سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی پادشاهان و خیانتکاران، کمتر می پاید [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 11:51 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای فانی وزیر سابق آموزش و پرورش، باید به سئوالات مهمی در رابطه با عملکرد سه ساله خود پاسخ می داد، اما تزویرب اعتدالیون لیبرال، فانی را از لب مرز سقوط و افشاء تخلفات گسترده در صندوق ذخیره فرهنگیان و کتب آموزشی فراری داد، تا پرده نفاق دغلکاران، سر به مهر بماند.

آقای فانی بیش از 3 سال سکان هدایت وزارتخانه ی مهم آموزش و پرورش را بعهده داشته و لذا برکناری ایشان، قبل پاسخگوئی در محضر نمایندگان ملت، ظلم به کشور، ملت و فرزندان این مرز و بوم است، زیرا حق مردم است که بدانند؛ برجام آموزشی مبنی بر حذف شهادت طلبی از کتب ابتدائی درسی دانش آموزان توسط چه کسی و با سفارش کدام جریان فراماسونری تحقق یافته است؟! بازنشستگان مظلوم آموزش و پرورش این حق را دارند؛ که از تخلفات گسترده مالی و حزبی در صندوق ذخیره فرهنگیان با خبر شوند؟!  آیا ملت و نمایندگان مجلس حق ندارد، از طرح صهیونیستی برجام حذف آیات و روایات شهادت طلبی از کتب درسی مطلع باشند؟! نمایندگان مجلس و مردم خوب کشورم، نباید دلیل برکناری فوری آقای فانی را در آغازین روزهای سال تحصیلی بدانند؟!

متأسفانه پس از شروع بکار مجلس دهم، شاهد جریان فاسدی برای جلوگیری از استیضاء وزراء متخلف در مجلس هستیم، که این جریان نقشر مـحـلـل را در مجلس بازی می کند و هر گاه متوجه می شود، فردی از وزراء دولت جناب روحانی در مرز سقوط قرار گرفته، بلافاصله فعال شده و با انواع ترفندها و تزویرها، وزیر متخلف را از کمند استیضاء بحق نمایندگان مجلس می رهاند! و لذا این جریان مرموز، برای جلوگیری از استیضاء وزیر سابق آموزش و پرورش، با یک حرکت پیچیده آقای فانی را وادار به استعفاء نمود، تا جریان فاسد زر و زور و تزویر، از افشاء فساد گسترده در صندوق ذحیره ی فرهنگیان مصون بماند!

افشاء حجم بالای تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان، در کنار فیشهای نجومی، طومار اعتدالیون را در هم می پیچد، ولی اقدامات جریان مـحـلـل درون مجلس، استیضاء وزیر سابق آموزش و پرورش را عقیم گذاشت و لذا نمایندگان مجلس با پشتوانه ملت، باید حقوق مردم را از رئیس جمهور مطالبه نمایند، زیرا قانون اساسی، راهکار لازم را در اصول 88 و 89 در خصوص سئوال از رئیس جمهور پیش بینی کرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجراء اصول فوق، باید ثابت نمایند که مجلس در رأس امور قرار دارد، والا جریان محلل که در لیست امید جا خوش کرده، آبروئی برای آینده نمایندگان با صلابت و انقلابی مجلس، نخواهد گذاشت!

والسلام


جمعه 95 مهر 30 , ساعت 1:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر حاج حسن روحانی دارای وجدان بیدار، معتقد به اصول انقلاب اسلامی، پیروی از حضرت روح الله و رهبری داشته باشد، قطعاً پسع از گذشت سه سال و ایجاد هزینه های سنگین برای نظام اسلامی، باید بداند که دوره خوشبینی به کدخدا(آمریکا) و ماه عسل برجام تمام شده و سراب خوشبینی، در کویر برهوت اندیشه لیبرالیستی جناب روحانی به پایان رسیده، لذا رئیس جمهور، تا کی می تواند، کوله بار شرمندگی و خجلت از ملت و رهبر را بخاطر برجام، با حیل مختلف پنهان نماید؟!

جناب روحانی لاجرم باید به خطای استراتژیک اعتماد به آمریکا و همچنین بی درایتی و حتی خیانت در زمان تنظیم برجام را بپذیرد و بیش از این استقلال و امنیت کشور را در سراب خوشبینی به کدخدا به مخاطره نیندازد، زیرا جناب روحانی توان هسته ای کشور را در پای کدخدا و رژیم صهیونیستی ذبح کرده و چیز دیگری برای تقدیم به کدخدا ندارد!

