سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تدبیر پیر را از دلیرى جوان دوست‏تر مى‏دارم . [ و در روایتى است ] از حاضر و آماده بودن جوان براى کارزار . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 11:0 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان، با تأخیر 19 ساعت، پس از سخنرانی اوباما، در جلسه ای که بدون پرسش و پاسخ برگزار شد؛ گفتند: «یکی از وعده‌های دولت به مردم این بود که سانتریفیوژ بچرخد اما زندگی مردم هم بچرخد، چرخش سانتریفیوژها زمانی برای ما ارزشمند است که چرخ اقتصاد هم در کنار آن در چرخش باشد ... در این گام دوم ما هم حفظ حقوق هسته‌ای را داریم و هم رفع تحریم‌ها در کنار آن و هم تعامل سازنده با جهان را داریم که این عرصه برای ما حائز اهمیت است.»

با توجه به اینکه بیانیه سیاسی لوزان محرمانه نبوده و امکان فریب برای طرفین در آن وجود ندارد و فکت شیت تصمیمات هم از سوی آمریکا منتشر گردید، انتظار این بود که آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان، مثل آقای اوباما آنچه را تعهد کرده اند برای مردم بدون لکنت زبان و ترس توضیح دهند، مثلاً اگر قرار است در فوردو سانتریفیوژی بچرخد، و دیگر اورانیم 20 درصد تولید نکند و 75 درصد سانتریفیوژهایش جمع آوری شود و در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گیرد و در آن مکان دیگر غنی سازی تا 15 سال صورت نگیرد، باید رئیس جمهور بر اساس وظیفه خود، همه تعهدات را برای مردم ایران توضیح دهند و اگر تنها بگوید که فوردو با 1000 سانتریفیوژ می چرخد و بقیه آن را نگوید، به این عمل رئیس جمهور در اصطلاح سیاسی و شرعی، فریب افکار عمومی مردم گفته می شود!!!

رئیس جمهور وقتی می گوید: «همه تحریم‌ها در بخش مالی، اقتصادی، بانکی در همان روز اجرای توافق و همه قطعنامه‌های علیه ایران لغو خواهند شد.» چرا توضیح نمی دهد که تحریمها در صورتی لغو می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام نماید که ایران به همه سئوالاتش پاسخ گفته است و در غیر این صورت تحریمی لغو نخواهد شد! اما رئیس جمهور فقط یک قسمت توافق را به عرض ملت می رساند! آیا اینگونه خبر رسانی شیوه ی غربیها نیست؟!

آقای روحانی در بخش دیگر سخنان یک طرفه خود می گوید:« 1+5 پذیرفته است که ایران دارای غنی‌سازی در خاک خود باشد» مگر قرار بوده است در ثریا غنی سازی صورت بگیرد؟!

اما آقای روحانی با زیرکی تمام نگفت که رهبر معظم انقلاب فرموده اند که همه توافق باید در یک مرحله صورت گیرد و یا نگفت که در نطنز تعداد سانتریفیوژهای ایران از 19000 کنونی به 6104 دستگاه میرسد، که در 10 سال آینده تنها 5060 عدد از آن‌ها اورانیوم غنی‌سازی خواهد کرد و تمامی سانتریفیوژها از نوع IR- 1 خواهد بود و بقیه سانتریفیوژها باید برچیده شود و در اختیار انبارهای آژانس بین المللی قرار گیرد.

آقای رئیس جمهور فراموش کردند که به مردم بگویند؛ «که ایران برای دستکم 10 سال از مدل‌های IR-IR-IR-IR-6 یا IR-8 برای تولید اورانیوم غنی‌شده استفاده نمی‌کند.» پذیرش این تعهد قرون وسطائی مثل این است که آمریکا به شما دستور دهد که حق نداری با تراکتور زمین را شخم بزنید و برای شخم زدن باید از گاوآهن و الاغ استفاده کنید! چرا روحانی در سال دولت و ملت با مردمی که به ایشان رأی داده و نداده اند، صادق نیست؟!

چرا آقای روحانی از گفتن آنچه که ایران را بصورت قرون وسطائی در برابر آمریکا متعهد نموده، حرفی نمی زند و واقعیات را نمی گوید؟! به این سخن آقای نیکلا ماکیاول در توصیه به شهریاران و پادشاهان توجه کنید، تا به عمق آن پی ببرید آقای ماکیاول می گوید:‌«ریاکاری صفتی ارزشمند است ... شهریاران از رک و راست بودن بپرهیزند و بدی کن اما چنان وانمود کن که نیکی می‌کنی زیرا؛ خوب بودن زیان‌آور است. بر پادشاهان لازم است که برای حفظ قدرت و منفعت خویش بر خلاف عدل، شفقت، انسانیت، و حسن‌ نیت رفتار کنند. اما رعایایشان نباید از این امر آگاه باشند.»

