سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 خرداد 31 , ساعت 5:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

پرتاب موشکهای ذوالفقار سپاه پاسداران و اصابت آنها به مقر اصلی داعش در دیرلزور موجی از شادی و نشاط در کشورمان ایجاد کرد، ولی غیبتخ و موضع گیری دیر هنگام رئیس جمهور موجب نگرانی شد و این گمانه بوجود آمد، آیا حاج حسن روحانی پس از آنکه منکر امامت و ولایت الهی علی علیه السلام شده، خود را مستحق عذاب و مجازات دانسته و همانند احمدی نژاد به خانه نشینی 11 روزه رفته است؟!

با این تصور، جناب روحانی را در مراسم افطاری دربین تعدادی از طلاب ستادهای انتخاباتی ایشان، که برخی از آنها، جزء طلاب انقلابی پشیمان! هستند، یافتم ولذا رئیس جمهور در یک سخنرانی آتشین، هم از پرتاب موشک توسط سپاه حمایت کرده و هم بصورت تلویحی از اهانت به امیرامؤمنین اظهار ندامت نمود.

نویسنده وبلاگ وزنه سیاسی مدعی سخنان رئیس جمهور نیست، بلکه اعتراض حقیر به جناب روحانی بخاطر موضعگیرهای دوگانه ایشان در مناظره های انتخاباتی 96 است، آنجا که در مناظره های زنده تلویزیونی، اقدام سپاه در نوشتن جمله "اسرائیل باید از بین برود"، بر روی موشک و شلیک آن و نشان دادن شهرهای موشکی را مخل برجام دانسته و به آن اقدام حمله کرده، ولی شلیک موشک به مقر داعش را عقلانی می داند و این دوگانه موضع گیری، در حالی است، که شلیک آن موشکها همانند موشکهای که به مقر داعش اصابت کرد، بال مجوز شورای عالی امنیت ملی بوده است!

آری لیبرالها و ماکیاولها، نان به نرخ روز حورند!، یک روز برای جلب آراء صهیونیست های خارج از کشور، به پرتاب موشک در یک مانور نظامی حمله می نمایند! و فردا روزی مدعی میشوند که چرا بیشتر شلیک نکرده اند!، و می گوید: «اختیارات و اجازه ای که شورای عالی امنیت ملی بعد از حادثه تهران داد بیش از اینها بود»

برای اینکه مردم شلیک موشک را اقتدار سپاه پاسداران ندانند، جناب روحانی می گوید: «کار سپاه در پرتاب موشک به دیرالزور تصمیم یک فرد یا یک رکن نظامی نبود» البته رئیس جمهور می تواند، با شهرهای موشکی سپاه عکس یادگاری بگیرد. هر چند؛ همانند آقای پوتین، از ارتباطات آقایان ظریف و روحانی با آمریکائیها، نگرانیم)

حقیر سخنان رئیس جمهور را به فال نیک گرفته و این ضرب المثل را با پوزش از ایشان، تقدیم می کنم که گفته اند: پسری را به آهنگری بردند تا شاگردی کند، استاد گفت: "دم آهنگری را بدم!" شاگرد مدتی استاده، دمید، خسته شد؛ گفت: "استاد اجازه میدی بنشینم و بدمم؟" استاد گفت: "بنشین" بدم. باز مدتی دمید و خسته شد، گفت: "استاد! اجازه میدی دراز بکشم و بدمم!" استاد گفت: "دراز بکش و بدم"؛ بعد از مدتی باز خسته شد؛ گفت: "استاد اجازه میدی بخوابم و بدمم؟" استاد گفت: "تو بدم، بمیر و بدم".

والسلام


سه شنبه 96 خرداد 30 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی چگونه رأی 57 درصدی ملت ایران را در انتخابات ریاست جمهوری 96 کسب کرد؟! راهبرد تهاجمی جریان لیبرال غربزده برای کسب قدرت چه بود؟!

