سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 100 دی 21 , ساعت 10:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

غیرت دینی، کلیدواژه‌ی سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در 19 دی امسال بود، که فرمودند: «عزیزان من! کسانی که این سخن را از این بنده حقیر میشنوید، غیرت دینی را حفظ کنید، عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف، غیرت دینی ملت ایران بوده است. غیرت دینی است که تهدیدها را به فرصت تبدیل میکند.»

یکی از بزنگاه‌های هولناک بر علیه دین، انقلاب و کشور، فتنه سال 88 بود، که هدایتگران داخلی آن، برخی از خواص درون قدرت بودند!

در اوج بحران و فتنه 88 وقتی مردم در روز عاشورا، شاهد اهانت و ضرب و شتم عزاداران حسینی و آتش زدن خیمه و پرچم امام حسین علیه السلام بودند، با غیرت دینی خود، از دل 8 ماه فتنه و تهدید ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، فرصت 9 دی را آفریدند و جریان فتنه را به زباله‌دان ریختند.  

در این رابطه باید متذکر شد؛ اگر غیرت دینی فاقد عقلانیت شد، به تحجر و فرقانسیم می‌انجامد و لذا جریان انقلابی بر اساس فریضه امر به معروف و نهی از منکر، باید بتواند در بزنگاه‌های حساس، تهدیدات علیه دین، انقلاب، کشور و مردم را با بهره‌گیری از غیرت دینی انقلابی، به فرصت تبدیل نماید.

جریان انقلابی باید مواظبت نماید، تا جریان نفوذ و فرقانیسم متحجر اصولگرا، با بهانه‌ی جوانگرایی و غیرت دینی، نیروهای کارآمد و انقلابی را از چرخه مدیریت خارج نکنند و دولت دینی را در اجراء بیانیه گام دوم انقلاب، به مسلخ نبرند!

الگویی پیش روی مردم در بهره‌گیری از غیرت دینی انقلابی، یعنی؛

غیرت دینی بموقع حاج قاسم سلیمانی در ایجاد جبهه مقاومت در بزنگاه دفاع از حرم و شکست جبهه استکبار.

غیرت دینی مردم ایران در یوم الله تشییع پیکر شهید سلیمانی.

غیرت دینی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، در درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد آمریکا، چشم نواز، دیدنی، شنیدنی و در تاریخ ماندگار شد.

والسلام 


یکشنبه 100 دی 19 , ساعت 10:39 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

امروز قدرت جدیدی به نام فضای مجازی یا فن‌آوری اطلاعات در دنیا ایجاد شده که با قدرتهای سابق بسیار متفات است و دارای اصولی است که عبارتند:

1-اصل تجمیع و تراکم 2-اصل حرکت 3-اصل مصرف

امروز یکی از پایه‌های قدرت تجمیع است که براساس ایجاد شاهراه و مصرف سازمان داده شده.

قدرت فضای مجازی، در حذف مکان و کاهش زمان است.

با توضیحات مختصر فوق، نقش جریان انقلابی در این قدرت کجاست؟

جریان انقلابی تولید کننده است یا مصرف کننده؟!

جریان انقلابی در فضای مجازی یک جزیره بزرگ را تشکیل داده و یا در برکه‌های راکد، حیران و سرگردان مانده است؟!

راستی! جریان انقلابی در فضای مجازی، تولید کننده انقلابی را تشویق و ترقیب به تولید بهتر می‌کند و یا بدون توجه به تولیدات فرد انقلابی، به سرعت برق از آن عبور می‌کند و نظری نمی‌دهد؟!

تا وقتی جریان انقلابی به فکر ایجاد جبهه‌ی واحد در فضای مجازی نباشد و فقط مصرف کننده باشد، قطعا نمی‌توانیم به وصیت جاج قاسم شهیدمان عمل نماییم.

حاج قاسم از خط مقدم نبرد و از داخل کانالی بطول 1500 کیلومتر و عرض 1000 کیلومتر با حضور 6 لشکر اعتقادی مردمی آماده برای دفاع از حرم، به ما فرمودند:

«امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.»

