سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

بر اساس نظر کارشناسان سیاسی، اجتماعی، امنیتی و نظامی، جمع اغتشاشگران در کشور، کمتر از 500 هزار نفر تخمین زده شده، اما رسانه‌های غربی با پرپاگاندی تبلیغاتی موج بزرگی ایجاد کرده‌، تا این جمعیت اندک را فراگیر و گسترده، آنهم با صدای بلند نشان دهند.

در اینجا رسانه‌های غربی با ترکیب دروغ و درگیر کردن احساسات، جنگ در اذهان مردم ایران را کلید زده‌اند، زیرا اگر بخشی از مردم در کف خیابان با آشوب‌‌گران همراه بودند، نیازی به حمله به بازار و بازاریان تهران نداشتند.

متاسفانه بستر رسانه و فضای مجازی کشورمان رها و در اختیار دشمنان است ولذا به سهولت، کنترل افکار عمومی‌ مردم ایران را با ایجاد جنگ ذهنی، بدست می‌گیرند، در حالی که خارج از ذهن، خبر بسیار کوچک و حتی به چشم هم نمی‌آید

اگر مسئولین دولت آیت‌الله رئیسی فکر اساسی و فوری برای آزاد سازی افکار عمومی مردم ایران از دست دشمنان نکنند، مجبوریم در کف خیابان، جنگ جمهوری اسلامی با خودش را مرتبا تجربه نمائیم.

متاسفانه بیش از 15 ماه از عمر دولت انقلابی گذشته، اما دبیر فضای مجازیش، اخراجی وزارت اطلاعات است، که در فتنه 88 نقش ارسال خبرهای مهم کشور را به نامحرمان داشته است!

مقام معظم رهبری در مورخ 19 آبان 95 فرمودند: "فضای مجازی، حقیقتاً به قتلگاه نوجوانان و جوانان بدل شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است، باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید."

والسلام

 


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

آشوب‌های اخیر، درگیری بین سلبریتی، ضدانقلاب و فریب‌خوردگان داخلی با نظام اسلامی نیست، بلکه یک درگیری تمدنی گسترده بین جبهه امپریالیسم غرب با تمدن اسلامی است ولذا گستره‌ی این درگیری محدود به آشوب‌های کف خیابانها نیست.

تمدن اسلامی در جنگ سخت، جبهه استکبار را هم در دفاع مقدس و هم در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، یمن و حتی فلسطین به زانو درآورده و آهنگ پیروزی را با سردار دلها نواخته است.

در جنگ دیپلماسی هم، تمدن اسلامی، تمدن لیبرالیسم را به چالش کشیده و می‌رود که دشمن را در این عرصه با شکست بزرگ روبرو نماید.

پس گستره‌ی درگیری این روزهای داخلی ایران را، یک جنگ ترکیبی بین‌تمدنی با جبهه استکبار بدانیم ولذا باید خودمان را برای چنین نبردی آماده کنیم.

شاید آن جمله و پیام خاص سردار شهیدمان سلیمانی به حاج مهدی سلحشور در خصوص درگیری و آشوب‌های همین روزها باشد.

آقای سلحشور در برنامه تلویزیونی مورخ 22 فروردین سال 99 گفتند: در سفری به سوریه، همراه حاج قاسم بودم، که نکته‌ای مطرح شد. من گفتم: حاجی، ملت ایران هیچ وقت اهل جنگ نبود و همه از جنگ متنفرند، امّا دعا کنید هیچ وقت خداوند باب شهادت را بر رویمان نبندد...

او نگاهی کرد و گفت: «به شما اطمینان می‌دهم روزهایی را پیش‌رو خواهیم داشت که شهدا به حال آن حسرت می‌خورند و می‌گویند، ای کاش ما نیز در کنار آنها بودیم.»

والسلام

 


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

اید این دو جمله را در تابلوهای بزرگ شهرهایمان بنویسم.

1-رسول مکرم اسلام می‌فرمایند «از فتنه اکراه نداشته باشید، زیرا منافق را رسوا می‌کند.»

2-سردار دلها فرمودند، «فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست.»

قطعاً اگر فتنه و آشوب‌های اخیر روی نداده بود، منافقین نفوذی در صدا و سیما، آفتابی نمی‌شدند.

و همینطور منافقین نفوذی که قصد سقوط دو هواپیمای مسافربری را داشتند، از خود رونمایی نمی‌کردند.

چهره دانشجونمایان همجنس‌گرا، هتاک و ضدانقلاب در دانشگاه شریف شناخته نمی‌شد ولذا یک فرصت طلایی، نصیب نظام اسلامی شد.

