سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 97 آذر 30 , ساعت 1:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اتفاقی که در گمرک ایران، بین محمد باسط درازهی نماینده بی ادب سراوان، با کارمند صبور گمرگت و آن شهروند دلاوری که نماینده هتاک را از گمرگ بیرون کرد، درس و عبرتی نهفته، که اگر کسی با انقلاب اسلامی هم زاویه داشته باشد، با مشاهده فیلم هتاکی نماینده مجلس، به عظمت، حقانیت و اقتدار انقلاب اسلامی پی می‌‌برد.

آری؛ انقلاب اسلامی است، که به کارمند کمرگ هویت داده، تا در مقابل نماینده هتاک، بایستت و نه بگوید.

این انقلاب اسلامی است، که به شهروند انقلابی اجازه می‌دهد، بر اساس اصل هشتم قانون اساسی(امر به معروف و نهی از منکر)، مسئول بی ادب را با اقتدار از گمرک بیرون بیندازد.

باید قدر انقلاب اسلامی را دانست که اینچنین به رعیت، هویت و اقتدار داده است.

بیائید و بیائیم انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی را حرمت نهیم و بدانیم که بر اساس استراتژی حضرت روح الله مأموریم، که پرچم انقلاب را بدست صاحب اصلی‌اش، حضرت ولی الله اعظم امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، تقدیم نمائیم و لذا همچون عزیزترین گوهر کم یاب، آن را عزیز بداریم.

والسلام


جمعه 97 آذر 30 , ساعت 12:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-حسن روحانی در ترکیه گفت: «دوران دیکته کردن سیاست‌ها از طرف آمریکا به دیگران، به سر آمده است

راستی! ماندن ایران در برجام، توسط کدام کشور به حسن روحانی دیکته شد؟!م

کدام احمق قبل از خروج ترامپ از برجام، به خانم موگرینی، مسئول اتحادیه اروپا قول ماندن در برجام را داده بود؟!

آیا دیکته ماندن ایران در برجام از سوی آمریکا نوشته شد؟!

2-حسن روحانی در ترکیه گفت: « آمریکا قادر نیست از هزاران کیلومتر فاصله، برای منطقه و روابط کشورها و ملت‌های بزرگ این منطقه نسخه‌پیچی کند

راستی حسن روحانی می داند، که نسخه آمریکایی برجام را کدام آدم دیوانه، بدون توجه به دستور رهبری مبنی بر اخذ تضمین کتبی از رئیس جمهور آمریکا، اجراء کرد؟!

3-بعد از 8 ماه خندیدن آمریکا و اروپا به ریش بزک کرده حسن روحانی و لیبرالهای غربزده، بلاخره کانال مالی اتحادیه اروپا با تغییر محسوس به لوله 4 اینچ تبدیل شد! و لذا برای تشویق و ماندن ایران در برجام، مقرر گردید، اروپا در مقابل خرید نفت از ایران، در اقدامی بشردوستانه!، اجازه فروش مواد غذایی، محصولات دارویی و ابزار پزشکی را از طریق کشور سوئیس به ایران بدهد، آنهم با اجازه کدخدا(آمریکا)!

ننگ ابدی بر حسن روحانی، با لغو تحریمهایش!

والسلام

 


پنج شنبه 97 آذر 22 , ساعت 9:7 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-ملت عزیز ایران! چرا منافقین، انصار الشیطان، جیش الشیطان و داعش، اصلاح طلبان را ترور نمی‌کنند؟ چرا مثل شیعه انگلیسی به جنگ با داعش نرفته و شهید مدافع حرم نشدند؟!

بلعکس، چرا در جریان اصلاح طلبی، وطن فروش، فتنه گر، ضدانقلاب، جاسوس دشمن، نفوذی غربزده، ستون پنجم دشمن، ضد دین و ضد ولایت فقیه زیاد است؟!

2-روزنامه اصلاح‌طلب قانون با حمله شدید به دولت نوشت: «دولت دوم حسن ‌روحانی را می‌توان یکی از دولت‌های ناکارآمد پس از انقلاب ولو بعد از کودتای 28مرداد خواند»!

