سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 فروردین 12 , ساعت 2:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا مردم از عملکرد و اقدامات جریان لیبرالیسم اشرافی نفوذی در قدرت، راضی‌اند؟

در پاسخ به سئوال فوق باید گفت؛ لیبرالیسم منافق نفوذی در قدرت، در شرایط خاص و حساس در کنار مردم نیست، زیرا در 5 گذشته، تمام هم و غم جریان لیبرال نفوذی در دولت و مجلس، اجراء دستورات غرب، از برجام گرفته تا اجراء مخفیانه سند 2030 ، FATF و تصویب CFT و معاهده پاریس بوده است!

حراج چندین میلیارد دلار از سرمایه ملت، فروش 60 تن سکه، کاهش شدید ارزش پول ملی، غارت کردن سفره ملت از سوی دولت، زلزله سرپل ذهاب وسیل ویرانگر آق‌قلا، همگی خبر از آن داده، که لیبرالیسم اشرافی، هیچگاه تفریح خود در قشم را بخاطر سیل ویرانگر تعطیل نکرده و حتی بی شرمانه به نیروهای بسیجی و سپاهی در کنار مردم، حمله می کند!

با توجه به مردودی جریان لیبرالیسم نفوذی در قدرت؛ آیا مردم ایران بعد از تحمل مشکلات سخت اقتصادی، حراج دین و استقلال کشور در اجراء برجام و سند 2030 و عدم توجه به حل مشکلات گریبانگیر مردم در زلزله سرپل ذهاب و سیل آق‌قلا، از رأی به جریان لیبرالیسم منافق نفوذی در قدرت، عبرت گرفته‌اند یا خیر؟ آیا مردم به بلوغ عقلی لازم رسیده اند یا خیر؟

تنها راه نجات انقلاب و کشور از حلقه جریان لیبرالیسم نفوذی در قدرت، بلوغ عقلی سیاسی و انقلابی مردم ایران است و گر نه این جریان، همچنان استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و ملت را معطل نگاه اربابان خود در آمریکا و اروپا نگه خواهد داشت!

والسلام


یکشنبه 98 فروردین 11 , ساعت 11:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پاسخ را از قرآن بشنویم:

خداوند در بخشی از آیات 1و 2 سوره طلاق می‌فرماید: «وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ»

ترجمه: و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد.ا

حال اگر مردم تقوی پیشه نکردند، وعده خدا دشواری در معیشت مردم است که در آیه 124 سوره طه می فرمایند: «وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْری فَإِنَّ لَهُ مَعیشَةً ضَنْکاً وَ نَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیامَةِ أَعْمی»‏

ترجمه: و هر کس از یاد من روى برتابد، قطعاً زندگى تنگ و دشوارى خواهد داشت، و روز قیامت او را نابینا محشور مى کنیم.

شیادهای سیاسی لیبرال و فتنه‌گر، با استفاده از فراموشی ذکر خدا در جامعه و ماشین رأی‌ساز تلگرام، بر جهل ملت سوار شده و به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام اسلامی در قوای اجراییه و مقننه نفوذ کردند!

تنها راه برون رفت از شرایط سخت اقتصادی، اعتماد و اعتقاد راسخ مردم به خداوند متعال است که سردار شهید حاج حسین خرازی می‌گوید: "هر چه می کشیم و هر چه بر سرمان می آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد."

رنج و سختی زلزله‌ها، سیل ویرانگر، توطئه‌های دولت و مجلس بر ضد اقتصاد مردم و کشور، غایب بودن دولت در حوادث غیرمترقبه در کنار ملت و بی خیالی نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد منافقانه دولت و شخص رئیس جمهور بر ضد انقلاب اسلامی و مردم، اولا دوری از خداوند، ثانیا رأی به لیبرالها است.

والسلام

 


جمعه 98 فروردین 9 , ساعت 8:13 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شعار محوری و اصلی حسن روحانی در انتخابات 92 و 96 "تــدبــیــر و امــیــد" بوده و حتی برخی از نمایندگان مجلس، فراکسیون امید را برای رخنه و نفوذ خائنانه دولت در خانه ملت، برگزیدند!

