سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 مهر 5 , ساعت 10:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای بن رودزف معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص موفقیت در برجام گفت: «دیپلماسی بیشتر از هر اقدام دیگر  لآمریکا در طول دهه‌های گذشته برنامه هسته‌ای ایران را به عقب رانده است. آنچه ما با دو سال دیپلماسی با ایران به دست آوردیم بیش از چیزهایی بود که با دهه‌ها تحریم و خصومت به دست آوردیم

البته رئیس جمهور ایران هم بر اساس مشی دیپلماسی از نوع ذلیلانه! آنهم به نفع کدخدا(آمریکا)!، توانمندی هسته ای ایران را نابود کرد! و آنچه را که آمریکا و رژیم صهیونیستی در 37 سال انقلاب اسلامی، با تحمیل جنگ، ترور، کودتا و تحریم بدست نیاوردند در یک دیپلماسی ذلیلانه نقداً تقدیم کدخدا نمود! و لذا بعد از 3 سال جار و جنجال در دفاع از دیپلماسی و برجام، آخرالامر سر شرمندگی بر آستان ملت ایران نهاد و بخاطر اعتماد بیجا به آمریکا با صدایی لرزان وا برافروخته خبر از بدعهدی شیطان بزرگ در اجراء برجام داد. این جریان لیبرال آنقدر به آمریکا خوشبین و وابسته است، که وقتی از نیویورک  بازگشت، گفت؛ کدخدا قول داده جبران کند!

البته آقای بن رودزف در خصوص رمز و راز دیپلماسی موفق می گوید: «دیپلماسی به جسارت سیاسی نیاز دارد. اقدام اوباما برای تهدید طرح‌های تحریمی قانونگذاران آمریکا به وتو در حین ادامه مذاکرات هسته‌ای را شایسته تقدیر دانست.»

البته جناب روحانی با توجه به خاطرات حاج آقای رفسنجانی، متخصص دیپلماسی پنهانی با دشمنان اصلی انقلاب بوده و در این رابطه از جسارت لازم به نفع کدخدا برخوردار است! و تجربیات فراوانی برای متوقف کردن ماشین جنگی ایران در دفاع مقدس، برخلاف دکترین حضرت روح الله داشته که منجر به چند تذکر به ایشان شده بود!

در هر صورت، ماحصل دیپلماسی ذلیلانه دولت اعتدال، که تاکنون از پرده برون افتاده، برجام، قرارداد مالیFATF و قراردادهای نفتی IPC می باشد که همگی به نفع دشمنان ایران و برضرر منافع ملی از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی منعقد گردیده ون متأسفانه هنوز مردم ایران و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سایر توافقات سری و محرمانه دولت اعتدال با آمریکا و کشورهای 5+1 و آژانس انرژی اتمی خبری ندارند!

با توجه به اینکه جناب روحانی جسارت لازم در دیپلماسی انقلابی را نداشته و آمریکا را کدخدا ده می داند و بارها خبر کذب مراودات بانکهای اروپایی با بانکهای ایرانی داده بود، که در جریان سفر به نیویورک، گفته های خود را تکذیب کرد!، لذا دروغ مراودات بانکی برای همگان اثبات شد، پس رئیس جمهور باید سریعاً گزارش جامعی از دیپلماسی پنهان و خیانت بار دولت اعتدال، که موجب شادی مسئولین ارشد و اتاقهای فکری آمریکا شده به افکار عمومی ارائه نماید، تا با خروش انقلابی ملت روبرو نگردد، زیرا ملت ایران در مدت 30 ماه مذاکرات هسته ای، مرتباً شاهد دیپلماسی ذلیلانه و منافقانه از سوی جریان اعتدالیون غربگرا بوده اند.

والسلام


شنبه 95 مهر 3 , ساعت 9:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی که بر خلاف نامه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، از آمریکا و اتحادیه اروپا تضمین کتبی لازم در زمان اجراء برجام را دریافت ننمودف و برجام را کاملاً اجراء کرد!، در سفر اخیرش به نیویورک با دیپلماسی التماسی و خنده های هپروتی دست به دامان رؤسای کشورهای اتحادیه اروپا شد تا به قول خودش به کدخدا(آمریکا) فشار بیاورند که به تعهداتش در برجام عمل نماید و در بازگشت از سفر نیویورک، بدون اینکه شرمنده ملت خود باشد، اعلام کرد، که آمریکا قول داده که اهمال کاری در برجام را جبران نماید و متأسفانه اصحاب مطبوعات محفلی و روزی نامه های حزبی در یک حرکت پروپاگاندا به عوام فریبی ملت پرداخته و وعده های توخالی آمریکا را بعنوان دستاورد سفر جناب روحانی از نیویورک قلمداد نمودند!

