سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درِ دانش را استوار کنید که در آن شکیبایی است . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 97 تیر 30 , ساعت 7:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 5 سال گذشته دولت حسن روحانی هر فرد مدیر، مدبر و پاکدستی را به بهانه ای، با حمله گازانبری عزل و از پیش رو برداشته و خانه نشین نموده، تا کسی مزاحم خیانت لیبرالیزه کردن کشور نشود، لذا هزاران مدیر با سلامت را برای رضایت فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی از چرخه مدیریتی کشور خارج نموده، تا با حضور برخی وزراء، معاونین، استانداران، فرمانداران و مدیران نالایق و ضدانقلاب، استراتژی دشمن را برای ایجاد نارضایتی و آشوب در تابستان داغ، فراهم نمایند.

امروز هر وزیر و مدیری در وزارتخانه دولت اعتدال، بخشنامه و دستوراتی را برای ایجاد نارضایتی ملت صادر و به اجراء گذاشته است، وزارت بهداشت داروهای مورد نیاز ضروری ملت را از سبد بیمه ای خارج کرده!، وزارت نیرو، به قطع آب، برق ملت مشغول است! وزارت نفت قیمت گاز را افزایش داده! وزارات اقتصاد دهها تن طلا و دهها میلیارد ارز خارجی را برای نور چشمی ها به حراج گذاشت! وزارت صنعت، معدن و تجارت، زمینه هک سایت سفارش کالای خارجی خود را برای افراد خاص مهیا کرد!، وزارت راه و شهرسازی، تکمیل مسکن مهر را کنار گذاشته و اعتصاب سراسری کامیون داران را فراهم نمود! وزارت جهاد کشاورزی در اوج افزایش قیمتها و نهاده‌های کشاورزی، اقدامی جهت افزایش قیمت گندم کشاورزان، برای تحویل به دولت انجام نداد! وزیر اطلاعات خواستار عدم برخورد با گردن کلفتهای غارتگر بیت المال شد! وزارت خارجه مشغول زدوبند با سه کشور اروپایی برای تداوم خیانت خود در برجام بوده از پیگیری حقوق صدها شهید منا در سال 94 عاجز است! فرزندان برخی از مسئولین تابعیت دوگانه آمریکا، انگلیس و کانادا را دریافت کردند! برخی از نمایندگان مجلس از اول وکیل‌الدوله بوده و برخی دیگر برای دفاع از حقوق ملت، به واسطه شیطنتهای ریاست مجلس در اقلیت قرار گرفته و به انزوا رفته! ولذا تیم نفوذی در قوه مجریه، در ایجاد نارضایتی عمومی با سرعت زیاد در حال تاختن است!

آری همه این کارها در زمانی رخ داده و می دهد، که شیطان بزرگ با هماهنگی جریانات اپوزیسیون و ضدانقلاب، بدنبال آشوب و برهم زدن امنیت ملت و کشور در تابستان سال 97 است، آیا این اقدامات دولت اعتدال، همراهی با دشمنان نیست؟!

والسلام

 


جمعه 97 تیر 29 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آن لیبرالی که منتقدان برجام را بزدل و ترسو خطاب می کرد، عاقبت، وعده‌ی رهبری محقق شد و کدخدا(آمریکا) با خروج از برجام به ریش بزک کرده‌اش خندید! لذا بعد از خروج ترامپ از برجام، بزدلانه و مفتضحانه در برجام ماند و این روزها درب دانشگاهها و اتاق اساتید را بر روی بازرسان آژانس که در اصل جاسوسان آمریکا و اسراییل‌ند، باز نمود، تا بلکه کدخدا به برده‌های اروپائی‌ش، گوشه چشمی نشان داده و رئیس جمهور ایران را در افتضاح بزرگ قرن،(برجام) مساعدت نمایند!ا

ترسوها و بزدلانی که ورود رئیس سابق انرژی اتمی(فریدون عباسی) کشور را به آن سازمان ممنوع کرده‌اند، این روزها با خفت و ننگ ایدی، درب اتاق اساتید و آزمایشگاههای دانشگاه علم و صنعت را به روی بازرسان آژانس انرژی اتمی گشودند تا غربزدگی و بردگی خود را در مقابل کدخدا و نوکرانش به اثبات رسانند! هر چند که می گویند؛ این تصمیم با تصویب شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است!