ریاست محترم جمهور و وزرا و استانداران، چهره مدیران انقلاب‌ باز و انقلابی‌نما را در این آشوب‌ها شناختند و فرصت تغییر آنها فراهم گردید.

فتنه اخیر علی‌رغم خسارت سنگین‌اش، اما شناسایی چهره منافقین برای انقلاب، یک فرصت و موهبت الهی است، زیرا انقلاب را واکسینه می‌کند.

بدانیم! اگر جریان نفاق در سازمان هواپیمایی و صدا و سیما شبکه نفوذ ایجاد کرده، قطعاً در مراکز مهم و حساس دیگر کشورمان، چنین شبکه‌های را گسترانده ولذا پاکسازی فوری آنها باید در دستور کار قرار گیرد و دوران فتنه، بهترین زمان برخورد، با شبکه نفوذ است.

والسلام

 


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای خبر داد:

«با پیگیری‌های مسئولین این دانشگاه، تمامی دانشجویان دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده‌ بودند، آزاد شدند.

تعداد محدودی از دانشجویان این دانشگاه در تجمعات خارج از دانشگاه و حتی خارج از تهران بازداشت شده‌اند که دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان نیز است.»

اگر رایزنی ریاست و مدیر حراست دانشگاه‌ها، جای قانون را بگیرد و دانشجویان اغتشاشگر را از دست قانون فراری دهد، بسیار خطرناک و نگران کننده است، زیرا در جمهوری اسلامی قانون برای همه یکسان است.

اگر دانشجو را به این باور برسانیم که نیروی انتظامی، در مقابل آشوبگری او خلع سلاح است و بعد از دستگیری هم با رایزنی ریاست دانشگاه و حراست، آنهم بدون محاکمه آزاد می‌شود، آنگاه قشر دانشجو بجای اراذل و اوباش مورد توجه سرویس‌های جاسوسی بیگانه و هدایتگران اصلی براندازان قرار خواهند گرفت.

ضمناً اگر مدیر حراست دانشگاهی وابسته به دولت سابق باشد، فاقد صلاحیت برای ورود به پرونده‌های امنیتی است!!!

قوه قضاییه برای دانشجویان آشوبگری که در دانشگاه صنعتی شریف مدعی همجنس‌گرای بودند، حصار امن بر ضدامنیت‌ ملی نسازد و قانون را ضایع نکند، چرا که بعداً امکان جمع کردن آنان از کف خیابان، دشوار خواهد شد.

والسلام

 


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در فتنه بعد از فوت یک دختر کرد، نظام اسلامی با یک #جنگ_ترکیبی گسترده در فضای مجازی و واقعی روبرو شد ولذا علی‌رغم شکست استراتژی #جبهه_استکبار، اما دشمنان قصد فعال نگه‌داشتن این پروژه را دارند.

مردم ایران بدانند! که دشمنان ایران، برای جنگ سخت، بیش از 9 هزار تروریست آموزش دیده و مجهز به سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین در اقلیم کردستان عراق و بلوچستان پاکستان آماده داشتند که با درایت بموقع حافظان امنیت ایران، در پروژه جنگ سخت دچار شکست سختی شدند، که بازسازی تروریست‌ها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

بحث داغ خروج اتباع و سفرای کشورهای اروپایی بعد از شکست و رسوایی آنها در کف خیابانهای ایران، یک #جنگ_روانی است و قطعاً بعد از مدتی با غلط کردن برخواهند گشت. البته ایران، روابط #اقتصادی قابل توجهی با اروپا ندارد ولذا عدم حضورشان در ایران، موجب کاهش توطئه‌های آنان می‌گردد.

کشته‌سازی، اعتصاب و فعال نگه‌داشتن گسل جریان دانشجویی افراطی هم در استراتژی دشمنان ایران تعریف شده ولذا روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان کشور، یک فریضه فوری است که بخش زیادی از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

پس عمارهای انقلاب، جبهه جهاد تبیین را فعال نمایند، چرا که رهبری معظم، جهاد تبیین را فریضه ضروری دانسته که در مقابله با جنگ شناختی دشمن، سلاحی بسیار مؤثر است ولذا راه مقابله با جنگ شناختی دشمن، یک جهاد عمومی برای تبیین است.

والسلام


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 7:59 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق در سال 59 شرق و غرب با هم متحد شدند، که هیچ کشوری حق فروش سلاح جنگی، حتی سیم خاردار به ایران را ندارد.

نانجیبان و خائنان #اصلاح_طلب، با نظر حسن روحانی و آمریکا در برجام گنجاندند، که ایران حق خرید و فروش سلاح نظامی را تا 5 سال آینده ندارد!

