سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بندگان هنگامی که نمی دانستند، توقف می کردند و انکار نمی کردند، کافر نمی گشتند [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 3:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که "افزایش نرخ دلار"، "رکود اقتصادی" و "بیکاری" کام مردم را تلخ کرده، حسن روحانیه با اغواگری بدنبال شیرین کردن کام مردم است! ولذا در جلسه دیدار با برخی وزراء و نمایندگان مجلس، با قبول بحران بیکاری و در حمایت از "پیام رسان تلگرام" گفته است: «کام مردم را با این‌گونه حرف‌ها تلخ نکنید، در فضای بحران بیکاری تیشه به ریشه اشتغال نزنید

باید از رئیس جمهور پرسید؛ شما چه طرحی برای شیرینی کام ملت دارید؟

*وقتی کام مردم از افزایش مدام و نجومی دلار تلخ می شود، آیا کام مردم با عدم فیلتر تلگرام  شیرین می شود؟!

*وقتی جوانان این مرز و بوم، بخاطر بیکاری، کامشان تلخ است، آیا با گفتار درمانی بی خاصیت و حمایت رئیس جمهور از پیام رسان خارجی، کامشان شیرین می گردد؟!

*وقتی روکود اقتصادی و واردات بی رویه کالاهای خارجی، کارخانه های داخلی را به ورشکستگیا کشانده و کام سرمایه گذاران داخلی را تلخ نموده، آیا با فرافکنی و سخنان کذب رئیس جمهور، کامشان شیرین می گردد؟!

*وقتی فشار اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته، کام ملت را تلخ نموده، آیا با حمایت از فضای مجازی بیگانه، کامشان شیرین می شود؟!

*وقتی کام مردم بخاطر اختلاس و دزدی برادران رئیس جمهور، و معاون اول رئیس جمهور،(حسین فریدون و مهدی جهانگیری) تلخ شده و عدم رسیدگی فوری از سوی قوه قضائیه، کام مردم را تلخ تر نموده، آیا با عوام فریبی و سرگرم نمودن مردم، به پیام رسان تلگرام، از سوی حسن روحانی، کام مردم شیرین می شود و دزدیهای چندهزار میلیاردی برادرانشان فراموش می گردد؟!

وقتی ترامپ کابینه امنیتی و نظامی برای فشار به ایران تشکیل می دهد و جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران، برای بررسی آن موضوع تشکیل و حسن روحانی با متلک پرانی به دبیر شورا، جلسه را متشنج و اجازه اتخاذ تصمیم لازم در برابر تهدیدات آمریکا را نمی دهد، آیا کام ملت از این واقعه غم انگیز و افراطی رئیس جمهور شیرین می شود؟!

والسلام


چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 7:22 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از شکست برجام هسته ای و ناتوانی حسن روحانی در حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، شاهد حملات بی وقفه ی او به توانمندی موشکی در زمان انتخابات ریاست جمهوری بودیم. با تغییر وزیر خارجه و بکار گیری جان بولتون بعنوان مشاور امنیت ملی آمریکا از سوی ترامپ، حسن روحانی احساس نموده که عمر برجامش(شیشه عمرش) به پایان رسیدهغ و لذا روزنامه ها و رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب، با اشاره او و به یاد مرحوم رفسنجانی که گفته بود؛«دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...» طی یک حرکت ضدانقلابی، خواستار مذاکره در رابطه با کاهش برد موشکهای کشور برای رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند!

آیا اصلاح طلبان آمریکایی گوینده این سخنان را می شناسند که می گفت؟؛ 1-«سایه شوم جنگ از کشور کنار رفته و شاهد امنیت مردم هستیم.» 2-«اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود!» 3-«برجام هم سایه جنگ را از سر کشور برداشت و هم زنجیر تحریمها علیه ایران را پاره کرده است!» جملات فوق، بخشی از سخنان کذب حسن روحانی در تعریف و تمجید از برجام است، اما چرا اصلاح طلبان از او نمی پرسند؛ مگر نگفتی؛ "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد؟! پس، معنی عربده های ترامپ چیست؟!

هدف مشتر آمریکا، اصلاح طلبان و لیبرالها از طرح مذاکره موشکی، براندازی نظام اسلامی، است. ولذا اگر قدرت موشکی ایران همانند هسته ای بدست حسن روحانی به تاراج رود، آنگاه آسیب پذیری کشور در مقابل جنگ افزارهای اعراب خلیج فارس، حتمی و قطعی است، اما چرا اصلاح طلبان و لیبرالها، بخاطر شکست در برجام! و سخن کذب دور شدن سایه جنگ! از ملت پوزش نمی طلبند و گزینه پرورویی و بی شرمی را انتخاب کرده اند؟!

مردم خوب و با بصیرت ایران، به اقتدار و انسجام نظام اسلامی واقف بوده و دریافته اند که دولت اعتدال و اصلاح طلبان آمریکایی به آخر خط نفاق خود رسیده و لذا ملت اجازه نخواهند داد، که بزدلان و ترسوهای غربزده و لیبرالِ نفوذ کرده در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، امنیت مردم و ایران اسلامی را به مخاطره اندازند و اهداف براندازی آمریکا و رژیم صهیونیستی را محقق نمایند.

