی برجام، نه تنها از مردم عذرخواهی نکردند! بلکه با نیرنگ جدیدی، از ادامه برجام با 1-1+4 سخن گفتند!

برجامیان، با وعده‌های سرخرمن سه کشور اروپایی 16 ماه مردم ایران را به سُخره گرفته و سپس وعده حل مشکلات اقتصادی را با اینستکس و خط اعتباری 15 میلیارد دلاری مکرون به مردم دادند، که توسط ترامپ وتو شد و بار دیگر تشت رسوایی برجامیان هویدا شد!

حسن روحانی با کلید ساحری بر کرسی ریاست جمهوری نشسته! و حاضر به پذیرش شکست در برجام نیست ولذا در 4 ماه گذشته، بازی کاهش تعهدات برجام را کلید زده و هر 60 روز یک بار 2 یا 3 بخش از تعهدات 111 گانه ایران را با ژست یک فرد پیروز، در لیست کاهش تعهدات برجامی ایران قرار می‌دهد.  

آری حسن روحانی در بازی مسخره بُرد، که بُرد، به آمریکا و اسرائیل باخت و ملت ایران، به حسن روحانی!

والسلام

 


شنبه 98 شهریور 16 , ساعت 1:15 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-استراتژی آمریکا برای مقابله با قدرت هسته‌ای ایران، جمع آوری سانتریفیوژها و زیرساختهای آن بود، که حسن روحانی در کسوت ریاست جمهوری با انهدام تأسیسات هسته‌ای بیش از 80 درصد از اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را محقق کرد!

اما سه خواسته دیگر آمریکا از ایران،(قدرت موشکی، قدرت منطقه‌ای و حقوق بشر)، لاینحل باقی مانده، هر چند که حسن روحانی قول برجام 2 (موشکی) و 3 (قدرت منطقه‎ای) را به کدخدای خود(آمریکا) داده بود!

2-چه رمز و رازی بین سعودیها و روحانی وجود دارد که مرتبا به طرف سعودی پیشنهاد مذاکره و تنش‌زدایی ارائه می‌دهد، اما گاو شیرده آمریکا، خواسته‌های آمریکا را پیش شرط مذاکره اعلان می‌کند؟!

3-حال اگر بخواهیم ریشه بحث تنش زدایی را پیدا کنیم، باید به دهه 70 دوران ریاست جمهور هاشمی رفسنجانی برگردیم که هاشمی برای اخذ وام 40 میلیارد دلاری، قرارداد تنش زدایی با عربستان را در زمان پادشاهی ملک عبدالله امضاء کرد که تبعات آن؛ آموزش دهها روحانی اهل تسنن ایران در حوزهای وهابی عربستان و مانده بدهی 10 میلیارد دلاری هاشمی رفسنجانی است!  

*نقش حسن روحانی، در قرارداد تنش‌زدایی با وهابیت سعودی چه بوده است؟!

*چرا وهابیت سعودی پیش شرطهای آمریکا مبنی بر کاهش توان موشکی، قدرت منطقه‌ای و حقوق بشر را مطرح می‌کند؟!

*آیا می‌دانید، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی از بابت قرارداد تنش زدائی با عربستان، دهها میلیارد دلار درآمد داشته‌ و دارند؟!

والسلام

 


پنج شنبه 98 شهریور 14 , ساعت 3:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها از گوشه کنار کشور خبر می‌رسد، که یک جریان ضدانقلابی، در برخی از شهرهای مهم کشور، به حذف عامدانه "کلمه شهید" از تابلوی کوچه و خیابانهای کرده، و لذا شهید زدائی از کوچه و خیابانها بی ارتباط با اجراء مخفیانه سند 2030 نیست!1

مسئله حذف نام شهداء را باید در جایی فراتر از شوراهای شهر و شهردارن دنبال کرد! لذا یک کد برای شناسائی آمر اصلی حذف "کلمه شهید" از کوچه ها و خیابانها کافی است!

استعفاء وزیر آموزش و پرورش و پذیرش فوری آن از سوی رئیس جمهور، تنها بخاطر موضع گیری او در خصوص سند 2030 بود! زیرا آقای بطایی وزیر سابق آموزش و پرورش بعد از دیدار با رهبری، با حضور در صدا و سیما بصورت رسمی گفت: «اجرای سند 2030 در تقابل با فرهنگ اسلامی کشور است و آموزش و پرورش مقابل این سند می‌ایستد.»

فاصله اعلان رسمی وزیر سابق در مخالفت با سند 2030 تا تحمیل استعفاء، کمتر از 30 روز شد! ولذا تنها کسی که بصورت علنی از اجراء سند 2030 حمایت و بر اجراء آن اصرار دارد، کسی به غیر از شیخ حسن روحانی لیبرال نیست!

البته؛ سکوت آقای شهیدی معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثار گران در خصوص حذف نام شهداء هم عجیب است!

