سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمنی با یکدیگر، زداینده است .مقصودم زداینده مو نیست، که زداینده دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 97 آبان 30 , ساعت 10:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از آغازین روزهای سال 97 (چندین ماه به شروع بازگشت تحریمهای آمریکا در 13 آبان 97 )، سیر افزایش قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی، با نقش آفرینی دولت برای جبران کسری بودجه 97 شروع شد! که بخشی از آن معروف به فروش دلار 4200 تومانی جهانگیری گردید! و حاصلش، فساد گسترده در فروش 18 میلیارد دلار و دهها تن سکه طلا از سرمایه کشور در آستانه تحریمهای جدید آمریکا بود!

حال که دولت دلار را در مرز 14 هزار تومان هدایت و مدیریت می‌کند! درست همزمان با زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین در آذر سال 96 که منجر به فتنه‌ی محدود دی ماه در اکثر شهرهای کوچک کشورمان گردید، زمزمه افزایش قیمت بنزین بر اساس نرخ دلار شیطنت آمیز دولت،(14هزار تومان) آغاز شده است!

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در یکصد و بیستمین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه سوخت یکی از کالاهای اساسی است، به افزایش قیمت ارز اشاره و گفت: «قرار شد هفته آینده جلسه مستقلی با تعدادی از دستگاههای مرتبط با موضوع سوخت گذاشته شود، تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی بگیریم

آیا قرار است 9 دی امسال را همانند 9 دی سال 96 با بهانه قرار دادن، افزایش قیمت بنزین، بر علیه نظام اسلامی به شورش و فتنه تبدیل نمایند؟! لذا دستگاهها و نهادهای امنیتی کشور، مراقب شیطنت برخی از مسئولین دولتی ایران و اتاق مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، در اربیل کردستان عراق و هرات افغانستان باشند.

والسلام

 


سه شنبه 97 آبان 29 , ساعت 8:22 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: «اروپا نباید فراموش کند برجام قبل از این که توافقی اقتصادی باشد، توافقی امنیتی است و با امنیت اروپا سروکار دارد. اگر اروپا فکر می‌کند غرب آسیا بدون برجام منطقه‌ای امن‌تر است می‌تواند امتحان کند(برجام خیانت به کشور است نه یک توافق!)ا

اگر برجام یک توافق اقتصادی است، پس چرا چرخ اقتصاد مردم و سانتریفیوژها را از کار انداخت؟!

مگر برجام امنیت اروپا را حفظ کرده؟ مگر تروریستها از ایران راهی اروپا می‌شوند، که برجام جلوی آنها را گرفته؟!

عراقچی و ظریف پس از ناامیدی از برجام و اروپا، به تهدید ایران و اروپا پرداخته و سخنانی می‌گویند که منافقین(مجاهدین خلق)، اپوزیسیون، رژیم صهیونیستی، براندازان و فتنه‌گران تاکنون نگفته‌اند!

ظاهرا نفوذ معاویه‌ها در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی زیاد است و لذا با سخنان افراطی بر علیه کشور و اتحادیه اروپا، فشارهای گسترده‌ای را به نظام اسلامی برای تصویب و اجراء FATF و برگردادن مالک اشتر وارد می نمایند!

پس باید هوشیار باشیم و یک بار دیگر این اشعار عبرت آموز را زمزمه نمائیم، که شاعر می‌گوید:

مالک رسیده بود به آن خیمه سیاه/تنها سه چار گام، نه این گام آخر است

اما صدای کیست که از دور می رسد؟/گویا صدای ناله برگرد اشتر است!

این ناله حزین و گرفته از آن کیست؟/ من باورم نمی شود از حلق حیدر است

مالک رها کن آن سوی میدان و باز گرد/ این سو، پر از معاویه های مکرر است

امروز پاره پاره قرآن به نیزه هاست/ فردا سر حسین که قرآن پر پر است

اعتقاد حقیر برآن است، هر چند تزویر و نقشه‌های شیطانی معاویه‌ها و عمرعاص‌ها گسترده است، ولیکن به فضل الهی درحال عبور از پیچ تند تاریخ هستیم و قطعا مالک اشترها سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد و معاویه‌ها، توهم بازگشت مالک‌ها را به گور خواهند برد، ان‌شاءالله.

