سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 مهر 16 , ساعت 7:47 صبح

به نام خدا و برای خدا

رفتار سیاسی و اندیشه سیاسی دولت اعتدال در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی بر خلاف اصول و مبانی نظام اسلامی است و در این مدت اابرای شکستن تابوی مذاکره با آمریکا تلاش گسترده ای را سازماندهی کرده و باب آن را در مذاکرات هسته ای، حتی در سفر وزیر خارجه دولت اعتدال به نیویورک باز نموده و دستان رئیس جمهور آمریکا را با توصیه استراتژیستهای که سر در آخور آمریکا دارند، در دستان خود فشرده تا میزان ارادت خود را به آستان آمریکا اثابت نمایند. جریان خزنده اعتدالیون در یک حرکت افراطی و پرشتاب و بدون پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و با بهره گیری از چراغ سبز عده ای از نمایندگان مجلس، همچنان در راستای زمینه سازی نفوذ آمریکا قدم بر می دارد و اخطارهای متعددی هم از رهبر معظم انقلاب دریافت نموده است!!!

در دولتهای نهم و دهم آمریکا بشدت نگران نفوذ تفکر و حضور استراتژِیک نظام اسلامی در کشورهای پیرامونی خود بود، بطوری که رئیس جمهور آمریکا نتوانست نگرانی خود را پنهان نماید، اما دیپلماسی ذلیلانه دولت اعتدال موجب نگرانی شدید رهبر عزیز انقلاب و ملت شهید داده ایران از نفوذ آمریکا گردیده و در همین رابطه حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: «دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم بویژه جوانان هستند و همه باید هوشیار و بیدار باشند ... مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است.»

رهبر معظم انقلاب در برابر جریان افراطی اعتدالیون و هدایتگران پشت صحنه آنان فرمودند: متأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.» لذا امام خامنه ای در دیدار با مسئولین نیروی دریایی سپاه تیر خلاص را به قلب لیبرالهای سرمست قدرت و ثروت شلیک کردند و به صراحت فرمودند: «مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بی شماری نیز دارد.»اا

البته جریان زر و زور و تزویر که ادامه حضور خود در قدرت را بدون نفوذ کدخدا(آمریکا) غیر ممکن می داند از اقدامات نابجای خود دست بردار نیست و لذا باید چاره ای اندیشید و سدی محکم در جلوی آنان ایجاد کرد و گرنه همچون رهبر فرزانه انقلاب باید نگران بود که در دیدار مسئولین برگزار کننده کنگره شهداء استان چهار محال و بختیاری فرمودند: «به یک نکته‌ای توجّه کنید: ما مواجهیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه‌ی فرهنگی و اعتقادی و سیاسیِ اعلام نشده؛ یعنی شما حالا که من دارم میگویم، قاعدتاً از من قبول میکنید لکن اطّلاع ندارید از آنچه دارد اتّفاق می‌افتد؛ بنده اطّلاع دارم از آنچه دارد اتّفاق می‌افتد؛ من دارم میبینم چه دارد اتّفاق می‌افتد؛ لشکر فرهنگی دشمن و لشکر سیاسی دشمن با همه‌ی ابزارهایی که برایشان ممکن بوده، حمله کرده‌اند به ما برای سست کردن اعتقادات دینی ما، سست کردن اعتقادات سیاسی ما، تقویت نارضایتی‌ها در داخل کشور، جذب جوانها بخصوص جوانهای فعّال و اثرگذار در سطوح مختلف برای مقاصد خودشان؛ دارند کار میکنند. خب، در مقابل اینها کارهایی دارد انجام میگیرد؛ بچّه‌های حزب‌اللّهی، مردمان مؤمن، مسئولان باتعهّد کارهای خوبی دارند انجام میدهند لکن بیش از اینها باید در کشور کار بشود

راستی عزیزان کاربر؛ از شما تقاضا دارم که حقیر و سایر ملت را در مقابله با حمله‌ی همه‌جانبه‌ی فرهنگی، اعتقادی و سیاسیِ اعلام نشده؛دشمن و نفوذ پیچیده آن راهنمائی فرموده و نظرات خوب و راهگشایتان را جهت انتشار در وبلاگ ورنه سیاسی ارسال فرمائید.

والسلام  

 


سه شنبه 94 مهر 14 , ساعت 9:10 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر دوره 23 ماهه ریاست جمهوری حاج حسن روحانی را مورد بررسی محققانه قرار دهیم در می یابیم که یک جریان لیبرال وابسته به آمریکا hhایشان را احاطه کرده و متون سخنرانی های لیبرالی آقای روحانی توسط این حلقه وابسته نوشته و تنظیم می گردد و لذا در طول مذاکرات هسته ای استراتژی واحدی را از زبان رئیس جمهور نشنیده ایم و متأسفانه به فراخور زمان و مکان اهداف متعددی را در باب مذاکرات هسته ای از سوی جناب روحانی و هم فکرانش بیان گردیده که موجب تعجب و سر در گمی مردم شده است و در نهایت، هدف واقعی مذاکرات حاج حسن با کدخدا(آمریکا) در طی 2 سال گذاشته معلوم نشد!!!