آیا به رمز و راز پنهانکاری رئیس جمهور پی بردید؟! آیا در نظام اسلامی که مردم بعنوان کارگزار آقای روحانی محسوب می شوند، این عمل در شأن رئیس جمهورش می باشد؟!

راستی به آقای روحای باید گفت؛ هنر دولت شما تا الان این بوده، که هم چرخ سانتریفیوژها را از کار انداحته اید و هم در چرخاندن زندگی مردم ناتوان بوده اید! پس جوجه را باید آخر پائیز شمرد. آیا آن زمان شرمنده ملت و امام ملت خواهند شد!

ممکن است بعضی از دوستان و کاربران متعرض اینگونه تحلیل باشند و لذا از نظر امام خامنه ای در این راستا بهره می جویم، که در تاریخ 1 مرداد 93 در دیدار خود با دانشجویان فرمودند: « شما به‌‌عنوان یک انسان مسلمان، مؤمن، صاحب فکر، باید نگاه کنید، تکلیفتان را احساس کنید، تحلیل داشته باشید ...  رهبرى وظایفى دارد، آن وظایف را اگر خداى متعال به او کمک کند و توفیق بدهد، عمل خواهد کرد؛ شما هم وظایفى دارید؛ به صحنه نگاه کنید، تصمیم‌‌گیرى کنید؛ منتها معیار عبارت باشد از تقوا؛ معیار، تقوا باشد.»

والسلام

 


جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 9:49 صبح

بنام خدا و برای خدا

لب

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در شناسه منتسب به وی در توئیتر نوشت: «راه‌ حل‌های مربوط به  پارامترهای اصلی پرونده هسته‌ای ایران پیدا شده است ... پیش‌نویس توافق فوراً آغاز می‌شود تا تاریخ 30 ژوئن به پایان برسد.»

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در فیسبوک خود نوشت: «از سایت ها و رسانه ها تقاضا می کنم که به خبرسازی ها توجه نکنند و فراموش نکنید که Fact Sheet  در دور قبل هم بویی از واقعیات نداشت ... نوشتن متن را ظرف هفته آینده شروع خواهیم کرد.»

این که رئیس جمهور و آقای ظریف اصرار دارند و می گویند؛ نوشتن متن را خیلی زود شروع می کنند، منظورشان چیست؟! آیا می خواهند باز مردم را بفریبند و بگویند که توافق در یک مرحله صورت گرفته است؟!بیق

منتقدان هسته ای و دلسوزان واقعی دولت، هر گاه به دولت گفته اند؛ که از کید و مکر دشمنان غافل نباشید و به مذاکرات خوشبین نباشید در جواب می گفتند: "ما حقوقدان و متخصص امور امنیتی و کاردان در امور دیپلماسی هستیم!!!" آیا اینطور که ادعا می کردند، بودند؟!!!!

گویند سر سعدی طاس و بدون مو بود. روزی سعدی با فردی که ادعای دانشمندی می نمود، مشغول بحث و مذاکره بود و وقتی خود را مغلوب و شکست خورده در برابر دلایل سعدی دید با پرخاشگری و عصبانیت به سعدی گفت: من به اندازه موهای سر تو درس خوانده و علم دارم" سعدی بی درنگ کلاه(عمامه) از سر بر داشت و به حاضران گفت: "سر بی موی مرا بنگرید تا اندازه علم این آقا برای شما آشکار گردد."

راستی آقای روحانی و ظریف الممالک پاسخ دهند؛ در این مدت 10 تا 25 سال، نیاز کشور به 190 هزار سو اورانیم غنی شده 3/5 درصدی، که مد نظر رهبر معظم انقلاب هست و باید آن را داشته باشیم، در کدام کارخانه هسته ای غنی سازی می شود؟! آیا خیانتی واقع نشده است؟!

والسلام 


جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 8:55 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

هر چه بیشتر در محتوای توافق سیاسی هسته ای دقت می نمایم و ابعاد مختلف آن را می نگرم، شک و تردیم به آنچه در توافق سیاسی به تصویب رسیده، بیشتر می شود و اعتقادم به آنچه را که حاج حسین شریعتمداری گفتند، زیادتر می شود، آنجا که پس از توافق یا بیانیه و یا تفاهم سیاسی گفت: «اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.»

آیت الله خامنه ای در دیدار فرماندهان نیروری هوایی ارتش در 19 بهمن 93 ضمن رد توافق دو مرحله ای، فرمودند: «اگر توافقی انجام شود، باید در یک مرحله و در بردارنده کلیات و جزئیات، با یکدیگر باشد ... توافق نباید به گونه ای باشد که طرف مقابل که عادت به چانه زنی دارد، در قضایای مختلف بهانه جویی کند.»فل

خانم افخم سخنگوی وزارت خارجه در 29 بهمن 93 با جعل واژه "تفاهم سیاسی" به جای توافق سیاسی گفت: «مذاکره کنندگان برای اینکه بتوانند روی جزییات بحث کنند، ابتدا نیازمند این هستند که یک تفاهم سیاسی را داشته باشند.»

