سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را دیدند با جامه‏اى کهنه و پینه زده . سبب پرسیدند فرمود : ] دل را خاشع کن و نفس را خوار ، و مؤمنان بدان اقتدا کنند در کردار . همانا دنیا و آخرت دو دشمنند نافراهم ، و دو راهند مخالف هم . آن که دنیا را دوست داشت و مهر آن را در دل کاشت ، آخرت را نه پسندید و دشمن انگاشت ، و دنیا و آخرت چون خاور و باختر است و آن که میان آن دو رود چون به یکى نزدیک گردد از دیگرى دور شود . و چون دو زنند در نکاح یکى شوى که ناسازگارند و در گفتگوى . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 93 مرداد 30 , ساعت 5:25 عصر

بنام خدا و برای خدا

پس از اینکه آقای فرجی دانا در مقابل استضاح نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتوانست رأی اعتماد مجدد را کسب نماید، رئیس جمهور بلافاصله آقایان محمد علی نجفی را بعنوان سرپرست وزارت علوم، تحیقات و فناوری و فرجی دانا را بعنوان مشاور علمی خود برگزیدند.    

رئیس محترم جمهور در جمع ایثارگران و نخبگان اردبیل در تاریخ 30 مرداد 93 گفتند: «ما به رأی نمایندگان مجلس احترام می‌گذاریم و از استیضاح ناراحت نیستیم و نباید کسی در این زمینه عصبانی باشد، چرا که ما همه در کنار هم هستیم هر چند که دوست داشتیم وزیر علوم رای اعتماد بگیرد اما به تصمیم مجلس احترام می‌گذاریم    …بنده از وی در سایر مناصب استفاده خواهم کرد و به همین خاطر دیروز حکم مشاور رئیس جمهور را به فرجی‌دانا دادم   …نباید هیچ کس از این حرکت مجلس ناراحت باشد چرا که ما در چارچوب قانون به رای اکثریت مجلس بها می‌دهیم و در بسط اجرای قانون مطیع نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان هستیمما در چارچوب قانون بدون لجبازی و یا مقاومت تابع محض قانون هستیم و حرکت‌های غیرمنطقی را در این زمینه نمی‌پذیریم چرا که مجلس و دولت و قوه قو قضاییه در کنار هم هستند.»

روحانی

سخنان رئیس جمهور محترم در حوزه گفتار از پختگی، تدبیر و عقلانیت لازم برخوردار است و لیکن در مقام عمل، در انتخاب آقایان، محمد علی نجفی و فرجی دانا از سوی رئیس جمهور، نه تنها اعتدالی دیده نمی شود بلکه در انتخاب این دو نفر شدت عصبانیت، لجبازی و افراط موج می زند و باز هم درب، بر همان پاشنه آلوده و نفاق خواهد چرخید و از اینجا باید نتیجه گرفت که نظر نمایندگان مجلس که اعلام کردند فرجی دانا مدیریت نمی کند بلکه مدیریت می شود، نظر درست و به حقی است، زیرا انتخاب نجفی؛ یعنی حمایت از استادی که با داشتن فساد اخلاقی، باعث خودکشی سه دختر دانشجو گردید! انتخاب نجفی یعنی حمایت از معاونینی که در فتنه سال 88 فعالیت داشته و اسناد طبقه بندی شده نظام و آبروی افراد را برای اهداف باندی خود هزینه می نمایند!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سئوالاتی را از آقای فرجی دانا داشتند که به هیچکدام پاسخ نگفتند و حتی مخالفین استیضاح هم به اشکالات اساسی آقای فرجی دانا اشاراتی نمودند. اگر آنچه در مجلس شورای اسلامی بیان گردید، صحیح باشد که قطعا درست است، پس انتخاب آقای فرجی دانا بعنوان مشاور رئیس جمهور، همراه با  عصبانیت و نادیده انگاشتن نظر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلام یاست و این گفتار و عمل متناقض در لباس روحانیت و بالاترین مقام اجرائی کشور بعد از رهبر معظم انقلاب ریاکارانه و حرمت شکنانه می باشد.

 محمدعلی نجفی از بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی، سال گذشته به عنوان نامزد تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد اما با رأی منفی نمایندگان بخاطر حضور در فتنه سال 88 از وزارت بازماند و سپس به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور معرفی شد ولیکن در بهمن‌ماه سال گذشته شایعه استعفای نجفی در رسانه‌ها انتشار یافت، که آقای نجفی ابتدا با تکذیب شایعات گفت «قصد استعفا ندارم و این اخبار کذب محض است» اما در حکم رئیس‌جمهور و اخبار بعدی، بیماری نجفی به عنوان علت پذیرش استعفای وی مطرح شده و نجفی تا هفته گذشته در سمت دبیر هماهنگی اقتصادی دولت حضور داشت، که با انتخاب آقای  مسعود نیلی، از این سمت نیز برکنار گردید.

آقای نجفی که از عهده اداره میراث فرهنگی و گردشگری برنیامد و آبروی کشور را با هدیه قلابی آمریکاییها به تاراج داد و در حوزه دبیر هماهنگی اقتصادی دولت هم ناتوان و در نهایت، برکنار شد، آیا با داشتن بیماری قلبی توانائی مدیریت وزاتخانه مهم علوم، تحقیقات و فناوری کشور را دارد!؟ و یا؛ همانند آقای فرجی دانا جریان خاصی که معلوم شد با عوامل بیگانه در ارتباط می باشند، آقای نجفی را مدیریت می نمایند!؟ تا زمینه فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 تدارک ببینند و اهداف آمریکا و صهیونیست ها را در کشور پیاده نمایند!!!!!

آقای بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به انتصاب محمدعلی نجفی اظهار داشت: «با این انتصاب و با توجه به سوابق ارزشمند نجفی، مسیر فرجی‌دانا در دانشگاه‌ها ادامه یافته و فرصتی که در دانشگاه‌ها ایجاد شده بود، مسدود و محدود نخواهد شد.»

نکند آقای بانک مثل آقای فرجی دانا برخلاف منویات مقام معظم رهبری به حمایت از نشریه دانشجوئی هنجارشکن «مکث» برخاسته، که در تیتر خود نوشته بود،«فاتحه این سپاه را باید خواند» و در مقدمه خود می‌آورد: «که ما می‌خواهیم طعم تند نقد را بر هر نهادی که تاکنون از نقد مصون مانده است جاری کنیم و نوک انتقاد ما متوجه سپاه پاسداران است.»

آقای بانک باید به این سئوال اساسی پاسخ دهند؛ آیا حمله ضد انقلابی، که به نیابت از دشمنان، علیه سپاه پاسداران، که حافظ امنیت امروز کشور در اوضاع آشفته منطقه هستند نباید در دانشگاهها مسدود و محدود شود!؟ نکند خدای ناکرده کسانی همانند دوران  بنی صدر در امور ریاست جمهوری قرار گرفته اند که بدنبال ایجاد قائله های همانند 14 اسفند 59 هستند!؟ آیا انتشار بیش از صد نشریه دانشجویی غیر همسو با نظام اسلامی که مبانی دین اسلام را زیر سئوال می برند نباید مسدود و محدود شود که آقای بانک از انتصاب آقای نجفی ابراز رضایت و چراغ سبز به فتنه گران نشان می دهد که زمینه برای حمله به مبانی دینی همچون زمان فرجی دانا آماده است! پس بتازید!؟

هیهات که ملت متدین و دانشجویان ارزشمدار مذهبی، اجازه جولان به فتنه گران را بدهند، تا آنان به راحتی بتوانند دانشگاه و مراکز علمی و فرهنگی کشور را، به خانه احزاب و حمله به مبانی دینی و انقلابی تبدیل کنند!