در صورتی که رئیس جمهور معترض تحلیل فوق است، باید به ملت پاسخ دهد، اگر سنگ بزرگ تحریم بوسیله برجام از جلوی پای دولت بی عرضه اعتدال برداشته شده، پس چرا بعد از گذشت 1100 روز، مردم شاهد خروج از رکود اقتصادی و حل مشکل بیکاری و اقتصادی کشور نیستند؟! و ملت و رهبری نظاره گرند، که جناب روحانی، در کوه بزرگ وعده های تحقق نیافته، در سراب کویر خود ساخته خوشبینی، حیران و سرگردان، منتظر عنایت کدخدا(آمریکا) است؟!ب

البته می شود با ایجاد بحرانهای مصنوعی، مدتی مردم را سرگرم ترمیم کابینه و دعواهای رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزراء جدید، نمود، تا باقی مانده عمر دولت(285روز) به پایان رسد، تا دولت "پر مدعا و بی عرضه اعتدال"، بعنوان سمبل "مــا نـمـی تـوانـیـم" در کتاب گینت ثبت شود!!!

با این وجود، آیا جناب روحانی و جریانی که دولت اعتدال را در راستای منافع آمریکا و غرب هدایت می کند، از خواب بیدار می شوند؟! در این رابطه گویند؛ برای عمل کردن بدن انسان، باید او را بیهوش کرد، اما برای عمل کردن روح انسان، باید او را بیدار کرد! کاش بیدار می شدند و از اجراء اوامر کدخدا در خصوص روح برجام، پرهیز می کردند!

والسلام


چهارشنبه 95 مهر 28 , ساعت 8:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

چند روز قبل مطلبی تحت عنوان "عجب دولت بلبشوئی" در "وبلاگ وزنه سیاسی" منتشر شد و خیلی زود آشفتگی و بی عرضگی درون دولتف برملا گردید! رئیس جمهور که قصد اصلاح کابینه را در این چهار ساله اول نداشت، بعد از اینکه متوجه شد، برخی از وزراء در انتخابات ریاست جمهوری 96 اعتقادی به دوره دوم ریاست جمهوری جناب روحانی ندارند و با افراد دیگری بسته اند، به ترمیم کابینه پرداخت و در یک روز دو نفر از وزراء،(ورزش و ارشاد) را از گردونه دولت خارج نمود و لذا "کــلــیــد" ایجاد دو قطبی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 زده شد و باید منتظر تغییرات بیشتری باشیم!

در حالی که نایب رئیس اول مجلس آقای پزشکیان طرح سلامت دولت را زیر سئوال برد و گفت: «طرح تحول نظام سلامت از بن غیر علمی، غیرقانونی و غیرکارشناسی است چون طرحی که برای یک نفر 100 میلیون و برای دیگری یک میلیون درآمد داشته باشد اشتباه است ... امکان ادامه این طرح در کشور وجود ندارد.» بعد از سخنان علمی و دقیق پزشکیان، منتظر دفاع وزیر بهداشت از طرح تحول سلامت بودیم، که به یک باره وزیر آشفته شد ول در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز نوک حمله ناجوانمردانه خود را به سمت مدافعین انقلاب اسلامی گشود و سخنان سفارشی سیاسیون دغل را در کنگره انجمن علمی روانپزشکی بر زبان آورد و گفت: «خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد

مردم منتظر بودند که وزیر راستگوی! دولت اعتدال، که قبلا ورود روغن پالم را مضر برای مردم معرفی کرده و مصاحبه های مختلفی بر ضد روغن پالم از ایشان پخش و منتشر گردید، اما نظر وزیر پس از سفر جناب روحانی به مالزی و انعقاد قرارداد خرید روغن پالم از آن کشوری تغییر کرد و روغن پالم توسط ایشان تائید شد؟!!! گفته می شود؛ حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) صدها تن روغن پالم به کشور وارد کرده است!!!

