سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری را نزد جفاکاران مجوی . آن را نزد پایبندان [آزرم] و وفاداران بجوی . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 100 مرداد 30 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با کوتاه تر شدن دست ایادی دولت روحانی از سیستم اجرایی کشور، جنایت و خیانت آنان بیشتر افشاء می شود.

دکتر قانعی رئیس اسبق کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در این باره می گوید: «در یک سال گذشته در شرایط بحرانی، پول مملکت را صرف خرید داروهای بی‌اثری مثل فاویپیراویر کردیم. یک سال فریادمان به جایی نرسید و پولی که باید صرف اولویت‌ها می‌شد هدر دادیم.»

با حضور نفوذی های دشمن در ستاد مقابله با کرونا، ایران یکی از فعال‌ترین کشورهای جهان در همکاری کامل با سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی بوده، بطوریکه پس از تست داروهای بی اثر روی 3500 نفر، دستکم 1250 نفر آنان به کام مرگ رفتند و کسی هم پاسخگوی این کشتار فجیع عمدی یا شبه عمد نیست، چرا؟!

کاش دست اندرکاران سریال گاندو2 بفوریت اقدام به ساخت سریال گاندو3 در افشاء جنایت و خیانت ستاد مبارزه با ویروس کرونا می‌کردند.

اگر سخنان استاندار نجف را یکی از استانداران و یا مراجع تقلید در ایران می گفت، ستاد مبارزه با کرونا و سلبریتی های احمق حکم به اخراج او می دادند!

 استاندار نجف اشرف می گوید: «مردم هرچه به مراسمات مذهبی توجه می کنند ، منحنی ابتلا به ویروس کرونا بشدت پایین می آید. ما شاهد بودیم در زیارت اربعین پارسال 12 میلیون نفر، بدون ماسک، به زیارت آمدند، ولی همه شاهد بودین که پس از آن، کرونا صفر شد.»

استاد پناهیان در اعتراض به کم‌رنگ بودن نقش طب سنتی در درمان کرونا گفت: «چرا اطبا سنتی برای نجات جان بیماران کرونایی قیام نمی‌کنند؟ بچه‌های مردم دارند می‌میرند!

چرا ایران تبدیل شده به آزمایشگاه درمان بسیاری از داروهایی که خیلی از جهانیان نپذیرفتند؟

مجلس به وزیری که متعهد به طب سنتی نیست، رأی ندهد!

چرا به طب سنتی همانند طب مدرن اجازه آزمایش و بررسی علمی داده نمی‌شود»؟

از ساخت گاندو3 غفلت نشود. البته باید مواظب فرار گاندوهای ستاد مقابله با کرونا بخصوص حسن روحانی باشیم

والسلام 


شنبه 100 مرداد 30 , ساعت 11:25 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

واشنگتن‌پست نوشت: «دولت بایدن تصمیم گرفته میلیاردها دلار از ذخایر دولت افغانستان را که در مؤسسات مالی ایالات متحده نگهداری شده بلوکه کند تا از دسترسی طالبان به این منابع جلوگیری شود.»

عادت شیطانی آمریکا اینگونه است، که؛

یا کشورت را اشغال می‌کند...1

یا استقلالت را می دزد ...

یا با جنگ جان مردمت را می‌گیرد ...

یا جنگ داخلی و کشتن همدیگر را تحمیل می‌کند...

یا در مقابل تروریست‌های خود ساخته، رهایت می کند...

و یا مجبوری به او آویزان شوی و به مردم و کشورت خیانت کنی ...

و در نهایت پول و سرمایه کشورت را غارت می‌کند.

راستی! چه رابطه ای بین آویزان شدن حسن روحانی و غربزده‌های ایرانی به برجام آمریکایی با آویزان شدن غربگرایان افغانستانی به هواپیمای آمریکایی وجود دارد؟!

راستی! چرا کلید تزویر روحانی شبیه کلید آرم وزارت خزانه‌داری آمریکا است؟!