محمد جواد ظریف 13 اسفند 93 پس از مذاکره با همتای آمریکایی خود گفت: «ما بسیار نزدیک هستیم، بسیار نزدیک، و می‌توانستیم بسیار دور باشیم، اما اگر بشود همانطور که رئیس‌جمهور اوباما گفت، تصمیم سیاسی برای رسیدن به آری را بگیریم، بسیار نزدیک هستیم.»

پس از پایان مارتن 11 روزه مذاکرات هسته ای، قرائت بیانیه ی سیاسی آن هم با زبان فارسی به آقای ظریف واگذار شد و ایشان همانند متهمان به قرائت آن پرداخت و آنچه را دلسوزان نظام اسلامی هشدار می دادند، که نباید به کدخدا اعتماد کرد، رخ داد و این بیانیه سیاسی الزام آور، آنچنان تأسیسات هسته ای ما را محدود می کند، که رئیس جمهورمان دیگر نمی توانند نامه ای به رهبر معظم انقلاب بنگارند و اعلام کنند، که دومین پیروزی را در لوزان سوئیس کسب کرده است!

دولت اعتدال ممکن است برای فریب افکار عمومی، جشنی را به اسم جشن "همدلی و هم زبانی هسته ای" برگزار نماید و برای قفل زدن به تأسیسات هسته ای کشور به رئیس دولت و آقای ظریف و اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای، مدالهای شجاعت اعطا نماید و سبب ریشخند کدخدا را فراهم نماید!

اگر برگزاری جشنی مهیا نشد، دولت می تواند طی گزارش غیر واقعی به مردم بگوید؛ که کدخدا(آمریکا) ما را به حمله نظامی تهدید کرده بود اگر ما از ثمره ی خون شهداء هسته ای و دستور رهبر معظم انقلاب عدول نمی کردیم، تهدید کدخدا جدی بود و لذا ما برای حفظ مملکت و جلوگیری از تخریب زیر ساختهای کشور، برای مدتی کوتاه! که حداقل 10 تا 25 سال می باشد!، از فعالیت هسته ای صنعتی چشم پوشی کردیم، تا زمینه همدلی و هم زبانی با دشمنان، مسدود نگردد!

با توجه به اینکه دولت اعتدال از قبل زمینه توافق دو مرحله ای و تعطیلی تأسیسات هسته ای را در برنامه خود داشته است، به نظر می رسد حمله ای گازانبری همه جانبه برای جلوگیری از ایجاد همدلی و هم زبانی علیه منتقدین خود در داخل کشور دارد!!!

راستی؛ چرا این مرحله از توافق سیاسی محرمانه نبود؟! چه قسمتهایی از آن محرمانه است، که در توافق جامع می آید؟!!!حاج حسن روحانی مچکریم!!!!!

والسلام 

 


جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 1:22 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

حسن رحانی رئیس جمهور گفت: «عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.»ذر

وقتی از رئیس جمهور شنیدیم، که منتقدان خود را بزدل سیاسی می خواند، تحمل این اهانت و خوش رفتاری با شیاطین غربی، سخت و متعجب کننده نبود، زیرا کشور روباه پیر و شیطان بزرگ، تنها اجازه اقامت و تحصیل به کسانی می دهند، که نمک دان نشکنند و ناسپاسی کدخدای خود نکنند، اما از رئیس دولت و تیم مذاکره کننده انتظار داشتیم که تهدیدات مجلس سنا و دیگر مسئولین کاح سفید را جدی نگیرند و همانگونه که به مردم و رهبری نظام وعده داده بودند، عمل نمایند، ولیکن مشاهده کردیم، که در برابر پذیرش شروط تحمیلی، لغو تحریمها، آن هم فقط تحریمهای هسته ای طبق قطعنامه سازمان ملل در آینده و یا پس از راستی آزمائی و تائید آژانس بین المللی انرژی هسته ای، در یک پروسه زمانی قابل لغو است! این عمل خیانت به کشور نیست؟!لب

