سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که دانشمندی می میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می آید که جزجانشینش آن را پر نسازد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 مرداد 24 , ساعت 11:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی،ا در زمانی که آب سربالا می‌رود، شروع به خواندن ابوعطا کرده و در دوران افول واضمحلال اعتدالیون لیبرال و اصلاح طلبان آمریکایی می خواهد جای خالی پدرش را پر کند! و لذا در توئیت مقابل، نظام اسلامی را تهدید و نوشته است:

خاندان اشرافی، ضدانقلاب و لیبرال مرحوم هاشمی رفسنجانی تنها چهار سال در دولت نهم احمدی نژاد، کشور و ملت از شرشان در امان بوده و الا مسبب اکثر فقر و بیکاری مردم در گذشته و امروز، پدر مرحوم او و برادران و خواهرانش می‌باشند، زیرا وقتی حسن روحانی رئیس جمهور شد، هاشمی رفسنجانی گفت: « اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم» و در استخر مخصوص فرح مرد!

شاید توئیت تهدید آمیز محسن هاشمی رفسنجانی، به تقلید از اقدامات متکبرانه پدر و یا مستبدانه مادر فتنه‌گرش باشد، که وقتی فرزند فاسدش مهدی را به زندان می بردند، گفت: "امروز نیز آغاز انقلاب از اوین شروع می‌شود."

ظاهرا خاندان هاشمی رفسنجانی در توهم حضور پدر زندگی می‌کنند، در حالی که حنای آنها در نزد مردم انقلابی رنگی به غیر از تزویر و نفاق ندارد و توئیت محسن رفسنجانی برگرفته از تهدیدات نظام اسلامی توسط رئیس جمهور یاغی آمریکا است! لذا انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی توفنده و بالنده، مسیر خود را به سمت ظهور مهدی موعود عجل اله، طی کرده و هر کس بخواهد، چراغ انقلاب اسلامی را کم فروغ و خاموش نمایند، ریش و ریشه‌اش خواهد سوخت، همانگونه که اسرائیل این روزها از حضور انقلاب اسلامی در کنار مرزهایش می‌سوزد.

والسلام

 


دوشنبه 97 مرداد 22 , ساعت 8:10 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خانم وندی شرمن مسئول مذاکرات هسته ای آمریکا با طرف ایرانی و 5+1 به یکی از رموز موفقیت خود در برجام با استفاده از کلمه Lift پرداخته و می گوید؛ «lift لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی (معلق نگاه داشتن ,و یا موقتا متوقف کردن) است اما طرف ایرانی lift  را به معنی (پایان دادن و خاتمه دادن ترجمه می کرد و به همین دلیل هم ما از این لغت  استفاده کردیم

خانم وندی شرمن در سخنرانی خود برای اعضا کنگره، از علم و زیرکی خود و وزیر خارجه آمریکا سخن گفتت و مذاکره کنندگان ایرانی را بیسواد معرفی کرد، اما وزیر خارجه ایران بعد از گذشت یک سال از خواب زمستانی برخاسته و در پاسخ وندی شرمن می‌گوید: «کلمات در حقوق بین‌الملل براساس دانش ایشان از زبان انگلیسی تعریف نمی‌شوند. اگر او فکر می‌کند Lifting به معنای پایان تحریم‌ها نیست، به این دلیل است که با متون حقوقی آشنایی ندارد».

به جناب ظریف بیسواد باید گفت؛اولا؛ اگر در حقوق بین‌الملل کلمات براساس دانش وندی شرمن تعریف نمی‌شوند و ایشان با متون حقوقی آشنایی ندارد و معنای کلمه  Lift پایان تحریمها است، پس چرا تفسیر آمریکاییها از کلمه Lift در برجام پذیرفته شده و سایر اعضاء 5+1 هم به آن پایبندند؟! ثانیا؛ اگر بپذیریم که جواد ظریف راست می گوید؛ پس چرا از طریق مجاری قانونی، در برجام(کمیسیون حل اختلاف) و خارج از برجام،(دیوان بین المللی لاهه) شکایت نبرده و از حقوق ملت ایران دفاع نکرده ‌است؟! ثالثا؛ چرا اینقدر دیر از خواب زمستانی و خرگوشی بیدار شده؟ زیرا برجام در ایران اجراء، تأسیسات هسته ای تخریب، و ترامپ، برجام را پاره کرده است! شب بخیر لورا!