البته آشفتگی و پریشان حالی رئیس جمهور و برخی از اعضاء دولت را که صاحب ثروتهای نجومی بوده و از دریافت حقوقهای نجومی توسط برخی از پزشکان کاسب! دفاع می کنند، درک می کنیم. لذا خوب می دانیم؛ اگر کدخدا(آمریکا) در برجام عنایت بیشتری کند و موفقیت جناب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را تضمین نماید، دیگر شاهد سخنان افراطی از دریافت کنندگان حقوقهای نجومی بر علیه مدافعین علم، حرم و قلم نخواهیم بود و این را هم می دانیم، که "صاحبان زر و زور و ثروت" مدافعین اصلی انقلاب اسلامی را مزاحم اعمال لیبرالی و غربزدگی خود می دانند، ولی جرأت اظهار مکنونات قلبی خود را ندارید؟!!!  

والسلام


دوشنبه 95 مهر 26 , ساعت 11:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

ویروس نفوذ با سفارش دولت اعتدال تار و پود آن را درنودیده و بصورت یک بیمار خطرناک، اعتقادات، امنیت و استقلال کشورل را به مخاطره انداخته و متأسفانه به توصیه حکما هم توجه نمی کند، لذا وقتی انسانهای بصیر به صحنه می نگرند، متوجه عمق فاجعه می شوند، که این بیمار آلوده، بخاطر ارتباطات مستمر با کشور تولید کننده ویروس نفوذ، امکان دل کندن از آن را ندارد و هر روز افراد و مکانهایی را با اغواگری در معرض ویروس نفوذ قرار می دهند.

تاریخ ایران از زمان پادشاهان قاجار تا کنون نشان می دهد، اکثر افرادی که برای تحصیل به اروپا و آمریکا رفته اند، در صورت مستعد خدمت به غرب، در آنجا ماندگار شده و یا با ویروس آلوده فراماسونری و گاهاً جاسوسان زبردست به کشور بازگشته و در خدمت جریان صهیونیستی فراماسونری قرار گرفته و هر چه در توان داشته، به کشور ایران خیانت کرده و آخرالامر برخی از آنان همانند ملکم خان در پایان عمر وصیت می کند که جنازه اش را هم آتش بزنند و اینگونه شد

دیروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه ای برگزار7 شد، مبنی بر اینکه شبکه پیچیده نفوذ، با برنامه ای حساب شده، با همراهی لیبرالهای داخل در دولت، در اکثر سازمانها و وزارتخانه های دولت اعتدال ایجاد کرده و در حال انتقال ویروس نفوذ با یک برنامه دقیق آموزشی، بهداشتی، سیاسی و ... هستند و دولت اعتدال با فرستادن پالسهای متعدد به کدخدا(آمریکا) و غرب، قبل از برجام و پسا برجام و حتی در زمانی که در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت اردو زده بودند، زمینه ایجاد و رخنه شبکه نفوذ را فراهم کرده اند.

جریان نفوذی لیبرالیسم علی رغم اینکه از دیوار مظلوم انقلاب خود را بالا کشیده، لکن منافقانه از پایان انقلابیگری سخن می گوید! به این سخن حسن روحانی توجه کنید، که در تیر ماه 94 می گوید: «کافی است! دوران احساسات کافی است! در هر انقلابی این جور است. احساسات فراوان است. شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال... 36 سال 37 سال از انقلاب گذشته است. واقعیت ها را تبیین کنیم؛ جامعه ما بداند واقعیت ها چیست؟ بداند تعامل با دنیا یعنی چه؟ تعامل با خودش، با دیگران، مدارا کردن، فضای گفتگوی آزاد را به وجود آوردن، رو به روی هم نایستادن، فضای عادلانه را به وجود آوردن

در مقابل نگاه انحرافی رئیس جمهور، رهبر معظم انقلاب در مهر ماه 94، می فرمایند: «مکرر می شنوید گفته می شود تا وقتی ایرانع دنبال انقلاب است کار ما با ایران مشکل است. راست می گویند! و من اضافه می کنم تا وقتی تفکر انقلابی و حرکت انقلابی هست به توفیق الهی پیشرفت ایران، نفوذ روز افزون ایران، هیمنه و تسلط معنوی و روحی ایران... بیشتر خواهد شد

در مقطعی که امام خامنه ای، آن پیچ بزرگ تاریخی و جنگ احزاب بر علیه کشورمان می داند، لذا نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، باید نقش مهمی در شناسائی و انهدام شبکه گسترده نفوذ داشته و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هر چه سریعتر، آژیر خطر ویروس نفوذ لیبرالیسم را که عمق استراتژیک دولت اعتدال را آلوده نموده، به صدا درآورند، زیرا دولت اعتدال، با رویکرد لیبرالیستی، امروز بعنوان یک تهدید جدی در برابر انقلاب اسلامی، آنهم با هدف انقلاب زدائی قرار گرفته است.

