سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است : خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 31 , ساعت 11:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس‌جمهور در 31 اردیبهشت97 طی دیداری با جمعی از اساتید و پزشکان، گفت: «یک آقایی که سال‌ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر امور خارجه آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. شما چه کاره‌اید که می‌خواهید برای ایران و جهان تصمیم بگیرد؟!»

رئیس جمهورمان بعد از خروج ترامپ از برجام، به این نتیجه رسیده، که نباید از اصول و مبانی انقلاب اسلامیل در برابر شیطان بزرگ و صهیونیسم کوتاه بیاید، که قابل تقدیر است، و لذا اگر قرار است مذاکره با اتحادیه اروپا برای ماندگاری برجام ادامه پیدا کند، ضروری است، جناب روحانی از قرار مدارهای محرمانه ذیل، با کدخدای دیروز و شرور امروز، خارج شود! و دستور شکستن قفلهای بی تدبیری خود را صادر نماید.

1-اگر رئیس جمهور اجازه پرتاب ماهواره ها را برای خوشایند آمریکا، متوقف و ممنوع کرده بود، با توجه به اینکه تاریخ انتقضاء آنها نزدیک شده، و ترامپ هم برجام را به قبرستان فرستاده!، پس دستور پرتاب ماهواره ها را صادر نماید!

2-اگر رئیس جمهور آزمایش موشکهایمان را برنمی تافت!، امروز با خروج ترامپ از برجام، بهانه ای برای جلوگیری از آزمایش موشکی وجود ندارد و لذا این اقتدار ملی را پشتیبان مذاکره بی حاصل با سه کشور اروپایی قرار دهد.

3-اگر حسن روحانی با کلید جادوئی! به درب کارخانه های هواپیما سازی کشور، به امید خرید هواپیما از آمریکا، فرانسه و ایتالیا قفل بی تدبیری زده! پس چرا بعد از تهدید وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر عدم تحویل هواپیمای ایرباس و بوئینگ به ایران، قفل بی تدبیری را از درب آن کارخانه ها باز نمی کند!

4-جناب روحانی 5 سال کشور و ملت را معطل برجام نگه داشت! حال که برجام بدست ترامپ به قتل رسیده! لذا رئیس جمهود در 3 سال باقی مانده از عمر دولتش، مقداری هم به فکر ملت و کشور باشد، زیرا برجام مرده است و آروپایی ها بر سفره مرده خوری حسن روحانی نشسته و با خیال راحت، دستورات ترامپ را عملیاتی می کنند؟!

والسلام


دوشنبه 97 اردیبهشت 31 , ساعت 5:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی قبل، مرتضی جوادی آملی (فرزند آیت اله جوادی آملی)، نامه ای را برای جواد ظریف نوشته و خواسته بود،ف برجام بعنوان یک موفقیت بزرگ دولت اعتدال، جزء واحدهای درسی دانشجویان کارشناسی محسوب و در دانشگاهها تدریس شود! حقیر در آن مقطع، نامه آقا مرتضی را نقد نمودم، اما بعد از خروج ترامپ از برجام، وقتی حضور فوری حسن روحانی در صفحه تلوزیون و وفاداریش، بر ماندن در برجام را مشاهده کردم! تدریس برجام در دانشکاهها را ضروری دانستم، زیرا در صورت تدریس صحیح برجام، نسل جوان و دانشجوی ایرانی، به شناخت و بصیرتی می رسد، که هرگز فریب افراد و جریانهای لیبرالی چون دولت حسن روحانی را نخواهند خورد.

اگر نسل جوان و دانشجوی ایرانی بداند،به رئیس جمهور لیبرالی رأی داده که در 5 سال گذشته، با شعار شفافیت، بزرگترین دروغها و خطرناک ترین قراردادها را بصورت محرمانه با شرکتها و کشورهای خارجی منعقد کرده و به نمایندگان مجلس هم اجازه مشاهده قراردادهای خائنانه را نداده، آنگاه دانشجوی ما با گذردان دو واحد درسی برجام، به بصیرت رسیده و هرگز اجازه نخواهد داد که لیبرالها و فریبکاران بر کرسی های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تکیه بزنند.غ

با تدریس واقعی برجام در دانشگاهها، وقتی که دانشجوی ایرانی به موضوع "ریختن بتن در قلب رأکتور اراک"، آنهم بدست ایرانی و موافقت لیبرالهای وطنی، برسد، درمی یابد که ریختن بتن در قلب رأکتور، برای جلوگیری از خودباوری در جوانان ایرانی بوده و لذا در کلاس "ما می توانیم" نمره قبولی گرفته و رویش جوانانی همانند شهیدان، احمدی روشن، رضایی نژاد و شهریاریها را شاهد خواهیم دید.

