سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 مهر 29 , ساعت 4:33 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکم؛ تصویر پیامک روبرو برایم عجیب بود،ل لذا مناسب دیدم، آن را برای همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" بازنشر دهم.

دوم؛ مدتی قبل سخنی را از مرحوم مادر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در وبلاگ آوردم، لذا بعد از دیدن پیامک روبرو، با خود گفتم؛ ای کاش مادر حاج حسن، پیامکی را از برزخ به پسرش ارسال و می‌نوشت؛ ای ناخلف! مگر به من قول ندادی؛ که گرانی را تمام می کنی، بیکاری را تمام می کنی؟! ولی بوی گند کارهایت، بخصوص گرانی و بیکاری به برزخ هم سرایت کرده! ولی با پرروئی می‌گویی؛ تقصیر یکی دیگر است!

سوم؛ حال که امکان ارسال پیامک از برزخ وجود ندارد، ای کاش این پیامک را "حسام آشنا" به رؤیت حسن روحانی می‌رساند، تا اینقدر از کارش برای بزک کردن ریش و صورت و رفتن به استخر و سونا، نمی‌دزدید! و کشور و مردم را دچار بحران اقتصادی و دیپلماسی التماسی ذلت‌آور نمی‌کرد.

والسلام


یکشنبه 97 مهر 29 , ساعت 1:20 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام علی علیه‌السلام می فرماید: «یُسْتَدَلُّ عَلَی اِدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییعِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ» چهار چیز سبب شکست دولت‌ها می‌شود:

ضایع کردن اصول (مسائل مهم)

سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)

به کار گماردن آدم‌های پست

 4ـ کنار گذاردن انسان‌های فاضل

(غرر الحکم، ص 342)

گویند "اسکندر مقدونی" پس از فتح ایران، در اداره مملکت، سخت درمانده و مستأصل شده بود. ازمشاوران خود پرسید: چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر می‌فهمند حکومت کنم؟ یکی از مشاوران می‌گوید: «کتاب‌هایشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند». اما یکی دیگر از مشاوران پاسخ می‌گوید:

«نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین، آنها را که نمی‌فهمند و کم‌سوادند، به کارهای بزرگ بگمار. آنها که می‌فهمند و باسوادند به کارهای کوچک و پست بگمار. بی‌سوادها و نفهم‌ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده‌ها و باسوادها هم یا به سرزمین‌های دیگر کوچ می‌کنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه‌ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد...»

طیبه سیاوشی نماینده مجلس: «برجام فایده‌ای نداشت و متن کامل آن را هم نخوانده‌ام، اما باز از برجام دفاع میکنم.»

نتیجه؛ فقط یک آدم احمق پست، که از طرف مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر به مجلس نفوذ کرده، اینگونه سخن می‌گوید!

والسلام


شنبه 97 مهر 28 , ساعت 12:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بشار جعفری نماینده دولت سوریه در سازمان ملل، نماینده عربستان سعودی را آبکش کرد و گفت:

«وقتی سفیر سعودی در سخنانش خواستار نوشتن قانون اساسی جدید برای کشورم شد. می‌دانید که سعودی قانون اساسی و پارلمان اندارد و حتی اسم کشور نیز ندارد. نظامی که یک مخالف خودش را می‌رباید و اسمش خاشقجی بود، چنین نظامی حق ندارد از قانون و درد‌های دیگران دم بزند، زیرا بوی گند رسوایی‌هایش و رسوایی کارهایش بلند شده است. نظامی که در یمن خونریزی می‌کند و با اسرائیل برای نابودی آرمان فلسطین ائتلاف کرده است و به کسانی که از این نظام حمایت کنند سخاوتمندانه حاتم بخشی می‌کند، لیاقت آن را ندارد که شورای امنیت به آن اجازه بدهد درباره مسائل انسانی و سیاسی مربوط به کشور‌های دیگر در این شورا صحبت کند.»