والسلام


جمعه 95 مهر 23 , ساعت 10:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ریاست جمهوری در پسا برجام، ساخت 400 هتل 4 و 5 ستاره توسط کشورهای خارجی را با نگاه درآمد زائی در 11 سال آینده در برنامه خود قرار داده و قرارداد تعدادی از آنها با سرمایه گزاران آلمانی، ترکیه ای و آذربایجانی نهایی کرده است. آیا از طریق ساخت هتل، شاهد نوعی تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود؟! آیاق سازندگان این هتلها نظارت دستگاههای دولتی ایران را بر فعالیت خود پذیرفته اند؟! آیا کسب ثروت، آنهم با حمله به مبانی دینی و اعتقادی ملت و نظام دینی، مشروع است؟!

امروز کشور عزیز ما در منطقه یکی از امن ترین کشورهای جهان شمرده می شود و لذا توطئه ای فرهنگی در پسا برجام علیه کشورمان با مدیریت لیبرالهای دولت اعتدال در حال محقق شدن است!

اگر به سخنان آقای حسن روحانی در10 اردیبهشت 94 و 15 اردیبهشت 95 با نظر زمینه سازی تهاجم فرهنگی نگاه کنیم، به عمق توطئه لیبرالها با همراهی غرب علیه مبانی دینی و اعتقادی نظام اسلامی پی می بریم، ایشان می گوید: «اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم و نزاع‌های بنیان‌کن وحدت جامعه را به مخاطره نیندازد، باید فضا را باز کرده و آستانه تحمل خود را بالا ببریمحاج حسن روحانی در 15 اردیبهشت 95 پا را از این هم فراتر نهاده و همچون میرزا ملکم خان، تقی زاده و کسرویها علیه اسلام انقلابی لب به سخن گشوده و می گوید: «معلمین ما باید برای جوانان ما تشریح کنند که ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم.»

حاج حسن روحانی با پنهان کردن جهان بینی خود، در 10 اردیبهشت 94 می گوید: «بسیاری از مشکلات ما ریشه در بینش، جهان‌بینیف و فرهنگ حاکم بر اذهان و افکار ما دارد و اگر بتوانیم در دیدمان نسبت به مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نوعی همدلی بوجود آوریم، مشکلات‌مان، مرتفع خواهد شد.»

یافتن جهان بینی جناب روحانی دشوار نیست، به این سخنان توجه کنید تا به جهان بینی لیبرالیستی ایشان واقف شوید، که می گوید: آمریکا کدخدای ده است! هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم! نیروی انتظامی حق نظارت بر برگزاری کنسرتها را ندارد! کربلا درس مذاکره است! بر خلاف نظر حضرت روح الله و رهبری با شیطان بزرگ می نشیند!، او را شیطان نمی داند! با سفارش او به وزیر خارجه آمریکا و خانم وندی شرمن در خلال مذاکرات هسته ای هدایای نفیس تقدیم می نمایند! لذا قطعاً جهان بینی، چنین فردی(حسن روحانی) لیبرالیسم غرب بوده که با جهان بینی دینی التقاط گردیده است!

والسلام


جمعه 95 مهر 23 , ساعت 12:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

حضرت آیة الله جوادی آملی، مدتی قبل در ملاقات با آقای عارف از دیوت سیاسی نام برده و این بار هم دولت اعتدال را مصداق بیسوادی و بی عرضگی معرفی کرده و فرمودند: «ما تا چه وقت باید بنشینیم و بگوییم تحریم هستیم؟! این خیلی سواد نمی‌خواهد! مگر آن طرف آب قبلاً ریشه علمی داشتند؟ آن وقتی که ایران بود و فضایل علمی بود و تمدّن ایرانی بود که آنجا بیابان بود. ما منتظر رفعح تحریم هستیم یعنی چه؟ یعنی بی‌عُرضگی

