سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]
 
یکشنبه 99 شهریور 30 , ساعت 10:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت: «امروز ما می توانیم بگوییم فشار حداکثری علیه ملت ایران در بخش سیاسی و حقوقی تبدیل به انزوای حداکثری آمریکا شده است!»

سئوال اصلی ملت ایران از حسن روحانی این است که انزوای سیاسی و حقوقی آمریکا، بدون لغو تحریمها چه نفعی برای مردم ایران دارد؟!

روحانی در ادامه گفت: «آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که ایران اقداماتی انجام می‌دهد تا آنها بهانه لازم برای بازگرداندن تحریمها را به دست آورند.»

واقعا ذلتی از این بزرگتر، که همه تحریمهای آمریکا، حتی بدتر از مکانیسم ماشه بر علیه ایران اجرا شده، اما حسن روحانی می‌گوید؛ بهانه بدست آمریکا برای تحریم نداده است؟!

امروز بزرگترین پیروزی برای ملت ایران و شکست و ناامیدی برای جبهه استکبار، خروج از برجام نیست، بلکه استیضاح و برکناری حسن روحانی است!

خالی کردن ارز و طلا از خزانه، ایجاد فتنه بنزینی 98، زمینه سازی برای ترور سردار سلیمانی، اجراء فوری برجام، افزایش قیمت دلار، کاهش ارزش پول ملی، کوچک کردن سفره مردم و بکار گماردن فتنه‌گران، براندازان و دزدان گردن کلفت، از مصادیق اجراء مکانیسم ماشه توسط دولت روحانی به نیابت از ترامپ بوده است!

والسلام 


یکشنبه 99 شهریور 30 , ساعت 12:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جنس وعده پیروزی حسن روحانی در روزهای شنبه و یکشنبه از همان جنس فریب گشایش اقتصادی است! می‌پرسید؛ چرا؟

در متن برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، ماده یا بندی گنجانده شده به نام «مکانیسم ماشه»، یعنی از این تفنگ مسلح، فقط اعضاء 1+5 حق استفاده بر علیه ایران دارند!

«مکانیسم ماشه» یا تفنگ مسلح را ابلهان و یحتمل خائنان مذاکره کننده ایرانی با هدایت حسن روحانی از ضامن خارج و به اعضاء 1+5 تقدیم کردند! تا هر گاه آن 6 کشور هوس تنبیه ایران را در سر داشته باشند، با امضا رسمی ایران، به طرف مردم ایران شلیک کنند! لذا ترامپ با هوس استفاده از «مکانیسم ماشه» به تهدید ایران پرداخت!

شانسی که فعلا ایران آورده این است، که ترامپ در سال 97 از برجام خارج و حق استفاده از تفنگ مسلح را ندارد، اما این تفنگ مسلح، به مدت 20 سال دیگر بر علیه کشورمان در اختیار کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، چین و روسیه است!

حالا حسن روحانی که شرمسار لغو تحریمها است، با توهم پیروزی شنبه و یکشنبه! می‌خواهد، شکست آمریکا در استفاده از «مکانیسم ماشه» را بعنوان دستاورد برجام به ملت ایران گران بفروشد!

نتیجه:

سه کشور اروپایی بدون اینکه به تعهدات خود در برجام عمل کنند، بر سر ایران منت گذاشته و اجازه استفاده از مکانیسم ماشه را به آمریکا ندادند؛ تا

اولا؛ حسن روحانی توهم پیروزی نماید!

ثانیا؛ جریان نفوذی غربگرا با نفس مصنوعی برجام، زنده بماند!

ثالثا؛ زنجیر برجام را محکم‌تر به پاهای ایران بندند!

رابعا؛ تحریمهای آمریکا و به تبع آن اروپا بر ملت ایران فشار حداکثری وارد نماید!

خامسا؛ مکانیسم ماشه را مانند یک لولوی خطرناک، بالای سر ایران نگه ‌دارند!

سادسا، رضایت کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی را کسب و ایران را در وادی تحریمها، حیران و سرگردان نگه دارند!

آری؛ رمز سکوت ذلیلانه دولت روحانی در برابر تهدیدات رئیس جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی هم در راستا است!

والسلام 


جمعه 99 شهریور 28 , ساعت 1:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در بین رؤسای جمهور بعد از انقلاب اسلامی، حسن روحانی تنها رئیس جمهوری است، که معمولا دروغ می‌گوید!

چند نمونه از دروغهال روحانی عبارتند: وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی! چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد مردم! برجام را خدا آورد! لغو همه تحریمها! گشایش اقتصادی! و...