این اصحاب رسانه که در خدمت جریان زر و زور و تزویر هستند، باید به مردم پاسخ دهن؛ وقتی که آمریکا در برجام فقط بر روی کاغذ به تعهداتش عمل کرده، پس چگونه مردم به وعده های توخالی آمریکا، که وعده دهنده اش هم معلوم نیست، اعتماد نمایند؟! در این رابطه اگر رئیس جمهورمان و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، راست می گویند؛ نام مسئول وعده دهنده آمریکائی را به همراه فیلم و یا صوت آن منتشر کرده تا سیه روی4 شود هر که در او غش(دروغ می گوید) باشد!!!

به جناب روحانی و تیم مذاکره کننده و رسانه های وابسته به دولت اعتدال باید گفت؛ برای مردم خوب کشورم بارها دروغگوئی آنان در مذاکرات 30 ماهه هسته ای، اعم از وعده انتشار فکت شیت ایرانی، قسم جلاله رئیس سازمان انرژی اتمی، اینکه رئیس جمهور گفت؛ برجام را امضاء نکرده ام به اثبات رسیده و لذا دروغ جدید را مبنی بر وعده آمریکا، به جبران گذشته باور کردنی نیست! و همواره سر مردم کلاه نمی رود و با این دروغها نمی توانید رأی ملت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را کسب نمائید! زیرا آمریکا آن چیزی را که در برجام امضاء نموده، عمل نکرده، آیا امکان دل بستن به وعده ای که گوینده ی آمریکائی آن معلوم نیست وجود دارد؟!

جریان زر و زور و تزویر در خصوص ملت فهیم ایران چگونه فکر می کند؟! کاش جناب روحانی به مردم ایران می گفت؛ آن شیر دال قلابی را که آمریکائیها در اولین سفر ایشان به نیویورک تقدیمش کردند، کجا نگهداری می کند؟! فلذا بهتر است، وعده جدید آمریکا را در کنار شیردال آمریکائی، برای رو سفیدی پادشاهان قاجار و شاه سلطان حسین نگهداری نمایند، زیرا ندای ترس و ذلت را در دیپلماسی شاه سلطان حسینی جناب روحانی در نیویورک مشاهده کردیم و غمگینانه همانند امام خمینی، این دیپلماسی را ننگین و ذلت بار می دانیم!!!

والسلام


جمعه 95 مهر 2 , ساعت 9:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اهمال آمریکا در اجراء برجام واکنش نشان داد و گفت: «آمریکا همهل تعهداتش بر اساس برجام را انجام داده است ... تیم‌های از وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری که مداوم در تماس با بانک‌ها و شرکت‌های بین‌المللی هستند برای این که روشن کنند که لغو تحریم‌ها یعنی چی و چه درهای تجاری با ایران باز شده است و ما جلوگیری نمی‌کنیم از تجارت مجاز با ایران

آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ناخواسته، معنی تعریف تجارت آزاد با ایران از نظر آمریکا را چنین بیان کرد: «در تنظیم بــــرجــــام باید دقت بیشتری می کردیم.»

وقتی یکی از اعضاء مؤثر برجام، اعتراف می کند که در تنظیم برجام دقت نکرده ایم،-یقینا با دستور جناب روحانی- امروز ذلیلانه دولتب اعتدال می پذیرد که تجارت آزاد با ایران توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تعریف شود! و لذا رمز دیپلماسی ذلیلانه آقای روحانی در سازمان ملل را باید در اینجا جستجو کرد!

با این حال رئیس جمهور کشورمان پس از بازگشت از آمریکا، در ادعایی که با سخنان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مغایرت دارد، گفت: «در نیویورک در سطح وزرا و در سطح مدیران کل دو جلسه برگزار شد و در جلسه وزرا همه با قاطعیت به آمریکا گفتند که این مواردی که شما انجام می‌دهید با برجام منطبق نیست و باید کار خود را اصلاح کنید و آمریکا هم قول داد روند را اصلاح کند.»!!!!!

