سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گنج بزرگی است که فنا نمی پذیرد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 100 فروردین 26 , ساعت 10:35 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

جواد ظریف وزیر خارجه گفت: «ایران با ماندن در این توافق،(برجام) سربلند بیرون آمد.»

ظریف بازهم مثل حسن روحانی دروغ گفت، زیرا هر فرد آزاده‌ای که متن برجام را 1بخواند و از اجرا خائنانه برجام خبر داشته باشد، آنرا خسارت محض و ذلت برای ایران و ایرانی می‌داند.

البته همه خائنین به ایران و ایرانی و اکثر تحصیل کردگان در انگلیس و آمریکا، تخریب و انهدام هزاران سانتریفیوژ و ریختن بتن در قلب رأکتور اراک و پذیرش مکانیسم ماشه و صدها خیانت دیگر را سربلندی ایران می‌خوانند!

بله! با توافق و اجراء برجام، ظریف، روحانی و اعضای تیم مذاکره کننده، (جاسوسان و غیر جاسوسان) آنقدر نزد سازمانهای جاسوسی انگلیس، آمریکا و اسرائیل سربلند شده‌اند، که امکان پناهندگی آنان در این سه کشور مهیا شده است!

والسلام 


یکشنبه 100 فروردین 22 , ساعت 2:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده ایران گفت: «کار ما نزدیک کردن منافع دو طرف است» عراقچی مأمور منافع ایران یا آمریکا؟!

ظاهرا عراقچی پاسپورت ایرانی دارد و با  حکم وزیر خارجه ایران به وین رفته، اما چرا منافع آمریکا برایش اهمیت دارد؟! آیا عراقچی هم یکی از گاندوهای نفوذی دولت حسن روحانی است؟!

قطعا اگر کسی در تیم مذاکره کننده ایران (که تعدادی آز آنان جاسوس بودند) حافظ واقعی منافع ایران بود، به توافق خسارت محض برجام منجر نمی‌شد!

ظاهرا آمریکا در جلسات مذاکرات هسته‌ای وین حضور ندارد، اما خانم وندی شرمن، مذاکره‌کننده سابق آمریکا و دوست جناب عراقچی، مأمویت خطیر حفاظت از منافع آمریکا را به عراقچی سپرده است!

وقتی خیانت تیم مذاکره کنننده هسته‌ای ایران بر ضدمنافع کشورمان ثابت شده و مجلس هم قادر به استیضاح و برکناری جواد ظریف وزیر خازجه نیست، پس چرا نمایندگان مجلس در گرفتن پرونده هسته‌ای از گاندوهای دولت روحانی تعلل می‌کنند؟!

 چرا باید نظام جمهوری اسلامی، به عباس عراقچی که مدرک دکترای اندیشه‌های سیاسی خود را از دانشگاه کنت انگلستان گرفته، اعتماد نماید؟!

والسلام 


یکشنبه 100 فروردین 15 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در استراتژی آمریکا، برجام یک توافق اولیه برای مذاکره پیرامون توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران بوده ولذا مبنای سیاست دموکراتها و جمهوریخواهان همین است.

از طرف دیگر، استراتژی اعتدالیون و اصلاح طلبان نفوذی در قوه مجریه کشورمان، همسویی با آمریکا و مذاکره پیرامون توان هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای بوده و هست! ولذا پس از خروج ترامپ از برجام، سه کشور اروپایی و حسن روحانی تلاش کردند، تا برجام از نفس نیفتد!

هدف بازگشت این روزهای آمریکا به برجام، لغو تحریمها نیست، بلکه هدف مشترک آمریکا، روحانی و سه کشور اروپایی، آغاز مذاکره مجدد ایران با آمریکا و احیاء برجام، قبل از پایان ریاست جمهوری حسن روحانی به هر قیمتی است!