بخشی زیادی از تورم، گرانی و بحران اقتصادی، حاصل دروغهای روحانی و تیم همراه اوست!1

همانگونه که استراتژیستها دارای اتاق فکر هستند، دولت روحانی هم اتاق جعل دروغ دارد! تیمی که سابقا در مرکز استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت با روحانی بوده، امروز در پستهای مهم و حساس کشور، مسئولیت اتاق جعل دروغ را هم بعهده دارند!

امروز سرمایه‌داران و گرانفروشان زلو صفت، با پژواک دروغهای رئیس جمهورمان هماهنگ هستند،یعنی وقتی حسن روحانی وعده گشایش اقتصادی داد، بلافاصله آهنگ افزایش قیمت دلار آغاز شد! وقتی گفت؛ من هم صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شدم، فتنه بنزینی آبانماه 98 کلید خورد!

امروز اتاق دروغ پراکنی دولت روحانی با عملیات نیروهای مستقر در اتاق فضای مجازی کشور،(آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فیروزآبادی دبیر فضای مجازی) اعتماد و امید مردم را مورد حمله نانجیبانه قرار داده‌اند!

چرچیل در جمله می‌گوید :گاهی برای نابودی یک کشور نیازی به جنگ نیست، کافی‌ست جای افراد آگاه و برجسته آن کشور را با تعدادى سیاستمدار نادان و احمق عوض کنید!!

البته مسئولین اتاق جعل دروغهای روحانی، احمق نیستند، بلکه ستون پنجم شیطان بزرگ، در تخریب امید و اعتماد مردم هستند!

والسلام


چهارشنبه 99 شهریور 26 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قاضی‌زاده‌هاشمی، نائب رئیس مجلس گفت: «مجلس با دولت مماشات نمی‌کند، اسم رفتار مجلس با دولت در شرایط فعلی، درک زمان و مکان بوده ... اگر بخواهیم در خط مطالبه‌گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم، اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است، این کار را نمی‌کنیم

جناب آقای قاضی‌زاده‌هاشمی! وقتی حسن روحانی عامدا کشور و مردم را به لبه پرتگاه برده،چرا شما چک تضمین عدم استیضاح می‌دهید؟! وقتی روحانی فتنه در سر دارد، غلاف کردن شمشیر استیضاح، بی بصیرتی نمایندگان مجلس انقلابی را نشان می‌دهد! باور کنید که روحانی اهلیت ندارد!

در حالی که مردم بی‌صبرانه منتظر فرود شمشیر استیضاح نمایندگان مجلس به گردن رئیس جمهور بودند، مجلس مشت خود را باز و چک تضمین عدم استیضاح را مجانا به رئیس جمهور لیبرال و وزرای ناکارآمد او تقدیم ‌کرد!

اگر نااهل را به موقع استیضاح نکنی، قطعا برای اجراء فتنه اقتصادی، سیاسی و امنیتی مصمم و گستاخ‌ خواهد شد! لذا کسی که اهلیت ندارد، تمام فرصت‌های ملت و کشور را می‌سوزاند، پس شمشیر استیضاح خود را از غلاف خارج و قبل از شروع فتنه، ضربه نهایی را بر گردن #لیبرالیسم_نفوذی در قوه مجریه وارد نمائید.

والسلام


سه شنبه 99 شهریور 25 , ساعت 12:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس سند چشم انداز 20 ساله، دولت جمهوری اسلامی تا سال 1404 باید 9 نیروگاه هسته ای می ساخت.

دولت روحانی در 7 ساله گذشته، دست و پای ایران را در بحث هسته ای بست و لذا امروز نانجیبانه منت می گذارد که برق مردم قطع نشده اما از وظایفش حرفی نمی زند!

دولت روحانی بیش از 40 میلیارد دلار به صنعت هسته ای کشور بجز انفجار نطنز خسارت وارد کرد!

آری وقتی تدبیر با تزویر درآمیزد، فاجعه اقتصادی گریبان کشور و مردم را رها نمی کند!

والسلام


سه شنبه 99 شهریور 25 , ساعت 12:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ناف لیبرال، اصلاحات، اعتدال و سازندگی را با فساد بریده‌اند، زیرا بنیانگذار دولت سازندگی، اعتقاد داشت، اگر در یک پروژه چندین میلیاردی، 500 میلیون تومان هم دزدی شود، بلا اشکال است! و لذا مرحوم هاشمی رفسنجانی، پدر معنوی و بنیانگذار مفسدان اقتصادی، سیاسی و امنیتی است!

همزمان با دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 96، شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرها، بخصوص در مراکز استانها به تصرف جریان همسوی دولت درآمد.

