سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما را دوست بدارد، در روز قیامت همراه ماخواهد بود. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 99 فروردین 19 , ساعت 9:34 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در جلسه نقد و بررسی آن در شب گذشته گفت: «صدا و سیما در ساخت سریالها نباید سلایق اقلیتی را اعمال کند و سلایق اکثریت را نادیده بگیرد.»

رئیس صدا و سیما در پی هنجارشکنی و عبور از خطوط قرمز در آخرین قسمت سریال پایتخت 6 به معاونت سیما این چنین دستور داد: «لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز" ستون پنجم فرهنگی دشمن.»

نتیجه دستور رئیس سازمان و دفاع منافقانه کارگردان از هنجارشکنی در سریال پایتخت، یعنی اینکه، رئیس صدا و سیما متوهمانه دستور داده و غلط زیادی کرده است!

در جلسه نقد و بررسی سریال پایتخت، از کارشناسان منتقد انقلابی دعوت نشده بود و همچنین، نظر هیچ فرد منتقدی پخش نگردید! لذا رئیس سازمان صدا و سیما، یا باید مثل رئیس قبیلی سازمان، آقای سرفراز استعفا دهد! و یا قاطعانه با جریان نفوذی فراماسونر و سلبریتی در صدا و سیما، برخورد انقلابی نماید.

والسلام

 


سه شنبه 99 فروردین 19 , ساعت 8:31 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سریال پایتخت6 با عبور از برخی خطوط قرمز شرعی، قانونی و اخلاقی به پایان رسید!

برخی از قسمتهای سریال پایتخت 6، که شبیه فضای سینمای قبل از انقلاب بود، با کمک جریان نفوذی فراماسونری در صدا و سیما پخش شد!1

اگر قرار است، مردم با هر اراجیفی بخندند، صدا و سیما، فیلمهای مستند شاد و حتی عبرت آموز کم ندارد!

برای مثال، اگر فیلم مناظره های انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آقایان روحانی و جهانگیری، بازپخش شود، 85 درصد مردم، آنرا شعبده بازی تلقی کرده و می‌خندند!

چه اشکالی دارد، که مردم یک بار دیگر، شاهد مناظره نانجیبانه روحانی و جهانگیری باشند؟! تا هم بخندند و هم عبرت بگیرند، تا گانگسترهای حقه‌باز، مجددا با کمک سلبریتهای مفت خور و ضدانقلاب رأی مردم را سرقت نکنند!

البته صدا و سیمای جمهوری اسلامی بواسطه حضور گانگسترها در قدرت اجرایی و نفوذ سیستماتیک جریان فراماسونر در صدا و سیما، قدرت بازپخش مناظره ها را ندارد!

والسلام

 


سه شنبه 99 فروردین 19 , ساعت 8:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس صدا و سیما در پی پخش آخرین قسمت سریال پایتخت 6 به معاونت سیما(شریک جرم)این چنین دستور داد: «لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز" ستون پنجم فرهنگی دشمن.»

بعد از ریاست علی عسکری به صدا و سیما، بار دیگر عنصر لیبرال و فرسوده‌ای به نام میرباقری، معاونت سیما شد، که متعاقب آن، سیمای جمهوری اسلامی، جولانگاه سلبریتهای خائن گردید!

آقای علی عسکری! چرا مردم و دلسوزان نظام اسلامی، باید شاهد پخش اراجیف غیر شرعی، غیرقانونی و غیراخلاقی پایتخت 6 باشند؟!

آقای عسکری! لطفا آدرس غلط ندهید، زیرا اتاق عملیات مرموز ستون پنجم فرهنگی دشمن، اتاق معاونت سیمای شما است! که بی وقفه در حال اجرا سند 2030 ، در سیمای جمهوری اسلامی است!

 والسلام

 


سه شنبه 99 فروردین 19 , ساعت 8:9 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت گفت: "سلامت مردم اولویت است، امّا چرخ اقتصاد نیز باید حرکت کند."1

دوستان عزیز! حقه باز کذابی در سال 92 با طرح شعار لغو تحریمها گفت: "هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم"؟!

مردم ایران به شعارهای دروغش اطمینان کرردند و او رئیس جمهور شد! ولذا آن شیاد، با دروغ جدید لغو تحریمها در سال 94 نانجیبانه چرخ سانتربفیوژها و چرخ زندگی مردم را از کار انداخت!