هدایتگران و برنامه نویسان تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، توسط جریانی کاملا غیرانقلابی، سکولار و وابسته به غربل تنظیم شده بود، بطوری که برای کسب رأی هر طیف و گروهی، راهبردی را بر خلاف اصول و مبانی اخلاقی و دینی تعریف و حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، مأموریت اجراء آن را بر عهده داشتند و لذا، راز منکر مشروعیت الهی امامت امیرالومنین علیه السلام در سخنان حسن روحانی را باید در همین جا جستجو کرد!

برای حسن روحانی لیبرال، پیروزی از هر طریقی، مشروع و یا نامشروع فرقی نمی کرد! و لذا، از اهانت به امام هشتم هم پرهیز نکردند و برای رضاست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان هم در صورت حمایت از حسن روحانی قولهای، داده شد! در این رابطه، حسن روحانی بعد از پیروزی و برای جبران خدمات مولوی عبدالحمید در انتخابات، در ضیافت افطاری، مشروعیت الهی ولایت و امامت علی ابن ابیطالب علیه السلام را بر خلاف اعتقادات تشیع، نفی کرد! که خشم و نفرت علما و مراجع تقلید و ملت ایران را نسبت به خود برانگیخت!

در اینجا به برخی از کلمات و جملات سخیف و هجویاتی که طبق دستورالعملهای صادره، از زبان حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی بر علیه رقیب و نظام اسلامی استفاده می کردند، اشاره می نمایم تا به عمق فتنه جماعت لیبرال مست قدرت، پی برده شود، این کلمات و سخنان بدین شرح می باشد: «بازگشت به گذشته ؛ جنگ ؛ ماجراجویی ؛ ستیزه‌جویی ؛ تقابل ؛ دشمن‌تراشی ؛ قهر با جهان ؛ تندروی ؛ افراطی‌گری ؛ خشونت ؛ اعدام ؛ قتل عام ؛ شعار ؛ حرف ؛ وعده ؛ تفرّق ؛ نزاع ؛ درگیری ؛ اختلافِ ملّی ؛ طرد کردن ؛ انحصارگرایی ؛ مرزبندی ؛ تنگ‌نظری ؛ مطلق‌اندیشی ؛ 38 سال زندان ؛ دیوار کشی ؛ ایجاد محدودیّت ؛ مداخله در زندگیِ روزمر? مردم ؛ سرهنگ؛ قاضی ؛ بی‌اخلاقی ؛ دروغ‌گویی ؛ فریب‌کاری ؛ تخریب ؛ استفاده ابزاری از دین و ارزش‌ها ؛ ریاکاری ؛ تزویر ؛ تظاهر ؛ تملق ؛ دورویی ؛ سالوس ؛ تدلیس و بگذارید امام هشتم برای مردم بماند

مولوی چقدر زیبا به جریان منافقی اشاره دارد، که با زبانشان، عالمی را به آتش می کشند:

ظالم آن قومی که چشمان دوختند / زان سخنها عالمی را سوختند

عالمی را یک سخن ویران کند / روبهان مرده را شیران کند

والسلام


سه شنبه 96 خرداد 30 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم ایران اسلامی منتظرند تا موضع منکر ولایت و امامت امیرالمومنین علی علیه السلام، را پیرامون هدف قرار گرفتن مواضعغ تکفیریهای داعش، توسط موشکهای ذوالفقار ایرانی را بدانند، اما با گذشت 30 ساعت از عملیات موشکی سپاه پاسداران، -که قطعا در شورای عالی امنیت ملی به تصویب ایشانرسیده-، متأسفانه حسن روحانی روزه سکوت گرفته و پیامی در این خصوص صادر ننموده است!

سابقه مخالفت حسن روحانی به توانمندی دفاعی کشور، به مقطع جنگ تحمیلی و تجهیز رزمندگان اسلام بر علیه نیروهای بعثی برمی گردد، -هر چند که بابت حضورش در پشت جبهه، مدالهایی به ناحق ریافت کرده- زیرا طبق خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 65 حسن روحانی مخالف خرید تجهیزات نظامی برای عملیات سپاه و نیروهای بیسج بوده است.(کتاب راز قطعنامه) آخرین حمله ناجوانمردانه ایشان، به تاریخ 15 اردیبهشت 96 در مناظره تبلیغاتی ریاست حمهوری بود، که در منظر مردم به سخن حضرت روح الله بر روی موشکهای سپاه مبنی بر اینکه؛ «اسرائیل باید از بین برود» تاخت، تا آرأء صهیونیستها را در سبد رآی نامشروع خود قرار دهد!

