سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 101 مهر 13 , ساعت 9:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر دشمن خارجی با کمک یک جریان مزدور داخلی درون قدرت، مخفیانه سند 2030 را در آموزش و پرورش کشوری مسلمان اجرا کند، آنگاه میوه تلخ و سمی آن، بعد از 8 سال در کف خیابان، کام هر آزاده و معتقد به ارزش‌های دینی را تلخ می‌کند.

اگر علی‌رغم نهیب‌های پی‌درپی حکیم و کشتی‌بان انقلاب، همان جریان مزدور داخلی درون قدرت، فضای مجازی کشور را برای قتل‌عام فرهنگی بصورت دربست به دشمنان خارجی تقدیم کند، آنگاه آثار تلفات گسترده آن را با شعارهای هنجارشکنانه و فحش‌های غیر اخلاقی همراه با علائم همجنس‌ بازان را در بهترین دانشگاه فنی کشورت می‌بینی!!!

اگر جریان انقلابی اوامر رهبرش را بموقع فرمان نبرد...

و همچون شهید سلیمانی حکیم انقلابش را نشناسد!...

و نهیب تهاجم فرهنگی ، قتل‌عام فرهنگی ، اقدام آتش به اختیار و جهاد تبیین را فرمانده‌اش یاور نکند،...

آنگاه باید در کف خیابان، بالاجبار تلفات فرزندان کشورش را که توسط دشمن آسیب جدی دیده‌ را با مشقت و هزینه سنگین جمع کند!

چه باید کرد؟

آیا می‌توانیم ؟

آیا به عمق فاجعه‌ی قتل‌عام فرهنگی پی بردیم؟

امکان جبران وجود دارد؟

از کجا باید شروع کرد؟

امکان شروع کردن وجود دارد؟

قطعاً بخاطر غفلت‌مان بازخواست خواهیم شد.

والسلام


چهارشنبه 101 مهر 13 , ساعت 9:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شاید شهید حاج قاسم سلیمانی، امروزمان را دیده بود، که نکنه جریان انقلابی، در آزمون سخت روبرو شدن با آشوب‌ها و اغتشاشات، نقشه راه را گم کند ولذا فرمودند: «من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن، این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.»

جریان انقلابی بداند، که از فتنه ترسیدن، جایی در تفکر انقلابی ندارد، زیرا که آموخته‌ایم، هر گاه کار سخت شود، عاشورایی در میدان باشیم، چرا که «ما ملت امام حسینیم»

بدانیم که مأموریت ما در رکاب امام خامنه‌ای جهانی و در راستای ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تعریف شده ولذا باید فرصت‌ها را از دل بحران‌ها بیرون کشید، چرا که مأموریم؛ «تمدن نوین اسلامی را جایگزین تمدن لیبرالیسم غربی نمائیم» با همان شرط حاج قاسم شهیدمان، «که نترسید و نترسیم و نترسانیم.» زیرا «ما ملت امام حسینیم»

اگر حزب‌الله لبنان، اسرائیل را به زانو درآورده و انصارالله یمن در محاصره جهانی، جبهه استکبار را به چالش کشانده، قطعاً رأس محور مقاومت یعنی ایران، از درون بزرگترین بحران‌ها، بهترین فرصت‌ها را می‌آفریند، زیرا ما پیرو پیامبری هستیم که فرمودند:

«لا تَکرَهُوا الفِتنَه فِی آخِرالزَّمانِ فَاِنَّها تُبیر المُنافِقین»

ترجمه: «از فتنه‌های آخرالزمان اندوهی به دل نداشته باشید؛ زیرا این فتنه‌ها نابود کننده منافقان خواهد بود.»

