سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 98 مرداد 30 , ساعت 4:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز حسن روحانی در دیدار با رهبری،  باز هم در توهم مذاکره با سه کشور اروپایی به "صبر و اگر" متوسل شد و گفت: «صبر ما حدی دارد.»

صبر حسن روحانی در مقابل دشمنان، انتها ندارد، اما وقتی دستگاه قضائی قصد دستگیری برادرش را در سال 96 داشت، صبرش طغیان کرد و گفت: «اگر به برادرم دست بزنید، کشور را به جنگ می‌کشانم!»

می دانید چرا صبر حسن روحانی در مقابل دشمنان پایانی ندارد؟! دلیلش، در پیروی از تفکر لیبرالیسم، اسلام رحمانی و اسلام اعتدال و در یک کلمه اسلام آمریکایی است!، زیرا تفکر اسلام رحمانی و اسلام اعتدال، بر اشداء علی جریان انقلابی و رحماء با کفار و شیطان بزرگ استوار است!

ریل گذاری حسن روحانی در کاهش تعهدات برجامی، مانند حرکت مورچه، از نوع گیج آن است! که متوهمانه در "اگر" مانده و می‌گوید: «اگر مذاکرات با 1+4 موفق باشد، می‌تواند شرایط را عوض کند.»!

روحانی تمام تعهدات ایران را فراتر از برجام انجام داده، اما حالا که مثل مورچه گیج مجبور به کاهش برخی تعهدات برجامی شده، متوهمانه در نزد رهبری می‌گوید: «در برابر بی‌تعهدی آنها نمی‌توانیم تعهد کامل بپذیریم.»

صبر روحانی، در برابر کفار و پرروئی در مقابل ملت ایران، حدی ندارد!!!!!

والسلام

 


جمعه 98 مرداد 25 , ساعت 3:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها شمشیر عدالت قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی یقه گردن کلفتان نفوذی در دولت را گرفته و با قدرت در حال محاکمه مفسدان اقتصادی است.

سابقه حسن روحانی گویای این است که وقتی تیغ عدالت در سال 96 برادرش حسین فریدون را نشانه گرفت! برآشفت و گفت: «اگر دست به برادرم بزنید، کشور را به جنگ می‌کشم!»

حالا که عراقچی، سیف، پورحسینی و برخی از مدیران ارشد دولت در لیست محاکمه جدی قرار گرفته‌اند، آستانه تحمل روحانی تا کجا است؟ اگر به سراغ برادرش حسین فریدون و برادر معاون اولش، مهدی جهانگیری بروند، آیا عبور از خطوط قرمزش را تحمل می‌کند؟!

بهترین راه برای سکوت حسن روحانی، دعوت او بعنوان متهم در چندین پرونده مهم امنیتی است! از جمله ملاقات با معاون ضدتروریسم اسرائیل در سال 65 ،سفرهای خاص به کشور انگلیس، یحتمل با پاسپورت خاص!، زیرا مدرک دکترای حسن روحانی در سال 77 با نام خانوادگی فریدون صادر شده، در حالی‌که نام‌خانوادگی او در سال 60 به روحانی تغییر کرده است!

برگی از کتاب خاطرات حسن روحانی: «در سال 1360 تقاضای تغییر نام فامیل کردم و نام‌خانوادگی «روحانی» به‌طور رسمی در شناسنامه من ثبت شد.»

وبگاه رسمی دانشگاه کلدونین گلاسگو؛ در 27 خرداد 1392، اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آینده ایران، در گذشته با نام «حسن فریدون» در آن دانشگاه تحصیل کرده و مدرک کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را به‌ترتیب در سال‌های 1995 و 1999 اخذ کرده‌است.

در روزنامه جمهوری اسلامی در 19 اسفند 1358 درج شده: حسن روحانی در سال 58 از دانشگاه لندن در رشته دکترای جامعه‌شناسی حقوقی گرفت!