آقای روحانی در مصاحبه خود با خبرنگاران در ایران، مطالب درستی را بر زبان آورده که مغایر دیپلماسی ذلیلانه دولت اعتدال است، ایشانا معترفانه می گوید: «تمام سران کشورهایی که وقتی به ما می‌رسند به صراحت از ما می‌‌پرسند که باید چکار کنیم. برای سوریه، عراق و یمن باید چه کار کرد؟ بنابراین همه قبول دارند که ایران راه حل است و کشوری تاثیرگذار است و نقش او در منطقه نقشی‌ بی‌بدیل است

حال سئوال جدی ملت بزرگ ایران از حاج حسن روحانی این است؛ اگر قبول دارید که کشورمان در منطقه تأثیرگذار و بی بدیل است، پس چرا همانند غربزده ها و لیبرالها، ذلیلانه دست دیپلماسی شما به سوی کشورهای غربی دراز شده و در راستای تضعیف کشور قدم بر می دارید و آمریکا را کدخدا ده می نامید؟!

رهبر عزیزمان با انتقاد از کسانی که توفیقات ملت از جمله پیشرفتهای علمی را نادیده می گیرند در 17 دی 93 فرمودند: «باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید، تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که آمریکایی ها، امروز با کمال وقاحت می گویند، اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود.»

والسلام


جمعه 95 مهر 2 , ساعت 1:47 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی در سخنرانی خود در مقر سازمان ملل برجام را با چندین قرائت زیبا و دلربا مطرح کرد! و آن را یک توافقا سیاسی، یک رویکرد جدید و روشی خلاقانه! برای تعامل سازنده معرفی کرد و همچنین عدم پایبندی کدخدا(آمریکا) به برجام را اشتباهی راهبردی دانسته و نسبت به اجراء برجام و جبران اشتباه گذشته به کدخدا تذکر جدی! داد! و گفت: «فراتر از حل پرونده هسته‌ای، برجام درس‌هایِ مهمی برای حل و فصلِ مشکلاتِ پیچیده جهانی نیز به همراه دارد. برجام فقط یک توافق سیاسی نیست، بلکه یک رویکرد جدید و روشی خلاقانه برای تعامل سازنده به‌منظور حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران‌ها و چالش‌ها است ... برجام اکنون یک سند پذیرفته شده چندجانبه است و اهمال نسبت به اجرای آن از سوی امریکا، تخلفی بین المللی تلقّی خواهد شد و اعتراض جامعه جهانی را برخواهد انگیخت. هرگونه بدعهدی در اجرای برجام، به بی‌اعتباری بیشتر ایالات متحده در سطح جهان می‌انجامد ... تعلل ایالات متحده در اجرای تعهدات قانونی اش در ماه‌های گذشته اشتباهی راهبردی است که باید فوراً جبران شود

حقیر فرصت نکرده ام تا فیلم سخنرانی حماسی! - انقلابی! آقای روحانی را در مقر سازمان ملل ببینم! اما از تعریف و تمجید رئیس جمهورمان از برجام، مشخصذ است که پس از سخنرانی جناب روحانی رؤسای کشورهای جهان دچار وسوسه برجامی شده و نوبت گرفته اند تا مدل برجام(بازی برد-برد) حاج حسن را با 5+1 یا همان آمریکا، سریعاً منعقد نموده تا کشورشان در مسیر توسعه قرار گرفته! و چرخ اقتصاد و سانتریفیوژهایشان بدون مزاحمت آمریکا با سرعت بچرخد!

یحتمل، صدای کف و سوت و هورای رؤسای جمهور و نخست وزیر کشورهای جهان بعد از سخنرانی حماسی! و موفقیت آمیز! آقای روحانی، گوش فلک را کر کرده و سیل تبریک و شادباش به حضرت روحانی آغاز شده! و آقای اوباما و هیئت آمریکائی هم از سخنان انقلابی! رئیس جمهور ایران وحشت کرده و به یک جای گرم! فرار کرده باشند!

رؤسای کشورهای جهان و مردم ایران از سخنان بی ربط رئیس جمهورمان در خصوص برجام تعجب کرده اند، زیرا وقتی آمریکا به تعهداتد خود در برجام عمل نکرده و تحریمی هم لغو نشده، پس با کدام معیار و اصول، برجام یک روش خلاقانه است؟! آقای روحانی خود می داند که برجام یک اقدام یک طرفه برای برچیدن 13 هزار سانتریفیوژ، پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن، نظاراتی پیچیده وفوق العاده و مختص کشور ایران و اکسید کردن اورانیم 20 درصد بوده و لذا برجام یک قرارداد بین المللی نبوده و هیچ کشوری هم به آمریکا اعتراض نخواهد کرد.

قطعاً رؤسای کشورها از جناب روحانی سئوال خواهند کرد، که وقتی شما به اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای خود، مدالع تدبیر و شجاعت داده اید! و برجام را آفتاب تابان و از طرف خدا خوانده اید! و تاکنون هم جرأت اعلام تخلفات آمریکا از برجام را نداشته ایدپس، انتظار اعتراض از طرف جامعه جهانی به آمریکا بیجا است؟!