در این رابطه به چند نمونه از سخنان آقای روحانی که در برهه های مختلف مطرح نموده اشاه می شود. مثلا، می گوید که در نتیجه توافق ژنو، قدرتهای بزرگ در برابر ملت ایران زانو زده اند! و در جای دیگری مذاکرات هسته ای را بازی برد-برد می خواند! و در مقطعی می گوید؛ با رفع تحریم، مشکل آب آشامیدنی مردم حل می شود و سرمایه به داخل کشور می آید! و پدر معنوی و اصلی دولت، یعنی هاشمی رفسنجانی می گوید؛ تابوی مذاکره با آمریکا را شکستیم! و پس از بازگشت از نیویورک اعلام می کند، که با هر کس و در هر کجا مذاکره می نماید! و در ادعایی غیر واقعی و دروغ می گوید؛ که در توافق وین 3 گل زده ایم و 2 گل خورده ایم! و وزیر خارجه اش آقای ظریف بدون برنامه قبلی و کاملاً اتفاقی! با اوباما رئیس جمهور آمریکا دست می دهد! و آقای روحانی قبل از سفر به نیویورک در 31 شهریور 94 در ادعایی بی ربط در خصوص مذاکرات 2 ساله با کدخدا(آمریکا) می گوید: «در مذاکرات هسته‌ای بر جنگ پیروز شدیم و در این مذاکرات جلوی تنش و جنگ را گرفتیم زیرا ادامه آن وضعیت به جنگ منتهی می‌شد که جلویش را گرفتیم.»

تتبرای اینکه بتوانیم پشت پرده مذاکرات هسته ای را واکاوی نمائیم و به نیت واقعی اعتدالیون و هدایتگران داخلی و خارجی آنها پی ببریم، بخشی از سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ آمریکا را بار دیگر مرور می کنیم، تا تکلیف خود را بدانیم و در پپیچ بزرگ تاریخ مسیر را گم نکنیم، زیرا خطر جریان اعتدالیون از اصلاح طلبان بیشتر و ملموس تر است. جریا اعتدال لیبرال بعد از توافق وین، همه همت و تلاش خود را در جهت بازگرداندن آمریکا از درون پنجره بکار بسته است.

رهبر حکیم و بصیر انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ آمریکا فرمودند: «تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است. نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسیار خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است نباید گذاشت امید شیطانی به خواب رفتن ملت در دل دشمن پا بگیرد دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیرنده و تصمیم‌ساز است ... نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.»

معظم له با توجه به اصرار جریان خود باخته و لیبرال اعتدال تأکید ورزیده و فرمودند: «دین و انقلابی گری به کنار، وفاداری به مصالح کشور و عقل چه می شود؟ کدام عقل و وجدان اجازه می دهد ما جنایتکاری مانند آمریکا را بزک کنیم و دوست و مورد اعتماد جلوه دهیم؟ شیطانی را که ملت از در بیرون کردند در صدد است از پنجره برگردد

ممکن است برخی دوستان عزیز با نظر حقیر مبنی بر خطر ناک بودن جریان اعتدال را مخالف باشند و دلیلی را مطالبه نمایند، در این راستا کافی است، یک بار دیگر سخنان امام خامنه ای را در حرم حضرت روح الله در 14 خرداد امسال از نظر بگذرانیم تا خطر این جریان که نظرات صریح و قطعی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را تحریف و تفسیر به رای می کنند، متوجه گردیم. زیرا این حریان وقتی می شنود که رهبری نهیب می زند، که جوانان حزب اللهی را افراطی نخوانید، هنوز سه روز از بیان رهبری عزیز نگذشته است که رئیس جمهور می گوید: «نخواهم گذاشت عده ای افراطی به امید ملت ضربه بزنند.»

امروز به آسانی چهره نفاق و اهانتهای پی در پی جناب روحانی را می شود دید، اگر باور ندارید به چند نمونه از بیانات رهبری و جواب های اهانت آمیز حسن روحانی توجه فرمائید؛ وقتی امام خامنه ای می فرمایند: «کسانی که برای تئوریزه کردن سازش، تسلیم و اطاعت مقابل زورگویان، نظام را به جنگ طلبی متهم میکنند خیانت میکنند و دروغ میگویند. نظام اسلامی، نظام انسانی، نظام شرف و سلامت و تکریم بشر است.» اما حسن روحانی با لجاجت اینگونه پاسخ می دهد: «ما نباید بر روی دنیا پنجه بکشیم و دایما سر جنگ داشته باشیم، عده‌ای حیات سیاسی شان در درگیریها و آشوبهاست.»

امام خامنه ای می فرماید: به مذاکرات بدبینم . حسن روحانی می گوید: به مذاکرات خوشبینم.

حضرت آقا می فرمایند: علوم انسانی باید اسلامی شود. اما روحانی می گوید: کجای علوم باید اسلامی شود؟

حضرت آقا فرمودند: باید نهی از منکر کرد. ولی حاج حسن روحانی گفت: مردم نیازبه ارشاد ندارند.

حضرت آقا می فرمایند: نگذارید با مطالب ناصحیح دین مردم را لجن مال کنند. ولی روحانی می گوید: باید سانسور و ممیزی را برداریم، مردم خودشان می فهمند.