از سخنان ابوذرگونه بشار جعفری نماینده دولت سوریه در سازمان ملل، به عمق دردها و غصه‌های امام علی علیه السلام پی بردم که خطاب به سربازان و فرماندهانش می فرمود: «چه اندازه با شما مدارا کنم! همچون مدارا کردن با شتران نوبارى که از سنگینى بار پشتشان مجروح گردیده و همانند جامه کهنه و فرسوده‏ اى که هرگاه از جانبى آنرا بدوزند از سوى دیگر پاره‏ مى‏ گردد. هرگاه گروهى از لشکریان شام به شما نزدیک مى‏ شوند هر یک از شما در را به روى خود مى‏ بندید و همچون سوسمار در لانه خود مى‏ خزید و همانند کفتار در خانه خویش پنهان‏ مى‏ گردید. به خدا سوگند! آن کس که شما یاور او باشید ذلیل است . خدا نشانه ذلت را بر چهره ها و پیشانى شما بگذارد! و بهره ‏هاى شما را نابود سازد. آن گونه که به باطل متمایل و به آن آشنائید به حق آشنائى ندارید و آن چنان که در نابودى حق مى ‏کوشید براى از بین بردن باطل قدم برنمى ‏دارید

دیروز هم امام مسلمین رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان فرمودند:«چند سال پیش، نخبگان (جوان) آمدن در همین حسینیه، نمایشگاه(هسته‌ای) زدند، آن وقتی که هنوز (انرژی هسته‌ای) حق مسلم ما بود.»

نتیجه: کاش به جای حسن روحانی، علی لاریجانی جواد ظریف، یک بشار جعفری می‌داشتیم، که در 7 سال گذشته پا به پای سرادر سلیمانی، شهید همدانی در سازمان ملل جنگید و از حق ملت سوریه دفاع کرد، اما در اینجا، بدون شلیک یک گلوله، حسن روحانی و علی لاریجانی، هسته ای را نابود، و در توطئه دیگر? ناجوانمردانه و منافقانه، بدنبال نابودی موشکهایمان بودند!

والسلام

 


جمعه 97 مهر 27 , ساعت 1:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان مرموزی برای مرحوم هاشمی رفسنجانی موزه ای را افتتاح کرده و تلاش دارند، که بین نحوه شهادت میزا تقی خان امیرکبیر با غرق شدن هاشمی رفسنجانی در استخر فرح شبیه‌سازی کنند! غافل از اینکه هر چه در این راستا بیشتر فتنه کنند، وضع به نفع مرحوم هاشمی رفسنجانی نخواهد شد!

به این جماعت احمق باید گفت، اصلا شباهتی بین زندگی معمولی امیرکبیر و خدمات آن شهید با زندگی اشرافی هاشمی رفسنجانی وجود دارد؟!

در کتاب آخرین گفتارها، خوابی از آیت‌الله اراکی (‌ره) نقل شده که در آن امیرکبیر را در مقامی متفاوت و رفیع در جهان باقی دیده و علت را جویا شده است.ت

آیت‌الله اراکی چنین تعریف می‌کند: «از ایشان پرسیدم، آیا مقامی که تو به آن رسیده‌ای محصول شهادت و کشته شدن مظلومانه‌ات بوده است؟ با لبخند گفت: خیر؛ سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟، گفت:نه، با تعجب پرسیدم: پس راز این مقام چیست؟، جواب داد: هدیه مولایم حسین است!، گفتم چطور؟، با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! دوتا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد. آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم

در نقلی گفته شده که وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی را در قبر گذاشتند، بعضی از بزرگان بجای قرائت سوره حمد، سوره ملک خواندند! قرائت سوره ملک، یعنی برای کاستن از عذاب میت در قبر، سوره ملک خوانده شود.

نتیجه: میرزا محمدتقی‌خان امیرکبیر، در راه عدالت بدست عمال استعمار به شهادت رسید، با استعمار انگلیس مبارزه و جریانهای انحرافی را نابود کرد. اما هاشمی رفسنجانی در استخر فرح غرق شد، توسعه آمریکایی را بجای عدالت نشاند، لیبرالها را به قدرت رساند، اشرافیت ضدانقلابی را رواج و تلاش فراوانی برای حضور استعماری آمریکا بعد از رحلت امام انجام داد! پس بین این دو هیچ شباهتی وجود ندارد، که جریان کارگزاران و فتنه گران بدنبال شبیه‌سازی آن هستند!

والسلام


جمعه 97 مهر 27 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا بعد از برجام، انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست؟!

به این سخن پرغصه و یا خبر مهم رهبری در دیدار با نخبگان (25مهر97) توجه فرمائید که فرمودند:«چند سال پیش، نخبگان (نخبگان جوان) آمدن در همین حسینیه، نمایشگاه(هسته‌ای) زدند، آن وقتی که هنوز (انرژی هسته‌ای) حق مسلم ما بود.»

