سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گنجی سودمندتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 98 مهر 13 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وَ مِمَّنْ حَوْلَکُمْ مِنَ الْأَعْرابِ مُنافِقُونَ وَ مِنْ أَهْلِ الْمَدینَةِ مَرَدُوا عَلَی النِّفاقِ لا تَعْلَمُهُمْ نَحْنُ نَعْلَمُهُمْ سَنُعَذِّبُهُمْ مَرَّتَیْنِ ثُمَّ یُرَدُّونَ إِلی‏ عَذابٍ عَظیمٍ(1)

(و عده‌ای از بادیه نشینان اطراف مدینه منافقند و بخشی از مردم مدینه هم در نفاق، حرفه‌ای شده‌اند، که تو آنان را نمی‌شناسی ، ما آنها را می شناسیم ، بزودی دوبارعذابشان خواهیم کرد و آنگاه بسوی عذابی بزرگ برده می شوند)،

قرآن کریم بارها مباحثی را در باره منافقین مطرح و نسبت به خطرات آنان هشدار داده و لذا در آیه فوق، منافقین با تجربه(مردو) را معرفی کرده است.

مشکل امروز نظام اسلامی، منافقان نفوذی است، که سه ویژگی "اُمَّهً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ" ... و"اُمَّهً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ" ... و " اُمَّهً قَتَلَتْکُمْ"(2) را با هم دارند. آنانی که فهمیدند، تا دکتر سیدحسن آیت و عبدالمجید دیالمه در مجلس شورای اسلامی باشند، امکان نفوذ میر‌حسین موسوی سوسیالیست، بعنوان وزیر خارجه، وجود ندارد و لذا دیالمه را با شهید مظلوم بهشتی به شهادت رسانده و سپس دکتر حسن آیت را با 64 گلوله در روز انتخاب میرحسین موسوی بعنوان وزیر خارجه، شهید نمودند.

شهید آیت، با بصیرت انقلابی در برابر منافقین ایستاد، تا در صف، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ(3) قرار گرفت. او که وقتی بخشی از پرونده نفاق میرحسین موسوی را در مجلس ورق زد، به سیداحمد کاشانی از نمایندگان مجلس گفت: «حداقل فایده مخالفت ما این بود، که جلوی معرفی موسوی را برای نخست وزیری گرفتیم.»

البته، مرحوم مغروق در استخر(هاشمی رفسنجانی) در خاطرات روز 29 تیر 1360 خود می‌نویسد؛ «ظهر آقای نوری، معاون وزارت خارجه آمد و پیشنهاد نخست وزیری مهندس موسوی را مطرح کرد»! رمز تاریخ 29 تیر 60 چیست؟!

والسلام

پی نوشت:

1-توبه آیه

2-زیارت عاشورا

3-همان


 


سه شنبه 98 مهر 9 , ساعت 11:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز 9 مهرماه 98 روز بسیار سختی برای حسن روحانی بود اگر وجدان داشته باشد! آیا از شرم دق خواهد کرد؟!

خبر مهم امروز؛ حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) 1جهت برگزاری مجلس ختم مادرش، از فردی به نام دانیال‌زاده (از ابربدهکاران بانکی)، می‌خواهد که مبلغ 250 میلیون تومان به حسابحسن نجار شوهر خواهر خود واریز نماید.

گویند؛ مادر یک دزد به پسرش گفت؛ تو که درآمدت از راه حرامه، لااقل یک کفن از راه حلال برای من تهیه کن.

پسر دزدش گفت باشه و رفت یک روحانی عمامه سفید پیدا کرد و به روحانی گفت؛ عمامه‌ات را برای کفن مادرم بده و حلال کن.

روحانی گفت: نمی‌دهم.

پسر دزد شروع به کتک زدن روحانی کرد و عمامه‌اش را برداشت و گفت؛ بگو که حلالت باشه.

روحانی بیچاره در زیر لگدهای دزد، مرتب می‌گفت: حلالت باشه مثل شیر مادرت.

نتیجه؛ وقتی برای مجلس فاتحه مادرشان، از پولهای رشوه استفاده کنند، وای به حال ملت و کشور.

والسلام


دوشنبه 98 مهر 8 , ساعت 11:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه گفت: «از آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمن بیرونی نمی‌ترسیم، اما از کسانی که نقش ستون پنجم را دارند، باید ترسید.»

باید از جریانی ترسید، که وقتی نیروهای مسلح کشورمان، گیربکس پیچیده بالگرد را می‌سازند، اما ستون پنجم دشمن، سالهاست گیربکس خودرو سواری را وارد می‌کنند، و نانجیبانه از توان نیروهای مسلح برای ساخت گیربکس تولید داخل، استفاده نمی‌کنند!