والسلام

 


پنج شنبه 98 مرداد 24 , ساعت 7:51 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مبنای آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 92 "تنش‌زدایی" بود! و برای اثبات آن، به همه خواسته‌های غرب گردن نهاد! لذا در آغازین روزهای ریاست جمهوری، دستور عدم ارسال مابقی قطعات نیروگاه 40 مگاواتی رأکتور اراک را که تنها 6 ماه با افتتاح فاصله داشت! صادر کرد! (البته برای تنش‌زدایی، اسم نیروگاه اراک را، خنداب گذاشت!)

دولت حسن روحانی برای اثبات نظریه تنش زادیی، هزینه‌های سنگینی را به ملت و نظام اسلامی تحمیل کرد! طرح اسلام رحمانی و اسلام اعتدال در تقابل با اسلام ناب محمدی امام!، اجراء مخفیانه سند 2030،! اجراء مخفیانه توافق پاریس! اجراء نامتوازن برجام به نفع آمریکا! پیگیری طرح مرحوم رفسنجانی مبنی بر" دوران مذاکره است، نه موشکها"اجراء مخفیانه FATF پذیرش دفن زباله‌های اتمی کشورها در ایران! نظریه وزارت اطلاعات، وزارت نگیر و نه بند است! زمینه گسترش نفوذ سلبریتها در تقابل با ارزشهای دینی و انقلابی! و ...

دشمنان با استفاده از نظریه تنش زدایی، هر روز امتیازی برای تغییر و براندازی نظام اسلامی داشتند! ولذا برجامهای 1 و 2 و 3 در راستای تنش‌زدایی از سوی حسن روحانی مطرح و پیگیری شد!

با شکست قطعی برجام، نظریه تنش زدایی حسن روحانی هم شکست ولذا امروز نظریه تهدیدزدایی دشمن، جای نظریه مشکوک تنش‌زدایی را گرفت. آیا روحانی پاسخگوی هزینه‌های امنیتی و مادی تحمیل شده بر مردم و انقلاب اسلامی می‌باشد؟! آیا نظریه تنش‌زدایی با فساد اقتصادی عجین شده در دولت، بخصوص در حوزه واردات، آنهم کالاهای آمریکایی، رابطه دارد؟!

تهدیدزدایی، یعنی مردم منتظر ریشه کنی فساد بر اساس تعهد انقلابی ریاست قوه قضائیه، از قوه مجریه هستند.

والسلام

 


سه شنبه 98 مرداد 22 , ساعت 11:51 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دهها نفر از مدیران دزد دولت سهامی اعتدال-اصلاحات دستگیر و زندانی شدند! و پرونده دهها نفر دیگر، در نوبت رسیدگی و صدور حکم زنذان است! اردوگاه آنان به لرزه افتاده، که بزودی برادر رئیس جمهور(حسین فریدون) و برادر معاون اول (مهدی جهانگیری) زندانی می‌شوند ولذا برای کاستن از بی‌آبرویی دولت اعتدال-اصلاحات، گشتند و گشتند و گشتند، تا رسیدن به دکتر حسن عباسی رسیدند! 1

سالها است که دکترحسن عباسی، ابوذروار و عمارگونه، چهره اصلاح طلبان آمریکایی، اعتدالیون غربزده، فتنه‌گران و براندازان را افشاء می‌کند. ولذا با شکایت وزیر اطلاعات و به بهانه افشای رابطه آمدنیوز و وزیر اطلاعات، دکتر عباسی را بازداشت کردند. تا چند روزی توجه ملت را از دزدن با چراغ نفوذی دولت، منحرف نمایند.

تاریخ تشیع، گویای این است که ابوذرها، همواره گریبان مدیران نفوذی را که بصورت نامشروع به درون خیمه انقلاب اسلامی نفوذ کرده‌اند، می‌گیرند.