لیبرالهای غربزده و یحتمل ستون پنجم دشمن، می گفتند؛ در برجام می مانیم، بشرط اینکه سه کشور اروپایی تضمین اجرای تعهدات آمریکا را به عهده گیرند، اما نه تنها تضمینی از اروپاییها نگرفتند، بلکه ننگ و خفت دیگری را بر کشور تحمیل کرده و استقلال علمی کشور را درنوردیده و امنیت اساتید و دانشجویان را با بازرسی جاسوسان آژانس، از محیط دانشگاهها به مخاطره انداختند.        

آیا با این جماعت لیبرال، که دست شاه سلطان حسین صفوی را در ترس و بُزدلی از پشت بسته اند، کار مردم و مملکت به سامان می رسد؟ یا اینکه دروازه های امنیت ایران را به روی دشمنان باز نموده تا خود ذلیلانه در مسند وزارت و ریاست جمهوری باقی بمانند؟! قطعا لیبرالهای غربزده، استقلال کشور را بمانند انرژی هسته‌ای به ثمن بخس فروخته و خواهند فروخت، همانگونه که از ترس دشمن، بودجه دانشکده مهندسی هسته‌ای را در 5 سال گذشته به صفر رسانده‌اند!

والسلام

 


جمعه 97 تیر 29 , ساعت 10:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جنگ 6 ساله دولت سوریه و محور مقاومت با تروریستهای تحت حمایت عبری، عربی و غربی که از 82 کشور برای سقوط دولت سوریه و فروپاشی جریان مقاومت، به سوریه گسیل شده بودند، عبرتها و درسهای عاشورایی نورافشانی کرده و خبر از حماسه‌ی مقاومت شیعیانی می دهد، که در سخت‌ترین شرایط، با بهره‌گیری از مکتب عاشورا، درس مقاومت و ایثار را در جهان، به نمایش گذاشته و حماسه ساز شدند.ب

تروریستهای تحت حمایت آمریکا، اروپا، کشورهای مرتجع عربی، عثمانی(ترکیه) و اسرائیلی، شهرها و زیرساخت‌های سوریه را یکی پس از دیگری شخم زدند و براحتی اکثر شهرها و مراکز استانهای اهل تسنن سوریه را تصرف کردند ولیکن، علی رغم محاصره کامل شیعیان 4 شهر و شهرک نُبل، الزهرا، فوعه و کفریا، که تنها از طریق آسمان گاهی اوقات مواد غذایی و تسلیحاتی مختصری برایشان فرو ریخته می شد، براساس مکتب عاشورایی حسین ابن علی علیه السلام، پای تکفیریها را در دروازه شهرهای خود قطع کردند و حماسه آفرین لقب گرفتند.

شهرهای نُبل و الزهرا در عملیات استان حلب بدست رزمندگان شیعه ای جریان مقاومت در سال 94 آزاد و دیروز هم با نظارت پهبادهای ایرانی، کلیه ساکنان شیعه‌ای 2 شهرک فوعه و کفریا بعد از چهار سال محاصره به استان حلب منتقل شدند.

با حماسه آفرین شدن شیعیان 4 شهر و شهرک سوریه، بهتر است، رمز مقاومت و ایثار شیعیان را از زبان و قلم تئوریسین معروف آمریکایی، آقای فوکویاما بشنویم که می گوید: « شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده‌ای است یکه دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ. بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است. این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری(فقیه) بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.» فوکویا اینجا به دلاور مردی رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس اشاره کرده و می‌گوید :«اینها فاو را تسخیر کردند می روند کربلا را هم بگیرند، اینجا (قدس) را هم قطعاً می گیرند».

فوکویاما برای به شکست کشاندن مکتب عاشورا و ظهور حضرت مهدی، مهندسی معکوس را پیشنهاد کرده و می گوید: «ابتدا باید ولایت فقیه را بزنید. تا این را نزنید نمی توانید به ساحت قدسی کربلا و مهدی تجاوز کنید. برای پیروزی بر یک کشور باید میل مردم را تغییر دهیم اگر میل مردم از شهادت طلبی، ایثار، جوانمردی ... به رفاه طلبی، غرب زدگی تغییر نیابد مانند این است که آب در هاون می‌کوبید. فوکویاما در پایان می‌گوید: «در صورت تضعیف ولایت فقیه، رفاه طلبی جای شهادت طلبی را می گیرد و پس از آن اندیشه عدالتخواهی و انتظار نیز از جامعه رخت بر می‌بندد

چرا امروز دولتمردان اشرافی غربزده ایران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی، ملت ایران را به رفاه طلبی مطلق، الگو قرار دادن سلبریتی ها و غربزدگی دعوت می نمایند؟ آیا اهداف کثیف و ضدانقلابی‌شان پیاده سازی تئوری فوکویاما در نظام اسلامی ایران بوده است؟!