پس برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی، باید در فضای مجازی جبهه و سنگرهای به هم پیوسته ایجاد کنیم و تولیدات جبهه انقلاب را مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف آن را به تولیدکننده(نویسنده) متذکر شویم.

شرط پیروزی در جبهه جنگ، انجام وظایف محوله است ولذا باید در فضای مجازی هم وظابف افرد درون سنگرهای نبرد تعریف شود و گرنه، افراد درون جبهه خودی را خواهیم زد، که می‌زنیم و زده‌لیم!

تذکر مهم؛ بله، حاج قاسم کانال واقعی به طول 1500 و عرض 1000 کیلومتر از ایران تا سواحل مدیترانه ایجاد کرده، اما نکنه ما در کانالهای مجازی، گم شویم!!!!!!!

والسلام 


یکشنبه 100 دی 19 , ساعت 9:46 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

اینکه هدف حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در سال 97 از حراج دلار 4200 تومانی، اجراء دستورالعمل وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر خالی کردن خزانه کشور بوده، شکی در آن نیست، اما اقدام ناپخته و نادرست تیم اقتصادی دولت سیزدهم، مبنی بر حذف یک شبه دلار4200 تومانی، مشکوک و غیرکارشناسی است.

وقتی در دولت احمدی‌نژاد، پرداخت یارانه نقدی به مردم نهایی شد، اولا نیازهای استراتژیک یک سال مردم در انبارهای دولت ذخیره شد، ثانیا رئیس جمهور وقت، مردم را نسبت به تصمیم دولت توجیه نمود.

در چند هفته گذشته مرتبا برخی از اعضای عجول دولت و نمایندگان بیکار مجلس، بدون توجه به پیامدهای منفی حذف دلار 4200 تومانی، خبر از حذف آن داده‌ و بازار را بشدت دچار تلاطم و افزایش قیمت نمودند!

حدود دوهفته است که شایعه افزایش 9 درصد مالیات برارزش افزوده به شکر، موجب تعطیلی کارخانه‌های تولید کننده شکر شده و این شایعه موجب کمبود و افزایش قیمت شکر گردید و وزارت صمت و جهاد کشاورزی هم کاملا سکوت کرده‌اند! چرا؟!

این اقدامات غیرکارشناسانه، خبر از ناهماهنگی و انفعال تیم اقتصادی دولت می‌دهد که اگر به فوریت درمان نشود، فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه بنزینی روحانی را بدنبال خواهد داشت.

به ریاست محترم جمهور و نمایندگان انقلابی مجلس عرض می‌کنم، اگر حراج خائنانه دلار 4200 تومانی بحران اقتصادی را تشدید کرد، قطعا حذف دلار 4200 تومانی، جرقه ناآرامی‌ در سراسر کشور را بصدا درخواهد آورد.

والسلام 


چهارشنبه 100 دی 15 , ساعت 2:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم خوشحال بودند، که بعد از پیروزی جریان انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم، با طرح نمایندگان مجلس، فضای رها شده‌ی مجازی کشورمان سامان می گیرد، اما با گذشت 21 ماه از عمر مجلس، نمایندگان در بحث فضای مجازی حیران و سرگردانند!1

در پاسخ به مطالبه مردم، نمایندگان مجلس بهانه آوردند، که دولت حسن روحانی مخالف و قوانین را اجراء نمی‌کند!

الان هم که مردم و کشور از شرارت دولت سابق رها شده‌اند و 5 ماه از عمر دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی گذشته، یحتمل نمایندگان مجلس بهانه می‌آورند، که دولت لایحه‌ی سامان بخشیدن به فضای مجازی را به مجلس ارائه ننموده!

البته وقتی دولت سیزدهم هنوز دکتر ابوالحسن فیروزآبادی( فتنه‌گر اخراجی وزارت اطلاعات) را از دبیری فضای مجازی کشور عزل نکرده، یعنی فضای مجازی، همچنان جولانگاه دشمنان دین، انقلاب و مردم است!

وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم، گویا دولت و مجلس، از ترس تیر و ترکش اصلاح طلبان و ضدانقلای، پشت سر مقام معظم رهبری سنگر گرفته‌ و منتظرند تا رهبری شخصاً مشکل فضای مجازی را حل نماید! و جریان نفوذ داخلی و دشمنان خارجی هم، موریانه‌وار آینده سازان کشور و انقلاب را با شبیخون فرهنگی به مسلخ قتل عام فرهنگی می‌کشانند!

والسلام 


چهارشنبه 100 دی 15 , ساعت 2:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضور مردم ایران و مسلمانان منطقه در تشیع جنازه چند میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از باور مردم به «مکتب حاج قاسم شهیدمان» بود.

شاید دشمنان حاج قاسم زودتر از ما به مکتب او پی برده بودند ولذا خشم و غضب تروریستهای آمریکایی اسرائیلی را در شهادت مظلومانه و غریبانه سردار دلهایمان دیدیم.1

دشمنان مکتب حاج قاسم فکر می کردند که پس از شهادت او، مکتب سلیمانی هم می‌میرد، اما بعد از شهادت حاج قاسم، انتقام سخت مکتب او، گریبان دشمنان را گرفته، بطوریکه طلوع فجر پیروزی مکتب حاج قاسم بر انهدام جبهه استکبار قابل مشاهده است.

در اینجا لازم است اقرار کنیم که جریان انقلابی داخل کشور هم از تشکیل جبهه‌ی واحد، با بهره‌گیری از «مکتب حاج قاسم» در دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران غفلت ورزید، یعنی بعد از شهادتش، یادمان رفت که حاج قاسم از بالای سنگر دیده بانی به مراجع عظام تقلید، علما و مردم اینگونه پیام فرستادند، که:

«امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی الله علیه و آله و سلم»

پس برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، باید در «مکتب حاج قاسم سلیمانی» زانوی ادب زد و شاگردی نمود. آیا شاگرد خوب «مکتب حاج قاسم عزیز» هستیم؟

می‌توان دید دگر وعد? قرآنی را / خیل «من ینتظر» و جلو? ربانی را

داغداریم ولی نیک بدان ای دشمن / نتوان بست دگر راه سلیمانی را

والسلام

 


چهارشنبه 100 دی 15 , ساعت 2:2 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از انتشار تصویر نماینده روسیه و آمریکا در اتاق مذاکرات هسته‌ای وین، سیاسیون دورگرد غربزده، نوشتند؛ ای وای، ایران از دست رفت! و روسیه و آمریکا، مشغول تقسیم منافع کشورمان هستند! واقعاً؟!

در این رابطه باید گفت:1

اولاً؛ با توجه به اینکه اساس تحریم‌ها را آمریکا بنا نهاده و در اتاق دیگری در هتل کوبرگ وین، به انتظار چراغ سبز ایران نشسته، پس جمهوری اسلامی بر اساس منافع خود، نماینده روسیه را برای ابلاغ شرایط بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریمها، به مذاکره با طرف آمریکایی فرستاده است.

ثانیاً با توجه به خیانت روحانی در عدم خروج از برجام در سال 97 ، سازو کار برجام به گونه‌ای است که اگر ایران، اصرار بر عدم حضور آمریکا در برجام نماید، ممکن است چین و روسیه به اضافه سه کشور اروپایی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر اساس منافع خود، زمینه عضویت مجدد آمریکا در برجام را فراهم نمایند و لذا ایران باید این ملاحظات را هم مد نظر قرار دهد.

ثالثا؛ مذاکره دو طرفه آمریکا و روسیه تضعیف ایران نیست، بلکه اقتدار ایران را ثابت می‌کند، چرا که آمریکا را به مذاکرات 4+1 راه نداده‌ایم و مجبور است با سناریوی ایران با روسیه بنشیند و نظراتش را از طریق روس‌ها به ایران برساند.

رابعاً؛ غرب‌زده ها ناراحتند، که چرا نماینده فرانسه و انگلیس را برای مذاکره با آمریکا انتخاب نکرده‌ایم! ولذا در حال سوزش هستند!

البته حسن روحانی قبلا پاسخشان را اینگونه داد: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند، ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید.»!

پس؛ بازنده جنگ روایت غربزده‌ها و جنگ شناختی دشمن نشویم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