 هنوز یک سال از آغاز فعالیت شورای دوره پنجم نگذشته بود، که دستگیری روزانه اعضاء شورای شهرها خبرساز شد، که همچنان ادامه دارد! گویا حرفه و تخصص اصلی جماعت لیبرال، اصلاحات، اعتدال و سازندگی، فساد است و فساد است و فساد!

در ضرب المثلی گفته‌اند؛ مشت نمونه خروار است! دیگر مردم به شنیدن فساد چندین خرواری احزاب اصلاحات، اعتدال و سازندگی در شورای شهرها عادت کرده و دولت حسن روحانی را بعنوان ابردزد سیاسی، امنیتی و اقتصادی تاریخ انقلاب می‌شناسند! لذا مسئول 80 درصد وضعیت بغرنج اقتصادی امروز کشور و مردم، فاسدان نفوذی دولت روحانی است!

پس در دولت روحانی عجیب نیست که در یک روز، پنجمین عضو شورای شهر رشت در شمال و رئیس شورای شهر بوشهر در جنوب کشور دستگر شوند! اما عجیب خواهد بود، که مجددا مردم به احزاب لیبرالِ اصلاح طلب، اعتدال و سازندگی رأی دهند!

«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

والسلام 


جمعه 99 شهریور 21 , ساعت 12:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمان گفتگوهای هسته‌ای با 1+5 و ایران، رهبر معظم انقلاب خطوط قرمزی را در جهت حفظ منافع ملی ایران ترسیم کردند، اما بعد از برجام، ظریف اعلان نمود که نتوانستیم برخی از خطوط قرمز را حفظ کنیم! یعنی امنیت ملی ایران به مخاطره افتاده و مثلث عبری، عربی و غربی، برخی از سنگرها و خاکریزهای ما را تصرف کرده‌اند!1

حسن روحانی اعتقادی به حفظ خطوط قرمز نداشته، اما در دیدار با وزیر خارجه سوئیس، رعایت خط قرمز کرونا یک اصل مهم شد!

حسن روحانی قسم یاد کرده؛ از اسلام، منافع ملی و مردم ایران دفاع نماید، اما با بهانه ویروس کرونا به دخمه‌ای در نزدیکی منزل اشرافی خود پناه برده و مردم را در اوج بحران اقتصادی رها کرده است!

منافع ملی را رئیس جمهور فرانسه می‌فهمد که بعد از انفجار مشکوک بندر بیروت، بلافاصله برای سلطه مجدد بر لبنان و محدود کردن حزب‌الله عزیز، به بیروت آمده و به میان مردم لبنان می‌رود، نه رئیس جمهور لیبرال و اشرافی ایران، که علی رغم ایجا بحران شدید اقتصادی برای مردم، همچنان اصرار به رعایت خطوط قرمز ضد امنیت ملی دارد!

آری حسن روحانی تحصیل کرده انگلیس! مثل تمام لیبرالها و فراماسونرها، خطوط قرمز اصلی را به اربابان غربی واگذار و در پشت خطوط قرمز فرعی مخفی می‌شود!

والسلام 


دوشنبه 99 شهریور 17 , ساعت 8:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در یک روستایی گاوی داشتند که چند خانواده از شیر آن استفاده میکردند و منبع روزیِ آنها بود.

یک روز گاو خواست تا از کوزه بزرگی آب بخورد، اما سرش در کوزه گیر کرد.

مردم روستا اول خواستند کوزه را بشکنند، اما گفتند نزد ریش سفید برویم تا شاید راه چاره بهتر ببیند.

ریش سفید گفت: سر گاو را ببرید، بریدند و گفتند: هنوز سر گاو در کوزه مانده!

ریش سفید گفت: حالا کوزه رابشکنید! وچنین کردند.

 ریش سفید رفت و ناراحت و غمگین در گوشه ای نشست.

مردم گفتند: ای ریش سفید ما، ناراحت نباش! گاو و کوزه فدای شما.

ریش سفید گفت: من ناراحتِ گاو و کوزه نیستم، از این ناراحتم که اگر شما مرا نداشتید، چرخ امور زندگی‌تان نمی‌چرخید!

عملکرد مشکوک 7 ساله حسن روحانی شبیه ریش سفید داستان بالا است.

بخشی از مردم در سال 92 به حسن روحانی رأی دادند و رئیس جمهور شد!

