سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 94 فروردین 31 , ساعت 1:28 صبح

بنام خدا و برای خدا

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در مصاحبه با شبکه یورو نیوز، گفت: «ما برای منافع ملی خود مذاکره می‌کنیم، نه به خاطر گروه‌های فشار. فکر می‌کنم ایالات متحده هم آنقدر عاقل باشد که همین کار را کند. اگر نیازی به انتشار یک فکت شیت باشد، ما فکت شیتی منتشر می‌کنیم، اما فکر می‌کنم مردم ایران اکنون اطلاعات بیشتری از حقایق دارند.»لل

آقای ظریف در ادامه می گوید:« ایالات متحده، به دلایل داخلی خود، که البته حق و اختیار آن‌ها هم هست، یک فکت شیت تهیه کردند، که دقیقا آنچه مورد توافق قرار گرفت، نیست. بنابراین، بهترین راه برای همه ما، متوقف کردن جنگ بر سر این و ادامه مذاکره است، تا زمانی که توافق نهایی به دست آمد، آن توافق نهایی را در معرض دید عموم قرار دهیم.»

آقای روحانی و ظریف علی رغم دستور مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار فکت شیت ایرانی بدلایل معین از انتشار آن خودداری می کنند و آقای ظریف با سفسطه و بهانه بدنبال مختومه نمودن آن است و حتی انتشار فکت شیت آمریکا را بدلایل مشکلات داخلی آن کشور می داند و مردم ایران را بی نیاز از انتشار فکت شیتمی داند و مصاحبه های خود و اعضاء تیم مذاکره کننده را کافی می داند.

مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکرات هسته ای محرمانهنیست و علت عدم انتشار فکت شیت توسط رئیس جمهور و وزارت خارجه مشکوک و نگران کننده است زیرا پس از توافق جامع هسته ای امکان تغییر و دخالت مجلس بر اساس شرح وظایف قانونی وجود نخواهد داشت و ایران مجبور به اجراء توافقنامه خواهد شد. افف

به نظر می رسد که دولت قصد دارد که توافقنامه جامع هسته ای را بر اساس فکت شیت آمریکاییها امضاء نماید و مجلس و مسئواین عالیرتبه نظام اسلامی را غافلگیر و در عمل انجام شده قرار دهد و با سپس با پروپاگانداسازی تبلیغاتی خود را برنده این میدان معرفی نماید تا از این طریق بتواند کرسی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تصاحب نماید و در مرحله بعد زمینه عادی سازی روابط با شیطان بزرگ را با حمایت نمایندگان آتی مجلس عملیاتی نماید زیرا آقای روحانی به صراحت گفته اند: «مذاکرات هسته ای گام اول برای رسیدن بر بام تعامل سازنده با جهان است ... ما می‌خواهیم روابط خود را با کشورهایی که رابطه سرد داریم بهتر کنیم و حتی با کشورهایی که احیانا دارای تنش هستیم بدنبال رسیدن به پایان تنش و خصومت می باشیم ... ما در مذاکرات هسته‌ای به هر آنچه گفته و وعده داده‌ایم، پایبند خواهیم بود و به قول خود وفادار هستیم و دنیا بداند، ما اهل فریب و دورویی نیستیم.»

متأسفانه رئیس جمهورمان 4 کشور استکباری را مرتب در سخنان خود بعنوان دنیا معرفی می کند و تمام ظرفیت نظام اسلامی را برای راضی کردن این دنیای خیالی(کدخدا) معطل و به بازی گرفته است و این خطای استراتژیک دولت شیخ حسن روحانی در مقابل دشمنان اصلی این ملت است! و لذا انتشار فکت شیت ایرانیمغایر با رضایت کدخدا می باشد و به همین دلایل دولت در برابر خواست کدخدا لرزان و سردرگریباناست! پس؛ نفاق کافی است، ملت منظر انتشار فکت شیت ایرانی هستند.

والسلام

 


یکشنبه 94 فروردین 30 , ساعت 2:49 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

پس از برگزاری جشن و پایگوبی زنان دولت در کاخ سعدآباد توسط معاون زنان رئیس جمهور که مشربش به طریق فمینیست ها است، اما این بار قرعه سو استفاده از کاخ سعدآباد بنام حزب کارگزارن سازندگی آقای هاشمی رفسنجانی افتاد و آقای اسحاق جهانگیری از درون کاخ پادشاهی که زمانی نمایندگان مجلس سنا و شورای ملی را در همین کاخها انتخاب و سازماندهی می کردند، فرمان تصاحب مجلس دهم را صادر کرد و عملاً دولت تدبیر شیپور انتخابات مجلس شوراس اسلامی را به صدا درآورد!عغ

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در کاخ سعدآباد به اعضاء حزب خود سفازش کرد و گفت: «امسال سال انتخابات است، اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود.»