ایران عزیزمان که حق خرید و فروش سلاح نظامی را نداشته، امروز کشورهای عضو ناتو، در مقابل پهپادهای انتحاری شاهد 136 او در اوکراین، عزا گرفته‌اند.

آن کشورهایی که جلوی فروش سلاح به ایران را گرفتند، امروز می‌گویند؛ نباید کشوری از ایران سلاح بخرد!

نکته؛ اغتشاشات اخیر در ایران، با هدایت و پول همین کشورها کلید زده و ادامه یافته.

عمق اقتدار ایران را از زبان نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی بشنویم، که وقتی خبرنگار از او می‌پرسد، سه کشور دشمن اسرائیل را نام ببر، در پاسخ می‌گوید:

1-ایران

2-ایران

3-ایران

والسلام


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 7:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حکیم بصیر و بینایی انقلاب 15 سال قبل امروز کشور را می‌دیدند، که در جمع علما و حوزویان فرمودند: «ما امروز باید به فکر حوزه‌ی قم یا اصفهان یا مشهد یا بقیه‌ی شهرها در بیست، سی سال آینده باشیم.

سی سال آینده یعنی چه؟

یعنی دنیایی که احتمالاً هیچ شباهتی با امروز ندارد...

 آن روز ای‌بسا صاحبان افکار گوناگون، مکاتب گوناگون، نحله‌های منحرف، صاحبان اغراض فاسده بتوانند خیلی آسان فرزندان شما را در خانه‌هایتان در مشت بگیرند...

در تصرف بگیرند؛ ...

شما هم هیچ کار نتوانید بکنید....

فکر آن روز را حوزه‌ی علمیه باید بکند. مسئول، حوزه‌ی علمیه است.»

اگر حوزیان، خواص و جریان انقلابی، از اجرای فرامین، جهاد تبیین، اقدام آتش به اختیار، روشنگری، بصیرت آفزایی و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی نکرده بودند، امروز در کف خیابان و حتی در دانشگاه صنعتی شریف، شاهد مخابره علائم همجنس‌گرایان به جهان نبودیم، در حالیکه 15 سال قبل امام خامنه‌ای هشدار دادند!

از دستورالعمل مولایمان علی علیه السلام در رابطه با تربیت جوان خبر داشتند، اما شانه خالی کرده و تربیت جوان را به برخی معلمان سکولار و فضای مجازی در اختیار دشمن سپردند.

 مولایمان فرمودند: «إِنَّمَا قَلْبُ اَلْحَدَثِ کَالْأَرْضِ اَلْخَالِیَةِ مَهْمَا أُلْقِیَ فِیهَا مِنْ کُلِّ شَیْءٍ قَبِلَتْه «دل نوجوان مانند #زمین_خالى است، هر آنچه در آن انداخته شود، مى‌پذیرد.»

وقتی سفارش حضرت امیر را داریم و امام جامعه هم هشدار دهند و #نقشه_راه ترسیم کنند، اما خواص و حوزویان از کنار آن عبور کنند، آنگاه رهبر جامعه صدای این عمارش بلند خواهد شد.

والسلام


پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 7:51 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی بر خلاف سند تحول آموزش و پرورش، حسن روحانی رئیس جمهور سابق، منافقانه سند نگین 2030 را اجراء کرد و افراد لائیک بعنوان معلم در وزارت آموزش و پرورش نفوذ کردند، آنگاه توجیه جوانان دانش آموز و دانشجوی کف خیابان، بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد.

مثلاً نفوذ آنقدر دقیق صورت گرفته که فردی با تفکر غیردینی، معلم دینی است! و در کلاس درس به بچه‌ها می‌گوید: پدر شما بفکر خوراک و پوشاک شما هست، اما بفکر نیاز جنسی شما نیست و سند 2030 به جای پدر و مادر، می‌خواهد نیاز جنسی را شما حل کند!

نتیجه‌ خیانت چنین معلمی را این روزها در کف خیابان می‌بینیم که سردار فدوی می‌گوید: « 90 درصد دستگیر شدگان آشوب‌های اخیر، دوست دختر و پسر هستند.» ولذا اکثریت آنان از خط قرمز هویت دینی و ملی عبور کرده‌ و در صف اول آشوب‌ها برای دیده شدن و پناهندگی به غرب، حضور پیدا کرده‌اند!

چه باید کرد؟

وقتی سند 2030 و معلمان نفوذی در وزارت آموزش و پرورش باشند، امکان تعلیم شور و شعور دینی، انقلابی و هویت ملی وجود ندارد ولذا ضروری است:

در مرحله اول، آموزش و پرورش، بفوربت مورد جراحی قرار گیرد و خانه تکانی اساسی شود...

