سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 96 مرداد 22 , ساعت 12:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاریخچه "روزنامه قانون" در ایران، چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از انقلاب با رمز و راز وابستگی همراه اسـت، این روزنامه اولین بار در سال 1307 هجری قمری توسط میرزا ملکم خان ارمنی که یک فراماسونر و وابسته به انگلیس بود، در لندن منتشر و به ایران ارسال می گردید. سابقه روزنامه قانون با مدیریت ملک خان ارمنی، بسیار مشکوک و پیچیده است، زیرا علی رغم مخالفت حکومت قاجار، آن روزنامه برای خوانندگان ارسال و پیروان ملکم خان و افراد فراموشخانه(فرماسونرها) روزنامه قانون را بصورت محرمانه دریافت می کردند!

با توضیحات فوق، وابستگی "روزنامه قانون" به استعمار پیر انگلیس و جریان صهیونیستی فراماسونری ثابت می شود و لذا مؤسس و مدیر مسئول "روزنامه قانون" (آقای علیرضا نیکوئی و خانم مهناز مظاهری) با علم به سابقه سیاه آن روزنامه، با حمایت پنهان معاون رئیس جمهور در سازمان محیط زیست(خانم ابتکار)، در دهه چهارم انقلاب اسلامی درخواست مجوز نشر روزنامه قانون را می نمایند!

علیرضا نیکوئی با دکترای ادبیات فارسی در همان مسیری که مُلکم خان ارمنی با نثر زیبای ادبی در روزنامه قانون قلم می زد، در حرکت است و محکومیت چندین باره خانم مهناز مظاهری و توقیف روزنامه قانون در سالهای 93 و 95 در حمله به نهادهای انقلابی، خبر از وابستگی آن روزنامه بهت جریانهای ضدانقلابی می دهد و لذا روزنامه قانون، که در زمان غرش شلیک شش موشک سپاه به مقر داعش، آنرا تدبیری عاقلانه دانسته بود، پس از اینکه بی تأثیری حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در شلیک موشکها ثابت شد، روزنامه قانون، همگام با جریان صهیونیسم، خون پاک شهید محسن حججی بدست داعش و آمریکا را مربوط به بی تدبیری در شلیک موشکهای سپاه به مقر داعش دانست!

البته تأثیر پذیری خانم مهناز مظاهری، معاون آموزش سازمان محیط زیست، از رئیس خود خانم ابتکار را نباید از نظر دور داشت، زیرا افراد پست و حقیری که جرأت نوشتن مخفیانه در پشت درب سرویسهای بهداشتی را هم نداشتند، امروز بعنوان عمله های داعش، اسرائیل و آمریکا در "روزنامه قانون"، به ارزشهای والای نظام اسلامی حمله می کنند!، یک روز کاریکاتوری از منتقدان دولت را از درون سرویس بهداشتی به چاپ می رسانند و روزی نامه اشان توقیف می گردد! و امروز هم در حمایت از اربابان داخلی و خارجی خود، به نهادهای انقلابی و توانمندی و اقتدار کشور حمله ور می شوند! ولذا پرده دری و بی ادبی مدعیان دکترای ادبیات و متخصص محیط زیست را در وابستگی آنان باید دانست و لاغیر!!!

والسلام


جمعه 96 مرداد 20 , ساعت 10:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها جنگ قدرت در کشورمان بالا گرفته، عده ای برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیة الله العظم و قدرتمندی ایرانل اسلامی، چند هزار کلیومتر آنطرف تر از مرزهایمان، جان بر کف دست گرفته و در نبرد با آمریکا، اسرائیل و مزدوران تکفیری او، سرشان همچون مولایشان از پیکر جدا می گردد، اما در این سوی مرز، عده ای با دروغ، نام اصلاح طلبی را دزدیده و از حسن روحانی در کابینه چهار ساله دوم، سهم بیشتری از قدرت طلب می نمایند! این کجا و آن کحا؟!

در آن سوی مرزها، مردان الهی، برای دفاع از حریم اهل بیت علیم السلام و اقتدار نظام اسلامی، جان در ره دوست تقدیم می دارند، ولی در این سوی مرز، "جریان زر و زور تزویر" و لیبرالیسم غربزده، برای تصرف قدرت، به حریم اهل بیت، امام و انقلاب اسلامی حمله می کنند! این کجا و آن کجا؟!