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 12 , ساعت 8:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جریان آشوب‌های بعد از فوت مهسا امینی، جبهه اصلاحات استان مرکزی بیانیه‌ای سراسر کذبی را به همراه توهین به ارزش‌های دینی و انقلابی صادر و فوت امینی را شهادت گونه خواند! و در تحریک جوانان و نوجوانان برای آمدن به کف خیابان و سردادن شعارهای هنجارشکنانه نقش داشت.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی، اصلاح طلبان را سرمایه اسرائیل در ایران خوانده و اتفاقا سران اصلاحات هم از این حرف رضایت دارند، چرا که هیچگاه آن را تکذیب نکرده‌اند! اما رابطه سرمایه‌های اسرائیل در ایران، با شهید و شهادت کجاست، که فوت مرحوم امینی را شهادت گونه خوانده‌اند؟!

عجیب است، مخالفان شهادت و شهادت طلبی که مأمور حذف واژه‌های ایثار و جهاد و شهادت از کتب درسی بر اساس سند ننگین 2030 در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی بوده‌اند، امروز از واژه شهادت استفاده کرده‌اند! و گویا عابد و زاهد شده‌اند؟!!!

مردم استان مرکزی انتظار دارند، که مراکز سیاسی، امنیتی و قضایی استان، عدالت را در برخورد با مخلان امنیت مد نظر قرار دهند.

همانگونه که با هنجارشکنان کف خیابان برخورد می‌شود، باید با تهیه کنندگان بیانیه‌ی ضدانقلابی و تحریک کننده و کذب هم برخورد امنیتی قضایی شود، چرا که نقش بانیان اینگونه بیانیه‌ها کمتر از آشوب طلبان، اغتشاشگران و تخریب‌گران اموال عمومی و مردم نبوده است.

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 12 , ساعت 8:4 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سربازی امام حسین علیه‌السلام در عاشورا سخت‌تر است، یا بسیجی ماندن در رکاب صلح امام حسن علیه السلام ؟

و همین‌طور؛ در دفاع مقدس، سرباز حضرت روح‌الله بودن سخت‌تر بود و یا در فتنه‌های پیچیده، بسیجی ماندن در رکاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؟

قطعاً بسیجی خامنه‌ای ماندن بسیار سخت‌تر از سرباز خمینی بودن است، زیرا در دوران خمینی گروهک مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه و مجمع روحانیون مبارز و سیدحسن خمینی نوه ناخلف حضرت روح‌الله، صفر هم بحساب نمی‌آمدند، تا در مقابل امام بایستند!

امروز محقق داماد، محمد خاتمی اسدالله بیات، حسن روحانی، سیدحسن خمینی و خاندان دزد و فاسد هاشمی رفسنجانی و .... به اسم طرفداری از امام خمینی، بر علیه امام مظلوم جامعه و مردم آتش جنگ احزاب راه انداخته‌اند!

سربازان دیروز خمینی و بسیجیان امروز خامنه‌ای آگاه باشند، هر چقدر جریان تحریف، فتنه‌گری‌اش را پیچیده‌تر کند و دشمنان خارجی، تحریم را بیشتر و محاصره را تنگتر کنند، نشان از شکست حتمی دشمن می‌دهد ولذا نباید از اصول عقب نشست.

در گام دوم انقلاب، جهاد تبیین رمز استقامت بسیجیان مظلوم خامنه‌ای عزیز است، ان شاءالله

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 12 , ساعت 7:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شب‌های انتخابات شورا و مجلس و ریاست جمهوری، افراد و احزاب اصولگرا و بعضاً انقلابی در همه جا دیده می‌شوند

خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا کاندیدای مورد نظرشان برنده شود.

مرتب به فرماندهان بسیج و بسیجیان مراجعه می‌کنند!

در همه جا هستند و میدان‌داری می‌کنند!

مثلاً، وقتی به شورای ائتلاف می‌گفتیم، شورای اصولگرا نه انقلابی!، برخی رگ گردنشان در حد انفجار ورم می‌‌کرد!

چرا در فتنه بعد از فوت مهسا امینی جایشان این‌قدر خالیه؟!

اصلأ دیده نمی‌شوند! بیانیه نمی‌دهند!،

علی‌رغم مدعی بسیجی بودن، در این شب‌های سخت، در کنار بسیجیان نیستند!

