• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : رهبرم، هميشه سلامت باشيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام.اميدوارم ک سايه رهبر فرزانه انقلاب حضرت ايت الله امام خامنه اي حفظه الله بر اين کشور و مملکت مستدام باد.وارزوي سلامتي هم براي ايشان و هم براي شما سربازان واقعي ولايت دارم.اللهم اشفعا کل مريض

    چند روز پيش که خبر بستري‌شدن شما را شنيديم براي ‌لحظاتي دلمان طوفاني شد و حالتي آميخته از بهت و غصه، وجودمان را فراگرفت اما از بس خودتان با صلابت و باصداقت، خبر عمل جراحي خود را به اطلاع مردم رسانديد که فرصت نگراني زياد از ما سلب شد!

    راستي! مثل هميشه ثابت کرديد که به مردم، اعتماد داريد و به‌همين دليل، براي مطلع‌کردن آن‌ها ملاحظه‌اي به خود راه نداديد. حضورتان در يک بيمارستان دولتي و اصرارتان براي انجام عمل در صبح زود، بخاطر عدم ايجاد مزاحمت براي مردم، از همان روحياتي است که اين مردم را عاشق شما کرده است.

    گرچه اين عمل جراحي، مساله‌ي مهمي نبود و در اين سن و سال، امري معمول و شايع به‌حساب مي‌آيد و ما هم با همين استدلال، خود را دلداراي مي‌دهيم اما چه کنيم که ما به همين مقدار آزردگي شما هم حساسيم و تحمل ديدن شما در رخت يک بيماري ساده را هم نداريم. چه کنيم که در عصر غيبت يار غايب از نظر، خداوند شما را دلخوشي و تکيه‌گاه ما قرار داده و انصافاً هم چه‌خوب تکيه‌گاهي هستيد.

    + ايران لينک 
    ثبت لينک شما در سايت رنک بالا که باعث افزايش محبوبيت در گوگل و افزايش بازديد خواهد شد-با يک کليک وبلاگتان را ثبت کنيد.


    http://www.linc.ir
    با سلام
    گروه اينترنتي رهروان ولايت
    لذا از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم
    با قرار دادن «لوگوهايجنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

    لطفا گروه اينترنتي رهروان ولايت را لينك كرده و به ما هم در سايت در بخش نظرات بفرمائيد تا شمارو لينك كنيم .
    منتظر لينكتون هستم .
    http://www.jonbeshnet.ir/news/33132