والسلام


یکشنبه 93 مرداد 26 , ساعت 11:32 عصر

بنام خدا و برای خدا

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و از اصحاب فتنه سال 88 در رابطه استضاح وزیر علوم ضمن تهدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتند: «بنای جناب آقای دکتر فرجی‌دانا دفاع محکم و قاطع است. درخواست دولت هم همین است که در دفاع از دولت و ملت و دانشگاه ایشان ضمن حفظ متانت و حرمت جایگاه تریبون مجلس در قاطعیت دفاع کم نگذارند.این یک استیضاح تاریخی است و دولت تمام قد از آقای دکتر فرجی‌دانا حمایت خواهد کرد... با فرض آن که استیضاح رای بیاورد، گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نخواهد کرد.» 

انصاری فتنه گر

بر اساس آمارهای بین‌المللی در یک‌ سال اخیر رشد علمی کشورمان در دولت تدبیر و امید متوقف شده و در تولید علم هم دو پله سقوط کرده است. ادامه این شرایط در راستای خواست و اراده دشمنان این ملت است و هرچه سریعتر باید علت و مسببان این سقوط مشخص و برای آن چاره اندیشی کرد    .

متأسفانه مجلس شورای اسلامی در رابطه با گزینش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت قانونمند عمل ننمود و به توصیه رئیس جمهور و قولهای آقای فرجی دانا اعتماد کردند و سکان مرکز علم و فناوری کشور را بدست یکی از افراطیون منافق داده اند و امروز هم نمایندگان مجلس از سوی جریان زیاده خواه و افراطی دولت در اجرای حق ملت مورد تهدید واقع شده و با انواع تهمتها و توهینها بخاطر اعتماد نابجا به وزیر، بیم آن می رود که نمایندگان مردم نتوانند از حق قانونی خود و مردم در وقت لازم استفاده کنند!

در این خصوص تمام جریان افراطی حامی دولت، در سطوح مختلف وارد میدان گردیده تا از اجرای استضاح وزیر علوم که بر اساس قانون اساسی از حقوق اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، جلوگیری نمایند و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و از فعالین فتنه سال 88 به تهدید و ارعاب نمایندگان مجلس پرداخته و خبر می دهد:« که استضاح وزیر رأی هم بیاورد گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نخواهد کرد»

مگر استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیست که مجید انصاری به تهدید آنان می پردازد! مجید انصاری فکر می کند مردم تخلفات گسترده مالی در باغهای پسته کرمان و حتی باغ پسته یکصد هکتاری تولیت آستان امام خمینی واقع در 35 کلیو متری قم به تهران را نمی دانند!؟ و نقش ایشان را در فتنه سال 88 را فراموش کرده اند!؟ مجیر انصاری در استان خود کرمان به انواع سؤاستفاده های مالی معروف است! و در مجلس ششم هم با استفاده از رانت اطلاعات در خصوص تغییر قیمت هزار درصدی قیر، میلیاردها تومان از ثروت این مردم را بلعید!( جهت آشنایی بیشتر با مجید انصاری به وبلاگ انجمن طلاب عدالتخواه کرمان مراجعه شود)

فرجی دانا

آقای فرجی دانا خانه احزاب را با دانشگاه اشتباه گرفته و به همین خاطر اقدامات ایشان در خصوص گزینش معاونین، مدیران کل و ریاست دانشگاهای کشور، بر اساس شیوه احزاب منحله مجاهدین انقلاب و مشارکت می باشد،

آقای فرجی دانا چون عامل احزاب منحله می باشد به قولهایی که به اعضاء شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده بود، وفادار نماند و لذا استیضاح وزیر تنها راه قانونمند نمودن وزارتخانه و استقرار اعتدال در آن است و در این راستا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه دارند از حقوق حقه مردم در مقابل افراطیون دفاع نمایند و نیک بدانند که مردم فرزندان خود را به دانشگاه فرستاده اند نه خانه احزاب آقای فرجی دانا و افراطیون دولت اعتدال!


رهبر مظم انقلاب امام خامنه ای در خصوص اهمیت دانشگاه و دانشجو فرمودند: «دانشگاهها به هیچ دلیلی جولانگاه جریانهای سیاسی نشود چرا که اینکار جلوی رشد و شتاب علمی را می گیرد    .

ایشان خاطرنشان کردند: همچون گذشته اعتقاد داریم جوان به ویژه جوان دانشجو موتور محرک تحولات سیاسی اجتماعی است اما این مسئله با تبدیل دانشگاه به محل جولان جریانهای سیاسی کاملاً متفاوت است .»

والسلام


شنبه 93 مرداد 25 , ساعت 4:42 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با انتقاد شدید از منتقدین مذاکرات هسته ای گفت: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است».

لرزان

این سخنان اهانت آمیز بلافاصله مورد اعتراض گسترده ای مسئولان، مردم و جریانهای همسوی با دولت و دیگر منتقدین روبرو گردید و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس را جهت بررسی گفتار توهین آمیز رئیس جمهور به جلسه غیر علنی تبدیل کردند و آقای نوبخت هم از سوی رئیس جمهور به مجلس جهت پاسخگویی اعزام گردید.

پس از اینکه رئیس جمهور متوجه اشتباه بزرگ خود گردید، با نظر مشاوران غیر امین و بزدل سیاسی در جلسه هیئت دولت اقدام به توجیه عمل خود نمود و گفت:«مخاطب من در جمله و کلمه‌ای که در وزارت امور خارجه بیان کردم، نقطه مقابل «شیردل» بود، نه منتقدین و مخالفین؛ بلکه کسانی بودند که صرفاً به دنبال تخریب و کارشکنی هستند و مدتی است که از اتاق فکر به اتاق عملیاتی وارد شده‌اند و بدانند که در برابر تخریب گران سکوت نمی کنیم.»

روحانی افزود: «در یکی دو روز گذشته عده‌ای هیاهو و سر و صدا به راه انداختند، به دوستان و اعضای دولت می‌گویم بعضی اوقات باید شرایطی پیش بیاید تا همه هر چه در دل دارند بیرون بریزند و در چنین شرایطی می‌توان رسانه‌ها، یاران ضعیف و قوی، موافقین و مخالفین واقعی را بهتر شناخت.»

سپس روحانی افزود: «براساس آموزه‌های قرآن، زیر بار ظلم و فشار نمی‌رویم و آنهایی که می‌خواهند به انتخاب مردم و منافع ملی به دلایلی پشت کنند باید بدانند که نظام نیز با آنها صریح سخن خواهد گفت.»

وقتی این جملات متناقص و غیر حرفه ای رئیس جمهور را در کنار هم قرار می دهیم، هیچ تناسب منطقی در آنها دیده نمی شود و حاکی از آن است که در اطاق فکر دولت سر در گمی بوجود آمده و دولتی که ادعای تدبیر می کند نظام جمهوری اسلامی را معطل و یا ملعبه خود قرار داده تا با حرفهای اهانت آمیز « رسانه‌ها، یاران ضعیف و قوی، موافقین و مخالفین واقعی خود را بهتر بشناسد».

آیا دولتی که هر روز صدها بار ادعای فکر، برنامه، تدبیر و اعتدال را مطرح می کند هنوز یاران ضعیف و قوی، موافقین و مخالفین خود را نمی شناسد!؟ آیا با شیوه اهانت و سرگرم کردن مردم، می شود کشور را به ساحل نجات رساند!؟ اینگونه سخن گفتن تدبیر نیست، بلکه تزویری است که دشمنان را خوشحال و دوستان را آزرده و جیره خواران و مجیز گویان را، به طمع و سؤاستفاده از بیت المال و قدرت وامی دارد!

