• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : چرا جناب روحاني آمريکا را کدخدا مي خواند؟!!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شبگير 
    عزيزم آمريکا کدخداي ده خودشونه يعني دنياي غرب شما اگه خودتو هم محلي غربيها مي دوني ديگه مشکل خودته.رييس جمهور ما کاملا حرف متيني زده اند.
    پاسخ

    با سلام انقلاب اسلامي فاتحه کدخدايي آمريکا را خواند البته اين رفسنجاني است که با زبان حسن روحاني سخن مي گويد، اگر مسائل سياسي را دنبال کني و موضوع طرح دهکده جهاني را بداني، آنگاه اعتراف خواهي نمود که کدخدا دانستن آمريکا براي دهات آنها نيست، بلکه منظور روحاني اين است که بايد زير بار کدخدايي آمريکا برويم و مشاور ايشان هم اين کدخدايي را در نهان روحاني نهادينه کرده است.
    سلام اينها پس از رسوايي در فتنه 88 تنها با تغيير نام وارد سياست شدند و اصلاحات را کردند اعتدال . والسلام
    مطلب منم تاييد مطلب شماست: http://asle110.parsiblog.com/
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حضور و نظر نافذتان. موفق باشيد.
    سلام
    خيلي مطالب فجيعي به کار بردند
    ميشه در راستاي دين افيون توده هاي دوره اصلاحات به شمار آورد اين مطالب را!
    به نظرم در اين زمينه بايد خيلي روشنگري کرد
    پاسخ

    سلام عليکم، مردم را بايد از عمق فتنه آينده مطلع نمود و عمارهاي امام خامنه اي تکليفشان هر روز بيشتر و سخت تر خواهد شد و انشاء الله آينده از آن حزب الله است اگر ثابت قدم بمانيم استقامت نمائيم. سربلندي و موفقيت شما را به همراه محمد هادي عزيز و خانواده آرزومندم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 94 شهريور 29 نوشته شما با عنوان کدخداي جناب روحاني! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب زهرا.م و دبير سرويس آن سادات موسوي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حضور و توجه شما.
    با سلام و خسته نباشيد خدمت استاد عزيز و ارجمند ميدان مقاومت ؛ فرازي از اين يادداشت عبرت انگيز را در سخن روز مان آورديم . ايدكم الله
    پاسخ

    سلام عليکم استاد فرزانه، حقيقتاً حقير را شرمنده مي فرمائيد و از اينکه مطالب وبلاگ اينجانب را در وبلاگ وزين عرفان و قرآني خود قرار مي دهيد، مسئوليتي سنگين بر دوش خود احساس مي کنم، که اميد حق آن را اداء نمايم.

    جالب اين جاست که اين کتاب مسموم با پول بيت المال مسلمين و در مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام به چاپ رسيده است.

    [ به نظر شما با اين افکار آلوده و منحرف مي توان به اقتصاد مقاومتي عمل کرد ؟

    اصلا با اين افکار ديگر مقـــــــــــاومتي وجـــــــــــــــود خواهد داشت ؟

    با اين افکار ديگر انقـــــــلاب معنــا و مفهومي دارد ؟

    آري ؛ تا زماني که اين افکار بر سرنوشت اين مملکت حاکم باشد قطعا روز به روز پايه هاي مستحکم انقلاب را تضعيف و راه نفوذ آمريکا بر کشور گشوده خواهد شد !

    مگر اين که ملت با بصيرت و انقلابي به تبعيت از رهبر معظم خود با خلق حماسه ديگري چون حماسه نُهم ديماه 88 ، راه نفوذ دشمن را مسدود و نفوذي هاي موجود را به زباله دان تاريخ بيفکند !!! ]
    پاسخ

    با سلام بايد غميگينانه گفت؛ که برنامه ششم توسعه هم بر اساس تئوري هاي اين عامل آمريکا که تفکراتش در کتاب اقتصادي حسن روحاني آمده در حال تدوين است و زمينه هاي نفوذ را در همين جاها ميشود ديد، که جنابعالي به زيباي به ان اشاره فرموده ايد. توفيق الهي مددکارتان باد.