البته آقای جهانگیری در خلال سخنرانی بحث توافق هسته ای را تمام شده دانست و همچنین نتوانست نگرانی خود را بپوشاند و ادامه داد: خبرهایی که به ما می‌رسد این است که مخالفان دولت و وزرای پیشین به‌صورت جدی در اغلب استا‌ن‌ها مشغول فعالیت‌های انتخاباتی شده‌اند. این هیچ ایرادی ندارد و حق آنهاست، اما متأسفانه روش نامأنوسی را در پیش گرفته‌اند که این نه تنها خوب نیست که مضر منافع ملی است.»

معمولاً افرادی که کمتر حرف راست می زنند فراموشکار هم هستند! آقای جهانگیری در اکثر سخنرانی خود دولت احمدی نژاد را خیانت کار معرفی می کند و در کاخ سعدآباد هم نتوانست علیه دولت قبل چیزی نگوید! سئوال ملت این است که اگر دولت سابق هیچ نقش مثبتی در کشور نداشته و سرتا پا پر از تخلف بوده است، پس چرا اینقدر شما از حضور وزراء احمدی نژاد لرزان و لغزان هستید؟ و منشاء این همه ترس چیست؟! شما در کاخ شاه هم که می نشینید ترس خود را از واقعیت های جامعه نمی توانید پنهان کنید!

به اسحاق خان باید گفت؛ شما بصورت نامشروع جلسات محفلی و گروهی را با بودجه عمومی و در محلی که مربوط به 76 میلیون نفر می باشد، برگزار می کنید و وقت خود را که باید صرف حل مشکلات اقتصادی کشور بعنوان معاون اول رئیس جمهور نمائید، به صورت نامشروع جهت اهداف حزبی و تصاحب مجلس شورای اسلامی اختصاص می دهید و بعد هم دم از منافع ملی می زنید! البته از طرفداران مکتب نیکلا ماکیاول که برای رسیدن به هدف، بهره مندی از هر مسیر مشروع و نامشروع را توصیه می کند، بیش از این انتظار نیست!

بعضی از افراد دولت اعتدال اگر مجالی یابند برای اهداف نامشروع خود و بیگانگان پای قراردادهای بدتری از ترکمنچای و یا رژی را امضاء خواهند کرد و خود را شرمنده هم نخواهند دانست و از ملت هم طلبکار خواهند شد!

 کاش انسان ها همانقدر که از ارتفاع می ترسند کمی هم از پستی هراس داشتند.

والسلام    

 


شنبه 94 فروردین 29 , ساعت 11:36 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

از سال 1979 تا 2013 میلادی بیش از 24 مورد تحریم علیه کشورمان از طرف رئیس جمهور و کنگره آمریکا امضاء و اجراء گردیده که بعضی از آن تحریمها در نوع خود بسیار شدید و فلج کننده بوده و برخی دیگر اثر کمتری در اقتصاد و نیازهای ضروری مردم داشته است و بعضاً تحریمهای اعمال شده می توانست کشورهای مهمی را از پای درآورد اما مردم صبور و انقلابی کشورمان برای هدف بزرگتری همه سختیها را تحمل و ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط با مقاومت مثال زدنی خود به پیشرفتهای خیره کننده ای در اوج تحریمها و تهدیدها دست یابند.تت

بررسی تحریمهای گسترده آمریکا و غرب به ما می گوید که از لیست بلند بالای تحریمها، تنها 35 درصد آن به بحث هسته ای مرتبط است و  مابقی آن هیچ ارتباطی  با رفع تحریم هسته ای ندارند و طبق توافق طرفین این تحریمها دست نخورده باقی خواهد ماند و لذا با توافق جامع هسته ای اکثر تحریمها به قوت خود باقی مانده و کشایشی در اقتصاد کشور و مردم پدید نخواهد آورد! همانطور که لغو تحریم خودرو، هواپیما، کشتی رانی و پتروشیمی هیچ اثر مثبتی در اقتصاد کشور پس از توافق اولیه ژنو نداشت!