حال وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، تا بر اساس تأکیدات رهبری، حفظ امنیت مردم و کشور و صیانت از مصوبه راهبردی خود، پرونده هسته‌ای را از دولت روحانی بگیرند و اجازه ندهند آمریکا بدون لغو همه تحریمها، به برجام باز گردد.

نتیجه بازگشت آمریکا به برجام، یعنی آمریکا هر زمان و تحت هر شرایطی می‌تواند، مکانیسم ماشه را بر علیه مردم و کشورمان فعال و همه تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل را برگرداند!

والسلام


شنبه 100 فروردین 14 , ساعت 12:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر چه گاندو2 را سانسور می‌کردند، وحشت و ترس دولت حسن روحانی بیشتر می‌شد! و لذا احساس خطر کردند، که نباید مردم پی به خباثت آنان ببرند ولذا برای پاک کردن صورت مسئله و پرهیز از سانسورهای متوالی، به رئیس بزدل صدا و سیما، فشار آورده و گاندو2 را کلا متوقف کردند!

وحشب جریان لیبرال نفوذی و اربابشان انگلیس، آنگاه بیشتر شد که مردم ایران پس از مشاهده حماسی و غرورآفرین تصرف کشتی انگلیسی، مجددا شاهد ذلت انگلیس، در دستگیری ابرجاسوسشان در گاندو2 باشند.

جریان لیبرال نفوذی در قوه مجریه ایران، که در مکتب فراماسونری انگلیس، تلمذ کرده، تصمیم به حذف کامل گاندو2 گرفت، تا مردم ایران از عمق خیانت آنان با خبر نشوند!

اما مردم ایران از دیشب، با شیوه‌های خیانت لیبرالهای نفوذی بیشتر آشنا شده و خواهند شد، زیرا گاندوسازان می‌توانند در گادو3 از قتل مرموز فرزند حسن روحانی، به نام محمد، که با سلاح کمری پدرش کشته شده و مخفیانه در حرم امام دفن شده رمزگشایی نمایند.

 آری مردم باید بدانند؛ که چگونه فرزند حسن روحانی به قتل رسیده و چگونه با هماهنگی نوه ناخلف امام(حسن خمینی) در نیمه شب و بدون اخذ نظریه پزشکی قانونی، دفن شده است! ولذا دانستن حق مردم است.

والسلام 


پنج شنبه 100 فروردین 12 , ساعت 11:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

فردا 13 فروردین 1400 نشست مجازی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به ریاست "انریکه مورا" مدیر سیاسی سازمان اقدام خارجی اروپا با حضور نمایندگان چین،‌ فرانسه،‌ آلمان، روسیه، انگلیس و ایران برگزار می‌شود.

در این حال وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای، جمهوری اسلامی را بعنوان نقض کننده برجام معرفی و اعلان کرده: «ایران به نقض جدی برنامه جامع اقدام مشترک ادامه می‌دهد و برای بیش از یک ماه است که راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و قابلیت‌های نظارتی را محدود کرده است».

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده: «در تلاش تنگاتنگ با شرکای اروپایی به همراه مسکو و پکن بوده و مصمم هستیم تا راه حل دیپلماتیکی پیدا کنیم که به ایران اجازه دهد، به پایبندی به تعهدات هسته‌ای بازگردد.»

رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست قطعی ایران در 1 فروردین 1400 فرمودند: «آمریکایی‌ها باید تمام تحریم‌ها را لغو کنند، بعد از این ما راستی آزمایی خواهیم کرد و سپس به برجام برمی‌گردیم و این یک سیاست قطعی است...در قضیه برجام ما عجله کردیم، این‌بار نباید عجله کنیم. »

قبول حضور ایران در این نشست، دهن کجی به سیاست رهبر معظم انقلاب و مخالفت با قانون راهبردی نمایندگان مجلس برای لغو تحریمها است و لذا باید پرسید؛ چرا برای اینگونه نشستها، آب از لب و لچه‌ای جریان تحریف و لیبرالهای نفوذی در قوه مجریه ایران آویزان می‌شود؟!

