سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 96 اردیبهشت 31 , ساعت 5:2 عصر

به نام خدا و برای خدا

انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با انتخاباتهای گذشته تفاوتهای زیادی داشت که موجب تعجب گردید! برای اولین بار دولت مستقر شعور ملت را به بازی گرفت و از محدودیت در آزادی، اعدام مجاهدین خلق، کشیدن دیوار در پیاده رو، سایه جنگ و مخالفت با اجرای کنسرت توسط رقیب، سخن گفت و متأسفانه سخنان کذب جناب روحانی آنقدر در جامعه تکرار شد که پیرزنها و پیرمردهای که در کنج منازل خود زندگی می کردند، این خُزعبلات را باور کرده و بر زبان می آوردند!

حربه ی مکارانه ی حسن روحانی و معاون اولش در مناظره ها، باعث شد که جوانانمان در دانشگاهها هم از ترس کشیدن دیوار و سایه جنگ به رقیب سید ابراهیم رئیسی رأی بدهند. مکاران مکتب لیبرال-سکولار، با پشتوانه اتاقهای فکر سازمانهای جاسوسی غرب، برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی را مورد حمله قرار داده و با بی حیایی تمام، خطوط قرمز نظام اسلامی را درنوردیده، که رهبر معظم انقلاب به یکی از مسئولین کشور فرمودند: "در مناظره های حرفهایی زده شد، که جان مرا به لبم رساندند."

دولت اعتدال که بصورت نامشروع همه توان اجرائی کشور را برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری 96 بکار بسته بود، با استفاده از روشهای نانجیبانه، مردم را در زمان تبلیغات انتخاباتی به مرز گیجی می رساند، تا ملت و بخصوص بخشی از جوانانا کشورمان را از مطالبه حقوق خود غافل و در زمین مکارانه جناب روحانی بازی کنند و گاهاً جوانان را در پای تریبون بدترین افراد دزد و فاسد می نشاند، تا آنها را به اوج احساسات برسانند و لذا اینگونه حسن روحانی موفق به کسب آراء 23 میلیون نفری گردید!، ضمنا رأی قریب 7 میلیون نفری اهل سنت، که بخش قابل توجهی از آن با فتوای مولوی عبدالحمید(امام جمعه مسجد مکی زاهدان) که از پشتوانه وهابیت سعودی برخوردار است، بی تأثیر در کسب کرسی ریاست جمهوری حسن روحانی در دولت دوازدهم نبود!!!

از مکر و حیله حسن روحانی در انتخابات 96 امام هشتم علیه السلام  هم در امان نماند لذا پایان بخش این وجیزه حدیثی از امام هشتم که خطاب به حسن خراز می فرماید: «بعضى از کسانى که ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند، ضررشان براى شیعیان ما از دجّال بیشتر است.»

حسن خراز می گوید به امام عرض کردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم ) به چه علّت؟

امام فرمود: «به خاطر دوستی‏شان با دشمنان ما و دشمنیشان با دوستان ما. و هر گاه چنین شود، حقّ و باطل به هم در آمیزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.»

والسلام


چهارشنبه 96 اردیبهشت 27 , ساعت 11:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از حسن روحانی انتظار داشتند که به دو سوأل اصلی آنها پاسخ دهد! اولاا کارنامه عملکرد چهار ساله خود را بصورت شفاف به اطلاع مردم برساند و ثانیا برنامه دولت آینده خود را ارائه نماید، اما او نفاق ورزید از مسیر پاسخگویی طفره رفته و با حمله به قوه قضائیه، صدا و سیما و سپاه و بسیج، از زیر سئوالهای اصلی مردم و حامیان خود شانه خالی می کرد، زیرا حرفی برای گفتن نداشت!

حسن روحانی به نسخه های تنظیمی مشاوران رسانه ای خود، بخوبی عمل کرده و با ایجاد هیجانات احساسی، بر سر بخشی از ملت و طرفداران خود کلاه سیاسی گذاشت و لذا عمروعاص های زمان در خدمت رسانی به معاویه دوران، سنگ تمام گذاشته و او هم بخوبی به اجراء نقشه پرداخت تا رأی ملت را از طریق حیله و نفاق به سبد آراء خود برگرداند!