به نظر می رسد که حضرت آیة الله جوادی آملی با این جملات زیبا و قابل تأمل، دو هدف را دنبال نموده، اولا، به فرزندشان(مرتضی) که مدتی قبل آسمان را به زمین بافته، تا ثابت کند که برجام تمام مشکلات کشور را حل کرده، بگوید؛ که نامه پسرم بر اساس دیدگاه سیاسی اش نگاشته شده و فاقد اعتبار است و ثانیاً به دولت اعتدال که با گذشت بیش از سه سال، همچنان منتظر رفع تحریم و عنایت کدخدا(آمریکا) است، بگوید؛ که شما علی رغم اینکه دیگران را بیسواد می خوانید!، خود بیسواد و بی عرضه هستید! لذا اینقدر استقلال و توانمندی ایرانی را بخاطر تفکر لیبرالی خود، در پیش پای شیطان بزرگ به مسلخ نبرید، زیرا این ملت، یک روز در علوم مختلف، صاحب اندیشه و حکمت بوده است.ب

خطاب مفسر قرآن به دولت اعتدال این است؛ اگر قصد اثبات بی عرضگی خود را به کدخدایتان آمریکا داشتید، این موضوع برای آنها ثابت گردید و لذا دست از بی عرضگی برداشته و اینقدر ملت رشید ایران را در نزد غرب و جهان تحقیر نکنید و با تفکرات لیبرال غربی، مخل پیشرفت کشور نشوید، زیرا شیطان بزرگ همانند شاهان پهلوی، برای شما هم تاریخ مصرفی در نظر گرفته است.

به دولت بی عرضه اعتدال باید گفت؛ امیدت را از کدخدا قطع کن و به راه نورانی حضرت روح الله و امام خامنه ای باز گرد و با تفکرات لیبرال غربی زمینه تغییر ریل انقلاب اسلامی را دنبال نکنید که گفته اند: از کاسبی پرسیدند: چگونه در این کوچه پرت و بی عابر کسب روزی می کنی؟ گفت: آن خدایی که فرشته مرگش مرا در هر سوراخی که باشم پیدا می کند!! چگونه فرشته روزیش مرا گم می کند؟!

آیا رئیس دولت ایران به اندازه این کاسب سواد دارد؟!

والسلام


جمعه 95 مهر 23 , ساعت 10:40 صبح

به نام خدا و برای خدا

حقیر قصد دفاع از آقای احمدی نژاد را ندارم و این را هم می دانم که رهبر معظم انقلاب ایشان را برادری مؤمن خطاب کردندم و توصیه فرمودند که این دوره کاندیدا نشود، ضمناً هیچ فرد با انصافی خدمات گسترده آقای احمدی نژاد را فراموش نخواهد کرد، مگر جریان نفاق، لذا وقتی یک کوتله سیاسی که خود معترف به ندانستن است، "محاکمه احمدی‌نژاد و رفع حصر، سران فتنه را مطالبه ملی می داند" بر خود فرض دانستم که پاسخ فردی که در کویر اندیشه برهوتی خود، فکر می کند، "که آب به سر بالا می رود و باید ابوعطا بخواند"، را بدهم.

بعد از انصراف احمدی نژاد از کاندیداتوری سال 96 این روزها مردم مستضغف جامعه می پرسند؛ مگر کسی دیگری هست که به او رأی دهیم؟! واقعآ باید برای مسعود پزشکیان تأسف خورد، که این فرد نماینده مجلسی است، که در تبریز در حد عمل جراحی قلب آنهم برای دستمزد ناچیز! با مردم ارتباط دارد و دیگر هیچ؟!!!! 

تا قبل از انصراف محمود احمدی نژاد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 96 کمتر کسی خواستار محاکمه ایشان می شد و او را در جایگاهی می دیدند که تنها با حضور او دو قطبی شکل می گرفت، اما این روزها برخی از کسانی که حب فتنه گران را دارند، برای طرح موضوع رفع حصر سران فتنه، محاکمه احمدی نژاد را مطالبه عمومی می دانند!

البته جریان منافق، از جامعه ارزیابی داشته و می دانند وقتی برای "هــــیـــچ" (نتایج برجام) میشود بخشی از جوانان را به کف خیابانها کشید و برای "هـــیـــچ" آقای ظریف لقب امیرکبیر می گیرد، آیا نمی شود برای "هـــیـــچ" محاکمه احمدی نژاد و رفع حصر سران فتنه را منافقانه مطالبه ملی نامید!ح

