سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 شهریور 3 , ساعت 12:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 15 مرداد 92 گفته بود: «معیار اصلی تورم جیب مردم است نه بانک مرکزی و مرکز آمار.»1

‌‌حسن روحانی 31 مرداد 98 گفت: «آمار به ما می گوید که تمام شاخص های اقتصادی نسبت به پارسال به مراتب بهتر است و مردم آرامش بیشتری دارند.»

ظاهرا قرار بوده با پروژه بحران اقتصادی و فشار حداکثری به مردم، فتنه 98 کلید! زده شود! اما مردم فهیم کشورم، متوجه اقدامات عمدی دولت در کوچک کردن سفره خود شده‌اند! لذا بازهم ملت برای جلوگیری از فتنه خواص، در صحنه حاضرند، هر چند که حسن روحانی در توهم بهبود شاخص اقتصادی است! اما ملت به کوری چشم فتنه‌گران و براندازان، آرامش خود و کشور را حفظ کرده‌اند.

والسلام

 


یکشنبه 98 شهریور 3 , ساعت 12:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز یکشنبه 3 شهریور 98 نمایندگان مجلس در نشست علنی، با 69 رای موافق، 103 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در جلسه با دو فوریت طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (شفافیت آرا) مخالفت کردند.

وقتی برخی دزدان، نماینده مجلس شده‌اند، شفافیت آراء یعنی خودزنی و مرگ! زیرا برخی از نمایندگان برای دزدی، چپاول، غارت و عیاشی به مجلس نفوذ کرده‌اند! لذا شفافیت آرا، یعنی دزدی ممنوع!

پس بخاطر عدم اطلاع ملت از آریشان! با 103 رأی با شفافیت آراء مخالفت کردند! قطعا مردم، اینها را به زباله‌دان می‌ریزند.

از مجموع 212 نماینده‌ایی که در صحن مجلس حضور داشته، تنها 180 نفر در رأی گیری شرکت کرده و از سرنوشت 32 نماینده حرامخوار و ولگرد در مجلس، خبری مخابره نشده است!

والسلام

 


یکشنبه 98 شهریور 3 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از فتوای یکی از مراجع تقلید عراق، مبنی بر وجوب خروج نیروهای آمریکایی از عراق، آمریکا ذلیلانه به عراق تعهد داد که جلوی حملات اسرائیل به مراکز نظامی نیروهای جریان مقاومت در عراق را بگیرد.

 2-مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درسازمان ملل به قدرت ایران اعتراف و از کشورهای جهان درخواست کمک برای کنترل ایران کرد.

دو اتفاق فوق، یعنی پایان کدخدایی آمریکا! آیا رئیس جمهور ایران، فردا برای رضایت کدخدا، در جهت تضعیف اقتدار کشور، سخنی می‌گوید؟!

آمریکا برای ایجاد ائتلاف بر علیه منافع ایران در خلیج فارس، نتیجه لازم را نگرفت ولذا متوجه زوال خود و عدم توجه کشورهای جهان به آمریکا شد!

 یحتمل رمز پیام وزیر خارجه آمریکا، خطاب به اصلاح طلبان، اعتدالیون، فتنه‌گران و براندازان در قدرت است، تا انقلاب اسلامی را در راستای منافع شیطان بزرگ، کنترل نمایند!

والسلام

 


شنبه 98 شهریور 2 , ساعت 12:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه، پس از ملاقات با مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: «علی‌رغم تلاش‌های آمریکا برای تخریب دموکراسی امروز با رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون و ژان ایو لوردیان در پاریس دیدار کردم.»

عجیب است! ظریف تحریم نبود، به هواپیمایش در اروپا بنزین نمی‌دادنداما تحریم که شده، راحت به تور اروپا می‌رود و بنزین هم برایش آزاد است! پس؛ تحریم ظریف، باورکردنی نیست!

مکرون رئیس جمهور فرانسه مدتی قبل در ملاقات با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رمز مهمی اشاره کرد و گفت: «باید برجام را حفظ کنیم، ما باید از میانه‌روها در ایران حمایت کنیم، نه اینکه مأموریتشان را سخت کنیم!»

واقعا دستور العمل مأموریت سه کشور اروپایی و احیانا آمریکا، به دولت میانه‌رو حسن روحانی چیست؟!

مأموریت اعلانی مکرون، به ظریف و روحانی، فعلا در حوزه برجام است! لذا آقای ظریف در سفر به نیویورک و ملاقات اخیر با مکرون، قول عدم خروج ایران از برجام و گسترش برخی از بخشهای برجام را برای کسب رضایت آمریکا را داده است!

 

والسلام

 


جمعه 98 شهریور 1 , ساعت 4:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شتاب دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی برای چیست؟! آیا قصد حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم را دارد؟! آیا هدف دولت، آشوب اقتصادی به قصد افزایش تورم و ایجاد فتنه 98 است؟! آیا هدف دولت، کاهش فشار بر دوستان متهم و فاسد اقتصادی است؟! آیا بدنبال فراموشی کاهش ارزش پول ملی است؟

سابقه دولت حتی در تغییر رنگ اسکناس هم در راستای اهداف آمریکا تعریف می‌شود! مثلا در سال 92 اولین خیانت را در تغییر رنگ، حذف نام خلیج فارس و آرم سازمان انرژی اتمی کشور از اسکناسهای 50 هزار ریالی بود! که بجای آن، رنگ موذی بنفش و سردر دانشگاه تهران نقاشی شد!

وقتی کشور شرایط اقتصادی پایدار ندارد و حسن روحانی همچنان منتظر معجزه اروپا است، پس هدف دولت از کاهش 4 صفر، رفع مشکلات اقتصادی نیست!

هدف قطعی دولت اولا ایجاد فتنه اقتصادی، ثانیا با کاهش 4 صفر از پول ملی، مردم فریب خورده و مبالغ اختلاس دزدان همکار و رأی جمع کن حسن روحانی را ناچیز تصور می‌کنند و ثالثا مردم خیانت دولت در توزیع 22 میلیارد دلار ارز و خروج بیش از 60 تن طلا از خزانه بیت المال را فراموش کنند!

فرشاد مومنی، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه علامه در خصوص حذف صفرها از پول ملی گفت: «خاضعانه از نمایندگان مجلس می‌خواهم تا قبل از اینکه از دولت، تضمین لازم را برای حذف صفرها نگرفتند، اجازه ندهند این اقدام نمایشی اتفاق بیفتد. یکی از مشکلات حذف صفرها حساسیت زدایی از اختلاس‌هاست.

والسلام

 


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