البته حملات ناحوانمردانه و منافقانه حسن روحانی به نهادهای انقلابی دور از انتظار نبود، زیرا کسی که فرمان زبان و گوشش در اختیار "لیبرالهای منافق احزاب منحله مشارکت و مجاهدین" قرار گرفته و متون سخنرانیهای او از روی بیانیه های ضدانقلابی میرحسین موسوی در فتنه 88 کپی شود، باید مرگ سیاسی او را حتمی و قطعی دانست!

موضوع دیگری که موجب سخنان افراطی حسن روحانی در آخرینه سخنرانی تبلیغاتی او در شهرستان مشهد شده و او را از جایگاه مهم ریاست جمهوری در حد یک فرد اپوزیسیون ضدانقلاب تنزل داده، خبر ممنوع الخروجی برخی از نزدیکان سببی و نسبی او است و لذا جناب روحانی که اخیرا به معاون اول قوه قضائیه نسبت به دستگیری و بازجوئی از آنها، اخطار جنگ علیه نظام داده بود، طرح چنین اراجیفی برای ایجاد فتنه بعد از انتخابات بعید نخواهد بود! پس دستگاههای امنیتی و حافظان نظام اسلامی باید هوشیار بوده و ابعاد مختلف فتنه 96 را قبل از بروز آن در نطفه خفه کنند.

امام خامنه‌ای در آخرین تذکرات انتخاباتی خود از ناسپاسی برخی و تخلفات احتمالی برخی دیگر در 27 اردیبهشت 96 سخن به میان آورده و فرمودند: «بعضی ناسپاسی میکنند و از همین فضای آزاد استفاده میکنند و آزادی را نفی میکنند. این ناشکری و ناسپاسی است که بعضی میکنند؛ خب بکنند ... ممکن است افرادی باشند که قصد تخلف‌هایی را داشته باشند و دستگاههای نظارتی و اجرایی و حافظ امنیت اگرچه مورد اعتماد و مقبول هستند اما باید کاملاً مراقبت کنند.»

والسلام


چهارشنبه 96 اردیبهشت 27 , ساعت 1:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

دیروز اصفهانی ها در مهمان نوازی از سید ابراهیم رئیسی در میدان امام شهرشان، رستاخیزی بپا کرده و قلب اردوگاهل اشرافیت آلوده به انواع فساد را از هم گسستند و جبهه لیبرال غربزده داخلی و حامیان خارجی آنها را به وحشت انداختند، آری مردم اصفهان همانند روزهای دفاع مقدس در کنار شهیدان والامقام حاج حسین خرازی و احمد کاظمی حماسه ساز شدند

موج خروشان مبارکی که از اصفهان و شیراز وزیدن گرفته، با ائتلاف سرداری از دوران دفاع مقدس(محمدباقر قالیباف) و پیوستن موج خروشان امروز مردم تهران در مصلی، می تواند بنیان گنداب لیبرالیسم درون قوه مجریه را از بیخ و بن برکند و انشاءالله در 29 اردیبهشت 96 موج دلنواز شکل گیری دولت اسلامی را در انتهای دهه چهارم انقلاب اسلامی با حضور چند ده میلیونی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم و قدمی بزرگ برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برداریم.

والسلام


دوشنبه 96 اردیبهشت 25 , ساعت 5:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان در روز فناوری هسته ای در 20 فروردین 94 گفت:«ما هیچ توافقی را امضا نمی‌کنیم، مگر آنکه در همانع روز تمام تحریم‌ها لغو شود.» مجددا در 23 تیر 94 بحث لغو همه تحریمها را مطرح کرد و گفت: «امروز به ملت شریف ایران اعلام می‌کنم که طبق این توافق، در روز اجرای توافق، تمامی تحریم‌ها، حتی تحریم‌های تسلیحاتی، موشکی هم به صورتی که در قطعنامه بوده، لغو خواهد شد. تمام تحریم‌های اقتصادی شامل مالی، بانکی، بیمه، حمل و نقل، پتروشیمی و فلزات گرانبها به طور کامل لغو خواهد شد و نه تعلیق!»

همانطور که قبلا در "وبلاگ وزنه سیاسی" خوانده بودید(دروغگو کم حافظه است) حسن روحانی  برای گدائی رأی، از وعده عملیاتی کردن برجامهای 2 و 3 و 4 می گوید، که قبلا از سوی رهبری، اخطار عدم ورود به آنها را گرفته بود!، اما در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی در جمع هواداران خود در 23 اردیبهشت 96 گفت: «ما در دولت دوازدهم با ساختن اجماعی ملی و همکاری با قوای دیگر و همچنین مشورت و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌خواهیم راه شکستن تحریم‌ها را ادامه بدهیم.» 