مدیر مسئول زندانی روزنامه قانون، 80 میلیارد از اموال صندوق فرهنگیان را بالا کشیده،! دیگر از دولت چه می خواهد؟

چقدر باید بخورد تا راضی شود؟!

آیا برای گرفتن امتیاز مجدد از حسن روحانی، قصد سئوال در صحن علنی مجلس از او را دارند؟!

3-علی مطهری گفت: «معنی ندارد که یک مقام نظامی درباره سیاست خارجی اظهار نظر کند.»

باید گفت؛ ای متحجر احمق! وقتی جواد ظریف وزیر خارجه گفت: «آمریکا با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد»!

مگر علی مطهری، آن موقع مرده بود، که در جواب ظریف بگوید؛ ای ترسویی که در زمان جنگ به دفتر ایران در سازمان ملل فرار کردی! تو چرا در امور نظامی کشور دخالت می‌کنی؟!

والسلام

 


پنج شنبه 97 آذر 22 , ساعت 8:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از سکوت اروپایی‌هادر قبال تظاهرات مردمی در فرانسه، خطاب به اروپایی‌ها گفت: «دیگرحق ندارید از این به بعد به ما درس دموکراسی و حقوق بشر بدهید.»

چرا حسن روحانی جرأت چنین اظهار نظرهایی ندارد؟! مگر در فتنه 88 که فرانسه سفیر ایران را احضار کرد، روحانی خواب بوده؟

نکنه دولت فرانسه به درخواست سران فتنه، که حسن روحانی همراه آنها بوده! این کار را انجام داده است؟!

2-اردوغان رئیس جمهور ترکیه: «از شریک راهبردیمان(آمریکا) هواپیمای بدون سرنشین خواستیم. گفتند امروز برو فردا بیا. گفتیم: خرید نمیکنیم، لااقل اجاره بدهید. گفتند: کنگره اجازه نمیدهد. اما خودمان ساختیم. از غرب چیزی به ما نرسیده و نمی‌رسد.»

به حسن روحانی هم چیزی ندادند، اما همچنان با کاسه گدایی به آستان اتحادیه اروپا دخیل بسته و با التماس می‌گوید؛ اگر برجام را مرده اعلان کنم، خودم هم از شرم خواهم مرد.

 

3-نماینده فرانسه در سازمان ملل: تا زمانی که ایران به تعهداتش پایبند باشد، فرانسه هم تعهداتش ذیل برجام را اجرا خواهد کرد!

یعنی حسن روحانی تا پایان ریاست جمهوریش بر سر جنازه برجام ضجه بزند!، بعد اروپایی‌ها بهانه بگیرند! و ظریف، منافقانه، مجلس را وادار به رفع بهانه آنان کند؟!

خواست جماعت وحشی غرب، مثل شکار رفتن شیر و گرگ و روباهی است که بعد از شکار، در یک تقسیم عادلانه! شکارها را تقدیم شیر کرده، تا نوش جان کند!

 

والسلام

 


پنج شنبه 97 آذر 22 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مایلید، چند خبر از ملاقات، توافقات، دستورات و اصرارهای حسن روحانیk مبنی بر تصویب یا رد لایحه یا طرحی را قبل از ریاست جمهوریش و بعد از آن را در قالب یک پرونده امنیتی بررسی نمائیم؟

1-خبر ملاقات سری و محرمانه حسن روحانی در سال 65 بر عیله نظام اسلامی و امام خمینی در هتل پاریزین پاریس با یک فرد اسرائیلی، با هماهنگی مرحوم هاشمی رفسنجانی!

2-تعطیلی و انهدام بیش از 80 درصد از تأسیسات هسته‌ای بر اساس برجام، بدون هیچ دستاورد اقتصادی و سیاسی!

3-توافقات ننگینی، همچون برجام، قرارداد نفتی با توتال، خرید هواپیما، تعطیلی سازمان فضایی، اجراء مخفیانه سند 2030 و غیره!

3-اصرار و فشار بر نظام اسلامی و مجلس شورای اسلامی برای تصویب و اجرا FATF !

4-پاسخ به نامه ستاد فرماندهی کل قوا، مبنی بر اینکه توان پرداخت حقوق سپاه را ندارم!

5-مخالفت علنی با توان موشکی کشور در مقاطع مختلف و تضعیف نهادهای انقلاب اسلامی!