رییس جمهور که قصد عذر خواهی از مردم را ندارد، در ادامه می گوید: «همیشه باید بهترین واژه ها را برگزینیم و واژه‌هایمان باید بازدارنده باشد... امروز به جایی رسیده‌ایم که برای حفظ منافع ملی و رفع معضلات و توسعه کشور اگر ببینیم، گروه و اقلیتی در گوشه و کنار از اتاق فکر خارج شده و وارد اتاق عملیاتی شده‌اند، باید بدانند که دولت هم از اقدامات آنها آگاه است و هم در این زمینه جملات متناسب با تخریب آنها را بکار خواهد برد.»

البته در دولت تدبیر و امید، شاهد بکار بردن بهترین واژه های محبت آمیز و از روی استیصال، در مقابل زورگویان و غربیها بوده ایم و در مقابل، خشن ترین و بدترین واژه ها را از سوی رئیس جمهور و بعضی از همکاران غیر انقلابی اش، نسبت به نیروهای ارزشی و مؤمن به انقلاب اسلامی را مشاهده می کنیم و علی رغم اینکه رئیس جمهور دم از آموزه های قرآن با مخالفان خود می زند، قرآن کریم این شیوه گفتار و عمل را نمی پسندد و می فرماید:

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ

محمّد رسول خدا است و آنان که با اویند بر کافران سختگیراند و در میان خودشان مهربان.

آیا لباس حقیقت بر تن دروغ است!؟

روزی دروغ به حقیقت گفت:" میل داری با هم به دریا برویم و شنا کنیم." حقیقت ساده دل و صادق پذیرفت و گول خورد و با هم به کنار ساحل دریا رفتند. وقتی به ساحل رسیدند، حقیقت لباسهایش را درآورد و به درون آب رفت. دروغ حیله گر لباسهای حقیقت را پوشید و سریعا از آنجا رفت. از آن روز همیشه حقیقت را، عریان و زشت می نمایانند و لیکن دروغ در لباس حقیقت با ظاهری آراسته نمایان می شود!

مردم خوب کشورم؛ آیا در خصوص خودکشی فرزند روحانی رئیس جمهور در سال 1370 چیزی می دانید!؟ و در رابطه با دفن بی سر و صدای او در مرقد امام خمینی چیزی شنیده اید!؟ نکند پسرش عاشق بوده و روحانی به او گفت: برو به جهنم!!!!!

والسلام    


دوشنبه 93 مرداد 20 , ساعت 11:59 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با انتقاد شدید از منتقدین مذاکرات هسته ای گفت: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

وی افزود: یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد...حالا اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد.»

روحانی

متأسفانه رئیس جمهور در ادبیات گفتاری خود، شأن و منزلت جایگاه ریاست جمهوری و مخالفین منطقی توافقنامه هسته ای را رعایت نمی کند و با الفاظ کوچه بازاری آنان را بزدل سیاسی معرفی می نماید.

آیا روحانی با این ادبیات که اهانت به نمایندگان و قاطبه مردم است، قصد ایستادن در مقابل نمایندگان مجلس را دارد و یا متن این سخنرانی توسط افراطیون جریان انحرافی دولت اعتدال تهیه گردیده و قصد ایجاد تشنج در جامعه را در سر می پرورانند!؟ 

باید به آقای روحانی گفت! بزدل سیاسی آنهائی هستند که در گرما گرم دفاع مقدس و بر خلاف نظر امام و مصلحت کشور بدنبال ختم جنگ و رابطه با آمریکا بودند!

-بزدل سیاسی آنانی هستند که پس از گذشت 28 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه وقتی دیدند که مقاومت ثابت و استوار ایستاده، کنفرانس بی حاصل نمایشی کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را برای هدر دادن بیت المال برگزار می نمایند! و در کنار همین کنفراس فرمایشی خانم الهام امین زاده معاون حقوقی آقای روحانی می گوید: «ایران به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد!!!» درست مثل همان حرفی که در روزهای اول جنگ غزه آقای روحانی منفعلانه گفته بود:« نمی گذارند به غزه کمک کنیم!»

علی رغم اینکه رئیس جمهور تلاش می نماید که توافقنامه هسته ای با آمریکا یا با 5+1 را بی عیب و نقص نشان دهد، ولیکن در لابلای همین سخنان همراه با عصبانیت، معلوم می شود که دشمن وعده سرخرمن به آقای روحانی و تیم مذاکره کننده داده است، آنجا که آقای روحانی می گوید:«یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.»

وقتی آقای روحانی نمی ترسد و بی محابا بر مخالفین توافقنامه هسته ای با حرفهای کوچه بازاری حمله می کند، زیبنده است این جمله حرف خود را «اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.» بصورت شفاف به مردم بگوید که چند سال و چه مدتی طول می کشد که غرب و آمریکا بین ما و سایر کشورها تفاوتی در رابطه با ان پی تی قائل نشود! چرا به صورت شفاف سخن نمی گویید و در مذاکرات با طرفهای آمریکائی خنده های بی ربط و غیر دیپلماتیک دارید ولیکن با مخالفین منطقی توافقنامه که خواستار پاسخگویی شفاف شما هستند با افراطی ترین ادبیات برخورد می کنید!؟

البته ما دلیل عصبانیت مکرر آقای روحانی از منتقدین داخلی خود را می دانیم و ایشان را درک می کنیم و به جناب روحانی خسته نباشی هم می گوئیم؛ چرا که آقای روحانی و دولت اعتدال، ناتوان در تحقق جهاد اقتصادی و فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری هستند و فکر و توهمی دارند که گویا کشورمان دچار بحران بسیار بزرگ و عمیقی گردیده و ایشان و دولتشان در حال نجات کشور هستند! و این در حالی است که کشور روند رو به جلوی خود را دارد و دولت اعتدال هم فقط صدای بلندی در داخل دارد والا هیچ اقدام مثبتی به غیر از حل مشکل درمان مردم، برای ارائه گزارش واقعی به مردم ندارد! 

آقای روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای و جریان انحرافی دولت بدانند؛ که دلواپسی دوستداران عزت ایران اسلامی به خاطر غیر شفاف بودن مذاکرات است و با جملات و حرفهای کوچه بازاری کم نخواهد شد و نیروهای مؤمن به انقلاب در مقاطع حساس همچون 9 دی ثابت کرده اند که دلاور مردان دفاع از دین و مملکت خود هستند و بزدل آنانی هستند که دل در گرو بیگانگان دارند و خود را دلاور و شیردل به مردم معرفی می کنند!  

نگرانی شدید دولت، لیبرال منش اعتدال، که فاقد روحیه انقلابی در جهاد اقتصادی و فرهنگی است، برای این است، که نارضایتی مردم را در نظر سنجی ها از عملکرد یک ساله اقتصادی خود مشاهده می کنند و بیم آن دارند که در انتخابات مجلس در سال آینده و ریاست جمهوری سال 95 با سرعتی که در ریزش آراء پیدا کرده اند، نتوانند کرسی های مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را تصاحب کنند! و لذا بی محابا بر منتقدین و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب می تازند و در مقابل آمریکا و کشورهای قدرتمند، آهسته و با ملایمت سخن می گویند و حرمت کدخدائی آمریکا را رعایت می نمایند!!! که مورد بسی تأسف است.