والسلام

 


پنج شنبه 97 تیر 28 , ساعت 1:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: «مذاکره ولایتی با پوتین بنا بر درخواست روحانی از رهبر انقلاب انجام شده است»

2-سفر حسن روحانی به دو کشور اروپایی (اتریش و سوئیس) هیچ دستاوردی برای ایران نداشت!ا

3-بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی برای نگه داشتن ایران در برجام، پر از خالی است!

4-ظریف در توئیتی اعلان کرد، که از آمریکا به دادگاه لاحه شکایت کرده است!

خبرهای فوق، نشان از سرگردانی دولت حسن روحانی در اداره کشور می‌دهد، زیرا رئیس جمهورمان، به کدخدا(آمریکا) اعتماد کرده و برجام را مائده الهی می‌دانست! ولذا نه توجهی به توانمندی داخلی و اقتصاد مقاومتی داشت و نه روی خوشی به کشورهایی که در سخت ترین شرایط تحریم، با ایران مراودات اقتصادی و سیاسی خود را حفظ کرده بودند، داشت! 

در همین ایام، جریان نفوذی ستون پنجم دشمن، در قوه مجریه، حسن روحانی را به سفر اتریش و سوئیس فرستادند تا زمان به نفع آمریکا بر علیه کشورمان، از دست برود! ولذا سفر حسن روحانی به دو کشور سوئیس و اتریش، شبیه سفر ناصرالدین شاه قاجار به اروپا بود، که توسط جریان فراماسونری هدایت گردید!

آری؛ اگر رئیس جمهورمان لیبرال نبود، باید اقتدار کشور و ملت ایران را به رخ دشمنان و جهانیان می‌کشید و بجای سفر به دو کشوری که کمترین مبادلات اقتصادی را با ایران دارند، به کشورهای قدرتمند چین، روسیه و هند سفر می‌کرد.

والسلام

 


چهارشنبه 97 تیر 27 , ساعت 12:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز (25 تیر97) همزمان با سالروز برجام (گوساله سامری) رئیس جمهور و سایر اعضاء هیئت دولت، توسط رهبر معظم انقلاب، فراخوانده شدند، تا مدعیان تدبیر و امید را از ناامیدی، بی تدبیری خارج نماید، زیرا این جماعت غربزده در 5 سال گذشته، تمام فرصتهای نظام اسلامی را در پی وعده های نسیه کدخدا(آمریکا) تباه کردند و این روزها در اوج نقشه های شوم شیطان بزرگ، دولت حسن روحانی همچنان در پی رضایت کدخدا از طریق ماندن در برجام و بستن با سه کشور اروپایی است! و این یعنی حماقت و دیوانگی مجدد!

خود کرده را تدبیر چیست! خیانت حسن روحانی در تقدیم کلید خروج آمریکا از برجام و تصویب تحریمهای مجدد آمریکا قطعی استا ولذا با خروج ترامپ از برجام، فتنه‌ی اقتصادی و سیاسی محمد باقر نوبخت معاون برنامه و بودجه دولت، در راستای منافع آمریکا و قشر اشرافی 4 درصدی کلید خورد و بیش از 60 تن طلا و 20 میلیارد دلار از ذخایر ملت، آنهم برای نارضایتی اکثر ملت ایران به حراج و تاراج گذاشته شد! تا این روزها قوه قضائیه را بدنبال نخود سیاهی بفرستند، که خود آفریده‌اند.

