سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 مرداد 6 , ساعت 12:4 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-دولت حسن روحانی در اقدامی مشکوک و خائنانه! در پایان سال 96 و اوائل سال 97 بیش از 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه را با ثمن بخس به سرمایه داران و زرسالاران اشرافی فروخت!

2-بعد از فروش خائنانه 18 میلیارد دلار به سرمایه داران وابسته به دولت، مهار تورم گسست و مبنای افزایش قیمت کالاها، دلار 18 هزار تومانی شد!

3-این روزها دلار به زیر 12 هزار تومان رسیده، اما با سکوت و همراهی دولت روحانی!، مبنای خرید مردم، همچنان دلار 18 هزار تومانی است!

4-قیمت دلار بیش از 35 درصد سقوط کرده، اما هیچ کالایی قیمتش کاهش پیدا نکره است!

5-به قول حسن روحانی مشکل کجا است؟!

6-مشکل، در زندگی اشرافی حسن روحانی و سرمایه‌داران زالو صفتی است، که بر اساس مکتب لیبرالیسم و مرام اومانیسم زندگی می‌کنند!

7-محل ملاقات شریک دزد و رفیق قافله کجا است؟ زمان انتخابات!، مثلا بابک زنجانی 5 میلیارد تومان در سال 92 به ستاد حسن روحانی کمک کرد!

والسلام

 


جمعه 98 مرداد 4 , ساعت 2:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای شیبانی رئیس کل بانک مرکزی در دولت اصلاحات در برنامه جهان‌آرا 3 جمله طلایی گفت، که حسن روحانی، آشفته خواهد شد! شیبانی گفت:

1-« 4 برابر شدن قیمت کالاها ناشی از ضعف مدیریت است، نه تحریم.»

2-«ایرادات برجام از جمله درباره سوئیفت را گفتیم، اما دولت توجهی نکرد و از ما ناراحت هم شد.»

3-«صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان 3 برابر صادرات ما به اروپا است. افغانستانی‌ها پول واردات از ایران را نقدا می‌پردازند

واقعا وزراء و رئیس دولت ایران، آنقدر نادانند، که مسائل به این سادگی را نمی‌فهمند! و یا خائن به ملت و کشورند؟!

پاسخ، سریال گاندو ثابت کرد که آنان می‌فهمند، ولی تفکر لیبرالی و همرای با جواسیس آمریکا و انگلیس، آنان را موظف به همکاری با اروپا تحت هر شرایطی کرده است!

باور ندارید؟! سفر 5 روزه ظریف به نیویورک و سخنانی بر خلاف مصلحت کشور و همچنین نامه محرمانه حسن روحانی به رئیس جمهور فرانسه، نظریه فوق را اثبات می‌کند.

والسلام

 


پنج شنبه 98 مرداد 3 , ساعت 12:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در سفر 5 روزه به نیویورک، از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور و برای باز کردن باب مذاکره رسمی با آمریکا گفت: «ما می‌توانیم در صورت بازگشت آمریکا به برجام، دوره بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ابدی کنیم.»

ترامپ و مکرون خواهان مذاکرات فراتر از برجام هستند؟! که ظریف با نفاق و کمی ظرافت، پذیرش خواسته‌های آنان را در نیویورک، رسما اعلان کرد! چرا که عمر نحس سیاسی روحانی، ظریف، فتنه‌گران و براندازان، به موفقیت برجام وابسته است!

حسن روحانی دیروز در جلسه هیأت دولت در تکمیل پازل سخنان ظریف گفت: «برای مذاکره عادلانه، قانونی و عزتمندانه همواره آماده‌ایم؛ اما به اسم مذاکره، کنار میز تسلیم نمی‌نشینیم».

حسن روحانی باید به این سئوال پاسخ دهد: اگر ابدی شدن حضور بازرسان آژانس در مراکز هسته‌ای ایران، نشستن پای میز تسلیم نیست، پس چیست؟!

سخنان ظریف و ملاقات با برخی سناتورهای جمهوریخواه آمریکا، قطعا با هماهنگی حسن روحانی بوده و لذا قبل از برگزاری رسمی مذاکره بین ایران و آمریکا، ظریف در مذاکرات غیر رسمی و حسن روحانی با ارسال نامه‌ی محرمانه به رئیس جمهور فرانسه، آمادگی خود را برای نشستن پای میز تسلیم، به اطلاع ترامپ رسانده است!

والسلام

 


سه شنبه 98 مرداد 1 , ساعت 1:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

موضع سکوت غیرعقلانی و نفرت‌انگیز حسن روحانی در توقیف نفتکش انگلیسی، شبیه سکوت مرگبار در زمان انهدام پهپاد آمریکایی است!

گویا شیخ حسن، منتظر بوده و هست! که کدخدا (آمریکا) یا دوستان انگلیس‌اش، اقدامی بر علیه اقتدار آفرینان سپاه پاسداران انجام دهند! و آنگاه با زبان گزنده تمسخر، میدان ذلت و حقارت دشمن پسند را بر علیه جریان انقلابی از نیام برکشد!

البته جریان انقلابی هم بر اوضاع منطقه مسلط است و هم از چگونگی اخذ مدرک متقلبانه دکترای حاج حسن از دانشگاه گلاسگوی انگلیس مطلع است!

جریان انقلابی بخوبی می‌داند؛ اگر روحانی بر علیه منافع دوستان انگیسی خود، زبان دازی کند، ممکن است آنها نارحت شوند و از پشت پرده مدرک دکتری حسن چیزهای بگویند که منجر به سقوط او و سایر فتنه‌گران و براندازان در دولت اعتدال گردد!

 شاید، سکوت نفرت‌انگیز روحانی در رابطه با توقیف نفتکش انگلیسی، برگرفته از تدبیر فراگرفته در MI6 انگلیس باشد!

دشتمان گرگ اگر داشت، نمی‌نالیدیم / نیمی از گله‌ی ما را سگ چوپان خورده!

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