آیا لغو برخی از تحریمها آنقدر ارزش دارد که تأسیسات هسته ای کشور را ارزان بفروشیم و برای راستی آزمائی شدنمان توسط جاسوسان سیا و موساد که در آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور دارند، پای آنها را جهت ترور مابقی دانشمندان هسته ای به کشورمان باز کنیم؟!عغ

دولت باید ارزش آن چیزی را که در این معامله نابرابر و بازی مسخره برد-برد بدست می آورد به صراحت و شفاف برای مردم بیان کند که با توجه به مجهولات فراوانی که در باره لغو تحریمها وجود دارد، چه هدیه ای از سوی آمریکا برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد؟! آیا رئیس جمهورمان قصه نامیمون و مشمئز کننده شیردال را در اولین سفر خود به نیویورک فراموش کرده اند؟! آیا خط نشان کشیدنهای توخالی رئیس جمهور در برابر مسئولین آمریکائی که نقش اصلی را در برقراری تحریمها علیه کشورمان داشته اند، اثری دارد؟ آیا آمریکائیها فراموش کرده اند که آقای روحانی آنان را بعنوان کدخدا پذیرفته و بدنبال بستن با آنها است؟! 

مقام معظم رهبری جواب همه این سئوالات را در سخنرانی اول فروردین 94 خود در خصوص انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر خطاب به همه مردم و مسئولین کشور بیان داشتند و فرمودند:« مهم‌ترین قلم امر به معروف و نهی از منکر عبارت است از امر به بزرگ‌ترین معروفها و نهی از بزرگ‌ترین منکرها. معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم ... نقطه‌ی مقابل اینها هم عبارت است از منکرها. ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فنّاوری منکر است؛ از این منکرها باید نهی کرد.»

پس هدف دولت از اصرار بر توافق هسته ای با آمریکا آن هم به هر قیمتی برای چیست؟! آیا توافق ژنو و وعده هایی که به مردم داده شد، محقق گردید؟! اگر اینگونه نیست که قطعاً نیست، آیا دولت به تضعیف نظام اسلامی و کمک به دشمن در مذاکرات هسته ای اقدام ننموده است؟!

والسلام

 


شنبه 94 فروردین 29 , ساعت 2:57 صبح

بنام خدا و برای خدا

یکی از نکات برجسته ای که در سخنان اول فروردین سال 94 مقام معظم رهبری در حرم رضوی بیان شد و در لابلای بیانیه لوزان سوئیس گم شد، فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود که معظم له فرمودند: « مهم‌ترین قلم امر به معروف و نهی از منکر عبارت است از امر به بزرگ‌ترین معروفها و نهی از بزرگ‌ترین منکرها. بزرگ‌ترین معروفها در درجه‌ی اوّل عبارت است از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی؛ این امر به معروف است. معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم ... نقطه‌ی مقابل اینها هم عبارت است از منکرها. ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فنّاوری منکر است؛ از این منکرها باید نهی کرد.»

امروز در جامعه اسلامی خودمان با مصداقهای مختلفی از منکرات مواجه هستیم و برای رسیدن به جامعه اسلامی بر اساس مبانی اسلام ناب محمدی (ص) باید به فریضه و اصل فراموش شده الهی و قانون اساسی آستین همت را بالا زد و وارد میدان شد و به امر ولی زمان لبیک گفت و نقشه ترسیم شده امام خامنه ای را عملیاتی نمود و لذا برای جبران کاهلی گذشته در انجام این فریضه الهی، باید هزینه بیشتری پرداخت و در این مسیر خون دل خورد و حتی شهادت را در آغوش گرفت.

امام علی علیه‌السلام چقدر زیبا این دو فریضه الهی را که با اقامه آن جامعه به سوی صلاح و خیر حرکت می نماید ترسیم می کند و می فرماید:

«ما اعمال البرّ کلّها والجهاد فی سبیل الله عند الأمر بالمعروف و النّهی عن المنکر إلا کنفثةٍ فی بحرٍ لجّیٍ »؛ (نهج البلاغه ،حکمت 374، ص429) همه ی کارهای نیک و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر ،چون دمیدنی است به دریای پرموج پهناور .

«و من نهی عن المنکر ارغم أنف المنافق و أمن کیده: (اصول کافی) کسی که نهی از منکر کند، بینی منافق را به خاک می‌مالد و از کید و نیرنگش در امان است». 

