سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 مهر 6 , ساعت 11:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

معادله عجیبی است که با رفتن رئیس جمهور کشورمان به نیویورک(سازمان ملل)، قیمت دلار بالا رفت! و وقتی برگشت، قیمت دلار هم برگشت! به قول حاج حسن، مشکل کجا است؟!

با بررسی دولتهای حسن روحانی و احمدی نژاد، به یک دخمه مشترک می رسیم که دولت حسن روحانی با دخمه اقتصادی، سفره مردم را گروگان گرفته و در دولت احمدی نژاد با نقش‌آفرینی دخمه جریان انحرافی، سفره مردم کوچک شد! و جالب اینجا است، که نیروهای حمله کننده به سفره ملت در هر دو دخمه، اشرافیت 4 درصدی بوده و هستند!

از دخمه جریان انحرافی دولت احمدی نژاد، حسین فریدون، مهدی جهانگیری، فاطمه صفدر حسینی و ... متولد و دلار به 3500 توامان رسید و در نتیجه بخشی از دولت و مجلس، بدست لیبرالهای آمریکایی افتاد و دلار در دولت روحانی به بیش از 17000 تومان رسید!

با عبور از دخمه انحرافی دولت احمدی نژاد، به بررسی دخمه اقتصادی دولت حسن روحانی بر ضدمردم و کشور می‌پردازم، زیرا احمدی نژاد مرده سیاسی است و اگر قوه قضائیه راست گفته باشد، ریشه دخمه انحرافی را زده است!

متهمان اصلی دخمه اقتصادی دولت حسن روحانی، در دو بخش با یک هدف فعالیت می کنند! یکی در درون مجاری اقتصادی دولت اعتدال، دخمه زده و دیگری قشر اشرافی 4 درصدی است، که در یک برنامه منسجم، به همراه تحریمهای شیطان بزرگ، سفره مردم را هدف گرفته‌اند!

شناسایی و دستگیری مفسدین اقتصادی که جرم سنگین ستون پنجم آمریکا را هم در جنگ اقتصادی بر عهده گرفته‌اند، برای نیروهای امنیتی و قضایی دشوار نیست! پس باید سریعا به درمان و ریشه کنی دخمه اقتصادی دولت اعتدال اقدام کرد، والا اگر قوه قضائیه بخواهد، بعد از گذشت چند سال، مثل درمان جریان انحرافی عمل کند، نه تنها درمانی صورت نمی‌گیرد، بلکه درد دیگری بخاطر اقدام دیرهنگام، بر کشور و مردم تحمیل می‌گردد و نیروهای مخلصی از جریان انقلابی، در دخمه جریان انحرافی حیران و سرگردان، باقی خواهند ماند!

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