سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 آبان 23 , ساعت 12:40 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی بود یکی نبود، یک آقایی در سال 92 وقتی متوجه شد که مرحوم هاشمی رفسنجانی از سوی شورای نگهبان، برای انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیتف شده و امکان پیروزیش در انتخابات، با حمایت آن مرحوم دور از ذهن نیست، از غربزدگی و لیبرال بودن خود پرده برداشت و در تبلیغات انتخاباتی آمریکا را کدخدای خود دانست و گفت: «بنده معتقدم، مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی‌ها به دنبال "آقا اجازه" از آمریکا هستند. ... آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است.»

سوژه این داستان که سالیان متمادی از کلمه دکتر! برای خود استفاده نامشروع کرده و مرحوم رفسنجانی هم در خاطرات جنگی و بعد از جنگ، او را به دروغ، دکتر معرفی کرده، در تبلیغات انتخاباتی و بعد از آن، فاتحه توان هسته ای کشور را خواند و گفت: «سانتریفیوژ باید بچرخد، چرخ اقتصاد و زندگی مردم هم باید بچرخد ...آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست»

این آقا بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 92 هوایی شد و در آغاز مذاکرات هسته ای بر خلاف امنیت ملی کشور خزانه کشور را خالی و ایران را محتاج بیگانگان در شروع مذاکرات هسته ای معرفی و حتی آب خوردن مردم را هم به لغو تحریمهای آمریکا گره زد و گفت: «تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید. تا مسئله محیط زیست حل شود. تا اشتغال جوانان حل شود. تا صنعت جامعه حل شود. تا آب خوردن مردم حل شود. تا منابع آبی زیاد شود. تا بانک‌های ما احیا شود.»

با اجرا کامل برجام از سوی ایران، شخصیت لیبرال ایرانی، وقتی با ریشخند و بدعهدی کدخدا روبرو شد، ناله و شکایت از کدخدا را به نزد خانم موگرینی که از نوکران کدخدا است برد! و از اتحادیه اروپا(سگان حلقه به گوش آمریکا) استمداد طلبید و پس از قولهای آبکی آنها، (همانند قول آقای جان کری) خود و مذاکره کنندگان با آمریکا را دیوانه نامید و کدخدایق دیروز را استکبار خواند و گفت: «امروز آمریکایی‌ها به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام مذاکره می‌دهند؛ مگر دیوانه شدند، که با شما مذاکره کنند»

مدت کوتاهی از خوشبینی و اعتماد شخصیت رؤیا پرداز و دیوانه ی داستان ما نگذشته بود، که رئیس جمهور فرانسه که به قول ترامپ مشغول دوشیدن ایران است، خواستار مذاکره در خصوص توان موشکی ایران شد و گفت:«فرانسه راهبردی را اتخاذ خواهد کرد که به تکمیل توافقنامه هسته ای، که ما خواستار حفظ آن هستیم، می انجامد، این راهبرد با آغاز مذاکرات درباره موشک های بالستیک ایران، راهبرد منطقه ای این کشور و تلاش برای همراه کردن هر چه بیشتر شرکا با مواضع ما، عملی خواهد شد

البته سخنان شخصیت لیبرال و دیوانه قصه ما دارای ابهامات فراوانی است، زیرا او همچنان با نیم نگاهی به کدخدای دیروز خود می گوید: «یک کسی عهدی می‌بندد و می‌گوید پای پیمان خودم تا آخر ایستاده‌ام و به آن عمل می‌کنم و جایزه من این است که راجع به موضوع دیگر گفت‌وگو کنیم. این حالا قابل بحث است.»

مردم ایران که بیش از 4 سال، به وعده های شخصیت هپروتی این قصه اعتماد کردند، آیا یقه ی خوش باورران هپروتی را نخواهند گرفت؟ آیا از مکافات عمل ضد امنیتی آنها بر علیه کشور عزیزمان، چشم پوشی خواهند کرد؟!

والسلام


سه شنبه 96 آبان 9 , ساعت 11:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قبل از شروع بکار دولت حسن روحانی در سال 92 ملت ایران همواره شاهد موفقیتهای راهبردی، همانند؛ فرستادن ماهواره و موجود زنده به آسمان،ل رونمایی از سلولهای بنیادی، تولید اورانیم غنی شده 20درصد، ساخت رأکتور 40 مگاواتی هسته ای اراک، ساخت و نصب بیش از 19 هزار سانتریفیوژ، تولید آب سنگین، ذخیره سازی بیش از 10 تن اورانیم 5 درصد، قرار گرفتن در رده علمی 14 جهان بودیم، اما از آغازین روزهای شروع بکار دولت آقای حسن روحانی، شاهد پذیرش ذلت و بستن با کدخدا(آمریکا) بودیم. در حالی که توافق هسته ای در سال 94 به امضاء رسید، جناب روحانی از اولین روزهای ریاست جمهوری خود در سال 92 برای جلب رضایت شیطان بزرگ، از ارسال قطعات خریداری شده برای تکمیل رأکتور 40 مگاواتی اراک جلو گیری نمود، بخش قابل توجهی از سانتریفیوژها را متوقف کرد، دانشمندان هسته ای را از ادامه کار بازداشت! ساخت و ارسال ماهواره به آسمان را تعطیل نمود! از ادامه ساخت هواپیمای ایران 140 جلوگیری نمود و ... حتی در اقدامی از سر بلاهت و ترس از کدخدا، تصاویر خلیج فارس و انرژی هسته ای را از روی اسکناسهای 50 هزار ریالی کشور حذف کرد!

