سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 مرداد 10 , ساعت 10:48 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ملت ایران، در 4 سال گذشته، با اخبار کذبی از سوی مسئولین اجرائی و مقنن کشورمان در رابطه با مذاکرات هسته ای،ت اجراء شتابزده ی برجام توسط حسن روحانی و تحریمهای پی در پی آمریکا، روبرو بوده و هستند و لذا از آغاز مذاکرات هسته ای، تا انتشار فکت شیت آمریکا در لوزان، توافق برجام و تحریمهای متعدد آمریکا در پسا برجام، حاکی از آن است که خبرهای منتشره از سوی مقامات سابق آمریکائی، درست و صحیح بوده و خبرهای تیم مذاکره کننده هسته ای و شخص حسن روحانی کذب و نادرست!

رئیس جمهورمان، در فریب ملت ایران، رتبه نخست دروغگویی را از آغاز مذاکرات هسته ای تا کنون کسب کرده! و لذا برای پنهان نمودن تخلفات کدخدا(آمریکا) در نقض برجام و عدم اطلاع ملت ایران از چگونگی انهدام تأسیسات هسته ای، هوا-فضاء و ...، از اعلام رسمی نقض برجام، خودداری نموده و حتی، به تیم نظارت بر برجام هم، اجازه گفتن حقایق داده نمی شود!

برای اطلاع همراهان عزیز "وبلاگ وزنه سیاسی" باید عرض نمایم، که نمایندگان مجلس نهم در جهت صیانت از حقوق ملت ایران در زمان تصویب برجام، قانونی را بنام"قانون اقدام متناسب و متقابل" تصویب نموده، که در صورت نقض برجام از سوی هر کدام از اعضاء 5+1 دولت موظف به اجراء آن قانون است، اما با توجه بها نقض چندین باره برجام، توسط آمریکا و اعلام نقض برجام از سوی ناظران ایران، متأسفانه حسن روحانی اجازه اجراء مصوبه مجلس نهم را نداده و باتفاق علی لاریجانی، که او هم در جنایت اجراء فوری برجام، بی تقصیر نیست!، عملا ملت را سرکار گذاشته اند! و همانگونه که مقامات آمریکا به ریش آن دو می خندند، این دو خیانت پیشه در برجام هم، به ریش ملت ایران می خندند!

باید گفت؛ اگر نمایندگان مجلس واقعا بدنبال حقوق ملت ایران در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا هستند و قصد خرید زمان با تصویب قانون جدید را به نفع آمریکا ندارند!، "قانون اقدام متناسب و متقابل" مجلس نهم، بهترین گزینه در برابر آمریکا است و لذا اگر حسن روحانی، به اجراء قانون تمکین نمی کند!، نمایندگان واقعی ملت، باید دلیل عدم اجراء "قانون اقدام متناسب و متقابل" ایران را با طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس بپرسند، تا ملت ایران، از نیات ذلیلانه و خبیثانه برخی از مسولین قوه مجریه و مقننه، مطلع گردند.

والسلام


جمعه 96 مرداد 6 , ساعت 12:15 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

متأسفانه موضع گیریهای منفعلانه حسن روحانی و دستگاه دیپلماسی دولت، ترامپ دیوانه را جسور کرده تا طی اظهاراتیغ بگوید: «در صورتی که ایران به این توافق(برجام) پایبند نباشد، با مشکلاتی بسیار بزرگ روبه رو خواهند شد ... فکر می کردید، ایرانی ها به خاطر توافق هسته ای از ایالات متحده تشکر می کنند و می گویند ما واقعا آمریکا دوست داریم؛ خیلی زیاد. دیدم که آنها در عوض، جسور شدند. این اتفاق برای مدت زیادی ادامه نخواهد داشت.»

در حالی که کره شمالی آمریکا را به محو از روی کره زمین تهدید نموده، ولی مواضع بُزدلانه دولت اعتدال، در مقابل تحریمهای جدید آمریکا، موجب شد تا ترامپ، بجای تهدید کره شمالی به تهدید ایران بپردازد و لذا به حاج حسن، که قبل از هر تهدیدی، جنون وار به تخریب تأسیسات هسته ای کشور اقدام کرده، تذکری شدید، برای پایبندی ایران به برجام را ارسال نمود! مگر چیز دیگری از هسته ای ایران باقیمانده، که حسن روحانی بخواهد در جلوی پای کدخدای جدید خود، منهدم نماید؟!

