سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
 
شنبه 101 فروردین 20 , ساعت 2:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

چند روز قبل یگان موشکی سپاه پاسداران، مقر سری و استراتژیک اسرائیل در اربیل عراق را با موشک‌های دقیق و راهبردی خود منهدم کرد و جمعی از مأموران زبده رژیم صهیونسیتی را به درک واصل کرد، اما اسرائیل هنوز هویت کشته‌ها و مفقودین1 عملیات موفق سپاه را اعلام نمی‌کند!

دو شب گذشته، شهید رعد حازم از مبارزین فلسطینی توانست به قلب تل‌آویو نفوذ و جمعی از ماموران ویژه رژیم اسرائیل را از پای درآورد و ضربه سنگین امنیتی به آن رژیم وارد کند، اما رژیم صهیونسیتی اسامی کشته شدگان و زخمی‌های عملیات را اعلام نکرد!

چندین سال است که ائتلاف عبری، عربی و غربی در تلاشند تا جنگ را به داخل ایران بکشانند، اما موفق نشده و نمی‌شوند. زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت حرم جمهوری اسلامی را با احداث کانالی به طول 2000 و عرض 1500 کیلومتر تضمین و تأمین کرد ولذا هر دشمنی بخواهد وارد حرم جمهوری ایران شود، قبل از آن باید در آن کانال، با 6 لشکر قدرتمند حاج قاسم شهیدمان بجنگد.

آری دو شب پیش، یکی از صدها هزار نیروی شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت رژیم عنکبوتی اسرائیل را به بازی گرفت و ثابت کرد که کانال احداثی حاج قاسم، از دیوارهای بلند امنیتی اسرائیل عبور کرده و به قلب تل‌آویو رسیده است.

والسلام


پنج شنبه 101 فروردین 18 , ساعت 2:28 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

خبر اول:

اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «اسیر غوغاسالاری رژیم صهیونیستی نخواهیم شد.»

خبر دوم:

رویترز از قول آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA ) اعلام کرد: «ایران تجهیزات ساخت قطعات سانتریفیوژ را که قرار بود از کارگاه کرج به کارگاه اصفهان منتقل کند، به تاسیسات نطنز منتقل کرده است.»

نتیجه دو خبر:

وقتی توافقی صورت نگرفته....

تحریمی لغو نشده....

پولهای بلوکه شده ایران بازنگشته...

 و به قول آقای اسلامی، اسیر غوغا سالاری هم نمی‌شویم!

پس با کدام استدلال و دستور چه کسی، اسیر غوغا سالاری آژانس بین‌المللی شده و دستگاههای مهم و حساس ساخت سانتریفیوژها را از کارخانه کرج به محل ناامن نطنز منتقل و برای پلمپ به آژانس بین‌المللی تحویل دادید؟!

چی را باور کنیم؟!!!!!

واسلام 


دوشنبه 101 فروردین 8 , ساعت 12:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

اگر دو طرف جنگ یمن را بررسی نمائیم، آنچه قابل رؤیت است:

1-طرح و نقشه حملات آفندی و پدافندی مستشاران جبهه مقاومت و انصار الله یمن با بکارگیری برخی از سلاحهای نظامی استراتژیک ایران.

2-در طرف دیگر، سلاحهای جنگی مدرن و طرح و نقشه آمریکایی است که در دست ائتلاف سعودی-اماراتی است.

اما نتیجه 7 سال رویارویی سلاح نظامی ایرانی و آمریکایی در یمن این شد:

1-آمریکا به عربستان فشار آورده تا شکست در برابر یمن را بپذیرد.

2-عربستان از ایران درخواست رسمی نموده، تا ایران واسطه تمام شدن جنگ شود.

نتیجه درخواست سعودی، پذیرفتن رسمی شکست و برتری سلاح نظامی ایران بر آمریکا است.

پس، آمریکای رو به افول، مجبور به چند کار است:

1-سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از لیست تحریم‌های خود خارج کند.

2-وقتی موشک‌های یمن تعیین کننده قیمت نفت در جهان می‌شوند، قطعاً باید آمریکا شکست ائتلاف سعودی در مقابل انصار الله یمن را بپذیرد و رژیم سفاک سعودی را به پذیرش شکست در جنگ وادار کند.

با این وضعیت؛ گاوهای شیرده اماراتی و سعودی، با خجالت و سرافکندگی مجبورند میزبان آقای بشاراسد یکی از اضلاع پیروز جبهه مقاومت در کشورشان باشند.

افق پیروزی مردم یمن در آستانه سال هشتم جنگ، بر جبهه کفر و باطل غربی، عبری، عربی دیدنی است ولذا ان شاءالله با این پیروزی، شاهد درخشش چهره منور حضرت بقیه الله اعظم از کعبه معظم باشیم.

 والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