رهبر تیزبین انقلاب اسلامی در اوج بی تدبیری دولت و در اوج توطئه های دشمن وارد میدان شده تا بازهم دولت اعتدال را که با تزویر و دیوانگی، شرایط سخت اقتصادی را بر کشور و ملت تحمیل نموده، از خطر سقوط نجات دهند، زیرا در شرایطی که با تحریمها و توطئه های پیچیده‌ی‌ استکبار جهانی روبرو هستیم و دولت اعتدال بشدت وحشت نموده، چاره‌ای بجز همراهی، حمایت، تشویق و ترغیب دولت نیست و این رمزی است که از دل دردمند و زبان رهبر عزیزمان شنیده‌ایم‌ که فرمودند: «من اطلاع موثق دارم که هدف دشمن ایجاد آشوب در کشور است.» و در جای دیگری معظم له به اصحاب خاص فرمودند: "تا حضرت امام رهبر بودند، ما سپر امام می شدیم و از زمانی که من رهبر شدم، سپر بلای رئیسان جمهور گردیده‌ام."

آری در زمان امیر المومنین علی علیه السلام جریان قاسطین به گونه‌ای تبلیغ می‌کرد، که وقتی شتر کسی گم می شد، می گفتند؛ تقصیر علی است و امروز هم وقتی رئیس جمهور و تیم نالایقش در برجام، کلاه بر سرشان می رود و عامدانه و احمقانه کشور و ملت را در شرایط سخت اقتصادی قرار می‌دهند! آنگاه رهبری باید هزینه‌ی بی لیاقتی آنان را بپردازد.

والسلام


سه شنبه 97 تیر 19 , ساعت 4:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر ملتی کنترل عقل خود را در زمان انتخابات، به یک پیام رسان اجنبی(تلگرام) واگذار کند، نتیجه‌اش، انتخابات مجلس در سال 94 و ریاست جمهوری در سال 96 رقم می‌خورد و نامحرمان و لیبرالها به درون مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نفوذ داده می‌شوند! یکی برجامِ نوشته شده توسط کدخدا(آمریکا) را  از جانب خدا معرفی کرد!" غو وکیل‌الدوله‌ها، بر علیه پیام رسان‌های داخلی سخن راندند و از تلگرام بعنوان صندوق رأی ساز خارجی، حمایت نمودند!

درانتخابان مجلس و ریاست جمهوری سالهای 94 و 96 ثابت شده که با فعالیت گسترده و فراگیر تلگرام در زمان رأی گیری، ممنوعیت تبلیغات، 24 ساعت قبل از آغاز رأی گیری، موضوعیت ندارد، زیرا ممنوعیت تبلیغات، بدون مسدود سازی تلگرام، عملا تبلیغات جریان غیرانقلابی فعال و مخل رأی مردم می گردد ولذا حسن روحانی در هر دو انتخابات تمام قد در جلوی مسدود سازی تلگرام در روز رأی‌گیری ایستاد و مزدش از تلگرام، نفوذ وکیل‌الدله‌ها به درون مجلس و نشستن خود بر روی کرسی ریاست جمهوری شد!

در سال 97 حکم مسدود شدن تلگرام توسط قاضی فضای مجازی صادر شد، تنها با گذشت چند ساعت، شاهد راه اندازی تلگرام طلایی بجای تلگرام می‌شویم! و وزیر اطلاعات نابلد، حامی تلگرام شده و مالک تلگرام طلایی را دولت جمهوری اسلامی معرفی می‌کند! ولذا تلگرام طلاعی با حمایت وزیر اطلاعات بعنوان ماشین رأی جریان غیرانقلابی بر علیه مبانی دینی و اعتقادی مردم فعال مانده و مسدود نمی شود! طبق خبر قاضی خرم‌آبادی، دویست دستگاه سرور از محل بیت المال برای اخلال در پیام رسانهای داخلی و فعال نگه داشتن جریان فتنه، اختصاص می‌یابد!

والسلام

 


سه شنبه 97 تیر 12 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از استراتژیستهای رژیم صهیونیستی می گوید؛ "تهدید و بُلُفی را که طرف مقابل شما جدی بگیرد، نتایج آن از جنگ نظامی بیشتر است." بر همین اساس، حسن روحانی آمریکا را کدخدا و در بدو مذاکرات هسته‌ای در سال 92 گفت: "دولت با یک خزانه خالی و انبوه بدهکاری روبه‌رو است." بعد از سخنانت کذب رئیس جمهور، وزیر خارجه جواد ظریف در آستانه مذاکرات هسته ای، دستان لرزانش را بالا برد و گفت: «آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام سیستم نظامی ما را نابود کند!»