باید گفت که دولت پر مدعای اعتدال، از تهدید کدخدا بر خود لرزید و امنیت کشور را برای لقمه نانی به مخاطره انداخت! و آنچنان زبان شیطان را بر علیه ایران اسلامی بلند کرد، که رئیس جمهور آمریکا در غفلت رئیس جمهورمان، پس از صدور بیانیه سیاسی وارد میدان شد و آنچه را در جهت تضعیف کشورمان لازم می دانست بر زبان جاری کرد و گفت: «توافق خوبی حاصل شد که به اهداف کلیدی ما پایبند است ... ایران دیگر در تاسیسات فردو برای 10 سال آینده اورانیوم غنی سازی نخواهد کرد و بخش عمده ای اورانیوم ایران خنثی خواهد شد ... اگر ایران تقلب کند جهان خواهد فهمید و اگر به چیزی شک کنیم از آن بازرسی خواهیم کرد و با این توافق ایران بیش از هر کشور دیگری بازرسی خواهد شد ... تحریم های دیگر از جمله حمایت از تروریسم و موشک های بالستیک و حقوق بشر همچنان باقی خواهند ماند ... این احتمال وجود دارد که ایران تقلب کند.»یبی

در تکمیل سخنان اوباما جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: «ما امروز به فهمی سیاسی رسیدیم و این بنایی برای توافقی است که 15 سال غنی سازی را متوقف می کند ... باید بگویم که برخی اقدامات ده ساله و برخی 15 ساله و برخی 25 ساله هستند و اقدامات شفاف ساز هیچگاه منقضی نمی شوند ... فقط در نطنز غنی سازی صورت می گیرد و دستکم برای 15 سال آینده ذخیره اورانیم غنی شده 300 کیلو گرم خواهد بود. رآکتور اراک نیز دوباره طراحی خواهد شد ... ایران توافق کرده به آژانس اجازه دهد به هرگونه اتهام نسبت به فعالیت های مخفیانه رسیدگی کند ... آمریکا مرحله به مرحله تحریم ها را کاهش خواهد داد .»

جان کری قصد نهائی مذاکره و توافق هسته ای را، که بحث تغییر رژیم ایران می باشد بر زبان آورد و گفت: «اگر ما بتوانیم مشکل هسته ای را حل کنیم فرصتی برای تغییر فراهم می شود.»

عجب بازی برد – بردی را روحانی سوت زد و عجب زبان دشمنان انقلاب را علیه نظام اسلامی تند و بلند نمود و آیا این کلید روحانی آخرالامر بدنبال باز کردن قفل تغییر نظام است؟! آیا منظورش از بستن با کدخدا راحت تر است، یعنی جان کری، تغییر نظام ایران را کلید بزند؟!

عمارها به گوش و نمایندگان مجلس به هوش!

والسلام


پنج شنبه 94 فروردین 13 , ساعت 11:30 عصر

بنام خدا و برای خدا

بلاخره مارتون دولت اعتدال در بازی مسخره بْرد – بْرد با شیطان به پایان رسید و اولین بیانیه مشترک خود را پس از تهدیدات و حیله های شیطانی منتشر کردند و هر چه نظر می کنیم در این بازی یا بیانیه متشرک، خبری مبنی بر بْرد جمهوری اسلامی ایران دیده نمی شود و در برابر امتیازهای داده شده، فقط توانسته ایم، هیکلی کاریکاتوری از تأسیسات و مراکز هسته ای خود را حفظ نمائیم و ممکن است کدخدا(آمریکا)، پس از 10 سال اجازه فعالیت همین هیکل بی مصرف کاریکاتوری را هم از ما بگیرد!!!

بخشی از امتیازهای داده شده بدین شرح است :غفف

1-دوره زمانی برنامه جامع اقدام مشترک در خصوص برنامه غنی سازی ایران 10 ساله خواهد بود. یعنی اینکه تأسیسات هسته ای ایران تا 10 سال با محدودیت شدید و تحت نظارت گسترده آژانس بین المللی اتمی و خارج از مقررات بین المللی روبرو خواهد بود و بر همین اساس در طول مدت 10 سال فقط در محدوده ای بسیار ضعیف ایران می تواند فعالیت نماید که ردیف 2 تا 8 تائیدی بر این گفته است.

2-از 19 هزار سانتریفیوژ در تأسیسات نطنز تنها 5 هزار اجازه فعالیت دارد و مابقی سانتریفیوژها باید جمع آوری شود و در اختیار مأموران جاسوس آژانس بین المللی انرژی اتمی و خارج از دسترس ایران نگهداری شود و اگر ماشین سانتریفیوژی در این مدت 10 ساله از کار افتاد و یا منفجر شد باید از آژانس درخواست نمائیم که از سانتریفیوژهای خودمان مثل آزاد سازی دلارهایمان در بانکهای جهان، اجازه بدهند با راهکارهای خاصی جایگزین نمائیم!!!

3-تأسیسات هسته ای فوردو از یک سایت غنی سازی به یک مرکز هسته ای، فیزیک و فن آوری تبدیل خواهد گردید. در این مرکز همکاری بین المللی در حوزه های تحقیق و توسعه ی مورد توافق مورد تشویق قرار خواهد گرفت. مواد شکافت پذیر در فوردو نخواهد بود.(الفاتحه)

4-رآکتور تحقیقاتی پیشرفته آب سنگین در اراک با همکاری مشترک بین المللی بازطراحی و نوسازی خواهد شد به گونه ای که پلوتونیوم با قابلیت تسلیحاتی در آن تولید نگردد. بازفرآوری صورت نخواهد گرفت و سوخت مصرف شده صادر خواهد گردید.

