سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مرداد 10 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

جان برنان رئیس سازمان سیا در اجلاس سالانه «همایش امنیتی اسپن» در خصوص توافق هسته‌ای و رئیس جمهور ایران گفت: «تصورت می‌کنم که این (توافق) کار درستی بود که انجام شد، چرا که جلوی پیگیری برنامه تسلیحات هسته‌ای آنها را گرفت. این کار رئیس‌جمهور (حسن) روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد. او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، به این دلیل که در حکومت ایران بین تندروها و میانه‌روها رقابت وجود دارد ... به نظرم روحانی نشان داده که علاقمند است که ایران را به جامعه ملل (به آمریکا) بازگرداند.»

رئیس سازمان سیای آمریکا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ایران می گوید: «در حالی که آن‌ها سال آینده انتخابات برگزار می‌کنند، ما به دقت اوضاع را تحت نظر خواهیم داشت تا ببینیم موازنه رقابتی که درون حکومت وجود دارد، چطور پیش می‌رود.»خ

متأسفانه عملکرد آقای حسن روحانی در پرونده هسته ای بگونه ای رقم خورده که امروز سازمان سیای آمریکا ایشان را گزینه میانه رو و مورد پسند دانسته و می گوید: «او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند.» سئوال! بر اساس نظر رئیس سازمان سیا، جناب روحانی باید چه دستاوردی داشته باشد تا حمایت بیشتری بدست آورد؟! آیا سازمان سیای آمریکا قادر است، این دستاورد را برای پیروزی در انتخابات آینده ریاست جمهوری، در اختیار غربزده های لیبرال و به قول سازمان سیا میانه روها قرار دهد؟!

اما خمینی (ره) در خصوص تعریف و تمجید دشمنان اسلام فرمودند: :« اگر چنانچه آمریکا از ما تعریف کند و روزنامههای آمریکا از ما تعریف کنند،آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه؟»ف

چندی پیش مقام معظم رهبری در خصوص واژه تندرو و میانه رو فرمودند: «استفاده دشمنان از تندرو، کسانی هستند که نسبت به انقلاب اسلامی، تفکر و اصول امام پایبندتر و مصمم تر هستند و مقصود از میانه رو کسانی هستند که در مقابل بیگانگان تسلیم و سازش پذیرترند

با این سخنان شفاف و دقیق حضرت روح الله و امام خامنه ای، هیچ دلیلی برای سکوت رئیس جمهورمان در مقابل سخنان بی پرده رئیس سازمان سیای آمریکا وجود ندارد، مگر اینکه جنس اعتدال جناب روحانی نسخه بدلی میانه روهای ذلیل و لیبرال غربزده باشد؟!

بزودی پرده ها خواهد رفت و لذا ملت نباید اجازه دهند که 28 مرداد سال 32 دیگری در 29 اردیبهشت 96 تحت عنوان میانه روها در کشور تکرار گردد!!!!!

والسلام


شنبه 95 مرداد 9 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

اخیراً دختر پر حاشیه، فتنه گر و مسئله ساز هاشمی رفسنجانی(فائزه) اراجیفی بر زبان آورده که موجب نگرانی متدینین و انقلابیونn گشته و در مقابل، شادی و سرور بهائیان، ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی را بدنبال داشته است. در این خصوص باید گفت؛ نه دیندار بودن دختر فتنه گر و ضدانقلاب هاشمی رفسنجانی کمکی به دین می کند و نه مخالفت فردی یاغی و بهائی پرست، ضرری برای نظام دینی ایجاد می کند، زیرا دین و انقلاب اسلامی در خاندان اشرافی هاشمی رفسنجانی لقلقه ی زبان است. برای تائید این موضوع؛ خاطرات شخص هاشمی رفسنجانی بهترین شاهد است که نشان می دهد این خاندان متکبر چقدر با مبانی دینی و اعتقادی فاصله دارند!