برای پی بردن به دروغگویی آقای ظریف و حسن روحانی، همین نکته کافی است که برای برجام نسخه فارسی نوشته نشد تا تفسیر آمریکا از برجام قابلیت اجراء پیدا کند و اینچنین به کشور و ملت خیانت کردند! و با پررویی و بی ادبی می‌گوید؛ منتقدین نگذاشتند از مواهب برجام استفاده نمائیم!

والسلام

 


دوشنبه 97 مرداد 22 , ساعت 1:58 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از رئیس دفتر رئیس جمهور سئوال شد که چرا رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی بابت افزایش قیمت ارز، سکه و گرانی‌های افسار گسیخته از مردم عذرخواهی نکرد؟ در پاسخ گفت: «اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد،j حتما آقای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه از مردم عذرخواهی می‌کنند.»

1-در شرایطی که وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی را بر علیه کشورمان آغاز نموده، دولت حسن روحانی در اقدامی مشکوک به همراهی با دشمن، چوب حراج به خزانه کشور زده و بیش از 60 تن طلا و 44 میلیارد دلار از خزانه را در اختیار شبکه مرتبط با آمریکا، عربستان و امارات قرار داد و ارزش پول جیب مردم را بیش از 60 درصد کاهش داد، آیا نباید از مردم عذرخواهی نماید؟!

2-حسن روحانی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری بارها اعلان کرد، "دیگر تحریمها برنمی گردد"! اما با خروج ترامپ از برجام، تحریمهای شدیدتری بر علیه کشورمان اعمال شده، تا جایی که عراق هم ایران را تحریم می کند! آیا برای این اشتباه، رئیس جمهور مستکبر و لیبرال ایران، نباید از مردم عذرخواهی کند؟! پس چرا رئیس دفتر روحانی با بی ادبی می گوید؛ "برای چی عذرخواهی کند"!

3-وقتی معاون ارزی بانک مرکزی احمد عراقچی دستگیر شده و سیف رئیس سابق بانک مرکزی ممنوع الخروج شده و به گفته سخنگوی قوه قضاییه بیش از 100 آدم صاحب منصب در خصوص فساد و افتضاح بزرگ دولت دستگیر شده‌اند، آیا هنوز واعظی و روحانی با پرویی و بی ادبی، از مردم عذرخواهی نمی‌کنند؟!

4-آری؛ فردی که در عملیات بدر، مسئول پدافند هوایی کشور بوده و اجازه استقرار موشکهای زمین به هوا را برای حفاظت از رزمندگان اسلام صادر ننمود و خون صدها شهید با شکست عملیات بر زمین ریخت! و بعد از پایان جنگ، از مرحوم هاشمی رفسنجانی مدال شجاعت دریافت کرد! امروز هم متکبرانه از مردم عذرخواهی نمی‌کند!

والسلام

 


یکشنبه 97 مرداد 21 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

«مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، مشکل خودشیفتگی، مشکل عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور، ... مردم ثبات، مردم آرامش، قدرت آینده و قدرت آینده نگری می‌خواهند...» و در سال 96 گفت: «در گذشته صبح نمی‌دانستیم ساعت 11 و 12 ظهر قیمت دلار چند می‌شود؟!»

دوستان و همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی"، مشکل کجاست؟ سخنان فوق را منتقدین دولت بخاطر آشفته بازار اقتصادی این روزها بیان نکرده اند، بلکه بخشی ازا سخنان تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 بر علیه رئیس جمهور سابق است! و لذا اگر حسن روحانی فیلم سخنان سال 92 خود را با سخنان سال 96 خود، در بین مردم اردبیل، مقایسه نماید، خطاب به آن مرد کذاب لیبرال سال 92 می‌گوید: «جمعه تمام می‌شود، شنبه‌ای هم می‌آید. دروغ نگوییم. چطور آب و صابون بیاوریم و رویتان را بشوریم؟»

واقعا حسن روحانی نمی داند، مشکل کجاست؟! مشکل، در زندگی اشرافی او است، مشکل، در تفکر پوسیده لیبرال و غربزدگی اوستمشکل، اعتماد احماقانه او به کدخدا(امریکا) و اجراء فوری برجام است! مشکل، پیوند نامبارک و فسادآلود دولت با رئیس مجلس و وکیل الدوله‌ها است! مشکل، عدم باور به "ما می توانیم" است! مشکل، دخیل بستن به کاخ الیزه و باکینگهام، بعد از ناامیدی از کاخ سفید است! مشکل، عدم مبارزه جدی با فساد، بخصوص فساد و اختلاس برادر حسن روحانی و اسحاق جهانگیری است!