حال باید پرسید؛ اگر طرف مقابل نظام اسلامی در مذاکرات هسته‌ای، شیطان بزرگ باشد، آیا با این سخنان بزدلانه، قواعد بازی برد-برد را رعایت و تحریمها را لغو می‌کند؟!

اگر در کشوری، وزارت اطلاعاتش مستقل باشد و شورای عالی امنیت ملی، مجلس و قوه قضائیه به وظایف خود بدرستی عمل نمایند، سخنان حسن روحانی و جواد ظریف، مصداق ضد منافع کشور و ضد امنیت ملی است و قطعا نیروهای امنیتی هر کشور، گوینده این سخنان را بعنوان جاسوس و ستون پنجم دشمن، تعقیب و رها نخواهند کرد.

وقتی آغاز مذاکرات هسته ای با سخنان بزدلانه و گرای به دشمن شروع شود، نتایج سحرش برجامی است! که توان هسته‌ای کشور را نابود و امروز، رئیس جمهور و وزیر خارجه در کنار میت برجام، ناله و شیون سر می دهند و با سخنان کذب، به ایجاد التهاب در کشور دامن میزنند! در همین راستا جواد ظریف، در جمع مسئولان اتاق بازرگانی، جهت تکمیل پازل سخنانش در سال 92 می گوید: «ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است!» این سخن ظریف مقدمات خواست سه کشور اروپایی به نمایندگی از آمریکا است که می گویند: "شما هم برجام را حفظ و از آن خارج نشوید و هم تحریمها را باید بپذیرید و به آن پایبند باشید." عجب، تقسیم عادلانه‌ای! و عجیب تر سخنان بزدلانه و ابلهانه‌ای است، که می گوید:"ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است!"بقول آن شاعر خوش ذوق انقلابی که گفت:

دشتمان گرگ اگر داشت، نمی‌نالیدیم / نیمی از گله ما را سگ چوپان خورده !

والسلام

 


جمعه 97 تیر 8 , ساعت 10:41 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگی حسن روحانی دارد! که وقتی فرمانده اقتصاد مقاومتی(جهانگیری) دستوری صادر می کند، بلافاصله یک لیبرال(نوبخت) که فرزندشا در آمریکا می لولد، آن حکم را هوا کرده و حسن هم سکوت می کند! بعد فرمان مدیریت بحران اوضاع آشفته بازار، در اختیار اینها است!

حال به خبر توجه فرمائید، تا بیشتر متعجب شوید، "یک روز پس از دستور قطع یارانه سه دهک پردرآمد جامعه از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت آنرا تکذیب کرد! چرا؟!

مگر دستور معاون اول رئیس جمهور بر اساس لایحه دولت که نوبخت آن را تنظیم و مجلس آن را تصویب کرده، نبوده؟! پس موش و گربه بازی نوبخت به نمایندگی از حزب اعتدال و توسعه آمریکایی! با جهانگیری به نمایندگی از حزب کارگزاران سازندگی لیبرال دموکرات! برای چیست؟ چرا رئیس جریان اعتدال اسلام رحمانی، یعنی جناب روحانی، این دو نفر را تنبیه و عزل نمی کند؟!

چاره کار چیست؟ مردم عزیز کشورم بدانید، هر مدیر لایقی را رئیس جمهور برای تدبیر در امور اقتصادی دعوت به کار نموده، یک شرط داشته اند و آن برکناری باقر نوبخت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بوده! که حسن، جرأت آن را ندارد! چرا؟! آیا پسر نوبخت و دختر برادرش، از محل سهمیه برجام، به آمریکا رفته اند؟!

والسلام


جمعه 97 تیر 8 , ساعت 7:14 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دغدغه اصلی و خواست مردم و بخصوص جوانان، معیشت و اجراء عدالت توسط قوای سه گانه کشور است، که با توجه به اینکه 90 درصد بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور است، انگشت اشاره مردم، جهت حل مشکلات اقتصادی متوجه او بوده و حل مشکل ازدواج و مسکن جوانان، طبق قانون اساسی از وظایف دولت است. حال که رئیس جمهور با سخنرانی انقلابی، دستور اکید در رابطه با ساخت مسکن داده، مردم منتظرند تا وعده مسکن اجتماعی که 5 سال فراموش شده! توسط دولت عملیاتی شود!