 آیا این تفکر خطرناک نیست؟! نتیجه این خواهد بود که جریان اعتدال، شکستن تابو مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ را در سر دارد و تلاش خود را در راستای رابطه با آمریکا و حضور کدخدا در ایران سازماندهی کرده است!!!!

والسلام

 


یکشنبه 94 مهر 12 , ساعت 11:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که تا قبل از تهدید مقام معظم رهبری هیچکدام از مقامات رژیم سعودی در سطوح مختلف حاضر نبودند به مقامات ایرانیhh در خصوص فاجعه ی منا پاسخگو باشند، جناب روحانی در یک دروغ آشکار بازگرداندن پیکر حجاج را نتیجه تلاش وزارت خارجه بی خاصیت خواند و از وزیر خارجه خود تشکر نمود!!!

وزارت خارجه ای که با اولین تهدید جان کری وزیر خارجه آمریکا، کشتی اعزامی کمک به مردم مظلوم یمن را قبل از تخلیه و بدون سر و صدا به کشور باز گردانده، آیا توان چنین کاری را داشته است؟ و می شود این دروغ را باور کرد؟!!!!!!!!

وزارت خارجه ای که وزیر خارجه روسیه می گوید؛ در مذاکرات وین ما و جین قصد لغو تحریم های تسلیحاتی را داشتیم اما مذاکره کنندگان ایرانی با آن مخالفت کردند!!!!!!

وزارت خارجه و دولت اعتدالی که حتی نتوانست برای وزیر ارشاد خود ویزای سفر به عربستان را مهیا نماید، آیا توان باز گرداندن پیکر حجاج بیت الله الحرام را داشته است؟!

آیا می شود باور کرد که باز گرداندن جنازه های مظلوم منا تدبیر دولت راستگویان بوده است؟!!!!!!!!!!! 

به جناب روحانی باید متذکر شد؛ همیشه به کسی تکیه کن که خودش به کسی تکیه نکرده باشد  و او کسی نیست غیر از خــدا... و شما اشتباهی به سوی کدخدا(آمریکا) رفته اید تا دیر نشده برگرد!

والسلام

 


یکشنبه 94 مهر 12 , ساعت 10:58 عصر

به نام خدا و برای خدا

چندی قبل هاشمی رفسنجانی منتقدان توافق هسته ای را هم آواز و همراه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواند و گفت: «او (نتانیاهو) آنجانن رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است.»

با گذشت چند ماه از سخنان تفرقه انگیز و دشمن پسند حجت الاسلام رفسنجانی، اسرار از پرده برون افتاد و مشخص شد، آنکه در خصوص توافق هسته ای با نخست وزیر اسرائیل هماهنگ و همراه است، جریان "زر و زور و تزویری" است که هاشمی رفسنجانی فرماندهی آن را به عهده دارد.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی که در یک جنگ زرگری خود را مخالف توافق هسته‌ای نشان می داد، در یک چرخش 180 درجه ای به یکباره با آقای رفسنجانی و اوباما هماهنگ شد و در لیست موافقان برجام و قطعنامه 2231 قرار گرفت و در روز شنبه در مصاحبه با شبکه‌ خبری سی‌ان‌ان گفت: «باید توافق را پذیرفت و برای اجرای درست آن تلاش کرد ... بیایید مطمئن شویم که ایران به همه تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای، پایبند می‌ماند.»

با تائید برجام(توافق وین) از سوی نتانیاهو، چقدر زود چهره نفاق در داخل کشور هویدا شد و همراهان و هم آوازان نخست وزیر اسرائیل مفتضع شدند، آنانی که در فتنه سال 88 خود و خاندان و اصحاب نان به نرخ روز خورشان با هدایت  آمریکا، انگلیس و اسرائیل به مدت 8 ماه، کشور را به آشوب کشاندند و تلاش بی وقفه ای را جهت تغییر نظام اسلامی سازماندهی کرده بودند، ولیکن مقهور رهبری بی نظیز امام خامنه ای و ملت عزیز ایران در نهم دی گردیدند و به اهداف کثیف شان دست پیدا نکرده و از مردم سیلی سختی دریافت کردند.

اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم، به چهرهای خوشنامی همچون؛ طلحه، زبیر، ابوموسی اشعری و شریح قاضی و ... می رسیم که پس از رحلت رسول مکرم اسلام، راه تزویر و نفاق و اشرافی گری را در دوران امیرالمؤمنین، امام حسن و امام حسین علیه السلام در پیش گرفتند و در مقابل اهل بیت ایستادند و متأسفانه باید گفت که امروز آقای رفسنجانی باتفاق خاندان و برخی ار اصحابش بخصوص بعد از فتنه سال 88 به همان طریق طلحه، زبیر، ابوموسی اشعری و شریح قاضی و ... حرکت خود را تنظیم کرده و عملاً به تحریف خط امام و اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله و سلم برخاسته اند.

آقای هاشمی رفسنجانی دیروز استوانه نظام بودند و امروز در خدمت اهداف آمریکا، به براندازی نظام اسلامی همت گماشته است.  امام خمینی در صحیفه نور، ج 17، صفحه 250 خطاب به این جماعت فرمودند: «هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است.» اما چرا عبرت نمی گیرند و همچنان به راه سامری ها و ابوموسی اشعری ها را می پیمایند؟!!!