امام خمینی(ره) حبّ جاه و مقام پرستی را عامل جهنمی شدن انسان معرفی می فرمود:

«همه بلاهایى که سر انسان مى‏آید از این حبّ نفس است؛ [از این‏] که آدم خودش را دوست دارد. تمام گرفتاریهایى که براى همه ما هست، براى این حبّ‏ جاه‏ و حبّ نفس است. حبّ‏ جاه‏ است که انسان را به کشتن مى ‏دهد، انسان را به فنا مى ‏دهد، انسان را "به جهنّم" می برد.»کوه

پس جناب آقای روحانی!

مگو ناخوش که پاسخ ناخوش آید

 به کوه آواز خوش ده تا خوش آید

 

 والسلام


دوشنبه 93 مرداد 20 , ساعت 2:52 صبح

بنام خدا و برای خدا

چند روزی است که تیم ملی والیبال کشورمان جهت دیداری دوستانه با تیم ملی والیبال آمریکا راهی شهر لُس آنجلس آن کشور گردیده و قرار است چهار دیدار دوستانه بین دو تیم برگزار گردد که در اولین دیدار، تیم ملی والیبال آمریکا بدون توجه به نظر رئیس جمهور ایران مبنی بر بازی بُرد بُرد!،با نتیجه 3 بر 1 تیم والیبال کشورمان را با شکست روبرو کرد و معلوم گردید که آمریکایها به هیچ عنوان قواعد بازی بُرد بُرد دکتر روحانی را قبول نداشته و رعایت نمی کنند!

معمولا وقتی بین دو کشور روابط دیپلماتیک بر قرار نیست و همدیگر را دشمن تلقی می کنند، سیاسیون برای ذوب کردن یخهای روابط بین دو کشور، زمینه برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی را مهیا می نمایند، که در عرف دیپلماتیک، کار پسندیده و مطلوبی است، لکن اگر یکی از این دو کشور متخاصم، نابودی کشور متقابل را دنبال نماید و بارها و بارها آن را مورد تأکید قرار داده باشد، آیا برگزاری این مسابقات آن هم به اسم دوستانه قابل قبول و پذیرش است!؟ بی شک هیچ کشوری با داشتن روحیه انقلابی گری، که بدنبال اهداف اسلام ناب محمدی(ص) در جهان،  می باشد، اقدام به برگزاری چنین مسابقات دوستانه ای نخواهد کرد و این مسابقات را با عزت، حکمت و روحیه انقلابی و استقلال خود ناسازگار می داند.ظریف


در این رابطه به برخی از نظرات استراتیژیست های آمریکا و غربی در خصوص چگونگی برخورد با انقلاب اسلامی ایران را، مورد توجه قرار می دهیم تا بار دیگر بی تدبیری دولت یازدهم برای چندمین بار به اثبات برسانیم.

 خانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان می گوید:«جمهوری اسلامی ایران لیاقت آن را ندارد که برنامه هسته ای آن قابل تحمل باشد.»

خانم رابین رایت پس از بازگشت از ایران می گوید:« راه مقابله با ایران راه نظامی نیست، این حکومت ، حکومت الهام بخش است، حکومت الهام بخش نباید شهید شود، بلکه باید شکست بخورد.»

برنارد لوئیز پدر فکری و معنوی نو محافظه کاران می گوید:« دشمن واقعی لیبرالیسم، اسلام ستیزه جو است، این اسلام از خاورمیانه سر برآورده است انقلاب ایران هویتی تازه به مسلمانان بخشیده است اسلام با لیبرالیسم تعارض ذاتی دارد و این تعارض تبدیل به چالشی جدی برای غرب شده است.»

فوکویاما:« ما اکنون در دوره دشواری به سر می بریم ، گسترش دموکراسی و عقاید لیبرالیسم که در دهه نود به اوج خود رسیده بود ، اکنون در بسیاری از مناطق دنیا مورد حمله قرار گرفته است ، اسلام رادیکال(انقلابی) قلب لیبرالیسم را هدف گرفته است ، این الگو باعث گردیده ، گرایش به سمت لیبرالیسم که در دوره گذشته در روسیه و آمریکای لاتین از قوت زیادی برخوردار بوده، اکنون به عقب نشینی روی آورد و سیاستهای ایران دنیای غرب را در وضعیت وخیمی که پس از جنگ سرد، بی سابقه بوده، قرار داده است.»

کنت تیمرمن عضو ارشد سازمان جاسوسی آمریکا: «اصل جمهوری اسلامی منافع آمریکا را تهدید می کند پس باید برای تغیر ماهیت و جوهره آن کوشید که نتیجه این تغییر با سرنگونی یکی است.... طرح جامع استراتژیک در مورد ایران تلاش خواهد کرد، بین مردم ایران و رژیم فاصله ایجاد نماید »

میشل هولباک نویسنده اسلام ستیز فرانسه می گوید:« جنگ بر ضد اسلام گرایان با کشتن مسلمانها فایده ندارد و فقط با فاسد کردن آنها می توان به این پیروزی دست یافت ، پس به جای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتاه فرو برزیم.»

رئول مارک گرکت:« کلید اصلی برای ایجاد تغییر بنیادین در سیاستهای ایران، از بین بردن خصوصیات انقلابی رژیم ایران است.... باید نفوذ اسلام و روحانیون را در این کشور از بین برد و آرمانهای انقلابی را از درون تهی کرد . اگر نظام ولایت فقیه از هم بپاشد، آنگاه می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران تغییر ماهیت داده است.»

ریچارت پرل از گروه مشاوران پنتاگون:« هدف آمریکا در خاورمیانه ، تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه از جمله تغییر ساختار حکومت ایران است.»

دولت تدبیر و امید، با بی تدبیری تمام که در بطن لیبرالی آن موج می زند، اقدام به راه اندازی این اردوی تدارکاتی نمود و متأسفانه در زمانی که جریان صهیونیستی رژیم آمریکا به همرا رژیم اشغالگر قدس، که دستانشان تا مرفق در خون کودکان، زنان و مردان باریکه غزه فرو رفته است، اقدام به برگزاری این مسابقات نمودند و  این قصه مسابقات والیبال، همانند اقدام رئیس جمهور در تماس تلفنی با اوباما است، که عزت ملت ایران را در نزد انقلابیون جهان خدشه دار نمود و رهبر معظم انقلاب هم آن عمل را مورد نگوهش قرار دادند.

موسویان

به نظر می رسد که وزارت خارجه کشورمان و تیم مذاکره کننده هسته ای، که ناتوان از شکستن تحریمهای ظالمانه غرب و آمریکا هستند، بصورت مشکوک و خزنده برقراری رابطه با آمریکا را دنبال می نمایند. چرا؟ در زمانی که آمریکا بصورت غیر قانونی از ورود نماینده رسمی کشورمان، آقای حمید ابوطالبی به مقر سازمان ملل خوداری می کند و روادید صادر نمی نماید، چگونه است که برای اعضاء تیم ملی والیبال سریعا روادید صادر می شود!؟ نکند تمدید چهار ماهه توافقنامه هسته ای با بازی دوستانه تیم ملی والیبال گره خورده باشد!؟ یا اینکه تیم نیویورکی وزارت خارجه که در آمریکا مستقر است، بصورت محرمانه و موازی از طرف لیبرالهای دولت اعتدال، زمینه های ایجاد رابطه با آمریکا را بعهده گرفته، تا حساسیتها، در داخل کشور کمتر به چشم بخورد!؟

به هر صورت؛ امروز اقدامات لیبرالی دولت ایران، بر خلاف مسیر جریان مقاومت اسلامی در غزه، عراق، سوریه و لبنان می باشد،  و لذا دولت اعتدال باید به همان ریل مبانی انقلاب اسلامی که حمایت از مسلمانان و آزادیخواهان جهان می باشد، باز گردد و وظیفه مجلس شورای اسلامی است که جلوی این روند خزنده و مشکوک را سد نمایند.