حال بعد از گذشت بیش از 5 سال از عمر نکبت بار دولت حسن روحانی بر کشور انقلابی ایران، نه تنها نشانه‌ای از تدبیر و امید دیده نمی‌شود،ت بلکه با اقدامات ضدمردمی و ضدانقلابی، به پمپاژ ناامیدی و تخریب وحدت ملی با هدف تغییر و استحاله نظام و ملت پرداخته‌اند!

ممکن است دوستان همراه وبلاگ وزنه سیاسی، از مصادیق ناامیدی و بی تدبیری دولت اعتدال بپرسند، که باید گفت؛ آنچه در اجراء منافقانه برجام و اجراء مخفیانه سند 2030 ، FATF ، قراردادهای نفتی و غیر نفتی با اروپا و آمریکا و حراج بیش از 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه اتفاق افتاده، خیانت و ناامیدکردن ملت را بدنبال داشته است. آیا در رسیدگی و حل مشکلات مردم زلزله زده استان کرمانشاه و سیل اخیر استانهای گلستان و مازندران، تدبیر و امیدی وجود داشته است؟!

شواهد نشان می‌دهد که دولت حسن روحانی و بخشی از نمایندگان مجلس، با بهره‌گیری از مکتب تقی‌زاده‌ و ملکم خان‌ ارمنی، عمدا بدنبال پروژه پمپاژ "ناامیدی" و "ما نمی‌توانیم" هستند و لذا وقتی رهبر معظم انقلاب، با پروژه ناامید کننده ملت، از سوی دولت، در خصوص حل مشکلات مردم سیل زده استانهای گلستان و مازندران روبرو شدند، بفوریت مدیریت پمپاژ امید در مردم را به اقتدار آفرینان سپاه و ارتش سپرده و دستور رسیدگی و حل مشکلات مردم سیل زده را به ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح صادر فرمودند.

والسلام

 


جمعه 98 فروردین 2 , ساعت 5:18 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تقارون میلاد مسعود امام علی علیه السلام و "سال رونق تولید" بر همه ایرانیان و همراهان همیشگی "وبلاگ وزنه سیاسی" مبارک باد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اول فرودین 98 خود به نقش تقی زاده ها اشاره و فرمودند: «افراد و رسانه ها که نمی‌خواهند افکار عمومی متوجه باطن شرارت‌آمیز دولتهای ظاهر الصلاحی همچون انگلیس و فرانسه شوند، در واقع همان تقی زاده دوران پهلوی هستند که می‌گفت؛ باید از فرق سر تا نوک پا، غربی شد.»ن

رهبری در ادامه، آدرس تقی زاده‌ها را برای افشاء چهره منافقانه آنان داده و فرمودند: «کسانی که امروز در داخل به‌طور پیوسته به دنبال پمپاژ سبک زندگی غربی، روشهای غربی و لغات غربی در ادبیات، دانشگاهها و مدارس هستند، در واقع تقی زاده‌های جدید هستند، همچنانکه مدافعان و حامیان سند 2030 نیز در واقع ادامه دهنده تفکر تقی‌زاده هستند.»

مسیر حرکت و اقدامات تقی زاده توسط روباه پیر انگلیس ترسیم شد و لذا تقی زاده در دوران قاجار، جریان مشروطیت را از مسیر دین، اعتقادات و منافع ملت ایران به سمت منافع انگلیس تغییر و موجب شهادت شیخ فضل‌الله نوری بر بالای دار شد.

شکست مشروطیت با توطئه‌ی دیگ پلو و کیف انگلیسی، تاریخ غم‌بار ملت ایران است، که توسط ستون پنجم انگلیس یعنی روشنفکران غربزده‌ای، چون تقی زاده رقم خورده و لذا وقتی رهبری، "پمپاژ کنندگان سبک زندگی غربی" و "مدافعان و حامیان سند 2030 را تقی زاده‌های" این عصر معرفی می‌کند، تکلیف عمارهای جریان انقلابی در افشاء چهره‌ی مارهای نفوذی، لانه کرده در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز انقلاب اسلامی، بسیار سنگین است.

آری، خسارت تقی‌زاده‌های عصر انقلاب اسلامی، علاوه بر دین و انقلاب، مانع اصلی تحقق دولت اسلامی شده و لذا اجراء "گام دوم انقلاب" و "رونق تولید"، با حضور تقی زاده‌های غربزده لیبرال در قوای اجرائیه و مقننه، دشوار و شاید غیر ممکن باشد.

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