سکوت بیش از 30 ساعته حسن روحانی در برابر عزت، غرور و وحدت ملی بسیار مشکوک است! زیرا اگر ترقه ای در یکی از کشورهای اروپایی، -نه یمن و استان شیعه نشین عربستان-! منفجر می شد، تاغ کنون حسن روحانی پیام تسلیت ارسال کرده و حتی اگر خجالت نمی کشید در میدان محسنی تهران برای کشته های اروپایی شمع روشن می کرد! البته این رذیله غرب محوری و غربزدگی لیبرالها، سابقه طولانی دارد!!!

بنظر می رسد که برادران پاسدار بر روی موشکهای شلیک شده، جمله ای از حضرت روح الله بر علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و یا وهابیت عربستان نوشته بودند، که با مزاج لیبرالی و غربزدگی حسن روحانی سازگاری نداشته و یحتمل، همانند مناظره های زنده تلویزیونی، بدنبال فرصتی است تا به شکلیک موشکها حمله و از تروریستهای داعش دفاع نماید. زیرا؛ هم  کدخدا(آمریکا) راضی می شود! و هم می شود با ایجاد شوتبلیغاتی، مردم را از مطالبات واقعی خود که حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان است، منحرف کرد! آری؛ غائب جشن عزت، غرور و وحدت ملی، حسن روحانی است!!!

والسلام


دوشنبه 96 خرداد 29 , ساعت 5:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

1-مدتها است که ملت ایران با پدیده ای به نام برجام خو کرده و جزئی از زندگی مردم گردیده است، یک روز برای امضاء برجام6 کف زدند و عده ای را به کف خیابان آوردند و جواد ظریف را لقب امیرکبیر دادند! روز دیگر رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن نتایج برجام، به دست اندرکاران برجام، حتی کسانی که جاسوسی آنها به نفع آمریکا به اثبات رسیده، مدال شجاعت به همراه صدها سکه تقدیم کرد! و ... اما چرا تحریمهای جدید از سوی ترامپ در دستور کار قرار گرفت، ولی برجام را پاره نکرد؟!

2-متأسفانه در چند سال گذشته، رئیس قوه مجریه ی با شعار تنش زدائی، بدنبال تضعیف امنیت ملی در خوزه های سیاست، امنیت، اقتصاد و فرهنگ است و برای دشمنان ایران، این نظریه به اثبات رسید، ولذا حاصل تبعیت حسن روحانی از آمریکا، به برجام هسته ای ختم شد! و دشمنان دریافتند که حسن روحانی همانند شاه سلطان حسین، بدنبال حفظ تاج و تخت اشرافی خود است و در این مسیر همه مملکت ایران را بدون شلیک یک فشنگ تقدیم خواهد کرد! پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!

3-پس از گذشت مدتی جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا با لگد محکمیق، خوشبینی حسن روحانی به کدخدا(آمریکا) را نقش برآب کرد و در لحظات بازنشستگی خود، از پروژه آمریکا بر علیه کشورمان رونمائی کرد و گفت: «مذاکرات با تهران برای عقب نشاندن ایران از برنامه هسته‌ای به نتیجه رسید و حالا دولت بعدی آمریکا باید ضمن ادامه اعمال فشار بر ایرانی‌ها، برای عقب نشاندن برنامه موشکی ایران تلاش کند» پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!

4-آری؛ سازمان جاسوی آمریکا به ترامپ این نوید را داد که در ایران کسی رئیس جمهور است، که هیچ اقدامی در مقابل تحریمهای مکرر آمریکا نخواهد داشت و ساز و کار پیش بینی شده در برجام هم راه حقوقی را بر روی ایران بسته است و حسن روحانی، از سال 94 آماده انجام برجامهای 2 و 3 و 4 است و لذا تحریمهای جدید آمریکا، با مواضع حسن روحانی هماهنگ بوده و بستر لازم برای ایجاد برجامهای 2 و 3 و 4 (موشکی، حقوق بشر و ترویست) را فراهم می کند! پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!!!

