سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 99 شهریور 8 , ساعت 12:28 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قاتلان کربلا «کم‌خطرترین» دشمنان امام حسین (علیه السلام ) هستند...

تحریف‌کنندگان انقلاب حسین و کاسبان نام حسین، خطرناک‌ترین دشمن امام حسین (علیه السلام ) هستند!

حسین (علیه السلام ) سه گروه دشمن دارد:

1- دسته اول آنان که او را کشتند. این دسته کم‌خطرترین دشمنان هستند، چون تنها جسم امام را که محدود بود، کشتند.

2- دسته دوم آنان که تلاش کردند آثار امام را محو کنند؛ قبر امام را ویران کردند و از آمدن زائران جلوگیری کردند و کسانی را که در اطراف قبر آن حضرت زندگی می‌کنند، مورد آزار و اذیت قرار دادند. خطر این دسته بیشتر‌ از دسته اول است، ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

3- ولی دسته سوم که خطرناک‌ترین دشمنان آن حضرت هستند، آنانند که کوشیدند اهداف امام حسین (علیه السلام ) و ابعاد انقلاب حسینی را تحریف کنند و آن را ابزار کسب و درآمد قرار دهند و بهره‌برداری‌های بی‌ارزش از آن کنند و یا آن را مورد سوء‌استفاده برای منافع شخصی قرار دهند. اینان تلاش کردند بالاترین بُعد حسینی یعنی هدف نهضت حسینی را از بین ببرند.

من از خودم و شما سؤال می‌کنم: ما از روز عاشورا چه بهره‌ای برده‌ایم؟ چه سودی به‌دست آورده‌ایم؟

چه استفاده‌ای در عرصه عمومی و چه استفاده‌ای در زمینه‌ی فردی برده‌ایم؟

اگر استفاده نبرده باشیم و تنها گریه کرده باشیم، من به‌شما خبر می‌دهم که این کار سودی ندارد؛ ما از کدام دسته هستیم؟

از کسانی که گریه می‌کنند و حسین را می‌کشند؟

روشن است که امام حسین (علیه السلام ) الآن نیست تا کسی او را بکشد، ولی چیزی گران‌بهاتر و مهم‌تر از خود امام حسین (علیه السلام ) در دستان ماست؛ کرامت امت حسین، مقدسات حسین.

اگر ما گریه کنیم، ولی در عین حال برای تضعیف اهداف امام حسین (علیه السلام ) تلاش کنیم؛

اگر گریه کنیم و در صف باطل باشیم؛

اگر گریه کنیم، ولی گواهی دروغ بدهیم؛

اگر گریه کنیم، ولی به‌دشمنان کمک کنیم و به‌اختلاف و تفرقه در جامعه خود دامن بزنیم؛

اگر گریه کنیم، ولی گناهانمان بیشتر شود، در این صورت ما گریه می‌کنیم، ولی در عین حال حسین را نیز می‌کشیم؛ زیرا تلاش می‌کنیم هدف حسین را از بین ببریم که گران‌بهاتر از خود اوست.

 ان‌شاء‌الله که ما از این دسته نیستیم.

والسلام


منبع:کتاب سفر شهادت، گفتارهای امام موسی صدر در باره‌ قیام عاشورا و ابعاد و نتایج و پیامدهای این نهضت


دوشنبه 99 شهریور 3 , ساعت 9:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سخنان دوم شهریور 99، رهبر معظم انقلاب چند نکته و تذکر مهم در خصوص فضای مجازی وجود داشت که عبارتند: "1-فضای مجازی کشور بدون اختیار ما و از بیرون اداره می‌شود. 2- ما نمی‌توانیم مردم را بی‌پناه در فضای مجازی رها کنیم 3-از زمان‌بندی‌ها عقب‌ند و سیاست‌ها را اعمال نمی‌کنند."

خطاب معظم له به کدام دولت، رئیس جمهور و وزیر است؟! مرده‌اند یا زنده‌؟! خودی‌اند یا غیر خودی؟! انقلابی‌اند یا غیرانقلابی؟!