والسلام

 


دوشنبه 97 آبان 28 , ساعت 12:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف و بیژن زنگنه دو تن از وزراء لیبرال دولت، با ارسال نامه به حسن روحانی، خواستار تصویب فوری و الحاق ایران به "کنوانسیون تغییر اقلیمن سازمان ملل" شده‌اند.

وزیر خارجه کشورمان در ضمن نامه به رئیس جمهور، متذکر شده‌؛ «که در صورت ملحق نشدن ایران به این توافقنامه، قبل از اجلاس آذرماه، پرونده ای بر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل باز می‌شود.»

راستی؛ وقتی که آمریکا از"کنوانسیون تغییر اقلیم سازمان ملل" خارج شده، چرا وزیر خارجه ایران اینقدر نگران است؟!، آیا آمریکا می‌تواند برای موضوع کنوانسیونی که به تازگی از آن خارج شده، بر علیه ایران قطعنامه صادر کند؟!

درخواست وزیر خارجه حسن روحانی به اندازه ای مضحک و از روی ترس است، که وقتی ترامپ دستور بازگشت تحریمها را صادر کرد، همان حرفی را زد که مریکا و رژیم صهیونیستی منتظرش بودند و لذا گفت: «کمر به نابودی ما بسته‌اند.»

البته نباید فراموش کنیم که آقای ظریف در مذاکرات هسته‌ای، بعنوان نوکر آمریکا عمل کرده! باور ندارید؟، به این بخش از سخنان آقای لاورف وزیر خارجه روسیه توجه فرمائید که می گوید:«ما و چین می‌خواستیم تحریم‌های تسلیحاتی لغو شود اما به‌رغم حمایت ما، خود هیأت ایرانی موافقت کردند، تحریم‌ها تا 5 سال ادامه یابد».

والسلام


دوشنبه 97 آبان 28 , ساعت 12:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد سابق، بعنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران معرفی شدا!

حسن روحانی31 فروردین 96 گفت: «یک عده می گفتند مهم نیست، تحریمها را دور می زنیم، از جیب چه کسی؟ از جیب خودتان بروید، نه از جیب مردم.»

حسن روحانی در 14 آبان 97 گفت؛ «این بار با افتخار تحریمها را دور میزنیم»!

با انتخاب کرباسیان، این پیام به آمریکا و اروپا ارسال شده، که مدیر عامل جدید نفت، چیزی از نفت و دور زدن تحریمها نمی‌داند! و گیج، گیج است! حتی اگر چیزی هم بداند، بخاطر اخراج از وزارت اقتصاد، از دولت و مجلس عصبانی است.

پس خیالتان راحت، او قصدش خدمت به کشورش نیست! و حرف ما(حسن) را هم، در دور زدن تحریمها، جدی نگیرید! زیرا، ما همه با هم هستیم!

والسلام


یکشنبه 97 آبان 27 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ی ضدایرانی کانادا را با ماهیت حقوق بشری به رای گذاشته که حاصل آن بدین شرح است: 85 کشور رای موافقه و 98 کشور رای مخالف و ممتنع به این قطعنامه داده اند.

در قطعنامه حقوق بشری ضد ایران که در روز گذشته به تصویب سازمان ملل رسید، نکته قابل توجهی در خصوص کشورهای دوست و دشمن ایران به چشم می خورد، و حکایت از این دارد، که دولت لیبرال و غربزده حسن روحانی، طی 5 ساله گذشته از برقراری روابط دیپلماتیک سازنده با کشورهای دوست ایران رویگردان بوده! و بلعکس کاسه گدائی و هیئتهای دیپلماسی ایران را مرتبا به کشورهای دشمن ایران اعزام کرده است!

حال به لیست دوستان و دشمنان ایران بنگرید و به احمقی و نفاق لیبرالهای نفوذی در دولت و مجلس نفرین ابدی نثار نمائید.

لیست برخی از کشورهای دوست ایران که مخالف قطعنامه ضدایرانی بودند: اندونزی، چین ، روسیه، ازبکستان، هند، عراق، عمان، قزاقستان،پاکستان، مصر، لبنان، افغانستان، الجزایر، بنگلادش، بولیوی،  ونزوئلا، سوریه و ... .

لیست برخی از کشورهای دشمن ایران که بر ضد ایران رأی دادند: آمریکا، آلمان فرانسه، انگلیس، ایتالیا، یونان بلژیک دانمارک و سایر کشورهای اروپایی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و ....