والسلام


یکشنبه 96 خرداد 28 , ساعت 6:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آنچه که رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و نخبگان و سایر اقشار مردم، مبنی بر ابطال سند 2030 از سوی شورایا انقلاب فرهنگی انتظار داشتند، محقق نشد و لذا دبیر آن شورا، بدون اعلان ابطال سند 2030 بعد از پایان جلسه آن شورا گفت: «آنچه تصویب شد این بود که مبنای کشور اسناد بالادستی و در حوزه آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و هر سند مغایر این سند، از نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی ملغی و کان لم یکن است».

اگر واقعا سند 2030 کان لم یکن است، پس چرا اسمی از ابطال آن در مصوبه شورا وجود ندارد؟ اگر بجای دولت حسن روحانی، دولت احمدی نژاد سند 2030 را امضاء کرده بود، علی لاریجانی و برخی از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی، سینه چاک می زدند و فریاد واسلاما سرمی دادند؟!

در این رابطه باید گفت؛ وقتی امضاء دولت اعتدال در پای سند بین المللی 2030 یونسکو است، آیا امکان ابطال آن به آسانی وجود دارد؟ اگر دولت انقلابی هم داشتیم، ابطال آن سند به سهولت امکان پذیر نبود، زیرا در مجامع جهانی امکان پس گرفتن امضاء بسیار دشوار و گاها هزینه های سنگینی در بر دارد! و لذا مصوبه دوپهلوی شورا، بر اساس اخذ رضایت یونسکو صادر شده است! ا 

متأسفانه رئیس جمهورمان، برخی از معاونین، مشاوران و وزراء ایشان، دارای زندگی اشرافی، بوده و تفکرشان هم غیردینی و برگرفته از لیبرالیسم غرب است، و لذا با توجه به مصوبه دوپهلوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنظر میرسد که سند 2030 ابطال نشده و قطعا دولت لیبرال و غیردینی حسن روحانی، به اجراء سند 2030 در سایر حوزه ها (سیاست، اقتصادی و محیط زیست) ادامه خواهد داد و هر زمان که آتش درون مردم و منتقدین، فرو بنشیند، بخش فرهنگی آن سند را مجددا به جریان می اندازند!

یحتمل، در آغاز سال تحصیلی 96-97 شاهد تغییرات دیگری در کتب درسی آموزش و پرورش، براساس سند ننگین 2030 خواهیم بود! زیرا خائنان و منافقان، از برای هر شب تاریکی به فرموده مولایمان امیرالمؤمنین علیه السلام، چراغی از قبل روشن نگه می دارند! و لذا؛ نخبگان و منتقدین سند 2030 با چشمانی باز و بهره گیری از تمام توان، باید نقشه ی لیبرالها را در اجراء اهداف جریان صهیونیسم بین الملل، ناکام نمایند و مسیر آن هم، اجراء "فرمان آتش به اختیار" رهبری معظم انقلاب است.

والسلام


شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 5:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همه می دانند که مذاکرات هسته ای ایران در دوران حکومت لیبرالها(حسن روحانی) با 5+1نبوده، بلکه بر اساس دستورالعملغ حسن روحانی مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، و کنار گذاشتن رقبای آمریکا در اتحادیه اروپا، و بستن با کدخدا (آمریکا)، مذاکرات هسته ای آغاز شد و وزیر وقت خارجه آمریکا، جان کری، بیش از 15 بار مسیر آمریکا تا اروپا را برای مذاکره مستقیم با آقای ظریف طی کرد و لذا ظاهر مذاکرات، مذاکره 5+1 با ایران بود ولیکن مذاکرات اصلی بین ایران و امریکا انجام می شد!

در واقع مذاکرات ایران با 2-1+5 (حذف چین و روسیه) و سپس به مذاکره 3-1+5 (حذف آلمان، فرانسه و انگلیس) تبدیل گردید و در نهایت، برجام حاصل توافق آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و حضور نمایشی 4+1 آنهم بخاطر گرفتن امتیاز از ایران بوده است! و لذا، بعد از اجراء برجام، بانکهای بزرگ اروپائی از ترس آمریکا، حاضر به سرمایه گذاری در ایران نشده و عملا آورده ی برجام برای ایران، طبق اظهارات رئیس بانک مرکزی، "هـــیـــچ" بود!