با توجه به اصرار حسن روحانی مبنی بر شکستن سایر تحریمها، باید گفت؛ در برجام هسته ای با تدبیر دولت آمریکا در زمان تنظیم برجام، و تزویر دولت حسن روحانی در اجراء فوری آن، اقتصاد ایران به گروگان جبهه دشمن خارجی و جبهه لیبرال-سکولار داخلی درآمده و لذا لغو تمام تحریمها، بنا بر آنچه که رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا بعنوان روح برجام از آن یاد می کنند، میسر نخواهد بود و آن مذاکره و انجام برجامهای 2 و 3 و 4 است که به مسئله 1-کاهش توانل موشکی، 2-اجراء حقوق بشر لیبرالی 3-عدم حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت است، که حسن روحانی قبلا موافقت تلویحی خود را به کدخدای خود آمریکا، اعلان کرده است!

با توجه به توطئه پیچیده شیطان بزرگ در برجام، تنها راه برون رفت از این مشکل، عبور مردم از دولت لیبرال-سکولار حسن روحانی در 29 اردیبهشت 96 است والا نظام اسلامی ایران، که خونبهای صدها هزار شهید است، توسط حسن روحانی لیبرال و اطرافیان فاسد و ضدانقلاب او، بدون شلیک یک گلوله همانند توان هسته ای ایران، به تصرف آمریکای جنایتکار درخواهد آمد، فلذا با انصراف و ایثار به یادماندنی سردار محمد باقر قالیباف به نفع سیدابراهیم رئیسی، تکلیف جریان انقلابی مضائف شده و باید در این چند روزه باقیمانده تبلیغات انتخاباتی، عرصه را بر جریان زر و زور و تزویر تنگ کرد و عمارهای انقلاب شبانه روز به روشنگری و بصیرت افزائی مردم پرداخته و به یاری حضرت حق، پیروزی جبهه انقلاب اسلامی و نزدیکی به ظهور حضرت بقیة الله العظم نزدیک خواهد بود،

بی صبرانه منتظر اعلام اسامی کابیه "دولت کار و کرامت" از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هستیم، تا تیر خلاص جبهه انقلاب را بر پیکر دولت پیر و فرسوده اشرافیت وارد نمائیم، انشاءالله

والسلام


یکشنبه 96 اردیبهشت 24 , ساعت 3:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی مورخ 23 اردیبهشت 96 در جمع هواداران خود در سالن ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی، در حالی که جوانانی از غ30 استان دیگر کشور در آنجا حضور داشتند، در توهینی آشکار به شهرستانیها گفت: «من روی رآی مردم تهران حساب ویژه ای باز کردم، چون تنها گروهی هستند که از روی " عقل و دانش " رای می دهند!»

پس از اهانت بی شرمانه حسن روحانی به مردم فهیم غیر تهرانی، این سئوال پیش می آید؛ چرا جوانانی که از سایر شهرستانها در ورزشگاه 12 هزار نفری حضور داشتند و سخنان هتاکانه رئیس جمهور را شنیدند، اما لب فروبستند؟ چرا از حقوق خود و هم شهریهای خود دفاع ننموده و پاسخ یاوه سرایی رئیس جمهور را ندادند؟! چرا محل سخنرانی را به اعتراض اهانت به شهرستانیها ترک نکردند؟ آیا ادامه حضورشان در ورزشگاه، تائید سخنان اهانت آمیز حسن روحانی نبوده است؟!

اگر آقای قالیباف بجای طرح اشرافیت 4درصدی، به معرفی دولت اشرافی یک درصدیg می پرداخت، پسندیده تر بود، زیرا برازنده این جماعت اشرافی که به انواع فسادهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و غیره آلوده هستند، باند کثیف مستکبر یک درصدی است!

با توجه به اینکه جریان دولت یک درصدی اشرافی در برابر چشمان هزاران جوانان ایرانی از 30 استان کشور به مردم شهرستانها اهانت نموده، و دو قطبی تهرانی و شهرستانی را کلید زده، پس بهترین راه برای رساندن پیام مردم شهرستانها به گوش اهانت کنندگان دولت یک درصدی اشرافی، ایجاد کمپین "من دارای عقل و دانش هستم و به متکبران فاقد عقل و دانش رأی نخواهم داد،" می باشد.