علی اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه 30 تیر 1370 - 9 محرم 1412 (روز تاسوعا) چنین می نویسد: «یک نفر چینی پیش بینی کرده است, که ساعت 8 امروز زلزلهای به قدرت 6/8 ریشتر در تهران روی خواهد داد. آمدن ما به لتیان هم بی ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلا قبول ندارم فقط به خاطر بچه ها آمدم. با هلی کوپتر به سد لتیان آمدیم. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه ها خواستم اسکی روی آب یادبگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم ؛ بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد، گر چه آسان است.» و دوشنبه 31 تیر 1370 - 10 محرم 1412 (روز عاشورا) می نگارد: «امروز عاشورا است. تا ساعت هشت و نیم صبح خوابیدم. روز را به «استراحت» و انجام کارهایی که با خودم به «لتیان» برده بودم ، گذراندم. نزدیک غروب به خانه برگشتمیعنی دیگر زلزله ای در کار نیست!!!!!!!!!! و

راستی!؛ مردم ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به چه اموری می پردازند که خاندان رفسنجانی در آن روزها با هلی کوپتر بیت المال در سد لتیان به جت اسکی سواری  می روند؟! اگر برایشان دین اهمیت داشت، آیا در جایگاه ریاست جمهوری مردم را رها و به خوشگذارانی می رفتند؟! پس انقلابیون و متدینین از سخنان بیهوده یاغی فتنه 88 نگران نباشند، زیرا خداوند وعده فرمود: یریدون لیطفوا نور الله بأفوههم والله متم نوره ولو کره الکفرون (سوره صف آیه 8)

ترجمه: آنان می خواهند نور خدارا بادهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.

والسلام


شنبه 95 مرداد 9 , ساعت 4:6 صبح

به نام خدا و برای خدا

از ظاهر امر پیدا است که با گذشت 3 سال از عمر دولت جناب روحانی و شش ماه از اجراء برجام، رکود بی سابقه تبدیل به8 بحران اقتصادی شد، بیکاری جوانان بعنوان یک معضل اساسی فرا روی دولت قرار گرفت، هر روز به آمار کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل افزوده گردید، غارت بیت المال توسط قریب 1000 نفر از مدیران دولت، چهره بزک کرده اعتدالیون را رسوا کرد و دشمن هم در حبهه دیگری بر حملات فرهنگی خود افزود، که در این رابطه رهبر معظم انقلاب، چندین بار در سال جاری، مسئله آسیب های اجتماعی را به مسئولین کشور متذکر شدند، اما رئیس جمهورمان که معتقد و خوشبین به معامله با کدخدا بود!، پس از اینکه تمام تخم مرغهایش را در سبد قمار برد-برد با کدخدا(آمریکا) باخت، از بدقولی کدخدا فقط و فقط عصبانی گردید و هیچ اظهار نظری در خصوص نقض برجام بر زبان جاری نمی کند! شاید قصدش بر این است، که حریم آمریکا را برای مساعدت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برای خود محفوظ نگه دارد؟! زیرا جناب روحانی و مدافعان لیبرال و غربزده دولت اعتدال به خاطر اجراء زود هنگام برجام در نزد ملت صبور و رهبر تیزبین خود، شرمنده اند!

البته آقای حسن روحانی که خود را متعهد به جلب نظر کدحدا(آمریکا) می داند، چندین بار دست به عملیات گازانبری زد و سخن از برجامهای 2 و 3 و 4 به میان آورد، که با اقدام هوشمندانه ی دیدبان بصیر و حکیم انقلاب اسلامی مجبور به سکوت شد و دیگر بصورت علنی از برجامهای متعدد سخن نگفت، هر چند در اقدامی شک برانگیز، با آمریکا قرارداد مالی مخفیانهF A T F امضاء کرد تا نفوذ موساد و سیا را بر منابع مالی کشور تسهیل نماید!خ

علی رغم نقض برجام توسط آمریکا، متأسفانه اکثر مسئولین مربوطه، بارها سخن از بدعهدی آمریکا گفته اند، اما برخی از این جماعت غربزده و زیاده طلب، همچنان، آواز اغوا کننده "خر برفت و خر برفت و خر برفت"(شادی آمد و غم از خاطر ما رفت / خر برفت و خر برفت و خر برفت) (1)سر می دهند! و برخی دیگر هم، که عرق شرم و ذلت بر پیشانی آنان نشسته، با سخنان دو پهلو و بدون اعتراف به نقض برجام، تلاش دارند که صف خود را از رئیس جمهور و حامیان چشم بسته برجام جدا کنند!

جماعت دلبسته ی غرب و کدخدا بدانند! که در نزد مردم خود آبروئی نخواهند داشت و هیچگاه ملت صبور و غیور ایران، حتی آن کسانی که در کف خیابانها در زمان امضاء برجام به سرور شادمانی پرداختند، مقهور آواز شیطانی "خر برفت و خر برفت و خر برفت"نخواهند شد و یقه ی مسبب اصلی این ذلت را خواهند گرفت.