والسلام


جمعه 93 مرداد 17 , ساعت 11:21 عصر

بنام خدا و برای خدا

این روزها قوه قضائیه با آزمون بسیار بزرگ و سختی، در خصوص محاکمه دیر هنگام مهدی هاشمی رفسنجانی روبرو است. تخلفات گسترده ی اقتصادی و امنیتی این فرد در یک دهه گذشته، بخصوص بعد از فتنه سال 88 و متواری شدن از کشور، همواره در محافل و مجالس مطرح بوده است و لیکن بخاطر نفوذ گسترده پدرش، تاکنون از سوی مراجع قضائی به پرونده قطور و مهم مهدی هاشمی رفسنجانی رسیدگی و رأی لازم صادر نگردیده است.

هر کدام از تخلفات این آقازاده با نفوذ و فتنه گر، که این روزها در رسانه ها به صورت گسترده مطرح گردیده است، اگر از افراد دیگری سر می زد، یقینا بارها و بارها، محاکمه و مجازت اسلامی آنان که در حد چند بار اعدام بود، مورد اجراء قرار می گرفت، اما مهدی هاشمی رفسنجانی با وکلاء مجرب و قانون دان خاندان رفسنجانی، که خبرگی لازم را در جهت دور زدن قوانین دارند، بدنبال رهایی و بی اثر نمودن قوانین کشور می باشند.

هاشمی

آیا به هدف نامشروع خود می رسند!؟ و یا قوه قضائیه، در احقاق حقوق ملت از این آزمون، سربلند بیرون می آید!؟

در پرونده اتهامی مهدی هاشمی رفسنجانی جرائم متعددی اعم از کیفری و حقوقی وجود دارد که به برخی از آنها به اختصار اشاره می شود

1-در توضیحات کارت پایان خدمت مهدی هاشمی رفسنجانی 21 ماه و 22 روز گواهی کسر خدمت منظور گردیده و این در حالی است که مدت حضور در جبهه ی این متخلف بیش از 5 ماه نمی باشد و این از عجایب روزگار است!

    2-مهدی هاشمی از موقعیت های اداری و رانتی ایجاد شده برای استفاده های شخصی نهایت سؤاستفاده را می نموده، بعنوان نمونه در سال 1372 وی در حالی که تنها 24 سال داشته با سوء استفاده از سربرگ و امکانات شرکت تاسیسات دریایی، قایق شخصی- تفریحی خود را بدون حق گمرکی از ترانزیت هوایی وارد کشور نموده است.

3-پلیس مبارزه با جرایم مالی نروژ با حمله به دفاتر مرکزی استات اویل، جدی بودن عزم دستگاه‌های قضایی این کشور را به نمایش گذاشت و به دنبال افشای تخلفات، معاون رئیس بخش عملیات‌های بین‌المللی مجبور شد این شرکت را ترک کند. سپس هیئت مدیره، مدیر اجرایی را نیز اخراج کرد و در نهایت رئیس هیئت مدیره هم استعفا کرد. دادگاه نروژ نیز شرکت استات اویل را در پرداخت رشوه مجرم تشخیص داد و احکام جزایی مربوطه را صادر کرد. علاوه بر آن پرونده مذکور در دادگاه‌های چهار کشور نروژ، سوئیس، آمریکا و ایران به گردش افتاد که خود نشان از اهمیت ماجرا داشت ولیکن در ایران، مهدی هاشمی رفسنجانی که با اسم مستعار جونیور رشوه را دریافت کرده بود با اعمال نفوذ از اقدامات قضائی جلوگیری به عمل آمد و اخیرا در قوه قضاییه موضوع در حال پیگیری است. البته ماجرای رشوه 45 میلیون دلاری مهدی هاشمی در رابطه با قرارداد کرسنت از دیگر تخلفات ابو علی سینای آقای اکبر هاشمی رفسنجانی است که مورد توجه مراجع قضائی قرار گرفته است

4-«حمزه کرمی» از نویسندگان سایت ضد انقلاب جمهوریت و از عوامل فتنه سال 88 در دفاعیات خود در دادگاه در جمع خبرنگاران گفته است: «مهدی هاشمی رفسنجانی اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت. بنده با وی صحبت کردم و گوشزد کردم که استفاده از پول بیت المال در انتخابات جرم است ولی مهدی هاشمی نمی‌پذیرفت. شرکت نشر ذره 500 میلیون تومان پوستر مربوط به آقای هاشمی(اکبر) را سال 84 ( تبلیغات ریاست جمهوری)چاپ کرد، اما پولش را از سازمان بهینه سازی گرفت، به این صورت که آقای مهدی هاشمی (رئیس وقت سازمان بهینه‌سازی) با توافق نشر ذره فاکتوری صوری صادر کرد، مبنی بر چاپ 200‌ هزار نسخه از کتاب ‌5‌ جلدی کودک؛ یعنی یک میلیون جلد کتاب و این فاکتور صوری به‌عنوان سند اصلی تلقی شد و پولش را از سازمان بهینه سازی پرداخت نموده و در اختیار نشر ذره قرار گرفت، در حالی که فقط تعداد ‌25‌ هزار از این کتاب چاپ شد.»

کرمی

5-از جرائم عمده مهدی هاشمی رفسنجانی فرماندهی بخش قابل توجهی از فتنه سال 88 علیه نظام جمهوری اسلامی می باشد که پس از سه سال فرار و اقامت در لندن، پس از بازگشت به ایران مدت 3 ماه در بازداشت موقت بوده و در حال حاضر با وثیقه بسیار سنگین آزاد می باشد.

6- کاوه اشتهاردی مدیر مسئول وقت روزنامه ایران در دفاعیات خود به موارد بسیار مهمی در خصوص اختلاس مهدی هاشمی رفسنجانی در مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت اشاره کرده و می گویدمهدی هاشمی در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سالهای 82 تا84 مبلغ ده میلیارد و بیست و سه میلیون و پانصد و سی و یک هزار تومان که با احتساب کاهش ارزش وجه مذکور به مدت 7 سال اکنون به مبلغ شانزده میلیارد و یکصد و شصت و دو میلیون و هشتصد و سی و یک هزار تومان رسیده اختلاس نموده و اسناد و فاکتور های جعلی ارائه کرده است. در آن سالها هیچ نهاد نظارتی جرئت و جسارت بررسی عملکرد مالی این شرکت را نداشته اما در دولت نهم حسابرس داخلی شرکت، رسماً موضوع سوء جریان مالی مذکور را گزارش کرده است.» (به پیوست 500 صفحه از مستندات تقدیم می گردد).

باید منتظر بود که قوه محترم قضائیه و قاضی پرونده تخلفات مهدی هاشمی رفسنجانی بدون در نظر گرفتن موقعیت خانوادگی متهم و فشارهایی که از طرف پدرش بر قوه فضائیه و دیگر نهادها و مسئولین کشور وارد می شود، نسبت به صدور رأی قانونی اقدام، تا به جهانیان و مردم کشورمان ثابت شود، که حکومت اسلامی در خصوص گرفتن بیت المال از دست چپاولگران حتی اگر خاندان هاشمی رفسنجانی هم باشد کوتاه نخواهد آمد.