در آن سوی مرزها، مردان بی ادعا، برای قدرت منطقه ای و امنیت کشورمان، در بیابانها، کوه ها، سخره ها و دریاهای سوریه و عراق و یمن، با دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم در ستیزند، ولی در این سوی مرز، مردان پرمدعا و منافق، از درون کاخهای اشرافی و خانه های مجلل، به اسلام انقلابی حمله ور شده و برای دفاع از اسلام آمریکایی، به تخریب بنیانهای قدرت نظام اسلامی می پردازند! این کجا و آن کجا ؟!ق

در آن سوی مرزها، وقتی دلاور مردان سپاه اسلام، بدست پیروان یزد و معاویه زمان، اسیر می شوند، با خشم و غضب به دشمن می نگرند و در هنگام جدا شدن سر از پیکر، خم به ابرو نمی آورند، ولی در این سوی مرزها، عده ای از نمایندگان حقیر و زبون مجلس شورای اسلامی، برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سر از پا نشناخته و اقتدار نظام اسلامی را ناجوانمردانه شکستند! این کجا و آن کجا ؟!

در آن سوی مرزها، هدف عمل به تکلیف الهی و زمینه سازی ظهور امام عصر علیه السلام و نابودی کفر و الحاد است، اما در این سوی مرزها، انسانهای حقیری برای کسب قدرت، به تهمت افتراء علیه اشخاص و نظام اسلامی مبادرت ورزیدند و به قدرت دفاعی و موشکی کشور حمله کردند؟! این کجا و آن کجا؟!

تقدیم به روح پاک شهداء مدافع حرم و شهدائی که در عملیات هماهنگ اخیر آمریکا و داعش، خونشان در مرز عراق سوریه، در راه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و اقتدار نظام اسلامی به زمین ریخت، بخصوص شهید والامقام محسن حججی که سرش همچون حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از پیکر جدا گردید.  

والسلام


پنج شنبه 96 مرداد 19 , ساعت 2:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در بیمارستان قلب جماران، کتاب "حیات فرات" توجهم را جلب و به مطالعه آن پرداختم، که بخشی از آن مربوط به سخنرانی بسیار مهم امام خامنه‌ای در دیدار فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) در تاریخ 20خرداد 75 بود و لذا با خود گفتم؛ اگرh مسئولین قوای سه گانه کشور و جریان انقلابی، آن سخنرانی مهم را چراغ نورافشان حرکت آینده کشور می کردند، امروز نه تنها برخی از خاکرزیزها و سنگرها نظام اسلامی، تحت اشغال تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و مسئولین و نمایندگان لیبرال و غربزده، قرار نمی گرفت، بلکه با استقرار دولت اسلامی، زمینه ی ظهور حضرت بقیة الله العظم فراهعم می شد، اما افسوس که اشرافیت، عده ای از مسئولین کشورمان را بر زمین زد و همچون جریان ناکثین در زمان امیرالمومنین(ع) از فرمان رهبری سرپیچی کردند! و جریان انقلابی هم، گول نفاق همان مسئولین اشرافی را خورد و غفلت ورزید!

هر ایرانی، عکس سلفی تعدادی از نمایندگان حقیر و غربزده مجلس شورای اسلامی ایران را با خانم موگرینی مشاهده کرد، دریافت، که اگر به سفارش حضرت روح الله، از نفوذ لیبرالها و غربزده ها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی جلوگیری می کردیم، امروز شاهد این افتضاح بزرگ جهانی، از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نبودیم!

حضرت روح الله فرمودند: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد.»

(صحیفه امام، ج‏21، ص: 285)

پس چرا از سخن حضرت روح الله غفلت کرده و زمینه نفوذ لیبرالها و غربزده ها، در قوه مجریه و مقننه فراهم گردید؟! علت اینی غفلت را باید از سخنان راهبردی امام خامنه ای در 20 خرداد 75 جستحو کرد، که فرمودند:

«اصلاً دنیا یعنی چه؟ یعنی پول، یعنی خانه، یعنی شهوت، یعنی مقام، یعنی اسم و شهرت، یعنی پست و مسؤولیت، و یعنی جان. اگر کسانی برای حفظ جانشان، راه خدا را ترک کنند و آن‌جا که باید حق بگویند، نگویند، چون جانشان به خطر میافتد، یا برای مقامشان یا برای شغلشان یا برای پولشان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستانشان، راه خدا را رها کنند، اگر عده‌ی این‌ها زیاد باشد آن وقت دیگر واویلاست. آن وقت حسین‌بن‌علیها به مسلخ کربلا خواهند رفت و به قتلگاه کشیده خواهند شد. آن وقت، یزیدها بر سرِ کار میآیند و بنی‌امیّه، هزار ماه بر کشوری که پیغمبر به وجود آورده بود، حکومت خواهند کرد و امامت به سلطنت تبدیل خواهد شد! ... چرا چنین کاری کردند؟! اگر امثال شَبَثْ بن ربْعی در یک لحظه‌ی حسّاس، به جای این‌که از ابن زیاد بترسند، از خدا میترسیدند، تاریخ عوض میشد. گیرم که عوام متفرّق شدند؛ چرا خواصِ مؤمنی که دوْر مسلم بودند، از او دست کشیدند؟ بین اینها افرادی خوب و حسابی بودند که بعضیشان بعداً در کربلا شهید شدند؛ اما این‌جا، اشتباه کردند.»

آری؛ اگر علی لاریجانی با لابی کثیف لیبرالهای جریان زر و زور و تزویر به ریاست مجلس انتخاب نمی شد! امروز، از جبهه حق دفاع می کرد و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، با لیبرالها و غربزده های مجلس برخورد می نمود، آنگاه نمایندگانی بی کفایت و لیبرال بر کرسی های مجلس تکیه نمی زدند و به اسلام، آرمانهای انقلاب و امام خیانت نمی شد! اما چه می شود گفت؛ که رئیس و اعضاء هیئت رئیسه مجلس، با دلالی دولت و نمایندگان مجلس انتخاب شده اند، لذا چاره کار در دستان پر قدرت ملت است که باید پاسخ اقدام کثیف و حقیرانه ی نمایندگان خود را بدهند.   

والسلام


سه شنبه 96 مرداد 17 , ساعت 10:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی اعتقاد دارند که تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس دهم، صلاحیت لازم برای کسوت نمایندگی ملت ایران را ندارند وا لذا برخلاف نظر حضرت امام، مجلس در رآس امور نمی دانند! البته تعدادی از افراد لیبرال و غربزده، همانند حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از راههای مشروع و نامشروع وارد مجلس شده و قابل انکار نیست ولیکن مجلس همیشه در رأس امور نظام اسلامی است، زیرا اگر فردی همانند حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) لباس خادمی امام هشتم علیه السلام بپوشد و در عین حال، متخلفی برجسته در رابطه با مسائل مالی و حتی سیاسی با حمایتهای برادرش باشد!، نستجیربالله باید امام رضا را زیر سئوال ببریم؟ قطعا هیچ کس این اعتقاد را قبول ندارد.

حقیر بر این باورم، که برخی از نمایندگان فعلی مجلس از دیوار احزاب، آنهم با پولهای نامشروع بالا رفته و سخن و اعمال امروز آنان، به نمایندگی از فرد و حزبی است، که هزینه های مالی آنها را در انتخابات مجلس 94 پرداخت نموده! و لذا از این طیف نمایندگان مجلس، نباید انتظار کارهای اسلامی-انقلابی داشت! و علت آن این است که وقتی به حضرت آیت الله بروجردی(ره) گفتند: که طلبه ای دزدی کرده، بلافاصله فرمودند: طلبه دزد نیست، بلکه دزدی لباس طلبگی پوشیده و ما هم شاکی او هستیم! 

با توجه به توضیجات فوق، سرزنش نمایندگان مجلسی که با خانمف موگرینی، مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عکس سلفی گرفته اند، وقت تلف کردن است، زیرا وقتی نماینده مجلس، شأن نظام جمهوری اسلامی و مکانی که در آن قرار گرفته رعایت نمی کند و یا نماینده دیگری به یاد ایام اوباش بودنش در جوانی افتاده و با سر بینی مآمور راهور را می شکند و آنقدر نمی فهمد که مامور راهور، ساعتها در زیر آفتاب گرم و آلوده قرار دارد!