البته حق خود می دانیم؛ از آقای پزشکیان که با زد و بند بین فراکسیونهای مجلس، نایب رئیس آنجا شده، سئوالی بپرسیم؛ که در روز نهم دی 88 شما در کدام سوراخ خزیده بودید، که امروز رفع حصر سران فتنه را مسئله ملی می دانید؟! لذا باید به امثال ایشان متذکر شد، وقتی افراد فاقد سواد سیاسی، اقتصادی و ... به مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور رخنه نمایند، آنگاه دولت اعتدال با حقه بازی می تواند، مسائل مهم ملی را همانند؛ FATF، برجام و IPC را بدون اطلاع نمایندگان مجلس و بر خلاف اصول متعدد قانون اساسی با کفار امضاء نماید و به جناب پزشکیان هم بعنوان سرباز پیاده خود، امر می کنند، که محاکمه احمدی نژاد و رفع حصر سران فتنه را از مطابات ملی اعلام نماید!

گویند؛ به عارفی راگفتند: خداوند را چگونه می بینی؟ گفت: آنگونه که همیشه میتواند مچم را بگیرد، اما دستم را می گیرد!

والسلام


جمعه 95 مهر 23 , ساعت 9:47 صبح

به نام خدا و برای خدا

آیه 62 سوره نساء از نیت درونی جریان نفاق در مذاکره با دشمن پرده برداشته و عبرت گرفتن از آن را به مسلمین سفارشف نموده تا مذاکره کنندگان با دشمن، نرد عشق بازی نکنند و حکمیت را بر رهبر دینی تحمیل ننمایند. قرآن نیت جریان نفاق را در مذاکره با طاغوت اینچنین بازگو کرده و می فرماید: فَکَیْفَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ بِما قَدَّمَتْ أَیْدیهِمْ ثُمَّ جاؤُکَ یَحْلِفُونَ بِاللَّهِ إِنْ أَرَدْنا إِلاَّ إِحْساناً وَ تَوْفیقاً

در ترجمه این آیه می خوانیم که وقتی جریان نفاق موفق به بازی برد-برد با شیاطین نمی شوند و با مذاکرات نابخردانه، نظام دینی را با مشکل روبرو می کنند، آنگاه نزد پیامبر آمده و می گویند: «پس چگونه موقعى که بر اثر اعمالشان گرفتار مصیبتى مى‏شوند سپس به سراغ تو مى‏آیند و در این موقع سوگند یاد مى‏کنند که منظور و هدف ما (از بردن داورى نزد دیگران) جز نیکى کردن و ایجاد توافق در میان (طرفین) نبوده است»ف

با نیم نگاهی به بخشهای پنهان و پیدای مذاکرات هسته ای در می یابیم که دولت اعتدال مصداق بارز آیه 62 سوره نساء است، زیرا وقتی کدخدا(آمریکا) به تعهداتش در برجام عمل ننمود، رئیس دولت لیبرال، با عبور مکارانه از تمام وعده ها، می گوید؛ "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است"! و بارها تکرار کرده اند، در تمام بخشهای برجام با رهبری هماهنگ بوده ایم! و این در حالی است که رهبری بحٍ جهاد کبیر را در رابطه با مذاکره با آمریکا متذکر شدند

به این جریان نفاق و حیله گر باید گفت؛ وقتی رهبر معظم انقلاب، جهاد کبیر را مطرح کرده و چندین بار بصورت علنی از برجام انتقاد نموده، آیا ملت ایران سخن کذب رئیس جمهورمان را باور می کنند؟! خداوند در آیه 52 سوره فرقان در خصوص شیوه مذاکره با دشمن، چنین می فرماید:ع فَلا تُطِعِ الکافِرینَ وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا کَبیرًا ترجمه: بنابر این از کافران اطاعت مکن، و بوسیله آن با آنان جهاد بزرگی بنما!

دولت اعتدال در مذاکرات هسته ای آنقدر به کفار نزدیک شدند، که بند را آب داده و خسارت زیادی به کشور تحمیل نموده و متأسفانه نه تنها جهادی با کفار نداشته اند، بلکه در اثناء مذاکرات و برجام، از سوی آقایان، ظریف وزیر خارجه (یک جلد کتاب حاوی تصاویر آثار استاد فرشچیان به ارزش 400 دلار به جان کری)، عراقچی(یک تخته فرش به ارزش هزار و 150 دلار به خانم شرمن) و حسین فریدون( یک تخته فرش به ارزش هزار و 100 دلار به وندی شرمن) بعنوان کادو تقدیم می نمایند، تا عنایات کدخدا را در جای دیگری دریافت کنند!