5-در خصوص سانتریفیوژهای نسل 4 تا 8 که ظرقیت بیشتری برای غنی سازی و هزینه کمتری دارند، ایران اجازه تحقیق، توسعه و ساخت آنها را دارد ولکن، اجازه آزمایش و نصب آنها را در مدت 10 ساله ندارد!!!7ع

6-تحریم های مالی و اقتصادی که از سوی آمریکا و مرتبط با برنامه هسته ای ایران اجراء گردیده، پس از اینکه توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی، راستی آزمایی شدیم، آن تحریمها متوقف میشود(لغو نمی شود). تحریمهایی که در رابطه با حقوق بشر و موشکی ایران و حمایت از مستضعفین جهان اسلام، مثل حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین، علیه ایران صادر شده، همچنان پا برجا است!!!

7-اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مورد توافق واقع شده است. یعنی اجراء پروتکل الحاقی پس از این بیانیه تحمیلی و قرون وسطائی اجباری خواهد بود.

8-ایران باید ذخایر موجود مواد غنی شده خود را برای تولید مجتمع سوخت هسته ای و یا صادرات آنها به بازارهای بین المللی در قبال خرید اورانیوم اختصاص دهد، یعنی باید سوخت 3/5 درصد را اکسید نمائیم و یا از کشور خارج کنیم!!!

هیچ کدام از تعهدات 7 گانه فوق در حیطه اختیارات دولت ایران نیست و تمام آنها پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان قابلیت اجرائی دارند ولی غمگینانه باید گفت که تمام تصمیمات تیم مذاکره کننده از نظر بین المللی پذیرفته است، لذا باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نزد خداوند و مردم، بر اساس سوگندی که در شروع نمایندگی خود یاد نموده اند، پاسخگو باشند و شرمنده نباشند!

والسلام


پنج شنبه 94 فروردین 13 , ساعت 10:39 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

اولین بار که تصویر حاج رجب محمدزاده را دیدم، یاد عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه در ذهنم تداعی کرد، عملیاتی که در نوع خود، بسیار سخت، سنگین و طاقت فرسا برای طرفین نبرد بود و مسئولین جنگ، در این عملیات بدنبال فتح بصره بعنوان یکی از راههای پایان جنگ و استفاده از پتانسیل بسیار بالای شیعیان بصره بودند و به همین مقدار و شاید بیشتر هم برای رژیم بعثی صدام اهمیت داشت و لذا کربلای 5 را می شود سخت ترین عملیاتها دانست، زیرا به قول بچه های جبهه و جنگ پیشروی در منطقه عملیاتی شلمچه سانتیمتری بود و برای هر متر آن شهیدی و جانبازی را تقدیم کرده ایم.لاب

زیاد از موضوع حاج رجب عزیز فاصله نگیرم و به اصل آن بپردازم. در یکی از روزهای عملیات کربلای 5 که در مقر تاکتیکی(نزدیکترین مکان به خط مقدم برای ادامه عملیات) لشکر 17 علی ابن ابیطالب بودم و در بین عزیزانی از شهرستان اراک حضور داشتم و پس از صرف نهار، در یکی از سنگرهایی که مسقف نبود، مشغوال استراحت و گوش دادن به خبرهای رادیو بودیم، که ناگهان هواپیماهای رژیم صدام در بالای سرمان حاضر شدند و با توجه به موقعیت مقر و حجم نیروهایی که در آن مقر برای انجام ادامه عملیات حضور داشتند، بمبهای خوشه ای خود را رها کردند و من که هنوز نخوابیده بودم و نظاره گر بمبها هواپیما بودم، فریاد زدم که از سنگر روباز به سنگرهای مسقف برسیم، لکن بعضی از دوستان رزمنده که در خواب بودند، موفق نشدند، خود را به موقع به سنگرهای مسقف برسانند و دو عدد از بمبهای خوشه ای در همان سنگر فرود آمده و منجر به شهادت دو نفر از دوستان شد و یک نفر هم مجروح گردید.