پس نباید وقت تلف کرد! زیرا اگر اکثریت نمایندگان مجلس دهم، به نظر حضرت روح الله باور دارند، که "مجلس در رأس امور است" و دزدانی در کسوت نمایندگی مجلس، به تضعیف جایگاه مجلس پرداخته اند! پس باید در راستای دفاع از جایگاه مجلس، اقدام زشت دوستان سبکسر و غربزده ی خود را محکوم کرده و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، با متخلفینی که به تحقیر نظام اسلامی، مجلس و ملت مبادرت ورزیده اند، برخورد نمایند، هر چند که اعمال، رفتار و گفتار تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس دهم، با گفتمان اسلام و انقلاب فاصله دارد و نباید به آنها دل خوش کرد!

والسلام


دوشنبه 96 مرداد 16 , ساعت 11:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با پایان مراسم تنفیذ و تحلیف آقای حسن روحانی، عملا ایشان رئیس جمهور ایران اسلامی شده و باید گفت؛ برای اولین بار،غ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد آغاز بکار رئیس جمهوری هستیم، که منشاء انتخاب او از سوی ملت، لیاقت، کاردانی، سلامت، تعهد و پرونده پاکش در انقلاب نیست! بلکه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 96 تحت شدیدترین بمبارانهای تبلیغاتی از سوی جبهه استکبار جهانی و جریان اشرافیت و مافیای زر و زور و تزویر روبرو بودند، که اگر به حسن روحانی رأی ندهند، قطعا با جنگ و تحریمهای جدیدی از سوی آمریکا روبرو خواهند شد!

از اوائل سال 95 مردم ایران تصمیم گرفتند، که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مجددا به حسن روحانی اعتماد نکنند و لذا آمریکا و کشورهای غربی زنگ خطر را برای او بصدا درآورده و به یاری او شتافتند! همزمان، جریان اشرافیت و لیبرالیسم داخلی هم خیلی زود وارد میدان شدند. آنها در زمان تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری، با پروپاگاندای تبلیغاتی، ملت ایران را با دو گزینه سخت و خطرناک، (رأی به حسن روحانی یا تحریم و حمله نظامی آمریکا)، غافلگیر نمودند و لذا ملت ناچارا به انتخاب مجدد حسن روحانی گردن نهادند

پس از اعلام خطر دنیای استکبار، "جریان زر و زور و تزویر"، با بهره گیری از توان رسانه های خارجی و استخدام ظرقیت رسانه های داخلی، همانندغ خرید کانلهای پر بیننده تلگرام، ملت را با یک شوک تبلیغاتی روبرو کرد، حتی شخص تنبل و لیبرالی همچون حسن روحانی که روزانه کمتر از 4 ساعت کار می کرد!، در یک سال قبل از برگزاری انتخابات 96 تمام جلسات هیئت دولت را بعد از چند دقیقه، نیمه کار رها و باتفاق مشاوران جنگ روانی، برای پیروزی در انتخابات سال 96 به برنامه ریزی بر علیه کشور و ملت می پرداختند و لذا اگر جناب روحانی کشور قدرتمند ایران را در دولت دوازدهم به همان مسیر حقیرانه و ذلیلانه دیپلماسی خارجی ببرد و در حل مشکلات اقتصادی مردم از جمله رکود و اشتغال جوانان تلاش ننماید، قطعا به تضیف بیشتر نظام اسلامی در حوزه های مختلف منجر خواهد شد.

پس؛ رمز موفقیت حسن روحانی در چهار سال آینده، بیرون آمدن از توهمات گذشته، توکل برخدا، بجای توکل بر کدخدا(آمریکا)، دوری از تفکر لیبرالیسم، پایبندی به اهداف اسلام، انقلاب و امام، ارتباط واقعی با مردم، پرهیز از دوقطبی سازی در جامعه، استفاد از تمام توانمندی داخل و در یک کلام، عملیاتی نموده شعار مقام معظم رهبری در سال 96 مبنی بر، "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است.

والسلام


شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 5:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در واپسین لحظات، قبل از برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی، طی ملاقاتی با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خبر از عدم نقض برجام از سوی آمریکا را به کدخدای جدید خود در کاخ سفید مخابره کردب و گفت: «جمهوری اسلامی ایران همواره نسبت به اجرای برجام متعهد و پایبند است و تا زمانی که طرف مقابل آن را نقض نکند، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.»

حال باید از لیبرالهای درون قوه مجریه و شخص جناب روحانی پرسید؛ چه زمانی ممکن است برجام نقض شود؟ پاسخ لیبرالها و حسن روحانی همان سخن میرزا ملکم خان ارمنی فراماسونر است! که می گفت؛ ما نباید از پیش خود اختراعی داشته باشیم بلکه باید از فرق سر تا نوک پا غربی شویم و نباید به ارباب خود چیزی بگوئیم! دقیقا شبیه سخنان ملکم خان را فرد بی هویتی همچون محمود سریع القلم (مشاور جسن روحانی) که نوکر آمریکائیها و استاد حاج حسن است، بازگو می کند! و این بار از لبان حسن روحانی برای آقای ترامپ مخابره می گردد، تا آمریکائیها با خیال راحت به تحریمهای دیگری علیه کشورمان مبادرت ورزند!     

حسن روحانی در ادامه، عامدانه خبر از نقض تعهدات آمریکا!، نه نقض برجام!، به خانم موگرینی می گوید: «نقض مکرر تعهدات از سوی دولت آمریکا و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، تأثیر منفی در افکار عمومی ملت ایران داشته و می‌تواند در مسیر اجرای برجام مخرب باشد.»

حسن روحانی زیرکانه، آنهم برای فریب ملت ایران تلاش دارد که در سخنان خود به نقض برجام توسط آمریکا اشاره نکند، تا نارضایتی کدخدا را بدنبال نداشته باشد! و لذا بجای نقض برجام از نقض مکرر تعهدات از سوی دولت آمریکا سخن می گوید! حال منشاء تعهدات آمریکا، که آنها را نقض کرده و باعٍث تحریمهای جدیدی بر ضد ایران شده، نامعلو است!

والسلام


شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 3:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی پس از قرار گرفتن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 استراتژی مذاکرات هسته ای را از مذاکره با اتحادیهق اروپا به سمت مذاکره مستقیم با آمریکا تغییر داده و گفت: «بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست، چرا که اروپایی‌ها به دنبال "آقا اجازه" از آمریکا هستند. ... آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است.»

در پروسه مذاکرات هسته ای، حسن روحانی در تقابل با بدبینی رهبری نسبت به مذاکره با آمریکا، بارها از خوشبینی به آمریکا سخن راند، تا اینکه برجام در روزهای پایانی سال 94 متولد شد و لذا حسن روحانی برای افزایش قدرت خود در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بدون توجه به منافع ملی و دستور رهبری در خصوص چگونگی اجراء برجام، به اجراء فوری آن پرداخت! و وقتی با بدعهدی کدخدا، در نزد مردم شرمسار شد و به حقه ی جدید متوسل و برای فریب ملت ایران، گفت: «به برجام خوشبینیم و به آمریکا بدبین»

اما این روزها که حسن روحانی برای آغاز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، به مراسم تفیذ و تحلیف مشغول است و هیئتهای مختلفی از جیب ملت ایران! بدین منظور به کشورمان آمده اند، شاهد چرخش 180 درجه ای حاج حسن و ظریف به سوی اتحادیه اروپا هستیم! و لذا آقای ظریف در ملاقات با خانمع موگرینی می گوید: «دولت جدید آمریکا بدنبال آن است تا نگذارد جمهوری اسلامی ایران از منافع برجام استفاده نماید و این نقض متن برجام به شمار می‌رود. آقای ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد و اروپا لازم است در این خصوص هشیار باشد.»

خانم موگرینی که چند روز قبل همنوا با آمریکا، شاکی پرتاب موشک ماهواره بر کشورمان به شورای امنیت سازمان ملل شده در پاسخ آقای ظریف می گوید: «اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کند و این موضع مشترک تمامی کشور‌های اروپایی است.»

تا وقتی ساده لوحانی همانند حسن روحانی، ظریف، صالحی و عراقچی به اجراء برجام تحت هر شرایطی پایبند هستند، خانم موگرینی و اتحادیه اروپا باید حیوان باشند، که از برجام حمایت نکنند! البته ممکن است خانم موگرینی به حسن روحانی و ظریف گفته باشد: "تا زمانی که عکس یادگاری با آمریکائیها در خیابانها می گرفتید! و برای آقای جان کری و خانم وندی شرمن، که کلاه بر سرتان گذاشتند! قالیچه هدیه می دادید،! چرا آن روزها با ما به خیابان گردی نمی آمدید و حالا از ترس ترامپ، با ذلت و التماس، بدور من می گردید"؟!!!!!

والسلام


شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 1:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در روزهای پایانی 94 که نتیجه مذاکرات هسته ای با کدخدا(آمریکا) و گاها 4+1 به برجام ختم شد، همانندع افراد پیروز، در صفحه تلویزیون ظاهر و لغو همه تحریمها را در روز اجراء برجام به ملت ایران نوید داد و این در حالی بود، که به دروغ بودن سخنان خود واقف بود!

رئیس جمهور و سایر مذاکره کنندگان هسته ای، مدتی با افکار ملت بازی کرده، مدال شجاعت گرفتند و برجام را آفتاب تابان و ودیعه الهی خواندند! اما وقتی ملت، پی به سخنان کذب آنها بردند، این بار، بی شرمانه برجام را حافظ کشور و جلوگیری کننده از جنگ لقب دادند!

با تصویب مادر تحریمها توسط مجلسین سنا و کنگره آمریکا و امضاء ترامپ، که نقض قطعی برجام بود، مردم کشورم بی صبرانه منتظر واکنش جدی رئیس جمهور و اعضاء اصلی تیم مذاکره کننده بودند! اما در کمال ناباوری، کذابان دولت اعتدال نه تنها حاضر به پذیرش خطای استراتژیک خود در برجام نشدند، بلکه به استراتژی آمریکا بر علیه ایران، لبیک گفته و پیام عدم خروج ایران از برجام را در هر شرایطی ذلیلانه به کدخدای خود اعلان نموده و گفتند: "هدیه خروج ایران از برجام را به آقای ترامپ نخواهیم داد" و "آمریکایی‌ها از خدا می‌خواهند برجام را پاره کنیم"

سخنان فوق، بعد از برجام بزرگترین خیانت به کشور است زیرا، این سخنان ذلت بار و حقیرانه، خیال ترامپ رئیس جمهورب آمریکا را آسوده کرده، که ایران در هیچ شرایطی قصد خروج از برجامرا ندارد و لذا دست کثیف آقای ترامپ، بدون پاره کردن برجام، به تحریمهای گسترده تری، برای تسهیل مسیر حسن روحانی جهت برجامهای 2 و 3 و 4 علیه کشورمان باز گذاشته شد!

سخنان و اقدامات ذلت بار حسن روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای، بسیار شبیه حرکات و سکنات کبک است! زیرا وقتی کبک در زمستان شکارچی خود را می بیند، بلافاصله سر در زیر برف کرده و فکر می کند، شکارچی او را نمی بیند! و در بهار و تابستان هم قهقه زده و خرامان، خرامان راه می رود و غافل از سرپنجه عقاب است! لذا خاقانی و حافظ، این نادانی کبک را به شعر درآورده و گفته اند:

خاقانی آن کسان که طریق تو می‌روند / زاغند و زاغ را روش کبک آرزوست!

 دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ / که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود!

والسلام


جمعه 96 مرداد 13 , ساعت 12:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز حکم تنفیذ چهار ساله دوم ریاست جمهوری حسن روحانی با امضاء رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز گردید و نکات قابلغ توجه و تأملی در حکم صادره و سخنرانی بسیار مهم امام خامنه ای در مراسم تنفیذ دیده می شود، که حقیر به این نکته مهم اشاره می نمایم که رهبری در حکم صادره فرموده اند: «رأی ملت و تنفیذ آن، موکول به حفظ تعهد به صراط مستقیم اسلامی و انقلابی است.»

صراط مستقیم اسلامی-انقلابی که رهبر معظم در تدوام حکم تنفیذ ریاست جمهوری جناب روحانی بدان اشاره فرموده، کدام است؟ پاسخ بسیار روشن و مُبرَهن است: اولا- حسن روحانی در چهار سال آینده، بجای توکل بر کدخدا(آمریکا) به خدا توکل نماید. ثانیا- به راه و سیره ی عملی حضرت روح الله در مقابل شیطان بزرگ، اعتقاد عملی داشته باشد. ثالثا- در جهت خدمت به محرومین و مستضفین، بعنوان ولی نعمت جامعه، همت گمارد. رابعا-اعتقاد عملی خود به تحقق اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکائی را ثابت نماید، آنگاه در صراط مستقیم اسلامی-انقلابی است و گر نه منحرف و به مسیر لیبرالیسم غرب، همچنان ادامه خواهد داد! ... اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ?6? صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ?7? (سوره حمد)

امـا چـنـد سـوال؛

1-آیا حسن روحانی در چهار سال قبل، به صراط مستقیم اسلامی-انقلابیخ پایبند بوده است؟!

2-آیا رئیس دولت یازدهم، که قبل از حکم تنفیذ در ایجاد تفرقه و حمله به توانمندی نیروهای نظامی در راستای پروژه آمریکائی سنگ تمام گذاشته، آیا می تواند منادی حرکت در صرط مستقیم اسلامی-انقلابی باشد؟!

3-اگر حسن روحانی بنا بر تعهد خود به اعضاء مؤثر اصلاح طلب و فتنه گران سال 88 سهم آنان را در دولت دوازدهم اختصاص ندهد! و آنها هم متقابلا او را تهدید به افشاء تخلفات گسترده ی انتخاباتی سال 96 و منابع مالی نامشروع آن نمایند!، آیا فرد لیبرالی، همانند حسن روحانی، توان مقاومت در برابر  خواسته های نامشروع آنان را دارد؟!

4-آیا جریان اشرافیت و غربزده ای دولت اعتدال، که گوی سبقت را از "ناکثینِ،" (پیمان شکنان اصحاب جنگ جمل) "قاسطین" ( معاویه و لشگر شام) و "مارقین" (خوارج نهروان) در زمان علی ابن ابیطالب علیه اسلام ربوده اند، به صراط مستقیم اسلامی-انقلابی اعتقادی دارند؟!

والسلام


سه شنبه 96 مرداد 10 , ساعت 5:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی دشمن به سنگرهای انقلاب اسلامی نفوذ کرده و حوزه نفوذ خود را از نفوذ فرهنگی به نفوذ در ساختارهای مراکزl تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی گسترش داده و برخی از مسئولین کشور، بعنوان سربازان پیاده دشمن در آن مراکز حساس، وارد شده اند!، پس، صدور فرمان آتش به اختیار از سوی رهبری، خبر از وضعیت نگران کننده جبهه خودی می دهد، لذا باید با ساز و کاری دقیق، آنهم با استفاده از اسلحه پرقدرت آتش به اختیار، به پاکسازی نفوذیهای دشمن پرداخت.

یکی از مراکزی که دشمن، اهداف خود را از قبل تهیه کرده بود، حوزه قوه مجریه و هسته ای ایران بود! زیرا کشور آمریکا با شروع مذاکرات هسته ای ایران با سه کشور اروپائی در سال 82، بدنبال جمع آوری زیر ساختهای هسته ای ایران از روی زمین بود و لذا در برجام به اهداف خود، که شامل؛ جمع آوری سانتریفیوژها، ریختن بتن در قلب رأکتور اراک، اکسید اورانیوم 20 درصد و خروج اورانیوم غنی شده از ایران بود، دست پیدا کرد، دلیل آن، سخن آقای گری سیمور مشاور اوباما درباره برجام است که به یکی از سیاسیون فعال ایران می گوید: «برجام همین است، یا شما حواستان پرت بوده یا فریب خورده اید!»

آری آمریکا از طریق نفوذیهای لیبرال در ساختار اجرائی ایران، بیشترینغ امتیازات را بدون لغو جدی تحریمها بدست آورد! و امروز همان نفوذیهای احمق، از داخل سنگر انقلاب اسلامی،(صدا و سیما) به جبهه خودی حمله کرده و تحریمهای جدید آمریکا را نقض جدی برجام نمی دانند! و لذا عملیات نیروهای انقلابی آتش به اختیار، از حساسیت بالائی برخوردار بوده، زیرا، سخنان نفوذیها از سنگر صدا و سیما، به راحتی انعکاس پیدا می کند!، آقای عراقچی، ساعتها برای ماله کشی بر روی تحریمهای جدید آمریکا، به سخنان دوپهلو و کذب می پردازد، اما قدرت رسانه ای صدا و سیما، در اختیار نیروهای انقلاب اسلامی قرار نمی گیرد!

امام خامنه ای، با علم به اینکه، خاکریزهای انقلاب اسلامی به تصرف نفوذیها دشمن درآمده، "هشدار جدی فرمان آتش به اختیار" را صادر کردند و لذا خواست نفوذیهای دشمن، فراموشی استراتژی فرمان آتش به اختیار است! آیا پذیرفتنی است که در خاکریزهای انقلاب اسلامی نفوذیها حضور داشته باشند و ما از فرمان آتش به اختیار برای پاکسازی سنگرهای بهره نبرده و صبر نمائیم؟!

والسلام


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