از جریان خبیثی بترسیم که صدها کارخانه مثل هپکو، ماشین سازی، نیشکر هفت‌تپه و آذرآب اراک را با ثمن بخس، به بخش خصوصی واگذار کرده تا مالکان خصوصی بی‌مروت، کارخانه‌ها را تعطیل و سپس همان کالاهای تولید داخل را از غرب وارد می‌نمایند و بیکاری و عدم پرداخت حقوق کارگران را بعنوان مشکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به گردن نظام اسلامی می‌اندازند!

باید از جریان لیبرال داخل قوه مجریه ترسید، که وقتی کارگران کارخانجات واگذار شده به بخش خصوصی، بخاطر عدم دریافت حقوق، اعتراض می‌کنند، آنگاه به نیروی مظلوم انتظامی دستور برخورد و به صدا و سیما و خبرگزاریها، عدم پخش اعتراض کارگران را می‌دهند!

آری؛ دستان پلید نفوذیها، منافقین، اشرافیت و ستون پنجم دشمن، در حوزه واردات و حراج کارخانجات، تحت عنوان خصوصی سازی جهت مقابله با نظام اسلامی قابل مشاهده است.

رئیس قوه قضائیه امروز فرمودند: «در مبارزه با فساد نه انگشت، که بازوی مفسدان را قطع خواهیم کرد.» مردم بی صبرانه منتظر تداوم برخورد قاطع و انقلابی قوه قضائیه هستند.

والسلام

 


شنبه 98 مهر 6 , ساعت 8:57 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 حسام‌الدین آشنا، این عنصر معلوم‌الحال امنیتی، در آستانه سفر حسن روحانی به نیویورک در توئیتی نوشت: 1«رئیس جمهور در آستانه انجام مأموریتی دشوار از جانب ملت ایران است. مأموریتی شاید دشوارتر از همیشه، خالصانه محتاج دعایتان هستیم...!»

 این آشنای غریبه با انقلاب، از میزان محبوبیت کمتر از 7 درصدی روحانی با خبر است! اما اگر قرار بر دعا باشد، قطعا ملت دعا کرده‌اند، که روحانی بر علیه اصول و مبانی اسلام و انقلاب حرف نزند و شر نرساند!

مکرون رئیس جمهور فرانسه، تغییر در مفاد برجام و مذاکره و عکس یادگاری با ترامپ را قبل از سفر به نیویورک با روحانی نهایی کرده بود!، اما با لگد کدخدا، تحریمی قبل از مذاکره و عکس یادگاری لغو نشد! و لذا روحانی شکست خورده در برجام و مأموریت دشوار! به سخنرانی و مصاحبه‌های انقلابی! غیرباور متوسل شد!

آری توطئه پیچیده سه کشور اروپایی، لیبرالهای دولت، براندازان و فتنه‌گران با مدد الهی و دعای خیر ملت ایران، بر علیه رهبری و منافع ملت و کشور ایران، شکست خورد! و پروژه محرمانه و مخفیانه ملاقات و مذاکره روحانی با ترامپ، نقش برآب شد.

والسلام

 


سه شنبه 98 مهر 2 , ساعت 10:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیدارها و سخنان حسن روحانی و جواد ظریف با طرفهای غربی و حامیان آنان در نیویورک به پاشنه آشیل کشورمان تبدیل شده! زیرا خبرهای نگران کننده‌ای از جلسات روحانی و ظریف به بیرون درز کرده که حسن روحانی سخاوتمندانه، اصلاح بخشهای از برجام را بر اساس نظر ترامپ پذیرفته! 1و ظریف هم قول بازرسی دائمی از تأسیسات هسته‌ای کشورمان را به ترامپ داده است!

هدف هجمه‌های سنگین سران سه کشور اروپایی و رئیس جمهور آمریکا به حسن روحانی، بخاطر شکست آمریکا در انهدام پهپاد رادار گریز و ضربه سنگین انصارالله یمن به عربستان است و لذا ائتلاف شکست خورده غرب، تلاش دارد تا با فشار حداکثری بر ایران، از حملات مجدد انصارلله بر علیه ائتلاف سعودی جلوگیری نماید.

کلاه لوزان و ژنو در برجام، از عمامه حسن عبور کرد و یحتمل کلاه نیویورک، از کلاه اول گشادتر است! زیرا روحانی به کدخدایی آمریکا معتقد است! و لذا بعد از مذاکره با مکرون گفت: «تلاش‌های ماکرون تنها با لغو تحریم‌های ترامپ نتیجه می‌دهد.»

براساس خاطرات منتشر شده وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکا، تیم مذاکره کننده ایران و در رأس آن حسن روحانی باید محاکمه شوند.

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