 برادران یوسف وقتی می‌خواستند یوسف را به چاه بیفکنند یوسف لبخندی زد ... یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست ... یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می‌تواند به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟ اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خدا تکیه گاهی نیست …

ای دل پاره پاره ام , دیدن اوست چاره ام / اوست پناه و پشت من , تکیه بر این جهان مکن

والسلام

 


شنبه 94 مهر 11 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

سه سال است که آقای احمدی نژاد در سازمان ملل متحد اقدام به سخنرانی انقلابی و دفاع از مظلومین  نمی کند و دقیقاً بر خلاف او، آقاینن حسن روحانی در کسوت روحانیت به سخنرانی از جنس لیبرالیسم می پردازد و حاضر نیست از مواضع به حق انقلاب اسلامی سخنی بگوید و از فلسطین و مظلومیت فلسطینی سخنی بر زبان نمی آورد و به گونه ای سخن می گوید که کدخدا(آمریکا) را مساوی با جهان می پندارد و آستانش را می ستاید و پس از بازگشت از نیویورک به وزیر خارجه خود اذن می دهد که بدون برنامه قبلی! و در یک اقدام ننگین و در یکی از راهروهای سازمان ملل دست رئیس جمهور آمریکا را در دست گیرد تا پیام سرسپردگی و دیپلماسی ذلت دولت اعتدال را به آستان آمریکا برساند!

رؤسای جمهور کشورهای عضو سازمان ملل انتظار داشتند که رئیس جمهور کشورمان از مواضع انقلابی ایران و ملتها و کشورهای مظلومی که این روزها در زیر شدیدترین ببمباران های دژخیمان آمریکائی، عربستانی و اسرائیلی قرار گرفته اند، سخنی بگوید، که متأسفانه جریان لیبرال و غربگرائی که بسته های سخنرانی روحانی را تهیه کرده بودند، محتوای سخنرانی امسال ایشان را بسیار لطیف و بر اساس تائید برجام ننگین و رضایت کدخدا تنظیم کرده بودند، که اگر بسم الله و صلوات بر محمد و اله و اصحابه را از سخنرانی جناب روحانی خذف نمائیم و متن سخنرانی ایشان را در اختیار دیگران قرار دهیم، آنگاه هیچ کسی باور نمی کند که این سخنرانی رئیس جمهور نظام اسلامی، انقلابی ایران است! و همگی تائید خواهند کرد که متن سخنرانی آقای روحانی بیشتر در جهت تهیج حزب و گروه طرفدار خود بوده است!تت

اما آقای حسن روحانی که منتقدین داخلی خود را با الفاظ اهانت آمیزی همچون ترسو، بزدل و بی سواد خطاب می کند، در سازمان ملل نتوانست بر ترس خود غلبه کند و جرأت بیان حقایق را نداشت، -البته در یک جمله سخنی از رژیم صهیونیستی و آمریکا بر زبان آورد- اما رئیس جمهور انقلابی آرژانتین که یک زن است، بدون ترس و وحشت از آمریکا سخنانی را بر زبان جاری کرد که تحسین رؤسای جمهور کشورهای مختلف را بر انگیخت و از حزب الله لبنان، مردم فلسطین و سوریه حمایت کرد و حامیان داعش را رسوا نمود که در تصویر روبرو بخشهای آتشینی از آن سخنرانی پرشور و انقلابی را مشاهده می فرمائید.

یا رب العالمین؛ کاش وســواس بگیــرم ، شـــب و  روزم  همه این باشد و باشد، که مبــادا ز مــن و کــرده? مـــن، دلـــبرِ مــن غصـــه بگیــرد! و زبانـــم لال، برای گنهـم اشـــک بریــزد!!

ایها العزیز؛ ادرکنی و لاتهلکنی یا صاحب العصر والزمان

والسلام

 


شنبه 94 مهر 11 , ساعت 9:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

در دیدار روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب با جانبازان بصیر کشور یکی از جانبازها درباره توافق هسته‌ای به حضرت آقا می‌گوید: «نماینده‌هایکک مجلس آنقدر که حواسشون به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و... هست حواسشون به این نیست که آمریکا با این کار داره با این توافق پاش رو میذاره لای درِ تا این درِ مذاکره هیچوقت بسته نشه و ما تا چندین سال بعد هی باید بریم پشت میز مذاکره و ...» صحبتهای این جانباز عزیز که تمام می‌شود، رهبر عزیز در پاسخش می‌گویند: «این رو به من نگید، این رو به نماینده‌های مجلس بگید، به اونایی که فکر می‌کنید حواسشون نیست بگید.»

فتنه ای که در آینده انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کند، نفاق پیچیده ای است که در آن تصویر امام پاره نمی شود ولی بر خلاف تفکر انقلابی امام و حاکم نمودن اسلام آمریکائی که همان اسلام زر و زور و تزویر است، عمل می شود. در فتنه آینده به رهبری و ولایت فقیه اهانتی صورت نمی گیرد، و دائماً از زبانشان لفظ رهبر معظم انقلابشنیده می شود، ولی در پشت پرده و در قمار با کدخدا و اتاقهای فکر آمریکائی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه را دنبال می نمایند. فتنه گران آینده را به آسانی می توان رد یابی نمود و آنان را از استتار بیرون آورد، عده ای از آنان افراد سابقه‌دار و مبارزی هستند که در طی مسیر انقلاب استحاله شده‌ و آرمان‌هایشان تغییر کرده، اما جرأت بیان آن را ندارند ولی امروز برای رسیدن به اهداف پلید خود، هموراه از امام دم می زنند و خاطره می گویند؛ که امام از سال 63 مخالف شعار مرگ بر آمریکا بوده است و در همین مسیر به علامه سازی و آیت الله سازی یک شبه می پردازند!!!