مگر اختیار فضای مجازی کشور در دست ضدانقلاب است که اداره آن را به دشمن سپرده؟! با چه جرأتی مقابل سیاستهای نظام اسلامی ایستاده و فضای مجازی کشور را عقب نگه داشته‌‌اند؟!

 یک حلقه 5 نفره، متشکل از حسن روحانی(تحصیل کرده انگلیس!) محمود واعظی، (تحصیل کرده آمریکا و عضو حلقه نیاوران!) محمدجواد آذری‌جهرمی (وزیر ارتباطات و عنصر مفلوک امنیتی) ابوالحسن فیروزآبادی (دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی اخراجی وزارت اطلاعات!) و نصرالله جهانگرد (دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی، عضو مؤثر فتنه 88 و حزب منحل شده مشارکت) مسئول اصلی مدیریت دشمن در فضای مجازی هستند!

جماعت نااهل و نامحرم لیبرال، با هدایت و مأموریت دشمن خارجی، فضای مجازی کشور را تبدیل به پل انباشت قدرت نامشروع و ثروت حرام خود کرده‌ و متقابلا نوجوان و جوان ایرانی را به مسلخ دشمن خارجی هدایت می‌کند!

رهبر معظم انقلاب 19 آبان 1395 در جمع مسؤولان جبهه فرهنگی انقلاب فرمودند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است. باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید.»

معمولا در ماه محرم و صفر زیارت عاشورا را روزانه می‌خوانیم، عمق استراتژیک زیارت عاشورا، دشمن شناسی است. ظاهرا در شناخت دشمن داخلی و خارجی غفلت کرده و مدیریت کشور را به نااهلان و نامحرمان لیبرال سپرده‌ایم!‌ که اگر درمان نشود، با مدیریت دقیق و هوشمند دشمن خارجی، به تطهیر دشمنان داخلی و خارجی می‌انجامد!

پس به هوش باشیم که خاکریز و سنگرهای اصلی فضای مجازی کشورمان، در تصرف دشمن داخلی و خارجی است!

والسلام


شنبه 99 شهریور 1 , ساعت 6:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که ترامپ چماق مکانیسم ماشه را طبق مواد 36 و 37 برجام برای بازگشت تحریمهای سازمان ملل چکانده، اما سه کشور اروپایی، از چماق ترامپ حمایت نکرده و موذیانه کلاه هویچ اروپایی را با صدور بیانیه به حسن روحانی نشان دا‌ده‌اند! تا در برجام بماند!

در بیانیه اروپا، بعد از مخالفت با مکانیسم ماشه، از ایران خواسته‌اند: «که تمام اقدامات ناسازگار با تعهدات خود را به عقب برگردانده و بدون تأخیر به پایبندی کامل توافق برگردد.»

تروئیکای اروپا می‌دانند که ایران به بخشی از تعهدادت خود در برجام عمل نمی‌کند، اما چرا بر اساس مواد 36 و 37 برجام، حاضر به فعال کردن مکانیسم ماشه بر علیه ایران نیستند؟!

ترامپ زمانی از برجام خارج شد، که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از جناب روحانی قول گرفته بود، که از برجام خارج نشود و نشد! زیرا اهداف روحانی، ترامپ و اروپا بعد از برجام هسته‌ای، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای است!

کشورهای اروپایی و آمریکا می‌دانند؛ در صورت فعال شدن مکانیسم ماشه، روحانی و باند نیویورکی‌ها قادر به حفظ برجام نیستند! ولذا اروپا با سه هدف راهبردی از مکانیسم ماشه ترامپ حمایت نکرد؛

اولا از شکست جریان تحریف، که شکست جریان تحریم است، جلوگیری کنند.

ثانیا؛ حسن روحانی را با هویچ اروپایی در برجام نگه دارند! و همچنان سرگرم بازی چرند اینستکس باشد!

ثالثا؛ بدون انجام تعهدات برجامی خود، از ایران طلبکار می‌شوند!

مقام معظم رهبری در عید قربان فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد و کار‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.»

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