البته حسن آقای روحانی چهارشنبه(4تیر96) در جلسه هیات دولت، بخاطر گنداب برجام، مقداری چاشنی قرآنی، به تفکرات لیبرالی خود، برای فریب ملت، افزود و با اشاره به آیاتی از سوره انفال، گفت: «خداوند در این آیات به پیامبر(ص) می‌فرماید؛i "تو با مشرکین معاهده و پیمان بستی و هیچ‌وقت تو پیمان نشکستی؛ همیشه آنها شکستند" ... ما مسلمان‌ها تابع راه پیامبر هستیم و هرگز آغازگر شکستن عهدها و پیمان‌ها نخواهیم بود ... خداوند به پیامبر(ص) می فرماید "اگر دیدی دشمنان می‌خواهند خیانت بکنند و عهد را زیر پا بگذارند، تو هم مساوی و معادل همان کار را بکن."»

سوء استفاده از آیات قران، آنهم به قصد فریبفتن ملت، رذیله ای زشت تر از دروغهای برجامی است! و نباید، سخنان فریبنده حسن روحانی در جلسه هیئت دولت را باور کرد!، زیرا حسن روحانی و علی لاریجانی، تحریمهای جدید آمریکا را تجمیع تحریمهای گذشته می دانند! و معنی و مفهوم این سخنان، عدم اقدام مفید دولت و مجلس را به آمریکائیها مخابره می نماید!،

پس، تنها راه چاره در نزد ملت ایران، مسیر جهاد کبیر است، که خداوند در آیه 52 سوره فرقان می فرماید: فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا ترجمه؛ مطیع کافران مشو و با آنان جهاد کن، جهادى بزرگ. لذا رئیس جمهور آمریکا باید جسارت و اقتدار ملت ایران را به حکم الهی قرآن مشاهده نماید و قطعا مردم به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد و منتظر مسئولین لیبرال و بی کفایت دولت و مجلس نخواهند ماند.

والسلام


پنج شنبه 96 مرداد 5 , ساعت 10:2 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کار انقلاب اسلامی بجائی رسیده که جریان اشرافیت برآمده از غفلت نیروهای انقلاب اسلامی، که با پول ملت فربه شده وع فتنه سالهای 78 و 88 را برای تغییر نظام اسلامی رقم زدند، با پیروزی مجدد حسن روحانی، بر اسب قدرت تاخته و ادعای حضور در کابینه دوازدهم را دارند. این جماعت فتنه گر آنقدر بی حیایند!، که در اوج تحریمهای آمریکا بر ضد ایران، بی پرده از تقسیم قدرت با حسن روحانی سخن می گویند.

در مثال گفته اند؛ در دیزی باز است، حیاء گربه کجاست؟! گیرم که حسن روحانی از روی غفلت، یا نادانی گفتند؛ " حالا نوبت 24 میلیونی است که به ایشان رأی داده اند و اقلیت تنها حق سخن گفتن و انتقاد دارند!" حال سئوال این است، چرا دزدان و فتنه گران به طمع افتاده و از انقلاب اسلامی سهم خواهی می کنند؟! جرم طلحه و زبیر در نزد امیرالمومنین، اشرافیت و گرایش آنان به دنیا بود، ولی فتنه جمل بپا نکرده بودند، که امام علی علیه السلام دست رد به سینه آنان زد.

مگر بر اساس قوانین نظام اسلامی، حضور متخلفان و متقلبان فتنه گری، همچون فائزه هاشمی رفسنجانی در قدرت ممنوع نیست؟ پس چرا فتنه گران، احساس سهم خواهیت کرده اند؟ فلذا بهتر است این سئوالات از حسن روحانی بپرسیم، که میزان بدهکاری ایشان به جریان فتنه سال 88 چقدر است؟ آیا حسن روحانی با این جماعت فتنه گر، قراردادی همچون توتال امضاء کرده است که آنان وقیحانه از نظام اسلامی سهم خواهی می کنند؟! آیا حسن روحانی از محل منابع قدرت و ثروت نظام اسلامی، سهمی برای فتنه گرانی مثل سید محمد خاتمی، موسوی خوئینی ها، حجاریان، تاجزاده، فائزه رفسنجانی و ... در نظر گرفته است؟!

امام علی علیه السلام در غررالحکم (صفحه 342) چهار چیز را موجب افول حکومتها دانسته و می فرمایند: « یُسْتَدَلُّ عَلَی اِدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییعِ الاُصولِ وَ التمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ. چهار چیز بر افول دولت‌ها دلالت می‌کند؛ تباه کردن اصول، پرداختن به مسائل فرعی ، بکارگیری فرومایگان، و عقب راندن صاحبان فضیلت»

آقای حسن روحانی بخوبی می دانند که پیروزی ایشان در انتخابات 96 حاصل تلاش فتنه گران، اصلاح طلبان و اعتدالیون لیبرال نیست، بلکه فریب و نفاق، موجب رأی مجدد مردم به ایشان بود! لذا ملت ایران تقسیم قدرت و ثروت نظام اسلامی را بین دزدان و فتنه گران بر نمی تابند.  

