سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور حکمت، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 فروردین 10 , ساعت 2:52 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از برگزاری انتخابات 7 اسفند 94 و توهم پیروزی جریان اعتدال و اصلاح طلب، این روزها از فتنه جدید اکبر رونمایی می شود که با مهارت خاصی توسط دولت اعتدال در حال اجراء است و به همین خاطر نیروهای انقلابی باید به هوش باشند و صحنه های مختلف فتنه اکبر را مرتباً رصد نمایند و فرصتها را دریابند، والا این جریان لیبرال و غربگرا که قدرت اجرائی کشور را در اختیار گرفته، با طرح برجام 2 و 3 قصد باج گیری از نظام اسلامی را در سر می پروراند و مستقیماً جریان ناب انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده تا روحیه انقلابیگری را از میدان خارج و اسلام آمریکائیرا مجدداً بر کشور حاکم نمایند و لذا مقام معظم رهبری به صراحت، طرح برجام 2 و 3 و 4 را زیر سئوال جدی خود برده و پرده نفاق اعتدالیون را کنار زدند.ا

نیروهای مدافع انقلاب اسلامی بخوبی می دانند که مثلث زر و زور و تزویر، پس از انتخابات 7 اسفند بدنبال آن است که افراد دخیل در  فتنه 88 را که در اوج فتنه از کشور متواری شده بودند، با طراحی برجام 2 و 3 به کشو باز گردانده و میدان را برای یکه تازی و طلبکار شدن آنها از نظام اسلامی هموار نماید و سپس استراتژی رأس فتنه(هاشمی رفسنجانی) را که در نماز جمعه 26 تیر 88 طرح حکمیت را مطرح نموده، به کرسی بنشاند و لذا جناب روحانی برجام 2 و 3 را بعنوان آشتی ملی در داخل، پس از برجام 1 که آشتی با آمریکا در خارج بوده را مطرح می نماید!

حسن روحانی در پیام نوروزی هم از برجام 2 خبر داد و گفت: «آنچه برای همه ملت ما مهم است اشتغال پایدار است و این کار در سال آینده با برجام 2ان‌شاءالله شروع خواهد شد، گرچه ملت بزرگ ما که همیشه پیشگام بودند، برجام دورا در 7 اسفند سال گذشته کلیـد زدند. برجام دو همان اقدام مشترک ملی در داخل کشور است که با وحدت، آشتی و با همدلی شروع خواهد شد؛ برجامی که قبل از اقتصاد از اخلاق آغاز می‌شود

بحث آشتی ملی در داخل که از سوی حسن روحانی تحت عنوان برجام 2 و 3 مطرح شده، طرح تکمیلی دولت وحدت ملی در سال 87 است که از سوی جریان زر و زور و تزویر (هاشمی رفسنجانی، کروبی، ناطق نوری و علی لاریجانی) برای زمین زدن رئیس جمهور وقت در همایش 30 سال قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی می باشد، که این بار طراحان آن با قصد اخاذی از نظام اسلامی، سه هدف عمده آنان؛ تضعیف جایگاه ولایت فقیه، کنار زدن نیروهای مؤمن و ارزشی و حذف نهادهای انقلاب اسلامی است.ه

حسن روحانی که دولتش ترکیبی از فتنه گران سال 88 ، لیبرلهای غربی و انقلابیون پشیمان است در اولین جلسه هیئت دولت در سال 95 با طرح ادعای واهی و کذب می گوید: «با صراحت اعلام می کنم که رهبری، رهبر همه ماست. طبق معیارهای شرعی، قانونی و ملی دولت به طور کامل از رهنمودهای رهبری تبعیت می کند و هر زمانی که دستور بدهند، عینا درصدد تحقق آن خواهیم بود.»