آری؛ در سال 94 وقتی تمام توجه حسن روحانی برای حل مشکلات کشور به کاخ سفید دوخته شده بود، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.» اما حسن روحانی، شرایط تحمیل جنگ اقتصادی وزارت خزانه داری آمریکا را با اقدامات احمقانه و یحتمل منافقانه، بر علیه ملت و کشور تسهیل کرد!

والسلام

 


چهارشنبه 97 مرداد 17 , ساعت 10:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نگرانی یکی از مهمانان خارج از کشور، نسبت به مشکلات داخلی ایران فرمودند:«نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.»

مسئولان آمریکایی در 40 سالی که از عمر گرانبهای انقلاب اسلامی می گذرد، لحظه ای دست از توطئه بر علیه نظام اسلامی برنداشته و در مقطع کنونی که از سوی رهبری نظام اسلامی پیچ بزرگ تاریخ نام گرفته، رودر رویی نظام سلطه با انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده و لذا این روزها شاهد عملیات گسترده ستون پنجم شیطان بزرگ در برخی از رده‌های مسئولان لیبرال و غربزده کشور در دولت و مجلس، به همراه جریانهای فتنه و برانداز هستیم و همین مسئله موجب نگرانی برخی از دوستداران انقلاب اسلامی در فراسوی مرزهای ایران اسلامی گردیده که در ملاقات با رهبری آن را ابراز داشته‌اند.

آری رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تدبیری الهی و مقاومتی حسینی، بیش از سی سال کشتی انقلاب اسلامی  را در ناآرام‌ترین نقطه جهان از موجهای ویرانگر دشمنان خارجی و ایادی داخلی، به ساحل امن هدایت کرده و به توفیق الهی به صبح ظفر نزدیک شده‌ایمو لذا هجوم بی وقفه جبهه استکبار و ستون پنجم دشمن بر علیه نظام اسلامی، خبر از آشفتگی و پریشان‌حالی آنان می‌دهد، زیرا دشمنان داخلی و خارجی، امواج انفجار نور انقلاب اسلامی را در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مشاهده کرده‌اند. پس وعده‌ی صادق امام خامنه ای که "هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" قطعی بوده و نشان از حرکت آفندی انقلاب اسلامی می‌دهد، که هر کس بخواهد نور این شجره طبیه الهی را خاموش کند، ریشه‌اش خواهد سوخت، انشاءالله

والسلام


چهارشنبه 97 مرداد 17 , ساعت 7:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بلاخره نمایندگان مجلس بعد از سه بار استیضاح، عنصر امنیتی دولت، معروف به رند لابیگری و رند فتنه‌گری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، از مرتبطین باند توطئه‌گر نیاوران را عزل کردند، هر چند که بعید است، این باند متلاشی شود! زیرا مابقی عناصر باند نیاوران، همچنان در درون دولت به هم افزایی و ترمیم باند حسن روحانی مشغولند!

برای آشنایی همراهان وبلاگ وزنه سیاسی به معرفی اجمالی اعضاء باند نیاوران می‌پردازم. با انتصاب مرحوم هاشمی رفسنجانی بعنوان ریاست مجمع تشخیص، مرکز استراتژیک مجمع را به ریاست حسن روحانی در جنب پارک نیاوران تشکیل و معروف به باند نیاوران شد ولذا حسن روحانی با هماهنگی مرحوم رفسنجانی و دعوت از برخی چهره مرموز امنیتی، سیاسی و دانشگاهی، باند نیاوران را برای تصرف قوه مجریه و مقننه سازماندهی کرد.