والسلام

 


چهارشنبه 98 شهریور 13 , ساعت 11:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به دو خبر ذیل توجه فرمائید: استراتژی آمریکا در برابر گیچ بازی حسن روحانی چیست؟!1

1-روزنامه فایننشال‌تایمز: «ناخدای هندی‌تبار نفتکش «آدریان‌دریا» پیشنهاد آمریکا برای دریافت میلیون‌ها دلار پول در ازای همکاری برای توقیف این کشتی را رد کرده است.»

2-هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران: «آمریکا برای تثبیت پیشنهاد فرانسه مبنی بر ارائه خط اعتباری 15 میلیارد دلاری به ایران، هیچ‌‌گونه معافیت تحریمی صادر نخواهد کرد.»

در حالی که آمریکا در پی توقیف نفتکش ایرانی آدریان‌دریا و ابطال توافقات ایران با فرانسه است، روحانی، ظریف و عراقچی در حال معاشقه با چند کشور اروپایی برای دریافت وام هستند!

با توجه به اینکه زنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی به صدا درآمده، هدف اصلی مذاکرات تلفنی 10 ساعته روحانی با مکرون و مذاکرات فشرده عراقچی و ظریف با چند کشور اروپایی، برای ایجاد زمینه نفوذ عده‌ایی از ستون پنجم دشمن، همانند مجلس فعلی! به درون مجلس شورای اسلامی است! ولذا تلاش دارند تا برجام آمریکایی را با نفس مصنوعی اروپا تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی احیاء، نمایند!

والسلام 

 


چهارشنبه 98 شهریور 13 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روحانی دیروز در مجلس گفت: «امروز نگاه دنیا نسبت به ایران بعد از 16 ماه مقاومت و حتی نگاه آمریکا نیز نسبت به ملت ایران عوض شده»!

عجب مقاومتی که در باره نتیجه‌اش، روحانی به نمایندگان مجلس گفت: 1«بعد از تخلف و خیانت آمریکا، اروپا نیز یا به وظیفه خود عمل نکرد، یا نتوانست ویا هر دو !»

"مقاومت،" دیده و شنیده بودیم، اما مدل "مقاومت" نوبرانه لیبرالیسم نفوذی در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی، از جنس "مقاومت" نیست! زیرا بعد از 16 ماه، مجبور شده، بخشی از خیانت خود در برجام را تحت عنوان کاهش تعهدات ایران، انجام دهد! هر چند که نانجیبانه، اسم آن را مقاومت و صبر راهبردی می‌گذارند!

در تفکر اسلام رحمانی و اسلام اعتدال حسن روحانی، معاشقه با دشمن، مقاومت و صبر راهبردی قلمداد می‌شود! یعنی این تفکر فلج و خطرناک، اول تأسیسات هسته‌ای کشور را تخریب می‌کند! بعد اگر طرفهای برجام، به تعهداتشان عمل نکردند، در یک برنامه حدودا 5 ساله! که فاصله هر گامش 60 روز معیین شده! به کاهش تعهدات برجامی خود، می‌پردازد!

از شواهد امر پیدا است که ترمز گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، در زیر پای مکرون رئیس جمهور فرانسه است! و روحانی بر خلاف مفاد برجام، در حال التماس برای گرفتن 15 میلیارد یورم و فروش روزانه 700 میلیون بشکه نفت از طریق اینستکس است!!!

آیا می‌دانید! ایران قبل از برجام و در اوج تحریمها،، روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت فروش داشته است!

والسلام

 


سه شنبه 98 شهریور 12 , ساعت 2:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ربیعی از عوامل مؤثر و مرموذ فتنه 88 و سخنگوی دولت گفت: 1«رئیس جمهور ... اگر بر اساس منافع ملی اطمینان داشته باشند، ملاقات با شخص خاصی به منافع مردم کمک می‌کند از این ملاقات امتناع نمی‌کنند.»

حسن روحانی همان شیطنت و خیانتی را که برای شرطی کردن ملت ایران در بدو مذاکرات هسته‌ای سالهای 92 تا 94 مرتکب شد، مجددا با طرح ملاقات با فردی خاص، با بهانه منافع ملی و مردم، آغاز کرده است!

حسن روحانی لیبرال و سخنگوی او، جرأت معرفی شخص خاص را ندارند! اما با توجه به نزدیکی برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در اوایل مهر ماه و حضور روحانی در نیویورک، پیاده نظام و ستون پنجم آمریکا و رسانه‌های همسوی با آمریکا، با اجراء آتش تهیه سنگین بر مواضع نظام اسلامی، بدنبال زمینه‌ سازی ملاقات روحانی با ترامپ هستند!

رهبر انقلاب در برابر آمال و آرزوی جریان لیبرال، اصلاحات و فتنه، فرمودند: «در دو کلمه خدمت ملت عزیز ایران بگویم؛ جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد.»

والسلام

 


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