به جناب روحانی باید گفت ؛ شما اگر مطیع رهبرید؛ پس این همه اعتقاد و اعتماد به کدخدا(آمریکا) برای چیست؟! چرا فتنه گران را در مشاغل مهم و حساس کشور علی رغم نظر رهبری بکار گماردید؟! شما برای اجراء ننگین برجام، کدام تضمین کتبی را بر اساس نامه رهبری از رئیس جمهور آمریکا دریافت کردید؟! آیا شما دستورات رهبری را اجرئی کرده ایی که وعده سرخرمن می دهی و می گویی: «هر زمانی که دستور بدهند، عینا درصدد تحقق آن خواهیم بود» بارها رهبری عزیز فرمودند؛ که نیروهای حزب اللهی را افراطی نخوانید، چرا گوش نمی کنی؟ بارها رهبری فرمودند؛ که من به آمریکا خوشبین نیستم اما شما در مخالفت گفتید؛ که به آمریکا خوشبین هستید؟ شما اولین رئیس جمهور متخلف ایران بودید که با رئیس جمهور آمریکا تلفنی گفتگو کردید؟ شما اولین رئیس جمهوری بودید که وزیر خارجه اتان در هنگام پرسه زدن در راهروهای سازمان ملل، دست جنایتکار رئیس جمهور آمریکا را فشرد؟ چرا ادعای کذب می کنید و در جلسه دولت می گوئید: «عظمت رهبری عظمت همه ما، عظمت نظام و کشور است و تضعیف ایشان، تضعیف همه ما، کشور و نظام است.» این همه نفاق برای چیست؟!!!!!!!!!!

والسلام


سه شنبه 95 فروردین 10 , ساعت 12:49 صبح

به نام خدا و برای خدا

«نه دولت ما جناحی است و نه رییس جمهور» این جمله طنز و یا دروغ بزرگ سال 95 توسط آقای حسن روحانی در اولین جلسه هیئت بیانع گردیده است. در این رابطه باید گفت؛ اولاً رئیس جمهور به این سخن نادرست و کذب خود حتماً خندیده است! و ثانیاً مردم این سخن را کذب و طنز می دانند و ثالثاً مسئولین مختلف دولت اعتدال، که حکم خود را از این دولت دریافت کرده اند، اینگونه سخنان کذب و نادرست را برای فریب افکار عمومی قلمداد می نمایند!

پس از چند سئوال ساده به راحتی می شود به عمق این دروغ بزرگ که از سوی رئیس جمهور بیان گردیده، پی برد؛ 1- کدام یک از وزراء دولت اعتدال فراجناخی است؟! 2- کدام یک از استانداران و فرمانداران کشور وابسته به بنیاد باران، جزب کارگزاران سازندگی و احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب نیستند؟! 3- تنها یک وزیر در کابینه دولت اعتدال حضور دارد که وابستگی به جریان اصلاحات ندارد و آنهم سهم علی لاریجانی است، که او هم در وزارت کشور اجازه عزل و نصب هیچ کدام از استانداران، معاونین سیاسی، فرمانداران و حتی بخشداران دور افتاده ترین شهرهای کشور را ندارد! 4- برخی از وزراء معاونین، مشاورین و مدیران کل آنان از اصحاب اصلی فتنه سال 88 هستند و لذا این سخن رئیس جمهور کذب محض است!

یک بار دیگر به این جمله رئیس جمهور توجه کنید که گفت: «نه دولت ما جناحی است و نه رییس جمهور» و سپس به سخن دیگری از جناب روحانی در مورخ 1 بهمن 94 توجه نمائید که گفت: «به عنوان دولت اعتدال دل‌مان می‌خواهد معتدلان بروند مجلس و این آرزوی ماست.» فلذا، آیا پذیرفتنی است که دولت اعتدال و ترئیس جمهورش، که تابلو جریان نئولیبرال غربی را در سخن و عمل به همراه دارند، ملت و نخبگان، آنان را فراجناحی بدانند و این دروغ بزرگ سال 95 را باور نمایند؟! کسی که به بیش از 49 درصد ملت، بخاطر رأی ندان به ایشان، اهانت می کند، آیا فراجناحی است؟! فلذا ملت این دروغ بزرگ را هیچگاه باور نخواهد کرد؟!!!

سخنان کذب رئیس جمهور مثل آن واعظی است که گویند: در مجلس ختمی که برای یکی از اهالی محل برپا شده بود، واعظ مراسم به بهانه تقدیر از شخص متوفی، از خودش تعریف و تمجید می کرد، یکی از حاضران که حوصله اش سر رفته بود از جا بلند شد و خطاب به سخنران مراسم گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که شما فوت کرده اید یا آن مرحوم؟!