آیا از سخن رهبری اینگونه برداشت می‌شود، که بعد از برجام و عبور ناجوانمردانه از خطوط قرمز، "انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست؟!"ع

متن بند 2 برجام اینگونه توسط آمریکائیها نگاشته شده: ایران، در ده سال، آغاز به از رده خارج کردن سانتریفیوژهای IR-1 خود اقدام خواهد نمود. طی این دوره، ایران ظرفیت غنی‏ سازی خود در نظنز را حداکثر تا ظرفیت غنی‏ سازی اورانیوم تعداد 5060 سانتریفیوژ IR-1 نصب شده نگه خواهد داشت. سانتریفیوژهای اضافی و زیرساخت‏ های غنی ‏سازی مربوطه در نطنز تحت نظارت مستمر آژانس به نحو مشروح در پیوست 1 انبار خواهد شد.

نتیجه: ایران تا سال 1405، تنها اجازه استفاده از ظرفیت 5060 سانتریفیوژ IR1 آنهم در نطنز، دارد. (بازی_بازی هسته‌ای)

مثال: یعنی اینکه ایران در اوج تولید خودروهای پرشتاب، تنها اجازه استفاده از ژیان 100 سال قبل را دارد! مثال واقعی: تیم مذاکره کنندگان ایرانی پذیرفته است که شروع غنی سازی صنعتی با اجازه چند کشور فعال در برجام باشد! ضمنا اورانیوم تولید شده در 10 سال که بسیار ناچیز است، باید سریعا به خارج از کشور حمل و به فروش برسد!، زیرا طبق برجام ایران حق نگهداری بیش از 300 کیلوگرم اورانیوم غنی شده را ندارد!

حال به عمق غصه رهبری پی می‌بریم که بعد از برجام، انرژی هسته ای به شرطی حق مسلم ما است، که کشورهای 1+4 اجازه دهند و آمریکا هم مزاحمت نکند! آیا اجازه صادر می کنند؟!

والسلام


پنج شنبه 97 مهر 26 , ساعت 9:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزارت خارجه دولت اعتدال حسن روحانی به ویروس نکبت و ذلت در مقابل اروپا و آمریکا و حتی سعودیها دچار است!، بطوری که بعد از گذشت تقریبا سه ماه از دستگیری و زندانی شدن آقای اسدالله اسدی از دیپلماتهای انقلابی کشورمان در فرانسه، استراتژی انفعال، سکوت و ذلت را در پیشا گرفته و اقدام موثری برای آزادی آقای اسدی انجام نداده است.

سکوت ذلت بار وزارت خارجه ایران آنقدر ادامه یافت، تا دولت گستاخ فرانسه با سلب مصونیت دیپلمات کشورمان، او را بصورت غیرقانونی به کشور بلژیک تحویل داد! ادامه این سکوت مرگبار، موجب اخراج یکی از دیپلماتهای ایران و تعطیلی مرکز شیعی الزهرا واقع در گراندسنت فرانسه، بخاطر احتمال ارتباط با ایران گردید!

از ظواهر امر پیدا است که آقای ظریف نماینده وزارت خارجه آمریکا در ایران! بخاطر وعده های سرخرمن سه کشور اروپایی در برجام، لال گردیده! و سخنگوی وزارت خارجه هم مثل اروپاییها وعده اقدام متقابل سرخرمن می‌دهد!

انتظار پیگیری و اقدام متقابل از حسن روحانی و جواد ظریف بمانند سراب است، زیرا مکتب لیبرالیسم را در نزد روباه پیر و شیطان بزرگ آموخته‌اند! چرا که مدتی قبل وزیر خارجه فرانسه در خصوص اعتراض ایران به برگزاری مانور نظامی فرانسه در آبهای خیلج فارس بدین مضمون گفت: "اینها هیچ اعتراضی نمی‌کنند، چون به ما نیاز دارند!"

حاج حسن روحانی! مشکل کجا است؟!