عده ای از فتنه گران آینده کسانی هستند که با بهره گیری از سوابق انقلابی خود، پدران یا برادرانشان، حوزه‌های مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام اسلامی را تصرف کرده و از درون سنگرهای نظام اسلامی، به حریم ولایت فقیه می تازند و زمینه نفوذ آمریکا را در پسا برجامدنبال می نمایند و ادعا می کنند که دولت لیبرال تحت امرشان تابوی مذاکره با آمریکا را شکسته است!!!م

برای مقابله با نفاق پیچیده ی جریان زر و زور و تزویر، نیاز به داشتن بصیرت و ایجاد بصیرت و در وسط میدان بودن است، لذا در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری به جانبازان بصیر کشور، عده ایی از اساتید، طلاب، جانبازان، خاندان شهداء و دانشجویان کشور اقدام به تحصن در جلوی مجلس شورای اسلامی و دفتر علی لاریجانی در قم نمودند، تا صدای اعتراض خود را در خصوص نفوذ پیچیده آمریکا به گوش عده ای از نمایندگان غفلت زده مجلس و مسئولان دولتی اعلام نمایند، زیرا مقام معظم رهبری در پاسخ سرگرم شدن نمایندگان مجلس به سانتریفیوز و غفلت از نفوذ آمریکا، که مورد سئوال یکی از جانبازان بود، فرمودند: «این رو به من نگید، این رو به نماینده‌های مجلس بگید، به اونایی که فکر می‌کنید حواسشون نیست بگید.» و لذا اقدام به موقع و انقلابی یک طلبه به همراه خانواده خود توانست قلب فتنه آینده را نشانه رود، بطوری که دولت اعتدال سراسیمه با تمام ابزارهای در اختیار خود، برای خاموش کردن ندای عمارهای زمان وارد میدان شد و اینجاست، که عمق و میزان تأثیر یک حرکت انقلابی برای خدا مشخص می گردد.

امام رضا علیه السلام فتنه ی آخرالزمان را چنین بیان می فرمایند: «فتنه ی بعضی از کسانی که ادعای محبت ما را دارند بر شیعیان ما از فتنه ی دجال سخت تر است.» راوی از امام سئوال کرد: چرا؟ امام فرمودند: «چون با دشمنان ما دوستی و با دوستان ما دشمنی می کنند، این کار آنها باعث خلط حق و باطل شده و امر را بر مردم مشتبه می سازد تا جایی که مؤمن از منافق تشخیص داده نمی شود.»

والسلام

 


پنج شنبه 94 مهر 9 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که این روزها ملت رشید ایران شاهد کشته شدن مظلومانه قریب 500 نفر از حجاج ایرانی در سرزمین منا می باشند و انتظار این بودتت که دولت اعتدال در مقابل حکام عیاش و شرابخوار سعودی موضع قاطعی را اتخاذ نمایند و رئیس جمهور و وزیر خارجه سفر تشریفاتی خود به سازمان ملل را نیمه کاره رها نمایند و در کنار ملت رشید ایران تدبیری برای کاستن از بار این مصیبت بزرگ بعمل آورند ولیکن جناب روحانی و دست اندر کاران سفر به نیویورک تمام هم و غم خود را در راستای دیپلماسی ذلیلانه و تحکیم زیر ساخت مذاکره ی با کدخدا(آمریکا) قرار داده و برای لحظه ای دست از دیپلماسی لبخند ذلیلانه در مقابل آمریکا برنمی دارند و حتی رئیس جمهورمان پس از بازگشت به کشور، بلافاصله سیگنالی را برای رضایت طرف آمریکا ارسال و فریاد مذاکره با هر کس و در هر کجا را سر می دهد!!!

متأسفانه دولت اعتدال جناب روحانی با نفاق پیچیده در طول مذاکرات هسته ای مرتباً بحث بازی برد-برد را مطرح می نمود که حاصل امروز آن، دیپلماسی ذلیلانه و مذاکره فراگیر و بلند مدت با آمریکائیها می باشد و به جرأت می توان گفت؛ که جریان لیبرالی که دولت روحانی را ادره می نماید، فاصله اش با تفکرات ناب انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن بسیار زیاد است و به نظر می رسد که در پیچ بزرگ تاریخی جریانی در داخل کشور عامداً آن را بر خلاف تفکرات انقلابی هدایت می کند و لذا وقتی دولت اعتدال از تمام ظرفیت هاینن قانونی و استراتژیک خود در مقابل رژیم سعودی از ترس کدخدا(آمریکا) و بسته شدن باب دیپلماسی ذلیلانه واکنشی در حد و اندازه ملت دلاور و سرفراز ایران اسلامی نشان نمی دهد، اینجاست که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در برابر اهانتهای پی در پی مقامات بی کفایت سعودی وارد میدان شده و در راستای احقاق حقوق حجاج کشته شده و مفقودین و خانواده های چشم انتظار ایرانی و 24 کشور مسلمان جهان می فرمایند: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون از خود خویشتن‌داری نشان داده و رعایت ادب اسلامی و حرمت برادری در دنیای اسلام را کرده است اما این را بدانند که دست ایران، برتر از خیلی ها است و امکانات بیشتری هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذیت کننده و موذی عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد ... اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل ایران خواهد شد.»نن