از محتوای آیه 62 سوره نساء درمی یابیم؛ اولاً، منافقان بدست خود مصیبت ایجاد می کنند. ثانیاً، پس از بروز مشکل به رهبران دینی مراجعه می کنند. ثالثاً، با طاغوت و شیاطین با خوشبینی مذاکره می نمایند. رابعاً، خرابکاری خود را توجیه کرده و می گویند؛ قصد خیر داشتیم. خامساً، منافقین سوگند بخدا را پوششی برای اهداف پنهان خود قرار می دهند.

والسلام

ع



پنج شنبه 95 مهر 22 , ساعت 4:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

یکی از حربه های منافقانه که از صدر اسلام تاکنون مورد استفاده قرار گرفته، دو قطبی سازی جامعه برای پیروزی در انتخابات است و این سناریو، بعد از رحلت رسول مکرم اسلام، برایع  ایجاد انحراف در انقلاب علوی، عملیاتی گردید و لذا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای جلوگیری از "فتنه دو قطبی جریان نفاق"، به آقای احمدی نژاد که با داشتن رأی بسیار بالا، یک قطب مؤثر قلمداد می شد، توصیه فرمودند؛ تا از ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 پرهیز نماید و ایشان هم پذیرفتند.

علی رغم خروج زود هنگام رئیس جمهور سابق از گردونه انتخابات 96 به نظر می رسد که "جریان زر و زور و تزویر" استراتژی دو قطبی کردن جامعه را کنار نخواهد گذاشت و با انواع و اقسام حیله ها بدنبال اجراء این سناریو هستند و در این راستا "فضای مجازی" بعد از "مسئله کنسرتها" دومین تزویر حریان نفاق برای ایجاد دو قطبی در سطح جامعه، بویژه بر روی نسل جوان کشور است.ت

دولت لیبرال اعتدال، مرتباً از گسترش پهنای باند اینترنت و عدم فیلترینگ شبکه های مخرب بیگانه دفاع می نماید، حتی جناب روحانی در انتخابات 7 اسفند سال 95 با شجاعت تمام اعلام نمود، که اجازه نداند در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شبکه هایی که از لندن انتخابات استان تهران را مهندسی می کردند، برای ساعاتی مسدود شود! لذا دولت اعتدال با حمایت شبکه های مجازی بخصوص تلگرام و شبکه بی بی سی کسانی را در تهران وارد مجلس شورای اسلامی نمود که مسائل اولیه سیاسی، اجتماعی و حتی اعتقادی را نمی دانند! و بعضاً پدران حرام لقمه آنان همانند؛ ابوموسی اشعریها و زبیرها بیت المال مسلمین را بالا کشیده و آن را حق خود از انقلاب می دانند!

آری دولت اعتدال بخاطر خوشبینی افراطی به شیطان بزرگ و غفلت از بکارگیری توانمندی داخلی در بخشهای مختلف اقتصادی، در سراشیبی سقوطا قرار گرفته، زیرا وقتی در بازی برد-برد، مغلوب کدخدا(آمریکا) شده و نصیبش از برجام به قول ظریف الممالک و رئیس بانک مرکزی "هــــیــــچ" است و فیش گیت(دزدیهای نجومی قانونمد!!!) آبروی آنها را به باد داده، پس، جریان مومن به اسلام و انقلاب، نباید صحنه را برای دو قطبی شدن جامعه که قطعاً به نفع جریان نفاق زر و زور و تزویر است، مهیا نماید.

در این خصوص، عمارهای انقلاب اسلامی باید به روشنگری پرداخته و اجازه فراموشی خسارات بیش از 70 میلیارد دلاری برجام، جریان فیشهای نجومی و کرسنت را ندهند! و آن را بعنوان یک مطالبه ملی پیگیری و اگر قوه قضائیه به هر علتی، نتواند و یا نخواهد گریبان دزدان قانونمند را بگیرد، پس وظیفه ملت است که با هدایت خواص و عمارها، مطالبه گری خود را مرتباً از دولت اعتدال و قوه قضائیه طلب کرده تا خواص بی بصیرت و دنیا طلب، نتوانند انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را با همکاری دشمنان انقلاب اسلامی به سوی دو قطبی شدن مدیریت نمایند.  