والسلام

 


چهارشنبه 97 مهر 25 , ساعت 10:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها وقتی در جاهای مختلف حضور پیدا کرده‌ام، سئوالات جوانان، پیران، زنان، مردان، بسیجیان، کسبه، صنعتگران، کارگران و کارمندان، بسیار شبیه هم بود، که می پرسیدند: چرا رهبری جلوی گرانی و آشفته بازار و بی لیاقتی مسئولان کشور را نمی‌گیرد؟ مگر وظیفه رهبری این نیست؟ مگر مسئول اداره کشور نیست؟ل

معمولا پاسخ سئوالات مطرح شده بر گرفته از سیره مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام، سخنان امام و رهبری بود و لذا در این وجیزه مناسب دیدم که به بخشی از سخنان امام خامنه ای در خصوص مسئولیت رهبری اشاره نمایم که در مورخ 19 تیر 1379 در جمع مسئولان و کارگزاران نظام جمهورى اسلامى ایران فرمودند: « رهبرى مسئولیت دارد. مسئولیت رهبرى حفظ نظام و انقلاب است.

اداره‌ى کشور به عهده‌ى شما آقایان مسئولان کشور است. هرکدام از شما در بخش خودتان کشور را اداره می‌‌کنید. وظیفه‌ى اصلى رهبرى این است که مراقب باشد این بخشهاى مختلف آهنگ ناساز با نظام و اسلام و انقلاب نزنند. هرجا چنین آهنگى به وجود بیاید، جاى حضور رهبرى است

رهبر معظم انقلاب در مورخ 12 مهر 97 در جمع 100 هزار نفری بسیجیان کشور به آهنگ ناساز جریان روشنفکر منافق اشاره کرده و فرمودند: «آن روشنفکر نمای راحت طلب و منافق و ریاکار که اساساً دشمنیِ امریکا را انکار می کند و برای دولت و ملت ایران، نسخه تسلیم در مقابل امریکا می‌نویسد، اگر عامل امریکا نباشد، مرد میدانِ پیشرفت کشور نیست ... من صریحاً اعلام می‌کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می‌کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند ... البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حولِ قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد.»

والسلام


چهارشنبه 97 مهر 25 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای ابوالقاسم طالبی، کارگردان انقلابی فیلم سینمایی قلاده‌های طلا طی توئیتی از قصد خود برای ساختن فیلم سینمایی دیدار حسن روحانی با یک مقام صهیونیست خبر داده و نوشت: «باید خیلی سریع قصه ملاقات سال 65 روحانی را به صورت یک فیلم سینمایی به نام "خیانت به امام و امت" به جشنواره برسانیم.»

باید گفت؛ در زندگی اسرار آمیز حسن روحانی سوژه‌های متعددی برای ساخت یک فیلم بلند سینمایی وجود دارد، عکه شاید از فیلم قلاده‌های طلا زیباتر، جذاب‌تر و عبرت‌آموزتر شود.

علاوه بر سوژه ملاقات مخفیانه حسن روحانی در سال 65 با آمیرام نیر، مشاور نخست وزیر اسرائیل در هتل پاریزن پاریس، سوژه های دیگری از جمله:  

الف- خاطره طرح ترور حسن روحانی از زبان خودش!

ب- چگونگی شهادت تعداد زیادی از رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بدر، بواسطه عدم استقرار موشکهای زمین به هوا در منطقه عملیاتی به دستور حسن روحانی فرمانده وقت پدافند هوایی کشور!

ج- قتل فرزندش محمد و عدم هماهنگی با پزشک قانونی و دفن غیر قانونی و مخفیانه در حرم امام خمینی!

د- اخذ تابعیت کشور انگلیس بدون اطلاع وزارت خارجه دولت ایران!

ه- پذیرش برجام و اجراء آن برخلاف مصوبه‌ی شواری عالی امنیت ملی و عدم توجه به دستورات 9 گانه رهبری!

و-قول حل مشکلات اقتصادی کشور در 100 روز، که بعدا گفت؛ "مگر کسی عقل نداشته باشد که بگوید 100 روزه مشکلات را حل‌ می‌کنم!" و ...

قطعا حسن روحانی از ساخت یک فیلم بر اساس سوژه‌های فوق الذکر نگران خواهد شد، اما برای ملت و کشور برکت و عبرتهای در پی دارد، که اولین اثر آن ثبت برگ زرین دیگری در پرونده انقلابی آقای ابوالقاسم طالبی است و دومین اثر فوری آن، تسهیل ورود قوه قضائیه به پرونده امنیتی سربه‌مهر حسن روحانی خواهد بود.