وقتی امر به معروف و نهی از منکر آن هم از نظر امام علی علیه‌السلام اینقدر مهم است که از جهاد در راه خدا و شهادت بالاتر و با فضیلت‌تر است، پس چرا بندگان خدا انواع و اقسام منکرات را می بینند ولی از انجام این فریضه الهی شانه خالی می کنند و احساس مسئولیت نمی نمایند؟! آیا تخم مرگ بر جامعه پاشیده اند؟ و کسانی هستند که زمینه انجام منکرات را در جامعه فراهم می کنند؟!

چرا مردم مجبورند سخنانی در جهت تضعیف نظام اسلامی که مصداقی از منکر است  را از زبان بعضی افراد که خود را استوانه نظام می دانند، بشنوند؟! اصل هشتم قانون اساسی به مردم کشورم این اجازه را داده است که نسبت به مسئولین کشوری و عملکرد نامطلوب آنان اقامه امر به معروف و نهی از منکر نمایند و آنان را از منکرات باز دارند!

امروز بر اساس نظر امام خامنه ای؛ تضعیف نظام اسلامی که حاصل خون شهداء گرانقدرمان می باشد از منکرات قلمداد گردیده و لذا عمارهای امام خامنه ای باید در خط مقدم جبهه امر به معروف و نهی از منکر، بر دشمنانی که مترصد ضربه زدن به مبانی و اصول نظام اسلامی هستند حمله برده و آنان را مجال بیش از این ندهند، زیرا امام خمینی فرمودند: « الان یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است. حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.»

والسلام  

 


پنج شنبه 94 فروردین 27 , ساعت 10:52 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

وقتی نرخ نان در نانوائیهای بری بری پز گران شد، معلوم بود که این اقدام دولت، پیش درآمد افزایش نرخ نان و نهایتاً حذف یارانه نان است و ظاهراً آقای روحانی در اقدامی مدبرانه! کلید لغو یارانه نان را بخاطر داشتن هزینه سیاسی و اجتماعی به آقای علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران سپرد، تا ایشان هم در مورخ 26 فروردین 94 بگوید: از آنجایی که نان قوت غالب مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر است، به دنبال راهکاری هستیم که با کمترین آسیب یارانه نان را در آینده‌ای نزدیک حذف کنیم ... باید به این سمت حرکت کنیم تا نان به صورت غیر یارانه‌ای در کل جامعه توزیع شود، چراکه یارانه در این بخش به نانوایی‌ها جز ایجاد رانت غیر معقول چیزی در پی ندارد.»تال

در حالی که یک ماه از آغاز سال جدید نگذشته و مردم خوشحال بودند که با توافق هسته ای و تدبیر دولت مشکلات اقتصادیشان حل می شود و لیکن آهنگ افزایش قیمتها آغاز شده و پس از افزایش غیر منطقی قیمت خودرو، نوبت به روغن خوراکی رسید تا این مایع ضروری مواد غذایی در اردیبهشت ماه با افزایش 15 تا 20 درصدی روبرو گردد و معاون اول رئیس جمهور هم در اقدامی منفعلانه از شرکتهای تولید کننده درخواست نمود تا قیمتها را بدون هماهنگی دولت افزایش ندهند! یعنی با هماهنگی دولت  افزایش دهند!

پس از اینکه معلوم گردید سروصدای دولت در بحث توافق هسته ای در ایام عید امسال دروغی بیش نبوده و هیچ توافقی صورت نگرفته، سیر افزایش ناگهانی قیمتها آغاز شد و یارانه نان مردم هم در معرض تیر خلاص دولت اعتدال قرار گرفت. اما چرا یارانه نان باید قطع شود؟! مگر در بودجه سال 94 میزان پرداخت یارانه نان مشخص نگردیده است؟! مگر طبق قانون بودجه سال 94 نباید پر درآمدها از دریافت یارانه حذف شوند؟! پس چرا اقدامی صورت نمی گیرد؟!

نکته اساسی اینجاست که دولت علی رغم تصویب مجلس شورای اسلامی تا کنون هیچ اقدامی جهت اجراء قانون و حذف یارانه پردرآمدها انجام نداده و ظاهراً حذف یارانه نان، بخاطر آن است که بتوانند پولش را در بین ثروتمندان و پردرآمدها تقسیم نمایند، تا دولت اعتدال با ریزش رأی در انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی روبرو نگردد! و این تدبیر، از نوع تدبیر رابین هودی است!