اگر حسن روحانی ثابت کرد که در سال 65 با فردی از سازمان اطلاعاتی اسرائیل(موساد) ملاقات نکرده؟! یقینا دکتر عباسی، در زندان بود! ولذا نباید نگران بود، زیرا دستگیری دکتر عباسی، چیزی از سوختن و لرزش اعتدال-اصلاحات کم نخواهد کرد و انشاءالله شاهد آزادی فوری عمار زمان خواهیم بود.

پس، جریان انقلابی، باید ابوذروار و بصورت منسجم، چهره زشت مدیران فاسد نفوذی را افشاء نمایند، تا انشاءالله شاهد طلوع خورشید امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

والسلام

 


سه شنبه 98 مرداد 22 , ساعت 9:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ملاقات با رهبر معظم انقلاب گفت: «ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و بسیار روحیه بخش می‌دانیم.»1

کاش آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه، درس ولایت پذیری را در نزد محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن می‌آموخت!

کاش سخنگوی دولت حسن روحانی هم، اینگونه سخن می‌گفت!

کاش خجالت نمی‌کشیدیم، و جانشین حضرت روح الله را مثل محمد عبدالسلام خطاب می‌کردیم!

کاش نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را می‌شناختیم!

گویا مالک اشتر نخعی، دوباره از یمن آمده، و در نزد امام خود رجز می‌خواند.

اصلاً این جملات آقای محمد عبدالسلام که گفت: «ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام می دانیم.» برایمان قابل هضم است؟!

آیا انعکاس فریاد خمینی کبیر که می‌فرمود: "ولایت فقیه، ادامه ولایت رسوال الله است" در گوشمان پیچید؟

والسلام

 


دوشنبه 98 مرداد 21 , ساعت 4:41 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر، نماینده پیشین ولی فقیه در امور حج در باره ادعای برادر شهید رکن آبادی گفت: «در تفاهم‌نامه‌ حج ایران و عربستان دقیقا ذکر شده است که مساله منا باید روشن شود.»

حال ببینیم مرتضی رکن‌آبادی چه گفته؟ او در شبکه افق گفت:1 «اسناد و منابع موثقی دارم، که نشان می‌دهد ایران برای باز شدن راه حج، توافق‌نامه‌ای را امضا کرده که در آن پذیرفته مقصر فاجعه منا ایرانی‌ها بوده‌اند.»

این توافق که مثل برجام محرمانه نیست! لذا آقای قاضی عسکر توافقنامه رو کند و آقای رکن آبادی اسناد و مدارک معتبر را! هرچند که توافقات دولت اعتدال، قابل اعتماد نیست!

باید به آقای قاضی عسکر گفت، ظاهرا شما تعیین نقش عربستان در کشتار منا را به تاریخ سپرده‌ای و تنها هدفتان باز شدن باب حج بوده، نه شناسایی مقصر کشتار حجاج ایرانی! و لذا محتوای سخنان قاضی‌عسکر این است، عربستان و ایران مقصر نبوده، بلکه مقصر اصلی شهداء منا بوده‌اند که پشت سر جناب ایشان که در هاشیه امن بوده، حرکت نکرده‌اند!

حرف رکن آبادی از قوام و صداقت بیشتری برخوردار است.

برخی در دولت روحانی مایل بودند، که سرنوشت شهید غضنفر رکن‌آبادی مثل متوسلیان مکتوم بماند!

والسلام

 


دوشنبه 98 مرداد 21 , ساعت 11:44 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی بگونه‌ای آموزش دیده و عمل می‌کند! گویا؛ نه سابقه جاسوسی به نفع اسرائیل در دوران دفاع مقدس دارد! نه سابقه قتل مرموذانه فرزندش، محمد! و نه سابقه فضاحت بار شکست در برجام!

رهبر معظم انقلاب که بر اوضاع کشور مسلط است، از ماههای قبل، اختیارات ویژه‌ای را به او داده تا در مصاف جنگ اقتصادی آمریکا، مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نماید، اما هر روز شاهد وخیم‌تر شدن وضعیت اقتصادی مردم و کشور هستیم، گویا دولت مستقری بر کشور حکومت نمی‌کند!