تنها دقایقی بعد از تهدید جدی فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای بود، که مقامات آل سعود به سر عقل آمده و خالد الفالح وزیر بهداشت خود را سراسیمه به جده جهت ملاقات با همتای ایرانی خود آقای حسن هاشمی گسیل داشتند و خالد الفالح پیام تسلیت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان را به دولت ایران و خانواده قربانیان اعلام نمود و گفت: "که ریاض آمادگی همکاری با جمهوری اسلامی ایران را دارد و زمینه انتقال تمام اجساد قربانیان ایرانی حادثه منا را در اسرع وقت فراهم می نماید." و لذا یکبار دیگر جهان و ملت ایران شاهد عظمت و بزرگی رهبر عزیزمان گردیدند و بار دیگر مسلمانان و ملل آزاده جهان، شاهد درخشش ولایت فقیه شدند.

آیا دولت اعتدال در مقابل عظمت و بزرگی رهبر عظیم الشأن نظام اسلامی زانوی ادب بر زمین خواهد زد و یا ملت بزرگ ایران را در مسیر بی بازگشت مذاکره و رابطه ذلیلانه به همراه دیپلماسی لبخند با آمریکا دنبال می کند؟!

سهراب سپهری چقدر زیبا گفت: خدا گر پرده بر دارد ز روی کار آدمها! چه شادیها خورد برهم... چه بازیها شود رسوا... یکی خندد ز آبادی... یکی گرید ز بربادی... یکی از جان کند شادی... یکی از دل کند غوغا... چه کاذب ها شود صادق...چه صادق ها شود کاذب... چه عابد ها شود فاسق... چه فاسق ها شود عابد... چه زشتی ها شود رنگین... چه تلخی ها شود شیرین ... چه با?ها رود پایین...چه اسفلها شود علیا... عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمیدارد.

والسلام

 


سه شنبه 94 مهر 7 , ساعت 11:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

پس از اینکه آقای حسن روحانی از نیویورک بازگشت در جمع خبرنگاران و از داخل کشورمان پیامی برای کدخدای خود یعنی آمریکا مخابره کرد ونن گفت: «حاضرم برای اینکه خونریزی‌ها در سوریه و عراق حتی یک ساعت زودتر قطع شود و حتی بتوانیم از خون یک مسلمان حراست کنیم با هر کس در هر کجاحرف بزنم به شرطی که نتیجه، برقراری امنیت و ثبات در عراق، سوریه و یمن و آسایش مردم این کشورها باشد.»

جناب روحانی که هنوز از توافق هسته ای با 5+1 نمی تواند دفاع منطقی و حقوقی داشته باشد و هیچ افق روشنی ملت ایران در خصوص حل مشکلات عدیده اقتصادی خود و کشور مشاهده نمی کنند و اذن رهبری هم صرفاً مذاکره در مورد مسائل هسته ای با آمریکائیها بوده، پس طرح مذاکره با هر کس و در هر کجا، ارسال سیگنالی است برای مذاکره بیشتر با طرف آمریکائی که در ورای آن مذاکرات چیزی جز نفوذ خزنده دشمن دیده نمی شود!

به جناب روحانی باید یادآور شد؛ اگر قرار بود که میز مذاکره کشورها و گروههای محور مقاومت به دولت لیبرال شما و حتی دولت احمدی نژاد واگذر می شد، امروز دیگر اثری از هسته های مقاومت اسلامی بر اساس نظریات امام راحلمان و انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین جهان دیده نمی شد!تت

در حالی که قلب ملت شریف ایران از حادثه منا غصه دار بود و انتظار داشتند که رئیس جمهور کشورشان، پس از پی بردن به عمق فاجعه منا که منجر به کشته و مفقود شدن بیش از 500 نفر از حجاج ایرانی گردیده بود، در کنار ملت خود حاضر شود و سفر تشریفاتی و دید و بازدیدهای لیبرالی خود را نیمه تمام رها کند و به کشور باز گردد، ولیکن ملت، شاهد این بود که آقای روحانی پس از اتمام سخنرانی غیر انقلابی و غیر مفید خود، در حالی که سفر 5 روزه اش رو به پایان بود، با بی صداقتی تمام، روغن ریخته را نذر امامزاده نمودند و به دروغ سفر 5 روزه را 7 روزه خواندند تا بار دیگر مردم را بفریبند! و این در حالی است که از سوی رسانه دولت، سفر رئیس جمهور را از قبل 5 روزه اعلام کرده بودند!

