شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ سخنگوي قوه قضائيه: از کف سبزميدان به عراقچي و از عراقچي به سيف رسيديم. حسن روحاني؛ ولي اله سيف را به مشاور خود در امور پولي و بانکي انتخاب کرد. نتيجه؛ با حکم روحاني، دست قوه قضاييه در محاکمه سيف کوتاه و لذا با محاکمه چند آفتابه دزد، پرونده به روز سياه نشاندن اقتصاد مردم، بايگاني مي گردد! نتيجه دوم: وزير بهداشت گفت:" همين که هست، مردم رئيس‌جمهور انتخاب کردند، پس، روح و روان همديگر را آزار ندهيم.»
بني صدر که مخالف نظام بود توسط رهبري و مجلس بر کنار شد اين حتمن نظام باهاش موافق هست
مردم چه گناهي کردن که دو سه نفر رو خودشون انتخاب ميکنن و بعد ميگن به يکي از اينا راي بديد !
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} وقتي جريان انقلابي آبروي خود را هزينه نظام اسلامي نمي‌کند، و دشمنان انقلاب بزرگترين جنگ اقتصادي را بر عليه کشور آغاز کرده‌اند و مردم و بخصوص جوانان مجذوب و تحت کنترل فضاي مجازي قرار گرفته‌اند! و بخش قابل توجهي از نمايندگان مجلس وکيل‌الدوله شده‌اند! و جريان ليبرال در قدرت، طرفداراني دارد که حق طلب نيستند! آيا امکان اجراء پروژه عزل بني‌صدر در وضعيت فعلي کشور مهيا است؟
معلمانه2
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} سلام جاهاي ديگه دنيا غير از اينه؟
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} بني صدر مخالف بود اما مجلس انقلابي بود کار مجلس نظارت بر قوه مجريه هست وقتي بيشتر نمايندگان اصلاح طلب هستن چطور مي تونن راي به عدم کفايت ابوالحسن روحاني بدن..تفاوت مجلس انقلابي و غير انقلابي اينجاها نمود پيدا مي کنه ...مجلس حتي عرضه استيضاح رو هم نداره...مجلس زمان بني صدر راي به عدم کفايت بني صدر داد و امام او را عزل کرد
البته خود کرده را تدبير نيست دولت و مجلس فعلي نتيجه انتخاب مردم هستن
ساعت دماسنج
وزنه سياسي
رتبه 39
63 برگزیده
148 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
وزنه سياسي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top