سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزمند بودن ، جاودان بندگى نمودن است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 100 خرداد 14 , ساعت 4:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی، باید گفت؛ حضور حداکثری در انتخابات آنقدر اهمیت دارد، که حضرت روح الله در وصیت نامه سیاسی الهی خود می‌فرماید: «عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در رأس گناهان کبیره باشد» و «کوتاهی در مشارکت، پیامدهای دنیوی و حتی تا نسل‌های بعد داشته باشد، که1 مستلزم بازخواست الهی است».

حال اگر برخی از خواص جامعه، با علم به فتوای امام، مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق نماید، قطعا از اصحاب ... وَلاَ الضَّآلِّینَ (گمراهان، گمراه کنننده) سوره حمد در قرآن هستند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات، بخصوص انتخابات 1400 آنقدر اهمیت دارد که رهبر انقلاب در 14 خرداد 1400 بمناسبت سالگرد رحلت آن پیر سفر کرده خطاب به این خواص بی‌بصیرت فرمودند: «کسانی که این سخنان را تکرار می کنند، دلسوز ملت ایران نیستند و به‌دنبال زدن ریشه اسلام هستند.»

رهبر معظم انقلاب، در باره حضور حداکثری مردم در انتخابات فرمودند: "تک تک مردم خود را موظف بدانند که همه آحاد مردم اعم از خانواده، دوستان و آشنایان را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و این، مصداق «تواصی به حق» است."

والسلام


یکشنبه 100 خرداد 2 , ساعت 8:7 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نظام اسلامی در هنگام گذر از پیچ بزرگ تاریخ، با جریانهای نفوذی اصلاحات، اعتدال، بهاریه و کارگزاران در داخل و جبهه استکبار در خارج درگیر خواهد شد، در این رویارویی گویا ناکثین، قاسطین و مارقین زمان امیرالمومنین علی علیه السلام در یک جبهه واحد با جریان انقلابی در جنگند.

اگر برخی افراد و جریان‌ها در فتنه 88 چهره نفاق و عملکردشان از پرده برون نیافتاد، در انتخابات1400 افشاء خواهند شد.

جریانهای تزویر، تحریف و نفاق بدانند؛ در گام دوم انقلاب، دولت اسلامی محقق و ان شاءالله مردم در انتخابات1400 شاخه‌های1 فاسد فکری، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی خاندان‌های اشرافی ضدمردمی را از پیکره نظام اسلامی قطع و دور خواهند ریخت.

این روزها وضعیت علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری مثل داستان ذیل است:

طرف رفته بود خواستگاری، ازش پرسیدن:

«دستت کج نیست؟ گفت هرگز

معتاد نیستی؟ گفت خدا اون روز رو نیاره

چشمت دنبال ناموس مردم نیست؟ گفت بمیرم ولی دزد ناموس نشم

پرسیدن دست بِزن نداری؟ گفت بشکنه دستم اگه بخوام بزنم...

هر چی از رذایل اخلاقی پرسیدن، تکذیب کرد...

آخرش پرسیدن تو هیچ خصلت بدی نداری؟

گفت؛ فقط دروغ می‌گم»

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