والسلام

ا


دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 2:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

حاج حسن روحانی، برای رشد و توسعه کشور تنها به عنایت کدخدا(آمریکا) نگاه می کند و برای توجیه ان عمل ضدانقلابی خود آسمان و زمینر را به هم می بافتد تا شاید بتواند وجه شیطان بزرگ را مقداری بزک نماید و لذا در زنجان  کربلا را محل مذاکره معرفی کرد و جدیداً هم د جلسه هیئت دولت پا را از این هم فراتر گذشته و می گوید: «عاشورا تنها جهاد، فداکاری و ایثار و عزت نفس نیست، عاشورا اخلاق و اعتدال و گذشت و سعه صدر هم هست. عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال هم هست؟!

واقعاً باید برای فردی در لباس مقدس روحانیت و در جایگاه ریاست جمهوری نظام اسلامی متأسف بود، که از خونبارترین فاجعه تاریخ این برداشت نادرست و انحرافی را برای توجیه توافق ننگین برجام ارائه می دهد!

عاشورا صحنه دشمن شناسی و کفر ستیزی اسلام انقلابی است. عاشورا صحنه شور انگیز معرفت به اهل بیت علیه السلام است. عاشور مکتب شاهدان و شهیدانی است که بر گلدسته های آن رفیع اذان رشادت وا شهادت سر داده و جان خود را نثار حضرت دوست کرده اند. در هیچ کجای عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال دیده نمی شود، مگر منافقینی که بخواهند عاشورا را از رونق بیندازند تا تیر نفاق آقای فوکویاما بر بال سرخ عاشورای حسین ابن علی علیه السلام اصابت نماید. یحتمل، این مأموریت خطیر از طرف کدخدا، به حاج حسن روحانی واگذار شده باشد تا غرب متقابلاً دستمزد ایشان را در انتخابات 96 برای ماندن در قدرت جبران نماید؟!!!!

جریان لیبرالیسم هیچگاه اشاره نمی کند، که از کدام قسمت کربلا و عاشورا تفسیر ماکیاولی مذاکره منطفی و استدلال رال بدست آورده؟ و معمولا از پاسخ به این پرسش فرار کرده، زیرا صحنه عاشورا مواجهه تمامیت جبهه حق در برابر تمامیت جبهه باطل است، یک طرف سخن قرآن و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است و در طرف دیگر، پستی، رذالت، خباثت، اهانت، تزویر و نفاق است و لذا منطق و استدلالی برای مذاکره بین حق و باطل وجود ندارد.

البته بر اساس تزویر معاویه و عمروعاص می شود جنگ را با کمک جریان نفاق درون جبهه حق، به نفع معاویه با دمیدن در شیپور حکمیت و مذاکره به پایان رساند! و امام علی را مجبور به پذیرش و خاتمه نبرد کرد و آنگاه علی علیه السلام را محترمانه از خلافت عزل نمود!

این منطق اسلام رحمانی و اعتدال جناب روحانی در مذاکره با کدخدا(آمریکا) است! و گر نه، امام حسین علیه السلام وقتی به توصیه خواهر گرامیش، عقیله بنی هاشمب حضرت زینب سلام الله علیه در روز عاشورا به موعظه لشگریان یزید می پردازد، آنان با اهانت و جنجال آفرینی اجازه سخن به امام را نمی دهند! حال با این صحنه زشت، جناب روحانی پاسخ دهند؛ آیا در عاشورا منطقی برای مذاکره و استدلال وجود داشته است؟! اگر منطق انحرافی حاج حسن را بپذیرسم، دیگر جایی برای انتظار منجی عالم بشریت وجود نخواهد داشت!

مگر از حسین ابن علی علیه السلام در محاصره تمام عیار کربلا به غیر از تسلیم شدن و بیعت با یزید چیر دیگری می خواستند، که محل مذاکره و استدلال باشد؟! باید گفت؛ جناب روحانی هم برای تسلیم کشورمان به شیطان بزرگ، با ادبیات روز قصد تحمیل حکمیت به ملت و رهبری دارد و به همین خاطر به مذاکره با کدخدا اصرار می ورزد! لذا ملت باید بیدار و هوشیار باشند و اجازه ندهند که مدعی اسلام رحمانی و اسلام اعتدال، کشور و رهبر عزیر را به حکمیت دچار نمایند و آنگاه شاهد حضور استکبار جهانی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشورمان باشیم.

والسلام

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/vaznesiasy/79b96295f12d6c177dbd2685b38b9125.jpg


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