در اوج مشکلات اقتصادی ملت، آنچه برای حسن روحانی اهمیت دارد، رفتن خانمها به ورزشگاهها برای تماشای فوتبال!، آزادی محض فضای مجازی، بخصوص تلگرام! برگزاری رفراندوم! مخالفت با حضور وزراء برای پاسخگویی به نمایندگان مجلس! و افزایش اختیارات ریاست جمهوری!

به نظر می‌رسد، حسن روحانی از مدتها قبل، روش بنی صدر را در پیش گرفته! و شاید وقت ستاندن اختیارات ویژه‌اش بزودی فرابرسد و لذا قبل از هرگونه اقدام هنجارشکن و ایجاد فتنه 98، قوه قضائیه لااقل خطوط قرمز ناحق او را درنوردد و برادرش حسین فریدون را به بند کشیده و محاکمه علنی نماید، تا ملت بزرگ ایران، طعم شیرین اجرای عدالت را بیشتر بچشند.

امیر مؤمنان علی علیه السلام در باره صفات منافقین در خطبه 194 نهج البلاغه می فرماید:

إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا؛ هر گاه چیزی را طلب کنند، روی آن اصرار می‌ورزند.

وَ إِنْ عَذَلُوا کشَفُوا؛ و اگر به انتقاد پردازند، پرده دری می‌کنند.

وَ إِنْ حَکمُوا أَسْرَفُوا؛ و اگر در مسأله‌ای قضاوت کنند، در ستم اسراف و راه خیانت را می‌پیمایند.

قَدْ أَعَدُّوا لِکلِّ حَقٍّ بَاطِلًا وَ لِکلِّ قَائِمٍ مَائِلًا وَ لِکلِّ حَیٍّ قَاتِلًا وَ لِکلِّ بَابٍ مِفْتَاحاً وَ لِکلِّ لَیْلٍ مِصْبَاحاً؛ آنان در برابر هر حقی، باطلی و در مقابل هر مستقیمی، انحرافی و در برابر هر زنده‌ای، قاتلی، و برای هر دری کلیدی و برای هر شب تاریکی چراغی آماده کرده‌اند.

والسلام

 


شنبه 98 مرداد 19 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اعضاء هیأت علمی دانشگاههای بیش از 80 هزار نفرند، که برای فرزندان آنان سهمیه‌ای ویژه در کنکور سراسری اختصاص داده شده! که به معلمین و سایر کارکنان دولت، نداده‌اند!

احتصاص سهمیه‌ای ویژه به فرزندان هیأت علمی دانشگاهها، برخلاف بند 9 اصل 3 قانون اساسی و خیانت به 1میلیون جوان شرکت کننده در کنکور سراسری است! سهمیه فرزندان هیأت علمی آنقدر ویژه است! که امکان تغییر رشته، در رشته‌های پرطرفدار، همچون پزشکی و تغییر دانشگاه خود را به محل تدریس پدر دارند!

متأسفانه در کشورمان به سهیمه قانونی خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان انتقادات گسترده می‌شود! اما هیچکس از سهمیه ویژه‌‌ی آقازاده‌های اعضاء هیأت علمی، مطلع نیست! چرا عده‌ای که از تمکن مالی ویژه برخوردارند، حق 1 میلیون داوطلب کنکور دانشگاهها را با سهمیه ویژه! چپاول می‌کنند!

در دوران دفاع مقدس، دهها قانون و بخشنامه، در حمایت از رزمندگان داوطلب، با امضاء میرحسین موسوی نخست وزیر صادر شد، ولی 10درصدش را هم اجراء نکردند! اما یک بخشنامه برای توابین(منافقین) صادر و دولت میرحسین موسوی بیش از 100 درصد، به آن عمل کرد! ولذا سهمیه فرزندان اعضاء هیأت علمی بصورت چراغ خاموش و 100 درصدی در حال اجرا است!