بهلول را گفتند : سنگینی خواب را سبب چه باشد؟ گفت: "سبک بودن اندیشه"، هر چه اندیشه سبک باشد، "خواب سنگین گردد"...!!!!

والسلام 

 


چهارشنبه 94 فروردین 26 , ساعت 11:5 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

در مورد قبول قطعنامه که حقیقتاً مسئله بسیار تلخ و ناگواری برای همه و خصوصاً برای من بود، این است که من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور و انقلاب را در اجرای آن می‌دیدم؛ ولی به واسطه حوادث و عواملی که از ذکر آن فعلًا خودداری می‌کنم، و به امید خداوند در آینده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی سطح بالای کشور، که من به تعهد و دلسوزی و صداقت آنان اعتماد دارم، با قبول قطعنامه و آتش‌بس موافقت نمودم... خداوندا، این دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روی مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مکن. خداوندا، کشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه‌اند و نیازمند به مشعل شهادت؛ تو خود این چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش. خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودین و خانواده‌های معظم شهدا! و بدا به حال من که هنوز مانده‌ام و جام زهرآلود قبول قطعنامه را سر کشیده‌ام، و در برابر عظمت و فداکاری این ملت بزرگ احساس شرمساری می‌کنم...غق

مرحوم سید احمد خمینی: «خدا می داند بر خانه امام چه گذشت هیچکس جرئت نمی کرد خانه امام برود پیش امام برود. بعد از پذیرش قطعنامه 598 چند روز امام درست نمی توانستند راه بروند. همه اش می گفتند: خدایا شکرت ما راضی هستیم به رضای تو.»

امام خمینی پس از پذیرش قطعنامه به اعضای دفترشان فرمودند: «توجه داشته باشید که باید دور سخن گفتن مرا ولو یک جمله دعا خط بکشید مجاری تنفس من بیمار است، و حالا هم که جنگ در کار نیست، زحمت به من ندهید از اینکه مثلاً خانواده شهدا و امثال آن بیایند و من دستی تکان دهم، مضایقه ندارم»

«حاج عیسی(خادم امام خمینی) می‌گفت که امام تا دو روز بعد از پذیرش قطعنامه چیزی نخوردند و وقتی بعد از دو روز وارد اتاق شدم امام من را در بغل گرفت و یک ساعت گریه کرد و گفت حاج عیسی! شهدا به مقامی که بخواهند می‌رسند، جانبازان اجرشان را می‌گیرند، اسرا هم برمی‌گردند. اما من چه کار کنم؟»

مرحوم حجت الاسلام محمدرضا توسلی از مسئولان دفتر امام خمینی نیز در این رابطه می‌گوید: «بعد از آنکه امام(ره) قطعنامه را پذیرفتند و گفتند جام زهر را نوشیدم من دیگر خنده بر لب ایشان ندیدم.»

حالا خاطره عجیب و باور نکردنی هاشمی رفسنجانی را در همایش بانوی نمونه در تاریخ 23 فروردین 94 بنگرید و با سخنانی که در بالا آورده شد مقایسه کنید. آیا آقای رفسنجانی راست می گوید؟ یا فتنه ای بزرگتر و عمیق تر از فتنه سال 88 را ....؟!!!

آقای هاشمی رفسنجانی گفته‌اند؛ «امام به این نتیجه رسید که باید تا قبل از خودشان جنگ را تمام کنند. البته گفتند جام زهر را نوشیدم. اما دو سه ماه پس از جنگ به خود من گفتند که جام زهر برای من شیرین شد»!

والسلام

 


چهارشنبه 94 فروردین 26 , ساعت 12:32 صبح

بنام خدا و برای خدا

در حالی که انتظار می رفت مسئولین مذاکره کننده هسته ای کشورمان پس از دستور امام خامنه ای، مبنی بر انتشار فکت شیت ایرانی در مقابل فکت شیت آمریکائی، متأسفانه تا کنون اقدام شایسته ای صورت نگرفته است و لذا این تعلل عمدی باعث گردید که 213 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 25 فروردین (سه‌شنبه) با امضای بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه بخواهند که فکت‌شیت ایرانی از بیانیه لوزان را برای تبیین بهتر مواضع جمهوری اسلامی ایران منتشر کنند.لاغ

به این چند جمله توجه کنید. آقای علی اکبر صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم می گوید: « ‌همین سخنانی که بنده و آقای ظریف و عراقچی ایراد کرده ایم همه اینها فکت شیت(شرح ماجرا) است. اکنون نه اینکه ما فکت شیتی نداشته باشیم، داریم، اما مسؤولیت این امر برعهده مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران است که دکتر ظریف است و می تواند با دکتر روحانی اگر صلاح دانستند منتشر کنند.»