مردم خوب کشورم، به یاد دارند، که در روز اجراء برجام، حسن روحانی درت یک روز تعطیل بین المللی، با داعای کذبی از باز شدن هزار السی در بانکهای خارجی خبر داد! که بلافاصله ماله کشان دولت اعتدال به تکاپو افتاده تا گاف بزرگ رئیس جمهور را رفو نمایند ولذا هیچ بانک بزرگ اروپائی از زمان اجراء برجام تاکنون، با بانکهای کشورمان علی رغم امضاء ننگین FATF از سوی وزیر اقتصاد، حاضر به همکاری نشده اند!

با توجه به اینکه برجام حاصل توافق ایران و آمریکا است، پس وقتی ایران با تحریم جدیدی از سوی آمریکا روبرو شود، دنباله روهای آمریکا در اتحادیه اروپا، حاضر به حمایت از ایران نخواهند بود و لذا دوره گردی و برگزاری جلسات محفلی و تفننی آقای ظریف با خانم موگرینی مسئول سیاسی اتحادیه اروپائی و گرفتن عکس نمایشی با وزیر خارجه بازنشسه آمریکا، دردی از کشورمان دوا نخواهد کرد! پس تنها راه چاره، بکارگیری توانمندیهای داخل، حفظ وحدت مردم، اجراء کامل اقتصاد مقاومتی و پذیرش هزینه چالش با قدرتهای بزرگ است، که در اینصورت، از روکود اقتصادی به سمت شکوفائی اقتصادی حرکت خواهیم کرد. انشاءالله

والسلام


شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 3:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در 20 فروردین 94 خطاب به برخی از مسئولین لیبرال دولت اعتدال، که به مذاکره با کدخدا(آمریکا)ع خوشبین بودند، فرمودند: «گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما می خندد!»

بیش از 2 سال از سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب می گذرد و حسن روحانی هم برای ایجاد مسرت بیشتر در کدخدا(آمریکا)، بخشی از فرصتهای نظام اسلامی را به بزک کردن ریش خود و برجام می پردازد! و لذا آنچنان سرمست این دو گردیده، که تحریمهای پی در پی آمرکا را نمی بیند!

برداشت حقیر این است که هیچ تیم و هیئتی برای رصد برجام در خصوص تحریمهای مختلف آمریکا بر علیه کشورمان وجود ندارد، زیرا در مقابل تحریمهای آمریکا، نقش آن هیئت و شخص رئیس جمهور، ماله کشی وع توجیه گری است و لذا وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوج تصویب تحریمهای جدید آمریکا، به تعطیلات بهاره می روند! و حسن روحانی هم، سرگرم بزک کردن ریش و سِت کردن آن با قبا و ردای بنفش است! پس، فرمان آتش به اختیار تنها راه چاره است، تا نیروهای جان برکف سازمان انرژی اتمی کشور، یکبار دیگر پلمپ ها و قفلهای تزویر و جهالت و خیانت لیبرالها را بشکنند و ننگ برجام را از سیمای نورانی انقلاب اسلامی پاک نمایند.

در این خصوص باید گفت؛ چهره ی روزنامه های زنجیره ای، نمایندگان مجلس و حسن روحانی سیاه باد، که در این روزهای حساس، زنجیره ایها سکوت کرده و به کودتای 64 سال قبل آمریکا بر علیه مصدق پرداخته! حسن روحانی به بزک کردن ریش و برجام اهتمام دارد! مجلس شورای اسلامی هم به تعطیلات بهاره رفته!، تا آمریکا هم در میدان خالی از اقدامات متقابل ایران، بتازد و ریش بزک کرده حسن روحانی، زمینه ی پوزخند شیطان شگردد!