البته، بخش قابل توجهی از اعضاء هیأت علمی سکولار دانشگاهها، بخاطر تربیت دانشجویان مسلمان، به فارغ تحصیلان سکولار! سهم خود را از انقلاب اینگونه می‌ستانند!

والسلام

 


شنبه 98 مرداد 19 , ساعت 11:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سرعت اقدامات خائنانه دولت حسن روحانی، آنقدر سریع است که فرصت تحلیل همه خرابکاریهای دولت وجود ندارد! به چند نمونه اشاره می‌شود!

حضور پر تعداد جاسوسان غربی در مرکز مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام اسلامی! توزیع خائنانه 40 میلیارد دلار! فروش 60 تا 80 تن سکه!، توافق ننگین برجام! اجراء خائنانه سند 2030 اجراء محرمانه FATF! و خبر جدید و حیرت‌انگیز، توافق برای دفن پسماندهای هسته‌ای قدرتهای جهان، در خاک کشور ایران!

اخیرا لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود، که طبق آن باید مکانی برای دفن زباله‌های هسته‌ای جهان در کشورمان در نظر گرفته شود! که متأسفانه با توجیهات کذب دولت و همکاری وکیل‌الدوله‌ها در مجلس تصویب شد!، لکن شورای نگهبان، به عمق توطئه بر علیه سلامت ملت ایران پی برد، و آن را رد کرد.

چرا باید دولت این لایحه‌ی ننگین را به مجلس بفرستد! و ننگین‌تر اینکه چرا نمایندگان مجلس آن را تصویب کرده‌اند! عجیب اینجا است، که بر اساس برجام، ایران حق نگه‌داری و بازیافت اورانیوم مصرف شده خود را ندارد! اما دفن زباله‌های هسته‌ای بیگانگان در خاک ایران، قانونی می‌شود!

والسلام

 

 


سه شنبه 98 مرداد 15 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ظریف باید پاسخگوی تناقضات خود، بخصوص ادعای، رند پال، سناتور جمهوریخواه آمریکایی، مبنی بر مذاکرت فوق محرمانه باشد!

وقتی رهبری، مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلان کرده، ظریف بر اساس دستور چه کسی از خطوط قرمز عبور کرده و با نماینده شیطان بزرگ، در باره ناموس کشور، مثل "مذاکره در‌باره موشکهای بالستیک" ، "‌تصویب زودتر پروتکل الحاقی" ، "تبادل زندانیان" و "برگشت پذیر بودن کاهش تعهدات برجامی ایران"! به مذاکره نشسته است؟!

ظریف در باره مذاکرات فوق محرمانه‌ی همراه با چاشنی تهدید، گفت: «در سفر به نیویورک به من گفته شد، که ظرف دو هفته تحریم خواهم شد، مگر اینکه پیشنهاد سناتور آمریکایی را برای حضور در کاخ سفید و دیدار با ترامپ بپذیرم، که نپذیرفتم.» البته قبلا آقای ظریف در پاسخ به سئوال سناتور آمریکایی گفته بود؛ "موضوع ملاقات من با ترامپ، به تصمیمات تهران بستگی دارد!"

لیبرالهای غربزده و غربگرا، از خطوط قرمز عبور و هر غلطی می‌کنند، آنگاه می‌گویند، اختیار نداریم!!!

گویند؛ از سلطان ظالمی پرسیدند: چه می‌خوری؟ گفت: "گوشت ملت"! گفتند چه می‌نوشی؟: گفت: "خون ملت!" گفتند: چه می‌پوشی! گفت: "پوست ملت!" گفتند؛ اینها را از کجا می‌آوری؟ گفت: "از جهل ملت!"

دو جریان اعتدال و اصلاحاتِ در قدرت، حکایت آن سلطان ظالم و امروز ملت ایران هستند، که همچون دو دم قیچی، مشغول مکیدن خون ملتند!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