پس لیبرالها مخالف و ضد منافع کشور و موافق و نمایندهِ‌ی منافع دشمنان کشور هستند!

امام خمینی (ره) : «تا غرب‌زده‌ها از این مملکت نروند یا اصلاح نشوند شما به استقلال نخواهید رسید.»

والسلام


شنبه 97 آبان 26 , ساعت 12:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دستگاه دیپلماسی کشورمان در 5 سال گذشته دچار انفعال و یحتمل مرتبط با برخی سرویسهای جاسوسی خارجی است، لذا اگر سخنان ظریف، مورد بررسی امنیتی قرار گیرد، سه نظریه توسط کارشناسان امنیتی ارائه می‌شود.

1-نظریه اول، به احتمال قوی ظریف، با سرویس جاسوی آمریکا مرتبط است.

2-نظریه دوم، ظریف، از سوی اصلاح طلبان و براندازان مجبور به موضع گیری ضدانقلابی بر علیه منافع کشور شده‌ است!

3-نظریه سوم، ظریف، انسانی احمق و نادان است، که اصول دیپلماسی نمی‌داند!ب

به بخشی از سخنان ظریف از سال 92 تا کنون توجه و خود قضاوت نمائید که کدام گرینه فوق صحیح است.

#ظریف وزیر امور خارجه گفت: «آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟»

#محمد جواد ظریف سال 94 در شورای راهبردی روابط خارجی گفت:«آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود»!

#ظریف 11 شهریور 97 در نشست علنی مجلس گفت:«آمریکا شکست خورده و نتوانسته از برجام به نفع خود استفاده کند، لذا از برجام خارج شده است».

#جواد ظریف گفت: «برجام آنقدر در جهت منافع ملی بوده که آمریکا از آن با افتضاح خارج شد.»

#ظریف-آذر 95- با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «من اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم و به حرف جان کری اعتماد کردم، می‌پذیرم که اشتباه کردم و مسئولیت آن را قبول می‌کنم».

#ظریف در جلسه علنی مجلس گفت: «نه من نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم تصویب CFT در ایران مشکلات ما را حل کند»

#وزیر امور خارجه در مصاحبه‌ای گفت:«پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنند!».

والسلام

 


دوشنبه 97 آبان 21 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پوزخند ترامپ به ریش لیبرالهای وطنی، در هنگام پاره کردن برجام و دستور بازگشت مجدد تحریمها بر علیه کشورمان، ظریف را بخاطر مسئول اصلی برجام بعد از حسن روحانی، دچار پریشان گویی نموده! بطوری که دیروز در دفاع از FATF با اظهاراتی سخیف و ضدانقلابی گفت: «پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنندن! آنها فقط در یک قلم 30 هزار میلیارد تومان پولشویی کرده‌اند»!

در زمانی که ظریف باید پاسخگوی عدم لغو و بازگشت مجددا تحریمهای آمریکا باشد!، مزورانه از پاسخگویی فرار و  در راستای منافع دشمنان، نظام اسلامی را متهم به پولشوئی کرده، تا فشار افکار عمومی مردم را بر ناظرین بصیر انقلابی افزایش و زمینه‌ی تائید و اجراء کامل FATF را بعد از برجام ننگین، کسب نماید!

در پی اظهارات دشمن پسند ظریف، مبنی بر پرداخت ده‌ها میلیارد پول برای مخالفت و جلوگیری از تصویب و تائید FATF ! قوه قضاییه باید به بررسی و پیگیری سخنان او که مورد توجه محافل رسانه‌ای صهیونیسم و ضدانقلاب واقع شده، بپردازد، زیرا وزیر خارجه کشورمان افرادی که مباردت به پول شوئی 30 هزار ملیلیارد تومانی کرده را می‌شناسد! و لذا ظریف در وحله اول بعنوان مطلع، از مسیرها پولشویی در کشور احضار و در صورت کذب بودن اظهاراتش، بعنوان متهم، پاسخگوی اتهامات بی پایه و اساس خود به نظام اسلامی باشد.

اگر ظریف و کسانی که در تصویب و اجراء برجام نقش بازی کردند، جرأت پذیرش اشتباه خود را داشتند! این روزها مزورانه به پریشان گویی به نفع دشمنان نمی پرداختند، اما این جماعت لیبرال ترسو و بزدل! نه غیرت دارند و نه جرأت اعتراف به خطا!