غمگینانه باید گفت؛ که جریان غربگرایی که دولت را در اختیار گرفته اند، کشور و ملت بزرگ ایران را در اجراء برجام و قطعنامه 2231 در مسیری بی بازگشت و در راستای منافع آمریکا و اسرائیل قرار داده و لذا این دولت که هنوز در بازگرداندن جنازه های حجاج ایرانی از قتلگاه منا، ناتوان است و پس از گذشت 7 روز از حادثه غمبار منا نتوانسته است صدها خانواده چشم انتظار مفقودین را از نگرانی خارج نماید و نمی تواند وزیر لیبرال خود علی جنتی را بعنوان نماینده رسمی دولت به عربستان اعزام نماید و از پاسپورت ملیت ایرانی دفاع نماید، حق اینکه بتواند با هر کس و در هر کجا و در خصوص هر موضوعی مذاکره نماید را ندارد.

راستی اینکه جناب روحانی سفرش را نیمه تمام(الکی) گذاشت و به کشور بازگشت، آیا جنازه های حجاج را هم به کشور باز گرداند؟!!!!

جناب روحانی! راستی عهد و پیمانت با ملت چه شد؟ و آیا حضورتان در تهران باری از مشکلات خانواده های چشم انتظار حجاج مفقودی می کاهد؟! و اصلاً به حضورتان در تهران نیازی بود؟!!!!

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید/ ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود

زنده را تا زنده است شاخه گلی دستش دهید/ ورنه بر سنگ مزارش تاج گل‌ها را چه سود»

مهاتما گاندی در خصوص وصف حال دولت روحانی می گوید: «آنچه ما را به نابودی خواهد کشاند از این قرار است: سیاست بدون اصول ، لذت بدون وجدان ، علم بدون شخصیت و تجارت بدون اخلاق.»

والسلام

 


شنبه 94 مهر 4 , ساعت 11:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

فاجعه ننگین کشتار حجاج بیت الله الحرام را در سر زمین منا بدست سفاکان وهابی سعودی تسلیت عرض می نمایم.

در حالی که این روزها دنیای اسلام و بخصوص ملت ایران از حادثه مشکوک منا و قتل و عام حجاج بیت الله الحرامقلب آنها آزرده گردیده ککولیکن حاج حسن روحانی بدون توجه به این مصیبت غمبار، سرگرم سفر تشریفاتی و تفریحی به سازمان ملل است و در این میان ملاقات با اوباما را نفی می کند، اما در سویی دیگر پروژه نفوذ اقتصادی کدخدا(آمریکا)در کشورمان را کلید زد و خطاب به آمریکائیها گفت: «ما برنامه های آینده خود را شفاف با دنیا(آمریکا) در میان می گذاریم و در این میان یکی از راه های کاستن(نفوذ) از فاصله میان ایران و آمریکا، همکاریهای اقتصادی است.»

دولت اعتدال روحانی با مشی لیبرالی خود ثابت کرده است که در مقابل ضعیف ترین کشورها هم جرأت دفاع از حفقوق شهروندان خود را ندارد و اگر جنایت هولناک وهابیان سعودی در منا، علیه شهروندان هر کشور دیگری رخ داده بود و بیش از 400 نفر از مردمش مظلومانه کشته، مفقود و مجروح شده بودند، کمترین اقدام اخراج فوری سفیر آن کشور بود و در حالی که حکام وهابی و میگسار سعودی با اهداء دلارهای نفتی تا حد زیادی توانسته اند رسانه های جهانی را کنترل نمایند، می طلبید که رئیس جمهورمان برای نشان دادن عمق جنایت منا سفر خود را به تشریفاتی خود را به نیویورک نیمه تمام می گذاشت و کمیته های در سطوح سیاسی امنیتی-نظامی، فرهنگی و لجستیکیزیر نظر خود تشکیل می داد تا ملت عزیز ایران، قدرت، عزت و پایبندی به عهد و پیمان را بصورت عملی در رئیس جمهورشان مشاهده نمایند! که این اتفاق مبارک از جریان لیبرال ترسو بعید است!!!

غمگینانه باید گفت؛ دولت اعتدال روحانی همه توجه خود را حتی در نیویورک بر اجراء برجام و قطعنامه 2231 و تصرف کرسی های مجلس شورای اسلامی قرار داده و تفکراتش هم بر گرفته از فرهنگ لیبرال غرب می باشد و لذا در چنینحح شرایطی این دولت امکان دفاع از ملت خود را حتی در مقابل تهدیدات کشور ضعیفی همچون عربستان سعودی را نداشته و دچار انفعال گردیده و در مقابل ملت خود، بخاطر عدم دفاع از پاسپورت ایرانی شرمنده و شرمگین است!!!

وقتی سخنان جناب روحانی در نیویورک را مورد بررسی قرار می دهیم، ایشان بر خلاف نظر صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم رابطه اقتصادی با آمریکا، ذلیلانه پروژه همکاریهای اقتصادی با آمریکا را جهت کاستن فاصله میان آمریکا و ایران مطرح می نماید تا زمینه نفوذ آمریکا را در کشور مهیا نماید و به قول پدر معنوی دولتش، یعنی هاشمی رفسنجانی تابو مذاکره با آمریکا را بیش از گذشته بشکند!!! و لذا می شود دریافت که  ملاقات با اوباما در سفر جناب روحانی به نیویورک منتفی است، ولیکن پروژه نفوذ اقتصادی آمریکا و اجراء زود هنگام برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل آری!!!