خلاصه این سکوت برخی از احزاب و افراد اصولگرا، شک‌برانگیز هم شده!!!!!

نکنه گوششان به دهان اصلاح طلبان است؟!

بدانند! جریان انقلابی با چشمانی باز، هم اعمال و رفتار آشوب‌‌گران را نظاره می‌کنند، هم غیبت غیرموجه اصولگرایان مدعی صف اول انقلابی‌گری را.

و این نیز بگذرد....

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 12 , ساعت 7:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام خامنه‌ای در خصوص فتنه اخیر فرمودند: «در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی‌بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند.

اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابانها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند.»

بعد از اینکه دشمن به بهانه فوت خانمی در شیپور جنگ بر علیه جمهوری اسلامی نواخت و برخی که عجولانه و بعضی ناجوانمردانه بیانیه دادند و میدان را برای آشوب‌طلبان مهیا کردند، بعد از واکنش شفاف رهبری در مورخ 11 مهر 1401 باید بلافاصله جبران می‌کردند.

نکنه برخی شکم‌هایشان از حرام پرشده و بعد از تبیین موضوع توسط رهبری، نتوانند، غلط زیادی خود را جبران نمایند؟!!!

البته اگر می‌خواهند مثل سیدحسن خمینی بیانیه صادر و مجدداً بر علیه نظام اسلامی عقده گشایی کنند، بهتره سکوت کنند، چرا که زبیرها، در چنبره خواهش‌های نفسانی سرگردان و گرفتارند!

این عمار

والسلام

 


پنج شنبه 101 مهر 7 , ساعت 2:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سهم جریان انقلابی در آشوب‌ها و اغتشاشات بعد از فوت مهسا امینی، چقدر است؟!

باید اعتراف کرد، که جریان انقلابی نتوانست بر اساس نقشه راه رهبری در جبهه جهاد تبیین حضور فوری داشته باشد و به همین علت، جبهه باطل (متشکل از کشورهای محور، عبری، عربی، غربی، کردی و ترکی)، با فرصتی که فضای مجازی رها شده کشورمان در اختیارش گذاشت، شبکه نفوذ خود را در بین سلبریتی‌ها گستراند، که حاصلش، آشوب‌های اخیر گردید.

یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، دشمن شناسی است ولذا اگر جریان انقلابی در عرصه دشمن شناسی از پتانسیل قوی جهاد_تبیین بهره گرفته بود، امروز دشمن با هدایت سلبریتی‌ها، عده‌ای از جوانان ما را رودروی نظام اسلامی قرار نمی‌داد.

متاسفانه جریان انقلابی، در تشریح و توضیح ارزش‌های دینی، انقلابی و حتی موفقیت‌های بزرگ و خیره‌کننده‌ کشور در 43 سال گذشته، کم توفیق ظاهر شده، زیرا یارگیری جریانات ضدانقلاب در بین جوانان، قابل توجه است!

تا خاکریز جبهه جهاد تبیین توسط عمارهای انقلاب پرنشود، عمروعاص‌ها و مارهای خوش خط و خال جبهه باطل، همواره چند قدم از جبهه حق جلوترند.

فاعتبروا یا اولی الابصار

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 5 , ساعت 10:8 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اشکالات بزرگ جریان انقلابی، حرکت برخلاف مسیر نقشه راه مقام معظم انقلاب است ولذا بجای پرداختن به جهاد تبیین، سرگرم مسایل بی اهمیت و انحراف از مسیر اصلی می‌شود.

وقتی جریان انقلابی می‌بیند، که نقش آفرینی دختران و پسران جوان در آشوب‌های اخیر قابل توجه بوده، پس رسالتش پرداختن به فروش کاخ و کمپین جمع آوری امضا برای محاکمه فلان سلبریتی فوتبال نیست، بلکه حضور فوری در خاکریز جهاد تبیین است.