والسلام


شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

1-جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا در واپسین روزهای وزارت خود، خبر از طرح گسترده آمریکا بر علیه جمهوری اسلامیف ایران داد، هر چند که حسن روحانی مست برجام و پیروزی در انتخابات 96 بود! لذا جان کری، از بخشی از استراتژی آمریکا که توسط ایشان عملیاتی شده (برجام) و مابقی آن باید در دولت ترامپ اجرائی شود، پرده برداشته و گفت: «مذاکرات با تهران برای عقب نشاندن ایران از برنامه هسته‌ای به نتیجه رسید و حالا دولت بعدی آمریکا باید ضمن ادامه اعمال فشار بر ایرانی‌ها، برای عقب نشاندن برنامه موشکی ایران تلاش کند»

2-نمایندگان مجلس سنای آمریکا دومین بخش از سناریوی آمریکا، مبنی بر عقب نشاندن برنامه موشکی ایران را بدون توجه به مفاد برجام، با 98 رأی موافق و تنها با 2 رأی مخالف تصویب کردند که با اجراء آن، توانمندی موشکی کشور و افراد مرتبط با آن، تحت شدیدترین تحریمهای قرن، قرار خواهند گرفت! حالا، حملات ددمنشانه حسن روحانی به توانمندی موشکی و دفاعی کشور در مناظره زنده تلویزیونی را در کنار طرح تحریمهای آمریکا قرار داده، تا عمق توطئه بر علیه توانمندی دفاعی کشورمان، مشخص گردد.

3-در کنار تحریمهای جدید آمریکا، موضع وزیر خارجه آمریکا رکس تیلرسون هم جالب است، که در جمع مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «سیاست دولت آمریکا حمایت ازل انتقال مسالمت آمیز قدرت در ایران است و از عناصری در داخل ایران حمایت کنیم که منجر می‌شود به انتقال مسالمت آمیز حکومت. و البته همان طور که می‌دانیم، آن عناصر حضور دارند.»

4-با توجه به اشاره وزیر خارجه آمریکا مبنی بر حضور عناصری برای انتقال قدرت در ایران و تأکید او بر حضور آن عناصر در داخل مجموعه ای حاکمیت ایران، لذا باید منتظر ماند تا بزودی آن عناصر خود فروخته ای که در ایام دفاع مقدس با آمریکائیها ارتباط مخفیانه و خائنانه داشتند، از پرده برون آیند، تا مردم خوب کشورم، آنان را بیشتر بشناسند!

5-رهبر معظم انقلاب، چقدر زیبا از خیانتهای برخی مسئولین در سال 59 پرده برداشت و فرمودند:«اینکه ما بیاییم ملّت ایران را تقسیم کنیم بگوییم «بعضی‌ها به این موضوع آره گفتند یا [خیر]»؛ نه، مردم فقط آمدند اشخاص را معیّن کردند. چرا تقسیم میکنیم افراد را؟ ... در سال 59، رئیس جمهور وقت جامعه را دو قطبی، و مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد که نباید این تجربه تکرار شود

والسلام


جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 2:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

از شعارهای برجسته ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی، عدم دخالت در تغییر دولتها و عدم اعزام نیروهای نظامی به سایرت کشورها بود و لذا سخنان دروغ ترامپ خیلی زود رنگ باخت. حمله به کشور سوریه، فروش جنگ افزارهای هوشمند به عربستان سعودی برای کشتار بی دفاع مردم یمن و دخالت و سخن از تغییر حکومت ایران تصویب تحریمهای جدید را می توان برشمرد و در همین رابطه دیروز وزیر خارجه آمریکا به صراحت گفت؛ «از مخالفان برای تغییر صلح آمیز قدرت در ایران، حمایت می کنیم.»

با توجه به اقدامات جدید آمریکا بر علیه کشورمان، لازم است به بررسی چرائی تصویب تحریمهای جدید پراخته شود، که آیا تصویب این تحریمها، همانند تحریمهای فلج کننده ی بعد از فتنه سال 88 منشاء داخلی داشته و از داخل کشور و قوه مجریه چنین سیگنالهایی به هیئات حاکمه آمریکا ارسال می گردد؟!