حقیر بلافاصله فرد مجروح را به درمانگاه صحرائی که در فاصله 300متری مان قرار داشت رساندم و در همین اثنا، فرد مجروحی را که به تازه گی به درمانگاه آورده بودند ملاحظه نمودم که ترکش فک، بینی و دندان هایش را کاملاً از بین برده بود و زبان کوچکی که در انتهای دهانش وجود داشت، به راحتی دیده می شد. پزشگان و پرستاران، با ایثار و اخلاص تمام که از خصوصیات دوران جبهه و جنگ بود، مشغول جلوگیری از خون ریزی شدیدی بودند که از محل اصابت ترکش فوران داشت و برای سلامت و زنده ماندن فرد مجروح تلاش می نمودند.غف

من در تعجب و حیرت، به فکر فرو رفته بودم که آیا چنین مجروحی؛ با این شدت زخم، که فک پائین، بینی، دندانها و شاید زبانش را هم از دست داده، امکان زنده ماندن وجود دارد؟! وقتی حاج رجب عزیز را در آغوش ولی امر مسلمین امام خامنه ای مشاهده کردم، با حود گفتم آنچه خدا بخواهد، همان می شود و شاید حاج رجب محمدزاده، همان عزیز مجروحی باشد، که در آن روز در عملیات غرور آفرین کربلا 5 دیدم و خود هم پس از چند روز در خط مقدم نبرد، به غیر از سر و دست راستم، بقیه اعضاء بدنم مورد ترکشهای متعدد قرارگرفت.

کاش از نزدیک حاج رجب عزیز را می دیدم و همچون رهبر فرزانه ی خود، او را در آغوش می گرفتم، زیرا بوسیدن جای ترکشهای حاج رجب توفیقی است که باید بدست آورد و رهبر عزیز انقلاب چقدر زیبا فرزندان خود را مورد تکریم قرار می دهند.

والسلام 

 


چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 11:45 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

-باالاخره آرمان شیخ حسن روحانی یا همان حسن فریدون، اگر سانتریفیوژ نیست، پس چیست؟! بی

-اگر هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم، پس با سخنان و کلمات امام و رهبری در خصوص هنر و هنرمند ارزشی چه باید کرد؟!

-اگر قدرتهای بزرگ بر اساس سخنان آقای روحانی در برابر ملت ایران زانو زده اند، پس چرا شیخ حسن با داشتن کلید جادوئی، آمریکا را کدخدای ده می داند و می گوید، بستن با کدخدا راحت تر است؟!

-اگر بر اساس نظر رئیس جمهور؛ کاسه تحریمها ترک برداشته و هیچ بندزنی نمی تواند آن را بند بزند، پس چرا مشکلات اقتصادی تولیدکننده و مصرف کننده هر روز بیشتر می شود؟!

-اگر تورم با معجره کلید حاج حسن پائین آمده پس چرا حقوق کمتر از 1500000تومان را کارشناسان برای زندگی معمولی در سال 94 کافی نمی دانند؟!

-اگر مجلس سنا آمریکا، ایران را تهدید به تحریم جدید نکرده است، پس چرا توافق دو مرحله ای را با تمدید چند ساعته مذاکرات هسته ای بر خلاف نظر رهبری پذیرا شدید؟!

-اگر دولت روحانی اقتصاد مقاومتی را در حوزه عمل قبول دارد و بدنبال عملیاتی کردن آن می باشد، پس چرا شگوفائی اقتصاد کشور را از آمریکا طلب می کند؟!

-اگر اقتصاد کشور از رکود خارج شده و رشد اقتصادی کشور از منفی 4 درصد به 2 درصد رسیده است، پس چرا تحولی در زندگی مردم و تولیدکنندگان رؤیت نمی شود؟!

-اگر مسکن مهر یک اقدام مزخرفی از سوی دولت سابق، بر اساس سخن وزیر مسکن، راه و شهرسازی بوده است، پس چرا شما در فعال کردن مسکن اجتماعی، ناتوان و لرزانید؟!

-اگر خزانه کشور خالی بوده و دولت اعتدال هم نتوانسته پولهای بلوکه شده کشور را پس بگیرد، پس چگونه کشور را به مدت 21 ماه اداره کرده اید؟!

اگر ماهواره(دجالواره) بر روی جوانان این مرز و بوم اثر مخرب نداشته، پس این فساد و طلاقی که بنیان خانواده را متزلزل نموده، از کجا وارد کشور شده و اثرش از چیست؟!

-اگر ما در زمان دفاع مقدس تحریم بوده ایم که اینگونه بود، پس چگونه با تحریم گسترده دنیا که کشور چین هم جزء آنها بوده است، 8 سال در مقابل 47 کشور دنیا، بصورت مستقیم و غیر مستقیم جنگیدیم و سربازان 19 کشور جهان را به اسارت خود درآوردیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید؟! پس چرا امروز در شرایط غیر جنگی چشم دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور بدستان چدنی آمریکا دوخته شده است؟!

اگر ...........؟!