نتیجه بررسی امنیتی موارد 5 گانه فوق، اجراء مخفیانه و مزورانه سند 2030 ، اجراء برجام بر خلاف دستور 9 گانه رهبری و اصرار برای تصویب و اجراء توافقات ننگین شبکه تار عنکبوتی "2030" NPT" "CTF"  "FATF"  "ISA"  "CTBT به خلع سلاح موشکی کشور، ممنوعیت مراوده بانکی با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در داخل و در نهایت تغییر و براندازی نظام اسلامی، بر اساس اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا، منتهی می گردد! ولذا این نیت درونی حسن روحانی و ایادی لیبرال و فتنه‌گر اوست.

والسلام

 


دوشنبه 97 آذر 19 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی مورخ 19 آذر 97 گفت: «می‌گوییم FATF باشد یا نباشد، یک نفر نمی‌آید بگوید اگر FATF باشد یعنی 20 درصد ارزان‌تر، اگر FATF نباشد یعنی 20 درصد گران‌تر.»

ظریف در صحن مجلس خطاب به نمایندگان گفت: «نه بنده و نه آقای رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به لایحهh حمایت مالی از تروریسم مشکلات‌مان حل خواهد شد.»

دادستان کل کشور جند روز قبل گفت: «بخش‌های مختلف، باید جاسوسی را جدی بگیرند؛ چرا که دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است ... جزو وظایف جدی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی است که رصد کنند؛ این‌ها را زمین‌گیر کرده و نگذارند این خائنین به کشور، نظام و ملت بخواهند دانسته یا ندانسته اهداف دشمن را پیاده کنند.»

شاید حسن روحانی یادش رفته که قبلا گفت؛ "با برجام همه مشکلات حتی آب آشامیدنی مردم حل می شود"! ولی الان به دروغ می‌گوید با FATF بیست درصد ارزان‌تر!سئوال، وقتی وزیر خارجه‌اش گفته؛ بتده و رئیس جمهور تضمین نمی‌دهیم! پس این یاوه‌گویی متوهمانه برای چیست؟!

ملت ایران، مگر قرار نبود با برجام دلار به 1000 تومان برسد و ارزانی فراگیر شود؟! پس، چرا رئیس جمهور به جای شرمندگی و سرافکندگی در پیشگاه ملت و رهبری، تنها برای اجراء اوامر کدخداهای خود در آمریکا و اروپا، به نهادهای برآمده از انقلاب، حمله می کند؟!

اگر دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی کشور، با این جریان خطرناک شبه جاسوسی، که تا اعماق دستگاه‌ها اجرایی و قانونگذاری نفوذ کرده، نتوانند و یا نخواهند مقابله کنند، آنگاه وظیفه آحاد مردم است که یقه منافقین و نفوذی ها را گرفته و آنان را از قدرت به زیر کشند، چرا که حضرت روح الله فرمودند: «نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

والسلام

 


دوشنبه 97 آذر 19 , ساعت 9:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از خروج ترامپ از برجام، رئیس جمهور ایران که از قبل با مسئول سیاسی اتحادیه اروپا هماهنگ بود! اعلان کردا که به شرط تضمین اروپا در برجام می‌مانیم! ظاهرا مبنای ماندن در برجام هم، تضمین اروپا به ارائه یک سازوکار مالی به غیر آنچه در بانکهای جهان مرسوم است، بوده! لذا حسن روحانی که مملکت را بیش از 4 سال منتظر آمریکا نگه داشته بود! این بار منفعلانه و منافقانه، بیش از 7 ماه اقتصاد کشور و ملت را به سازوکار مالی اروپائی‌ها گره زده است!

در حادثه انفجار نخست وزیری در 8 شهریور 60 آقایان رجایی و باهنر(رئیس جمهور و نخست وزیر وقت) بوسیله بمبی که از سوی فرد منافقی به نام کشمیری(معاون شورای امنیت ملی وقت، که به فرانسه متواری شد) در زیر صندلی شهید رجایی جاسازی کرده بود، به شهادت رسیدند! اما جریان نفاق بلافاصله مشتی خاکستر از کف نخست وزیری برداشت و در کیسه‌ای ریخته و جنازه‌ای بنام شهید کشمیری آماده و در 9 شهریور در بهشت زهرا دفن کردند! همان جریان نفاق، برای زمینه سازی فرار کشمیری به فرانسه، در بعد از ظهر آن روز، که مجلس ختم شهیدان رجایی و باهنر، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شده بود، خانمی را به اسم همسر شهید کشمیری مامور کرده، تا با صدای بلند برای کشمیری منافق گریه کند!