اعضاء باند نیاوران عبارتند: حسن روحانی، علی ربیعی، محمدباقر نوبخت، محمد نهاوندیان، محمود سریع القلم،  محمد حسین ملایری و اکبر ترکان. این باند که نقش اساسی در نوشتن کتاب "امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران" به اسم حسن روحانی داشتند، سالها در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص، بدنبال تصرف مراکز تصمیم گیر و تصیم ساز نظام اسلامی بوده و برایشان ارتزاق از بیت المال و توطئه بر ضد نظام اسلامی، هیچ اهمیتی نداشت!

دکتر ولایتی در خصوص سواستفاده این باند کثیف می گوید: هزینه قند و چای مرکز استراتژیک مجمع تشخیص در سال، 150 میلیون تومان بوده است! و لذا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

آری؛ باند نیاوران در سال 1392 بعد از کار تئوریک 12 ساله از پستوی مرکز استراتژیک مجمع بیرون آمده و قوه مجریه را تصرف کردند و لذا از روز اول، توان هسته ای کشور را در دستور کار خود نهاده و در سال 94 با اجراء برجام، توان هسته ای کشور را منهدم کردند و اگر هوشیاری رهبری، ملت و مسئولین مربوطه نبود، باند نیاوران، توان موشکی و قدرت منطقه‌ای نظام اسلامی را به اسم برجام 2 و 3 برای رضایت شیطان بزرگ از کار انداخته بودند. راستی؛ آیا مردم می دانند؛ باند سارقان نیاوران بدست نیروی انتظامی منهدم شده ولی باند سیاسی توطئه‌گر نیاوران در قدرت باقی مانده است؟!

والسلام


چهارشنبه 97 مرداد 17 , ساعت 2:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از بحرانی شدن اوضاع اقتصادی و برکناری مدیران متخلف و متقلب بانک مرکزی، رئیس جمهور به گفتگوی تلویزیونی مورخ 15 مرداد 97 آمد، هر چند که حرف تازه ای نداشت و متکبرانه، عذرخواهی نکرداما آتش تهیه را برای تیتر اول روزنامه‌های زنجیره‌ای جبهه نفاق، با طرح بحث برگزاری رفراندم (اصل 59 قانون اساسی) بر سر نظام اسلامی فرو ریخت ولذا روزنامه‌های که از یک مرکز ضدانقلاب داخلی هدایت می شوند، منظور حسن روحانی از رفراندم را مذاکره با آمریکا منعکس کردند!

آیا قصد حسن روحانی از طرح رفراندم، مذاکره با آمریکا بوده یا خیر؟ سوابق جناب روحانی درحوزه های مدیریتی، تحصیلی و نظری، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، او را لیبرال غربزده، به مردم و جبهه استکبار معرفی کرده، اما حاج حسن، بعد از خروج ترامپ از برجام، مذاکره با آمریکا را دیوانگی دانسته! پس چرا بحث رفراندوم را مطرح نمود؟

باند لیبرال حسن روحانی که از نیاوران(مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت) به ریاست جمهوری نفوذ کرده‌اند، به عملکرد منافقانه خود واقف بوده و می‌دانند، که مردم از خیانتهای دولت و مجلس و کم کاری قوه قضائیه به تنگ آمده‌اند، لذا همانند شیطان، برای فریب مردم، دکانهای سه نبش زده‌اند، یک روز زنان، دختران، مردان و پسران را به کف خیابان در حمایت از برجام می‌آورند! روز دیگر برای دیدن جام جهانی فوتبال روسیه به ورزشگاه آزادی! روز بعد طرح رفراندم را مطرح، تا ملت، تعهدات رئیس جمهور، مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل، ساخت مسکن اجتماعی و خیانت او در برجام را فرموش نمایند! قطعا باند خطرناک نیاوران، پاسخی برای تعهدات، سئوالات و مطالبات ملت نخواهند داشت. پس؛ امیرالمومنین علی علیه السلام در وصف اینان می‌فرمایند:

 «یَتَلَوَّنُونَ أَلْوَاناً وَ یَفْتَنُّونَ افْتِنَانا به رنگهای گوناگون در می‌آیند و فتنه‌های گوناگون به پا می‌کنندو باز فرموده‌اند: «وَصْفُهُمْ دَوَاءٌ وَ قَوْلُهُمْ شِفَاءٌ وَ فِعْلُهُمُ الدَّاءُ الْعَیَاءُ؛ توصیفشان درمان و سخنانشان شفابخش است؛ ولی عملشان درد درمان ناپذیر (نهج البلاغه، خطبه 194.)