والسلام

 


چهارشنبه 97 مهر 25 , ساعت 9:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برای عبور از پیچ بزرگ تاریخی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، نیاز به نیروهای رزمنده‌ای است که همزمان توانایی جنگیدن در دو جبهه باطل را داشته باشند.م

1-جبهه ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیسم خارجی

2-جبهه لیبرالیسم برانداز و فتنه‌گر داخلی

برای به تصویر کشیدن سختی جنگ در دو جبهه، به چند نمونه از رویکرد ذلیلانه جبهه نفوذی لیبرالیسم داخلی اشاره می‌نمایم؛

1-زمانی که سردار سلیمانی طی نامه ای از برخی مواضع انقلابی حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور تقدیر می کند بلافاصله جبهه لیبرالیسم داخلی احساس خطر کرده و پیام ذلیلانه خود را توسط حسن روحانی به گوش کدخدا(آمریکا) رسانده و خطاب به ترامپ می‌گوید: «اگر می‌خواستید همدیگر را ببینیم چرا پل را خراب کردید؟ این که نشد. اگر راست می‌گویید بیایید پل را دو مرتبه درست کنید. پل را که درست کردید خود به خود و به طور طبیعی رفت و آمد درست می‌شود.»ت

2-کشورهای قدرتمند از استراتژی واحدی برای مقابله با سایر قدرتها استفاده می‌کنند و آن استراتژی می گوید: «قدرتت را افزایش بده تا نجنگی» اما وزیر خارجه نادان و لیبرال ایران در حضور دانشجویان جوان غیرتمند ایرانی می گوید: «آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟»

3-تصویب برجام و CTF در مجلس نهم و دهم با اراده علی لاریجانی و اجراء نامتوازن و فوری آنها توسط حسن روحانی لیبرال، آنهم بدون رعایت قانون اساسی، امنیت ملی و تهدیدات  فراروی نظام اسلامی!

برای جنگیدن با این دو جبهه هماهنگ! ابزاری به غیر از سلاحهای متعارف نظامی لازم است، زیرا جبهه لیبرالیسم داخلی به درون پایگاهها و سنگرهای اصلی جبهه حق نفوذ کرده و از آنجا به جبهه استکبار خارجی گرای حمله را می‌دهد، لذا جنگیدن در این شرایط بدون اسلحه صبر و بصیرت، سخت و طاقت فرسا است.

والسلام

 


سه شنبه 97 مهر 24 , ساعت 3:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی کشور کویت توسط صدام حسین رئیس جمهور معدوم  عراق در دوم اوت 1990 در کمتر از 2 ساعت تصرف شد، پادشاه کویت به عربستان سعودی فرار و از سازمان ملل و آمریکا کمک طلبید.

آمریکائیها برای آزاد سازی آن کشور خواستار پرداخت هزینه های نظامی از سوی کویت شدند و کویتت توسط سربازان آمریکایی و اروپایی آزاد گردید ولیکن دولت‌های اروپایی و آمریکا برای جلوگیری از برداشت پولهای کویت، توسط عراق، حساب‌های بانکی و ذخایر گاو کویت را بلوکه و سپس به اسم هزینه عملیات نظامی همه پولها را بالا کشیدند!

مدتی قبل ترامپ رئیس جمهور دلال آمریکا، مسئولین عربستانی را گاو شیرده خطاب و بعناوین مختلف شروع به دوشیدن سعودیها کرد، اما این روزها گاوهای شیرده عیاش و فاسد عربستان با پرونده قتل خاشقجى در کنسولگرى خود در ترکیه مواجه شده‌اند، که برای برون رفت از این جنایت هولناک، مجبور به شل کردن سر کیسه شده‌اند، تا شاید از این مخمصه رهایی یابند! اما آیا گاو سعودی، شیر کافی برای دوشیده شدن توسط ترکیه، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی دارد؟!

برای دریافت پاسخ سئوال فوق باید به حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای رجوع نمائیم که عاقبت شوم این ابلهان فاسد را مدتی قبل پیش بینی کرده و خطاب به شاه عیاش سعودى فرمودند: «آمریکا تا بتواند شما را مى دوشد، شیرتان که تمام شد، هنگام ذبح مى رسد

آیا پرونده قطعه قطعه کردن مظلومانه خاشقجی و شهداء شیعه عربستان و منا و حج سال 66، گاو شیرده سعودی را به کشتارگاه نزدیک کرده؟ و یا هنوز شیری برای دوشیده شدن، که ترامپ مبلغ 1000 میلیارد دلار خواسته، دارد؟!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