تلاش دولت و شخص رئیس جمهور در 5 سال گذشته، ایجاد انحراف در خواسته های به حق مردم و جوانان بوده است، مثلا اگر جوانان از دولت، ایجاد شغل و ساخت مسکن خواسته اند، حسن روحانی از برگزاری کنسرت، ورود بانوان به وزشگاهها، گسترش و عدم نظارت بر شبکه های اجتماعی خارجی و در یک کلمه بزک کردن برجام و آمریکا سخن گفته است!

رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران اجرائی کشور، اینگونه سخن گفت: «ما می‌توانیم در بخش صنعت ساختمان یک حرکت بزرگ ایجاد کنیم، اشتغال و امید ایجاد کنیمهیچ کس امروز حق ندارد اگر زمینی که نیاز فوری امروزش نیست، هر دستگاه و شرکت دولتی در اختیار وزارت مسکن برای ساختمان قرار ندهد، این الزام است و من این را دنبال می‌کنم

اجراء و الزام رئیس جمهور در جهت اختصاص زمین برای ساخت مسکن، آزمونی برای صداقت اوست! با وجود حجم زیاد نقدینگی، آیا حسن روحانی در امتحانی که نیازی به دلار و سرمایه خارجی ندارد، نمره قبولی از ملت می گیرد؟!

والسلام


پنج شنبه 97 تیر 7 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حقیر هر بیشتر به عمق سخنان به ظاهر انقلابی حسن روحانی در نشست هم‌اندیشی مدیران اجرایی کشور،(مورخ 6 تیر 97) می اندیشم، به باور نمی رسم که این سخنان را از روی صداقت و ایجاد تغییر در ریل مدیریت لیبرال کشور گفته باشد، زیرا ایشان هیچ راهکاری را با سطح توطئه دشمن برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه نکرده! و تنها "به جهاد با مال و اینکه کارمندان یک ساعت بیشتر کار کنند و کمتر برق و آب و گاز مصرف کنند" پرداخت! مگر مشکل اقتصادی کشور بخاطر کم کاری و استفاده مصرفانه ی برق و گاز و آب در ادارات دولتی است؟! چرا به ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور، که بخاطر چیدن همه تخم مرغهای دولت در سبد برجام و اعتماد به آمریکا بوده،8 اشاره نمی کندا؟!

رئیس جمهور 5 سال توان اقتصادی کشور و مردم را با برجام به سُخره گرفت و اعتماد مردم را خدشه دار کرد! آیا مردمی که 5 سال با دروغهای رئیس جمهور سرگرم شده و سال 96 با حربه کذب جنگ، مجددا به او رأی داده، با چند کلمه حرف به ظاهر انقلابی، دوباره به او اعتماد می کنند؟!

رئیس جمهور امروز نیازمند همراهی مردم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است و سطح توطئه دشمن، با دست بوسی و خود را به دروغ خادم مردم خواندن! مرتفع نخواهد شد! مردم هنوز خاطره تلخ حقوقهای نجومی و اختلاسهای برادر رئیس جمهور و معاون اولش را فراموش نکرده و قوه قضائیه هم پاسخ درست و قانع کننده ای به افکار عمومی در خصوص حسین فریدو و مهدی جهانگیری نداده است! و لذا رئیس جمهور، برای خروج از منجلاب خود ساخته، به همراهی ملت نیازمند است، زیرا کدخدا(آمریکا) برجامش را دریده! پس باید مردم صداقت را در سخن و عمل او ببینند!

یک نمونه از بی صداقتی رئیس جمهور! عده ی محدودی از مردم ایران مطلع اند، که پالایشگاه ستاره خلیج فارس، برای خودکفایی در تولید بنزین، بدست پرتوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، ساخته شده، اما رئیس جمهور، در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس(7 تیر 97) به سازنده آن اشاره نکرد؟ و نگفت؛ پول ساخت آن را به سازنده پرداخت نکرده، تا جوانان این مرز و بوم، خادم واقعی ملت و نظام اسلامی را بشناسند! پس، مردم منتظر سخن همراه با عمل صادقانه ی رئیس جمهور، برای خلاصی از مدیریت ناکارآمد دستگاههای اجرائی کشور هستند.

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