روحانی نمی‌دانست که رئیس جمهور می‌شود و لذا گفت: 1-عزت را به پاسپورت ایرانی برمی‌گردانم! 2-باید سانتریفیوژها و زندگی مردم بچرخد! 3-همه تحریمها لغو می‌شود! 4-مشکل آب آشامیدنی و ریزگردها را حل می‌کنم! 5-با برجام دلار 1000 تومان می‌شود! 6-من رئیس جمهور بشوم جنگ نمی‌شود! 7-کاری می‌کنم که مردم به یارانه نقدی نیاز نداشته باشند! و ...

بعد از 4 سال مردم فهمیدند که همه وعده‌هایش دروغ است! اما در سال 96 مجددا 24 میلیون نفر به او رأی دادند! چرا؟!

آیا روحانی مردم را با دروغ‌هایش مسخ کرد، تا قادر به عبور از او نباشند؟!

امروز منفورترین فرد در بین ملت ایران، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسن روحانی است و لذا مردم احساس بی دولتی دارند و متقابلا برای روحانی هم نارضایتی مردم، امنیت کشور، سقوط ارزش پول ملی، جان و مال و ناموس مردم، اهمیتی ندارد و گویا هر شب با خود زمزمه می کند، آب که از سر گذشت، چه یک وجب و چه ده وجب!

والسلام


جمعه 99 شهریور 14 , ساعت 7:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در کمیسیون مشترک برجام در وین 1+4 و ایران تصمیم گرفتند که همه در برجام بمانند!

برای چی در برجام بمانند؟!

برای حفظ برجام!

حفظ برجام برای چیه؟!

برای اینکه ایران تا سال 1410 به برجام عمل کنه!

مگر برای 5+1 تکلیفی در برجام معیین نشده؟!

چرا معیین شده، اما فقط روی کاغذ!

پس تیم مذاکره کننده ایران چه غلطی می‌کرده؟!

با خانم وندی شرمن نرد عشق بازی کرده، تا امضای جان کری تضمین باشد!!!

راستی! مگر حسن روحانی نگفت که با اجراء برجام همه تحریمها بالمره لغو می‌شود!

چرا گفت اما صبح جمعه که از خواب بیدار شده، دیده برجام تو بغلشه!

پس تعهدات آمریکا در برجام چی شد؟!

هیچی! کدخدای حسن روحانیه و از برجام خارج شده و به ریش رئیس جمهور ایران می‌خنده!

پس چرا ما از برجام خارج نشدیم!

آخه چند عدد جاسوس و دزد، در تیم ایران به نفع آمریکا و اسراییل بازی کردند!

وای، پس دری اصفهانی و حسین فریدون به ایران خیانت کردند؟! 

بله، درست حدث زدی

پس برجام بازی بازی بوده برای بازی دادن ایران؟!

تو همین مایه‌ها است!

داور برجام بازی کی بوده؟!

آمریکا‌!

بسه چقدر سئوال می‌کنی؟! نکنه دنبال جهنم و یه جای گرم می‌گردی؟!

نه، دیگه سئوال نمی‌پرسم.

والسلام 


شنبه 99 شهریور 8 , ساعت 2:0 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیشب شبکه پویا در اقدامی عجیب، در زمان پخش نوحه، بر اساس دستورالعمل سند 2030 ، مثبت 10 را نمایش داد!

گویا علی عسگری رئیس صدا و سیما، قطع برنامه جهان آرا و ثریا و اجراء سند ننگین 2030 را به حسن روحانی داده است!

در عبور از پیچ بزرگ تاریخ، حملات مستقیم شبکه جریان نفوذ و برانداز به ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله شدت یافته و لذا در شبکه تحریف و نفوذ:

حسن روحانی مسئول جریان تحریف و مجری اسلام رحمانی(اسلام آمریکایی) است!

مینو محرز نماینده بهداشت جهانی، به بهانه ویروس کرونا، با عزاداری محرم و عاشورا مقابله می‌کند!

شورای شهر و شهرداری تهران در حال شهیدزدایی و نامهای اسلامی از خیابانها و میادین تهران هستند!

عنصر ضدانقلابی در دربی تهران از نمایش عکس شهیدسلیمانی جلوگیری می‌کند!

وزیر ارتباطات با همکاری مدیر اخراجی خود از وزارت اطلاعات(ابولحسن فیروزآبادی) فضای مجازی کشور را به دشمن سپرده است!

علی عسگری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، اهداف سند 2030     را اجرا می‌کند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  در سال 97 در خصوص شبکه نفوذ فرمودند: «ما در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم ... در این جنگ، شیوه‌ها و روش‌های مختلفی در دستور کار است، از نفوذ و سرقت اطلاعات و تغییر محاسبات تصمیم گیران و تغییر باورهای مردم تا ایجاد نابسامانی مالی و اقتصادی و ایجاد آشفتگی‌های امنیتی.»

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