آری؛ تمام اقدامات فوق، از روی بلاهت، لجاجت و اعتماد به آمریکا صورت گرفت و متأسفانه در 5 سال گذشته، با حضور لیبرالها در ارکان اجرائی کشور، هر روز شاهد عقب نشینی از6 توانمندی های دانشمندان و متخصصان داخلی هستیم و لذا در دورانی که رونمایی از دستاوردهای دانشمندان ایرانی به افسانه مبدل شده، به یکباره مدیرانی که طوق بندگی جریان کثیف زر و زور و تزویر را به گردان آویخته، به رونمایی از پلاک منزل پدری آقای حسن روحانی در شهرستان سُرخه مبادرت می ورزند! و یحتمل، ملت ایران باید شاهد ارتقاء شغلی این طیف از مدیران بی لیاقت، چاپلوس و تملق گو باشند، زیرا حسن روحانی، بر اساس سفارش امیرالمومنین علی علیه السلام، بر دهان چاپلوسانی که بیت المال را به غارت می برند، نخواهد زد.

والسلام


یکشنبه 96 آبان 7 , ساعت 9:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی شعار رئیس جمهور ایران در گرماگرم مذاکرات هسته ای، فریاد "هر توافقی بهتر از عدم توافق"ف باشد، آنگاه به شرایط قرون وسطائی شیطان بزرگ در محدود کردن توان موشکی کشور تن می دهد و زمینه تحریمهای جدید آمریکا، بر اساس برجام و قطعنامه 2231 مهیا می گردد!

برای پی بردن به اصل ماجرای محدودیت توان موشکی ایران در متن قطعنامه 2231 که با موافقت طرف ایرانی، هم زمان با برجام به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسید، ضروری است نا به چند نکته مهم اشاره شود، تا سهم خیانت آقای حسن روحانی در تاریخ غمبار ایران، پس از قرارداد ترکمنچای، ثبت گردد.

در تیرماه سال 94، که جهان و بخصوص مردم ایران، منتظر به ثمر نشستن مذاکرات هسته ای و چرخیدن اقتصاد! کشور بودند، به یک باره خبری از وین(محل برگزاری مذاکرات) مبنی بر پافشاری آمریکا بر تحریم تسلیحاتی و موشکی ایران منتشر و قریب سه روز مذاکرات هسته ای قفل شد، که در نهایت، رئیس جمهور ایران برای استفاده ابزاری از توافق هسته ای، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 ، علی رغم دفاع همه جانبه چین و روسیه از ایران، با کلید خیانت حسن روحانی، قفل مذاکرات هسته ای باز و تحریم تسلیحاتی و محدودیت توان موشکی به مدت 5 سال را به نفع آمریکا، در قطعنامه 2231 گنجانده شد!

در رابطه با چگونگی باز شدن قفل مذاکرات هسته ای، به بخشی از مصاحبه خانم وندی شرمن نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات و آقای لاوروف وزیر خارجه روسیه پرداخته شود.

خانم وندی شرمن در 8 اسفند 95 در خصوص تحریم تسلیحاتی و موشکی ایران می گوید:ی " یکی از نقاط واگرایی و اختلاف ما و روس‌ها که البته در اواخر مذاکرات بر روی میز گذاشته شد، قطعنامه سازمان ملل در خصوص تحریم موشکی و تسلیحاتی بود. روسیه معتقد بود که نباید هیچ محدودیتی بر روی موشک و تسلیحات باشد. آنها هیچ محدودیتی را بر روی موشک‌های خودشان نمی‌خواستند و البته فکر می‌کردند که چنین محدویتی نباید بر ایرانیان هم اعمال شود. نهایتاً بر سر این موضوع مصالحه کردیم."

پس از گذشت چند روز از تصویب برجام، آقای سرگئی لاوروف در مصاحبه ای، پرده از خیانت بزرگی در حق ملت ایران برداشته و گفت:" ما و چین می خواستیم تحریم های تسلیحاتی لغو شود، اما علیرغم حمایت ما، خود تیم ایرانی موافقت کردند که تحریم ها تا 5 سال ادامه یابد! در نهایت، همکاران ایرانی ما که طبیعتا در این مورد تصمیم گیرنده اصلی بودند، موافقت کردند که در این مورد معامله کنند. طبیعتا ما و چین با توجه به اینکه ایران با آن موافق بود، از آن حمایت کردیم."

با توجه به آنچه ذکر شد، شمشیر برنده ای که در دستان ترامپ و کنگره آمریکا مبنی بر تحریمهای جدید بر ضد ایران، قرار گرفته، همانند اقدام جریان نفاق در جنگ صفین است، که به پاره های قرآن معاویه اعتماد کرده و حکومت عدل علی علیه السلام را تقدیم معاویه نموده و بعد از پذیرش حکمیت و نتایج غمبار آن، خواستار توبه علی گردیدند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