• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : کليد توافق جامع هسته اي در دستان آمريکا!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مصطفوي 
    آمريکا اگه بده چرا همه ي نخبه هاي ما اونجا ميرن؟ اونوقت اختراعاتي مي کنن که ما هم از اونا استفاده مي کنيم. نمونه اش دکتر غلامعلي پيمان مخترع درمان ليزيک
    پاسخ

    با سلام ما که علم را رد نمي کنيم و دين اسلام هم سفارش کرده است که بدنبال علم در دور دستها برويد. مشکل ايران با آمريکا بخاطر روحيه تروريستي، صهيونيستي و استکباري سران آن است که نمونه آن را امروز در جنايات رژيم اشغالگر قدس و حمايت مسئولين آمريکا در باريکه غزه شاهديم.
    سلام وزنه ي سياسي ، تحليلگر خوب پارسي (پارسي بلاگ)،
    چه خوب حقايق را مي نويسي ! لاتين باشد يا فارسي !
    گفته اند در زمان هاي قديم کار فرمائي بود که کارگرانش را اذيت ميکرد ! روزي کارگران در غياب وي با هم متحد شدند تا هروقت کارفرما آمد او را کتک مفصلي بزنند و چنين کردند ، کارفرماي بيچاره کتکهاي مفصل را نوش جان کرد و از کارگاه خارج شد ! در حاليکه لباسهايش را مي تکاند تا گرد و خاکهايش بريزد با صداي بلند مي گفت تا مردم و همسايگان بفهمند : همين است که ديديد ! هر روز همين آش است و همين کاسه ! خوب کار نکنيد بازهم از همين کتکها را خواهيد خورد !
    و برخي مردم ناآگاه هم با شنيدن چنين سخناني تصور ميکردند که او کارگرهايش را زده است در حالي که او کتکها را خورده بود !
    اين را نوشتم تا برخي چنين تصور نکنند که واقعاً ما برنده مذاکرات هستيم !
    مؤيد باشيد
    پاسخ

    باسلام از لطف شما متشکرم و اميد است به تکليف خود، در هر کجا و هر موقعيتي که هستيم، عمل کنيم و دشمن را گم نکنيم و اهداف بلند انقلاب را ادامه دهيم. متأسفانه در کشور ما هر زمان که قرار مي شود بين عمل و شعار جداسازي صورت گيرد ابن الوقتها صحنه را به هم مي ريزند و اهداف خود را دنبال مي نمايند.سلامتي شما آرزويم مي باشد.
    ببخشيد ، بنام خداي همه و منجمله خداي منم يادم رفت ، اولش .
    يا همون خدايي که گفته : رحمان رحيمه
    هم در خدايي و هم در : رب العالمين ، الرحمن الرحيم ، ...
    که تو نماز و سوره ي حمد اومده
    پروپاگانداش جالب بود !
    منتها بشرط اينکه مرگ خوب نباشه فقط برا همسايه !
    پاسخ

    با سلام حقير قبلا خودم را کشته ام و اميد است همه مثل شما نگاه کنند.سربلند و رستگار باشيد
    بسم الله الرحمان الرحيم سلام دست شما درد نکنه خوب زدي تو برجکش ..............
    پاسخ

    با سلام قصد زدن برجک کسي را ندارم، صرفا بر اساس وظيفه و به اندازه اي که مي دانم نظراتم را براي روشنگري و بالا بردن بصيرت در جامعه مي نگارم و از لطف شما و نظر خوبتان ممنونم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 93 تير 29 نوشته شما با عنوان کليد در دستان آمريکا! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم از حُسن نظز شما ممنونم و سلامتي شما را در اين ماه الهي خواستارم.
    اميرالمومنين عليه‌السلام فرمودند: همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه تحت عنوان «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» کرده است.

    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و بازنشر محتواهايي با رويکرد ديني در اين موضوع، همچون: يادداشت، مقاله، نقد و تحليل، عکس، پوستر، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد. لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» اطلاع دهيد

    http://www.jonbeshnet.ir/news/33132
    مرسي
    پاسخ

    با سلام از حضورتان تشکر مي نمايم.