اگر ابعاد مختلف برجام، توسط اساتید مجرب و انقلابی، برای دانشجویان شکافته شود، آنگاه اگر رئیس جمهوری بگوید: "برجام آفتاب تابان است" و "برجام را خدا آورده." دانشجویان خطاب به آن رئیس جمهور خواهند گفت: "خفه شو، گم شو دروغگو" و تا عذرخواهی نکند و استعفاء ندهد، دانشجویان با بصیرت او را رها نخواهند کرد.!

والسلام


یکشنبه 97 اردیبهشت 30 , ساعت 11:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در مناظره زنده تلویزیونی در 22 اردیبهشت 96 گفت: «من در اینجا به ملت ایران قول می‌دهم که اگر رای بیاورم، بقیه تحریم‌ها را هم به خوبی و با قدرت برمی‌دارم

ای شیخ! شما همان تحریمهای تعلیق شده آمریکا را هم نتوانستی حفظ کنی! پس لاف زدن و دروغ گفتن، ممنوع!ا

ای شیخ گفتی؛ "با اجراء برجام، تمام مشکلات کشور، از آب آشامیدنی، اقتصاد، ریزگردها و بانکها را حل می کنی"! و این تعهدات دولت یازدهم تو بوده، پس مرتبا ریشت را بزک کردی، برجام را آفتاب تابان نامیدی، منتقدان را به جهنم حواله دادی، برجام را نهال سیب و گلابی خواندی، و لذا، شیخ در انتخابات سال 96، بزرگترین کاسب تحریم شد و با وعده های کذب، ملت را فریفت و رأیشان را قاپید!  

پس ای شیخ، ترامپ آمد و هر چه ریشت را بزک کردی که به آن نخندد، قول امام جامعه محقق شد، و ترامپ با خروج از برجام، آنچنان به ریش بزک کرده ات خندید و می خندد! که اگر لیبرال و غربزده نبودی، تاکنون از غصه دق کرده بودی و به آن مرحوم که می گفت؛ "روحانی تنها 3 درصد رأی داشته"، می پیوستی!

والسلام


یکشنبه 97 اردیبهشت 30 , ساعت 4:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، ظریف وزیر خارجها و عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص خروج آمریکا از برجام و چگونگی ادامه آن با سه کشور اروپایی، جلسه غیر علنی برگزار کردند، اما آقایان شمخانی و عراقچی در رابطه با تصویب FATF دو نظر متفاوت داشتند!

شمخانی ادعایش این بود:«FATF ربطی به لایحه مقابله با تروریسم ندارد و ما به دنبال تصویب آن نیستیم و FATF از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج شده است!» اما عراقچی می گفت: «باید FATF حل شود تا بتوانیم مذاکرات با اروپا را ادامه دهیم!»

حقیر در ساعت 2 و 35 بامداد امروز، طی وجیزه ای در "وبلاگ #وزنه_سیاسی"، تحت عنوان "خطر لیبرالها و وکیل الدوله ها" به اقدام ذلت بار مجلس و دولت، برای تصویب لایحه FATF در مجلس و نقش وکیل الدوله ها، اشاراتی داشتم و لذا در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، سخنان عراقچی، از پیش شرط سه کشور اروپایی برای تصویبFATF قبل از شروع مذاکرات و تضمین اتحادیه اروپا خبر می داد!  

حسن روحانی به خانم موگرینی تضمین لازم را برای ماندن در برجام را داده و تعجیل دولت و وکیل الدوله های مجلس برای تصویب لایحه FATF در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران غربی و عربیع آنان است، والا برجام مرده ای است که با خیانت مجدد لیبرالها زنده نخواهد شد!

راستی؛ مگر دری اصفهانی بعنوان جاسوس هسته ای، زمینه ساز امضاء FATF توسط دولت نبوده؟! پس چرا وکیل الدوله ها می خواهند کار ناتمام یک جاسوس را تمام نمایند؟!

تصویر مقابل: رئیس جمهور، در حال اعطاء مدال و یکصد سکه به جاسوس هسته ای!!!!!!!

والسلام

 


یکشنبه 97 اردیبهشت 30 , ساعت 2:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از خروج ترامپ از برجام، مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامیم انتظار اقدامی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی در برابر فروریختن ساختمان برجام داشتند، لکن دولت لیبرال حسن روحانی که خروج ترامپ از برجام را قطعی می دانست، با هماهنگی یار غار خود علی لاریجانی و وکیل الدله های نفوذی درون مجلس، ریل کار را بر اساس منافع شیطان بزرگ تغییر و تصویب لایحه ی FATF را در دستور کار مجلس قرار دادند!

اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور اخذ تضمین از اتحادیه اروپا را برای ادامه برجام صادر نموده، اما جریان مشکوکی در دولت و مجلس، بدنبال آماده سازی تضمینهای درخواستی اتحادیه اروپا و نشاندن دولت در پای میز مذاکره هستند! ولذا گرفتن تضمین ار اتحادیه اروپا دور از ذهن به نظر میرسد!

حسن روحانی، بدون تصویب نمایندگان مجلس، FATF را امضاء و محرمانه آنرا در راستای منافع شیطان بزرگ، -برای دسترسی به گردش پولی ملت و دولت ایران- اجراء کرد، لذا از نمایندگان مجلس باید پرسید:ل چرا بجای استیضاح امضاء کنندگان و دستور دهندگان امضاء FATF، بدنبال تکمیل پروژة خیانت دولت هستید؟!

به دو اصل قانون اساسی، توجه فرمائید که می گوید:

 اصل هفتاد و هفتم: عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قرارداد‌ها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

اصل یکصد و سی و نهم: صلح دعاوی راجع به اموال عمومی و دولتی ... در مواردی که طرف دعوی خارجی باشد و در موارد مهم داخلی باید به تصویب مجلس نیز برسد. موارد مهم را قانون تعیین می‌کند.

بر اساس اصول فوق، دولت حق امضاء و ایجاد تعهد نسبت به اجراء FATF را بدون تصویب مجلس نداشته است، فلذا چرا نمایندگان مجلس بر خلاف سوگند و امضاء خود در اصل 67 قانون اساسی، پازل دشمن را تکمیل می کنند؟!

والسلام

 


شنبه 97 اردیبهشت 29 , ساعت 10:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان حسن روحانی در جلسه هیأت دولت در 26 اردیبهشت 97 احمقانه و کودکانه است، چرا که بعدل از خروج ترامپ از برجام خود را پیروز می داند و می گوید: «اگر داخل آمریکا نظرسنجی شود باز هم افکار عمومی با ماست و این به معنای انزوای واقعی دولت آمریکا می‌باشد و همین امروز هم ما پیروز هستیم.»

اگر کسی خواب باشد، بیدار کردنش آسان است، اما اگر خود را بخواب بزند، بیدار کردنش دشوار است! و لذا پیروزی در نگاه لیبرالها این است که در بازی برد-برد، همه توان هسته ای کشورت را نابود کنی! و طرف مقابل به ریشی که هر روز بزک می کنی! بخندد و برجام را پاره کند، آنگاه متوهمانه خود را پیروز برجام بدانی و به آن افتخار نمائئ؟! و حتما احمقهای دست به سینه و عزادار، در زمان اعلان ماندنت در برجام، برایت کف هم زده اند!

حسن روحانی در 29 شهریور 1396گفت: «این توافق چیزی نیست که کسی به آن دست بزند. این ساختمانی است که اگر یک آجرش کشیده شود، تمام ساختمان فرو خواهد ریخت؛ ... برجام یا می‌ماند، با همه ویژگی‌هایی که دارد، از بین می‌رود

همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی"، رئیس جمهورمان با همینن نگاه و تفکر لیبرالی، برای سخنان مورخ 29 شهریور 1396 خود هم پشیزی ارزش قائل نیست، زیرا بعد از خروج آمریکا از برجام، و ریزش اکثر آجرها ساختمان برجام توسط ترامپ، حسن روحانی در صفحه تلوزیون ظاهر و خائنانه و ذلیلانه ملت ایران را در بقایای ساختمان ویران شده برجام نگه داشت و در جلسه هیأت دولت، خود را پیروز برجام معرفی نمود!

آری؛ فندانسیون و سازه برجام، توسط سازمانهای جاسوسی سیا و موساد، بنا نهاده شده ولذا طبق بندهای 36و 37 برجام، راهی برای شکایت و جبران خسارات چند ده میلیارد دلاری ایران از اجراء احمقانه برجام، در سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دادگاه لاهه پیش بینی نگردیده است! پس در زیر ساختمان فرو ریخته برجام، بزودی شاهد دفن بانیان خیانت کار آن، خواهیم بود، انشاءالله.