والسلام


پنج شنبه 97 فروردین 9 , ساعت 9:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با مشاهده ویدئویی "داری اشتباه می کنی کاپیتان"، فکر کردم که آقای امیر ناظمی اشنی آن را به دستور سازمان سیای آمریکا تهیه کرده ولی دریافتم که آن را به سفارش عنصر نامطلوب امنیتی، حسام الدین آشنا، ریاست مرکز استراتژیک ریاست جمهوری تهیه نموده، تا بی لیاقتی و مزدوری اجانب را از چهره زشت و ناتوان دولت لیبرال حسن روحانی در برجام هسته ای پاک و با ترفندهای منافقانه، مشکلات اقتصادی مردم و کشور را از دوش دولت لیبرال برداشته و زمینه برجام موشکی را به نفع جریان صهیونیسم، به نظام اسلامی تحمیل نمایند.غ

مرحوم هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری خود، "مرکز استراتژیک ریاست جمهوری" و سپس در زمان ریاست بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، "مرکز استراتژیک مجمع تشخیص" را بنا نهاد که برون داد هر دو مرکز بر ضدنظام اسلامی و مردم بوده و هست که خوشبختانه با فوت آن مرحوم، "مرکز استراتژیک مجمع تشخیص" به دستور آیت الله شاهرودی منحل گردید.

 مراکز فوق، با پول ملت، به مراکزی بر ضد منافع ملت و نظام اسلامی تبدیل شده و انتشار ویدئوی"داری اشتباه می کنی کاپیتان" دست پخت جدید مرکز ضدانقلابی استراتژیک ریاست جمهوری است! مزدوران "مرکز استراتژیک ریاست جمهوری"، با انتشار این ویدئو، بدنبال اثبات سقوط نظام اسلامی هستند، تا خلبان، یعنی رهبری معظم انقلاب، همانند برجام، هدایت هواپیما را به حسن روحانی بعنوان کمک خلبان بسپارد!، تا از سقوط نظام اسلامی جلوگیری نماید و اگر خلبان به حرفهای کمک خلبان و برج مراقبت توجه نکند سقوط حتمی است!

به مزدوران مرکز استراتژیک ریاست جمهوری باید متذکر شد؛ اولا کشور در اقتدار کامل بوده و تشبیه آن به هواپیمای در حال سقوط، خواست جریان صهیونیسم و پوششی برای ناتوانی دولت در حل مشکلات  اقتصادی و اشتغال جوانان است. ثانیا اگر تشبیه مزدوران درست باشد، خلبان هواپیما فرمان مذاکرات هسته ای را به حسن روحانی سپرد، ولی نتیجه ای به غیر از " خیانت و خسارت محض" برای کشور و مردم نداشت، پس چرا بی حیایی می کنید! ثالثا بساط  مزدوران فراماسونر و اشرافی با پیروزی انقلاب اسلامی برچیده شد  و لذا نفوذ لیبرالها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی و دوران زبان درازی نکبت بار مزدوران صهیونیسم بزودی به پایان می رسد، زیرا قرآن در سوره صف آیه هشتم وعده داده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ * مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید

والسلام

 


پنج شنبه 97 فروردین 2 , ساعت 10:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آغاز سال 1397 را به همه همراهان وبلاگ "وزنه سیاسی" تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در آغازن روز فروردین 97 فرمودند: «هیچ کس به خاطر اینکه فکرش مخالف حکومت است مورد فشار و تعقیب قرار نمی‌گیرد، هر کسی چنین ادعای کند دروغ گفته است.»f

بعد از سخنان فوق، موجی از سوی جریانهایی که با گفتمان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم زاویه پیدا کرده، در فضای مجازی به راه افتاده، تا ثابت نمایند که بر عکس سخنان رهبری، افرادی در جامعه بخاطر مخالفت با نظام اسلامی و یا حتی طرفداری از فرد خاصی بازداشت و یا با اخطار مواجه شده اند. این جریانها، برای اثبات حرف خود، اسامی افردی را که توسط مراجع قضایی بازداشت و زندانی شده، بدون اشاره به احکام صادره از سوی مرجع ذیصلاح، منتشر کرده اند!

سیره حکومتی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمومنین علیه السلام و نظام اسلامی بر آن بوده و هست، تا فردی از مرز مخالفت با قانون اسلام عبور نکند و به معاند تبدیل نگردد و امنیت جامعه را به مخاطره نیندازد، احدی متعرض او نخواهد شد.

*وقتی خوارج از مرز مخالفت با علی علیه السلام خارج شده و بعنوان معاند، شکم زن  حامله را دریدند و امنیت جامعه را بر هم زدند، آنگاه امام اول شیعیان، شمشیر بدست گرفت و شورشیان نهروان را از پای درآوردند.

*اگر میرحسین موسوی در سال 88 تنها بیانیه صادر می کرد و قانون رسمی کشور را محترم می شمرد و در اردکشی خیابانی، زمینه ریخته شدن خون بی گناهان نمی گردید، کسی متعرض او نمی شد.

*اگر رحیم مشایی در حمایت از بفایی، نظام اسلامی را انگلیسی قلمداد نمی کرد و بر خلاف نص صریح قانون مجازات اسلامی در اردوکشی خیابانی در جلو سفارت انگلیس، به مسئولین کشور اهانت نمی کرد، دستگیر نمی شد. امروز احمدی نژاد هزاران هزار طرفدار دارد، پس چرا چند نفر خاص از سوی مراجع قضایی بازداشت شده اند؟

*کدام دانشجوی منتقد و مخالف نظام اسلامی در محیط داشگاه مورد تعقیب قرار گرفته است؟ آری وقتی دانشجویی در فتنه های 88 و 96 از محیط دانشگاه خارج و در شورش خیابانی، متعرض اموال و امنیت مردم و نظام اسلامی شود، آنگاه مطابق قوانین کشور مورد تعقیب قضایی قرار می گیرد و لذا بین مخالف و معاند فرق است و در هیچ کشوری با معاند، مماشات نمی کنند.

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