والسلام

 


پنج شنبه 97 آبان 17 , ساعت 3:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

*حسن روحانی، مسئولیت مذاکرات هسته‌ای با عنوان دبیر شواری عالی امنیت ملی با سه کشور اروپایی را طی سالهای 82 تا 84 بعهده داشت و بخوبی از رمز و راز پرونده هسته‌ای مطلع بود، لذا وقتی در سال 92 سکان ریاست جمهوری را بدست گرفت، در اولین اقدام خیانت آمیز، پرونده هسته ای را از شورای عالی امنیت ملی خارج و به وزارت خارجه سپرد! که با این اقدام، مدیریت و گزینش اعضاء تیم مذاکره کننده در اختیارش قرار گرفت!

*در زمان گزینش اعضاء تیم مذاکره کننده، دومین چرخه خیانت با حضور افراد لیبرال، غربزده و چند جاسوس انگلیسی-آمریکایی بوقوع پیوست که بعد از برجام و عدم لغو تحریمها، بخصوص دلار، مسئولین امنیتی کشور، متوجه نفوذ چند جاسوس، در تیم مذاکره کننده هسته‌ای شدند، که منجر به دستگیری دری اصفهانی گردید!

*سومین خیانت رئیس جمهور، محرمانه خواندن متن مذاکرات بود! و لذا وقتی آمریکائیها و یا صهیونیستها اقدام به انتشار متن توافقات اولیهت قبل از برجام می‌کردند، تیم مذاکره کننده ایرانی به همراه رئیس جمهور آنرا تکذیب و به عوام فریبی مردم می‌پرداختند! مثلا وعده انتشار فکت شیت ایرانی را در مقابل فکت شیت آمریکا ‌دادند، که هیچوقت منتشر نشد!

*چهارمین خیانت حسن روحانی، موافقت با نوشتن متن مذاکرات به زبان انگلیسی، بدون متن فارسی بود!، که حاصل آنرا خانم وندی شرمن برای اعضاء کنگره آمریکا با تمسخر چنین بازگو و می گوید: «کلمه lift لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی (معلق نگاه داشتن ,و یا موقتا متوقف کردن) است اما طرف ایرانی lift را به معنی پایان دادن و خاتمه دادن ترجمه می کرد و به همین دلیل هم ما از این لغت(lift) استفاده کردیم.»

*پذیرش برجام و اجراء فوری آن، بدون توجه به دستور 9 ماده ای مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی، پنجمین خیانت رئیس جمهور محسوب می‌شود، که در نتیجه، ایران به تمام تعهدات خود عمل و آمریکا نه تنها به تعهدی پایبند نبود، بلکه بخاطر انهدام مراکز هسته ای و خالی ماندن دست طرف ایران، به راحتی از برجام خارج و تمام تحریمهای که با برجام تعلیق شده بود، اخیر به دستور ترامپ اجرایی شد!

*خیانت ششم حسن روحانی در پی خروج ترامپ از برجام و متعاقب آن بازگشت تحریمها است، که رئیس جمهور نه تنها اقدام مناسبی در تقابل با خروج و بازگشت تحریمها انجام نداد بلکه به همان روش 5 سال گذشته به سخنان کذب و غلوآمیز پرداخت! انگونه که وزیر خارجه آمریکا در خصوص اقدام متقابل ایران، گفت: «اطمینان داریم که ایرانی‌ها چنین تصمیمی را اتخاذ نخواهند کرد.»

*آری حسن روحانی تصمیم دارد، تا عملیات سال 65 خود، مبنی بر ملاقات با سرویس جاسوسی آمریکا، که در اصل یک افسر صهیونیسم بوده را تکمیل نماید و این خیانتها عمدی ادامه خواهد داشت، مگر ملت، چرخه معیوب و ضدانقلابی بخشهایی از مدیریت کلان کشور در مجلس و دولت را اصلاح نمایند.

والسلام

 


چهارشنبه 97 آبان 16 , ساعت 9:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا مردم فراموش کرده اند که از حسن روحانی پس از توافق برجام در سال 94 در صفحه تلوزیون حاضر و گفت: «تمام تحریمها بالمره لغو می شود، نه تعلیق!» و در سال 96 در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: «اگر رای بیاورم غیر از تحریم‌های هسته‌ای که برداشتم ، بقیه تحریم‌ها را هم برمی‌دارم»!!!