والسلام


شنبه 97 اردیبهشت 29 , ساعت 12:57 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نشاندن ایران پای میز مذاکره یا میز محاکمه!، یکی از اهداف اصلی تحریمهای جدید آمریکا بر علیه ایرانع است! و لذا یک مقام ارشد آمریکایی در گفتگو با رویترز می گوید: «مقام های آمریکایی امیدوارند که فشارهای اقتصادی ناشی از اعمال مجدد تحریم ها موجب شود تا ایران به میز مذاکره بازگردد، همان طور چند سال قبل این اتفاق افتاد و منجر به توافق هسته ای 2015 شد.»

رئیس جمهور کشورمان از آغاز مذاکرات محرمانه با آمریکا و یا بقول خودش بستن با کدخدا!، چندین اشتباه استراتژیک مرتکب شد، که عواقب آن اشباهات و خیانتها!، گریبان کشور را گرفته است، حسن روحانی یک روز به دروغ می گفت: "خزانه خالی است!" فردایش گفت: "توافق کردن از توافق نکردن بهتر است"، بعد از برجام هسته ای "از برجام 2و3 سخن گفت!" "مدل برجام را برای گفتگو با دنیا بهترین مدل مطرح کرد!" به "مذاکره با آمریکا خوشبین بود و آمریکا را معادل همه جهان می دانست و می داند!" در پسا برجام، قراردادهایی "ننگین تر از ترکمنچای با برخی از کشورهای اروپایی منعقد کرد!" و در ایام انتخابات سال 96 آمادگی خود رابرای مذاکره و رفع سایر تحریمها اعلام نمود!"ع

پالسها و کدهای ضدامنیتی رئیس جمهور ایران، به طرفهای مذاکره کننده در برجام، آنها را به طمع انداخت، که حسن روحانی برای رهایی از برزخ برجام، که نتایجش برای کشورش هیچ بوده! مانند فروشنده ای است که با کمی تأخیر و تهدید، کالای با ارزش خود را به ثمن بخس می فروشد! اما دیروز در دستان تیم مذاکره کننده ایران، بیش از 19 هزار سانتریفیوژ، چندین کیلو اورانیوم 20 درصد، چندین تن اورانیوم 5 درصد، رأکتور هسته ای بومی اراک، فردو در عمق زمین و آب سنگین اراک بود، ولی حسن روحانی این کالاهای با ارزش را نابود کرد! لذا امروز آمریکا و اروپا چشم طمع ب کالاهای ارزشمند موشکی و قدرت منطقه ای ایران دوخته، و انتظار دارند که حسن روحانی با تحریمهای جدید، به پای میزه مذاکره که در اصل میز محاکمه است، بیاید، و مانند برجام، آن کالاها را به ثمن بخس بفروشد؟!

والسلام


جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 6:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حاج ناطق نوری که در فتنه 88 نطقش با هماهنگی سران فتنه قطع شده بود، بعد از فوت مرحوم رفسنجانی چندین بار نطقش باز و در 28 اردیبهشت 97 در دفاع از برجام به میدان آمده و می گوید: پذیرش برجام با نظر مساعد رهبر معظم انقلاب بود، پیش از برجام ذیل بند 7 منشور سازمان ملل قرار داشتیم؛ یعنی6 از نظر قوانین بین المللی، تحریم و حمله نظامی به ایران مجاز بود. خروج آمریکا از برجام هم نتوانست حق غنی سازی و آب سنگین را تضییع کند. برخی منتقدان داخلی مغرضانه، خروج آمریکا از برجام را بهانه تسویه حساب با دولت قرارداده اند.»

مصاحبه حاج ناطق، به کپی سخنرانیهای حسن روحانی شباهت دارد! زیرا آن ناطقی که شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی را برای به زمین زدن دولت اصلاحات و مجلس ششم تأسیس کرد! با این ناطقی که از گنداب برجام، دفاع می کند 180 درجه تفاوت داشت! و لذا این روزها در دفاع از برجام، به نطق درآمده، اما در سال 88 وقتی فتنه گران پروژه ی براندازی انقلاب اسلامی را در سر داشتند، نطقش قطع و از نظام اسلامی دفاع ننمود!

ناطق نوری سالیان متمادی مسئولیت بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را بعهده داشته و لذا اگر در بازرسی آن نهاد هم، چرخشهای 180 درجه ای را اعمال می کرده، به امانتداریش باید شک کرد!، زیرا رهبر معظم انقلاب مذاکره با 5+1 را با حفظ خطوط قرمز و در زمان اجراء برجام،  شروط 9گانه ای را در نامه ای به رئیس جمهور متذکر گردیدند، اما شروط نه گانه را حاج حسن برای اهداف سیاسی وتو و اجرا نکرد! و هم وزیر خارجه کشورمان گفت، از برخی خطوط قرمز عبور کردیم!

