• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : ارتباط اجتماعي و قلبيِ ميان آحاد مردم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام به استاد عرصه ي سياست و ديانت ؛ متاسفانه اينان عزتمندي را در نشستن بر سر ميز مذاکره ( بخوانيد معاشقه ) در مقابل دشمن ديرينه ي انقلاب و قدم زدن با آنان مي دانند ! گوئي به آرزوي ديرينه ي خود رسيده يا نزديک شده اند ، تازه مي گويند مذاکرات هسته اي آغاز راه است ! نهايت و انجام راه چيست و کجاست ؟ عاقلان دانند ، کسي نيست که به جناب شيخ ما بگويد : اين ره که تو مي روي به ترکستان است !
    مؤيد باشيد استاد عرصه ي سياست ، ديانت ، مقاومت ، جهاد و شهادت
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون تحليل کوتاه و دقيق استاد فرزانه خود هستم. آنچه در تفکر غربگرايان جديد وجود دارد، همان تفکر فروغي و ملکم خان است و توافق هسته اي پيش درآمد خيانت بزرگتر اين جماعت خواهد بود.
    سلام
    خدا خيرتون بده
    برامون دعا کنيد73
    پاسخ

    سلام عليکم انشاء الله خيرببيني که بدنبال خير هستي. ندايي به موسي رسيد و گفت؛ با زباني که گناه نکرده اي دعا کن، موسي گفت: با کدام زبان؟ وحي آمد يا موسي تو با زبان ديگران گناه نکرده اي پس بخواه برايت دعا کنند. هميشه دعا گويتان هستم، اي دلندم.
    با سلام
    آيا احترام پاسپورت ايراني افزايش يافته است
    از ابتداي اين دوران حملات تروريستي به سفارتخانه هاي ايران در چند کشور آغاز شد و با ندادن رواديد به سفير جديد ايران در سازمان ملل به اوج خود رسيد. اما اين پايان عزتمندي ايران و ايراني نبود و اردوغان با تمام توهين هايي که به ايران و ايرانيان داشت مورد استقبال رييس عزتمند دولت! قرار گرفت.
    از تجاوز ماموران فرودگاه جده به دو زائر نوجوان کشورمان ــ که بعد از مناسک حج عمره به همراه خانواده اشان قصد بازگشت به کشور را داشتند ــ مي توان به عنوان آخرين مورد تکميل کنند? بازگرداندن عزت به پاسپورت ايراني ياد نمود (!) تا جايي که اين عزتمندي باعث افتخار! هر ايراني گرديد.
    عزتمندي و کسب افتخار اخير، برخوردهاي قابل توجهي را از سوي طيف هاي مختلف جامعه در برداشت که اکثرا همراه با انزجار و قطع سفرهاي حج عمره بود. اما در اين بين، دولتمردان حال و هواي ديگري داشتند!. ابتدا که با تکذيب خبر، قصد سرپوش گذاشتن بر اين هتک حرمت آشکار را داشتند.
    با پافشاري خانواده قربانيان و حجاج و مسئولان کاروان و مدارک و مستندات موجود براي بر نخوردن به کشور دوست ! (عربستان سعودي) محتاطانه با موضوع برخورد کرده و آن فاجعه را شبه تجاوز خواندند!.
    در مرحله بعد با انتشار مطالبي تامل برانگيز درباره اين موضوع اوج فرار به جلو را به نمايش گذاشتند که نشان از بدنسازي خوب اين جناح در زمان آماده سازي قبل از شروع مسابقات مي باشد.
    اينان کساني هستند که در دوران عزت و سربلندي ايران و ايراني در جهان، با اتخاذ مواضعي سطحي و پوچ؛ سخنراني هاي مقتدرانه و عزتمند رييس دولت سابق را بي آبرويي و خفت براي ايراني بر مي شماردند!.
    حال سوال اين است که اگر در حال حاضر نام رييس اين دولت «محمود احمدي نژاد» بود و يا اينکه يکي از اتفاقات مورد اشاره در آن زمان رخ مي داد آيا اين خائنان به قلم، باز هم دلواپسان را مورد خطاب و عتاب قرار ميدادند يا اينکه دولت را مسئول مستقيم اين جنايات مي دانستند؟!
    والعاقبة للمتقين
    پاسخ

    سلام عليکم دقيق و درست فرموده ايد. رهسپار ديار جانان باشي و با ولايت هميشه همراه و سرباز و سرفراز.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 94 فروردين 29 نوشته شما با عنوان اوجب واجبات برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب غزل ِ صداقت و دبير سرويس آن روشن تر از خورشيد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم از صداقت و روشن بيني شما ممنونم. توفيق هميشه يارتان و خداوند نگهدارتان.