تا در مرحله دوم، افراد در تراز انقلاب اسلامی و حکومت جهانی امام مهدی عجل الله، بعنوان معلم، وظیفه تعلیم و تربیت نسل دهه نود انقلاب را بر عهده گیرند...

و در مرحله سوم، حسن روحانی بخاطر خیانت به کشور و ملت، سریعاً محاکمه گردد.

والسلام


شنبه 101 مهر 16 , ساعت 7:4 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خدا را شاکریم که در دورانی زندگی می‌کنیم که رهبری حکیم، بصیر، مقتدر و مظلوم، کشتی‌بان انقلاب اسلامی است و گرنه در گردنه‌های سخت، فتنه‌های پی‌درپی خواص و توطئه‌های سهمگین جبهه استکبار، نظام اسلامی دچار خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیر می‌شد.

وقتی حوادث متعدد بعد از فوت مهسا امینی را کنار هم بچینیم، تازه متوجه عمق توطئه دشمنان خارجی و داخلی برای سوریه و لیبی سازی لااقل چهار استان کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و سیستان و بلوچستان می‌شویم.

فوت مهسا امینی در مرکز امر به معروف و نهی از منکر فراجا

صدور بیانیه‌های دروغ توسط خواص اصولگرا و اصلاح‌طلب

شروع آشوب‌ها بصورت بسیار خشن و افراطی با شعارهای هنجارشکنانه

حجم تخریب‌ آشوب‌های 1401 چندین برابر تخریب‌ آشوب‌های قبل.

خرابکاری به قصد خروج قطار مسافربری تبریز از ریل.

آتش‌زدن و قطع شاهرگ حافظان امنیت.

برنامه‌ریزی برای سقوط دو هواپیمای مسافربری.

دستگیری تعداد قابل توجهی از جواسیس کشورهای غربی و همسایگان در بین آشوبگران

فعالیت گسترده سازمان مجاهدین خلق در خارج و داخل کشور

شروع اقدامات تروریستی در زاهدان با اعلام یک شایعه دروغ توسط یک عالم سنی در نماز جمعه و تقسیم سلاح جنگی، برای تصرف مرکز استان.

 آمادگی 5 هزار نیروی آموزش دیده کومله، دموکرات و تجزیه‌طلبان برای تصرف شهرهای استان کردستان و آذربایجان غربی.

دخالت گسترده کشورهای ترکیه، امارات، عربستان سعودی و اقلیم کردستان عراق

کشف حجاب و عادی سازی آن.

ان شاءالله که نظام اسلامی در اسرع وقت از کشورهای تحریک و هدایت کننده آشوب‌ها انتقام سخت بگیرند

باز هم خدا را شاکریم که توطئه دشمنان ایران را ناکام گذاشت ولذا باید این شعار را از عمق جان بگوئیم که:

دست خدا بر سر ماست / خامنه‌ای رهبر ماست

والسلام

 


جمعه 101 مهر 15 , ساعت 12:2 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فتنه 88 موجب تحریم‌های فلج کننده شد و فتنه بعد از فوت مهسا امینی، دشمنان انقلاب را از موضع دیپلماسی التماسی به موضع فعال کردن فشار بر ایران کشاند!

اعترافات بیش از 90 درصد دستگیر شدگان نشان می‌دهد که آنان بصورت احساسی وارد جمع آشوب‌طلبان شده‌! و اکثراً هم سابقه دوست پسر و دختری دارند! ولذا دشمنان هم با ایجاد فشار حداکثری بر این موج احساسی سوار شده‌اند!

راه چاره برای کنترل فضای غبارآلود فتنه این است:

اولاً و ثانیاً، عمارهای انقلاب و جهادگران جبهه جهاد تبیین، از درون بحران فعلی، بر اساس استراتژی حاج قاسم شهیدمان، که فرمود: نترسید و نترسیم و نترسانیم.» فرصت‌سازی نمایند

ثالثاً بیش از این، به دشمنان ملت ایران اجازه موج‌ سواری از احساسات جوانان ایرانی داده نشود و لذا باید، امواج هیجانی را با موج‌شکن‌ منطق و استدلال‌ به کنترل درآورد.

آری؛ تمام دنیای غرب با تمام توان و ابزار خود، در یک جنگ ترکیبی پیچیده در برابر نظام اسلامی صف کشیده و اخیراً رسانه نزدیک به کنگره آمریکا از قول هیل نوشتند: «کشورهای غربی باید از مذاکره با ایران، به سمت فشار بر این کشور تغییر مسیر داده و ساز و کار موسوم به مکانیسم ماشه برای فعال کردن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را کلید بزنند.

آیا می‌دانید: ترامپ بل خروجش از یرجام، مکانیسم ماشه را به نفع ایران از کار انداخت و حرف مفت می‌زنند؟

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