امروز پاسخگویی به شبهات نسل جوان، که مورد اغواگری سلبریتی‌های شیطانی قرار گرفته، یک اصل است ولذا جریان مؤمن انقلابی بداند، عرصه جنگ امروز، نبرد اراده‌ها و جنگ روایت‌ها در جنگ ترکیبی دشمن است.

وقتی صدا و سیما در جنگ روایت‌ها و در بدو آشوب و فتنه، تریبون نظام اسلامی را برای روایتگری فوت مهسا امینی، به عمارها ندهد وبلعکس، به کرباسچی، مطهری و پزشکیان تقدیم کند! آنگاه این مثلث شوم آتش بیار فتنه، امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازند!

پس اگر جریان انقلابی، پاسخگویی به شبهات جوانان و آمرین واگذاری تریبون صدا و سیما به حامیان آشوب و فتنه را رها کند و به کاخ یک سلبریتی ضدانقلاب گیر بدهد، حرکت برخلاف مسیر نقشه راه رهبری و دور شدن از جبهه جهاد تبیین است.

والسلام

 


سه شنبه 101 مهر 5 , ساعت 10:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عمار یاسر فرمانده بزرگ جهاد تبیین در سخت‌ترین شرایط و پیچیده‌ترین فتنه‌ها در کنار مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام قرار داشت و تاریخ او را معیار و شاخصی برای تشخیص حق از باطل معرفی کرده‌ است.

عمار تا زنده بود، کار مالک در میدان نبرد آسان بود، اما وقتی عمار به شهادت رسید، مالک از یک قدمی پیروزی بر کفر برگردانده شد، که نتیجه آن شهادت مولایمان امام علی گردید.

متأسفانه صدا و سیما برخلاف سیره علوی و در جهت پیچیده شدن فتنه و آشوب، بجای دعوت از عمارهای انقلاب، تریبون نظام اسلامی را به سه تن از عمروعاص‌های جبهه باطل، به نام کرباسچی، علی مطهری و پزشکیان سپرد!

اگر نظام اسلامی، فرصت‌های خود را به آتش بیاران فتنه بسپرد، قطعاً عمروعاص‌ها در آتش فتنه خواهند دمید و آتش افروزی گسترده‌ و عمیق‌ خواهد شد، که شد.

وقتی عمروعاص‌ها، بجای عمارهای انقلاب در صدا و سیما بنشینند، بعنی جنگ جمهوری اسلامی با خودش!

والسلام

 


جمعه 101 مهر 1 , ساعت 10:1 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

حضرت امام‌خمینی می‌فرمــایند: «حفـظ‌ جمهــوری‌ اســلامی‌، از حفـظ‌ امام‌ زمان "عجل الله" هم‌ مهمتر است و اگر امـام‌ زمــان‌‌ عجل الله هم‌ بود‌؛ جـان‌ خودش‌ را فدای‌ حکومت‌‌ جمهوری‌ اسلامی‌ می‌کرد»

تحلیل کوتاه سخنان حضرت روح الله به ما می‌گوید: ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با استمرار جمهوری اسلامی معنا پیدا می‌کند، چرا که جمهوری اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله است.

حاج قاسم شهیدان با اهدای جانش، به زیبایی تمام، سخنان امام را تفسیر عملی کرد و در وصیت نامه خود نوشت: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.»

در فتنه‌ای که به بهانه فوت مهسا امینی ایجاد شده، آشوب‌طلبان یا عمله‌های صهیونیست‌ها شعار می‌دادند، « اصل نظام نشانه است»، یعنی در توهم خود، قصد ساقط کردن جمهوری اسلامی را دارند.

دو سئوال اساسی از جریان انقلابی این است؛

ما در دفاع از جمهوری اسلامی کجا قرار گرفته‌ایم؟

تفسیر عملی ما از بیانات حضرت روح‌الله، چقدر با تفسیر عملی حاج قاسم نزدیک و ملموس است؟

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