به نظر می رسد آقای روحانی همچنان در توهم برجام است و شاید به رؤسای کشورها گفته باشد که هر کدام صدها بار کلمه برجام را بنویسند تا در زمان مراجعه به کشورشان دچار فراموشی نشوند! راستی برجام اهدای کدخدا به جناب روحانی، مشکل آب آشامیدنی، ریزگردها، اشتغال جوانان، بانکها، بیمه ها و ... را حل کرد؟! چرا کدخدا اجازه خرید هواپیمای پهن پیکر و دور برد را نداد، مگر تحریم هواپیما لغو نشده بود؟! متأسفانه عمق مذاکره و دیپلماسی ذلیلانه را در دیدارهای آقای روحانی با رؤسای کشورهای اروپایی در نیویورک دیدیم! ل

حضرت روح الله از دیپلماسی ذلیلانه با تأسف یاد می کند و می فرماید: «دیدم محمد رضا شاه – شاه سابق – در مقابل  جانسون آن مردک (رئیس جمهور امریکا) ایستاده بود و عینکش را هم این طور چشمش را از این ور گردانده بود، این هم مثل یک بچه ایستاده بود جلو میز او. جانسون این طرف ایستاده بود، و او مقابل میز او، مثل یک فراش! من این قدر ناراحت شدم از اینکه وضع ما این طور شده، که این شخص – که رئیس قوم است – در مقابل او رفته این طور.»

والسلام


پنج شنبه 95 مهر 1 , ساعت 11:1 صبح

به نام خدا و برای خدا

منافق در اولین گام تخریبی خود تلاش دارد، آن کاری که در نزد مردم خوب جلوه نموده، آن را بد جلوه داده، تا نظر اکثریتغ مردم را به سوی منافع و اهداف خود برگردانند و لذا همانگونه که در دوران کمتر از 5 سال حکومت امیرالمومنین علیه السلام سه جنگ از سوی منافقین قدرت طلب و زراندوز بر او تحمیل شد و آخرالامر حکومت علوی سرنگون گردید.

در همین راستا هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت علمی وزارت جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه آبخیزداری در روز 31 شهریور، به اقدامات پرافتخار دولت سابق که بارها مورد تائید و تمجید رهبری قرار گرفته، حمله ناجوانمردانه نموده و همه 8 ساله دولت سابق را خرابی دانسته و می گوید: «باید از فرصت استفاده کنیم تا خرابی‌های 8 ساله گذشته را با تکیه بر وحدت و همدلی جبران کنیم

در خصوص سخنان منافقانه هاشمی رفسنجانی، وقتی به آخرین سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با دولت دهم در 23 تیرماه 92 مراجعه می کنیم، سخنان هاشمی مشتی دروغ و عقده گشائی است، امام خامنه ای در آخرین دیدار خود با دولت سابق به کارهای خوب و تلاشهای شبانه روزی آنها پرادخت و فرمودند: «بعضی حتیل کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند ... در 8 سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان، با تحمل سختی ها، نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است

حقیر در این نوشتار قصد حمایت از دولت سابق را نداشته ولیکن بنا بر تکلیف و آنچه که مورد تائید رهبری و مردم عزیز کشورم قرار گرفته، باید به دفاع برحاست و نباید به جریان نفاق مجال داد، تا کارهای خوب دولت نهم و دهم را که مردم آن را دیده و احساس کرده اند، بد جلوه دهند و منافقانه برجام را به آسمان هفتم برسانند و آن را آفتاب تابان بنامند! و این در حالی است که مردم برجام را عوام فریبانه دانسته و اجازه نمی دهند جریان نفاق اقدامات مثبت دولت سابق را بد، و اقدامات بدل دولت یازدهم را خوب جلوه دهند.

در خصوص مصداق افراد منافق قرآن چنین می فرماید: الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمُنْکَرِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَیَقْبِضُونَ أَیْدِیَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِیَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (توبه 67)

ترجمه: مردان منافق و زنان منافق همه از یک گروهند، آنها امر به منکر، و نهی از معروف، میکنند، و دستهایشان را (از انفاق و بخشش) میبندند، خدا را فراموش و خدا هم آنها را فراموش کرده، همانا منافقان فاسقند.

آیا حمله آقای هاشمی رفسنجانی به توانمندی نظامی کشور، که خلع سلاح آنان را خواستار شده، منافقانه و در راستای اهداف شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی نیست؟!

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