 راستی! چه رابطه‌ی کلید تزویر حسن روحانی و کلید آرم خزانه‌داری آمریکا برای غارت 18 میلیارد دلار و 60 تن طلای کشورمان وجود داشته است؟!

غربگرایان ایرانی و افغانی آموخته‌اند که از فاضلاب غرب نشخوار کنند.

والسلام 


شنبه 100 مرداد 30 , ساعت 11:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


در جریان پیشروی‌های هالیوودی طالبان و تصرف کابل پایتخت افغانستان و فرار آمریکا و اشرف غنی از آن کشور، رویکرد غربزده‌ها و غربگرایان ایرانی برخلاف گذاشته مشکوک بود، زیرا پیشنهادشان، ورود ایران به جنگ با طالبان بود، چرا؟!

جریانهای غربزده در جنگ آمریکا با صدام هم اصرار بر جنگیدن ایران در کنار صدام حسین بر علیه آمریکا را نمودند و 20 سال قبل هم که طالبان بر افغانستان مسلط شد و کارکنان کنسولگری ایران به شهادت رسیدند، بازهم غربگرایان بدنبال کشاندن ایران به جنگ با طالبان بودند، چرا؟!

سالها است که مردم ایران شاهد شعار نه غزه نه لبنان و عدم کمک به جبهه مقاومت از سوی غربگرایان و غرب‌زده ها بودند، اما چرا این جماعت، خواهان ورود ایران به جنگ با طالبان هستند؟!

آمریکا برای پسا شکست خود در افغانستان، بهانه‌ای نیاز داشت ولذا با کمک غربزده‌های ایرانی، قصد انداختن ایران در باتلاق افغانستان را داشتند، اما رهبر حکیم و دوراندیش کشورمان، پروژه آمریکا و عمله هایش را منهدم و خنثی کرد، بگونه‌ای که آمریکا فرصت خارج کردن نیروهایش از افغانستان را نداشت.

والسلام 


پنج شنبه 100 مرداد 21 , ساعت 3:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از فتح مکه پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم حکم اعدام چند نفر را صادر کرد که یکی از آنها برادر رضاعی عثمان بود.

برادر رضاعی عثمان در خانه عثمان مخفی شد و از عثمان خواست تا واسطه شود تا پیامبر او را ببخشد.

یک روز که پیامبر در مسجد سخنرانی می کرد، عثمان برادر رضاعی خود را به مسجد آورد و تقاضای بخشش او را از پبامبر نمود.

پیامبر اسلام بعد از درخواست عثمان، سکوت طولانی کرد و سپس فرمود؛ بخشیدم.

آنگاه رسول خدا از جمعیت حاضر در مسجد، دلیل سکوت خود را پرسید، اما کسی پاسخ نداد!

پیامبر اسلام سپس فرمود؛ دلیل سکوت طولانیم برای این بود که چرا یکی از شما حکم خدا را بر علیه این مرتد اجراء نکرد؟!

یک هفته از ریاست جمهوری حسن روحانی گذشته و در اقدامی نادر، رهبر معظم انقلاب حکم «مسئولیتی برای او در مجمع تشخیص و یا محل دیگری صادر ننمودند، اما قوه قضائیه اقدام به محاکمه و مجلس خبرگان رهبری، اقدام به برکناری او نکردند!

سکوت قوه قضائیه پس از صدها هزار شکایت مردمی و اطلاع از صدها تخلف روحانی و عدم اقدام مجلس خبرگان در عزل او از مجلس خبرگان پذیرفتنی نیست!

آیا سکوت قوه قضائیه و عدم اقدام به موقع مجلس خبرگان، موجب صدور حکم مسئولیت، برای حسن روحانی از سوی رهبری خواهد شد؟

والسلام


پنج شنبه 100 مرداد 21 , ساعت 3:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مهدی بازرگان نخست وزیر دولت موقت، اصرار داشت که هواپیماهایF14 و برخی موشکهای زمین به هوای خریداری شده از آمریکا را برگرداند، که با مخالفت آیت الله خامنه‌ای و شهید بهشتی طرح خلع سلاح ایران خنثی و در حمله سراسری رژیم بعث عراق به ایران، اهمیت موشکهای زمین به هوا و هواپیماهای F14    مشخص شد.