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 23 , ساعت 4:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-حسن روحانی در مناظره جمعه خطاب به آقای رئیسی گفت: «من از شما خواهش می‌کنم امام رضا(ع) را برای مردم7 بگذارید و امام رضا(ع) را حزبی و جناحی نکنید.»

2-اکثر بینندگان تلویزیونی و شنوندگان رادیویی، پس از شنیدن این بخش از سخنان جناب روحانی دریافتند، که اتاق فرمان حمله به امام هشتم علیه السلام، با اهانتهای مجری دستگیر شده به امام رضا در ایلام، یکی است و حسن روحانی از درون آن اتاق فتنه، که گردانندگان آن، اعضاء حزب منحله مشارکت هستند، مطلع است! ولذا اگر معاویه و عمروعاص، امروز زنده بودند، به تدابیر منافقانه دولت حسن روحانی تبریک می گفتند!!!

3-حسن روحانی در ادامه مناظره روز جمعه 23 اردیبهشت 96 از طرح برجامهای دیگری سخن به میان آورده و گفت: «من به مردم اعلام می‌کنم که آمادگی دارم در چهار سال بعد، غیر از تحریم‌های هسته‌ای که در این چهار سال برداشتم! بقیه تحریم‌های ملت ایران را به خوبی و با قدرت بردارم و عزت ایران را و منفعت ایران را به ملت ایران بازگردانم.»

4-جناب روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 96 از نمایش کلید! که خود آنرا لوس بازی(دلقک بازی) می دانست، رونمائی نکرد، ولی از برجامهای 2 و 3 و 4 رونمایی کرده و برای دوستان آمریکائی خود، سیگنال پذیرش ذلت فرستاد، هر چند که مزورانه به ملت وعده یا عزت و منفعت می دهد!

5-ملت بزرگ و فهیم ایران! دولت اعتدال از اجراء برجام هسته ای، که به قول اجراء کنندگانش، آمریکا به متن و روح آن عمل نکرده، شرمسارند، اما منافقانه سخن از برداشتن تحریمهای دیگر می گویند، همان برجامهایی که آمریکا سالها بدنبال آن می گردد و برای تحقق آن، لحظه شماری می کند! و آن برجامها عبارتند:

الف-برجام خلع سلاح موشکی؛ عبارت است از کاهش بُرد موشکهای بالستیک ایران همانند کشور لیبی، به 300 کیلومتر!

ب-برجام حقوق بشر؛ عبارت است از کنار گذاشتن اهداف انقلاب با جایگزین نظام لیبرالیستی مورد پسند حسن روحانی!

ج-برجام مبارزه با تروریسم؛ عبارت است از خلع سلاح کشورهای عضو محور مقاومت برای رضایت رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن استراتژی حضرت روح الله مبنی بر محو اسرائیل!

6-آیا رهبری و ملت ایران، حاضر به پذیرش برجامهای ذلت بار مد نظر رئیس جمهور ترسو و بزدل خود می باشد؟ آیا یک فرد لیبرال-سکولار، صلاحیت تکیه زدن بر جایگاه رفیع قوه مجریه نظام اسلامی  را خواهد داشت؟! امام خمینی، لیبرالها را به زباله دان تاریخ ریخت ولذا ملت ایران به تبعیت از امام خود در روز 29 اردیبهشت 96 بساط نکبت بار لیبرالیسم را از قوه مجریه ایران اسلامی برخواهند کند. انشاءالله

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 23 , ساعت 12:33 صبح

به نام خدا و برای خدا

در اوج تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و با نزدیک شدن به روز موعود برگزاری انتخابات، خبر از رساله متقلبانه ی دکترایغ رئیس جمهور حقوقدانمان! به گوش می رسد و لذا انتظار می رفت، پس از این افتضاء بزرک، آقای حسن روحانی استعفا خود را بر اساس اصل130 قانون اساسی تقدیم رهبری نموده و یا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در این موقعیت خطیر، استیضاح رئیس جمهور را بر اساس بند دوم اصل 89 قانون اساسی در دستور کار قرار داده و یا قوه قضائیه برابر با اصل 140 قانون اساسی نسبت به رسیدگی قانونی به موضوع متقلبانه بودن مدرک تحصیلی رئیس جمهور اقدام نماید.