ظاهرا مأموریت جدید این نفوذی! از کار انداختن جان مردم است، زیرا در مقابل نظر کارشناسان سلامت جامعه، گردنکشی می کند!!!

راستی فراموشم شد! کردنکشی از صفات رذیله شاه عمامه به سر است!!!

والسلام

 


سه شنبه 99 فروردین 12 , ساعت 2:32 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جیسون رضائیان طعم آدامس حسن روحانی را می دانست؟!

فروردین ماه سال 93 در جریان سفر حسن روحانی به چابهار، یکی از همراهان1 حاضر در هلی کوپتر، یگانه صالحی همسر جیسون رضائیان بوده است!

سئوال! یگانه صالحی و حسن روحانی، کدام یک جاسوس آمریکایند؟!

در سال 65 حسن روحانی بصورت مخفیانه در پاریس جلسه‌ای با نماینده سازمان جاسوسی سیای آمریکا داشته! البته بعدا معلوم شد، که طرف مذاکره با روحانی، از اعضا برجسته سازمان جاسوسی موساد اسرائیل بوده است!

یگانه صالحی و جیسون رضائیان، پس از آزادی، در کاخ سفید با رئیس جمهور وقت آمریکا ملاقات کردند!

حاج حسن! همسفر با پرستو (گاندو) ؟!

والسلام

 


یکشنبه 99 فروردین 10 , ساعت 2:31 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علت تأخیر 30 روزه حسن روحانی در موضوع ویروس کرونا چیست؟!

قطعا، سیستم عامل دولت حسن روحانی به چندین ویروس، بخصوص ویروس برجام، آلوده است 1و لذا همواره تصویر مذاکره با کدخدا (آمریکا) را مشاهده می‌کند!

راه چاره چیست؟

برای اصلاح سیستم عامل دولت اعتدال، باید فایلهای آلوده به ویروس برجم، گاندو، روباه پیر و شیطان بزرگ را دور ریخت، در غیر اینصورت، هر لحظه باید منتظر فتنه‌های ناکثین، قاسطین و مارقین بود!

پس ضرورت دارد، بعد از قوه قضانیه و مجلس انقلابی، فلش حرکت را به سوی دولت اسلامی تنظیم و سپس سیستم آلوده به ویروس دولت حسن روحانی را معدوم کرد.

ان شاءالله

والسلام

 


جمعه 99 فروردین 8 , ساعت 8:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از شکست برجام، حسن روحانی مدام از حضور دولت سایه و محدودیت اختیارات رئیس جمهور شکایت می‌کرد!

با پیدا شدن سر و کله ویروس کرونا و مخفی شدن حسن روحانی در کاخ سعدآباد! رهبر معظم انقلاب، در روزهای پایانی 1سال 98 برای مدیریت و جلوگیری از اپیدمی شدن ویروس کرونا، دو فرمان 1-ریاست روحانی بر ستاد ملی مقابله با کرونا 2- تشکیل قرارگاه بهداشتی ستاد کل نیروهای مسلح را صادر فرمودند.

اما حسن روحانی هر دو فرمان را با قدرت وتو کرد! تا ویروس کرونا، جان بیش از 2 هزار نفر از مردم ایران را گرفت!

حسن روحانی بعد از دو هفته بازی کردن با جان مردم، در 6 فروردین 99 از درون دخمه کاخ سعدآباد گفت: «از فردا تا 16 فروردین با مسوولیت وزارت کشور محدودیت و سخت گیری‌هایی انجام میشود که مردم برای آنکه ضرورت حفاظت از زندگی آنهاست، آماده باشند. ممکن است برای سفرهای مردم مشکلاتی ایجاد کند و بوستان‌ها بسته شود.»

نتیجه اینکه روحانی، بسیار قدرتمند است، اما چرا می‌گویند، روحانی از اختیارات لازم برخوردار نیست؟!

بله رئیس جمهور ایران قدرت و اختیار دارد، اما اجازه اجراء دستورات آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی، مبنی بر مذاکره و اجراء برجامهای موشکی و قدرت منطقه‌ای را ندارد!

والسلام

 


جمعه 99 فروردین 8 , ساعت 6:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: «تیم پزشکان بدون مرز بدون اطلاع ما به ایران آمدند.»1

وزارت بهداشت و درمان بی خبر، حسن روحانی و ظریف، در فکر " گاندو" !