بعد از پایان جنگ، هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوریش اصرار بر ادغام سپاه در ارتش داشت که رهبری معظم انقلاب با آن مخالفت ورزید، اما هاشمی رفسنجانی هیچگاه خلع سلاح کشور را از روی میز کنار نگذاشت!

هاشمی رفسنجانی خلع سلاح ایران را بر اساس استراتژی آمریکا و رژیم صهیونسیتی تا زمان غرق شدن در استخر فرح دنبال کرد ولذا چندین بار از حمله تکفیری‌ها و داعش به سوریه حمایت و با قدرت منطقه‌ای ایران مخالفت ورزید.

رفسنجانی بعد از اجراء خائنانه برجام توسط حسن روحانی، خلع سلاح موشکی و سلاح‌های استراتژیک ایران را مطرح، اما تیر نفاق او توسط رهبری به سنگ خورد.

حال باید پرسید؛ آیا هاشمی رفسنجانی از اول انقلاب نیروی نفوذی شیطان بزرگ در بطن انقلاب اسلامی بوده است؟

البته بخش زیادی از ارتباط گیری هاشمی رفسنجانی با افسران سازمان سیا و موساد، توسط حسن روحانی انجام شده ولذا نیروهای امنیتی باید به موضوع جاسوسی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی ورود کنند، زیرا نفوذ جواسیس متعدد در بدنه دولت روحانی و انهدام تاسیسات هسته‌ای نطنز، خبر از همکاری و همراهی روحانی با سازمانهای جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل می دهد.

والسلام


جمعه 100 مرداد 15 , ساعت 11:0 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از مهمترین سرمایه یک جامعه، اعتماد متقابل و اطمینان عمومى است، و مهمترین چیزى که این سرمایه را به نابودى مى‏ کشاند، دروغ، خیانت و تقلب است.1

امام على علیهم‌السلام در این رابطه مى‏ فرماید: «ایاک و مصادقة الکذاب فانه کالسراب، یقرب علیک البعید، و یبعد علیک القریب»

" از دوستى با دروغگو بپرهیز که او همچون سراب است، دور را در نظر تو نزدیک و نزدیک را دور مى‏ سازد".

از جرائم سنگین و نابخشودنی باند حسن روحانی (حلقه سعدآبادی ها) و باند جواد ظریف (حلقه نیویورکی ها) در طول 8 سال مذاکرات هسته‌ای، دروغ، خیانت و تقلب است که هم موجب زیان و ضرر مردم و کشور شده و هم اعتماد مردم به دین، انقلاب و کشور را مخدوش کرده ولذا خواسته مردم، رسیدگی فوری به دروغهای سریالی و نجومی جریان نفوذ و تحریف است.

والسلام


جمعه 100 مرداد 15 , ساعت 10:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از برکات بزرگی که با رفتن لیبرالهای نفوذی از قوه مجریه کشورمان به آن دست یافته‌ایم، همگرایی قدرت در همه قوا است.

تا قبل از حذف نفوذی‌ها از قوه مجریه، دشمنان ایران بیشترین بهره را از واگرایی قدرت در ایران می بردند، زیرا حسن روحانی با تفکر اسلام رحمانی یا همان اسلام آمریکایی، در رأس واگرایی قدرت و تحریف اسلام انقلابی به نفع جبهه صهیونیسم جهانی عمل می کرد.

امروز دیگر با تشر و دستور وزیر اسبق خارجه آمریکا، کشتی مواد غذایی ایران از نزدیکی سواحل یمن باز نخواهد گشت.

امروز با هم گرایی قدرت در ایران، دیگر آمریکا و جبهه صهیونیسم محل، زبان و نسخه مذاکرات هسته‌ای را نمی پیچند، بلکه ایران جبهه استکبار را ذلیلانه به محل از قبل تعیین شده می کشاند.