آری؛ ناطق نوری در مصاحبه خود هیچ اشاره ای به شرایط ترسیمی رهبری نداشته و تنها به قرائت مقاله سفارشی نهاد ریاست جمهوری پرداخته! آیا با این چرخشهای 180 درجه ای، ناطق نوری جانشین مرحوم رفسنجانی می گردد؟!

والسلام


جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از صدور بیانیه رییس مجلس خبرگان، که خواهان عذرخواهی حسن روحانی از مردم، بخاطر افتضاح برجام شده بود، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، با بی شرمی و گستاخی، طی اطلاعیه ای نوشت: "آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشندا، طلبکارانه به دستاوردهای ملی می تازند"!

حقیر که مسائل سیاسی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهم، باورم بر این است، که پاسخ بی ادبانه دولت به بیانیه ریاست مجلس خبرگان، خیلی هم بی ربط نیست، زیرا مردم  از رئیس مجلس خبرگان که ریاست شورای نگهبان را هم عهده دار است، می پرسند؛ وقتی حسن روحانی، بعد از حضور 40 سال در قدرت، به یک فرد اشرافی و لیبرال غربزده تبدیل شده، چرا توسط شورای نگهبان صلاحیتش برای ریاست جمهوری تائید شده است؟!

مردم سئوال دارند؛ وقتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ،شورای نگهبان را تهدید کرد، که اگرصلاحیتم رد شود، اجازه برگزاری انتخابات را نمی دهم، چرا شورای نگهبان او را تائید نمود؟!

 ملت می خواهند، بدانند؛ وقتی حسن روحانی نظام اسلامی را در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تهدید کرده، که اگر برادر متخلف و دزدش (حسین فریدون) دستگیر شود، کشور را به جنگ می کشاند!"چرا شورای نگهبان چنین فردی را با این سوابق خطرناک، برای ریاست جمهوری تائید کرده است؟!ا و لذا طبق اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، شورای نگهبان باید از ملت بخاطر تائید یک فرد لیبرال فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری، عذرخواهی نماید!

حسن روحانی در صفحه 65 کتاب خاطرات هسته ای خود، نوشته است: «باید انتقاد به یک معروف و کار شایسته تبدیل شود و انتقادکننده در انتظار تشویق باشد و نه تنبیه؛ تا به این نقطه نرسیم، به ناچار باید شاهد ادامه تصمیمات اشتباه مسئولین باشیم. بزرگ‌ترین شجاعت پذیرش اشتباه و خطا از طرف مسئولان است...»

راستی؛ منظور حسن روحانی، کدام مسئول است که ملت، ناچار باید شاهد ادامه تصمیمات اشتباهشان باشند؟ و چرا حسن روحانی شجاعت پذیرش اشتباه خود را ندارد؟ و چرا چنین فرد ترسو و بزدل و دروغگویی، رئیس جمهور نظام اسلامی است؟!

والسلام


جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 1:22 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود نوشت: «رمضان ماه تامل و خودآزمایی است. منطقه دچار مشکل شده ما با انتخابی حیاتی بین ادامه دادن به مسیر مخرب دشمنی و نفرت که از سوی سلطه طلبان دنبال می شود و یا کنار گذاشتن خود بینی و دست در دست هم دادن برای ساختن امتی قوی، مواجه هستیم

شاید جواد ظریف، کارگزار عیاشان آمریکایی_سعودی در ایران است! که مثل اون آقاهه(حسن روحانی) که کربلا را درس مذاکره می خواند، این آقا هم کهل در زمان دفاع مقدس، در پستوی دفتر ایران در سازمان ملل پنهان شده و دوران سربازی را می گذراند!، این روزها نسخه های را برای کاهش قدرت منطقه ای(برجام 2) کشورمان، می پیچد، که مورد علاقه ترامپ و پادشاهان شرابخوار سعودی است! و شاید هم در ملاقات اخیرش با خانم موگرینی و وزرا خارجه سه کشور اروپایی، این دستورالعمل را برای اجراء به ایشان داده باشند!

معاون وزیر خارجه روسیه: «حفظ برجام بدون آنکه تهران امتیازاتی بدهد، غیرممکن است

صدراعظم آلمان مرکل گفت: «برجام توافق کاملی نیست و باید درباره مسئله موشکی با ایران وارد مذاکره شد

ظریف: «برای گرفتن حقوق ایرانیان آمده ام»!!!

همراهان "وبلاک وزنه سیاسی" آیا برای برجام، که خسارت محض بوده، باید مدال و سکه داد؟! و چرا بعد از آشکار شدن خیانت آنان در برجام، مدالها و سکه ها را پس نمی دهند؟!

والسلام


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