اما آقای ظریف موضوع را به طریقی دیگر بیان می کند و می گوید: « مقام معظم رهبری گفتند همانطور که آمریکایی ها فکت شیت منتشر کرده اند شما هم دیدگاهایتان را به مردم بگویید.»اااا

به گمانم آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای، نسبت به اعتماد رهبر معظم انقلاب به خودشان کم لطفی می کنند، این گونه سخن گفتن و عمل ناصواب، جواب محبتهای رهبری نیست! و اگر شما می گوئید که از معظم له اطاعت می کنید این تأخیر شما همانند نامه ی برکناری مشاعی از معاونت اولی رئیس جمهور بود که چند روز در ته جیب احمدی نژاد جا مانده بود!

اطاعت کردن را باید از مالک اشتر آموخت، که وقتی امیرالمومنین(ع) در جنگ صفین دستور فرمودند؛ که مالک باز گرد، مالک در حالی که پیروزی نهائی بر معاویه را در دستان خود احساس می کرد، بلافاصله اطاعت کرد و بازگشت. اما شما یک روز می گوئید که فکت شیت قبلاً آماده شده بود و فردا می گوئید در دست تدوین است و روز دیگر می گوئید همین حرفهایی بود که برای مردم گفته ایم! آیا مقام معظم رهبری نمی دانستند که شما این سخنان را قبلاً به اطلاع مردم رسانده اید؟!

جنس همدلی و هم زبانی دولت اعتدال با ملت نامرغوب و نامطمئن است! آش را آنقدر شور کرده اند که از سخن گفتن پدر شهید احمدی روشن در دانشکاهها و مجامع مختلف وحشت دارند و دستور لغو سخنرانی ایشان را می دهند! و اگر دستور امام خامنه ای نبود، از ترس پدر خوانده دولت، لحظه ای جرأت نمی کردند با منتقدین بیانیه لوزان سوئیس به گفتگو بنشینند!

دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای چرا از انتشار فکت شیت ایرانی واهمه دارند؟! نکند پای فکت شیت آمریکائی را امضاء کرده اند و ممکن است امضاء آنان را آمریکائی ها منتشر نمایند؟! و اگر اینگونه نیست -که دعا می کنیم شیطان بزرگ بر سرشان کلاه نگذاشته باشد- پس چه واهمه ای از انتشار فکت شیت ایرانی دارند؟!

تیم مذاکره کننده ایرانی باید مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را از اسیر نوجوان ایرانی در چنگال بعثیون عراق بیاموزند: 15 سال بیشتــر نداشت، حتـی مویـی هم در صورتـش نبــود سرهنـگ عراقی اومد یـقه شو گرفت، کشیـدش بالا گفت: اینـجا چه کار میکنـی ؟ حرف نمـی زد سرهنـگ عراقی گفت: جواب بـده گفت: رهایم کن تا بگویم! سپس نوجوان اسیر ایرانی خم شـد از روی زمیــن یـک مشت خـاک بـرداشت، آورد بـالا گفت:اینـجا خاک منـه، تو بـگو اینجا چـه کار میکنـی؟! سرهنـگ عراقی خشکش زده بــود و چیزی نمی گفت!!!!!!!!!

والسلام

 


سه شنبه 94 فروردین 25 , ساعت 12:44 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری بعنوان دولت و ملت، همدلی و هم ربانی نام گرفته و بر همین اساس از مسئولی که خود را استوانه نظام اسلامی می داند، انتظار است که در راستای تقویت همدلی و هم زبانی سخن براند و انسجام ملی را بخاطر محاکمه و اجراء عدالت فرزند ناخلف خود به قربانگاه نفسانیت نکشاند، زیرا نظام اسلامی ایران رایگان بدست نیامده است و نیروهای مؤمن به انقلاب اجازه نمی دهند که آقای هاشمی رفسنجانی آن را در جهت اهداف خانوادگی خود مصادره به مطلوب نماید!

