• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : پرونده هاي که بسته مانده!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمدليبرال 
    چرند نگو . ادعاهاي برنامه ريزي قتل هاي زنجيره اي توسط خود اصلاح طلبان مضحک و از ادعاهاي روح الله حسينيان بود که حتي خود رسانه هاي مربوط به طيف اصول گرا براي اين ادعاها از فرط بي پايه و اساس بودن در آن زمان ارزش چنداني قايل نشدند . بماند که خود دولت خاتمي بود که آن را افشا کرد و اگر مي خواست از اين قضيه سو استفاده کند آن را حالا حالاها افشا نمي کرد . در مورد ترور سعيد حجاريان هم رسايي کتاب بازي ترور را نوشته و مدعي شده که اين کار خود اصلاح طلبان بوده در صورتي که ضارب حجاريان سابقه اش عين روز روشن بوده و سعيد عسکر يک بسيجي به شدت متعصب بود . لابد اقدامات خشونت بار انصار حزب الله هم کار اصلاح طلبان بوده است !!!!
    البته اصلاح طلبان افراطي هم با راه اندازي فتنه ماهيت خشونت طلبانه خود را به خوبي نشان دادند اما لطفا رسوايي هاي مربوط به اعمال خشونت آميز افراطيون جريان ارزشي و انقلابي مثل قتل هاي زنجيره اي و حمله احمقانه به سفارت عربستان را گردن اصلاح طلبان نياندازيد که خيلي مضحک و خنده دار است .
    در مورد شکنجه همسر سعيد امامي هم بايد بگويم امثال همان ها که جوانان مردم را در کهريزک کشتند همسر وي را شکنجه کردند تا به دروغ بگويد که سعيد امامي عامل اسرائيل بوده است تا طبق معمول مثل گذشته بر مبناي تئوري توطئه ماجراي فضاحت بار وزارت اطلاعات در قتل هاي زنجيره اي را به گردن بيگانه بيندازند . اما يکي از اين ماموران وزارت اطلاعات که شرف و انسانيت داشته ماجرا را به نمايندگان اصلاح طلب و مطبوعات آنها لو مي دهد و رسوايي ديگري براي وزارت اطلاعات در ماجراي عوامل خودسر به بار مي آيد .
    اگر واقعا دين دار و حق طلب هستي کامنت مرا انتشار بده .
    پاسخ

    با سلام، آقا محمد، حيف نيست که شخصيت بزرگ محمد را در کنار ليبرال نشانده‌اي؟! چرا شما ناراحت مي‌شويد! خواستم دو پرونده انفجار نخست وزيري و قتل هاي زنجيره اي،جهت سير مراحل قضايي رسيدگي و مردم پس از صدور حکم، جنايتکاران اصلي را از هر طيف و گروهي باشند، بشناسند، که دانستن حق مردم است؟! پس صبور باشيد و باشيم. ضمنا، اي کاش، شما حق طلبي خودتان را با نام محمد ليبرال مخفي نمي کردي!