در این رابطه باید گفت؛ لیبرالهای تشنه قدرت، که از مکتب ماکیاول بهره جسته اند، به راحتی استعفاء نمی دهند! و از مجلس شورای اسلامی هم، که تعدادی از نمایندگانش، طوق وکیل الدوله ای را به گردن آویخته و با پولهای شبهه ناک بر کرسی های مجلس تکیه زده اند، امیدی نخواهد بود و لذا قوه قضائیه باید در این موقعیت خطیر، وارد موضوع شده تا مردم عزیز کشورمان بدون هیچ دغدغه ای در روز 29 اردیبهشت 96  رئیس جمهور پاکدست خود را انتخاب و رأی خود را با خیال آسوده به صندوق آراء بریزند، زیرا انتظار نیست، که قوه قضائیه، چشم خود را همانند تخلفات گسترده حسین فریدون(برادرل رئیس جمهور) و همسر او ببندد!

مردم عزیز کشورم! در مناظره امروز ثابت شد، که رئیس جمهور، اجازه دستگیری برادرش را برای رسیدگی به تخلفات گسترده مالی و غیره نداده و حتی پس از دستگیری همسر برادر رئیس جمهور در منزل یک رمال، قبل از تحقیقات لازم، او را از محکمه خارج کردند و لذا همان "جریان زر و زور و تزویر،" امروز هم به قوه قضائیه اجازه بررسی مدرک متقلبانه تحصیلی حسن روحانی را نخواهند داد!

ملت فهیم ایران، برای ریشه کنی فساد در بالاترین ستوح قوه مجریه، باید به یاری قوه قضائیه شتافت و با ارسال طومارهای امضاء شده، خواستار رسیدگی فوری به موضوع متقلبانه بودن رساله دکترای حسن روحانی شد و همزمان از نمایندگان مجلس و کمسیون اصل نود قانون اساسی، درخواست بررسی مدرک تحصیلی حسن روحانی را داشت، زیرا اگر مدرک تحصیلی رئیس جمهورمان، از مسیر متقلبانه اخذ شده باشد، قطعا سرویسهای جاسوی MI6 انگلیس، بر موضوع سوار شده و خسارتهای بی شماری همانند شاهان دوران قاجاریه و پهلوی، به کشور عزیزمان وارد خواهند کرد.

والسلام


دوشنبه 96 اردیبهشت 18 , ساعت 12:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

بررسی عملکرد دولت اعتدال، خبر از فاجعه بزرگی می دهد، که دستان آلوده دولت حسن روحانی در جنایت بر علیه انقلابا اسلامی قابل مشاهده است، زیرا عملکرد دولت اعتدال بر محور لیبرالیسم قرار گرفته و تداوم دولت جناب روحانی، پروسه لیبرالیزه کردن انقلاب اسلامی را به نفع شیطان برزگ رقم خواهد زد، لذا لیبرالهای داخلی و استکبار جهانی در جبهه ای واحد بر علیه انقلاب اسلامی حمله ور شده اند. موارد ذیل، از عملیات پیچیده آنان خبر می دهد.

* در مناظره جمعه مورخ 15 اردیبهشت 96 اگر حسن روحانی به اقتدار موشکی کشور، بخاطر نوشتن جمله ای از امام "اسرائیل باید از بین برود" حمله گازانبری نمود، راز آن را باید در حمایت روزنامه جروزالم اسرائیل از حسن روحانی جستجو کرد که نوشت: «حسن روحانی بهترین رئیس جمهوری است که اسرائیلی ها می توانند از ایران انتظار داشته باشند!»

* مقام معظم رهبری در خصوص عدم اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش در کشور فرمودند: «یک مسئله‌ی مهمّ دیگر، این مسئله‌ی سند تحوّل است. خب، دوستان و مسئولین مجرّب و باسابقه نشستند، زحمت کشیدند، سند تحوّلا را درست کردند؛ خیلی خوب، ابلاغ هم شد. شروع‌ شد که عملیّاتی بشود ولی تا حالا پنج شش سال هم گذشته، [امّا] نشده؛ چرا؟ تا کِی باید نشست تا این نظام‌نامه‌هایی که گفته میشود در ذیل سند تحوّل باید تحقّق پیدا کند، تنظیم بشود؟»

*رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تصویب سند 2030 در شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجراء بی سر و صدای آن توسط دولت در 17 اردیبهشت 96 فرمودند: «اینکه ما برویم سند را امضا کنیم و بعد هم بیاییم شروع کنیم بی‌سروصدا اجرائی کردن، نخیر، این اصلاً مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام هم کرده‌ایم به دستگاه‌های مسئول. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم؛ آنها باید مراقبت میکردند، نباید اجازه میدادند این ‌کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم و ما وارد قضیّه بشویم.»