وقتی عزم جریان تحریف و لیبرال نفوذی عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی است، پس مردم باید تکلیف این جریان مشکوک را آنگونه که رهبری فرمودند، نعیین نمایند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم، قطعا شکست خواهد خورد.»

والسلام


چهارشنبه 100 فروردین 11 , ساعت 11:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


سال 1400 را که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده خدمت همه دوستان و همراهان وبلاگ «وزنه سیاسی» تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رمز علاج واقعی شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را باید در جمله معروف روز 28 اردیبهشت سال 99 رهبر معظم انقلاب جستجو و در انتخابات سال 1400 آن را محقق کرد، معظم له فرمودند:

«علاج مشکلات کشور، دولت جوان حزب‌اللهی و جوان مؤمن است».

تحقق دولت حزب اللهی جوان، بدون حذف جریان لیبرال نفوذی در قوه مجریه، امکان پذیر نیست، زیرا این حریان نفوذی در 8 سال گذشته، با بهانه مذاکره با آمریکا، مانع لغو تحریمها، مانع اصلی تولید، مانع تحقق دولت حزب اللهی و مانع اجراء اقتصاد مقاومتی بوده و هست.

بدانیم که مأموریت جریان لیبرال نفوذی یا همان جریان تحریف، در راستای اهداف استکبار جهانی است، ولذا مأموریت جریان انقلابی در انتخابات 1400 روشنگری و جهاد شبانه روزی، برای رفع موانع ذکر شده از مسیر دین، انقلاب و مردم است، چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند:

«اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم، قطعا شکست خواهد خورد.»

والسلام


سه شنبه 100 فروردین 10 , ساعت 1:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

موگرینی مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از خروج ترامپ از برجام گفت: «از روحانی تضمین گرفتیم در برجام بماند»!1

حسن روحانی آنچه به مردم ایران در 8 سال گذشته قول داد، دروغ بود! اما در خیانتی آشکار، پای قولش به یک خانم اروپایی، بر علیه منافع مردم ایران ایستاد!

حسن روحانی برای ماندن پای قولش به یک خانم، حتی اجازه نداد قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس شورای اسلامی اجرا شود! ولذا نانجیبانه 3 ماه دیگر تحریمها را بر علیه ملت ایران تمدید کرد!

آری، تحصیل کردگان در آمریکا و انگلیس به اجنبی  وفادار و نسبت به ایران و ایرانی بدعهد و خائن.

والسلام 


سه شنبه 100 فروردین 10 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی و محمدعلی شعبانی یا همان موسی پور سریال گاندو، هر دو فارغ التحصیل انگلستان هستند!

در سوابق حسن روحانی جاسوسی به نفع اسراییل و آمریکا و در سوابق شعبانی جاسوسی به نفع انگلیس دیده می‌شود!

علی رغم اینکه شعبانی، جوان و متولد کشور سوئد بوده و روحانی پیرمرد و در سرخه بدنیا آمده،1 اما وقتی حسن روحانی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، شعبانی همکار روحانی در آن مرکز می‌شود!

با رفتن حسن روحانی به ریاست جمهوری، بلافاصله شعبانی از مشاوران اصلی وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌شود و این در حالی است، که شعبانی پاسپورت ایرانی هم ندارد!

نتیجه؛ به نظر می رسد که حلقه وصل محمدعلی شعبانی به حسن روحانی، سرویس جاسوسی(Ml6) انگلستان است!

علی رغم نگرانی شدید حسن روحانی از پخش سریال گاندو، اما این سریال موفق شد به پستوهای پیچ در پیچ و مخفی ارتباطات دولت روحانی با سازمانهای جاسوسی بیگانه سرکی مختصر بکشد و مردم هم از عمق خیانت‌شان آگاه شدند.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