یک سئوال اساسی در خصوص اخذ رشوه توسط مهدی هاشمی رفسنجانی در قراردادهای کرسنت و استاد اویل وجود دارد و آن نقش آقای بیژن زنگنه وزیر نفت دولت تدبیر و امید و وزیر نفت دولت اصلاحات است، که این تخلفات در آن زمان روی داده و آن سئوال این است که آقای زنگنه در محاکم قضائی بعنوان یک مطلع حاضر می شود یا متهم!؟ و در هر دو صورت، بهترین گزینه استعفاء زنگنه و عذرخواهی از مردم است و در مرحله دوم آقای روحانی نسبت به عزل زنگنه سریعا اقدام نماید و در غیر این صورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استیضاح و برکناری ایشان را در دستور کار قرار دهند.    

امیر المومنین علی(ع)در رابطه با برگرداندن املاک بیت المال که عثمان به میل خودش به دیگران بخشیده بود می فرمایند:«وَ اللّهِ لَوْ وَجَدْتُهُ قَدْ تُزُوِّجَ بِهِ النِّساءُ، وَ مُلِکَ بِهِ الاِْماءُ لَرَدَدْتُهُ فَاِنَّ فِى الْعَدْلِ سَعَةً، وَ مَنْ ضاقَ عَلَیْهِ الْعَدْلُ فَالْجَوْرُ عَلَیْهِ اَضْیَقُ.»به خدا قسم اگر آن املاک را بیابم به مسلمین برمى گردانم گرچه مهریه زنان شده باشد، یا با آن کنیزها خریده باشند. زیرا گشایش امور با عدالت است، کسى که عدالت او را در مضیقه اندازد ظلم و ستم مضیقه بیشترى براى او ایجاد مى کند.

 

انشاء الله  

 


دوشنبه 93 مرداد 13 , ساعت 6:19 صبح

بنام خدا و برای خدا

گروه حماسه و مقاومت برای اولین بار بزرگداشت شهید دکتر سید حسن آیت را بعد از گذشت 33 سال از شهادت این شهید راه بصیرت، برگزار می نماید، کاری در خور تقدیر است و گسترش فرهنگ و تفکر حق طلبانه شهید آیت، از نیازهای ضروری جامعه است، که به بصیرت افزایی و شناخت جبهه حق از باطل و تشخیص تحرکات دشمن و اقدام در زمان لازم، کمک می نماید.

ایت

دکتر آیت در ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 14 مرداد 1360 (چهل روز پس از فاجعه هفتم تیر) در مقابل منزلش در محله نارمک، توسط گروهک منافقین با شلیک 60 گلوله به شهادت رسید     و در روز قبل از شهادت، با توجه به اینکه میر حسین موسوی بعنوان وزیر خارجه جهت کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی شده بود، شهید آیت که نماینده مجلس شورای اسلامی بود، به نمایندگان قول می دهد که فردا اسناد مهمی را از وابستگی میرحسین موسوی به تفکرات سوسیالیستی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می دهد که در روز 14 خرداد 60 به شهادت می رسد و آن گروه تروریستی اسناد همراه شهید آیت را به سرقت بردند و تا کنون هم خبری از آن اسناد بدست نیامده است و میر حسین موسوی هم بعد از مدتی با فشار جریانی خاص علی رغم مخالفت رئیس جمهور وقت، به نخست وزیری انتخاب گردید و هیچ کس دیگرهم نتوانست کاری که شهید آیت شروع کرده بود، ادامه دهد و به نتیجه برساند.

شهیدان آیت و دیالمه در زمان خود، در جامعه و مجلس شورای اسلامی چراغ و سنبل بصیرت و حق گوئی و حق طلبی بودند و وقتی نمایندگان مجلس اول با نظرات و اطلاعات دقیق و حق طلبانه این شهیدان روبرو می شدند، بلا فاصله به یاری جبهه حق می شتافتند و در وقت لازم، تصمیم لازم را اتخاذ می نمودند و لیکن در مقطع فعلی در مجلس شورای اسلامی، سخنان حق طلبانه تعدادی از نمایندگان که همچون شهیدان مدرس، آیت و دیالمه عمل می کنند و فریاد می زنند و حق را طلب می نمایند، دیگر نمایندگان به یاری جبهه حق قیام نمی کنند و مصلحت شخصی خود را بر مصالح نظام اسلامی ترجیح می دهند! و سخن حق بر زمین می ماند و باطل گرایان به کوبیدن حق طلبان اقدام می کنند!

نمونه بارز این سخن اقدام غیر قانونی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است، که وقتی زمان استضاح وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری بر اساس امضاء نمایندگان مجلس نزدیک می شود، بر خلاف آئین نامه داخلی مجلس، وقت یک ماهه به وزیر داده می شود تا نسبت به اصلاح امور اقدام نماید و در این مدت هم وزیر مربوطه هیچ اهمیتی برای نظرات نمایندگان مجلس قائل نمی شود و همچنان، امور وزارتخانه و برخی از دانشگاه ها در اختیار افراد منتسب به فتنه سال 88 می باشد.

امام خمینی (ره) وقتی دستور انقلاب فرهنگی را صادر نمودند؛ قصدشان این بود که دانشگاه ها خانه احزاب نباشد و دانشگاه بر اساس مبانی نظام اسلامی مدیریت گردد. آیا وزیر علوم اینگونه اقدام نموده است! که جلوگیری از استیضاح وزیر بصورت غیر قانونی از سوی ریاست و هیئت رئیسه مجلس کلید می خورد و سایر نمایندگان هم لب فرو می بندند و به این اقدام اعتراض نمی کنند!

رهبر معظم انقلاب در تاریخ 11 تیر 93 در این رابطه فرمودند: «متأسفانه ما در دوران‌هایی، نمونه‌های نامطلوبی را در دانشگاه‌ها داشتیم که جوانان نخبه را به ترک کشور تشویق می‌کردند و یا در سال‌هایی، افرادی در داخل وزارت علوم، در مقابل حرکت علمی مانع‌تراشی می‌کردند، این موارد به هیچ وجه نباید تکرار شوند.... دانشگاه نباید در اختیار کسانی قرار گیرد که پیشرفت علمی کشور را به هیچ می‌انگارند بلکه باید در اختیار کسانی باشد که عاشق پیشرفت علمی ایران هستند و اهمیت آن را برای سرنوشت کشور و ملت درک می کنند.»

امام خامنه ای با توجه به اهمیت دانشگاه ها مجددا در پایان سخنانشان تأکید فرمودند: «مسئولان ذیربط و مدیران دانشگاه‌ها باید با جدیت از تبدیل مراکز علمی به محل جولان و فعالیت‌های جریان‌های سیاسی جلوگیری کنند.»

با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاهها، ضرورت دارد که مجلس شورای اسلامی به تفکرات، منش و رفتار حق طلبانه و استقامت مدرسها، آیتها و دیالمه ها بیش از گذشته توجه نماید و اگر وزیر مربوطه نسبت به اموری که مورد نظر رهبری انقلاب و اهداف بلند امام است، کوتاهی نموده، -که قطعا کوتاهی کرده است-، مماشات و کم کاری از  نمایمدگان مجلس پذیرفتنی نخواهد بود. و از ریاست محترم مجلس، که یک عنصر فرهنگی و سیاسی است، انتظار این بود که از نظرات به حق تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص استضاح وزیر علوم حمایت می کرد و نسبت به برگزاری گرامیداشت شیهد بصیرت اقدام می نمود، چون ممکن است برخی از نمایندگان مجلس شهیدان آیت و دیالمه را نشناسند و با اقدامات حق طلبانه آنها آشنائی نداشته باشند.