قطعا مردم جملات فوق را فراموش نکرده، هر چند که همین دو جمله را هم روحانی دروغ گفت! زیرا ظریف و عراقچی اعلان کردند yکه آمریکا تحریمها را تنها بر روی کاغذ برداشت! و رئیس سابق بانک مرکزی هم گفت: دریافتی ما از برجام هیچ است!

جالب است که بعد از ابلاغ تحریمهای جدید آمریکا از سوی ترامپ، وزیر خارجه آمریکا در خصوص اقدام متقابل دولت ایران گفت: «مطمئن هستیم که ایرانی‌ها برنامه هسته‌ای خود را از سر نمی‌گیرند!»

نقش ستون پنجم دشمن، در خروج آمریکا از برجام و ابلاغ تحریمهای جدید، قطعی است! و لذا به موضعگیری این دو مسئول مهم ایرانی در برجام توجه فرمایید، که گفتند:  

روحانی: «اینکه امروز آمریکا حرفی می‌زند و اروپایی‌ها جلوی آن می‌ایستند یعنی پیروزی سیاست خارجی و دیپلماسی کشورمان.»

ظریف: «برجام آنقدر در جهت منافع ملی بوده، که آمریکا از آن با افتضاح خارج شد.»

چرا بعد از ابلاغ تحریمهای جدید از سوی ترامپ، این دو نفر از اقدام متقابل ایران، سخنی نگفتند؟! آیا این دو نفر آمریکائیها را به این اطمینان نرسانده که ایران، تحت هر شرایطی در برجام می‌ماند؟ آیا مشوق آمریکا برای خروج از برجام، این دو نفر نیستند؟!

عجب! مردم می‌بینند که رئیس جمهور در برجام عوام فریبی کرده و در مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ای برای دفاع از حقوق ملت و کشور وجود ندارد! ولی مطالبه‌گری، نمی‌کنند؟!

والسلام


سه شنبه 97 آبان 15 , ساعت 4:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روحانی: «اینکه امروز آمریکا حرفی می زند و اروپایی ها جلوی آن می‌ایستند یعنی پیروزی سیاست خارجی و دیپلماسی کشورمان

ظریف: «برجام آنقدر در جهت منافع ملی بوده که آمریکا از آن با افتضاح خارج شد.»

به آقای روحانی و ظریف باید گفت؛ رهبری مدتی قبل به اینگونه رجزخوانیهای کذب واکنش نشان داده و فرمودند: «ما مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود، یا مذاکره کردیم که تحریم‌ها برداشته شود؟»

یکی از اهداف مشترک آمریکا، اروپا و غربزده‌های داخلی، از ماندن ایران در برجام، باز نگه داشتن مسیر پذیرش برجام‌های دیگر استh و گرنه وقتی حسن روحانی و جواد ظریف بعد از برجام، اعلان کردند، که تمام تحریمها لغو می‌شود، هر عاقلی می فهمد که رمز رجزخوانی امروز، شیوه منافقینی است، که امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرماید: «از برای هر شب تاریکی چراغی از قبل روشن نگه می‌دارند.»

 در زمانی که آقای روحانی و ظریف باید پاسخ دهند: چگونه افتضاح بزرگ برجام را پیروزی می‌خوانند؟ و چگونه لیست افراد و کشورهایی که در سالیان گذشته برای دور زدن تحریمهای آمریکا و اروپا به ایران کمک می‌کردند، در اختیار آمریکا قرار گرفته؟ مکارانه به رجز خوانی و دفاع از برجام می پردازند! مثل آن فیلم طنزی که جنگ تمام شده بود، اما سربازی همچنان در سنگر مانده بود و می خورد!

روحانی و ظریف یک روز گفتند؛ سازوکار برجام آنقدر مستحکم است که کسی نمی تواند از آن خارج شود، اما بعد از خروج آمریکا از برجام، آن را پیروزی دیپلماسی قلمداد کردند تا به اشتباه ذلت بار خود اعتراف نکنند، همانگونه که شیطان در برابر خدا ایستاد و بر آدم سجده نکرد!

آقای روحانی ما برای لغو تحریم مذاکره کردیم. یادتان هست که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92 گفتید: «هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخند و هم چرخ زندگی مردم.» اما ظاهرا ماموریت شما، از کار انداختن هر دو بود، که نفع شیطان بزرگ، انجام شد!

 والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