والسلام


یکشنبه 95 فروردین 8 , ساعت 3:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه حسن روحانی سکان ریاست جمهوری را بدست گرفت، نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام را همگام با اجانب غربی با خبرچسب های ناروا و ناشایستی همچون بیسواد، افراطی و تندرو مرتباً مورد اهانت قرار داده و می دهد و آنقدر رئیس جمهور به این ادبیات زشت و سخیف ادامه داد، که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل این هجوم ناجوانمردانه به میدان آمد و کراراً به این جریان غیرانقلابی و لیبرال غربی که قوه مجریه را بدست گرفته، تذکراتی مبنی بر عدم استفاده از ادبیات غربیها دادند، ولیکن نصایح رهبری مورد توجه این جماعت قرار نگرفت!

در خصوص اصرار فراوان حجة الاسلام روحانی و جریان اعتدال به استفاده از ادبیات سخیف غربی ها، حقیر برای یافتن حقیقت و انعکاس این موضوع، به تاریخ صدر اسلام مراجعه نمودم، آنگاه با مطالبی روبرو شدم که دو نمونه آن را به محضر کاربران عزیز عرضه می نمایم.

1-در مقطعی که مروان ابن حکم حکومت را بدست گرفته بود و بیش از دو دهه از شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) می گذشت؛ یک روز فردی از مروان در خصوص تداوم اهانت به علی (ع) پرسید، مروان در جواب گفت: اگر مرتباً به علی علیه السلام اهانت نکنم مدل حکومتی علی(ع) بعنوان یک الگوی مردم سالار دینی مطرح خواهد شد و پایه های حکومت من به خطر می افتد. لذا سرِ اهانتهای جناب روحانی به نیروهای ارزشی و انقلابی برگرفته از گفتمان مروان ابن حکم است!!! ت

2-امام سجاد علیه السلام وقتی می بیند که محمد ابن مسلم زهری به تذکرات و نصایح امام توجهی نمی کند، و با سخنان نفاق آلود خود خیال دشمن را آسوده می کند، آنگاه امام(ع) زهری را طی نامه تندی مورد خطاب قرار داده و می نویسند: «باید بدانی!! کمترین مرحله کتمان که تو به آن دست زدی و سبک‏ترین باری که بر دوش کشیدی این است که با نزدیکی به ظالمان، هنگامی که به آنها نزدیک شدی و اجابت آنان هنگامی که دعوت گردیدی، آنها را در وحشت فراگیرشان انیس شدی و راه و شیوه‏ ی تجاوز و ستم به مردم را برای آنها آسان و هموار نمودی. با توجه به این امور من چقدر برای تو بیمناکم که فردا با ستمکاران خیانت پیشه، با جرم بزرگ خود در یکجا منزل گیری و از آنچه به عنوان دستمزد به خاطر اعانت بر ظلم ستمگران دریافت داشته‏ای، مورد بازخواست قرار گیری.» (تحف العقول، ص 337)

نامه امام سجاد به محمد بن زهری گویای این است که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) راه نفوذ را از طریق کسانی بازکرده اند که دارای سابقه انقلابی بوده و قدرت را در دست داشته و لذا می شود نتیجه گرفت که جناب روحانی با حمله به مبانی اعتقادی و دینی و کربلا را محل مذاکره دانستن و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، را افراطی معرفی کردن، جاده نفوذ دشمنان را هموار و هزینه دشمنی دشمنان انقلاب را کاهش و انقلابیون را در تنگنا و از جریان زر و زور و تزویر و استکبار جهانی حمایت می کند تا گفتمان و ادبیات اسلام آمریکائی را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) نماید!

آقای محمد جواد لاریجانی می گوید: «اگر از جناح اصلاح‌طلب بپرسید "شما چرا از برجام و مذاکرات حمایت می‌کنید؟" می‌گویند: اولاً آقای جلیلی آدم خوبی نبود (خوب، باشد)، آقای ظریف خیلی آدم خوبی است (خوب، باشد)، سد مذاکره با آمریکا شکست (خوب، اینکه مهم نبود) و دست آخر می‌گویند "دلواپس‌ها خیلی بدند"! این چهار استدلال عمده آنها درباره برجام است، من غیر از این موارد چیز دیگری از استدلال‌های آنها ندیدم»