والسلام

 


چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 9:31 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

آقای حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده ایرانی در روز چهار شنبه خبری را بازگو نمود، که حکایت از دو مرحله ای شدن توافقنامه هسته ای را می رساند، ایشان گفت: «توافقی که امضا می شود، "توافق سیاسی" است/ تدوین متن نهایی مذاکرات بعد از این دور از مذاکرات آغاز می شود.»لزب

احتمالاً آقای دکتر ظریف، پس از خروج از اطاق عمل مذاکرات هسته ای و مشاهده چشم انتظارانی که بیمار آنها به خاطر ترس و خود خواهی  دولت اعتدال به ویروس غیر قابل درمان مذاکره آلوده گردیده، می گوید، متأسفم ما همه تلاشمان را کردیم ولی داروی درمان بدست کدخدا بود و ما هم محتاج او، ولی هرچه تقدیمش کردیم اثری نداشت و به غیر تأسف و شرمندگی چیز دیگری ندارم...!  

آخرالامر توطئه دو مرحله ای شدن مذاکرات هسته ای با تفکر اعتدال دولت یازدهم که در ورای آن افراط و خوش بینی به کدخدا(آمریکا) موج می زند و بر اساس تهدید و خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی، این شجره خبیثه به بار نشست و آنچه مقام معظم رهبری بعنوان خطوط قرمز تعیین و عبور از آن را نهی فرموده بودند، در پایان مذاکرات لوزان سوئیس به عنوان یک توافق سیاسی منتشر می شود.

اینان آنچه را که مدتی قبل سخنگوی وزارت خارجه خانم افخم گفتند؛ که توافقات هسته ای در دو مرحله انجام می شود، بخش اول، که تفاهم سیاسی و بخش دوم، توافق نهائی است. هر چند سخنگو بعد از گذشت چند ساعت توافق دو مرحله ای را پس گرفت و گفت ملزم به طی کردن توافق یک مرحله ای بر اساس نظر مقام معظم رهبری هستیم! آیا واقعاً هستند؟!ذذ

اگر بخواهیم منشاء این نظر سخنگو را در خصوص دو مرحله ای بودن توافق هسته ی را دریابیم، قطعاً منشأ و محل تهیه و تنظیم آن، همانند توافق اولیه، به سازمان جاسوسی و مراکز تدوین استراتژی آمریکا خواهیم رسید!

وقتی افق مذاکرات هسته ای را از سال 1382 نگاه می کنیم - فارغ از اینکه حاصل توافق هسته ای در مقطع پیچ بزرگ تاریخی چه خواهد بود- بیشتر از همیشه به قدرت نرم و سخت نظام اسلامی در منطقه و جهان پی می بریم، که چکونه قدرتهای بزرگ صنعتی و هسته ای جهان، بیش از 12 سال وزرای خارجه اشان، که قبل از انقلاب حاضر نبودند با پادشاه ایران ملاقات نمایند، امروز ساعتهای متمادی رو در روی مقامات همتراز ایران اسلامی، آنهم بصورت مؤدبانه می نشینند و مذاکره می کنند و لذا، مسئولین اجرائی کشور، علی رغم حضور روشنفکران غرب زده در بدنه دولت اعتدال، قدرت نرم و سخت نظام اسلامی را به بهای اندک نفروشند و عزت و ارزش امروز انقلاب را که بهائی سنگینی برای آن پرداخته ایم، که همان خون جوشان شهداء گرانقدرمان می باشد، حفاظت نمایند و گر نه در پیشگاه الهی، به عذاب دردناک دچار و نزد ملت و رهبری شرمسار و خجل خواهند شد!

والسلام   

 


چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 3:55 عصر

 

بنام خدا و برای خدااای

حضرت امام خمینی (ره) تعبیر جالبی در باره سردمداران آمریکائی دارند و می فرمایند: «آمریکا شیطان بزرگ است» و امام این جمله را بر اساس سرشت آمریکا و اقدامات عملی شیطان بزرگ فرموده بودند و به این نظر اعتقاد راسخ داشتند و در سالهای پایانی عمر شریف خود، بارها به مسئولین و اقشار مختلف مردم، تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکائی را تذکر دادند.

وقتی امام(ره) اعتقادشان بر این است که آمریکا شیطان بزرگ است، حال اگر آقای روحانی رئیس جمهور بازی بْرد – بْرد را با شیطان مطرح نماید و در تبلیغات انتخاباتی خود، شیطان(آمریکا) را کدخدا معرفی نماید!، آیا می شود با شیطان کنار آمد و از خواست که هر دو در بازی، برنده میدان باشیم؟! آیا حضرات معصومین(ع) و علماء و بزرگان اسلام در جهت تهذیب نفس و رسیدن به درجات کمال در مبارزه با شیطان درون و بیرون، بازی بْرد – بْرد را مطرح نموده اند؟! آنچه که در سیره بزرگان دین و استقلال طلبان اسلام و جهان در مذاکره با شیطان دیده می شود، غلبه جنود حق بر جنود شیطان است!