وضعیت امروز حسن روحانی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، شبیه داستان واقعی بالا است، که اینها اول تأسیسات هسته ای کشور را با برجام منهدم و امروز همانند آن خانم منافق، بر سر جنازه برجام گریه می‌کنند، تا سازوکار مالی اروپا را با پیش شرط تصویب FATF و CTF در مجلس ایران، به کشور تحمیل نمایند!

والسلام

 


یکشنبه 97 آذر 18 , ساعت 9:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در هشداری تهدیدآمیز، در 17 آذر 97 خطاب به اروپا و آمریکا گفت: «به تحریم کنندگان هشدار می‌دهیم که اگر توانایی‌های ما در مبارزه با مواد مخدر وتروریسم در خاستگاه آن‌ها ضربه ببیند، نخواهید توانست از آوار مواد مخدر، بمب‌ها و تروریسم و مهاجرت به سلامت خارج شوید ... هرجا امریکا در انهدام جوامع سهم دارد، اجازه نخواهیم داد از هزینه و مسئولیت ویرانی‌ها بگریزد.»

بعد از گذشت 7 ماه از وعده سرخرمن اروپایی‌ها، روحانی غضبناک شده و با مواد مخدر، بمب و ترویسم آنان را تهدید کرد، که اگر اروپا بجای تضمین، تحریم بر ایران تحمیل نماید، آنگاه ایران، مسیر ترویستهای حامل بمب و قاچاقچیان مواد مخدر را برای رسیدن از کشورهای افغانستان و پاکستان به اتحادیه اروپا مسدود نخواهد کرد.

یحتمل حاج حسن در این شرایط تحریم، از ترورستها و قاچاقچیان، برای ایجاد امنیت و عبور آزاد آنان از خاک ایران، حق ترانزیت هم دریافت نماید، همانطور که از دانلود فیلمهای مبتذل درآمد قابل توجهی، نصیب دولتش می گردد!

البته ما خوشحال خواهیم شد، که رئیس جمهورمان، اروپا و آمریکای مسئول کشته شدن بیش از 2 میلیون مسلمان منطقه را تهدید واقعی نماید! زیرا یانکی‌های وحشی، زبانی به غیر از تهدید و زور را نمی‌فهمند، اما یانکیها را به این باور رسانده‌اند، که وقتی رئیس جمهور ایران به موضوع موشک و سپاه پاسداران کشورش حمله می‌کند!، تهدیداتش توخالی و پشیزی ارزش ندارد و ریشش خواهند خندید! مگر اینکه در پی هشدار و تهدیدش، عملی واقع شود.

حسن روحانی، حرف ریبا زده، اما عملش، نفاق آلود و نازیبا است!

والسلام

 


شنبه 97 آذر 17 , ساعت 9:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 17 آذر 97 گفت: «با تضعیف ایران از راه تحریم، خیلی‌ها در امان نخواهند بود.»

بعد از خروج ترامپ از برجام، رئیس جمهورمان چندین بار آمریکا و بعضا اروپا را مورد تهدید قرار داده! اما تاکنون هیچ تهدیدی را برت علیه آمریکا و اروپا عملی ننموده و بلعکس، مصوبه ای در مجلس یا دولت ایران براساس منافع استکبار، امضاء شده است! و لذا خیالشان از تهدیدات توخالی حاج حسن، راحتِ راحت است!

اما سئوال اینجا است، چرا تهدیدات مطرح شده از زبان حسن روحانی، جواد ظریف و عباس عراقچی، مشکوک به برخوردهای خشن و غیر دیپلماتیک است؟! به زبان آوردن سخنان تهدیدآمیزی، که دشمنان، قبلا از توخالی بودن آن اطمینان پیدا کرده!، به چه منظوری مطرح می‌شود؟!