والسلام

 


یکشنبه 97 مرداد 14 , ساعت 2:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی که بیش از 5 سال ملت و کشور ایران را معطل توافق با آمریکا و برجام نگه داشته بود، با خروج ترامپ از برجام، شدیدترین شوک بر دولت اعتدال وارد و تعریف‌ها و تمجیدهای پی در پی رئیس جمهور از برجام(آفتاب تابان) به کابوسی ویرانگر تبدیل و بیم آن می رفت که شوک خروج ترامپ از برجام، طومار ننگین جبهه اصلاحات آمریکایی را ویران و اعتدالیون را به خاک مذلت بنشاند، لذا جریان زر و زور و تزویر همانند روزهای پایان جنگ صفین، عمروعاص‌ها را به خدمت طلبیده، تا با تدبیرت شیطانی، آوار شوک خروج ترامپ از برجام را بر روی ملت بریزند.

آری؛ نتیجه جلسات عمروعاصها در پستوهای مخوف حزبی و دولتی، طرح آمریکایی-صهیونیستی، انتقال شوک برجام از دولت به توده مردم مستضعف، با افزایش قیمت دلار و سکه بود ولذا چندین میلیارد دلار و چندین تن سکه‌ی طلا از خزانه، توسط دلالان نفوذی مرتبط با دولت و جبهه استکبار، روانه بازار شد و طولی نکشید که آوار شوک برجام، با گرانیهای هدایت شده! بر روی مردم تلنبار و دولت و مجلس، همچنان در سکوت مرگبار و منافانه به سر می‌برند!

با خروج ترامپ از برجام، نوبت پاسخگویی دولت و برخی از نمایندگان مجلس، به ملت بود، اما عمرعاص‌ها با افرایش عمدی قیمت دلار و سکه، ملت را سرگرم شوک گرانی کالاها نموده و فرصت برای فرار خیانتکاران در برجام، مهیا شد، هر چند که حسن روحانی، خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: « آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه و امنیت مسیر کشتیرانی در طول تاریخ هستیم ، با دم شیر بازی نکن ، پشیمان کننده است ... در این شرایط ما نترسیده و تا آخرین قطره خون‌مان در برابر آنها می‌ایستیم.» آیا این سخنان از فرد لیبرالی که بعد از درخواست مذاکره‌ی از سوی ترامپ، سکوت کرده و حتی با ملتش در خصوص شوک گرانی‌ها حرف نمی‌زند، باورکردنی است؟!

والسلام

 


جمعه 97 مرداد 12 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا می گوید: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به تعهداتش در مذاکره با آمریکا عمل نکرده است. قرار بود کره‌شمالی آزمایشات موشکی خود را متوقف کند، ولی هنوز هم موشک بالستیک قاره‌پیما با کلاهک هسته‌ای آزمایش می‌کند!

بعد از اجرا برجام آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها گزارش داده که ایران به تمام تعهداتش حتی فراتر از برجام عمل کرده است! غایران علاوه بر اجرا برجام، ارسال ماهواره و ساخت هواپیما را هم تعطیل کرده، حسن روحانی بارها جلوی آزمایشات موشکی سپاه را گرفته و هر کجا نتوانسته متعرض و اجازه پخش تصاویر آزمایشات موشکی را از طریق صدا و سیما نداده است!