لذا امروز در رابطه با اقدامات ریاست محترم مجلس، این سئوالات مطرح است؛ چرا ریاست مجلس در دولت گذشته علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری در هکاری با دولت، مرتبا به بهانه های مختلف، زمینه ایجاد چالش برای دولت را فراهم می نمود ، لکن در این دولت بصورت غیر قانونی، از اجراء حقوق حقه نمایندگان و مردم جلوگیری می کند!؟ چرا برای ساقط کردن دولت احمدی نژاد با طرح شعار دولت وحدت ملی در راستای سیاستهای آقای رفسنجانی، همایش 30 سال قانونگذاری را با همه نمایندگان ادوار مجلس که بعضا انقلاب اسلامی را هم قبول ندارند برگزار می نماید- علی رغم نظر رهبر معظم انقلاب که هرینه آن همایش از بیت المال را شبهه ناک اعلام کردند و آقای لاریجانی به این خاطر مریض شدند- ولی برگزاری گرامیداشت شهید بصیرت، سید حسن آیت، که امروز شناخت تفکر و حق گویی و ایستادگی در پای حقِ شهید آیت، از نیازهای ضروری نمایندگان مجلس می باشد، نباید در خانه ملت برگزار شود!؟ ....


پنج شنبه 93 مرداد 9 , ساعت 2:52 عصر

 بنام خدام و برای خدا

بیست چهار روز از حمله ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل به گوشه ای از سرزمین فلسطین به نام باریکه غزه می گذرد و مردم این سامان با مظلومیت تمام در برابر اشغالگران ایستادگی مثال زدنی از خود به یادگار گذاشته اند و با دادن بیش از 1400 شهید علی رغم سکوت سردمداران عرب خائن که از پشت کمر مجاهدان را می درند، به مقاومت جانانه و بی نظیر خود ارامه می دهند.

جنگجویان و مجاهدان امروز غزه، تسلیم شدن ارتشهای مسلح سه کشور عربی در جنگ شش روزه در مقابل اسرائیل در سال 1973 را به سُخره گرفته و ثابت کرده اند، که با ایمان و توکل به خدا، ایستادگی و حتی شکست ارتش خونخوار رژیم صهیونیستی را که از پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپائی و عربی و سازمانهای بین المللی برخودار است، امکان پذیر است.

امروز کارشناسان نظامی جهان و رژیم اشغالگر قدس با تحیر و تعجب مسحور مجاهدتهای گردانهای الاقصی، قسام و دیگر گروههای مبارز فلسطینی شده اند و دنیای استکبار با استفاده از تمام امکانات سیاسی و دیپلماسی خود بدنبال نجات اشغالگران قدس از این گرداب خود ساخته می باشند و آمریکا پس از ناکامی در خلع سلاح مقاومت در غزه، ارسال اسحله و تجهیزات جدید را برای رژیم تا دندان مسلح  اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه در دستور کار خود قرار دادند.

رهبری

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، این توطئه(خلع سلاح غزه) دشمنان را به موقع تشخیص دادند و در خلال جنگ نابرابر رژیم اشغالگر قدس، تاکنون سه بار مسلمانان جهان را نسبت به یاری رساندن و حتی تجهیز و مسلح نمودن کرانه باختری ملت مظلوم فلسطین را مورد تأکید قرار داده و فرموده اند: «جهان اسلام با کنار گذاشتن اختلافات، از همه توان خود برای تأمین نیازهای مردم غزه استفاده کند و ضمن مقابله با جنایات بی‌شرمانه صهیونیست‌ها، از حامیان آنها بویژه آمریکا و انگلیس، تنفر و برائت جوید»سردار سلیمانی

پس از مطرح شدن استراتژی مقام معظم رهبری، سردار سرفراز اسلام قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و در نامه ای خطاب به گروههای مقاومت فلسطین نوشتند: «فلسطین در این برهه از زمان، حد فاصل بین حق و باطل، ستم و عدالت و ظالم و مظلوم است....فلسطین آتشفشانی الهی است که نمی توان آن را جز با نابودی اشغالگر غاصب خاموش کرد....تمام جهان بداند که خلع سلاح مقاومت، جوسازی باطلی است؛ وهمی است که محقق نمی شود؛ رویاهایی که در بیداری تعبیر نمی شوند و آرزوهایی که به گورها برده خواهند شد.»

چقدر زیبا و دقیق آقای عبدالباری عطوان نویسنده برجسته عرب در روزنامه الرای الیوم نوشته است : «نامه سردار سلیمانی که با نامه الضیف(فرمانده کل گردانهای القسام) همزمان بوده و طی آن تاکید کرده که ایران به طور کامل در کنار مقاومت فلسطینی می‌ایستد و هرگونه خلع سلاح مقاومت را رد کرده ضمن آنکه روحیه مبارزان مقاومت در نوار غزه را افزایش داده بلکه در همان وقت نیز باعث هراس سران اسرائیل و سردر گم شدن تمامی سران عرب شده که بی صبرانه منتظر پیروزی اسرائیل هستند. ایران همان کشوری است که به مقاومت فلسطین تجربه مورد نیاز برای ساخت موشک را ارائه کرده که به کمک آن تل‌آویو، حیفا، نتانیا، ایلات و دیمونا مورد هدف قرار گرفت و سبب شد تا 4 میلیون شهرک‌نشین اسرائیلی به پناهگاه‌ها بروند یا آنکه به کمک موشک‌های ضد زره تانک‌های اسرائیلی را از وارد شدن به عمق نوار غزه متوقف کرد.

عبدالباری عطوان تاکید می کند: همانطور که تجربه‌ها به ما نشان داده، ایرانی‌ها همانند اعراب نیستند. ایرانی‌ها اگر حرفی را زدند به آن عمل می‌کنند و اگر با کسی همپیمان شدند، از همپیمانشان دفاع کرده و در کنار آن می‌ایستند و هرگز آن را تنها نمی‌گذارند.... نامه سردار سلیمانی به خصوص در سطری که این جمله آمده است "جام غضب بر سر صهیونیست‌های مجرم در زمان مناسب ریخته خواهد شد" هشداری است که باید توسط اسرائیلی‌ها و رهبران عرب جدی گرفته شود.»

در جنگ 24 روزه غزه سران خود فرخته عربی بیشترین کمک را به اشغالگران قدس نموده اند، که موجب خوشحالی شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی گردید و گفت:« جنگ غزه اولین جنگی است که در آن تل آویو حمایت اکثریت اعراب را بدست آورده است.»

آری؛ نیروهای مبارز و مجاهدان شکست ناپذیر و مردم صبور و مقاوم غزه ثابت و استوار، در مقابل ارتش چهارم دنیا، که از همه گونه حمایت دولتهای غربی - عربی برخودار است، 24  روز ایستادگی کرده و گاها با عملیاتهای آفندی(تهاجمی) خود موجب حیرت نظامیان جهان و صهیونیستها گردیده است و این نیروهای شهادت طلب و خستگی ناپذیر می روند که زمینه محو رژیم اشغالگر قدس، این غره سرطانی را از روی زمین فراهم نمایند و وعده الهی که مستضعفان بر مستکبران پیروز خواهند شد، به اذن الهی نزدیک است و خجلت و خواری برای سران عربی خواهد بود که در خلع سلاح مقاومت و حتی جلوگیری از رساندن دارو و درمان مجروحین در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکمانشاءالله 


سه شنبه 93 مرداد 7 , ساعت 12:45 صبح

بنام خدا و برای خدا

رمضان ماهی است که دلبستگان کوی دلدار و میهمانان خوان الهی در چشمه ذلال ضیافت خدایی به تطهیر روح و جسم می پردازند و خورشید عید فطر، کیمیای وجود ره یافتگان محبوب را مصفی می دهد و از سفره الهی، رزق و طعام خود را که همان نوید رسول مکرم اسلام (ص) است (برکت ، رحمت و مغفرت) برمی چینند.