وقتی ظرفیت بیمارستانهای ایران خالی و از کادر درمانی مجرب برخورداریم، اقدام روحانی و ظریف، غیر قانونی و ضد امنیت ملی است.

شورای عالی امنیت ملی و نیروهای امنیتی، به هوش باشند

روحانی و ظریف، هنوز پاسخ گاندوهای نفوذی در تیم هسته‌ای و ریاست جمهوری را نداده، رفته‌اند سراغ واردات گاندو!

در دولت روحانی، گاندو به اندازه کافی وجود دارد، اما چرا بازهم سازمانهای جاسوی غربی، دستور واردات گاندو را به جناب ظریف داده‌اند؟!

والسلام

 


چهارشنبه 99 فروردین 6 , ساعت 4:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای من بلد نیستم (رئیس جمهور) در جلسه امروز هیات دولت گفت: «جهش تولید در سایه روابط خوب با دوستانمان در سراسر جهان برای واردات و صادرات است. تولید با سرمایه گذاری، فناوری و روابط خارجی امکان پذیر است.»

از ظاهر امر پیدا است، که روحانی به اپیدمی مذاکره با کدخدایش آمریکا آلوده است! و حتی جهش تولید را هم از آنها طلب می کند!1

عمو حسن! جهش تولید مدنظر رهبری، تولید داخلی است! نه سرمایه گذاری خارجی! هنوز نفهمیدی که دوستان آمریکایی_اروپایی‌ات در برجام، چه بلایی سرکشور و مردمت آوردند؟!

چرا مثل دیوانه‌ها چوب حراج به اقتدار کشور می‌زنی؟

جناب من بلد نیستم! تو ستون پنجم دشمنی، یا رئیس جمهور ایران؟!

راستی! مگر قرار نبود با برجام، سرمایه خارجی بیاوری و مشکل آب آشامیدنی، اشتغال، ریزگردها و ... را حل کنی؟! چند کیلو سرمایه خارجی آوردی؟!

حسن! باور کن دور دوازدهم ریاست جمهوریت رو به پایان است، بیا با مردم کشورت صادق باش! از مرام انگلیسی‌ها بر علیه مردم کشورت دست بردار!

جناب روحانی! وقتی ترامپ، در پاسخ به سیگنال ذلیلانه و حقیرانه مذاکره، تحریمت می‌کنه، چرا مثل سبک مغزها عمل می کنی؟!

حسن آقا! برجام چندی؟!

والسلام

 


چهارشنبه 99 فروردین 6 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز وقتی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید در سال 99 اشاره داشتند، قوت در فضای مجازی را ضروری دانسته و فرمودند: "فضای مجازی امروز بر زندگی همه مردم دنیا حاکم است و قوت در این زمینه حیاتی است."

اولین مشکل در اجراء منویات رهبر معظم انقلاب، سیطره شیطانی مدیران ضدانقلاب غربزده در رأس فضای مجازی ایران است! ولذا نمایندگان مجلس یازدهم، باید مجموعه حیاتی فضای مجازی کشور را از سیطره مدیران شبه فراماسونری داخلی خارج نمایند.

 عملکرد مدیران فضای مجازی کشور، شبیه جریان فاسد فراماسونری در عصر قاجار و پهلوی است!

لژهای فراماسونری غرب، در زمان پادشاهان قاجار و پهلوی، بیش از 95 درصد تحصیل کردگان ایرانی را به عضویت خود درمی آوردند، ولذا ماموریت آنها پس از بازگشت به کشور این بود، که چهره ایران را سیاه، عقب افتاده و وحشی، و چهره غرب را زیبا، پیشرفته و متمدن نشان دهند!

شعار فراماسونهای ایرانی این بود، که "از نوک پا تا فرق سر باید غربی شد". می‌گفتند: "ما نباید از پیش خود اختراعی داشته باشیم" ولذا امروز مدیران نفوذی و ضدانقلاب فضای مجازی ایران، مأموریت سه گانه ذیل بر عهده دارند:

1-جلوگیری از تکمیل و راه اندازی فضای مجازی داخلی کشور!

2-سیاه و زشت نشان دادن چهره نظام اسلامی!

3-بزک و زیبا نشان دادن چهره غرب!

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