امروز در قدرت نرم و سخت ایران، دوران کدخدا باوران ترسو و بزدل به پایان رسیده و جایی برای اهداف جبهه استکبار نیست.

امروز با حذف جریان تحریف از قوه مجریه کشورمان، ان شاءالله به زودی جریان تحریم را نه تنها شکست می دهیم، بلکه آن را نابود خواهیم کرد، چرا که معتقدیم انقلاب اسلامی در مسیر ظهور حضرت بقیةالله العظم در حرکت است.

والسلام 


شنبه 100 مرداد 9 , ساعت 2:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

به جملات زیبای گاندی در تصویر مقابل بنگرید، گویا حال و روز غرق شدن حسن روحانی را بازگو می‌کند.

حضور منافقانه حسن روحانی در قدرت، به اندازه عمر انقلاب اسلامی است. او در واپسین روزهای نکبت بارش در ریاست جمهوری1 در حال دست پا زدن است.

روحانی مثل برجام مرده متعفنی شده که این روزها با استفاده از کلمه اگر بازهم مردم را می آزارد، گویا مأموریتش از سوی لندن و واشنگتن، افزودن به عصبانیت مردم ایران است.

حسن روحانی با عبور از انسانیت، غیرت و دیانت، مدتهاست که غرق شده، اما مثل همه فراماسونرهای خائن، با ابزار دروغ و جنگ روانی در تلاش است، که ایران، نظام اسلامی و مردم را هم با خود غرق کند، زهی خیال باطل.

ان شاءالله به مدد الهی و خواست ملت ایران، به زودی شاهد ریشه کنی لیبرالها و فراماسونرهای نفوذی از مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی ایران خواهیم بود، که با شکست جریان تحریف، شکست جریان تحریم را جشن خواهیم گرفت.

والسلام


شنبه 100 مرداد 9 , ساعت 2:46 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


بعد از آغاز مجدد سریال گاندو2 که مقرر شده، صدا و سیما تمام قسمتهای آن را بدون سانسور پخش کند، حالا خبر رسیده که مستند عقلا هم، آماده پخش از صدا و سیما است ولذا خبرهایی در راه است.

سریال گاندو2 به بحث نفوذیهای انگلستان در دولت حسن روحانی می پردازد و مستند عقلا به اخلال و ضدیت حسن روحانی و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس دوم، با جنگ تحمیلی پرداخته است.

البته جمع عقلاء نادان بعد از نهیب امام، اقدامات آشکار خود بر علیه دفاع مقدس را تعطیل، اما با هدایت هاشمی رفسنجانی، مخفیانه تا پایان جنگ فعال بودند!

گویا بعد از آغاز دولت آیت الله رئیسی، مردم خبرهای مهم و خوشحال کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که جراحی غده کثیف و چرکین لیبرالیسم نفوذی دولت روحانی بزودی آغاز خواهد شد، تا وضعیت اقتصادی بهبود و جریان لیبرال فاسد به زباله‌دان تاریخ ریخته شود. ان شاءالله

والسلام 


چهارشنبه 100 مرداد 6 , ساعت 8:2 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


دزدی را گفتند: چکار می کنی؟ گفت: دُهُل میزنم

گفتند:پس چرا صدایی نداره؟ گفت: فردا صداش درمیاد!

از دزد رأی مردم در سالهای 92 و 96 پرسیدند؛ برجام چیست و چه اثری در زندگی مردم دارد؟

در 24 دی ماه 96 گفت؛ "برجام آثار دائمی دارد که تا قیامت می‌ماند و آثاری هم دارد که ممکن است بماند یا نماند."

آنروز کسی به رمز و راز حرف شیطانی حسن روحانی پی نبرد، اما امروز مردم آثار خیانتش در برجام را با گوشت و پوست خود لمس می کنند.

ویرانی اقتصاد، سقوط ارزش پول ملی، افزایش سرسام آور تورم و نقدینگی، گرانی، سقوط ارزشهای دینی و اخلاقی از آثار برجام آمریکایی_اسرائیلی است، که حسن روحانی آنرا امضاء و اجراء کرد.

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