در کجای تفکر انقلاب اسلامی طرح بازی بْرد - بْرد با شیطان مطرح شده است؟! آمریکا در یک قرن اخیر و بعد از پایان جنگ جهانی دوم و کودتای 28 مرداد 32 در کدام معامله سیاسی با ایرن، طرح بازی مسخره بْرد – بْرد را رعایت کرده است؟! اساس انقلاب اسلامی در راستای باخت شیطان بنا گردیده، نه بازی برد - برد!. اصلاً استفاده از اصطلاح قماربازها در قمارخانه ها برای رئیس جمهوری در تراز رئیس دولت نظام اسلامی ایران زشت و ناپسند و وسوسه انگیز است.

 متأىسفانه دولت اعتدال با استفاده از همین اصطلاحات وسوسه انگیز قماربازها، زمینه ی طمع شیطان را در 21 ماه گذشته علیه انقلاب اسلامی بصورت چشمگیری افزایش داده است و گر نه شیطان بزرگ، در زمان دولت سابق حاضر بود، با50 درصد امتیازهای داده شده از سوی دولت یازدهم، توافقنامه هسته ای را امضاء و تحریمها را لغو نماید.  لبا  

شهید سید مرتضی آوینی چقدر زیبا صفت شیطان بازگو نموده است. سید شهیدان اهل قلم می نویسند: «شیطان حکومت خویش را بر ضعف‌ها و ترس‌ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه‌اللهی جبران کنی، دیگر شیطان را بر تو تسلطی نیست.»

این وجیزه را با چند سخن عبرت انگیز در خصوص شناخت دشمن و شیطان بزرگ را بر اساس نظر ژرف حضرت امام خمینی(ره) به پایان می رسانم زیرا امام به زیبای تمام آمریکا را ترسیم می کرد و می فرمود:1-«ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم.»2- «آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است.»3-«همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم.» 4-«تمام گرفتاری ما از این آمریکا است.» 5-«آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.» 6-«روابط ما با آمریکا روابط یک مظلوم با ظالم است، روابط یک غارت شده با غارتگر است.» 7-«هر چه فریاد دارید سرآمریکا بکشید.»

والسلام 

 


چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 1:58 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ #

و من نفس خود را تبرئه نمى‏کنم چرا که نفس قطعا به بدى امر مى‏کند مگر کسى را که خدا رحم کند زیرا پروردگار من آمرزنده مهربان است ( سوره یوسف 53)  

در پی درگذشت همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، جناب هاشمی رفسنجانی، پیام تسلیتی را خطاب به آیت الله مظاهری مدیر حوزه علمیه اصفهان صادر کرد و نوشت: «درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه شادروان سرکار خانم صدیقه مظاهری را به آیت الله مظاهری و خاندان محترم جنتی و کلیه بازماندگان و بستگان آن مرحومه تسلیت می گویم.»بی

حاج آقا رفسنجانی، که به خاطر کهولت سن، حضور خاندانش در فتنه سال 88 و اقدامات بعدی ایشان در تحکیم و ادامه فتنه، موجب گردید که صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مورد تائید قرار نگیرد و اخیراً هم در بدست گرفتن ریاست مجلس خبرکان رهبری ناکام ماند، در اقدامی حیرت انگیز، پیام تسلیت خود را در خصوص فوت همسر آیت الله جنتی، به آیت الله مظاهری که هیچگونه ارتباط فامیلی با مرحومه خانم صدیقه مظاهری نداشته ارسال می نماید و حتی به خاطر بغض و کینه افراطی نسبت به آیت الله جنتی، از ارسال پیام تسلیت به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، که خود را مرید، غلام و خاک پای آقای رفسنجانی می داند، خودداری می کند و این همه بغض و کینه، صرفاً به خاطر رد صلاحیت حاج آقا در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 می باشد.

آیا این همه نفسانیت، آن هم به خاطر دنیا، از کسی که خود را استوانه نظام می داند و لباس روحانیت بر تن دارد و مردم را، که دیگر حاضر نیستند به او اقتدا نمایند، در جایگاه امام جمعه تهران موعظه می نموده، قابل اعتماد است؟!

البته آقای رفسنجانی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 که مورد تائید مردم قرار نگرفت، ثابت نموده که دیگر حکم استوانه نظام را نداشته، زیرا بعضی از فرزندان و مریدانش، موریانه وار این استوانه را جویده اند و آنچه امروز از این استوانه به چشم می خورد، حرکت در راستای گسترش و تحکیم منافع و مبانی غربی و روشنفکری لیبرال در کشور است!

مفضل گوید به امام صادق (ع) عرض کردم: رستگار به چه چیز شناخته شود؟ فرمودند: آنکه کردارش موافق گفتارش باشد، گواهی نجات او قطعی است و هر که کردارش موافق گفتارش نباشد، دین و ایمان او عاریتی است. (اصول کافی/ کتاب فضیلت دانش/ روایت 113)

والسلام  

 


<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