والسلام


یکشنبه 95 فروردین 8 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه جناب روحانی توان هسته ای کشور را در معامله ای با یک قدرت بزرگ به نام آمریکا به حراج گذاشت و آن را به دروغ بازیع برد-برد به ملت خوراند، سخن از برجام 2 و 3 را برای مذاکره با قدرت بزرگ داخلی مطرح می کند، تا آن چیزی را که جریان برانداز داخلی در فتنه های 78 و 88 بدست نیاورد، در برجام 2 و 3 محقق نماید و رژیم مطلوب آمریکا را با ظاهری به اسم جمهوری اسلامی و باطنی از اسلام آمریکائی جایگزین نظام اسلامی نموده و آنگاه پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با هماهنگی کدخدا(آمریکا) تضمین نماید، و لذا در یک اقدام مشترک شیطانی تلاش می کنند که راه مذاکره با آمریکا به پرونده هسته ای محدود نشود!

رهبر معظم انقلاب که از عمق کینه شیطان بزرگ علیه نظام اسلامی مطلعند، در مقابل طرح برجام 1 و 2 از سوی رئیس جمهور فرمودند: « حالا در حلّ این اختلافات، فرض بفرمایید که ملّت ایران مجبور باشد از اصول خود صرف‌نظر کند، از خطّ قرمزهای خود هم صرف‌نظر کند، بکند؛ طرف مقابل از اصول خود و ارزشهای خود تنازل نمیکند لکن اگر لازم شد، ما باید تنازل کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم؛ تا در نتیجه کشور بتواند از ظرفیتهای خود استفاده کند و مثلاً به یک اقتصاد برجسته‌ای مبدّل بشود. حرفشان این است. بنابراین در قضیه‌ی هسته‌ای توافق شد و اسم این را گذاشتیم «برجام»؛ برجام دیگری در قضایای منطقه، برجام دیگری در قضایای قانون اساسی کشور؛ برجام 2 و 3 و 4 و الی‌غیرذلک بایستی به‌وجود بیاید تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم. این منطقی است که سعی میکنند این منطق را در بین نخبگان جامعه و از سوی نخبگان جامعه به افکار عمومی جامعه منتقل کنند. معنای این حرف چیست؟ معنای این حرف این است که جمهوری اسلامی از مسائل اساسی‌ای که به حکم اسلام و به حکم برجستگی‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند به آنها است، صرفِ‌نظر کند

با توجه به سخنان راهگشا و شفاف رهبری، سئوالاتی این روزها مطرح شده؛ که در مقابل بدعهدی های آمریکا در برجام، چرا دولت آقای روحانی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد؟! و چرا صدا و سیما به رسالت واقعی خود در اطلاع راسانی به موقع در خصوص عدم اجراء تعهدات آمریکا برنامه ای را با حضور منتقدان و حامیان برجام برگزار نمی کند؟ پاسخ این سئوالها را باید در سخن رئیس صدا و سیمای کشور جستحو کرد که گفت: «منتقدان ما(دولت) اصرار داشتند که فقط حرف‌ها و مواضع تیم مذاکره کننده(هسته ای) پخش شود و به هیچ وجه حرف منتقدان غربی و داخلی پخش نشود که ما آن را قبول نداشتیم و هیچوقت زیربار آن هم نرفتیم.» م

باید سئوال کرد؛ که دولت اعتدال چه منافع نامشروع و یا چه ترسی از ملت و کدخدا دارد که حاضر نیست نظرات منتقدان برجام و بد عهدی های آمریکائها از صدا و سیمای کشورمان پخش شود؟ آیا حق این ملت است، که از بدعهدی و نقض برجام توسط آمریکا بی خبر بماند؟ چرا جریان زر و زور و تزویر ذلت و حراج نمودن مملکت را از صاحبان اصلی کشور پنهان می کنند؟! به نظر می رسد که دولت لیبرال و غربگرای جناب روحانی، اجازه کنار زدن پرده بدعهدی آمریکا را به هیچکس نخواهند داد و لذا امام خامنه ای خود رأساً به افشاء توطئه پیچیده و خطرناک برجام 2 و 3و 4 پرداخته اند تا ملت همانند 8 دی 88 به موقع و با هوشیاری تمام به تکلیف انقلابی خود عمل نماید.

گفته شده؛ یکی از چهره های برجسته شیعیان در کشورهای منطقه پس توافق وین پیغامی با این مضمون به ایران ارسال کرده بود که: "صنعت هسته ای خودتان را به وعده ی چند میلیارد فروختید، قیمت ما چند میلیارد است"!

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