در حالی که دشمن خارجی در پیچ بزرگ تاریخ، تمام اذناب و ایادی خود را جهت مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) وارد میدان نموده و سخت ترین فشارها را برای منزوی کردن و منهدم نمودن محور مقاومت و حامیان آن انجام می دهد، شکستن انسجام داخلی در این مقطع زمانی خیانت به اسلام و در راستای اهداف پلید اسلام آمریکائی و به نفع نظام سلطه و صهیونیسم جهانی قلداد می گردد و سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و منزلت همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، همین مسئله را در اذهان مردم تداعی می کند که هاشمی رفسنجانی از زبان چه کسانی و با چه هدفی مبانی انقلاب اسلامی را زیر سئوال می برد!

فف

آقای رفسنجانی در این همایش که مقصودش دفاع از فرزند فتنه گر و متخلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی خود می باشد، می گوید: «آدم‌های خشکه مقدس، جاهل و نادان نیز هستند که معتقدند امروز همه مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد. بله این مصیبت است و این زنها باید حداقل حجاب اسلامی را داشته باشند اما، مسئله این است که بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم‌ها،‌سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود چه می‌شود؟»

بعضی آدمها یک ظزفیتی دارند و تا اندازه ای می شود آنها را بزرگ کرد و اینکه امروز آقای رفسنجانی خود را معیار حق و  انقلاب بداند و یک حریم نفوذ ناپذیر برای خاندان خود که بخشی از آنان، متخلفان سیاسی، اقتصادی و امنیتی هستند، قائل شود، از نظر اسلام، انقلاب و امام خمینی(ره) مردود است و ملت گوینده این سخنان را برنمی تابند، همانگونه که آقای رفسنجانی پس از فتنه سال 88 بارها شاهد شعارهای مردم، علیه حرکات غیر اسلامی-انقلابی خود بوده است!

به نظر می رسد که صدای وا اسلامای آقای رفسنجانی در آستانه اجراء قطعی عدالت، در خصوص فرزند متخلف خود، از روی عصبانیت است و سخن راندن ایشان مبنی بر دفاع از حق ضایع شده مردم، فریبی بیش نیست و مردم با انواع ترفندهای ایشان آشنائی داشته و مسحور سخنان سامری که قصد ایجاد انحراف در انقلاب موسی زمان را دارد، نمی شوند و اینجاست که مردم پی  می برند که این سخنان تفرقه انگیز از روی بغض و عدوات علیه جایگاه ولایت فقیه و نیروهای مؤمن به انقلاب است و ملت ثابت کرده اند، با صدای هر سامری که با اهداف اسلام ناب محمدی(ص) سازگاری نداشته باشد، به مقابله برمی خیزند، حتی اگر صاحب آن صدا "آقای هاشمی رفسنجانی" باشد!

والسلام

 


یکشنبه 94 فروردین 23 , ساعت 3:12 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

بارها از زبان رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته ای شنیده ایم که تحریمهای غرب علیه کشورمان را ظالمانه و غیر قانونی دانسته اند . اما سئوال اینجاست؛ آیا دولت اعتدال در اثرگذاری بیشتر تحریمها علیه کشورمان نقش دارد؟! و بلعکس آیا دولت آقای روحانی می تواند تحریمها را کم اثر و گاهاً بی اثر نماید؟ اگر دولت نقشی بصورت آگاهانه یا ناآگاهانه در تحریمها دارد، پس چرا جلوی آن گرفته نمی شود؟! و اگر دولت می تواند تحریمهای غرب و آمریکا را کم اثر نماید، پس چرا هیچ تحرکی در عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود؟!

پاسخ همه سئوالهای فوق مثبت و به شرح ذیل قابل اثبات است.

- اشکال اساسی دولت در این رابطه این است که حل مشکلات اقتصادی کشور را به لغو تحریمها از سوی آمریکا گره زده است و بر اساس همین باور غلط، امتیازهای فراوانی در توافق هسته ای ژنو در مقابل دریافت هیچ به آمریکا و غرب داده است!

- علی رغم تذکرات راهگشای مقام معظم رهبری در توجه ویژه به قدرت داخلی، متأسفانه دولت به بی راهه می رود و همچنان چشم خود را به عنایات آمریکا و غرب دوخته است.

- خود شیفتگی دولت و ایراد و اشکال مدام علیه دولت سابق، کارآئی دولت را به شدت کاهش داده و وقت نظام اسلامی را صرف امور غیر ضروری نموده است.

- عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی یگانه راه موفقیت کشور در اوج تحریمهای ظالمانه غرب است که دولت هیچ اقدام مفید قابل ذکری در این رابطه صورت نداده است.