حالا این دو رئیس جمهور چه تفاوتی با یکدیگر دارند:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران؛ پیر، اشرافی، لیبرال و غربزده است، آمریکا را کدخدا می‌داند! در جنگ و بعد از جنگ به کشورش خیانت کرده! مثلا در انگلستان درس خوانده و سال 78 دکتری گرفته! جالب اینجا است که اول انقلاب فامیلی خود را از فریدون به روحانی تغییر می دهد، اما در سال 78 با فامیلی قبلی یعنی فریدون مدرک دکترایش صادر می شود! دخترش در کشورهای اروپایی ساکن است!، فرزندش محمد به طرز مشکوکی در منزلش کشته و به طرز مشکوکی با هماهنگی سید حسن خمینی و بدون نظر پزشک قانونی در کنار مرقد امام، دفن می شود! تنها شش سال در حوزه علمیه درس خوانده و در حوزه، آنطور که در خاطراتش نوشته؛ نیمه شبها آفتابه‌ دشتشوئی‌ها را به بالای پشت بام می‌برده، تا طلبه‌ها را اذیت و به موقع نماز شب نخوانند! افزایش سرسام آور قیمت دلار، سکه و مسکن از دیگر توطئه‌های اوست! می دانست که آمریکا عهدشکن است، اما به بیش از تعهدات خود در برجام، عمل کرد و امروز آمریکا به ریش بزک کرده‌اش می‌خندد!

کیم جونگ اون رئیس جمهور کره شمالی؛ جوان است،اما اشرافی، لیبرال و غربزده نیست، آمریکا را کدخدا نمی‌داند. به کشورش خیانت نکرده، فرزندی در خارج از کشور ندارد، در کره درس خوانده و دکتری قلابی ندارد، فرزندش در خانه‌اش کشته نشده، چون می دانست آمریکا حقه باز و عهدشکن است، به عهد خود با آمریکا وفا نکرد و آمریکا را بازیجه‌ی خود قرار داد.

والسلام

 


جمعه 97 مرداد 12 , ساعت 3:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که جبهه استکبار تمامیت نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده و حسن روحانی و علی لاریجانی در توافقی نانوشته، دولت و مجلس در راستای اهداف شیطان بزرگ ریل گذاری کرده‌اند! پاسداران حریم انقلاب اسلامی در سکوت مرگبار آنان، پاسداری از انقلاب را تعطیل نکرده و پاسخ دندان شکن به تهدیدات ترامپ قمارباز داده‌اند، اما ستون پنجم دشمن از درون مجلس شورای اسلامی، بر علیه جبهه انقلاب شورش برده و عنصر خوارجی خود را به میدان فرستاده و لذا علی مطهری به فرماندهیب کل سپا‌ه نامه نوشته و نسبت به سخنان آن فرمانده دلیر بر علیه ترامپ، اظهار نارضایتی کرده و نوشته؛ "سپاه پاسداران نباید در سیاست دخالت کند و آن را به اهلش بسپارد". در پاسخ به نامه این عنصر بیسواد خوارج باید گفت:

اولا؛ طبق قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران بوده و عناصری که مجلس را از رأس امور انقلاب و کشور خارج کرده اند، حق بی ادبی و زبان درازی ندارند.

ثانیا؛ وقتی رئیس مجلس و نواب آن در مقابل یاوه‌گویی ترامپ، بر خلاف سوگند خود در مجلس، سکوت کرده‌اند، فرزندان واقعی حضرت روح اله به دفاع از انقلاب اسلامی می‌پردازند.

ثالثا؛ در دوران حضرت امام افرادی از مواضع انقلابی امام دفاع کرده و تیرهای نابکاران خوارج را از قلب امام دور می‌کردند، اما امروز عده ای از جریان ناکثین و مارقین از درون دولت و مجلس شورای اسلامی، نه تنها از انقلاب و راه امام دفاع نمی‌کنند، بلکه منافقانه تیرهای مسموم خود را به سوی امام جامعه رها کرده و بر عمارها، ابوذرها و مالک اشترها شورش می برند، تا مسیر مذاکره با شیطان بزرگ و برجام موشکی را فراهم نمایند!

رابعا؛ علی مطهری نوشته، "در اینگونه مسائل باید منتخب ملت، یعنی رئیس جمهور اظهار نظر نماید نه هر مقامی". به این عنصر آفتاب پرست می گوییم؛ وقتی رئیس جمهور لیبرال ایران، در اوضاع آشفته اقتصادی، بزدلانه سکوت کرده، فرماندهی سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی و به نمایندگی از 20 میلیون بسیجی، در مقابل یاوه سرایان داخلی و خارجی از تمامیت استقلال نظام اسلامی دفاع کرده و اراجیف خوارج هم، تأثیری در موضع گیری انقلابی فرزندان روح الله نخواهد داشت.

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