خدایا؛ پس به برکت، رحمت و مغفرت بی نهایتت قسم؛ که خروج از ضیافت خودت را مقارن با خروج بندگانت از تمامی گناهان مقدر فرما.

خدایا؛ بین بندگانت و گناه، آنقدر فاصله ایجاد نما، تا هوی و هوس نتوانند مسیر هدایتت را به انحراف آلوده نمایند.

خدایا؛ رسم میهمانداری در ماه رمضان را که به رسولت حضرت محمد (ص) وعده داده ای که( ایها الناس قد اقبل الیکم شهرالله فی البرکة و الرحمة والمغفرة) در مورد میهمنان خودت مقدر فرما.

 

قدر بشناسید مستان آخر پیمانه را /ساقی امشب می کند تعطیل این میخانه را

گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید / خورده یا ناخورده باید ترک این خانه را

 اَللّهُ اَکْبَرُ اَللّهُ اَکْبَرُ لا اِلهَ اِلاّ اللّهُ وَاللّهُ اَکْبَرُ اَللّهُ اَکْبَرُ وَلِلّهِ الْحَمْدُرمضان

خدا بزرگتر است ... نیست معبودى جز خدا و خدا بزرگتر است     ...

اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلى ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ على ما اَوْلینا 

و ستایش خاص خدا است ستایش از آن خدا است بر آنچه ما را راهنمائى فرمود و براى او است سپاس بر آنچه به ما بخشود

عید سعید فطر بر تقوا پیشگان و آنانی که صادقانه بر ضیافت الهی میهمان گردیدند و قدر مهماندار کریم را در سایر ایام الله رعایت می نمایند مبارک باد

والسلام


شنبه 93 مرداد 4 , ساعت 5:24 عصر

بنام خدا و برای خدا

رئیس جمهور در دیدار با ورزشکاران در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و چگونگی کمک به مردم غزه گفتند:«این روزها و شب‌ها در کنار شادمانی‌هایی که در جهان وجود دارد به دلیل غم و اندوه کشتار مردم فلسطین متأثر هستیم، کشتار وحشیانه که یک باریکه غزه را با انواع سلاح‌ها، توپ‌ها و انواع سلاح‌های دریایی و زمینی می‌کوبند. اطفال، زن‌ها و پیرها را می‌کشند و متأسفانه به ما اجازه نمی‌دهند که کمک کنیم»    .    

در چند روز گذشته شاهد اظهار نظرهای رئیس جمهور محترم در خصوص آلام و گرفتاریهای مردم مظلوم غزه بوده ایم و باید گفت که مواضع درست و به حقی را ایشان در ارتباط با جنگ طلبی رژیم اشغالگر قدس اتخاذ کردند و غیر از این هم از رئیس جمهور انتظار نمی رفت. ولیکن آقای رئیس جمهور در اول مرداد، ضمن اظهار تأسف گفتند:« متأسفانه به ما اجازه نمی‌دهند که(به غزه) کمک کنیم» در رابطه با این بخش از سخنان رئیس جمهور باید گفت که این گونه موضع گیری همانند، مواضع کسانی است که وقتی در روز عاشورا صدای هل من ناصر حسین ابن علی(ع) را شنیدند، دست به دعا بلند کردند و گفتند خدایا صدای کمک خواستن نوه پیغمبر(ص) می شنوی و به او کمک کن و خودشان به یاری امام قیام نکردند و از شرمندگان صحنه عاشودا و کربل شدند.

روحانی

باید به رئیس جمهور کشورمان متذکر شد؛ آیا انواع موشکها و سلاحهایی که امروز قلب رژیم اشغالگر قدس را از باریکه غزه نشانه می رود با اجازه کدخدا(آمریکا) و آن رژیم بدست مبارزین غزه رسیده است، که رئیس جمهور اظهار ناتوانی در کمک به غزه را مطرح می کند و فقط دعا می کنند!؟

وقتی آفای رئیس جمهور در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل "نظریه جهان عاری از خشونت" را مطرح کردند و مورد استقبال شرکت کنندگان در نشست سازمان ملل قرار گرفت چرا در جهت جلوگیری از خشونتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه، بلافاصله درخواست برگذاری کنفرانس غیر متعدها و یا کنفرانس کشورهای اسلامی را مطرح و پیگیری ننموده و فقط می خواهند دعا کنند!؟

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: « دولت ایران برای کمک دارویی و اعزام تیم پزشکی آماده است ما آماده‌ایم مجروحین را درمان کنیم. دل ما با مردم غزه است ما دعاگوی مظلومان عالم هستیم و دعا می‌کنیم مظلومان فلسطین در این مبارزه نابرابر پیروز شوند، شکست از آن تجاوزگران و پیروزی از آن مظلومان است.»

وظیفه رئیس جمهور نظام اسلامی ایران با سایر رؤسای جمهور کشورهای دیگر  متفاوت است، رئیس جمهور ایران علاوه بر دعا کردن که کمترین وظیفه دینی هر مسلمانی است و هزینه ای هم ندارد، بعنوان رئیس جمهور، که قسم یاد نموده، که پاسدار اصول قاون اساسی باشد،  وظیفه مهم دیگری که همان کمک به مظلومین غزه است را بر عهده دارد و نمی تواند مثل مباحث تهاجم فرهنگی و دفاع از ارزشها و فرهنگ جامعه بگوید وظیفه دولت نیست!

در بند شانزدهم اصل سوم قانون اساسی می خوانیم؛ « تنظیم سیاست خارجی کشور بر اساس معیارهای اسلام، تعهدات برادرانه نسبت به همه مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان»

اصل یکصد وپنجاه و چهارم قانون اساسی متذکر می گردد؛« جمهوری اسلامی ایران سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می داند و استقلال و آزادی و حکومت حق و عدل را حق همه مردم جهان می شناسد. بنا بر این در عین خوداری کامل از هر گونه دخالت در امور داخلی ملتهای دیگر، از مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می کند.»

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در خطبه‌های نماز جمعه تهران، 1390/11/14 فرمودند:«هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم. این حقیقت و واقعیت است.»

پس منطق ما نمی توانیم، نمی گذارند و یا اجازه نمی دهند کمک کنیم!، فرهنگ و منطق ضعفاست و این شیوه و سخن گفتن با مبانی نظام انقلابی ایران ناسازگار است و جائی در مبانی دینی و انقلابی ندارد، زیرا همه ایادی آمریکا از سراسر جهان، تروریستهای خود را با مجهزترین سلاحها به سمت سوریه گسیل نمودند و با پلید ترین شیوه های تروریستی قصد داشتند،که نظام سوریه را که حامی جریان مقاومت است ساقط و سرنگون نمایند، اما وقتی پیام امام خامنه ای به سید حسن نصرالله قهرمان رسید که باید آقای بشار اسد در حاکمیت بماند، نظام سوریه ماندگار شد و دشمنان مقاومت، حتی در نزد تروریستها سرافکنده گردیدند.

نظام جمهوری اسلامی ایران، بر اساس قانون اساسی و خواست مردم در راهپیمائی میلیونی روز قدس، باید به مردم فلسطین کمک نماید، پس ملت قهرمان ایران وظیفه خود را کاملا انجام داده و منتظر اقدامات رئیس جمهور و دولت محترم بر اساس وظیفه شرعی و قانونی می باشند و در این مسیر (کمک به مردم غزه و کرانه باختری) از کسی نباید ترسید و اجازه از کدخدا (آمریکا) هم لازم نیست.

سخن پایانی دستور و استراتژی مهم مقام معظم رهبری است که باید محقق شود، ایشان فرمودند:« این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است»

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