- راست گویی و صداقت در عمل، باعث حضور مردم در کنار دولت می شود، ولی وقتی مردم مرتباً از رئیس جمهور می شنوند که تورم کاهش قابل توجهی نموده اما جیب مردم چنین احساسی را ندارد و بیشتر از گذشته خالی شده و صداقت در گفتار و کردار دولت، زیر سئوال می رود و باعث تنزل محبوبیت آقای روحانی می شود همانگونه که اتفاق افتاده است!

پس بهتر است مسئولین کشوری به جای حمله ناجوانمردانه به منتقدین و مسئولین خدوم گذشته، به فکر ایجاد همدلی و هم زبانی در بین ملت و دولت باشند و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، طمع دشمنان را از انقلاب اسلامی قطع نمایند. اما چرا دولت اعتدال، همه چیز را در آینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می بیند و می داند و می خواهد!!!!!!!!!!!!

روزی شخصی از بهلول پرسید: تلخ ترین چیز کدام است؟ بهلول جواب داد: حقیقت! آن شخص گفت: چگونه می شود این تلخی را تحمل کرد؟ بهلول جواب داد: با شیرینی فکر!

والسلام

 


شنبه 94 فروردین 22 , ساعت 10:31 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود باید از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران صیانت و حفاظت نمایند و اگر نمایندگان مجلس در این راستا کوتاهی نمایند ضربات جبران ناپذیری به استقلال کشور وارد خواهد شد و لذا نمایندگان مجلس بر اساس اصول 77 و 125 می توانستند با گذراندن قوانینی حوزه تصمیمات دولت را در ارزان فروشی هسته ای و دریافت چک بی محل از آمریکای پیمان شکن محدود نمایند و متآسفانه با سهل انگاری نمایندگان مجلس در توافقنامه ژنو و بیانیه سیاسی لوزان، به تأسیسات زیربنائی هسته ای کشور آسیب جبران ناپذیری وارد گردید!اغ

گفته اند هر کس بدون زحمت ثروتی بدست آورد قدر شناس نخواهد بود و به راحتی آن را به تاراج می دهد و دولت یازدهم و بخصوص ریاست آن هیچ سهمی در ایجاد و ارتقاء صنعت هسته ای کشور نداشته است و اگر مجلس به موقع از حریم ذاتی خود و کشور صیانت می کرد، امروز با پذیرش غیرقانونی پرتکل الحاقی توسط دولت اعتدال روبرو نبود! و جلو تعرض دولت به حوزه مجلس گرفته می شد!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانستند برای کمک به دولت و جلوگیری از زیاده خواهی آمریکا، چارچوب قانونی برای تصمیمات دولت در گفتگوهای هسته ای تعریف و تصویب نمایند تا خود شیفتگی دولت، در بازی مسخره برد-برد، امنیت دفاعی نظام اسلامی را به مخاطره نیندازد.

قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آقای روحانی در سخنرانی تبلیغاتی خود در تاریخ 26 اریبهشت ماه گفتند:« آمریکائی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است.» پس از این سخن رئیس جمهور نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تدبیر لازم را در مقابل این دیدگاه خطرناک که بر خلاف استراتژی امام راحلمان و مقام معظم رهبری می باشد اتخاذ می کردند!

وقتی آقای روحانی آمریکا را کدخدای ده بداند، معلوم است که کدخدا خود را داور زمین بازی برد-برد خواهد دانست و سوت شروع، پایان و خطاهای این بازی را همین شیطان بزرگ که کدخدا نام گرفته به صدا در خواهد آورد و لذا عاقلانه این بود که نمایندگان مجلس، قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، وظایف دولت و تیم مذاکره کننده را دقیقاً معین و جلوی تصمیمات خودسرانه را می گرفتند تا امروز شاهد تاراج هسته ای کشور و دریافت هیچ نباشیم!!!!!

خمینی کبیر در خصوص سازش با دشمن فرمودند: «خداوندا، تو می ‏دانی که ما سر سازش با کفر را نداریم. خداوندا، تو می‏دانی که استکبار و آمریکای جهانخوار گلهای باغ رسالت تو را پرپر نمودند. خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همه ی تکیه‏ گاه ما تویی، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی ‏شناسیم و غیر از تو نخواسته ‏ایم که کسی را بشناسیم.

والسلام 

 


   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