سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 مرداد 16 , ساعت 11:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با پایان مراسم تنفیذ و تحلیف آقای حسن روحانی، عملا ایشان رئیس جمهور ایران اسلامی شده و باید گفت؛ برای اولین بار،غ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد آغاز بکار رئیس جمهوری هستیم، که منشاء انتخاب او از سوی ملت، لیاقت، کاردانی، سلامت، تعهد و پرونده پاکش در انقلاب نیست! بلکه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 96 تحت شدیدترین بمبارانهای تبلیغاتی از سوی جبهه استکبار جهانی و جریان اشرافیت و مافیای زر و زور و تزویر روبرو بودند، که اگر به حسن روحانی رأی ندهند، قطعا با جنگ و تحریمهای جدیدی از سوی آمریکا روبرو خواهند شد!

از اوائل سال 95 مردم ایران تصمیم گرفتند، که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مجددا به حسن روحانی اعتماد نکنند و لذا آمریکا و کشورهای غربی زنگ خطر را برای او بصدا درآورده و به یاری او شتافتند! همزمان، جریان اشرافیت و لیبرالیسم داخلی هم خیلی زود وارد میدان شدند. آنها در زمان تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری، با پروپاگاندای تبلیغاتی، ملت ایران را با دو گزینه سخت و خطرناک، (رأی به حسن روحانی یا تحریم و حمله نظامی آمریکا)، غافلگیر نمودند و لذا ملت ناچارا به انتخاب مجدد حسن روحانی گردن نهادند

پس از اعلام خطر دنیای استکبار، "جریان زر و زور و تزویر"، با بهره گیری از توان رسانه های خارجی و استخدام ظرقیت رسانه های داخلی، همانندغ خرید کانلهای پر بیننده تلگرام، ملت را با یک شوک تبلیغاتی روبرو کرد، حتی شخص تنبل و لیبرالی همچون حسن روحانی که روزانه کمتر از 4 ساعت کار می کرد!، در یک سال قبل از برگزاری انتخابات 96 تمام جلسات هیئت دولت را بعد از چند دقیقه، نیمه کار رها و باتفاق مشاوران جنگ روانی، برای پیروزی در انتخابات سال 96 به برنامه ریزی بر علیه کشور و ملت می پرداختند و لذا اگر جناب روحانی کشور قدرتمند ایران را در دولت دوازدهم به همان مسیر حقیرانه و ذلیلانه دیپلماسی خارجی ببرد و در حل مشکلات اقتصادی مردم از جمله رکود و اشتغال جوانان تلاش ننماید، قطعا به تضیف بیشتر نظام اسلامی در حوزه های مختلف منجر خواهد شد.

پس؛ رمز موفقیت حسن روحانی در چهار سال آینده، بیرون آمدن از توهمات گذشته، توکل برخدا، بجای توکل بر کدخدا(آمریکا)، دوری از تفکر لیبرالیسم، پایبندی به اهداف اسلام، انقلاب و امام، ارتباط واقعی با مردم، پرهیز از دوقطبی سازی در جامعه، استفاد از تمام توانمندی داخل و در یک کلام، عملیاتی نموده شعار مقام معظم رهبری در سال 96 مبنی بر، "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