ارائه پاسخ به این سئوالات بسیار آسان است، کافی است بررسی نمائیم 1-چه کسی برجامهای 2 و 3 و 4 را مطرح و بر صلح حسنی اصرارق می ورزد؟! 2-چه کسی در ماه رمضان دست به دعا برداشته تا شعار مرگ بر آمریکا، سرداده نشود؟! 3-چه کسی ایجاد اشتغال جوانان را به سرمایه گذاری خارجی گره زده است؟! چه کسی تهمت دروغ و مزورانه ی 38 سال زندان، اعدام را به امام و انقلاب نسبت داد و دیوار کشی در پیاده روها را مطرح کرد؟!

دوستان عزیز همراه "وبلاگ وزنه سیاسی"، که خود از خواص و نخبگان سیاسی کشور هستید، این طیف سخنان ضدانقلابی را بارها از زبان حسن روحانی، بخصوص در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 شنیده اید و لذا "راز تحریمهای جدید آمریکا" را باید در سیگنالهایی دانست، که از سوی حسن روحانی، جهت اقدامات آتی کدخدا(آمریکا) بر علیه منافع کشورمان، ارسال می گردد!!!

والسلام


جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 12:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / در هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از تصاحب دولت دوازدهم توسط حسن روحانی، شاهدیم که ایشان خط کش بدست گرفته و همانند بنی صدر بر رأیا اکثریت بر اقلیت جامعه تأکید می نماید و حتی در محضر رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افطاری مسئولین با ایشان، از پیروزی تفکر خود بر تفکر دیگر سخن به میان آورد. لذا طرح ویروسهای تفرقه افکنانه و ضدانقلابی از سوی حسن روحانی، با واکنشهای مثبت و منفی در داخل و خارج از کشور، روبرو شده است.

2-نظر منتقدین بر این است، که در 4 سال آینده با بنی صدری روبروایم، که عمامه بر سر دارد و با جریان راستین تشیع، خط امام و انقلاب مهالف است! و لذا برای ماندگاری انقلاب اسلامی و مقابله با ویروس خطرناک تفکر غیردینی و غیرانقلابی حسن روحانی، فرمان و استراتژی "آتــش به اخــتــیــار"، چاره ساز خواهد بود.

3-موافقین سخنان تفرقه افکنانه حسن روحانی به دوگره تقسیم می شوند، عده ای داخلی اند، که برخی از آنان اپوزیسیون نظام اسلامی بوده و با نظام مستقر مخالفند! و عده ی کثیر دیگری، که به لباس روحانیت حاج حسن بعنوان یک عنصر انقلابی و دینی اعتماد کرده و در چارچوب نظام دینی ایران به او رأی داده اند!

4-گروه دومی که از سخنان حسن روحانی ذوق زده شدند، دشمنان خارجی انقلاب اسلامی بودند، که بلافاصله جشن و شادی برای طرح صدای دوگانه از درون حاکمیت ایران بر پا کردند و لذا تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت؛ «از مخالفان برای تغییر صلح آمیز قدرت در ایرانغ، حمایت می کنیم».

5-طرح تشدید تحریمهای مجلس سنای آمریکا هم در راستای تغییر از سوی مخالفین داخلی ایران است، که با اکثریت آراء به تصویب رسیده و برای اجراء منتظر تصویب مجلس نمایندگان و سپس امضاء رئیس جمهور آمریکا است و لذا باید گفت؛ که طرح مجلس سنای آمریکا با سخنان ضدانقلابی حسن روحای در انتخابات 96 که بر علیه توانمندی دفاعی و متهم کردن مسئولین کشور به اعدام و زندان، سازگار و یحتمل، هماهنگ!!!

6-پس باید هشیار بود و "آتــش به اخــتــیــار"، که حسن روحانی، با سابقه 38 سال مسئولیت در کشور، امروز در جایگاه اپوزیسیون بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده و بر امام مظلوم مان، علی علیه السلام شورش کرده و می خواهد آن امام را از تشیع و ملت ایران بگیرد و لذا می گوید: «امیرالمومنین مبنای ولایت و حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم می‌داند. گفت هرکسی که شماها او را برگزینید من هم اطاعت می‌کنم.» به این عمامه بر سر بیسواد باید گفت؛ که ولایت و امامت امیرالمومنین علی علیه السلام از سوی خدا است و از طریق کسب رأی مردم حاصل نمی شود!!!!!!

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