آیا از دولت و وزارت خارجه‌ی ایران، که بدنبال خارج کردن نیروهای حزب الله لبنان از سوریه، بر اساس منافع رژیم صهیونیستی بوده‌، اینگونه تهدیدات پذیرفتنی است؟! وقتی مرموذانه بدنبال محدود کردن نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه بوده و هستند، کدام عاقلی تهدیدات روحانی را بر علیه دشمنان ایران، جدی می‌پندارد؟!

وقتی حسن روحانی در جمع دانشجویان سمنانی می‌گوید: « FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانکهای جهانی است»

ترجمه سخنان حسن روحانی در صدر و ذیل این وجیزه؛ تزویر و نیرنگ بر علیه جبهه خودی و اقدام بر اساس منافع جبهه استکبار است!

والسلام

 


جمعه 97 آذر 16 , ساعت 11:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مطالعه کتاب "هنر تحریم‌ها، نگاهی از درون میدان" نوشته ریچارد نفیو، مسئول تیم طراحی تحریمها علیه ایران، به همراهان همیشگی وبلاگ وزنه سیاسی پیشنهاد می‌گردد زیرا مطالعه آن، موجب شناخت عناصر دولت حسن روحانی در سطوح مختلف، بخصوص در وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌گردد!

از جمله دستاوردهای موفق آمریکا در خصوص اثر گذاری تحریم‌ها، دسترسی به منابع بیرونی اطلاعات (افراد جاسوس)، در تیم مذاکره کننده هسته‌ای و وزارت خارجه کشورمان بوده است! حتی در منزل یکی از اعضای تیم مذاکره هسته‌ای، خدمتکار آن منزل، مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه بوده است!

در بخشی از کتاب هنر تحریم‌ها می خوانیم: h

"آیا کشور مورد نظر به منابع بیرونی اطلاعات دسترسی دارد، تا از آن طریق بتوان بر برنامه های ملی و تبلیغاتی کشورها و دستگاههای شایعه سازی داخلی غلبه کرد؟ آیا بخشهای از جمعیت دسترسی آزادانه به اطلاعات دارند و می توانند استدلالهای دولت خود را به چالش بکشند؟! اساسا اگر دسترسی آزادانه به اطلاعات وجود داشته باشد، کشور تحریم کننده دارای یک مزیت خواهد بود، اما داشتن اطلاعات کافی از خود آن کشور نیز بسیار موثر است و کشور تحریم کننده باید تلاش کند چارچوب ذهنی مردم آن کشور و حاکمیت آنها را در هنگامی که تحریمها را تجربه می کنند، به دست بیاورد و آن را ارزیابی کند."

با مطالعه بخش فوق به این نتیجه می رسیم، که جلوتر از فتنه‌گران و لیبرالهای در مجلس و دولت، این رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر خارجه، معاون وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بودند!، که همگی بر اساس راهبرد نویسنده کتاب "هنر تحریم‌ها" در خدمت اهداف تحریمی آمریکا اقدام کرده و می‌کنند!

برای اثرگذاری روانی تحریم‌ها، دسترسی مردم ایران به تلگرام برای نویسنده کتاب "هنر تحریم‌ها" بسیار مهم بوده و لذا دفاع تمام قد حسن روحانی از عدم فیلترینگ پیام رسان تلگرام و سرویس دهی متقابل آن پیام رسان به حسن روحانی در انتحابات ریاست جمهوری سال 96 در همین راستا ارزیابی می گردد.

کار شبه جاسوسان پیرو استراتژی ریچارد نفیو آمریکایی، با منافع شیطان بزرگ گره خورده، تا جایی که عناصری از دولت و وزارت خارجه ایران، بر خروج حزب‌الله لبنان از سوریه تأکید داشته و حتی ناجوانمردانه برای بازگرداندن مالک اشتر زمان(سردار سلیمانی) از کنار خیمه رژیم صهیونیستی، با امضای مصوبه‌ای، خواستار جلوگیری از فعالیت‌های سپاه قدس شده، تا رضایت کدخدا را برای ماندن در برجام و ادامه تحصیل فرزندان و بستگانشان در آمریکا را فراهم نمایند!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