* دولت لیبرال حسن روحانی در سال تحصیلی 95-96 نسبت به حذف برخی از دروس بر اساس سند 2030یونسکو آنهم بدون سروصدا اقدام کرد و دروس "مساجد مسلمانان" از پایه درسی چهارم ابندائی برای رضایت جریان صهیونیسم- "رهبران کوچک" داستان شهید حسین فهمیده از فارسی ششم ابتدائی حذف و منافقانه تحلیل نادرستی از جنگ در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم به دانش آموز القاء می کند!!!

*رهبر معظم انقلاب با طرح دروغین سایه جنگ توسط حسن روحانی از توطئه لیبرالها بر علیه نظام اسلامی پرده برداری کرده و فرمودند: «ا بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که "وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم"، اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.»

* حسن روحانی مورخ 9 اردیبهشت 1396 در یزد: «این مردم باید اعلام کنند که شعار می‌خواهند یا شعور را ... عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

*حسن روحانی در 3 اردیبهشت 96 در قزوین: «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

با عنایت به موارد فوق، ماندگاری حسن روحانی در قدرت، اجراء استراتژی تفکر لیبرالیسم را بر علیه نظام اسلامی ایران سرعت خواهد داد و لذا ملت می توانند با حضور انقلابی خود در پای صندوقهای رأی، اخراج لیبرالها و منافقین را از قوه مجریه در 29 اردیبهشت 96 رقم زده و امید جریان صهیونیسم را به یأس مبدل نمایند، انشاءالله.

والسلام


یکشنبه 96 اردیبهشت 17 , ساعت 12:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه معلوم شد، دختر وزیر آموزش و پرورش باتفاق پدرشان یک شرکت واردات لباس بچه گانه با برند ایتالیایی دارند وا اخیرا هم از منزل وزیر در لواسان انبوهی از لباسهای بچه گانه قاچاق کشف شده و موضوع به مناظرات کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی جمعه کشیده شد، و لذا مردم انتظار داشتند که وزیر آموزش و پرورش استعفاء داده! و یا از سوی رئیس جمهور برکنار شود! و یا توسط مجلس شورای اسلامی که رئیس آن به چگونگی ورود و خروج رئیس جمهور سابق به دستشوئی هم گیر می داد، برای احقاق حق تولید کنندگان داخلی به میدان آمده و استضاح وزیر آموزش و پرورش را کلید می زدند، اما هیچکدام انتظارات ملت محقق نشد، زیرا اصولا باند کثیف زر و زور و تزویر همان 4 درصدی هستند، که آقای قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود مطرح کرده است!

متأسفانه وزیر آموزش و پرورش، برخلاف قوانین کشور، با عضویت در شرکت فرزند خویش، دارای شغل دوم است و لذا نمی توانسته همزمان وزیر باشد، اما ایشان با این افتضاح بزرگ، وزیر مانده و با پرروئی تمام به صدور بیانیه می پردازد! اما مردم در سوی دیگر این ماجرا، در مناظره زنده تلویزیونی، شاهد کثیف ترین دفاع از سوی معاون اول رئیس جمهورآقای جهانگیری بودند که دختر قاچاقچی وزیر آموزش و پرورش را مظلوم! معرفی کردند! البته مردم بخوبی می دانند که رئیس جمهور با منزل 50 میلیاردی و معاون اولش با منزل 26 میلیاری تومانی، جزءع اقشار 4 درصدی هستند که خون ملت را در سالهای گذشته مکیده و به هیچ عنوان هم حاضر به ترک قدرت نیستند و لذا در برابر این افتضاح بزرگ، شرمسار هم نمی شوند.

رهبر معظم انقلاب در خصوص خوی اشرافی گری مسئولین کشور در 30مهر 81 فرمودند: «ملت ما قرن هاى متمادى خوى اشرافی گرى را، استبداد و دیکتاتورى را در حاکمان نابحق این کشور تجربه کرده و دوران جمهورى اسلامى دیگر نمی تواند اینجور باشد.»