والسلام

پاورقی:

1-داستان مشهور مثنوی در خصوص فروختن الاغ درویش توسط رندان و جشن گرفتن با تنقلاتی که از پول فروش الاغ بدست آمده بود. صاحب خر هم به همراه جمع در بزم رندان شرکت نمود و این شعر را با آنها می خواند و بیچاره درویش نمی دانست که این سرور و شادی با فروش پول الاغ او به پا گردیده!


سه شنبه 95 مرداد 5 , ساعت 10:34 صبح

به نام خدا و برای خدا

تنها برگ برنده ای که آقای حسن روحانی به مدت 2 سال با آن بازی کرد! و به قولی ملت را بازی داد! و یا از کدخدا بازین خورد!، مذاکرات هسته ای بود. رئیس جمهور با این برگ و ترفند، مدتها به مردم وعده حل مشکلات را می داد، از اشتغال و ازدواج جوانان گرفته، تا حل مشکل آب آشامیدنی و ریزگردها و چرخیدن اقتصاد و خروج آن از رکود را به مردم وعده می داد، اما این برگ برنده با برجام به پایان راه رسید و لذا مردم پس از صبری طولانی و اعتماد به وعده های پی در پی حاج حسن، منتظر عملی شدن وعده ها شدند.

به نظر می رسد که وعده های حاج حسن روحانی به ملت، بر اساس خوشبینی و وعده های کدخدا(آمریکا) به ایشان بوده! و لذا پس از اجراء فوری برجام، پیروزی 3 بر 2 جناب روحانی در مصاف با کدخدا رنگ باخت و امکان اجراء وعده ها محقق نشد!

اولویت دولت اعتدال در برجام، پیروزی در انتخابات 7 اسفند سال 94 بود و لذا اجراء فوری برجام، -بدون اخذ تضمین لازم از آمریکا- در دستور کاری اعتدالیون خوش بین و لیبرال قرار گرفت و در نهایت برگ برنده برجام هم زمان با پیروزی کم رمق و شکننده لیست امید در 7 اسفند 94 به پایان رسید و اولویت دوم دولت یعنی حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم همچنان لاینحل باقی مانده است!

حاج حسن روحانی، تیم مذاکره کننده هسته ای و منتقدین برجام بخوبی می دانستند که برجام یک اقدام یک طرفه و اعتماد ساز از سوی ایران است و در طرف مقابل، اعضاء 5+1 هم واقف بودند؛ که اگر به متن برجام عمل نکنند،  امکان بازگشت فوری ایران به مسیر سابق هسته ای در کمتر از یک دهه وجود نخواهد داشت، زیرا قریب 85 درصد تآسیسات هسته ای ایران به مبلغ حدوداً 35 میلیارد دلار برچیده شده و بعضاً امکان استفاده مجدد از آنها، همچون قلب رأکتور اراک که با بتن پرشده فراهم نخواهد شد!

یک سئوال؛ اگر حاج حسن روحانی، مذاکرات هسته ای را تا نزدیکی پایان سالئ 95 ادامه می داد و از آن بعنوان برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری 1396 بهره می برد، بهتر نبود؟! در پاسخ به این سئوال باید گفت؛ پیروزی جناب روحانی با یک حرکت پروپاگاندا امکان پذیرتر بود و لیکن در اطراف رئیس جمهور، یک جریان انحرافی و روشنفکر غربزده چنبره زده، که هیچ هدفی به غیر از زمینه سازی نفوذ آمریکا در کشور ندارند! و لذا رئیس جمهور اگر دارای دیدگاه لیبرالی و اسلام رحمانی(آمریکائی) نیست، پس باید این جریان ضد انقلابی را پالایش نموده تا سرنوشت سایر برگهای برنده احتمالی، در پای انتخاباتی همانند 7 اسفند 94 ذبح نگردد! و جناب روحانی در فراغ انتخابات ریاست جمهوری سال 96 سرگردان و حیران نماند! و نتیجه برجام هم برای حاج حسن روحانی و ملت ایران، همانگونه که رئیس بانک مرکزی اعتراف کرد، هــــیـــچ باشد!!!!!!!!!!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