جناب روحانی باب مذاکره ی با آمریکا را چنان باز نموده که دیگر کنترل و بستن درب مذاکرات از توان دولتش خارج است. آیا سرنوشتی بهتر از پایان جنگ صفین رغم می خورد؟! مولایمان علی علیه السلام در واپسین روز های جنگ صفین خطاب به لشکریانش فرمودند: امروز تا غروب آفتاب کار معاویه تمام است.

خبر به معاویه رسید، عمر وعاص را به خیمه فرا خواند و گفت: علی تا غروب آفتاب کارمان را تمام می کند دیگر چه حیله ای داری؟! عمر و عاص گفت: آنها را به مذاکره دعوتمی کنم.بپذیرند شکست خوردند نپذیرند دچار دودستگی شده و شکست می خورند!!! پس ای ابا یزید(معاویه) دعا کن، که در لشکر علی جاهل زیاد باشد. در غیر این صورت؛ نه به قشونت متکی باش. نه به خدعه های من!!!

والسلام

 


چهارشنبه 94 مهر 1 , ساعت 1:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریانی در جهت بی اثر کردن فرمانهای رهبر معظم انقلاب بخصوص در عدم رعایت خطوط قرمز ترسمی نظام اسلامی منافقانه و بر// اساس نقشه راه کدخدا(آمریکا) به فعالیت برخاسته است، لذا در اقدامی مشکوک و سئوال برانگیز و قبل از رسیدن به زمان اجراء برجام، زمینه حضور مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی آقای آمانو را جهت بازدید از منطقه نظامی حساس ومهم پارچین برای نمونه برداری مهیا نمود و متآسفانه مسئولان نظامی که بر اساس دستور فرماندهی کل قوا اجازه ورود اجنبی ها را به مراکز خود نداشتند با این هتک حرمت دولت اعتدال همراهی نمودند و عملاً مرتکب تخلف نظامی شدند.

امام خامنه ای در30 اردیبهشت94 در دانشگاه امام حسین (ع) خطاب به نیروهای نظامی دستوری را در یک جمله صادر و فرمودند: «هرگونه بازدید از مراکز نظامی ایران ممنوع است و بنده اجازه این کار را نمیدهم و مسولین نظامی هم ماذون نیستند.» و در همین راستا سرلشکر فیروزآبادی در 29 خرداد94 گفتند: «هر گونه بازرسی و بازدید از مراکز نظامی ممنوع است/نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان مقام معظم رهبری به سر می برند.»

اما در کمال ناباوری و در حالی که چندین روز تا اجراء برجام فی مابین ایران و 5+1 زمان باقی است، به یکباره مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که هیج شکی در جاسوس بودن او به نفع آمریکا وجود ندارد شخصا به سایت نظامی پارچین برای نمونه برداری وارد شد و زمینه خشنودی کدخدای جناب حسن روحانی یعنی آمریکائیها را فراهم ساخت و حالا باید سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا پاسخگوی این بی حرمتی دولت اعتدال به جایگاه فرماندهی کل قوا و ولایت فقیه باشد.نن

می شود گفت؛ که جناب روحانی، که به قول خودش در توافق هسته ای سه گل به حریف زده و دو گل دریافت نموده! در آستانه سفر به نیویورک، بصورت داوطلبانه اولین خطوط قرمز رهبری را نقض نمودو غضنفروار یک گل جهت خوش خدمتی به (کدخدا) آمریکا وارد دروازه خودی نمود!!! تا از این طریق، زمینه نفوذ آمریکا در مراکز مهم نظامی را با کلید جادوئی خود رقم زند!!!

عمارهای امام خامنه ای اگر به این جمله حضرت آقا توجه کنند به عمق نگرانی رهبری از بی توجهی دولت اعتدال و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پی خواهند برد، که در دیدار روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب با جانبازان بصیر کشور، وقتی یکی از جانبازها درباره توافق هسته‌ای به حضرت آقا می‌گوید: «نماینده‌های مجلس آنقدر که حواسشون به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و... هست حواسشون به این نیست که آمریکا با این کار داره با این توافق پاش رو میذاره لای در، تا این درِ مذاکره هیچ وقت بسته نشه و ما تا چندین سال بعد هی باید بریم پشت میز مذاکره و ...» صحبتهای این جانباز عزیز که تمام می‌شود، رهبر عزیز در پاسخش می‌گویند: «این رو به من نگید، این رو به نماینده‌های مجلس بگید، به اونایی که فکر می‌کنید حواسشون نیست بگید...»

با توجه به اقدامات افراطی دولت در توافق هسته ای، به نظر می رسد منطق دولت اعتدال بر سه پایه استوار است: یا حق با دولته ... یا ملت نمی فهمند که حق با دولته ... و یا آنقدر ملت را تحت فشار اقتصادی قرار می دهند تا بفهمیند که حق با دولتِ اعتدالِ لیبراله... 

پس وقتی با این منطق روبرو هستیم عمارها باید به هوش باشند و نگرانی های امام خود را در چهره و گفتارش بخوانند و عمل نفاق دولت اعتدال را رصد نمایند و شمشیر بصیرت را از نیام برکشند و چهره نفاق پیچیده را که در سخنان خود القاب رهبری را به زیبائی بیان می کنند ولی عمل آنان بر خلاف سخنشان می باشد را افشاء و رسوا نمایند.

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