با توجه به توضیحان فوق، ملت ایران گرفتار قشر اشرافی زالو صفتی در قوه مجریه شده که اگر در 29 اردیبهشت 96 به جراحی صحیح دمبل چرکین اشرافیت لیبرال-سکولار نپردازند و مرعوب غوغاسالارانی که ملت را از سایه جنگ می ترسانند، بشوند، قطعا زالوصفتان 4درصدی به غارت بیشتر اموال مردم پرداخته و استکبار اردوغانی را بر کشور حاکم خواهند کرد ولذا ملت باید با بصیرت به صحنه نگاه کنند و با روشنگری عمارهای انقلاب، تصمیم لازم را در وقت لازم اتخاذ نمایند و " مـــا مــی تـــوانــیــم."

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 16 , ساعت 10:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

دولت مستقر در قوه مجریه، به خوبی می داند که کارنامه موفقی برای ارائه به مردم ندارد و پاشنه آشیل خود را در انتخاباتت 29 اردیبهشت 95 برگزاری مناظره زنده تلویزیونی می دانست و لذا از طریق شورای عالی امنیت ملیموفق به لغو مناظره ها نگردید و اگر می خواست به مجلس لایحه ای در رابطه با لغو مناظره ها بدهد، خود بخود از نظر ملت افتاده و سقوط زود هنگام خود را مهیا می کرد و به همین خاطر به وزیر کشور مأموریت داده شد تا از طریق کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری مناظره ها را هوا کند که به ظاهر موفق شدند.

پس از اینکه مردم و اصحاب رسانه از اقدام اعتدالیون مبنی بر عدم برگزاری جلسات مناظره زنده تلویزیونی مطلع شدند، اعتراضها به این اقدام دولت شروع و در نهایت مجبور به عقب نشینی گردیدند، اما در دو جلسه مناظره زنده تلویزیونی آثار ترس و لرز را در دو چهره کاندیدای دولت دیدیم و لذا در طول مناظره تنها به خواندن انشاء های از قبل تهیه شده پرداخته و همانند برخی از کشورهای دشمن، به تحریک احساسات قومیتها، بر ضد امنیت ملی دامن می زنند!

البته ملت ایران، از سالهای آغازین انقلاب اسلامی، همواره از ضربات ضد امنیتی جریان نفاق و لیبرال خسارت دیده و همچنین از میزان عشق و علاقه آنان برای ماندن در قدرت آگاه است و لذا دو نماینده لیبرال دولت اعتدال، رغبتی به مناظره زنده تویزیونی نداشته و تلاش می کنند، بدون توجه به سئوالات طرح شده در مناظره،ن صرفا به خواندن انشاء تهیه شده توسط کارگردانهای خود بپردازند و از پاسخگوئی به عملکرد 4 ساله ی خود، فرار کنند! آیا ملت مجددا به این مارهای خوش خظ و خال لیبرال و منافق اعتماد خواهند کرد؟!

همراهان وبلاگ وزنه سیاسی به این سحن منافقانه جناب روحانی در جمع مردم یزد در 9 اردیبهشت 96 توجه فرمایند که گفت: «مردم باید اعلام کنند ... که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

آیا جناب روحانی از حربه عبیدالله ابن زیاد برای ترساندن مردم کوفه، مبنی بر حمله دروغین سپاهیان شام به کوفه استفاده کرده است؟! مگر نه اینکه مردم کوفه، دروغ عبیدالله را باور کرده و به کربلا رفته و سر حسین ابن علی علیه السلام را از بدن جدا کردند؟ آیا حسن روحانی فکر می کند که ملت ایران همانند مردم کوفه هستند و دروغهای ایشان را باور می کنند؟! لذا ملت ایران همانند 9 دی سال 88 بار دیگر در 29 اردیبهشت 96 باید سیلی به راه انداخته و فتنه جدید را که با حربه سایه جنگ، قصد فریفتن و ربایش مجدد آراء مردم را در سر دارند از بنیاد برکنند، که پیروزی نزدیک است و بدانیم که ما منتظران ظهور بوده و می خواهیم پرچم انقلاب اسلامی را با دستان امام حامنه ای به صاحب اصلی او حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم.

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