والسلام


چهارشنبه 96 مرداد 4 , ساعت 10:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سال گذشته حسن روحانی طی سفر به شهرستان اراک، از نهال سیب و گلابی باغ برجام سخن راند و ضمن کودک خواندنئ منتقدین برجام، گفت: « یک عده کودک به درب باغ آمده‌اند می‌گویند سیب و گلابی کجاست که ما میل کنیم، ما باغ را از دست غاصبان درآوردیم و درخت کاشته ایم و این باغ آماده باروری است، صبر برای باروری این باغ لازم نیست؟»

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب طرح جامع تحریمها بر ضد ایران، نه تنها برجام را اعتبار ساقط کرد، بلکه حسن روحانی را هم در نزد مردم دنیا و ملت ایران رسوا و شرمسار نمود و با خزان شجره ی خبیثه برجام، امید لیبرالها به کدخدا(آمریکا) نقش برآب شد!

رئیس جمهورمان در مدت 2 سال گذشته، هر تحریم جدیدی را ذلیلانه برای نجات برجام، بدون اعتراض به کدخدا پذیرفت و به هر خفت و جنایتی برای رضایت آمریکا دست زد، حتی ملی شدن صنعت نفت را مخدوش کرده و با عقد قراردادنفتی IPC با توتال فرانسه، طرح محافظت از برجام را کلید زد! قراردادی که بر خلاف قانون اساسی، مدیریت اکتشاف، بهره برداری و فروش نفت و گاز فاز 11 پارس جنوبی را به مدت 20 سال به فرانسویها داده است! با وقوع این جنایت، باغ دیگری از باغهای ایران را همانند باغ قلهک، که توسط ناصرالدین شاه به انگلیسیها هبه شد، این بار حسن روحانی برای ادامه حیات برجام، پیشکش فرانسویها کرد!

اقدامات ذلیلانه حسن روحانی برای حفظ برجام، شباهت زیادی با عهدنامه هایئ ننگین گلستان و ترکمنچای برای جلوگیری از جنگ در زمان قاجاریه دارد، لذا رئیس جمهور ایران در پسا برجام، بدون توجه به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور، با قراردادهای متعددی، به بازار کساد هواپیمائی و خودرو اروپا و آمریکا، رونق بخشید، هر چند که با صدای بلند به منتقدین برجام و رقبای نتخاباتی خود، بی شرمانه در سفر به اردبیل اهانت کرد و گفت: «کاسبان تحریم بدانند که تحریم ها برداشته شده و دیگر بازنمی‌گردد. شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید که با دنیا مذاکره کنید و آیا زبان دنیا را می دانید؟ در حالی که در فهم زبان ملت خود گرفتار هستید.»

طرح جامع تحریمهای جدید آمریکا، اندک آّبروی حاج حسن و لیبرالهای درون قوه مجریه را بر باد داده و بی لیاقتی دولت حسن روحانی، در اجراء و نظارت بر برجام، ثابت شده، لذا ضروری است، که نظام اسلامی ایران قبل از اتخاذ تصمیم در برابر تحریمهای جدید آمریکا، به پالایش درون بپردازد؛ اولاً ناظران برجام سریعا تغییر نمایند. ثانیاً پرونده هسته ای و برجام از انحصار تصمیم شخصی حسن روحانی، باند نیویورکیها و لیبرالهای غربزده خارج و به یک تیم حقوقدان متعهد، آنهم با سابقه دیپلماسی انقلابی سپرده شود.

والسلام


چهارشنبه 96 مرداد 4 , ساعت 10:39 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که حکام آمریکا، اصل نظام اسلامی را نشانه رفته و طرح جامع تحریمهای جدید را بر علیه کشورمان تصویب کردند، اما در این سوی، رئیس دستگاه9 دیپلماسی کشورمان، پس از خطابه خوانی مفصل در نیویورک، به ایران بازگشت! آقای ظریف در نیویورک به آمریکائیها توصیه اخلاقی نموده تا به برجام پایبند باشند! آقای عراقچی هم، بدون اعتراض و شکایت به نقض برجام از سوی آمریکا، از هتل کوبوبرگ وین، (اتریش) برگشت! و رئیس جمهور هم، از نقض برجام توسط آمریکا سخن به میان آورد! و رئیس مجلس هم وعده مقابله به مثل داد! لذا؛ دو صد گفته را نیم کردار نیست!

تصویب طرح جامع تحریمها از سوی آمریکا و وعده های نسیه اقدام متقابل از سوی مسئولین ایران، شبیه زمان اجراء برجام است! تنها جای کشورها عوض شده! زیرا ایران برای دریافت وعده های نسیه آمریکا و اتحادیه اروپا، برجام را بفوریت اجراء کرد!، ولی، طرف آمریکای، با وعده "نســیــه"، به تعلیق برخی از تحریمها بر روی کاغذ پرداخت!، امروز هم در پسا برجام، آمریکا به تصویب تحریمهای عملی جدید مبادرت می ورزد، ولی مسئولین قانونگذار و اجرائی بی کفایت ایران، وعده مقابله به مثل "نســیــه" می دهند!

در متن برجام، دست خیانت برخی از اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای ایرانه، کاملا مشهود است، زیرا طبق ماده 37 برجام اگر ایران نسبت به نقض برجام شکایتی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه نماید، تمام تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا که در زمان اجراء برجام، لغو و یا تعلیق شده، بعد از گذشت یکماه به حالت قبل از برجام برمی گردد! ولذا، وقتی امکان شکایت ایران از نقض برجام، وجود نداشته باشد، یعنی اینکه شرایط برای تصویب تحریمهای جدید بر علیه ایران، مهیا است!!!

دلیل ناتوانی دستگاه دیپلماسی ایران در حفاظت از منافع ملی کشورمان در برابر تحریمهای پی در پی آمریکا، قطعا به خیانت برخی از مسئولین داخلی برمی گردد! آنجا که در سال 92 به دروغ، خزانه کشور خالی اعلان کردند! و از آسیب پذیر بودن قدرت دفاعی ایران در مقابل آمریکا، سخن گفتند! و لذا باید چاره ای از سوی ارکان نظام اسلامی نسبت به تغییر ناظران بر برجام اندیشیده شود، تا جریان لیبرالیسم ترسوی درون قوه مجریه ی، شرایط را برای پذیرش برجام دیگر، مهیا ننماید.

والسلام


یکشنبه 96 مرداد 1 , ساعت 1:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در کنار مرقد حضرت روح الله به رمز تداوم انقلاب اسلامی در سال 94 اشاره و فرمودند: «اگر راه امام(ره) را گم کنیم، یا افراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.»

اگر بخواهیم انقلاب اسلامی استوار بماند و در مسیر پیچ بزرگ تاریخ، دچار انحراف نشود، باید مسئولین کشور به راه امام اعتقاد عملی داشته و در مسیر استراتژی حضرت روح الله، که همان سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، حضرت بقیة الله است، مجاهده نمایند و لذا اگر مسولین کشور تنها با زبان طرفداری از راه امام نمایند، ولی در عمل به معیارهای لیبرالیسم پایبند باشند، به انقلاب اسلامی خیانت خواهند کرد!

امروز رئیس قوه مجریه، با سخنانی برگرفته از لیبرالیسم، از افراد بی اعتقاد به راه امام است، زیرا ملت ایران را بر خلاف راه قانون اساسی و امام، به جریان اقلیت و اکثریت تقسیم کرده و می گوید: "امروز در مسئولیت های رده بالا نوبت این 24 میلیون است ... انتخابات برای آن بود که دو تفکر به رای مردم گذاشته شود. مردم به این دو تفکر رای دادند، یکی شد اقلیت و دیگری اکثریت و ما طبق قانون اساسی و طبق رویه دمکراسی باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و بر مبنای آن عمل کنیم".

تفکر و سخنان معیوب رئیس جمهور، بر خلاف قانون اساسی، شرع اسلام و راه امامل است، زیرا جمعیت رأی دهنده کشور بیش از 56 میلیون نفر بوده و حسن روحانی با تمام حمایت رسانه ای جبهه استکبار و استفاده از ظرفیت تخلف مدیران دولتی و سایر ابزاهای متقلبانه، تنها زیر 24 میلیون رأی را به خود اختصاص داده و قریب 33 میلیون نفر از جمعیت رأی دهنده کشور، -که اکثریت محسوب می شوند- حسن روحانی را فاقد صلاحیت برای قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری تشخیص داده اند.

جریان لیبرالیسم غربزده در چهار سال گذشته با فکر معیوب خود، برای بستن با کدخدا(آمریکا) هر ذلتی را بر خلاف راه امام، به کشور تحمیل کرد، تا آنجا که اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا، طی ادعایی گفت: "توانستم،(با کمک حسن روحانی) بدون شلیک یک گلوله، قدرت هسته ای ایران را از کار بیندازم" و اینگونه بود، که مردم ایران در بازی برد-برد مسخره حسن روحانی، با بدعهدی آمریکا و خوشبینی حسن روحانی روبرو شده و در برجام، سیلی خورد!

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